Toon posts:

wat vind de crew van dit idee?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik denk dat velen de gezelligheid missen op dit forum, omdat er oppeens blijkbaar ALLEEN maar over computers gepraat mag worden.
slaat imho nergens op maargoed.
het is idd een computerforum maar degen die dit forum bezoeken zijn mensen die van computers houden geen computers die van computers houden. hoop dat je snapt wat ik met bovenstaande bedoel..

Ik stel voor om naast GoT zoals die nu is er nog een forum komt waar alle tweakers die behoefte hebben aan gezelligheid als ze ff klaar zijn met overklokken oid. :)

gewoon een appart forum dus naast deze niet in deze. en dan in dezelfde kleuren en stijl.
alleen een andere naam TB ofzo "Tweaker bar".
lijkt me een enorm goed idee. zo zijn de mensen die absoluut geen gezelligheid willen gescheiden van de mensen die dat wel willen en is GoT echt computergerelateerd en weet idereen waar die naar toe moet met niet computer gerelateerde topics. je haalt op die manier alle verwarring weg en ik denk een stuk gezelligheid erbij..

adjes, denk hier aub es over na en zeg hier even wat jullie van het idee vinden.

want om nu naar een ander forum over te stappen NEE!
Ik ben tweaker die ook gezelligheid wil en dus op tweakers.net wil blijven.. :)

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Op maandag 12 februari 2001 18:36 schreef ecteinascidin het volgende:
Jij wilt gezelligheid op dit forum, met de gezelligheid als doel. Daarvoor is dit forum niet bedoelt. Als een draad offtopic gaat is er niets aan de hand (mits gepast), maar jij wilt een forum hebben met rommel-topics. Ik zou zeggen, ga lekker buiten in de echte kroeg praten.
komt je wel bekend voor denk ik. Poging voor een offtopic-forum zijn letterlijk 3 keer niks geworden. Laat het dan een keer rusten aub. Onzin komt nooit meer terug. Zoek maar en andere iNET-site om je leven te verspillen.

Verwijderd

Ik had je vorige gedelete. Hij was brak |:( :)

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 12 februari 2001 18:44 schreef HlpDsK het volgende:
Ik had je vorige gedelete. Hij was brak |:( :)
hahaha zag ut ja!!

ennuhhh escartin....
Ik loop hier al wat langer rond dan jij, toen ik hier kwam was er nog niet eens een onzin forum of een kroeg.
de sweer was toen beter dan nu, toen werd er wel es gelachen..
en nee ik ga niet naar een ander forum.. ik ben dol op computers leer hier enorm veel, maar ik mag toch met andere tweakers het ook wel es ergens anders over hebben niet!!!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Je kan mijn nick niet goed schrijven, je kan je post niet eens in 2 keer in het goede topic plaatsen etc.

Als je niet verder kan kijken dan je neus lang is en beweert langer op dit forum te zitten als ik, dan vind ik dat prima, maar daarmee heb je nog steeds geen enkel valide punt.

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 12 februari 2001 18:52 schreef ecteinascidin het volgende:
Je kan mijn nick niet goed schrijven, je kan je post niet eens in 2 keer in het goede topic plaatsen etc.

Als je niet verder kan kijken dan je neus lang is en beweert langer op dit forum te zitten als ik, dan vind ik dat prima, maar daarmee heb je nog steeds geen enkel valide punt.
ik geef tenminste een argument.
geef jij mij nu eens een goed argument waarom het geen goed idee is. ipv mij een beetje zitten af te zeiken graag.

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:31

Jaymz

Keep on moving !

Euh,ik ga me er ook mee bemoeien.

Ik ben ook van rond de tijd van jouw dicaprio, en ik moet eerlijk zeggen dat ik de kroeg niet echt mis ('t was er wel 'leuk' maar voor mij niet meer dan dat) Ik checkte em regelmatig, en moet toegeven dat uit automatisme de kroeg nog wel eens wil opzoeken.

Ik ga wel met je mee, dat *vroeger* de de sfeer stukken beter was.

Ik denk alleen dat een discussie als in: "Kroeg dicht, wat nu" vrij makkelijk de verkeerde kant op kan gaan.

