Toon posts:

TOPIC CLOSED

Pagina: 1
Acties:
  • 61 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Naar aanleiding van mijn vorige topic Ik mis iets *zucht*. WOU IK JULLIE ALLEMAAL EVEN VAN HARTE BEDANKEN DAT JULLIE UM DICHT HEBBEN GEGOOID!!!!! :(
Bedankt he? vervolgens staat er 1 url die door verwees naar een andere topic WAAROM KROEG DICHT
die had ik AL lang al gelezen...
Fijn dat jullie even SERIEUS hebben gereageerd
Wat mij betreft zien jullie mij hier niet meer
De toedels
* denken jullie maar: 1 meer of minder maakt niet uit...*
let maar op wat er allemaal nog gebeurt als die kroeg dichtblijft.
Ik :r nu echt op jullie zelfs al heb je de allerserieuste TOPIC dan nog wordt ie gesloten
Onterecht en niet rechtvaardig |:(
nou doeeeeiiiiiiiiiiiiiiiiiii
IK BEN ECHT HEEL ERG BOOS....
maar jah jullie boeit het niet echt wat andere vinden he?
Daarom bestaat er ook zoiets als afreageren, je klachten posten, flamen enz. in LA maar als het te gek wordt hup sluiten met die topics. :?
Ben ik nou zo dom |:( of snap ik gewoon niet wat jullie nou willen :?

• Chemist
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 07-11-2025
[b]Ben ik nou zo dom |:( of snap ik gewoon niet wat jullie nou willen :?
Beide ?

Just because I'm paranoid, doesn't mean they're not watching me

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-02 18:55

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Dit topic heeft de perfecte titel....

Verwijderd

Topicstarter
NOU SLUIT DIE BOEL DAN MAAR |:(
Het maakt toch niet uit wat je vind hierzo terwijl deze maintopic daar wel voor bedoelt is.
Maar hoe kan je nou in godsnaam je mening geven, je klacht opschrijven, of je flame neerzetten, zonder er serieus antwoord op te krijgen van 1 van de zovele adjes :?
Hoe weet je dat iemand een adje is. Of hoe weet je dat je serieus genomen wordt?
NIET EN DAT IS DUS HET HELE EIERE ETEN HIERZO....
NIEMAND LUISTERT NAAR JE |:( goed of slecht het maakt me niet uit maar het is wel zo...
Tenzij je je willen afzeiken hebben ze iets te zeggen.
Verder wordt mijn boosheid dat de kroeg dicht is niet serieus genomen
very sad :'( ;(

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Yo, geef ff een linkje en vertel dan ff redelijk wat je probleem is.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 13 februari 2001 11:28 schreef ecteinascidin het volgende:
Yo, geef ff een linkje en vertel dan ff redelijk wat je probleem is.
OK linkje is:
gathering.tweakers.net/showtopic.php/125379
en daar staat gewoon precies wat ik bedoel.
En die topic is gesloten vanwege het feit dat er best iets aan gedaan kan worden maar dat ze dat niet willen omdat ze te lui zijn of er geen tijd voor hebben of iets dergelijks
Weet ik veel :? ik zeg daar gewoon rustig waar ik mee zit. wordt ALSNOG doorverwezen naar een topic WAAROM de kroeg dicht is.
Dat weet ik ook wel... maar ik kom met MIJN probleem dat IK de kroeg mis
wat is daar mis mee? van alles schijnbaar want die topic is gesloten terwijl ik nog geen zinnig antwoord er op gehad heb. |:(
fair or not fair?

Verwijderd

Wanneer je de gehele discussie rondom de kroeg hebt gevolgd lijkt me het plaatje voor de toekomst wel duidelijk.

En dat je de kroeg mist, tja dat is iets waar ze je hier dus niet meer mee kunnen helpen.

niet lullig bedoeld:
Als ik je replies zo lees, schiet je enorm door in het emotionele, en ik kan me zo voorstellen dat de adjes daar absoluut geen zin in hebben. Zijn ze bezig GoT te professionaliseren, moeten ze eerst huilende GoTTers troosten.

tja...

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

OK, dan.

Je wilt dus dat jou klacht apart behandeld wordt. Dat zullen wel meer GKers willen en dat zullen er een heleboel zijn. Er zijn voldoende topics die overstromen van de argumenten etc. Om deze te copy-pasten is nogal overbodig. Een nieuwe topic openen heet in vaktermen "dubbelposten" , zodoende dat de topic gesloten is.

De topic van dicaprio is nog open, kan je daar niet beter iets in posten? Gaarne ietswat opbouwende teksten, want aan kritiek alleen hebben we allemaal niet.

• digifun
  • Niet online

digifun

Minderwaardigheidscomplex of zo ??? :)

u can fool all people some time and fool some people alltime

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-01 10:57
Kom op Lady, niet te snel aangebrand zijn, ik heb ook wel eens gehad dat topic imho onrechtvaardig gesloten zijn, dan ben je even kwaad, maar na een paar uur is het ook weer overgewaaid, dan denk je van: "whatever".
Toch? Kom en blijf, jouw expertise kunnen we wel gebruiken op dit forum! :D

• OldButNotSoWise
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-02 01:07

OldButNotSoWise

TUFKAHBM

Fijn om te zien dat ook die-hard tweakers van niveau niet te beroerd zijn om te flamen.

Soms snap ik het zelfs niet meer.

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

De kroeg is dicht en blijft dicht, daar verander je helemaal niets aan... als het je niet bevalt kun je een ander forum zoeken. Het is niet nodig daar 30 topics over te openen dat het kut is dat het er niet meer is, er liep een topic en daar kon je je post in kwijt. Rick verwees je gewoon door.

Verder is het duidelijk dat je alleen voor de kroeg komt, als je alleen nog hier komt omdat de kroeg weg is (en je dus de sfeer gaat verpesten) denk ik dat je niet lang welkom bent. Dus hou er aub nu over op en post gewoon in de andere fora.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.