waarom moet er betaald worden denk je?.Arne schreef op donderdag 20 december 2007 @ 12:20:
[...]
Wil je 'm niet eventjes uploaden, anders moet er namelijk betaald worden. Desnoods gewoon + 4 + spatie en dan je wallpaper 'fotograferen'.
|>
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
waarom moet er betaald worden denk je?.Arne schreef op donderdag 20 december 2007 @ 12:20:
[...]
Wil je 'm niet eventjes uploaden, anders moet er namelijk betaald worden. Desnoods gewoon + 4 + spatie en dan je wallpaper 'fotograferen'.
|>
[url="http://-kol.deviantart.com/art/Apple-and-Windows-PNGs-58208088"]Apple / Vista icon's[/url].Arne schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 15:32:
[...]
Heb je een link naar dat Apple, Vista en school logo? Welke adium-style gebruik je overigens?
En welke contact-list-style gebruik je? Kan hem niet vinden. Hij is wel erg vetMickyHendrix schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 15:43:
[...]
[url="http://-kol.deviantart.com/art/Apple-and-Windows-PNGs-58208088"]Apple / Vista icon's[/url]
School icon
iPhone message style
dank u, maar welke adium window style gebruik je? (met afgeronde hoekjes enzo)MickyHendrix schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 15:43:
[...]
[url="http://-kol.deviantart.com/art/Apple-and-Windows-PNGs-58208088"]Apple / Vista icon's[/url]
School icon
iPhone message style
XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm
Verwijderd
Oh supercool! Zou je die aub eventjes online kunnen zetten? Heb zelf geen PS, laat staan de skillsskulldigger schreef op woensdag 19 december 2007 @ 11:41:
[afbeelding]
origineel geshopd naar 1440x900 (wel wat grainy)
ander dock van www.leoparddocks.com
Owja, verdikkie helemaal vergeten, sorry!dadj schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 17:14:
[...]
dank u, maar welke adium window style gebruik je? (met afgeronde hoekjes enzo)
dubbel
cool! thanks! helaas leopard only..MickyHendrix schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 17:33:
[...]
Owja, verdikkie helemaal vergeten, sorry!
Het is een haxie (zet window style naar regular window, anders merk je niets)
XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm
Verwijderd
Jouw Adium contactlist-style is lovable.Nielsvr schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 15:44:
[afbeelding]
Achtergrond vanochtend zelf in het bos geschoten. Zet ik liever niet publiekelijk te download.
[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2007 18:26 . Reden: Typo ]
Kleurenthema: Decay 2.0Verwijderd schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 18:21:
[...]
Jouw Adium contactlist-style is lovable.
Share! Share!
[ Voor 49% gewijzigd door Erwinvz1 op 22-12-2007 22:39 ]
Vet! En hoe verander ik het standaard HD icoontje in die Mac appel?MickyHendrix schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 15:43:
[...]
School icon
iPhone message style
Four days will quickly steep themselves in night; Four nights will quickly dream away the time.
ZoLivia schreef op zondag 23 december 2007 @ 12:46:
[...]
Vet! En hoe verander ik het standaard HD icoontje in die Mac appel?Ben beginnend Mac gebruiker
Four days will quickly steep themselves in night; Four nights will quickly dream away the time.
sorry voor de late reactie, maar hier staat ie dan...Verwijderd schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 17:19:
[...]
Oh supercool! Zou je die aub eventjes online kunnen zetten? Heb zelf geen PS, laat staan de skills
Verwijderd
Kan je de naam en het icoon van je bootcamppartitie zomaar aanpassen? Heb me altijd gestoord aan die "untitled" maar dacht dat als ik het zou aanpassen dat ik de partitie zou verpesten ofzo.
De naam moet je aanpassen in windows zelfVerwijderd schreef op maandag 24 december 2007 @ 05:21:
[...]
Kan je de naam en het icoon van je bootcamppartitie zomaar aanpassen? Heb me altijd gestoord aan die "untitled" maar dacht dat als ik het zou aanpassen dat ik de partitie zou verpesten ofzo.