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Ooit van SG gehoord?

• Morgoth
  • Laatst online: 05-02 20:36
want om nu naar een ander forum over te stappen NEE!
Ik ben tweaker die ook gezelligheid wil en dus op tweakers.net wil blijven..
Je kan ook member zijn op meerdere fora hoor....

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Op maandag 12 februari 2001 18:56 schreef dicaprio het volgende:

[..]

ik geef tenminste een argument.
geef jij mij nu eens een goed argument waarom het geen goed idee is. ipv mij een beetje zitten af te zeiken graag.
jou afzeiken is niet mijn bedoeling, maar schrijf mijn nick voortaan ff beter.

Argumenten, daar stroomt dit forum van over. Je moet alleen ff kijken naar argumenten tegen de kroeg en de redenen waarom íe dicht is. Indien je het niet kan accepteren, dan heb je een probleem. De wereld verandert, je zult mee moeten veranderen.

Vroeger was het gezelliger, maar dat lijkt zo. Een half jaar terug waren er ook behoorlijke flamewars.

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 06-02 09:21
en NS&TV
en W&L

DIT IS MIJN WEBSITE

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-02 19:50

Floor-is

5.2

Laat ik het kort samenvatten:

Wat denk je dat na 5 pogingen is gesloten? Juistem, precies dat wat jij voorstelt, de kans dat we nu zo iets weer op gaan zetten is letterlijk 0%.

Duidelijk zo? >:)

Bericht hierboven

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 12 februari 2001 18:56 schreef Tom het volgende:
Ooit van SG gehoord?
dat is waar tom, alleen vind ik dan dat er met twee maten word gemeten. want de kroeg moest volgens floris dicht omdat het weer een computer gerelateerd forum moet worden.
zoals je zelf donders goed weet worden er in stuffis generalis heel veel niet geen computer gerelateerde topics geplaatst. naar mijn mening zelfs hetzelfde soort topics die ook in de kroeg werden geplaatst.
en wat zie je nu gebeuren, de wat mindere serieuse topics gaan, je voelt hem al aankomen.. rechtstreeks naar SG en worden soms zelfs in echte computer related fotums gepost..
je kan dus zien dat er behoefte bij is bij toch nog velen denk ik aan een stukje gezelligheid, of anders gezegd aan een forum waar het niet alleen over computers gaat maar waar de tweakers wel met tweakers willen discuseren en niet met 13 jarige pubers op Fokzine.. anders zag je die topics niet meer en was iedereen lang geleden al naar fokzine verhuist want die naam is echt wel bekend hoor.

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

... de tweakers wel met tweakers willen discuseren en niet met 13 jarige pubers op Fokzine....
Ben je dan beter als fokzine?

En op SG is het niveau een stuk beter dan in de kroeg. Daar is het niet vaak op de man spelen, worden betere topics aangehaald etc. Ga duss niet SG lopen degeneren, want voor gezelligheid zit je hier verkeerd. Gezelligheid moet je zelf maken, daar heb je geen apart forum voor nodig. Waarom zou een PC-forum opeens gezellig moeten zijn als er andere fora voor de gezelligheid zijn ingericht.

Indien je dan Fok niet gezellig noemt, dan kun je je afvragen waarom het daar niet gezellig is. GK stevende keihard op weg om een tweede Fok te worden (er zijn tien adjes fulltime bezig om dat te voorkomen).

Ik ga geen argumenten verzinnen, ik ga je eigen argumenten de-buggen (en dat is veel makkelijker)

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

SG is volgens mij een soort "uitlaatklep" (d'r moet hier een beter woord voor zijn),

Om nou een uitlaatklep voor een uitlaatklep te maken is volgens mij wat vergezocht.

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 12 februari 2001 19:01 schreef Floris_Diemel het volgende:
Laat ik het kort samenvatten:

Wat denk je dat na 5 pogingen is gesloten? Juistem, precies dat wat jij voorstelt, de kans dat we nu zo iets weer op gaan zetten is letterlijk 0%.

