Glanzend wit. Misschien is het een hele cheapass ambilight 
(No offence, ik vind het een stoer project!)
[ Voor 31% gewijzigd door DJ Henk op 12-11-2008 21:24 ]
[ Voor 31% gewijzigd door DJ Henk op 12-11-2008 21:24 ]
diedazz schreef op woensdag 12 november 2008 @ 19:51:
Don't forget the cupholder now!
Neenee, strakke zaak wederom, maar wat ik me afvraag. Waarom een witte muurkleur? ook nog andere dingen vanplan in de kelder?
Reden voor een witte kleur is dat het het zaakje rustig houdt. Er is al genoeg kleur in de rest van de bioscoop, en dit is puur de muur aan de achterzijde en de zijkanten van waar de stoelen geplaatst gaan worden. Hier heb je dus ook geen last van reflecties van het scherm (gelukkig)Verwijderd schreef op woensdag 12 november 2008 @ 20:30:
Ik zou geen witte muurkleur kiezen. Had meer donkerblauw genomen ofzo
Het is natuurlijk gewoon matte structuurverfDJ Henk schreef op woensdag 12 november 2008 @ 21:16:
Glanzend wit. Misschien is het een hele cheapass ambilight
Had natuurlijk kleiner gekund maar de 'truss' is nu eenmaal van dit formaat en hem even kleiner maken is nog niet zo gemakkelijk. Ik denk dat zodra het geheel op zijn plaats staat en de plaat en klemmen netjes wit zijn gemaakt dat het in zijn geheel reuze meevalt hoe groot dat ding is.ThinkPadd schreef op donderdag 13 november 2008 @ 16:58:
Plafondhouder is slim opgelost, maar hij had naar mijn mening wel wat kleiner gekund. Hij is nu nogal groot voor zo'n klein beamertje
Natuurlijk is het mooier en er ligt er hier ook eentje (iemand interesse?Bitage schreef op donderdag 13 november 2008 @ 17:34:
Als Beamer houder had ik zelf toch een beamerbeuger gebruikt, zoals hier. Dat valt veel minder op, is mooier afgewerkt en neemt minder ruimte in beslag.
[ Voor 5% gewijzigd door Skevdude op 13-11-2008 19:50 ]
[ Voor 9% gewijzigd door Skevdude op 08-08-2009 14:18 . Reden: Nieuwe update ]
Dankje dankje, kappen komen overal behalve aan de deurkant, aangezien daar niks loopt zou het ruimteverspilling zijn, maar verder komen ze overal van muur tot muur.Megamind schreef op donderdag 13 november 2008 @ 20:39:
Strak hoor!
Die kappen voor de pijpen ga je die helemaal rondom de kamer maken? Dat zal er wel een stuk strakker uitzien!
Idemjantje.vlaam schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 11:00:
Kijk of he nog iets van indirecte verlichting in de kappen kunt verwerken. Dat is altijd erg chic.
Wanneer is de opening??? Neem wel een kratje mee.
[ Voor 18% gewijzigd door Tomino op 14-11-2008 11:36 ]
Verwijderd
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2008 13:32 ]
Indirecte verlichting is inderdaad mooi en hebben we het ook al over gehad, echter de opties die er zijn kosten veel geld. Dus zijn we er nog niet over uit wat we doen.jantje.vlaam schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 11:00:
Kijk of he nog iets van indirecte verlichting in de kappen kunt verwerken. Dat is altijd erg chic.
Wanneer is de opening??? Neem wel een kratje mee.
Apparatuur staat vermeld bij de eerdere update's.Tomino schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 11:34:
[...]
Idem
Btw, weet je al wat voor apparatuur je erin gaat hangen? Of heb ik dat gemist? Je wilde toch wat aan de setup veranderen?
Zie boven.Verwijderd schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 13:29:
Ziet er zeer strak uit, keep up the good work!!!
