Hoi
Wat zijn jullie ervaringen met de service en de kwaliteit van BTO?
Ook ik heb twee weken geleden een 15V125+ gekocht, de Extreme met een T9300. Aangezien ik van veiligheid hou, heb ik in het BIOS een HDD password ingesteld.
Echter wanneer ik de laptop aanzet werkt het toetsenbord niet, geen enkele toets! Ik moet dan eerst de laptop uit/aan zetten voordat het werkt. Dit is bij iedere start vanuit uit stand, dus zet ik hem 5 minuten later weer uit en dan weer aan, werkt weer niet.
Ook in Windows Vista Business x86 (want x64 was een ramp met de drivers

) heb ik problemen, zoals jullie ook beschrijven. Even snel een mailtje of een reactie als deze tikken? De meest gebruikte toets is voor mij is de
backspace omdat ik steeds weer ergens een letter of zelfs een compleet woord tussen moet frotten.
Ik ben hiermee bij BTO in IJsselstein (vanuit Deventer, anderhalf uur rijden) langs geweest en ze constateerden dat er een geheugenmodule niet helemaal goed in de socket zat en dat dat het probleem was. Afin, klinkt redelijk aannemelijk, maar thuisgekomen blijkt dat er geen fuck is veranderd.
Toen ik hierover belde werd ik zeer onprofessioneel te woord gestaan. Het is hier geen shopsurvey, maar ik ga mijn ervaring hier toch met jullie delen.
De eerste keer dat ik belde werd mij verteld dat ik niet zo moest zeuren en dat ze vonden dat ik een smoes zocht om van mijn laptop af te komen. Toen ik vroeg of ik onmiddellijk een ander kon spreken hing hij op. Hoe krijg je mij kwaad
Ik belde onmiddellijk opnieuw en kreeg een ander aan de lijn aan wie ik het verhaal vertelde. Ik werd toen voor (op de minuut nauwkeurig) 11 minuten in de wacht gezet, waarna ook hij zei dat zij hadden geconstateerd dat het probleem weg was en dat ik maar opnieuw langs moest komen.
Probleem is dat ik nogal krap zat qua tijd, want 3 dagen later zou ik voor 6 maand verrekken naar het buitenland, waar ik die laptop gewoon nodig heb. Op dit moment zit ik dus, 9000 km weg van Nederland, met een laptop van ruim €1400, welke ik 2x aan moet zetten om te kunnen typen, waarvan vervolgens de helft van de invoer wegvalt.
Een BIOS update, die volgens de heren van BTO op 18-0-2008 online zou komen, zie ik ook nog niet, jullie?