Duidelijk zo? >:)
na ja, jullie moeten het zelf weten hoor.
alleen vind ik het niet verstandig. als er vanuit de community dus vraag naar is moet je het vooral niet doen hoor..
Ik blijf hier toch wel komen daar niet van, want het is verder een uitsekend forum, alleen snap ik die houding van jullie soms voor geen ene meter meer.

Verwijderd

Topicstarter
[quote]
Op maandag 12 februari 2001 19:06 schreef ecteinascidin het volgende:
[quote]
de tweakers wel met tweakers willen discuseren en niet met 13 jarige pubers op Fokzine..
Ben je dan beter als fokzine?

En op SG is het niveau een stuk beter dan in de kroeg. Daar is het niet vaak op de man spelen, worden betere topics aangehaald etc. Ga duss niet SG lopen degeneren, want voor gezelligheid zit je hier verkeerd. Gezelligheid moet je zelf maken, daar heb je geen apart forum voor nodig.
dat is jou mening.. ben ik het dus niet mee eens.
ik vind dat in veel topics het spontane er vaak af is.
veel mensen reageren zoals ze doen omdat ze anders denken dat ze wat verkeerds zeggen.. wat levert dat op.... juist spanningen.

• RvdH
  • Laatst online: 04-02-2025

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Als het aan mij ligt komt er nooit meer een Onzinforum/Off-Topic Forum/Kroeg.

• Obi
  • Laatst online: 16-12-2025

Obi

Ik begrijp de mensen niet die nog steeds denken dat de kroeg dicht is gegaan omdat het niet computer gerelateerd is...

Het forum is dicht gegaan omdat het zoveel problemen opleverde. Dat het ook nog eens niet computergerelateerd is is alleen maar een extra reden om het niet open te houden. Dat wil dus niet zeggen dat het weg is omdat het niet computergerelateerd is.
De motivaties 'maar dan moeten SG, W&L en NS&T ook dicht want die zijn ook niet computergerelateerd' slaan dus ook werkelijk nergens op. Als één van de bovenstaande topiclists veel problemen zouden veroorzaken zouden ze ook gesloten worden. Waarom begrijpen zoveel mensen dat niet?

Is dat nou zo moeilijk te begrijpen?

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Op maandag 12 februari 2001 19:10 schreef dicaprio het volgende:

[..]

dat is jou mening.. ben ik het dus niet mee eens.
ik vind dat in veel topics het spontane er vaak af is.
veel mensen reageren zoals ze doen omdat ze anders denken dat ze wat verkeerds zeggen.. wat levert dat op.... juist spanningen.
en dat is jouw mening. Ik voel mij op alle deelfora thuis. Alleen heb ik een remming om geen onbekende mensen met bull-shit op te zadelen. Op ieder forum kan je zeggen wat je wilt, mits gepast. Als je je geremd voelt, dan heb je zelf een probleem. De meeste niet-GK's hebben daar echt geen last van.

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 12 februari 2001 19:11 schreef RickJansen het volgende:
Als het aan mij ligt komt er nooit meer een Onzinforum/Off-Topic Forum/Kroeg.
goed lezen aub..
ik vraag niet om een kroeg ofzo..
maar om een comleet nieuw forum.

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Op maandag 12 februari 2001 19:13 schreef dicaprio het volgende:

[..]

goed lezen aub..
www.onzinforum.com
www.fokzine.nl
www.scholieren.nl

probleem opgelost

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 12 februari 2001 19:12 schreef Obi het volgende:
Ik begrijp de mensen niet die nog steeds denken dat de kroeg dicht is gegaan omdat het niet computer gerelateerd is...
Obi, hier een kwote van F-Diemel uit een ander topic.
Er zijn eenvoudigweg te veel problemen geweest, we willen ons nu meer gaan richten op waar dit forum eigenlijk voor gemaakt is, namelijk computer-gerelateerde onderwerpen.

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 12 februari 2001 19:14 schreef ecteinascidin het volgende:

[..]

www.onzinforum.com
www.fokzine.nl
www.scholieren.nl

probleem opgelost
*zucht*

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Overigens stel ik het volgende voor.

