Timeshift

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 2.674 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:35
Heb het nog eens gespeeld, en dat is precies dat punt.
spoiler:
Maar je moet niet door dat gat. Jij kijkt naar de verkeerde band, als je het hoekje omgaat heb je de band met de paar dozen erop. Als je op die knop drukt, dan gaan ze een stukje naar links of rechts. Als je recht tegen de knop aan kijkt, kijk dan als je erop drukt naar de doos die het dichtst bij je staat (aan de rechterkant), daarachter zit een gat. Als je gewoon time-slow doet en op de knop duwt, dan kun je daar met bukken makkelijk in.

Het gat wat je zoekt zit dus achter een doos die beweegt als je op het knopje duwt!

[ Voor 12% gewijzigd door sewer op 05-11-2007 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10:09

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Iemand enig idee hoe ik AA kan krijgen in dit spel? Ik speel onder Vista x64 op een 8800GTX met forceware 169.04. Ik heb al in die user.ini bestanden e.e.a. aangepast, en met nHancer AA geforceerd aangezet, zonder resultaat ;(

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kom nu ook niet verder in het spel. Ik moet een aantal gevangenen bevrijden. Ik heb daarvoor een aantal bad guys neergeschoten in de gevangenis. Alleen weet ik niet wat ik daarna moet doen om in de control room te komen. Alles lijkt afgesloten, niets beweegt zodat ik er op of achter kan komen. Help!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-10 22:15

Wildfire

Joy to the world!

Verwijderd schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 17:04:
Ik kom nu ook niet verder in het spel. Ik moet een aantal gevangenen bevrijden. Ik heb daarvoor een aantal bad guys neergeschoten in de gevangenis. Alleen weet ik niet wat ik daarna moet doen om in de control room te komen. Alles lijkt afgesloten, niets beweegt zodat ik er op of achter kan komen. Help!
spoiler:
Zelf tien minuten over het hoofd gezien, maar er zit gewoon een gat in het hekwerk waardoor je er binnen kunt komen :)

Lekker tussen spoilertags, laat anderen het maar zelf uitzoeken als ze willen :)

[ Voor 7% gewijzigd door Wildfire op 06-11-2007 17:45 ]

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ascathon
  • Laatst online: 10-10 10:16
Ik zit nu ergens (in ieder geval na de gevangenis) en daar moet je eerst een mijnenveld doorlopen. Daarna komt er een stuk prikkeldraad met een opening. Als ik door dat gat heen loop krijg ik "Objectives complete" in beeld te staan en op dat moment kan ik niet meer lopen. Verder is alles mogelijk. Schieten, time controls, draaien. Overigens, het level heet "Forced Entry".

Ter referentie 2 screenshots van de locatie.
Hier kwam je vandaan (aan overkant van het meer ligt een groot mijnenveld):
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/6f64dc413981a33f0ce823a1ddad441d/full.jpg
Hier zit het gat waarna de freeze komt:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/7d7e154cfc00b1630d51451778166a51/full.jpg

Wat ik zou kunnen doen is updaten naar 1.2 maar de changelog geeft alleen een NAT fix aan waar ik dus niks aan heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wildfire schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 17:44:
[...]

spoiler:
Zelf tien minuten over het hoofd gezien, maar er zit gewoon een gat in het hekwerk waardoor je er binnen kunt komen :)

Lekker tussen spoilertags, laat anderen het maar zelf uitzoeken als ze willen :)
O M G, bedankt. Wat zijn we weer lekker scheel ; )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sewer
@Ascathon: Even level opnieuw laden ofzo? Als het niet lukt dan kan ik wel kijken voor een savegame van net daarna.

@Mart Ini: Heb zelf ook veel vastgezeten op de onnozelste punten. Het langst in het begin ergens waar een tank vanuit een steeg op je schiet en je de opdracht hebt 'locate the subway'. Heb dat hele gebied wel 10x afgelopen voordat ik het zag. Of dat je ergens een deur totaal mist ofzo...

[ Voor 93% gewijzigd door sewer op 06-11-2007 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ascathon
sewer schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 19:28:
@Ascathon: Even level opnieuw laden ofzo? Als het niet lukt dan kan ik wel kijken voor een savegame van net daarna.
Paar keer geprobeerd, zelfs spel herstart.
Savegame is welkom. Zie mn profile voor emailadres. Bij voorbaat dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sewer schreef op maandag 05 november 2007 @ 19:23:
Heb het nog eens gespeeld, en dat is precies dat punt.
spoiler:
Maar je moet niet door dat gat. Jij kijkt naar de verkeerde band, als je het hoekje omgaat heb je de band met de paar dozen erop. Als je op die knop drukt, dan gaan ze een stukje naar links of rechts. Als je recht tegen de knop aan kijkt, kijk dan als je erop drukt naar de doos die het dichtst bij je staat (aan de rechterkant), daarachter zit een gat. Als je gewoon time-slow doet en op de knop duwt, dan kun je daar met bukken makkelijk in.

Het gat wat je zoekt zit dus achter een doos die beweegt als je op het knopje duwt!
Thnx ben verder nu.

