Toon posts:

is dit goede systeem

Pagina: 1
Acties:
  • 75 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Goede dag mensen van het forum.
Ik heb een systeem samengesteld, alleen ik heb een vraagje.
geeft een menig hierover,
Omdat er gaat een hoop geld inzitten en ik wil zeker zijn van mijn zaak.daarnaast een systeem samenstellen is een vak apart. Mijn budget is rond €900 .ex scherm
Wat ik verwacht van een pc is dat hij klaar is voor vista. En dat ik films kan kijken daarnaast winrar. Als ik quickpar (repareer van winrar bestanden) gebruikt wil ik gewoon doorgaan met andere programma's. Ook een belangrijk punt is gamen. Wil de nieuwste en zwaarste games kunnen spellen voor een tijdje.

Hieronder staat de componenten wat ik in mijn hoofd had.
http://i21.tinypic.com/2web9k9.jpg

Misschien hebben jullie verbeter punten.
Ik heb ook gelezen dat de 8800gt niet zo goede score heeft met vista. Maar ik snap niet helemaal wat hiermee wordt bedoel. Heeft het te maken met vista niet alles in scherp of zo?
de dx10-score is niet goed heb ik veel gelezen maar wat is een dx10-score

Vos dit heb ik allemaal gelezen maar toch dit is in grote lijnen neer gezet. Je heb zoveel keuze in deze spullen dus ik zie bomen het bos niet meer. elke maand is er weer iets nieuws
Ik heb een richting waar ik naartoe wil gaan vandaar heb ik jullie hulp nodig.

Xtresis ik weet niet of ik het in ts moet doen.

MensionXL. Ik steek er veel tijd in maar het laatste beetje daar heb ik hulp nodig.
En daarnaast zit ik krap in de tijd. Hoorde van verzekering dat ze het vergoeden. alleen het moet binnen deze dagen worden opgestuurd vandaar

Ik hoop dat nu mijn vraag concreet. is

heel erg bedankt gr webjo

[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2007 19:03 ]

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Zoek gewoon zelf wat reviews en benchmarks op ofzo? :?

En verder verwijs ik je graag door naar --- Voor alle "Hoe is dit systeem?" vragen. ---.

Goedkoop bellen via VoIP

• hensdesk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-01 14:42
het plaatje is amper te lezen

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20:15

PcDealer

HP ftw \o/

Je moet dan ook inzoomen...

LinkedIn WoT Cash Converter

• Tomfish
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 18-10-2025
Zelf opzoeken is ook een vak apart. Waarom heb je deze onderdelen gekozen? Wat is je budget? Welke games wil je spelen? Probeer eerst eens normaal en vooral leesbaar Nederlands te typen, dat is wat overzichtelijker in de TS, en het leest natuurlijk ook makkelijker.

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10:52

Vos

AFCA

Ik zou de HOWTO: Hoe stel ik een systeem samen? eens doorlezen met o.a. review sites en dan nog eens proberen. Je vraag is niet erg concreet.

[ Voor 19% gewijzigd door Vos op 05-11-2007 18:05 ]

Verwijderd

Topicstarter
ik heb het aangepast. maar ik heb moeite met schrijven dus ga daar niet over zeuren. omdat het is voor mijn moeilijk en dan doe je best en dan krijg je dit nog,

gr webjo

• MensionXL
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Verwijderd schreef op maandag 05 november 2007 @ 18:46:
ik heb het aangepast. maar ik heb moeite met schrijven dus ga daar niet over zeuren. omdat het is voor mijn moeilijk en dan doe je best en dan krijg je dit nog,

gr webjo
Je kan toch wel je tekst doorlezen en kijken of je fouten ziet? :P

Of heb je soms niet door dat 'samengestel' > 'samengesteld' moet zijn? ;)

menig > mening
omdat er gaat een hoop geld inzitten > omdat er een hoop geld in gaat zitten
zekker > zeker
appart > apart
naarnaast > daarnaast? 8)7
reparen > repairen :?

En dit is nog maar het begin.
MensionXL. ik steek er veel tijd in maar het laaste beetje daar heb ik hulp nodig.
en daarnaast zit ik krap in de tijd. hoorde van verzekering dat ze het vergoeden. alleen het moet binnen deze dagen worden opgestuurt vandaar
Het enige wat ik aan deze configuratie zou veranderen is de harde schijf. Kijk eens naar een Samsung Spinpoint T166, die zijn retesnel en goedkoper/net zo duur als je WD. :)

En wat misschien een onduidelijkheid is; ik zie niet of je merk-geheugen hebt genomen, maar voor dat bedrag is dat zeker wel te krijgen. :)
ik heb ook gelezen dat de 8800gt niet zo goede score heeft met vista. maar ik snap niet helemaal wat hiermee wordt bedoel. heeft het te maken met vista niet alles in scherp of zo ?
de dx10-score is niet goed heb ik veel gelezen maar wat is een dx10-score
Op een Vista score moet je niet afgaan, dit is totaal géén goede benchmark voor je videokaart.
Wat jij met DX10 score bedoelt weet ik ook niet.

Verder raad ik je aan om Tom's Hardware eens goed te bekijken en dan mik ik vooral op de Charts. ;)
Verwijderd schreef op maandag 05 november 2007 @ 18:57:
hoe lang zal het duren voordat dit topic dicht zit
Wat voegt dit aan het topic toe? :?
Want? :?

[ Voor 57% gewijzigd door MensionXL op 05-11-2007 19:06 ]

Goedkoop bellen via VoIP

Verwijderd

hoe lang zal het duren voordat dit topic dicht zit
Modbreak:Doe eens niet?
Policy m.b.t. replies in 'slechte' topics

[ Voor 50% gewijzigd door Thandor op 05-11-2007 19:18 ]

Verwijderd

ga naar de best buy guide...

Verwijderd

Topicstarter
MensionXL sorry hoe ik reagerde, ik heb het even snel door iemand anders laten controlleren.
maar laten we hierin geen tijd instekken. zijn er nog verbeter punten ?

dan hoor ik het graag

met vriendelijke groet webjo

• MensionXL
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Verwijderd schreef op maandag 05 november 2007 @ 19:06:
MensionXL sorry hoe ik reagerde, ik heb het even snel door iemand anders laten controlleren.
maar laten we hierin geen tijd instekken. zijn er nog verbeter punten ?

dan hoor ik het graag

met vriendelijke groet webjo
Lees m'n post dan :P?

Goedkoop bellen via VoIP

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 17:04
Die P5K is volgens mij een bagger bord :P Neem iets van Gigabyte ofzo, P35 chipset?

En idd, Wat is er nu anders in CSL?, CSL Beleid en vooral Best Buy Guide topicoverzicht

Verwijderd

Topicstarter
MensionXL schreef op maandag 05 november 2007 @ 18:54:
[...]

Je kan toch wel je tekst doorlezen en kijken of je fouten ziet? :P

Of heb je soms niet door dat 'samengestel' > 'samengesteld' moet zijn? ;)

menig > mening
omdat er gaat een hoop geld inzitten > omdat er een hoop geld in gaat zitten
zekker > zeker
appart > apart
naarnaast > daarnaast? 8)7
reparen > repairen :?

En dit is nog maar het begin.

[...]

Het enige wat ik aan deze configuratie zou veranderen is de harde schijf. Kijk eens naar een Samsung Spinpoint T166, die zijn retesnel en goedkoper/net zo duur als je WD. :)

En wat misschien een onduidelijkheid is; ik zie niet of je merk-geheugen hebt genomen, maar voor dat bedrag is dat zeker wel te krijgen. :)

[...]

Op een Vista score moet je niet afgaan, dit is totaal géén goede benchmark voor je videokaart.
Wat jij met DX10 score bedoelt weet ik ook niet.

Verder raad ik je aan om Tom's Hardware eens goed te bekijken en dan mik ik vooral op de Charts. ;)

[...]

Wat voegt dit aan het topic toe? :?

[...]

Want? :?
ik heb het gelezen. de woorden verbetert. naar mijn weten heb ik a merken gebruikt.
Samsung Spinpoint T166. deze hou ik in mijn hoofd, zal vanavond kijken of er echt veel verschil is.

misschien andere mensen die een menig hebben

gr webjo

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:52

Thandor

SilverStreak

Dit topic is in strijd met de regels in het CSL Beleid en gaat derhalve op slot. Zie de howto die daarin staat voor meer informatie :).

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.