Als iemand ondanks de 10tal valide argumenten tegen een GK, de puinhoop die GK is etc toch beweert dat zoiets essentiel is voor GoT, dan heeft zo iemand bewezen niet open te staan voor rede. Een automatische ban voor zeuren lijkt mij op z'n plaats.

* Delerium zegt: discussie gesloten = DISCUSSIE GESLOTEN |:(

• Obi
  • Laatst online: 16-12-2025

Obi

Op maandag 12 februari 2001 19:14 schreef ecteinascidin het volgende:

[..]

www.onzinforum.com
www.fokzine.nl
www.scholieren.nl

probleem opgelost
vegeet NETzone niet ;)

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Dit gaat volgens mij op korte termijn nergens meer over.

I head home, and leave U here. Don't kill eachother. >:)

• RvdH
  • Laatst online: 04-02-2025

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Op maandag 12 februari 2001 19:13 schreef dicaprio het volgende:

[..]

goed lezen aub..
Juist. Wat het Off-Topic forum was voor het Onzinforum. Wat de Kroeg was voor het Off-Topic forum.

Dat gebeurt echt niet.

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Op maandag 12 februari 2001 19:16 schreef dicaprio het volgende:

[..]

*zucht*
wat wil je nou? er ZIJN andere fora die precies voldoen aan jou criteria. Er is een forum hiero dat niet aan jou criteria kan voldoen en toch wil je DIT forum veranderen. Dan kan je wel zucht zeggen, maar als dat de algemene uitdrukking is van kroeggang(st)ers, dan is dat forum inderdaad alleen maar kort van stof.

* Delerium gaat zo ook naar huis, ff een balletje eten :)

Verwijderd

Topicstarter
nou ok, dan niet..

misschien vonden jullie het leuk idee.
kon het probereb. ;)

maar ik blijf vaste klant hoor.. ;)

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

maar ik blijf vaste klant hoor..
dat mag :)

• ALH
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:50

ALH

als je zoiets wil dan moet je maar naar al die alternatieve onzinfora gaan, klinkt hard maar zo is het...

Step into the shadow. Forty six and two are just ahead of me ...

• Theeboon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-02 08:48

Theeboon

theebonen bestaan!

Op Fok! is het trouwens goed vertoeven!

ALH: Wat is er hard aan dan?

"I sit in my room and imagine the future."

Verwijderd

Op maandag 12 februari 2001 19:16 schreef ecteinascidin het volgende:
Overigens stel ik het volgende voor.

Als iemand ondanks de 10tal valide argumenten tegen een GK, de puinhoop die GK is etc toch beweert dat zoiets essentiel is voor GoT, dan heeft zo iemand bewezen niet open te staan voor rede. Een automatische ban voor zeuren lijkt mij op z'n plaats.

/me zegt: discussie gesloten = DISCUSSIE GESL
OTEN |:(
Wat is jouw probleem? Kan je je niet uiten of zo?

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Op dinsdag 13 februari 2001 10:47 schreef Rontgenstraal het volgende:

[..]

-=zucht=-

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Op dinsdag 13 februari 2001 10:47 schreef Rontgenstraal het volgende:

[..]

ach gus, een nadruppelaar..... :Z

Verwijderd

De vorige POGING om een leuk forum op te richten...

• ALH
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:50

ALH

Op maandag 12 februari 2001 19:55 schreef Theeboon het volgende:
Op Fok! is het trouwens goed vertoeven!

ALH: Wat is er hard aan dan?
nou is niet echt hard, maar voordat'ie gaat zeggen: doe niet zo hard/lomp ofzo he :P

Step into the shadow. Forty six and two are just ahead of me ...

Verwijderd

Bij de bakker haal je brood, bij de slager haal je vlees.

Op GOT kun je lullen over tweaken, op Fokzine kun je lullen over lullen.

