Lijkt me niet dat ze nog meer van de prijs gaan doen..
Denk dat we moeten gaan wachten op de 45nm versie met zeker meer cache en een clockspeed van boven de 3Ghz voor het intressant gaat worden. Ik denk dat de huidige Phenom X4 het gewoon gaat afleggen, zeker als over 2 maanden de Intel 45nm der is met zijn mega scherpe prijs. Dan gaan ze het wel heel moeilijk krijgen denk ik als de power dan nog niet der in zit en de prijs blijft het zelfde.
Maar wie weet, ben benieuwd naar de andere reviews.
Maar het is een beetje natte vinger werk allemaal he
Denk dat we moeten gaan wachten op de 45nm versie met zeker meer cache en een clockspeed van boven de 3Ghz voor het intressant gaat worden. Ik denk dat de huidige Phenom X4 het gewoon gaat afleggen, zeker als over 2 maanden de Intel 45nm der is met zijn mega scherpe prijs. Dan gaan ze het wel heel moeilijk krijgen denk ik als de power dan nog niet der in zit en de prijs blijft het zelfde.
Maar wie weet, ben benieuwd naar de andere reviews.
Gezien de review zou een 9700 gelijk moeten kunnen scoren aan een Q6600 ongeveer in games ( denk een % of 5 a 6 minder in power ), das dan wel weer goedmad_max234 schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 20:34:
Review @ ocworkbenche Phenom 9600
http://www.ocworkbench.co...yte/GA-MA790FX-DQ6/b1.htm
Maar het is een beetje natte vinger werk allemaal he
[ Voor 32% gewijzigd door Apoca op 16-11-2007 20:58 ]
Asus C6E / Ryzen 9 5950X / AMD RX 6900 XT / G.Skill Flare X 32GB / Noctua NH-U12A / Corsair HX750i