Four days will quickly steep themselves in night; Four nights will quickly dream away the time.
Linkje naar dock?lowfi schreef op donderdag 29 november 2007 @ 17:10:
Mijn oude trage powerbookje @ work:
[afbeelding]
wp
of bij systeemvoorkeuren -> Toetsenbord en muis -> Tabblad 'Muis' -> en de rechtse kant van de muis als secundaire knop instellen.
Verwijderd
Das alleen als je een mighty mouse hebt of een algemene muis.edgarf28 schreef op donderdag 29 november 2007 @ 17:47:
[...]
of bij systeemvoorkeuren -> Toetsenbord en muis -> Tabblad 'Muis' -> en de rechtse kant van de muis als secundaire knop instellen.
gaat duz niet op voor oudere apple muizen.
Verwijderd

[ http://members.home.nl/hjfidder/DefaultDesktop.jpg ]
[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2007 19:19 ]
Verwijderd

Voor de mensen die de wallpaper mooi vinden, sorry heb geen idee meer waar ik hem vandaan heb. Gebruik het alweer een paar jaar. Heb er alleen een paar vlammen opgezet. Vond ik wel toepasselijk met de MacBook (t#ring kan dat ding heet worden!).
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2007 13:56 ]
Verwijderd

http://img229.imageshack.us/img229/6411/screenshotqi3.jpg
kan je zeggen hoe je die download/upload in je werkbalk krijgt bovenin. Had dat ook in tiger... maar weet niet meer hoe ik dat had gedaan.lowfi schreef op donderdag 29 november 2007 @ 17:10:
Mijn oude trage powerbookje @ work:
[afbeelding]
wp
MacBook Pro Retine 15" 2,3 Ghz 16GB - iPad mini 16GB WiFi - iPhone 5 - Apple TV 2 - Airports
Verwijderd

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2007 15:24 ]
Ik heb in alle topics op "mail" en "postzegel" gezocht, maar enige wat ik kon vinden waren PTT/TNT brievenbussen. Kan je ff helpen? Of ze ergens uploaden..MickyHendrix schreef op woensdag 28 november 2007 @ 16:56:
[...]
@ Lonewolf: Mail icon staat hier in dit topic, maar dan héél lang terug, en hier is het Photoshop icon.
Duizendmaal dank
Wat is dat linksonder?Verwijderd schreef op woensdag 05 december 2007 @ 16:20:
Mijn desktop op m'n macbook met 20'' extern scherm:
[afbeelding]
Verwijderd
En dan mooi ingesteld, vind ik zelf.
Scherm 2: http://www.osxy.nl/~andre/uploadimages/ZZ77D31CAC.jpg
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
dock: finder activiteitenweergave timemachine isync adresboek mail ical itunes iphoto vlc pages illustrator photoshop fireworks dreamweaver nzbdrop ftd firefox adium parallels downloadstock ronde-archief
MacBook Pro Retine 15" 2,3 Ghz 16GB - iPad mini 16GB WiFi - iPhone 5 - Apple TV 2 - Airports
Je hebt hem wel op je hd staan, lijkt me althansVerwijderd schreef op woensdag 05 december 2007 @ 13:42:
[afbeelding]
Voor de mensen die de wallpaper mooi vinden, sorry heb geen idee meer waar ik hem vandaan heb. Gebruik het alweer een paar jaar. Heb er alleen een paar vlammen opgezet. Vond ik wel toepasselijk met de MacBook (t#ring kan dat ding heet worden!).
When you think you’ve succeeded / but something’s missing / means you have been defeated / by greed, your weakness.
Huh ?Jungian schreef op donderdag 06 december 2007 @ 23:13:
usual suspects
[ Voor 26% gewijzigd door Bravebart op 07-12-2007 01:21 ]
Welk thema voor Adium gebruik je? Ik vind dat er wel goed uit zien namelijk.Nietzman schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 01:32:
[afbeelding]
Ik en Illustrator verveelden ons, en toen hebben we het oude behang in de werkkamer van Augustus Pugin gereconstrueerd..
Verwijderd
kan iemand mij uitleggen hoe je die stack bakjes voor elkaar krijgt? ik heb het geprobeert met de engelse instructies maar op een of andere manier lukt/snap ik het niet helemaal. Nederlandse instructies dus graagAnghell schreef op donderdag 06 december 2007 @ 19:48:
[afbeelding]
(Klikbaar)
Dock icons vlnr:
Finder, Mail, Camino, iCal, iTunes, Cog, Lightroom, Photoshop, Quake III, Systeemvoorkeuren, Parallels, Time Machine, Doc Stack, Pic Stack, App Stack en Prullenmand
Downloaden, hernoemen en ervoor zorgen dat de bestandsnaam begint met een spatie, in je Stack-folder plakken en dan moet ie het in principe doen.Verwijderd schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 13:25:
[...]
kan iemand mij uitleggen hoe je die stack bakjes voor elkaar krijgt? ik heb het geprobeert met de engelse instructies maar op een of andere manier lukt/snap ik het niet helemaal. Nederlandse instructies dus graagje zou mij hiermee heel veel plezier mee doen
Mits je uiteraard wel sorteren op naam hebt aangezet.
Zo heb ik het in ieder geval gedaan, heb niks met 'touch' op de Terminal gedaan; vond ik niet nodig
[ Voor 26% gewijzigd door Anghell op 07-12-2007 13:29 ]
Color theme "Black is Beautiful" en list layout "Aqualicious".Frietsaus schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 11:41:
[...]
Welk thema voor Adium gebruik je? Ik vind dat er wel goed uit zien namelijk.
Verwijderd
Dude, daar word je nou toch tierelier van ?Nietzman schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 01:32:
[afbeelding]
Ik en Illustrator verveelden ons, en toen hebben we het oude behang in de werkkamer van Augustus Pugin gereconstrueerd..
Verwijderd
dank je wel, ik snapte het hele principe niet maar eigenlijk is het heel simpel. maar dus als ik het goed begrijp moet je dus de hele tijd zo'n bak icoontje in het mapje hebben? ik vind dit eigenijk een beetje onhandig is er geen andere manier?Anghell schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 13:27:
[...]
Downloaden, hernoemen en ervoor zorgen dat de bestandsnaam begint met een spatie, in je Stack-folder plakken en dan moet ie het in principe doen.
Mits je uiteraard wel sorteren op naam hebt aangezet.
Zo heb ik het in ieder geval gedaan, heb niks met 'touch' op de Terminal gedaan; vond ik niet nodig
Ja, handig is anders helaas.Verwijderd schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 14:17:
[...]
dank je wel, ik snapte het hele principe niet maar eigenlijk is het heel simpel. maar dus als ik het goed begrijp moet je dus de hele tijd zo'n bak icoontje in het mapje hebben? ik vind dit eigenijk een beetje onhandig is er geen andere manier?
Dit is de enige manier die ik tot nu ken. Misschien dat Apple in een 10.5.x update een andere manier gaat aanbieden
Dank je.Nietzman schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 13:32:
[...]
Color theme "Black is Beautiful" en list layout "Aqualicious".
Verwijderd
Zou je de wallpaper willen delen ?Verwijderd schreef op donderdag 06 december 2007 @ 15:20:
Leopard, misschien niet echt duidelijk. Geen stacks (verschrikkelijke dingen), dock komt van http://macthemes2.net/forum/viewtopic.php?id=16782610
[afbeelding]
misschien een beetje offtopic, maar "Ramses" lijkt me zeker geen Britse Korthaar te zijn, maar gewoon een EK cypertje. Is het jouw eigen kat? Misschien ligt het aan de hoek van de foto, maar ik mis dat kenmerkende brede koppie!
Update: I stand corrected! Heb even je foto's bekeken op je Blogje, schattig beestje hoor!

[ Voor 43% gewijzigd door quelake op 09-12-2007 12:24 ]
Hij heeft idd niet zo'n brede kop, maar hij is nog heel jong. Ik merk al wel een heel groot verschil met een tijdje terug, dus dat komt wel in ordequelake schreef op zondag 09 december 2007 @ 12:17:
@ibexgirl;
misschien een beetje offtopic, maar "Ramses" lijkt me zeker geen Britse Korthaar te zijn, maar gewoon een EK cypertje. Is het jouw eigen kat? Misschien ligt het aan de hoek van de foto, maar ik mis dat kenmerkende brede koppie!
Update: I stand corrected! Heb even je foto's bekeken op je Blogje, schattig beestje hoor!Goed, nu weer screenshots plaatsen!
Toevallig een linkje naar die sierlijke achtergrond ?Verwijderd schreef op woensdag 05 december 2007 @ 16:20:
Mijn desktop op m'n macbook met 20'' extern scherm:
[afbeelding]
Verwijderd
Hij komt van inyterfacelift, maar die site wil niet echt vandaag ... Ik heb em even zelf elders gezet.
http://www.imgdumper.com/...ezdya86nta3nmnsla64qpcyce
Verwijderd
Gek dat dit weer zo in is hè?DaFrenk schreef op zondag 09 december 2007 @ 21:26:
Coole foto! Zelf geschoten? Moet ook eens de straat op en wat met sluitertijden experimenteren.
Ik herinner me nog dat ik toen ik 10 was ofzo in een McDonalds zat met m'n ouders en dat het hele "restaurant" toen vol hing met zulke dingen. Toen was dat dus zo'n soort van cheapo kunst.
het is nog steeds el cheapo kunst hoorVerwijderd schreef op maandag 10 december 2007 @ 09:40:
[...]
Gek dat dit weer zo in is hè?
Ik herinner me nog dat ik toen ik 10 was ofzo in een McDonalds zat met m'n ouders en dat het hele "restaurant" toen vol hing met zulke dingen. Toen was dat dus zo'n soort van cheapo kunst.
|>
Verwijderd
Ja, ok, maar het kent gewoon opnieuw een heropleving bedoel ik. Er is natuurlijk niet zo heel erg veel aan als je over het materiaal beschikt.
Het ziet er wel cool uit, maar het gebruikt ook super veel geheugen. Toenet getest, het begon bij 80MB en later zat hij op 172MB. Dat is toch wel een beetje teveel voor een wallpaper, imo.airliner schreef op zondag 09 december 2007 @ 12:13:
[afbeelding]
de aarde realtime als achtergrond (earthdesk)
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Verwijderd
He he wat nou in, deze foto heb ik in 2001 ofzo gemaakt.Verwijderd schreef op maandag 10 december 2007 @ 09:40:
[...]
Gek dat dit weer zo in is hè?
Ik ben dus juist een trendsetter!
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2007 01:16 ]

Nice spray! Laat de winter maar komen
[ Voor 9% gewijzigd door chob op 12-12-2007 22:42 ]
Verwijderd

voor de liefhebbers: http://www.imgdumper.com/...j9kc64byl5kh7ne3ljc3jz13x
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2007 16:10 ]
modbreak: http://i7.tinypic.com/85kxw2a.jpg
Ik heb maar een link van je screenshot gemaakt, want hij is wel erg groot. Zou je er misschien een thumbnail van willen maken van maximaal 600 pixels breed, met een link naar het origineel? Zie de TS voor hoe dat moet.
bij deze een thumbnail

[ Voor 73% gewijzigd door randje op 13-12-2007 22:13 . Reden: groot bestand, nu met thumbnail :) ]
Ik gebruik deze wallpaper ook, en het geheugengebruik is maximaal rond de 200MB. Inderdaad wel veel, maar voor mensen als ik die altijd een overkill aan geheugen in machines stoppen (2GB waarvan er 90% van de tijd 1GB inactive is) maakt dat niet zo veel uitDaFrenk schreef op donderdag 13 december 2007 @ 22:14:
Idd erg mooi, maar ik las dat hij ook erg veel resources vrat. Da's dan wel zonde voor een wallpaper.
Wat ik wel irritant vind ik dat ik af en toe een lege space opzoek om even naar mijn wallpaper te gaan kijken, normaal doe ik dat nooit
I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)
OSX laat ik nog steeds als host draaien omdat sommige dingen zo handig zijn (o.a. widgets en andere kleine utils van osx)
je kan natuurlijk ook F11 gebruikenXyritZz schreef op donderdag 13 december 2007 @ 22:19:
[...]
blabla...
Wat ik wel irritant vind ik dat ik af en toe een lege space opzoek om even naar mijn wallpaper te gaan kijken, normaal doe ik dat nooit
[ Voor 28% gewijzigd door airliner op 13-12-2007 22:59 ]
You, me, us, together, me, us, you, we, us, you, me... DONE.
Thnx.Arne schreef op zondag 16 december 2007 @ 17:01:
Je hebt mooie wallpapers staan, Vanitas. Mijn complimenten.
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Vette wallpapers idd!Vanitas schreef op zondag 16 december 2007 @ 15:05:
[...]
Hier staat degene uit mijn bovenstaande post. En hier staan nog wat andere wallpapers van me, ik heb er net nog wat bij gezet
toyRD schreef op zondag 16 december 2007 @ 18:07:
Een keer de mijne, Leopard met eigen foto als achtergrond, vandaag geschoten trouwens.
[afbeelding]
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
[ Voor 14% gewijzigd door Cerberi op 19-12-2007 10:46 ]
[ Voor 122% gewijzigd door DaFrenk op 19-12-2007 12:05 ]
Verwijderd
Wallpaper? (A)Verwijderd schreef op woensdag 19 december 2007 @ 10:05:
M'n tweede Mac, een MacBook. Als kind was de eerste computer van m'n ouders ook een Macintosh.
Desktop
[afbeelding]
Dashboard
[afbeelding]
Exposé stresstesten
[ Voor 7% gewijzigd door een moderator op 19-12-2007 17:44 . Reden: Graag even resizen tot een thumbnail (+/- 570 breed) en dan linken naar de grote versie :). ]
Kan niet stoppen met ontploffen!
Neeh, ff kijken wat 'ie aan zou kunnen
MBP ja.FileNox schreef op woensdag 19 december 2007 @ 23:33:
Macbook (pro) ?
Wil je 'm niet eventjes uploaden, anders moet er namelijk betaald worden. Desnoods gewoon + 4 + spatie en dan je wallpaper 'fotograferen'.Verwijderd schreef op donderdag 20 december 2007 @ 02:50:
[afbeelding]
wallpaper komt van vladstudio
.Arne schreef op donderdag 20 december 2007 @ 12:20:
[...]
Wil je 'm niet eventjes uploaden, anders moet er namelijk betaald worden. Desnoods gewoon + 4 + spatie en dan je wallpaper 'fotograferen'.
Gewoon op het woord Vladstudio klikken, en hij opent de wallpaper

Toch als ik nu weer screens zie van Tiger, lijkt dat meteen weer super oud..
Mja, in low quality en inclusief logo. Ach ja, laat maar, ik heb 'm ff geshopt.FileNox schreef op donderdag 20 december 2007 @ 12:45:
[...]
![]()
Gewoon op het woord Vladstudio klikken, en hij opent de wallpaper
Heb je een link naar dat Apple, Vista en school logo? Welke adium-style gebruik je overigens?
Dit topic is gesloten.
- Ga niet offtopic!
- Plaats screenshot van maximaal 600 pixels breed, met een link naar het origineel. Instructies staan in de topicstart
- Vertel wat er te zien valt, zoals iconsets, thema en programma's. Plaats ook een link naar je bureaubladachtergrond.