Probeer inderdaad misschien ergens indirecte verlichting en/of led'jes te plaatsen in de kamer, dan krijg je een heel aangenaam effect.
gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker
Hoi
Jaja Roel, we hebben het er op school wel overroelieboelie schreef op zondag 16 november 2008 @ 15:38:
Ziet er netjes uit hoor! Alleen die beamhouder is gewoon echt lelijk.....daar moet je toch echt iets anders op verzinnen
Ja hadden het er net nog over dat het ook met een lichtslang kan, dus zal er waarschijnlijk wel van komen. De pc zit niet in het rack omdat het simpelweg niet past op het moment (nog maar 3 HE over...)BlackWhizz schreef op zondag 16 november 2008 @ 18:16:
Poeh, net werk hoor. Alleen verlichting hoeft niet duur te zijn hoor. Op zich zou een {noem een kleur} lichtslang bovenaan langs de wand al erg netjes zijn.
Wat mij ook nog opviel, Waarom stoppen jullie die pc niet in het rack waar ook je audioapparatuur in zit?
EB cardetailing tot aan uw huis
Ja ik weet dat het een koof heet, maar dan krijg je van die vragen van: wat is een koof?Ediejo schreef op zondag 16 november 2008 @ 22:45:
Die kappen om de buizen heet een koof in vakterm.
Maar ziet er super goed uit man.![]()
Misschien een klein ideetje voor je koof aan de voorkant het hout iets door laten lopen en spotjes erin maken. Die zitten dan verzonken dimmer erop en klaar.
en mazzel het kerst seizoen komt er weer aan dus genoeg te vinden bij de bouwwinkel/tuincentra/winkelvansinkelSkevdude schreef op maandag 17 november 2008 @ 09:31:
[...]
Ja ik weet dat het een koof heet, maar dan krijg je van die vragen van: wat is een koof?![]()
Spotjes kan, maar willen ook niet teveel lichtbronnen hebben, en TL geeft teveel licht. Denk toch dat het een lichtslang wordt.
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
Dan wel op 2 januari kopen. Dan is die troep tegen afbraakprijzen te koop. Opslaan voor een jaar is duurder.Geckoo schreef op maandag 17 november 2008 @ 17:17:
[...]
en mazzel het kerst seizoen komt er weer aan dus genoeg te vinden bij de bouwwinkel/tuincentra/winkelvansinkel
Denk niet dat ze voor dump prijzen weg gaan op 2 jan.jantje.vlaam schreef op maandag 17 november 2008 @ 17:19:
[...]
Dan wel op 2 januari kopen. Dan is die troep tegen afbraakprijzen te koop. Opslaan voor een jaar is duurder.
[ Voor 12% gewijzigd door aquila2 op 20-11-2008 00:22 ]
Verwijderd
Je kunt altijd nog een beamer ophangen en ergens een muur vrijmaken.Verwijderd schreef op maandag 24 november 2008 @ 14:11:
Als ik thuis nou een kamertje overhad, zou dit zeker een leuke optie zijn. Helaas het mag niet zo zijn.
Dat heb ik gedaan in de woonkamer. En gebruik gewoon me behang als scherm. je ziet het patroon er wel door heen als het beeld erg wit is. Maar bij film heb je er geen last van. Misschien als in de toekomst dat ik een echt scherm ga gebruiken. Maar het werk goed voor mij nu.danielkraak schreef op maandag 24 november 2008 @ 17:45:
[...]
Je kunt altijd nog een beamer ophangen en ergens een muur vrijmaken.
[ Voor 12% gewijzigd door Skevdude op 08-08-2009 14:18 . Reden: Nieuwe update ]
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Idd, vloerbedekking en gordijnen/draperiën FTW! Zolang het echo's maar dempt en weerkaatsing verminderd/breekt.ReseTTim schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 23:38:
nog een kleine tip.. om de ruimte beter te laten klinken.. monteer nog een aantal schilderijen of maak stoffendoeken die zijn gespannen om een houten raam, die je vervolgens aan de muur hangt. hierdoor wordt het geluid mooier in de ruimte..
tikfouten? tjah..m..
"I can't dumb it down to your level, because I am scared of harming you!"
Het is DiNovo MiniSpeedlink schreef op donderdag 18 december 2008 @ 13:40:
Logitech DiVono Mini ofzoiets:D
Een tweaker zoekt altijd op Google, ik zou dat ook beter moeten doen :)
DiNovoSpeedlink schreef op donderdag 18 december 2008 @ 13:40:
[ Voor 0% gewijzigd door Krentenbol op 18-12-2008 14:49 . Reden: Spuit-11 :O ]
Verwijderd
Gebruiken hem al tijden, heerlijk ding, kan ik absoluut aanraden!Speedlink schreef op donderdag 18 december 2008 @ 13:40:
[ Voor 9% gewijzigd door NitroTec op 18-12-2008 18:17 ]
Dont work hard, just party!