Nu alleen nog moeilijk geworden, zit in die sneeuw wereld waar de lui allemaal op quads aankomen. Maarja eerst proberen dan pas vragen:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sewer
Ascathon schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 19:53:
[...]
Paar keer geprobeerd, zelfs spel herstart.
Savegame is welkom. Zie mn profile voor emailadres. Bij voorbaat dank.
Heb hem gemaild. Het hoort trouwens dat je bij die objective niet kan bewegen, maar er horen daar mannetjes (en ook dozen met munitie enzo) te staan van jouw team die tegen je aan lullen. Bij jou is het gewoon helemaal leeg :?

ow ja, de savegame is van de middelste moeilijkheidsniveau ("skilled")

[ Voor 8% gewijzigd door sewer op 06-11-2007 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Hmmm.... zojuist uitgespeeld.

spoiler:
Open deur voor een deel 2 dus. Je keert uiteindelijk terug in je eigen tijd na Krone te hebben verslagen en je kunt nog nèt die bom onschadelijk maken die het lab zou gaan opblazen. Maar dan komt je pak aan met de melding "Paradox imminent, initiating time jump" en je komt dan weer terug op het moment dat je Krone net verslagen hebt.

Lekkere anti-climax zeg, weet je nog niet hoe het verder gaat... waarom die tijdsparadox waardoor je pak automatisch jumpt? En wat de hell is de paradox dan?

/me wacht op deel 2

Ik heb me iig uitstekend vermaakt met Timeshift, echt gewoon een heerlijke game!

Gelukkig op tijd uitgespeeld zodat ik me op CoD4 kan storten als deze later deze week uitkomt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook ik zit ergens vast (en niet direct een deftige walkthrough te vinden :| ).
spoiler:
Het level heet Getaway en je komt met een stijgende lift uit bij een deur die uitgeeft op een dak. Er zitten een aantal vijanden en het is ook de eerste maal dat ik de mannetjes met jetpacks tegenkomen die kunnen vliegen en ontploffen als je er op schiet. Wanneer alle vijanden zijn uitgeschakeld weet ik nieet waar naar toe of wat te doen. De perimeter van het dak al 20X zitten afzoeken maar ik kan niets vinden, iemand een idee?

Ahja, iemand een schatting hoe ver ik ongeveer in het game zit?

Verder wel een tof spel, duurde even voor mij om er in te komen maar toen werd het echt fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08:34

The Zep Man

🏴‍☠️

Wildfire schreef op woensdag 07 november 2007 @ 00:23:
Hmmm.... zojuist uitgespeeld.

spoiler:
Lekkere anti-climax zeg, weet je nog niet hoe het verder gaat... waarom die tijdsparadox waardoor je pak automatisch jumpt? En wat de hell is de paradox dan?
Aangezien het geen spoiler voor het spel is kan ik het hier wel uitleggen:

Een tijdparadox is het makkelijkst uit te leggen met de grootvader-theorie. Stel: je gaat terug in de tijd en vermoord je grootvader (voordat hij ooit kinderen had genomen). Hierdoor zou jij nooit bestaan hebben en zou jij nooit terug in de tijd kunnen zijn gegaan om je grootvader te vermoorden. Hierdoor zou je grootvader wel weer bestaan en zou jij weer geboren kunnen worden zodat je terug in de tijd kan om hem te vermoorden.

In theorie zou deze situatie de stroom van de tijd tegenhouden. Een andere theorie is dat de stroom zelf een oplossing zou zoeken (bijvoorbeeld: je kan op het moment dat je je grootvader gaat vermoorden hem niet doden om een willekeurige reden of je wordt zelf je eigen grootvader). Een derde theorie is dat je wel terug kan gaan in de tijd, maar dat alle handelingen die je daar verricht een totale nieuwe tijdlijn maken (absoluut tijdreizen in plaats van relatief). Jij blijft je leven gewoon uitleven maar zal zelf nooit geboren zijn in de tijdlijn die je zelf gemaakt hebt.

In sommige computerspellen worden tijdparadoxen behandeld volgens de eerste en de tweede theorie die ik hier noem. Vaak wordt de paradox opgelost door interventie van een derde entiteit. Neem bijvoorbeeld de Soul Reaver in de Legacy of Kain series.
spoiler:
In dit geval is het The Suit die het oplost door bepaalde handelingen van jou ongedaan te maken zodat de tijdsstroom gewoon kan doorvloeien.

[ Voor 21% gewijzigd door The Zep Man op 07-11-2007 10:19 ]

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

The Zep Man schreef op woensdag 07 november 2007 @ 10:13:
[...]
Aangezien het geen spoiler voor het spel is kan ik het hier wel uitleggen:

Een tijdparadox is het makkelijkst uit te leggen met de grootvader-theorie. Stel: je gaat terug in de tijd en vermoord je grootvader (voordat hij ooit kinderen had genomen). Hierdoor zou jij nooit bestaan hebben en zou jij nooit terug in de tijd kunnen zijn gegaan om je grootvader te vermoorden. Hierdoor zou je grootvader wel weer bestaan en zou jij weer geboren kunnen worden zodat je terug in de tijd kan om hem te vermoorden.

[..]
Je hebt m'n vraag verkeerd begrepen :)

Ik weet namelijk uitstekend wat een tijdparadox is. Mijn vraag voor het spel is alleen
spoiler:
wat dan de specifieke paradox zou zijn waardoor het Beta Suit meent te moeten ingrijpen. Blijkbaar heeft hij een probleem gedetecteerd dat door jouw ingrijpen een paradox zou veroorzaken, maar wat is dan precies het probleem wat hij detecteerde?
Snappie? :P
Verwijderd schreef op woensdag 07 november 2007 @ 09:39:
spoiler:
Het level heet Getaway en je komt met een stijgende lift uit bij een deur die uitgeeft op een dak. Er zitten een aantal vijanden en het is ook de eerste maal dat ik de mannetjes met jetpacks tegenkomen die kunnen vliegen en ontploffen als je er op schiet. Wanneer alle vijanden zijn uitgeschakeld weet ik nieet waar naar toe of wat te doen. De perimeter van het dak al 20X zitten afzoeken maar ik kan niets vinden, iemand een idee?

Verder wel een tof spel, duurde even voor mij om er in te komen maar toen werd het echt fijn.
spoiler:
Op een gegeven moment loop je ergens onder een balk door, die je naar een gat in een muur leidt. Als je even goed zoekt kun je uiteindelijk op die balk komen en dus door het gat in de muur verder. Je weet trouwens zeker dat je iedereen hebt afgeslacht? :)

[ Voor 34% gewijzigd door Wildfire op 07-11-2007 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sewer
Verwijderd schreef op woensdag 07 november 2007 @ 09:39:
[spoiler]
sewer in "Timeshift"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo wie kan mij helpen ik zit in een level met een tank bij een metro station
kan iemand mij vertellen wat ik daar moet doen om verder te komen
ik wil graag verder want TIMESHIFT is zeker een top spel

gr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Verwijderd schreef op woensdag 07 november 2007 @ 16:43:
hallo wie kan mij helpen ik zit in een level met een tank bij een metro station
kan iemand mij vertellen wat ik daar moet doen om verder te komen
ik wil graag verder want TIMESHIFT is zeker een top spel

gr
spoiler:
Wat dacht je van de tijd even stilzetten en gewoon het metrostation in te lopen? Moet je ongeveer halverwege wel even achter een muurtje schuilen om je energie weer op te laden, in één keer door rennen red je namelijk niet :)

De ingang is voor de tank nog, aan de rechterkant van je als je naar de tank toeloopt.

[ Voor 23% gewijzigd door Wildfire op 07-11-2007 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sewer
spoiler:
Heb ik ook superlang vastgezeten, omdat ik de ingang van de metro niet zag. Hij is bij de tank in de buurt. Als je naar de tank toeloopt aan de rechterkant ergens.

[ Voor 10% gewijzigd door sewer op 07-11-2007 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo wildfire ik ben al in de metro geweest daar kan ik ook niks vinden
als ik op mijn radar kijk dan moet ik op de tank klimmen en daar
gebeurt ook niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sewer
Neuh, je moet gewoon in het metrostation zijn, en daar je weg vinden. De 'objective' op je radar is niet erg precies, daarom heb ik daar ook zo lang vastgezeten (als je je objective precies in het midden hebt op je radar, dan sta je bij die tank die niet schiet zeg maar. Maar daar kun je niets doen).

[ Voor 5% gewijzigd door sewer op 07-11-2007 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoi sewer heb jij een idee waar ik moet zijn in het metro station ik heb
ook al geprobeerd om te zwemmen

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sewer
spoiler:
Bij de tank de metro-trap omlaag, mannetjes neerschieten, 2e gang aan de linkerkant door de metro-poortjes, linkse gang omlaag naar riool, mannetjes neerschieten, tijd bevriezen, aan de linkerkant in water springen en dan in het riool op de rechterrichel springen, stukje verderlopen in riool en het level is voorbij

Als je nog eens vastzit, geef dan ook meteen de naam van het level (kijk bij 'load games').

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoi sewer ik ben er door super thanx

gr djmj

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:03

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

kheb timeshift vanavond voor het eerst gespeeld, direct de nieuwe patch er overheen geinstalleerd en totaal geen last gehad van crashes ed, speel het psel prima op 1680x1050 alles op hoogst ingesteld. draaid dus goed!

Wat het spel zelf betreft, redelijk spel, het begin is best wel saai... gemiddelde intro maar daarna duurt het ff voordat de actie begint... mooie scenery bekijken? nou neej, leuke story telling? nope sfeer opbouwend? nope... je loopt maar wat saai rond totdat de actie begind! zodra je een wapen in je handen gedrukt krijgt kunje eindelijk los! wat direct opvalt is dat het geluid van de wapens erg slecht is, klinkt veel te "zwakjes". het spel wordt pas leuk zodra je de time features krijgt.

Grafisch is het spel ok, omgeving is gemiddeld niet zo heel bijzonder, testures zijn wat aan de saaie kant en resolutie kon hoger. en er zijn weinig lightning effecten te bekennen.... tis allemaal vrij "gemiddeld" en heeft lang niet zoveel sfeer als Cod4 of Crysis.

krijg het gevoel dat de makers nogal naar de HL serie gekeken hebben... je hebt een suit wat je in leven houd, er is constant een irritante stem die allerlij propagande uitbraakt, de stad is overgenomen.. erg HL2 dus :P.

ben het spel gestart op medium en dat is vrij pittig! of ik gebruik die time effecten te weinig/verkeerd, ik heb al heel wat reloads gedaan!

al met al het spel is op alle fronten vrij gemiddeld, de time features zijn wel erg leuk gedaan, zorgt iig voor orginele gameplay en het ziet er nog goed uit ook. kwa rating geef ik dit spel een 7.

bovenstaande ervaringen zijn wel gebasseerd op het de eerste uurtjes gameplay, ben nu net het metrostation in gok dat ik 2 uren gespeeld heb. hierboven staan screenshots van levels buiten de stad en die zien er mooier/sfeervoller uit... spel wordt mischien nog een 7,5? :P

[ Voor 8% gewijzigd door Chaoss op 08-11-2007 00:09 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo weet iemand hoe ik in het level better late in de tunel naar de over kant kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Verwijderd schreef op donderdag 08 november 2007 @ 13:46:
hallo weet iemand hoe ik in het level better late in de tunel naar de over kant kan
Alhoewel we graag helpen denk ik dat het niet helemaal de bedoeling dat dit een walkthrough-topic wordt :)

En een screenshot van waar je vast zit is vaak ook wel handig trouwens. Maarruh... mijn ervaring is dat je met een beetje rondlopen altijd de oplossing vindt. Dus kijk nog eens goed rond.

---

Ik moet iig zeggen dat dit een heerlijke shooter was. Heerlijk om een paar dagen mee te spelen, mooie graphics, interessant verhaal. Alleen jammer van het open einde... :'(

Maar goed... de game is uitgespeeld en vanavond gaat CoD4 m'n systeem op, goede timing dus :)

[ Voor 22% gewijzigd door Wildfire op 08-11-2007 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb het net uitgespeeld en ben het eens met de andere mensen dat dit niet zo heel geweldige shooter is. Maar, hij is ook weer niet zo slecht dat hij meteen in de budgetbak kan. Gewoon leuk, voor tussendoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoi WILDFIRE hoe maak je een screenshot. maar het is toch leuk als je iemand
kan helpen lijkt mij

gr djmj

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ascathon
Verwijderd schreef op donderdag 08 november 2007 @ 14:34:
hoi WILDFIRE hoe maak je een screenshot. maar het is toch leuk als je iemand
kan helpen lijkt mij

gr djmj
Kijk eens in de control settings.

Iemand een overzicht van de levels? Kan ik een beetje zien hoe ver ik ben.

@hieronder: dacht hele topic gevolgd te hebben afgelopen dagen. Blijkbaar gemist... :X

[ Voor 25% gewijzigd door Ascathon op 08-11-2007 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 08:33

FeaR

In GoT we trust

Ascathon schreef op donderdag 08 november 2007 @ 16:13:
[...]
Iemand een overzicht van de levels? Kan ik een beetje zien hoe ver ik ben.
Check pagina 3 van dit topic, halverwege staat een post van Sewer (in spoiler-tags) met een lijst met de levels.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daywalk3r
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15-12-2023

Daywalk3r

Walks at night 2

Spel vandaag voor het eerst gedaan.
Het idee met die schermen enzo aan de muur deed me een beetje denken aan Half life 2.
Ook dat ie constant door je game heen blaat.
Ik vond het wel even wennen dat je zo in 1 keer in de actie kwam en ook gelijk mensen kapot moest gaan raggen. Maar wel een zeer mooi spel. Ik wacht nog op de 8800Gt... dan moet hij helemaal leuk gaan draaien denk ik! Nu draai ik nog even met een 6600GT

Cant wait, Cant WAIT!

Is the enemy of my enemy, my friend or my enemy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ascathon
Daywalk3r schreef op donderdag 08 november 2007 @ 16:44:
Spel vandaag voor het eerst gedaan.
Het idee met die schermen enzo aan de muur deed me een beetje denken aan Half life 2.
Ook dat ie constant door je game heen blaat.
Ik vond het wel even wennen dat je zo in 1 keer in de actie kwam en ook gelijk mensen kapot moest gaan raggen. Maar wel een zeer mooi spel. Ik wacht nog op de 8800Gt... dan moet hij helemaal leuk gaan draaien denk ik! Nu draai ik nog even met een 6600GT

Cant wait, Cant WAIT!
Heb al ergens anders gelezen dat mensen het op City 17 vinden lijken. En ook andere levels. Maar op zich kun je dan elke scifi FPS Half Like lookalike noemen. Het moet zich toch ergens afspelen. En de toekomst ziet men sowieso met schermen aan de muren. Sterker nog, de metropolen hangen er vol mee.
Iig, have fun met spelen met je 8800GT. Dat is zeker geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

elke fps is een Wolf3d cloon :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daywalk3r
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15-12-2023

Daywalk3r

Walks at night 2

Haha ok jij wint :D

@ Ascathon -
En de toekomst ziet men sowieso met schermen aan de muren.
Als ze dan maar niet in de toekomst in the real life ook hele dag een me kop zeuren. :D

Is the enemy of my enemy, my friend or my enemy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

vanavond weer even met timeshift bezig geweest, zit toch wel lekkere intense actie in :D dat level op dat airship was een leuke afwisseling.

ben nu bij chapter 9: better late, kheb ongeveer 4-5 speeluren gehad dat valt me dus nog wel mee. speel hem op medium wat eigenlijk best wel moeilijk is :P

ik hoor steeds dingen over alfa - beta suit wat houd dat in? (jah ik weet dat ik een suit draag)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Chaoss schreef op donderdag 08 november 2007 @ 22:19:
vanavond weer even met timeshift bezig geweest, zit toch wel lekkere intense actie in :D dat level op dat airship was een leuke afwisseling.

ben nu bij chapter 9: better late, kheb ongeveer 4-5 speeluren gehad dat valt me dus nog wel mee. speel hem op medium wat eigenlijk best wel moeilijk is :P

ik hoor steeds dingen over alfa - beta suit wat houd dat in? (jah ik weet dat ik een suit draag)
Dan heb je erg slecht zitten opletten. Het eerste prototype tijdreis-pak was het Alpha Suit, jouw pak (meer geavanceerd) is het Beta Suit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Wildfire schreef op donderdag 08 november 2007 @ 22:29:
[...]

Dan heb je erg slecht zitten opletten. Het eerste prototype tijdreis-pak was het Alpha Suit, jouw pak (meer geavanceerd) is het Beta Suit.
klopt :P geluid is op bepaalde momenten zo brak dat tussenfilmpjes soms erg slecht te volgen zijn, kheb het geluid later wat bijgesteld.

gisteravond nog ff doorgespeeld, heb chapter 10 bijna uitgespeeld, en zit op ongeveer 6 speeluren en dus bijna de helft vna de game. als deze trend zo doorgaat kom ik wel boven een totaal van 12 uren (of de komende levels moeten echt kort zijn) en dat vindt ik wel meevallen. en mijn vermoeden is bevestigd, de buiten levels zijn idd sfeervoller dan die in de stad. Wat ik wel een voordeel van die binnenlevles vond is dat je muren ed kapot kunt schieten... bepaalde muren schiet je compleet aan flarden! vinnik een groot pluspunt... kom helaas nog tevaak shooters tegen waarbij muren ed onverwoestbaar zijn.

dus een tip speel minimaal op medium als je iets langer van de game wilt genieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sewer
Levels worden op het einde wel korter volgens mij, dus ik denk dat je wel al over 1/3e bent.

