[Testcase] Mexico

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 811 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Simon schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 14:12:
okey, flickr verneukt ze,

dus even niet geresized:

[afbeelding]

5 minuten werk.... uitleg volgt later
Deze bewerking slaat natuurlijk helemaal nergens op, tis saai, doods en kleurloos. Voor mij een regelrechte aanfluiting en een belediging voor de maker van de foto.
Ik krijg sterk het gevoel dat men, een stuk of 3 personen, nogal jaloers is op deze mooie HDR serie en dat de maker ervan zijn kop hier boven het maaiveld uitsteekt en dat zijn kop eraf moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
#13, #15 en #16 vind ik ook gelijk de beste van de serie. Alleen een beetje zonde dat de lucht om de palmboom aan de rechterkant een stuk lichter is.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfensteijn
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09:44
Verwijderd schreef op maandag 12 november 2007 @ 20:31:
[...]

Deze bewerking slaat natuurlijk helemaal nergens op, tis saai, doods en kleurloos. Voor mij een regelrechte aanfluiting en een belediging voor de maker van de foto.
Ik krijg sterk het gevoel dat men, een stuk of 3 personen, nogal jaloers is op deze mooie HDR serie en dat de maker ervan zijn kop hier boven het maaiveld uitsteekt en dat zijn kop eraf moet.
Uitleg over deze bewerking ben ik niet de aangewezen persoon voor, aangezien ik hem niet bewerkt heb. Maar of een bewerking je aanstaat of niet is natuurlijk een persoonlijk iets. Ik zie wel wat in deze bewerking, net zoals ik wel wat zie in de HDR versies van de TS zelf. En ik vind ze allebei op hun manier wat hebben.

Maar zoals ik al eerder heb gezegd ben ik van mening dat deze vorm van HDR way over the top is. Dat is een mening, die ik kan onderbouwen met een aantal objectieve punten die voor iedereen te zien zijn. Zoals de licht verschillen van de lucht op een aantal foto's, rare kleurverlopen en een bruine tint bij 1 specifieke foto.

Gelukkig verschillen smaken, dus je hoeft het er niet mee eens te zijn. Maar het is wel erg makkelijk om mensen persoonlijk aan te vallen als zij met onderbouwing het niet eens zijn met jouw puur subjectieve mening :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:00

Magic666

No one's neighbour!

* Magic666 moet een doekje halen voor zijn toetsenbord! Erg gave pics, dat sommige te "overdone" zijn vind ik juist gaaf :)

Edit: foto 11 staat als background, wat een gave foto! _/-\o_

[ Voor 20% gewijzigd door Magic666 op 12-11-2007 21:26 ]

Pagina: 1 2 Laatste