Jawel is misschien duidelijk, Ik mis de Kroeg... 
Kunnen jullie niet iets anders verzinnen?
Bovendien als dit een forum is waar alleen over computers geluld mag worden sluit SG W&L dan ook. Ik durf er 100% op te zeggen dat ze nu allemaal naar SG gaan en daar gaan zitten ouwenelen. Wat krijg je dan? dan gaat die dicht...enz.enz.
Kost het dan zoveel moeite om een kroeg in de gaten te houden?
Als jullie iets niet bevalt sluiten jullie de topics toch ook? doe dat dan ook met mensen.
Jullie kunnen toch alles
Maak er dan ook wat van...
Ik kom hier graag (ook al ben ik hier niet zo lang nog) En niet alleen voor de kroeg
Ook voor andere topics...
Als ik iets niet weet dan ga ik zoeken en 9 van de 10 keer vind ik het antwoord hier.
Daarvoor ook mijn complimenten want vaak vind je het met zoekmachines niet zo gauw.
Maar ik vind wel dat je het ook aantrekkelijk moet maken voor mensen die hier komen die niet zo veel verstand hebben van computers...(zoals ik bijvbeeld)
ALSJEBLIEFT VERWIJS ME NU NIET NAAR WWW.ONZINFORUM.NL
of zoiets dergelijks ik wil gewoon hier blijven...
Zijn dit genoeg argumenten om deze topic niet gelijk dicht te gooien?
Ik hoop echt van harte dat er serieus wordt overwogen dat de kroeg terug komt...
Of iets anders voor in de plaats...
Met vriendelijke groetjes
Sacha
Kunnen jullie niet iets anders verzinnen?
Bovendien als dit een forum is waar alleen over computers geluld mag worden sluit SG W&L dan ook. Ik durf er 100% op te zeggen dat ze nu allemaal naar SG gaan en daar gaan zitten ouwenelen. Wat krijg je dan? dan gaat die dicht...enz.enz.
Kost het dan zoveel moeite om een kroeg in de gaten te houden?
Als jullie iets niet bevalt sluiten jullie de topics toch ook? doe dat dan ook met mensen.
Jullie kunnen toch alles
Maak er dan ook wat van...
Ik kom hier graag (ook al ben ik hier niet zo lang nog) En niet alleen voor de kroeg
Ook voor andere topics...
Als ik iets niet weet dan ga ik zoeken en 9 van de 10 keer vind ik het antwoord hier.
Daarvoor ook mijn complimenten want vaak vind je het met zoekmachines niet zo gauw.
Maar ik vind wel dat je het ook aantrekkelijk moet maken voor mensen die hier komen die niet zo veel verstand hebben van computers...(zoals ik bijvbeeld)
ALSJEBLIEFT VERWIJS ME NU NIET NAAR WWW.ONZINFORUM.NL
of zoiets dergelijks ik wil gewoon hier blijven...
Zijn dit genoeg argumenten om deze topic niet gelijk dicht te gooien?
Ik hoop echt van harte dat er serieus wordt overwogen dat de kroeg terug komt...
Of iets anders voor in de plaats...
Met vriendelijke groetjes
Sacha