Toen ik pas was geswitch had ik nl eens de naam van mijn homedir aangepast en dat had toen wel voor veel miserie gezorgd
[ Voor 5% gewijzigd door Nielsvr op 24-12-2007 09:49 ]
Woonboerderij, Atag I36CZ, Quatt Duo, Tado V3+, Home Assistant, Petrolhead (Dodge WC63 en Ural M72 sidecar),
ik rename mn bootcamp partitie gewoon in OSX en geen problemen of iets.Nielsvr schreef op maandag 24 december 2007 @ 09:49:
[...]
De naam moet je aanpassen in windows zelf. En tja je homedir aanpassen is gewoon niet slim
.
Verwijderd
Nu dezelfde foto nog in posterformaat vindenskulldigger schreef op zondag 23 december 2007 @ 21:06:
[...]
sorry voor de late reactie, maar hier staat ie dan...
Verwijderd
Bij anderen zag ik het ook al: Datum ed. in de taakbalk.
De wallpaper komt van Flickr. Kan hem niet direct terug vinden.
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 25-12-2007 00:48 ]
Mag ik vragen welk progje je gebruikt voor dat cd hoesje links onderin?
Het oneindige X 0
CoverSutra 1.2Wokker schreef op dinsdag 25 december 2007 @ 09:19:
[...]
Mag ik vragen welk progje je gebruikt voor dat cd hoesje links onderin?
PhD i.o.
http://www.islayer.com/index.php?op=item&id=28Verwijderd schreef op dinsdag 25 december 2007 @ 00:46:
Bij anderen zag ik het ook al: Datum ed. in de taakbalk.
Zou je kunnen uitleggen hoe je dit doet? Bij System preferences is dit niet te kiezen.
[ Voor 3% gewijzigd door Sephone op 25-12-2007 13:52 ]
MacBook Pro Retine 15" 2,3 Ghz 16GB - iPad mini 16GB WiFi - iPhone 5 - Apple TV 2 - Airports
Verwijderd
Zou je je dockicons willen bijlichten? Ziet er namelijk wel interessant uit.Verwijderd schreef op dinsdag 25 december 2007 @ 13:45:
Mijn dock is redelijk leeg, ik werk namelijk veelal met Sapiens.
[afbeelding]
Groot formaat
En die wallpaper.. Die is lief!Verwijderd schreef op dinsdag 25 december 2007 @ 13:45:
Mijn dock is redelijk leeg, ik werk namelijk veelal met Sapiens.
[afbeelding]
Groot formaat
Verwijderd
Ik gebruik leopard, maar volgens mij kan het in tiger ook wel. Gewoon bij de preferences van de Finder, en daar (bij de generals tab) de dingen aanvinken die je wilt zien.The_Cure schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 19:29:
Hoe kan je de HD/Externe HD/USB stick icoontjes laten verdwijnen van je desktop? Zodat je alles via de Finder in de dock moet doen zegmaar. Vind het er wel strak uitzien, maar kan de optie niet vinden in Tiger?
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Bedoel je AdiumX ?ronwiel schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 21:30:
Op veel screens zie ik steeds die zeer stijlvolle msn client voorkomen. Welke is dit?
| www.everythingisspiritual.com | www.mosaic.org |
[ Voor 19% gewijzigd door borstel op 28-12-2007 22:17 ]
Verwijderd
thnx, stom helemaal vergeten te kijken. Ik zat steeds bij system settings te zoeken maar Finder zelf heeft ook voorkeuren natuurlijkVanitas schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 19:54:
[...]
Ik gebruik leopard, maar volgens mij kan het in tiger ook wel. Gewoon bij de preferences van de Finder, en daar (bij de generals tab) de dingen aanvinken die je wilt zien.
Bedankt .drensenbrink schreef op zaterdag 29 december 2007 @ 00:54:
Haha inderdaad. Had ik er nog bij moeten zetten... een 'originele' wallpaper
My Book Pro icoontje is hier te vinden, klik!
Heb je dat Leopard Icon voor een MBP (je hd icon). Heb nog de Tiger icon, en wil natuurlijk die van Leoparddrensenbrink schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 22:15:
[afbeelding]
Wallpaper heb ik hier uit het topic geplukt. Veel gebruikte programma's in m'n dock, gebruik altijd Quicksilver voor alles!
Ik had ook nog die Tiger versie, dus had hem zelf maar even aangepast. Heb hem even geupload voor de geïnteresseerden, klik!DaannO schreef op zaterdag 29 december 2007 @ 22:38:
[...]
Heb je dat Leopard Icon voor een MBP (je hd icon). Heb nog de Tiger icon, en wil natuurlijk die van Leopard
Deze meer "original"?Verwijderd schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 22:56:
Ik vind de wallpaper niet zo "original" meer sorry
Neemt niet weg dat ie wel cool is.
Leuke Adium layout! staat goed.
Moah, zelf heb ik CPU gebruik, download-stats en HDD activiteit in de menubalk. CPU vind ik fijn om in de gaten te houden, download-stats om in een oogopslag te zien of er nog geleeched wordtMrAcid schreef op zondag 30 december 2007 @ 22:08:
Wat moet iedereen toch met al die statistieken in de menu bar?! Waarom ga je daar je scherm mee op zitten vullen terwijl alles prima werkt? Het ziet er ook echt niet uit..
[ Voor 9% gewijzigd door DaFrenk op 30-12-2007 22:12 ]
Weer mooie wallpapersVanitas schreef op zondag 30 december 2007 @ 21:09:
Deze wallpaper staat hier. Ook heb ik weer een aantal nieuwe wallpapers online gezet en die zijn hier te vinden.
Nee, ik haal ze her en der van het internet af. Ik heb niet echt geweldige photoshop skills om mooie wallpapers te makenLivia schreef op zondag 30 december 2007 @ 22:15:
[...]
Weer mooie wallpapers![]()
offtopic:
Even nieuwschierig: maak je ze (gedeeltelijk) zelf?
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Alcohol, the cause and solution to all of life's problems
Ik heb dat album even opnieuw online gezet, nu met de originele resolutie (eerst had ik ze verkleind naar 800x600). Misschien dat je er nu wat meer mee kan ?Knuckless schreef op maandag 31 december 2007 @ 00:07:
Mooie foto's die bevroren vooral die met de peperbus helemaal links(voor de niet zwollenaren dat is die grote kerktoren) op de achtergrond jammer dat ze met mobiel zijn gemaakt anders had ik die als achtergrond gebruikt
[ Voor 5% gewijzigd door Vanitas op 31-12-2007 00:22 ]
Vanitas schreef op zondag 30 december 2007 @ 23:19:
[...]
Nee, ik haal ze her en der van het internet af. Ik heb niet echt geweldige photoshop skills om mooie wallpapers te maken![]()
Wel had ik laatst een paar foto's gemaakt toen alles zo mooi bevroren was. Misschien dat daar nog wat leuks mee te doen is. Foto's zijn overigens maar gewoon met m'n mobiel gemaakt
Toch wel handig zo'n My Opera account
Nogmaals een oproepje aan 8-Track om zijn achtergrondje te plaatsen
[ Voor 39% gewijzigd door Frietsaus op 31-12-2007 10:35 ]
Verwijderd
Van welke app is dat 2e icoontje in je menubalk als ik vragen mag?Verwijderd schreef op maandag 31 december 2007 @ 02:00:
[afbeelding]
Wat ik me nog steeds afvraag, elke keer als ik m'n macbook opstart staat er weer "WINDOWS HD", hoe zorg ik ervoor dat er gewoon "Windows HD" staat ?
Verwijderd
Ja, dit heb ik gedaan zodat ik kan lezen en schrijven. Er is dus geen manier om het te veranderen ? misschien een script dat hem bij het opstarten even renamed ofzo ?Frietsaus schreef op maandag 31 december 2007 @ 10:35:
Is het een FAT32 schijf? Die hebben bij mijn weten in OS X altijd hoofdletters. Als het je erg stoort moet je de schijf omzetten naar NTFS en vervolgens in Windows de naam aanpassen.
Verwijderd
[ Voor 7% gewijzigd door uruviel359 op 01-01-2008 17:03 ]
Bedoel je alyn?DaFrenk schreef op dinsdag 01 januari 2008 @ 17:04:
Hmm, die wallpaper doet me denken aan een artiest die ook heel veel van die ruimte Photoshop's maakte. Daar heb ik ook jaren wallpapers van gehad. Kan alleen niet meer op z'n naam komen, ben best benieuwd of hij nog nieuw werk heeft gemaakt.
F r a n k D schreef op dinsdag 01 januari 2008 @ 17:19:
waarschijnlijk "art of Greg Martin"
Asus C6E / Ryzen 9 5950X / AMD RX 6900 XT / G.Skill Flare X 32GB / Noctua NH-U12A / Corsair HX750i
Verwijderd
-C op de desbetreffende .png en daarna -i op de applicatie/HD of wat dan ook, klikken op het icoon (er verschijnt een blauw randje omheen), -V.Mei schreef op dinsdag 01 januari 2008 @ 19:11:
Ik zie heel vaak PNG icons voorbij komen, maar hoe stel je die in als icons voor bestanden/mappen/HDD's enzo? Heb al van alles gezocht, maar óf er gaat iets verkeerd, óf het werkt gewoon niet met PNG's.
Dan krijg ik heel mooi het generieke icoon van PNG files als picto voor mijn HDD. (Wit stukje papier met Preview picto erop en de tekst 'PNG').Verwijderd schreef op dinsdag 01 januari 2008 @ 20:07:
[...]
-C op de desbetreffende .png en daarna -i op de applicatie/HD of wat dan ook, klikken op het icoon (er verschijnt een blauw randje omheen), -V.
apoca: http://www.sexydesktop.co.uk/paris.htm
Verwijderd
sorry even iets cruciaals vergeten. Je moet eerst de png's naar icns converteren met img2icns.Mei schreef op dinsdag 01 januari 2008 @ 20:21:
[...]
Dan krijg ik heel mooi het generieke icoon van PNG files als picto voor mijn HDD. (Wit stukje papier met Preview picto erop en de tekst 'PNG').
Whoa! Zou je het origineel van die wallpaper online willen zetten?TlighT schreef op dinsdag 01 januari 2008 @ 20:41:
Hier is de mijne... niet echt speciaal, heb alleen wat leopard dingetjes (transparante menubalk, etc) die ik minder mooi vond weer zoals tiger gemaakt.
[afbeelding]
De dock heb ik meestal verborgen, maar voor deze screenshot weer even naar boven gehaald.
Good morning, and in case I don't see ya, good afternoon, good evening, and good night!
Hahahah, leuk gevonden. Heb maar even 2 minuten toegevoegd met Safari, overigens de enige waar ik de bal sporadisch zie. Verder nergens gelukkig.VanWilder schreef op dinsdag 01 januari 2008 @ 23:50:
Een google'tje op "Spinning beachball apple" leverde me deze site op froggie. Ik gebruik hem bij deze ook
[ Voor 8% gewijzigd door een moderator op 04-01-2008 11:24 . Reden: Graag resizen naar +/- 600 breed. ]
[ Voor 33% gewijzigd door RichieSD op 03-01-2008 00:25 ]
Linkje naar wallpaperDaannO schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 23:41:
En het is weer eens tijd voor die van mij
[afbeelding]
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Voor Windows gebruikers is er een draadje in de Huiskamer, omdat zoals je hier ook ziet, zo'n draadje lastig te modereren is (en het opsomtopic is). Dit is een link naar het topic: En hoe ziet jouw desktop eruit? Deel 44. Maar daar kun je volgens mij nog niet in. Je zult eerst toegang moeten aanvragenSChief schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 15:14:
Het ziet er hier allemaal erg mooi uit, en heb vele wallpapers hier kunnen vinden, waarvoor mijn dank. Maar heb je nou eigenlijk hier op GoT ook een draadje voor Windows-users..? Want ik kan niks vinden, ook niet met search. Iemand..?
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Mij is het wallpapertje niet bekend... heb je 'm ergens?Verwijderd schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 01:21:
Laat ik ook eens meedoen...wallpapertje is wel bekend...
[afbeelding]
Wallpaper is paar pagina's geleden al keer voorbij gekomen, Hier de linkF r a n k D schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 22:34:
[...]
Mij is het wallpapertje niet bekend... heb je 'm ergens?
WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq