Hyundai SX2 N-Line (2024)
Toffe wallpaper, heb je link naar het origineel?
http://interfacelift.com/wallpaper/details.php?id=1474VeeGee schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 16:15:
[...]
Waar zijn die 2 icoontjes van tussen iTunes en Vuze in?RobbieB schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 16:17:
[afbeelding]
Wallpaper zelf geschoten. op verzoek kan ik hem wel online zetten.
Ableton Live! en Navite Instruments TraktorBeta schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 16:32:
[...]
Waar zijn die 2 icoontjes van tussen iTunes en Vuze in?
Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G
[ Voor 72% gewijzigd door Hoedje op 05-01-2008 20:41 ]
Verwijderd

Mijn desktopje 1440x900
wallpaper op http://interfacelift.com/wallpaper/details.php?id=1466
Verder wel standaard allemaal
Verwijderd
Beetje eigen initiatief mag ook wel... er staat dat ie van interfacelift komt en daar staat ie notabene op de eerste pagina...VeeGee schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 16:15:
[...]

Clean install gedaan en dus nog helemaal mooi schoon

Groter: http://farm3.static.flick...70218642_c94354645e_b.jpg
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2008 23:51 ]
Dat lijkt verdacht veel op Windows blauw....Verwijderd schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 23:42:
[...]
Beetje eigen initiatief mag ook wel... er staat dat ie van interfacelift komt en daar staat ie notabene op de eerste pagina...
Clean install gedaan en dus nog helemaal mooi schoonDat werkt altijd het beste zo maar op de een of andere manier val ik op termijn altijd weer terug op drukke wallpapers
![]()
[afbeelding]
gruwelijk kitsch met die vleugels zo.. damnVerwijderd schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 22:25:
Nog maar weinig basket zien passeren?
[afbeelding]
full size
|>
Heb je een link naar die HD icons?Verwijderd schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 01:21:
Laat ik ook eens meedoen...wallpapertje is wel bekend...
[afbeelding]
Verwijderd
hej, vraagje houd heb jij die tussen ruimtes in je dock gemaakt?Verwijderd schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 23:42:
[...]
Beetje eigen initiatief mag ook wel... er staat dat ie van interfacelift komt en daar staat ie notabene op de eerste pagina...
Clean install gedaan en dus nog helemaal mooi schoonDat werkt altijd het beste zo maar op de een of andere manier val ik op termijn altijd weer terug op drukke wallpapers
![]()
[afbeelding]
je achtergrond ziet er best strak uit. ook al is het simpel blauw
alvast bedankt
Verwijderd
[ Voor 76% gewijzigd door Hoedje op 07-01-2008 18:46 ]
Die HDD indicator zou ik ook handig vinden, heb je een linkje of een naam van die software?DaFrenk schreef op zondag 30 december 2007 @ 22:11:
[...]
Moah, zelf heb ik CPU gebruik, download-stats en HDD activiteit in de menubalk. CPU vind ik fijn om in de gaten te houden, download-stats om in een oogopslag te zien of er nog geleeched wordten HDD activiteit bij gebrek aan een HDD led op de MacBook. Zo vervelend dat je dat nergens kan zien.
Voordeel is dat je de kleurtjes kan aanpassen. Dus heb alles mooi in grijswaarden zodat het wel blijft passen in de menubalk.
Linkje naar de website van David Lanham: http://www.dlanham.com/
Werkelijk geniale icons en wallpapers.
9.000wp - Atlantic Explorer V4 270 - Itho Amber 120
iStat Menus Daarbij kan je een heel aantal dingen selecteren die je wilt zien. Ook kan je de kleur e.d. aanpassen van de icons.Ermo schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 09:22:
[...]
Die HDD indicator zou ik ook handig vinden, heb je een linkje of een naam van die software?
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Volgens mij zijn het idd altijd de mensen die net geswitcht zijn die nog Firefox en Thunderbird gebruiken.. Die weten nog niet dat het ongelofelijk traag is geloof ik..Sillymidget schreef op zondag 06 januari 2008 @ 12:31:
Nou vooruit dan maar.
Mijn eerste Apple (iMac 24"), ben er erg tevreden over. Ook al mis ik af en toe wel mijn 2x 19" ^^
Schoon:
[afbeelding]
Vies:
[afbeelding]
Dock (beetje standaard):
Finder
Firefox
Adium
Thunderbird
Azureus
Flash
Download map
Documenten map
Prullenbak
Aha, iStat Pro heb ik al draaien deze had ik nog niet gezien, dank je!Vanitas schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 10:32:
[...]
iStat Menus Daarbij kan je een heel aantal dingen selecteren die je wilt zien. Ook kan je de kleur e.d. aanpassen van de icons.
[ Voor 90% gewijzigd door Hoedje op 09-01-2008 17:47 ]
[ Voor 77% gewijzigd door Hoedje op 09-01-2008 17:51 ]

[ Voor 255% gewijzigd door Hoedje op 09-01-2008 17:47 ]
Helaas is het soms noodzakelijk om Firefox te gebruiken, bijvoorbeeld omdat Safari nog steeds niet geleerd heeft hoe te kiezen tussen 2 certificaten die je gebruikt voor authenticatie op websites. En Thunderbird omdat de beta van GPGMail nog steeds niet fatsoenlijk werkt onder Leopard's Mail.Eswip schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 11:41:
[...]
Volgens mij zijn het idd altijd de mensen die net geswitcht zijn die nog Firefox en Thunderbird gebruiken.. Die weten nog niet dat het ongelofelijk traag is geloof ik..
je dock is toch niet zo standaard
Welk programma is dat aardbei icoontje in je dock? Ik ben benieuwd
Yay, nog een andere Opera gebruiker.
Ok, FireFox is actief, maar het is een begin
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Floater, samen met menu-bar controls voor iTunes zijn van Synergy
Wallpaper
AdiumX Dock Icon
AdiumX Contact List
DVDPedia (in Dock naast iPhoto)
ik bedoel meer die specifieke aanpassingosc4r schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 22:20:
[...]
Eventjes zoeken op google en je hebt het zo gevonden..
Verwijderd

Wallpaper, Screen capture van de laatste Stargate Atlantis aflevering.

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
Ik ben webdeveloper, dus vandaar. Verder vind ik het een pokkebrowserVanitas schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 18:47:
[...]
Yay, nog een andere Opera gebruiker.
Ok, FireFox is actief, maar het is een begin
Haha! Die gebruik ik al een tijdje voor me hyvesslazh schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 22:29:
[afbeelding]
Floater, samen met menu-bar controls voor iTunes zijn van Synergy
Wallpaper
AdiumX Dock Icon
AdiumX Contact List
DVDPedia (in Dock naast iPhoto)
Link naar hyves
Gebruiik de wallpaper trouwens ook best vaak voor me MacBook trouwens
Verwijderd
http://www.leoparddocks.com/
hier vind je héél héél veel docks.
(ook wordt er uitgelegd hoe je je dock aanpast)
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2008 14:02 ]
Compleet off-topic waarvoor excuses...maar hoe heb je dat plaatje ingesteld op hyves?Beta schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 13:56:
[...]
Haha! Die gebruik ik al een tijdje voor me hyves
Link naar hyves![]()
Gebruiik de wallpaper trouwens ook best vaak voor me MacBook trouwens
Zo dacht ik er eerst ook over, aan Opera moet je gewoon wennen maar dan is ie echt super. Zo vind ik FF nu echt een trage shit browser die niet genoeg kan (sorry FF fansBlaise schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 11:33:
[...]
Ik ben webdeveloper, dus vandaar. Verder vind ik het een pokkebrowser
Verwijderd
Heb je een Gmail notifier geinstalleerd ? Of is dat echt een aparte applicatie, ken namelijk alleen maar widgets hiervoor.
Klik!Verwijderd schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 17:49:
Heb je een Gmail notifier geinstalleerd ? Of is dat echt een aparte applicatie, ken namelijk alleen maar widgets hiervoor.
Four days will quickly steep themselves in night; Four nights will quickly dream away the time.
Verwijderd
Bij mij is het precies andersomBlaise schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 11:33:
[...]
Ik ben webdeveloper, dus vandaar. Verder vind ik het een pokkebrowser
Verwijderd

wallpaper: zelf geschoten
owjah... ik heb trouwes zoveel in mn dock staan omdat ik er gek van werd om elke keer te wachten tot ie alle programma's had 'geladen' als ik naar de programma's ging

owjah #2:
beetje custom dock = een donkere dock gedownload, en die activiteits ledjes onder de progs heb ik zelf rood gemaakt
[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2008 22:34 ]
[ Voor 76% gewijzigd door Hoedje op 10-01-2008 23:17 ]
Inderdaad. Opera is lekker snel en heeft veel ingebouwde functies! Ben al jaren een tevreden Opera gebruikerVanitas schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 16:11:
[...]
Zo dacht ik er eerst ook over, aan Opera moet je gewoon wennen maar dan is ie echt super. Zo vind ik FF nu echt een trage shit browser die niet genoeg kan (sorry FF fans)
Mooie desktopjes hier trouwens, ben jaloers met m'n windowsbakken
Oei... heb ik een browserdiscussie ontketend?Vanitas schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 16:11:
[...]
Zo dacht ik er eerst ook over, aan Opera moet je gewoon wennen maar dan is ie echt super. Zo vind ik FF nu echt een trage shit browser die niet genoeg kan (sorry FF fans)
Ik vind Opera en Firefox zoveel op elkaar lijken dat het me eigenlijk niet uitmaakt welke ik gebruik. Ik ervaar Opera ook niet als beduidend sneller (Safari ervaar ik bijvoorbeeld wel echt als snel). Firefox heeft echter een aantal handige extensions voor de webdeveloper, en omdat één browser voor alles (webdevven en browsen) handiger is, gebruik ik Firefox.
Ik kan niet ontdekken wat het is. Wat is het? Een disc?
[ Voor 16% gewijzigd door Blaise op 11-01-2008 00:45 ]
Verwijderd
onderkant van een dvd-r iddBlaise schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 00:43:
[...]
Ik kan niet ontdekken wat het is. Wat is het? Een disc?
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

*klikbaar
Originele wallpaper enkel nog in 1280 x 800.
[ Voor 11% gewijzigd door Genya op 12-01-2008 18:07 ]
Tijdje geleden foto zelf geschoten toen met al die bevroren mist.
Vind ik hem zelf wel geslaagd.

[ Voor 24% gewijzigd door SpoekGTi op 12-01-2008 17:16 ]
Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.
wel mooie foto incl. seizoenspectakel.SpoekGTi schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 17:13:
Eindelijk ook eens wat tijd kunnen vinden om hier eens te posten.
[afbeelding]
issie misschien ook beschikbaar voor anderen? en waar is dat?
Origineel kan ik wel binnenkort ergens online knallen denk. Geschoten met een EOS350D. Omgeving Nieuwpoort, nou jah, mijn uitzicht uit mijn woonkamerrandje schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 17:35:
[...]
wel mooie foto incl. seizoenspectakel.
issie misschien ook beschikbaar voor anderen? en waar is dat?
Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.
Verwijderd
ik snap ook nog ni helemaal hoe sommige mensen met zon onrustige actergrond kunnen werken, maar kan aan mij liggen
Verwijderd
Het ziet er als water uit.Verwijderd schreef op zondag 13 januari 2008 @ 01:44:
[...]
![]()
zonde van t bier!
ik snap ook nog ni helemaal hoe sommige mensen met zon onrustige actergrond kunnen werken, maar kan aan mij liggen
Overigens is het flesje eigendom van Heineken, dat je het even weet.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2008 01:51 ]
Verwijderd
Muah, ik vind hem ook niet zo. Heb hem ook pas net erop zitten, gaat er zo weer af.Verwijderd schreef op zondag 13 januari 2008 @ 01:44:
[...]
![]()
zonde van t bier!

Als ik aan het werk ben let ik toch niet zo op me achtergrond.
Edit;
Dit is inmiddels me achtergrond.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2008 02:01 ]
Hé daar woon ikSpoekGTi schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 17:13:
Eindelijk ook eens wat tijd kunnen vinden om hier eens te posten.
[afbeelding]
"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~
nee, in Nieuwpoort
"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~
En je ziet onze tuin
[ Voor 9% gewijzigd door icyx op 13-01-2008 20:17 ]
When you think you’ve succeeded / but something’s missing / means you have been defeated / by greed, your weakness.
Kevin!!! Hier Pietericyx schreef op zondag 13 januari 2008 @ 20:08:
[...]
En je ziet onze tuin(voor de slimmerikken, niet dat weiland, maar al die bomen links^^) Toevallig dat er hier zoveel nieuwpoorters zijn. Verder is het een mooie foto, mijn vriendin heeft ook verschillende foto's gemaakt toen, erg leuk
~Leonardo Da Vinci~
aerofreak schreef op zondag 13 januari 2008 @ 20:49:
Kevin!!! Hier Pieter,kom je elkaar op GoT tegen
Four days will quickly steep themselves in night; Four nights will quickly dream away the time.
en waar kunnen wij m vandaan halen?RobbieB schreef op maandag 14 januari 2008 @ 15:30:
Ik nogmaals met een nieuwe wallpaper:
[afbeelding]
Vond hem zo vet, dat ik hem even moest laten zien. Serie is ook vet trouwens!
XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Heb je een linkje naar je wallpaper? Ik vind hem erg mooi!
Thnx alvast.
Waar heb je die albumhoes vandaan ?RobbieB schreef op maandag 14 januari 2008 @ 15:30:
[afbeelding]
Verwijderd
Als ik mij niet vergis is dat CoverSutra
Heb nu bijna een week mijn iMac, en zo ziet mijn desktop er uit

Ben d'r zeker wel tevreden mee.
trouwens, ik zie dat bij sommigen hun iPod op hun desktop komt te staan, iemand een idee waarom dit bij mij niet het geval is?
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2008 00:03 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Nergens.. zelf gephotoshopt van een poster. poster is vrij makkelijk te vinden op te imdb site, search: terminator, sarah conner chronicles..
Maar vooruit, voor de liefhebbers: Downloaden
[ Voor 15% gewijzigd door RobbieB op 15-01-2008 02:50 ]
Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G
Verwijderd
RobbieB schreef op maandag 14 januari 2008 @ 15:30:
[afbeelding]
Bedankt voor de tip! Ik heb hem gister meteen bekeken, dit is echt zo'n geweldige serie!
Het gaat niet om 't programma want die ken ik wel . Het gaat om de albumhoes van A State of TranceRivanov schreef op maandag 14 januari 2008 @ 23:47:
Die albumhoes is inderdaad Coversutra. Zit in de Macheist bundel die ik ook zojuist gekocht heb. Superprogrammatjes!
[ Voor 4% gewijzigd door carfreak02 op 15-01-2008 08:44 ]
Volgens mij komt je iPod alleen op je bureaublad als je hem ook activeert als schijf. Dus in iTunes even een vinkje bij gebruik als schijf neerzetten en dan komt hij op je bureaublad te staan. Echter, dan kun je hem dus niet zomaar meer loskoppelen, maar moet je hem eerst unmounten.Verwijderd schreef op maandag 14 januari 2008 @ 23:44:
[...]
Als ik mij niet vergis is dat CoverSutra.
Heb nu bijna een week mijn iMac, en zo ziet mijn desktop er uit:
[afbeelding]
Ben d'r zeker wel tevreden mee.
trouwens, ik zie dat bij sommigen hun iPod op hun desktop komt te staan, iemand een idee waarom dit bij mij niet het geval is?
Waar vinden we dat Windows Vista Bubble Icon?
Kia EV3 GT LR iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2

Wallpaper
HD icoontjes
Verder nog me dock 2d gemaakt en mijn menu balk heel licht grijs.
[ Voor 6% gewijzigd door Roberttt op 15-01-2008 19:44 ]
Verwijderd
Ah ok, bedankt voor de infoMikey NL schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 09:57:
[...]
Volgens mij komt je iPod alleen op je bureaublad als je hem ook activeert als schijf. Dus in iTunes even een vinkje bij gebruik als schijf neerzetten en dan komt hij op je bureaublad te staan. Echter, dan kun je hem dus niet zomaar meer loskoppelen, maar moet je hem eerst unmounten.

edit:
Gevonden: http://flickr.com/photos/diemer/2195379725/
high-res is nog in maak als het goed is.
[ Voor 29% gewijzigd door dreester op 16-01-2008 22:32 ]
Verwijderd
Ik heb maar een link van je screenshot gemaakt, omdat hij wel erg groot is. Zou je misschien een thumbnail willen maken met eventueel een link naar het origineel. Zie de topicstart voor instructies.
[ Voor 65% gewijzigd door een moderator op 16-01-2008 22:54 ]
He who controls the Spice, controls the Universe.
Blue grass wallpaper
Hier graag weer mooie, lelijke, vreemde of standaard screenshots. Zolang het maar screenshots zijn
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Hey die wallpaper gebruik ik ook atm
Dit topic is gesloten.
- Ga niet offtopic!
- Plaats screenshot van maximaal 600 pixels breed, met een link naar het origineel. Instructies staan in de topicstart
- Vertel wat er te zien valt, zoals iconsets, thema en programma's. Plaats ook een link naar je bureaubladachtergrond.