Case closed.. :7

• Jag
  • Laatst online: 07:36

Jag

Op maandag 12 februari 2001 19:12 schreef Obi het volgende:

Het forum is dicht gegaan omdat het zoveel problemen opleverde. Dat het ook nog eens niet computergerelateerd is is alleen maar een extra reden om het niet open te houden. Dat wil dus niet zeggen dat het weg is omdat het niet computergerelateerd is.
De motivaties 'maar dan moeten SG, W&L en NS&T ook dicht want die zijn ook niet computergerelateerd' slaan dus ook werkelijk nergens op. Als één van de bovenstaande topiclists veel problemen zouden veroorzaken zouden ze ook gesloten worden. Waarom begrijpen zoveel mensen dat niet?

Is dat nou zo moeilijk te begrijpen?
Idd, ik snap ook waarom dat argument de hele tijd terugkomt.
Je kan mijn nick niet goed schrijven
Is ooit de gedachte in je gerezen dat je gewoon een onmogelijke nick hebt:?
je kan dus zien dat er behoefte bij is bij toch nog velen denk ik aan een stukje gezelligheid, of anders gezegd aan een forum waar het niet alleen over computers gaat maar waar de tweakers wel met tweakers willen discuseren en niet met 13 jarige pubers op Fokzine.. anders zag je die topics niet meer en was iedereen lang geleden al naar fokzine verhuist want die naam is echt wel bekend hoor.
Ik snap wat je bedoelt, maar het is gewoon te vaak fout gegaan. Het levert teveel gezeik op. Ik vrees dat je het met SG zal moeten doen.

Jag

• Timmey
  • Niet online
Ik snap dicaprio, een compleet nieuw forum voor tweakers, maar dan niet op GoT.

Hmz...

Weet je wat ik denk? Als je een compleet nieuw forum op gaat richten dan zullen daar maar weinig tweakers komen, er zal net zoals bij de GoT-Kroeg weer veel volk van buitenaf komen.

Het idee van SG is min of meer een forum die wat minder computer gerelateerd is, maar toch van een hoog niveau.

Voorbeeld: In de Kroeg post je wanneer je een nieuwe auto hebt op je 18e, of dat je gisteren weer een bon van 60 piek voor te hard rijden hebt gehad. Op SG doe je dat soort dingen simpelweg niet.

Verder sluit ik mij, als het gaat om de overige 2 general chat fora, volledig bij Obi aan. Maar ik denk toch ook dat er niet meer van die fora moeten komen zoals auto fora en scooter fora en weet ik wat er nog allemaal nog meer is. Nieuws en Wetenschap hangen er mooi tussenin, en vormen geen problemen.

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23:14

Destruction

(ex-)Automonteur

Op dinsdag 13 februari 2001 11:01 schreef ecteinascidin het volgende:

[..]

ach gus, een nadruppelaar..... :Z
Denk je nou echt dat Tweakers je zo aardig gaan vinden als jij hier een beetje de wanna bee mod gaat uithangen ? dan heb je het mis.

Je komt behoorlijk irritant over .

Ik denk persoonlijk dat jij mischien beter op FOK! kan gaan zitten .

wat mij mankeert ?

niks , ik erger mij alleen aan jou hiero. ( zoals je hier de mod uithangd die je NIET bent. )

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Dus Pier. Alleen de Adjes moeten zich met hun taak bezighouden en dusdanig afgezeken worden? Of zouden er soms users zijn die het ook niet altijd met andere users eens zijn?

Noem mij irritant, maar ik speel iig niet op de man.

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23:14

Destruction

(ex-)Automonteur

Op woensdag 14 februari 2001 09:25 schreef ecteinascidin het volgende:
Dus Pier. Alleen de Adjes moeten zich met hun taak bezighouden en dusdanig afgezeken worden? Of zouden er soms users zijn die het ook niet altijd met andere users eens zijn?

Noem mij irritant, maar ik speel iig niet op de man.
Dat je het voor de mods/ads hier opneemt als anderen ze gaan afzeiken of whatever vindt ik geeen probleem . dat mag je van mij .

Maar ..... op een gegeven moment kom je als een wanna bee mod/ad over . en dat wordt niet echt ge acepteerd ( sorry voor e.v.t typo's ) . Ik wil niet beginnen met jou afzeiken . Dat is dus niet mijn bedoeling.

Dus no offence verder . Dat je het voor de adjes opneemt , don't let me stop ya .

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

:)
Pagina: 1