kheb timeshift vanavond voor het eerst gespeeld, direct de nieuwe patch er overheen geinstalleerd en totaal geen last gehad van crashes ed, speel het psel prima op 1680x1050 alles op hoogst ingesteld. draaid dus goed!
Wat het spel zelf betreft, redelijk spel, het begin is best wel saai... gemiddelde intro maar daarna duurt het ff voordat de actie begint... mooie scenery bekijken? nou neej, leuke story telling? nope sfeer opbouwend? nope... je loopt maar wat saai rond totdat de actie begind! zodra je een wapen in je handen gedrukt krijgt kunje eindelijk los! wat direct opvalt is dat het geluid van de wapens erg slecht is, klinkt veel te "zwakjes". het spel wordt pas leuk zodra je de time features krijgt.
Grafisch is het spel ok, omgeving is gemiddeld niet zo heel bijzonder, testures zijn wat aan de saaie kant en resolutie kon hoger. en er zijn weinig lightning effecten te bekennen.... tis allemaal vrij "gemiddeld" en heeft lang niet zoveel sfeer als Cod4 of Crysis.
krijg het gevoel dat de makers nogal naar de HL serie gekeken hebben... je hebt een suit wat je in leven houd, er is constant een irritante stem die allerlij propagande uitbraakt, de stad is overgenomen.. erg HL2 dus

.
ben het spel gestart op medium en dat is vrij pittig! of ik gebruik die time effecten te weinig/verkeerd, ik heb al heel wat reloads gedaan!
al met al het spel is op alle fronten vrij gemiddeld, de time features zijn wel erg leuk gedaan, zorgt iig voor orginele gameplay en het ziet er nog goed uit ook. kwa rating geef ik dit spel een
7.
bovenstaande ervaringen zijn wel gebasseerd op het de eerste uurtjes gameplay, ben nu net het metrostation in gok dat ik 2 uren gespeeld heb. hierboven staan screenshots van levels buiten de stad en die zien er mooier/sfeervoller uit... spel wordt mischien nog een 7,5?
[
Voor 8% gewijzigd door
Chaoss op 08-11-2007 00:09
]