Ik heb vanaf level 2 of 3 t/m 18 in één dag gespeeld in ongeveer 7 uur, de resterende levels de volgende dag in 3 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dick
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Zo, zojuist uitgespeeld. Fijn spel ! De engine is in het begin inderdaad even wennen en kreeg er ook een beetje een raar 'misselijk' gevoel van maar na een tijdje is dit wel voorbij. Het timeshift gebeuren hebben ze opzich leuk verwerkt, tijd even stoppen en wapens afpakken is echt grappig. Heb hem op medium gespeeld en dat was zeker goed te doen, en ik ben game bijna nooit. Niet al te moeilijk spel dus, misschien dat een niveau hoger direct veel verschil maakt ? Het enige punt waar ik een tijdje vast had gezeten was op het dak met de Sentinel, rot stukje.

Ik zie dat velen weten hoelang ze ongeveer gespeeld hebben, is dit ergens in het spel te zien of hebben jullie dat zelf bijgehouden ? Kon het namelijk nergens vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-09 17:52
Ik zit vast. Ik weet niet hoe ik voorbij die grote vent kom die keihard de lucht naar beneden zuigt. Als ik de tijd stil zet kan ik wel op de bladen springen, maar ik heb niet genoeg tijd om aan de overkant te komen. Als ik de tijd vertraag knal ik te pletter, en als ik de tijd terug laat lopen vlieg ik een pokke eind omhoog om vervolgens neer te splatten op de grond. Ik weet ff niet wat ik wel moet doen..

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Timlog schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 15:12:
Ik zit vast. Ik weet niet hoe ik voorbij die grote vent kom die keihard de lucht naar beneden zuigt. Als ik de tijd stil zet kan ik wel op de bladen springen, maar ik heb niet genoeg tijd om aan de overkant te komen. Als ik de tijd vertraag knal ik te pletter, en als ik de tijd terug laat lopen vlieg ik een pokke eind omhoog om vervolgens neer te splatten op de grond. Ik weet ff niet wat ik wel moet doen..
Er is daarboven een richel waar je op kunt landen. Beter kijken dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zit al in het begin vast, kom maar niet langs die gang waar je door moet lopen , als die robot alles in puin schiet , als ik de tijd terug draai haal ik het nog niet 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
Wildfire schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 15:14:
Er is daarboven een richel waar je op kunt landen. Beter kijken dus :)
Ja ik zie die richel wel, maar zo hoog kom ik niet :/ volgens mij is het een bug ofzo.

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Erg leuk spelletje, draait ook zeer goed op 2,8GHz C2D, 2GB, 7900GT (OC).. Ik draai 1280*1024, een paar effectjes HDR enzo uit, en voor de rest alles max en soms medium..

Zowel grafisch als qua physics ziet het er erg goed uit, en de gameplay is tot nu toe erg leuk (zeer origineel ook!).

Wat ik erg jammer vind is dat ik tot nu toe pas drie wapens tegengekomen ben, en steeds die automatische gebruik (van het begin), welke dan ook vaak zonder kogels zit.. Ook is het best jammer dat je zoveel controls nodig hebt dat je eigenlijk niet alles op een handige plaats kunt zetten (standaard is iig niet het handigste voor mij).

Ik zit nu in de missie na het plein, door die dubbele garagedeur heen. Toen ik hem 3x niet haalde (wel steeds iets verder) ben ik maar ff gestopt.. Ik speel op medium trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sewer
Weinig munitie heb ik eigenlijk bijna nooit gehad (speelde ook op medium). Zoals bij alle shooters is het wel handig als je hetzelfde wapen als je tegenstanders gebruikt, daar kun je dan ook ammo voor oppakken. Later in het spel komen nog genoeg andere wapens, maar je kan er max 3 tegelijk bij je hebben, dus dan zal je ook moeten kiezen welk wapen je wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ascathon
Timlog schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 16:55:
[...]

Ja ik zie die richel wel, maar zo hoog kom ik niet :/ volgens mij is het een bug ofzo.
Ik denk dat je de verkeerde richel ziet. Je moet zodra time reverse beschikbaar komt deze inschakelen. Dan vlieg je (zeg maar 100 meter) naar boven. Dan land je op een andere richel die je helemaal niet kunt zien als je beneden staat. Waarschijnlijk maak je dezelfde fout als ik. Ik wou ook terecht komen op het punt dat je gewoon ziet zodra je die schacht binnen komt... Moet dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
Ascathon schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 20:21:
[...]
Ik denk dat je de verkeerde richel ziet. Je moet zodra time reverse beschikbaar komt deze inschakelen. Dan vlieg je (zeg maar 100 meter) naar boven. Dan land je op een andere richel die je helemaal niet kunt zien als je beneden staat. Waarschijnlijk maak je dezelfde fout als ik. Ik wou ook terecht komen op het punt dat je gewoon ziet zodra je die schacht binnen komt... Moet dus niet.
Nee het was echt een bug. Geen idee waarom, maar ik heb het nu wel gehaald. Ik kwam gewoon niet helemaal bovenaan. Alsof ik te weinig time-reverse had ofzo.. Wat dus jammer is, is dat ik niet weet wat ik gedaan om eeneens wel tot helemaal bovenaan te komen.

Zijn er trouwens toevallig al mensen die FSAA aan de praat hebben gekregen? Ik lees op internet dat er mensen zijn die het voor elkaar hebben, maar hoe dat staat er dan natuurlijk weer niet bij.

[ Voor 11% gewijzigd door Pkunk op 11-11-2007 13:00 ]

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Speel het spel ook op medium en dat is imho prima te doen, ok sommige stukjes moet ik een paar keer proberen maar goed dat verlengd de speeltijd zonder dat het irritant wordt.

ben ook voorbij die windtunnel, ben er eerst wel 15x doodgegaan omdat ik dacht dat ik met een timestop over die rotor moest lopen :P (kijk namelijk nooit naar de "tips" van het spel denk liever zelf na).

kwa wapens speel ik altijd met het macihne geweer watje al vanaf het begin hebt. die is handig ivm granaatwerper.

de andere 2 wapens wissel ik af: sinds ik die energie-gun heb ik gebruik ik die veel, sniper gebruik ik vaak, soms shotgun, soms kruisboog, soms rocket launcher idd afhankelijk welke ammo voor handen is.

hoor mensen klagen dat er te weinig wapens in het spel zitten maar kvin dat wel meevallen, wat ik tot nu tegen ben gekomen:

-automatisch pistool
-machine geweer met grenade launcher
-shotgun
-snipergun
-machinegeweer met vlammenwerper
-rocketlauncher
-kruisboog met explosieven
-energy-gun

ben nu dus al eens tukje voorbij die windtunnel, in die grote hal met al die trappen ed. volgens mij redelijk dicht bij het einde en idd de laatste levels gingen VEEL sneller dan de eerste helft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sewer
De kruisboog is gewoon het ultieme wapen, daar schiet je gewoon iedereen in 1 keer mee kapot (zelfs die snelle en die bliksem mannetjes). Daarna die energy gun (tenminste, je bedoelt toch die gun met die geel/oranje 'kogels')?

Die vlammenwerper heb ik eigenlijk nooit gebruikt. De shotgun en machinegeweer zijn ook goed, maar een beetje zwak naarmate de tegenstanders sterker worden.

De rocketlauncher (bloodhound) is opzich wel fijn, maar je gebruikt hem te weinig om hem echt mee te slepen. Als je een scene hebt waar je hem verplicht bent te gebruiken, dan ligt ie daar ook wel ergens.

edit:
Oh wacht, jij bedoelt met energy-gun die met de bliksem zeker. Die heb ik nauwelijks gebruikt.

[ Voor 15% gewijzigd door sewer op 12-11-2007 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Goed, ook ik kom niet langs die ventilation shaft. Welk wapen ik ook probeer, geen verschil, dichter bij de rand kan ik niet, en over de pijltjestoetsen heb ik nog niets uitgevonden tijdens het vliegen. Telkens kom ik tot hetzelfde punt, nog ongeveer twee van die stulpen langs te gaan.

Iemand tips, of misschien z'n savegame van net daarna anders? :/

[ Voor 9% gewijzigd door TheZeroorez op 13-11-2007 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheZeroorez schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 19:26:
Goed, ook ik kom niet langs die ventilation shaft. Welk wapen ik ook probeer, geen verschil, dichter bij de rand kan ik niet, en over de pijltjestoetsen heb ik nog niets uitgevonden tijdens het vliegen. Telkens kom ik tot hetzelfde punt, nog ongeveer twee van die stulpen langs te gaan.

Iemand tips, of misschien z'n savegame van net daarna anders? :/
hmm idd vrij lastig stukje vrij beperkt gebied waar time reverse beschikbaar is.

ene keer duurt time reverse langer en soms zoals in dat filmpje vliegt het voorbij.

Ik had zelf in de gang als je dan richting de ventilator loopt zie je dat nog eventjes timereserve beschikbaar is dan een kwestie van goed timen.

naja wil het niet lukken kan je altijd via msn contact opnemen wil je dan gerust een save bestand sturen na dat stuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

laatste dagen niet zoveel tijd gehad om te spelen, ben bij chapter 22 blijven hangen.

ik kom niet optijd door die ingang waar het treintje naar buiten komt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sewer
Huh?

spoiler:
Je weet toch dat je niet binnen hoeft te zijn _voordat_ de trein eruit komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

hebben we het over hetzelfde stukje dan? :+

spoiler:
kheb dat level gehad waar ik die ammo/voorraad fabriek onklaar gemaakt heb en er met een vliegtuig vandoor ga.
Vervolgens komt er een stukje waar ik in een auto met friendly's meerijd en een machine geweer bedien. vervolgens moet ik weer een basis aanvallen... voorbij de eerste verdedigings bunker moetje over een hek klimmen en door een mijnenveld bij een andere ingang zien te komen.

je komt dan bij een trein in/uitgang, in een gebouwdje met 2 verdiepingen op afstand moetje een knop bedienen zodat de deuren in de basis opengaan en er een trein naar buiten komt. je springt dan snel van de 2'de verdieping naar onderen, maar het lukt mij niet om binnen te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arethusa
  • Laatst online: 07-10 11:36

Arethusa

Niet die server

@Chaoss

spoiler: Mogelijke oplossing
Als je net beneden bent kun je time-forward gebruiken om naar de open deuren te rennen, de trein is er dan net uit en de deuren staan nog open. Zo is het mij gelukt.

I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 20:02:
[...]

hmm idd vrij lastig stukje vrij beperkt gebied waar time reverse beschikbaar is.

ene keer duurt time reverse langer en soms zoals in dat filmpje vliegt het voorbij.

Ik had zelf in de gang als je dan richting de ventilator loopt zie je dat nog eventjes timereserve beschikbaar is dan een kwestie van goed timen.

naja wil het niet lukken kan je altijd via msn contact opnemen wil je dan gerust een save bestand sturen na dat stuk
Ik ga het vanmiddag nog maar eens proberen dan, of het veranderd als ik helemaal tot het randje in het midden loop. Op het moment dat ik op die metalen plaat ga staan kan ik namelijk geen time reverse meer gebruiken.
Mocht het niet lukken zoek ik je wel ff op ja, bedankt in ieder geval :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Ik heb al wel een paar keer gemerkt dat time reverse opeens supersnel op is. Wat ik dan deed is eerst even heel kort time reverse doen, laten opladen en dan heb ik opeens weer het normale time reverse beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sewer
Chaoss schreef op woensdag 14 november 2007 @ 10:31:
hebben we het over hetzelfde stukje dan? :+
<knip spoiler>
spoiler:
Yupz, zelfde stuk. Gewoon omlaag springen bij zo'n stukje waar het hek kapot is (dat is in de buurt waar je op de knop duwt), en dan naar de deuren van de trein lopen. Je kan dus wachten dat de trein eruit is, en dan kan je nog door de deuren die aan het sluiten zijn (met time-slow).

In mijn herinneringen was dat vrij easy, ik was al ongeveer bij de deuren toen de trein er net uit aan het komen was. Gebruikte natuurlijk wel time-slow bij het lopen naar de deuren. Maar misschien dat mijn geheugen me in de steek laat ;)

[ Voor 10% gewijzigd door sewer op 14-11-2007 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albatross
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11-06 16:43
Machtig mooi spel, zeg! Alles maximaal, op 1920x1200, op mijn 8800GTX. Ik heb het nog niet eens uit, maar man wat heb ik lang vastgezeten in de toren waar je je vijanden af moet knallen! Ik maar schieten op de propellor in de verte, denkende dat er een helicopter stond of zo. Ik vind het erg goed dat je ook echt alle type timeshifts moet gebruiken: time slow (propellor), time reverse (buitenliftje), en time stop (lopen over neervallende plank en zo). Klooien met tijd is eigenlijk altijd leuk; vind ik in de Star Trek afleveringen ook altijd kicken. De scenerie is ook fantastisch; alles lekker maximaal zetten, heerlijk! Bladeren, bomen, sneeuw, het is allemaal even prachtig.

Het zou ook allemaal wat buggy moeten wezen, maar nog niks van gemerkt. Beeld, 5.1 geluid, het gaat allemaal als een speer. Net als die mannetje die ook timeshift tegen je gebruiken, die gaan ook als eens speer; erg leuke vondst. Kortom, een must-have spel; en je kunt met dit spel in ieder geval niet zeggen dat je geen tijd hebt om het te spelen. :)

i9 12900K | MSI Meg CoreLiquid S360 | ASUS ROG STRIX Z690-A GAMING WIFI D4 | G.Skill Trident Z Royal Elite 2x32GB 4266Mhz Gold | AORUS RTX 4090 MASTER | Dark Power 13 1300W | Samsung 980/860/970/990 Pro | Logitech Z-906 | Phanteks Evolv X | Dell AW3821DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

sewer schreef op woensdag 14 november 2007 @ 13:01:
[...]

spoiler:
Yupz, zelfde stuk. Gewoon omlaag springen bij zo'n stukje waar het hek kapot is (dat is in de buurt waar je op de knop duwt), en dan naar de deuren van de trein lopen. Je kan dus wachten dat de trein eruit is, en dan kan je nog door de deuren die aan het sluiten zijn (met time-slow).

In mijn herinneringen was dat vrij easy, ik was al ongeveer bij de deuren toen de trein er net uit aan het komen was. Gebruikte natuurlijk wel time-slow bij het lopen naar de deuren. Maar misschien dat mijn geheugen me in de steek laat ;)
wierd hoor!

spoiler:
na de eerste keer, sprong ik direct door dat gat naar beneden maar met timeslow was ik steeds net te laat bij de deuren.

zal het nog eens proberen, bedacht net dat ik ook OP de trein kan springen en dan met time reverse incl trein naar binnen rijden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sewer
spoiler:
Hhhm, heb het even opnieuw gespeeld, was wel nieuwschierig geworden hoe het zat. Je moet idd time-reverse gebruiken, dan kom je (zoals ik dacht) ongeveer bij de deuren aan als de trein er net aan het uitrijden is. Met time-slow haal je het inderdaad net niet.

[ Voor 62% gewijzigd door sewer op 14-11-2007 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Ik heb 'm gehaald, op het moment dat ik zei 'laatste keer', en het spel even opstartte ervoor..

spoiler:
Ik heb even time slow gebruikt, toen vijf minuten niets gedaan, ben naar de rand gesprint, en haalde het met vijf vingers in m'n neus. Waarschijnlijk is dat balkje dus langer dan 'ie eigenlijk is 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

sow uitgespeeld :*) heb er op medium nog aardig lang over gedaan, eerder 15 uur dan 10... maar dat kan ook een gevoel zijn, speeltijd is helaas niet aan de savegames oid te zien.

Einde vonnik wel vrij gemakkelijk... de levels ervoor waren eigenlijk pittiger.
spoiler:
toen die gast uit die "spin" kroop

dacht ik eigenlijk dat er nog een eindgevecht zou komen, en het einde is wel erg "open" over het algmeen toch wel een goed spel, krijgt van mij een solide 7.

sow nu crysis uitspelen :*)

[ Voor 10% gewijzigd door Chaoss op 14-11-2007 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dick
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Chaoss schreef op woensdag 14 november 2007 @ 22:36:
Einde vonnik wel vrij gemakkelijk... de levels ervoor waren eigenlijk pittiger.
Ik vond juist het einde een stuk lastiger dan de rest van het spel, met name het laatste level dat stuk op het dak.

Ik snap alleen niet waarom de reviews van dit spel vrij negatief waaren, het speelt echt heerlijk.

[ Voor 5% gewijzigd door Dick op 14-11-2007 23:03 ]

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

je bedoeld dat stuk waar je die 3 plasma kannons kapot moet maken?

tjah in het begin die vage time-gastjes akpot maken, direct dat sterke wapen pakken en dan radar in de gaten houden dan zieje die mannetjes veel eerder, wacht je hem op, zodra hij in beled is timestop en snel vuren en de tijd weer verder laten lopen zodat je veel "time" overhoud, F6-save, en weer de radar in de gaten houden etc.

kanon kapot schieten stelt ook weinig voor, dan die bommen ontwijken is het lastigst, magoed ze schieten eerst naar de linker of rechterkant van het dak, daar ga je staan, je wacht tot de bommen redelijk dichtbij zijn, timestop en naar de andere kant van het dak lopen, dan daar wachten totdat de bommen vlak boven je zijn - timestop en weer terug naar de andere kant lopen.

• albatross
Chaoss schreef op maandag 12 november 2007 @ 09:05:
ben ook voorbij die windtunnel, ben er eerst wel 15x doodgegaan omdat ik dacht dat ik met een timestop over die rotor moest lopen :P (kijk namelijk nooit naar de "tips" van het spel denk liever zelf na).
Ja, ik probeerde eerst met time slow ook over die rotor te lopen (net als op die propellor), maar daar gaat ie gewoon veel te hard voor. Ik denk dat ik geluk gehad heb, want ik slaagde er in 1x in om via time reverse naar boven gezogen te worden. :)

Die timeshift mannetjes in die grote hal zijn ook kicken; dan weet je eens hoe het voelt. :) Wel interessant overigens, dat je eigen time stop/reverse/slow tine de tijd van die andere timeshift mannetjes override! Eigenlijk zou dat niet moeten kunnen. Maar goed, heerlijk spel, echt. Moet je gewoon op 1920x1200 spelen, alles max. En met 5.1 geluid, natuurlijk.

Ik vond alleen dat propaganda omroep mannetje aan het begin erg irritant: das gewoon zo vreselijk gejat van Half Life 2, dat was echt een minpuntje voor mij.

i9 12900K | MSI Meg CoreLiquid S360 | ASUS ROG STRIX Z690-A GAMING WIFI D4 | G.Skill Trident Z Royal Elite 2x32GB 4266Mhz Gold | AORUS RTX 4090 MASTER | Dark Power 13 1300W | Samsung 980/860/970/990 Pro | Logitech Z-906 | Phanteks Evolv X | Dell AW3821DW

• Surgue
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
@ hierboven, gebruik spoilers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albatross
sewer schreef op woensdag 14 november 2007 @ 16:12:
Hhhm, heb het even opnieuw gespeeld, was wel nieuwschierig geworden hoe het zat. Je moet idd time-reverse gebruiken, dan kom je (zoals ik dacht) ongeveer bij de deuren aan als de trein er net aan het uitrijden is. Met time-slow haal je het inderdaad net niet.
Ik moest een dubbele time-reverse gebruiken. Eerst druk je op de knop; dan loop je naar deur, opent hem alvast; dan, als de trein bijna de andere hangar binnen in, druk je op time reverse, en begin je zelf, hard, verder naar beneden te lopen. Tegen de tijd dat je buiten bent, is je time reverse power weer gerecharched. en kun je nogmaals time-reverse gebruiken om het treintje wederom terug te laten keren, nu met jou buiten. ;) Ik haalde strikt genomen zelfs dat niet, want de deurtjes gingen net weer voor mijn snuffert dicht toen ik aankwam. Maar met die 1 seconde time reverse die ik weer opgebouwd had, kon ik ze nog net weer open krijgen en snel naar binnen glippen.

Ik kan me niet voorstellen dat dit in 1 time-reverse maneouvre kan. Onmogelijk. Ik speel op 1920x1200, alles max, 8800GTX. Misschien dat je in lagere resoluties gewoon wat sneller loopt (al heb ik een fantastische frame-rate).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiny
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-10 13:42

Tiny

Wat eten we?

Waarom is deze game geflopt als multiplayer game (op de pc) ?
Gisteravond online willen spelen... zijn er wel geteld 6 players online!

Zo jammer van deze brute game! :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sewer
albatross schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 17:00:
Ik kan me niet voorstellen dat dit in 1 time-reverse maneouvre kan. Onmogelijk. Ik speel op 1920x1200, alles max, 8800GTX. Misschien dat je in lagere resoluties gewoon wat sneller loopt (al heb ik een fantastische frame-rate).
Zeer late reactie, maar nu het topic toch gekicked is: je hoeft niet de hele weg terug te lopen, op die brug waar je op de knop duwt om die deuren te openen zit ergens een gat in het hek, en je kunt je daar meteen naar beneden (het plein) laten vallen. Je hoeft dus niet via het gebouw en de trappen terug...

Verwijderd

Sorry voor de kik, maar ik zit me al een uur rot te zoeken, hoe kan ik aa aanzetten in Timeshift.
Ingame kan ik niks vinden en google maakt me ook niks wijzer :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06:50

KneoK

Not in a million lightyears

Als je er na 14 uur nòg niet uit bent zou je eens kunnen proberen AA via je drivers te forceren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol, dat ik daar niet eerder aan gedacht heb 8)7 thnx :)
Pagina: 1 2 Laatste