Goede dag mensen van het forum.
Ik heb een systeem samengesteld, alleen ik heb een vraagje.
geeft een menig hierover,
Omdat er gaat een hoop geld inzitten en ik wil zeker zijn van mijn zaak.daarnaast een systeem samenstellen is een vak apart. Mijn budget is rond €900 .ex scherm
Wat ik verwacht van een pc is dat hij klaar is voor vista. En dat ik films kan kijken daarnaast winrar. Als ik quickpar (repareer van winrar bestanden) gebruikt wil ik gewoon doorgaan met andere programma's. Ook een belangrijk punt is gamen. Wil de nieuwste en zwaarste games kunnen spellen voor een tijdje.
Hieronder staat de componenten wat ik in mijn hoofd had.
http://i21.tinypic.com/2web9k9.jpg
Misschien hebben jullie verbeter punten.
Ik heb ook gelezen dat de 8800gt niet zo goede score heeft met vista. Maar ik snap niet helemaal wat hiermee wordt bedoel. Heeft het te maken met vista niet alles in scherp of zo?
de dx10-score is niet goed heb ik veel gelezen maar wat is een dx10-score
Vos dit heb ik allemaal gelezen maar toch dit is in grote lijnen neer gezet. Je heb zoveel keuze in deze spullen dus ik zie bomen het bos niet meer. elke maand is er weer iets nieuws
Ik heb een richting waar ik naartoe wil gaan vandaar heb ik jullie hulp nodig.
Xtresis ik weet niet of ik het in ts moet doen.
MensionXL. Ik steek er veel tijd in maar het laatste beetje daar heb ik hulp nodig.
En daarnaast zit ik krap in de tijd. Hoorde van verzekering dat ze het vergoeden. alleen het moet binnen deze dagen worden opgestuurd vandaar
Ik hoop dat nu mijn vraag concreet. is
heel erg bedankt gr webjo
Ik heb een systeem samengesteld, alleen ik heb een vraagje.
geeft een menig hierover,
Omdat er gaat een hoop geld inzitten en ik wil zeker zijn van mijn zaak.daarnaast een systeem samenstellen is een vak apart. Mijn budget is rond €900 .ex scherm
Wat ik verwacht van een pc is dat hij klaar is voor vista. En dat ik films kan kijken daarnaast winrar. Als ik quickpar (repareer van winrar bestanden) gebruikt wil ik gewoon doorgaan met andere programma's. Ook een belangrijk punt is gamen. Wil de nieuwste en zwaarste games kunnen spellen voor een tijdje.
Hieronder staat de componenten wat ik in mijn hoofd had.
http://i21.tinypic.com/2web9k9.jpg
Misschien hebben jullie verbeter punten.
Ik heb ook gelezen dat de 8800gt niet zo goede score heeft met vista. Maar ik snap niet helemaal wat hiermee wordt bedoel. Heeft het te maken met vista niet alles in scherp of zo?
de dx10-score is niet goed heb ik veel gelezen maar wat is een dx10-score
Vos dit heb ik allemaal gelezen maar toch dit is in grote lijnen neer gezet. Je heb zoveel keuze in deze spullen dus ik zie bomen het bos niet meer. elke maand is er weer iets nieuws
Ik heb een richting waar ik naartoe wil gaan vandaar heb ik jullie hulp nodig.
Xtresis ik weet niet of ik het in ts moet doen.
MensionXL. Ik steek er veel tijd in maar het laatste beetje daar heb ik hulp nodig.
En daarnaast zit ik krap in de tijd. Hoorde van verzekering dat ze het vergoeden. alleen het moet binnen deze dagen worden opgestuurd vandaar
Ik hoop dat nu mijn vraag concreet. is
heel erg bedankt gr webjo
[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2007 19:03 ]