Thanks, ja iedereen wil al komen kijken, moet het er eerst met mijn collega over hebbenZak aarde schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 20:24:
Bravo, de verlichting ziet er echt superstrak uit, de stoelen staan er zo perfect bij, het behang komt nu ook goed tot z'n recht en het Logitech ramplankje maakt het allemaal af. Echt super, het lange wachten op deze foto's was het dubbel en dwars waard, zou graag eens deze bioscoop in het echt mogen bewonderen.
Er zal een meter of 4 tussen zitten, maar dit moet ook wel om fijn naar het scherm te kunnen kijken.DUTCHSPiRiT schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 21:56:
Erg mooi, zou graag zelf zo'n ruimte in m'n huis hebben.
Op de 6e foto lijkt echter wel vrij veel ruimte tussen de stoelen en het scherm te zitten, is dat ook echt zo of valt het mee?
Ja het geluid wordt dan zeker mooier want het galmt nog een beetje, maar het ziet er natuurlijk niet uit zo'n doeken aan de muur. Misschien nog een paar schilderijtjes...ReseTTim schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 23:38:
nog een kleine tip.. om de ruimte beter te laten klinken.. monteer nog een aantal schilderijen of maak stoffendoeken die zijn gespannen om een houten raam, die je vervolgens aan de muur hangt. hierdoor wordt het geluid mooier in de ruimte..
Fotograaf? wie?Dima_2005 schreef op donderdag 18 december 2008 @ 14:47:
[...]
Het is DiNovo Mini
http://www.logitech.com/i...ard/devices/3848&cl=nl,nl
Wel een leuk bioscoopje heb je daar, ook al vind ik die toetsenbord oerlelijkOfwel ben je geen goede fotograaf
Toegangsprijzen staan nog niet vastNitroTec schreef op donderdag 18 december 2008 @ 18:17:
[...]
Gebruiken hem al tijden, heerlijk ding, kan ik absoluut aanraden!
(hoewel ik voor mijn nieuwe woning (en dus) nieuwe game / bios kamer gekozen heb voor de harmony)
Ziet er verder steeds beter en beter uit; al een beleid voor toegangsprijzen ?!
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Omdat we dit scherm nog hadden (= lekker goedkoopRoyz schreef op maandag 26 januari 2009 @ 15:18:
Vet hoor!!!
Vraagje, waarom heb je een 4:3 electrisch scherm opgehangen en geen 16:9 spanscherm?
DankuzeerX-DraGoN schreef op maandag 26 januari 2009 @ 15:35:
Zeer mooi project moet ik zeggen!
Als ik ooit de tijd heb en een eigen huis, zal ik me hier misschien ook eens aan wagen.
Mooi afgewerkt!
Uhhhmmm
[ Voor 18% gewijzigd door Skevdude op 27-01-2009 12:46 ]
een vriend van mij heeft het gedaan en ziet er goed uit, doordat er 1 effe kleur is gekozen die hetzelfde is als de muur. daarnaast leid het minder af dan een schilderij.. zij hebben die vierkanten een kwartslag gedraait zodat je ruiten krijgt, iig het staat erg mooiSkevdude schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 14:40:
Ja het geluid wordt dan zeker mooier want het galmt nog een beetje, maar het ziet er natuurlijk niet uit zo'n doeken aan de muur. Misschien nog een paar schilderijtjes...
Ici kann uw Werbung staan
[ Voor 44% gewijzigd door Skevdude op 10-08-2009 23:05 . Reden: foto toegevoegd ]
[ Voor 28% gewijzigd door sloth op 25-01-2010 18:19 ]
[ Voor 39% gewijzigd door Skevdude op 27-01-2010 20:18 ]
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
door stoffe doeken (spannen van doek op een houtenraam) of ophangen van gordijnen kan je de akoestiek een stuk verbeterenHerman87 schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 20:27:
Ziet er écht tof uit!![]()
Misschien is het al gevraagd, maar galmt de zaal niet teveel?
Hoe los je de akoestische problemen van de kamer op? Of valt dat mee door het behang/ het tapijt?
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq