Timeshift

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 2.674 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

justifire

Shut up and squat !!

Topicstarter
Volgende week komt Timeshift uit.
Heb de nieuwe demo gespeeld en in tegenstelling tot de oude demo ben ik erg goed te spreken hierover :)
Het is natuurlijk behoorlijk F.E.A.R. concept zonder de horror maar het weet me toch te boeien.
Viel me op hoe mooi het er eigenlijk uitziet en vooral hoe vloeiend het loopt.
Hoop dat in de final wel schaduwen zijn toegevoegd, dat mis ik dan weer wel.
Maar wat is het gaaf om al die bloedspetters op het scherm te krijgen of als je in de regen kijkt, de regen langs het scherm loopt.
Spel is ook netjes multithreaded, beide cores worden goed benut.
Jammer alleen dat er zo weinig over dit spel is te vinden, mede door de oude demo denk ik.
Zijn er nog meer die zitten te wachten op dit spel?

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 08:33

FeaR

In GoT we trust

justifire schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 22:04:
Heb de nieuwe demo gespeeld en in tegenstelling tot de oude demo ben ik erg goed te spreken hierover :)
Het is natuurlijk behoorlijk F.E.A.R. concept zonder de horror maar het weet me toch te boeien.
Maar wat is het gaaf om al die bloedspetters op het scherm te krijgen of als je in de regen kijkt, de regen langs het scherm loopt.
Jammer alleen dat er zo weinig over dit spel is te vinden, mede door de oude demo denk ik.
Hoezo is het F.E.A.R.-concept? Omdat je ook de tijd kan vertragen?
In meerdere games was dit al mogelijk (volgens mij begon het met Max Payne) en zou het daarom dus niet F.E.A.R.-concept noemen, of je moet het ergens anders op baseren.

Maar persoonlijk vond ik de demo best boeiend, niet heel erg vernieuwend op het eerste gezicht maar daar kwam later wel verandering in. Vraag me alleen af of het shiften in tijd overal gebruikt kan worden. Want vooral in de eerste demo was het echt op verplichte momenten. Dat je bijvoorbeeld de tijd terug moet spoelen en daarna stil moet zetten voordat die soort van loopbrug in stort. Zou bijvoorbeeld een leuke feature zijn om net gekillde vijanden weer tot leven te wekken door te tijd terug te spoelen.

Vond de bloedspetters om mijn scherm wanneer je een headshot maakt in slow-motion en de regen ook erg mooi vormgegeven zoals je in de beginpost al zei. Ook de feature dat je een wapen uit de handen van een vijand kan rukken als de tijd stil staat is wel grappig.

Ik kijk niet uit naar die game zoals ik uitkijk naar games als Assassin's Creed en GTA 4. Maar TimeShift gaat er zeker wel komen.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjona100
  • Registratie: December 2006
  • Nu online
Klinkt spannend

Kendrick Lamar - Ignorance is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 08:33

FeaR

In GoT we trust

Nog even voor de compleetheid:

Volgende week ofwel 2 november 2007 komt Time Shift uit voor de XBox 360 en op DVD voor de pc.
De release van Time Shift voor de Playstation 3 staat gepland op 1 januari 2008 en dat kan nog uitlopen.

Dus het omgekeerde van de game Haze, welke eerst op de Playstation 3 uit komt en daarna pas naar de XBox 360 gaat.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

FeaR1986 schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 22:14:
[...]

Maar persoonlijk vond ik de demo best boeiend, niet heel erg vernieuwend op het eerste gezicht maar daar kwam later wel verandering in. Vraag me alleen af of het shiften in tijd overal gebruikt kan worden. Want vooral in de eerste demo was het echt op verplichte momenten. Dat je bijvoorbeeld de tijd terug moet spoelen en daarna stil moet zetten voordat die soort van loopbrug in stort. Zou bijvoorbeeld een leuke feature zijn om net gekillde vijanden weer tot leven te wekken door te tijd terug te spoelen.
Je kan gewoon de "tijd-terug-spoel"-feature overal gebruiken. Zelfs ventjes weer tot leven wekken wanneer je ze neergeschoten hebt :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06-10 21:50

Dennahz

Life feels like hell should.

Heb de demo 2x uitgespeeld op m'n 360. Erg leuk gedaan maar denk dat het opzich wel gaat vervelen. Het is in principe een gewone shooter met als extra optie het regelen van tijd.

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de demo gespeeld tot en met die brug die instort, daar ging ik dood..
Ik geef het spel alle hoop, ik heb er zelf nog zo goed als niks over gehoord.
Meestal is het bij dit soort spellen dat ze een concept ontwikkelen, controle over tijd, en daar maar een spel om heen verzinnen.
En net zoals FeaR1986 zei, het is niet een spel waar ik echt naar uitkijk, maar ik wil hem zeker proberen als die uit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vond hem wel lekker spelen. Draaide ook erg goed en zag er allemaal mooi uit. Mits er geen addertjes onder het gras zitten ga ik deze zeker wel halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-10 22:15

Wildfire

Joy to the world!

Ziezo... het lijkt erop dat 'ie uit is. Qua warez iig heb ik begrepen, maar ik zag 'm bij Dynabyte nu gewoon bij de collectie nieuwe spellen staan ipv de nog-uit-te-komen-spellen. Zometeen maar 's nabellen of ze 'm daadwerkelijk hebben, indien zo kan ik vandaag na m'n werk m'n preorder gaan afhalen :)

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarkov
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-10 15:18
Wildfire schreef op donderdag 01 november 2007 @ 09:41:
Ziezo... het lijkt erop dat 'ie uit is. Qua warez iig heb ik begrepen, maar ik zag 'm bij Dynabyte nu gewoon bij de collectie nieuwe spellen staan ipv de nog-uit-te-komen-spellen. Zometeen maar 's nabellen of ze 'm daadwerkelijk hebben, indien zo kan ik vandaag na m'n werk m'n preorder gaan afhalen :)
Lag gisteren op veel plaatsen al gewoon in de winkel. In iedergeval in zowel de freerecordshops als dynabytes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Operations
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-10 16:13
Iemand die hem inmiddels al gespeeld heeft? lijkt me ook een mooie game om de tijd tot crysis te doden ;)

PC1: ASUS B850-Plus WiFi -- 9900X incl. X72 -- 64GB DDR5-6000Mhz -- Kingston Fury Renegade G5 2TB -- HP Z43 | Servers: 2x DELL R730 -- E5-2660 v4 -- 256GB -- Synology DS3617xs: 4x1,92TB SSD RAID F1 -- 6x8TB WD Purple RAID5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Operations schreef op donderdag 01 november 2007 @ 09:55:
Iemand die hem inmiddels al gespeeld heeft? lijkt me ook een mooie game om de tijd tot crysis te doden ;)
Mwah, als Crysis net zo speelt als de demo... geez, de setup van de demo suggereert om alles op very high te zetten. Doe ik dat: haper, haper, schok, schok... mjah, 1920x1200 met alles op max, is dat teveel gevraagd voor een QX6850 systeem met een GF8800 Ultra en 4 gig RAM?

Mwah, het zal iig genoeg zijn om Timeshift perfect te draaien :)

[ Voor 6% gewijzigd door Wildfire op 01-11-2007 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Operations
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-10 16:13
Wildfire schreef op donderdag 01 november 2007 @ 10:16:
[...]

Mwah, als Crysis net zo speelt als de demo... geez, de setup van de demo suggereert om alles op very high te zetten. Doe ik dat: haper, haper, schok, schok... mjah, 1920x1200 met alles op max, is dat teveel gevraagd voor een QX6850 systeem met een GF8800 Ultra en 4 gig RAM?

Mwah, het zal iig genoeg zijn om Timeshift perfect te draaien :)
Ja had ook zo iets, heb dan een iets minder systeem. E6600@3Ghz, 4GB, 8800GTX maar op 1680x1050 ging het ook niet allemaal even soepel. Maar goed dat was met Far cry ook in het begin. Ze hebben Crysis dus ook blijkbaar iets hoger in gezet dan het huidige TOP segment aan kan.

PC1: ASUS B850-Plus WiFi -- 9900X incl. X72 -- 64GB DDR5-6000Mhz -- Kingston Fury Renegade G5 2TB -- HP Z43 | Servers: 2x DELL R730 -- E5-2660 v4 -- 256GB -- Synology DS3617xs: 4x1,92TB SSD RAID F1 -- 6x8TB WD Purple RAID5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-10 20:15
speel hem nu op de xbox 360 en ik moet zeggen dat het mooi uitziet!!!! die druppels enzo zijn gewoon erg vetjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Operations schreef op donderdag 01 november 2007 @ 11:41:

[...]

Ja had ook zo iets, heb dan een iets minder systeem. E6600@3Ghz, 4GB, 8800GTX maar op 1680x1050 ging het ook niet allemaal even soepel. Maar goed dat was met Far cry ook in het begin. Ze hebben Crysis dus ook blijkbaar iets hoger in gezet dan het huidige TOP segment aan kan.
Ik las ergens dat de Crysis demo nog niet multicore was. Dat zou wel e.e.a. verklaren als dat zo is. Ik wacht de retail dan maar af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-10 20:15
Damn echt vetjes dit spel. Tijd stilzetten en allemaal granaten planten is almachtig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand ook het probleem dat als die in het optie menu iets verandert en dan accept doet dat ie terug crashed naar de desktop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:35
Ik denk dat iedereen het heeft die de flt-release gebuikt ;) Geen idee of het echte spel het ook heeft.

Je kan proberen up te graden naar versie 1.1 (die van de sierra-site zou gewoon moeten werken), misschien dat dat het oplost. Kan het zelf vanavond pas proberen...

[ Voor 9% gewijzigd door sewer op 01-11-2007 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sewer schreef op donderdag 01 november 2007 @ 12:50:
Ik denk dat iedereen het heeft die de flt-release gebuikt ;) Geen idee of het echte spel het ook heeft.

Je kan proberen up te graden naar versie 1.1 (die van de sierra-site zou gewoon moeten werken), misschien dat dat het oplost. Kan het zelf vanavond pas proberen...
Hij is net wel/net niet uit en je moet hem alweer updaten :S dat stemt me weer niet positief... Ik zal vanavond eens kijken of ik reviews kan vinden, is het positief dan ga ik vanavond ff bij de gameshop checken of ze hem hebben. Volgens de FLT info alleen standaard securom dus daar kan ik nog wel mee leven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gepatched maar nog steeds de crashes.. nu zelfs niet eens meer alleen bij het optie menu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarkov
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-10 15:18
Verwijderd schreef op donderdag 01 november 2007 @ 13:08:
gepatched maar nog steeds de crashes.. nu zelfs niet eens meer alleen bij het optie menu.
Zowel ongepatched als gepatched geen enkele crash gehad gisteren, zit inmiddels ergens op 1 uur of anderhalf speel tijd.

Vista32, Q6850, GF8800 (fw 196.01 of 169,01). Loopt trouwens bijzonder vlotjes @ 2560*1600 i.t.t. Crysis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-10 19:47

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

Zarkov schreef op donderdag 01 november 2007 @ 13:41:
[...]

Zowel ongepatched als gepatched geen enkele crash gehad gisteren, zit inmiddels ergens op 1 uur of anderhalf speel tijd.

Vista32, Q6850, GF8800 (fw 196.01 of 169,01). Loopt trouwens bijzonder vlotjes @ 2560*1600 i.t.t. Crysis.
bij mij crashed die ook keihard, nog voor ik het spel uberhaupt zie :x

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb mn drivers geupdate naar de 164.09 en hij crashed nu alleen nog tijdens het optie menu. Als ik daar iets verander en op accept klik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbvanvliet
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 18-03 14:48
Wel suf dat je niks kan veranderen in het menu. Ik heb al wel geprobeer om de user.ini files aan te passen. Hier kun je de resolutie veranderen en de details instllen. Echter als ik het spel dan opstart staat het weer "standaard" Vind het spel er grafisch trouwens erg goed uit zien, en soepel spelen.

Always happy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbvanvliet
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 18-03 14:48
Nice heb nu voor elkaar. Er zijn twee user.ini files als je deze samen aanpast kun je echt alles aanpassen:

[Video]
VIDEO_SizeX = 1680
VIDEO_SizeY = 1050
VIDEO_BPP = 32
VIDEO_Wait_VSync = No
VIDEO_Gamma = 1.000000
VIDEO_Brightness = 0.0
VIDEO_Contrast = 1.0
VIDEO_Saturation = 1.0

VIDEO_MaterialQuality = 2
VIDEO_TextureQuality = 2
VIDEO_ShadowMapQual = 2
VIDEO_ShadowMapRes = 2
VIDEO_SmoothShadow = true
VIDEO_AF_Qual = 2
VIDEO_HDRQuality = 2
VIDEO_UseDOF = Yes
VIDEO_UseSoftParticles = Yes
VIDEO_UseParallaxShadows = Yes
VIDEO_UseDynamicLights = Yes

etc etc

Always happy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sewer
Met de crackfix van de betreffende groep werkt alles weer gewoon. Dus ik stel voor dat we verder gaan met het spel zelf :)

Heb hem net een half uurtje gespeeld, en volgens mij ga ik hem wel leuk vinden. Moet nog wat meer spelen om te bepalen hoe hij me gaat bevallen.
Valt me wel op dat ie zo soepel loopt op mijn 3400+ en 6800GT (1024*768), en het ziet er nog goed uit ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

niet dus :x crashed bij mij nog net zo hard, tevens zeurt het spel dat ik me drivers moet hernieuwen , however ik draai al 7.10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internaut
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-10 22:07
Na de 1.1 patch crasht het options menu niet meer maar mijn muis werkt gewoon ingame niet als ik wil rondkijken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De demo kwam ongeveer gelijk uit met de demo's van cod4 en Crysis, dus het werd aardig ondergesneeuwd. Maar ik heb het geprobeerd en vond het zeker de moeite waard.

Dit gaat wel een leuk spel worden, zag hem al in de winkel liggen vandaag trouwens. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Damn, vandaag gekocht, zojuist geïnstalleerd, patch 1.1 er overheen en ForceWare 169.04 geïnstalleerd. Hij start niet... ik zie even een venstertje linksboven in beeld flitsen, maar that's it... geez. Kan ik weer gaan uitzoeken waarom het niet werkt hier... :(

-- Edit: ik heb [TimeShift] Game start niet aangemaakt voor dit probleem.

[ Voor 17% gewijzigd door Wildfire op 01-11-2007 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internaut
  • Laatst online: 10-10 22:07
Het spel heeft imo nog een paar patches nodig om het vlot te laten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hasib
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 26-09-2024
hehe mijn muis loopt vast bij de opties, game is ook paar keer gecrashed.
De "nieuwe" drivers maken niks uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

game werkt hier wel goed.

maar ik vind de duratie van een time-shift veel te kort, het is echt maar een paar seconden. waardoor het mijn insziens gewoon een 13 in een dozijn shooter is met een hele kleine twist. jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

ach hoe kun je in godsnaam zon bugged spel releasen ?
ik bedoel het menu krijg ik niet eens te zien, hij hogged 100%cpu en doet verder niks !
hij legt trouwens zon beslag op de resources dat ctrl+alt+del bijna al niet meer kan om hem af te schieten.
patch lost verder ook niks op

iemand die enig idee heeft ?

Windows XP Pro 64BiT SP2 (up2date)
Asus p5K @ 1800FSB
C2D E6300 @ 3,15 Ghz (1800FSB)
2GB DDR2 XMS2 667 @ 900Mhz
Ati Radeon X1950Pro

[ Voor 4% gewijzigd door CrankyGamerOG op 02-11-2007 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben de mensen die problemen hebben allemaal de FLT release of een origineel? Zelf heb ik het origineel even opgestart en dat *LEEK* goed te werken iig, maar van het weekend pas tijd om lekker te spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Ik heb gewoon de retail. Maar wat ik ook heb geprobeerd gisteravond, de game start niet eens op. Ik krijg voor een fractie van een seconde even een venstertje in beeld, maar dat was het dan alweer.

Op het Sierra forum heb ik er maar een topic voor aangemaakt - http://forums.vgames.com/...a?threadID=66862&tstart=0

Eenieder met hetzelfde probleem: gelieve je daar ook even te melden aub.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Werkt goed hier. Dunno of ik deze game wel leuk ga vinden, gfx zijn redelijk. Alleen die slowmation is al zo vaak gedaan en ben er ook niet fan van. Wil gewoon een keiharde shooter zonder pusy (slowmotion) mode.

Tijd achter uit zetten of stop zetten klinkt niet echt fun en wat ik gemerkt heb is het inderdaad vrij boring, beetje hulploze mannetje afslachten..leuk. Maar ben nog niet ver zal wel ff wat beter checken.

[ Voor 5% gewijzigd door evilpin0 op 02-11-2007 12:28 ]

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hasib
Heb net ff 1-2uur gespeeld, niet slecht, graphics doen het niet onder voor Crysis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

Verwijderd schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 12:21:
Hebben de mensen die problemen hebben allemaal de FLT release of een origineel? Zelf heb ik het origineel even opgestart en dat *LEEK* goed te werken iig, maar van het weekend pas tijd om lekker te spelen...
wat is de flt release ? O-)

nee ik heb hem origineel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-07 21:27
Hasib schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 14:37:
Heb net ff 1-2uur gespeeld, niet slecht, graphics doen het niet onder voor Crysis.
Dat vindt ik wel een beetje overdreven. Het ziet er heel erg leuk uit na mijn idee meer een soort van gepimpte FEAR graphics. Ben nu bij level 5 (geloof ik) maar vindt het best een leuk spelletje om te spelen.

FLT release is een release van mensen die bepaalde games op het internet downloadbaar maken.
Overigens hebben die lui van FLT ook al een patch uitgebracht die alle problemen daarmee verhelpen.

[ Voor 19% gewijzigd door Metalbuster op 02-11-2007 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

Metalbuster schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 15:56:
[...]

Dat vindt ik wel een beetje overdreven. Het ziet er heel erg leuk uit na mijn idee meer een soort van gepimpte FEAR graphics. Ben nu bij level 5 (geloof ik) maar vindt het best een leuk spelletje om te spelen.

FLT release is een release van mensen die bepaalde games op het internet downloadbaar maken.
Overigens hebben die lui van FLT ook al een patch uitgebracht die alle problemen daarmee verhelpen.
jah zei het niet dat die dus ook niet mijn probleem oplost,
spel retail, gepatched , en nog direct een complete lock up
daarna met die crack geprobeerd, maar het veranderd er niks aan, het spel blijft zich compleet vastslaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hasib
Metalbuster schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 15:56:
[...]

Idd gepimpte FEAR graphics ja, maar als je bij Crysis instellingen selecteert waarmee je 40-50fps haalt dan is er niet zoveel verschil.
Natuurlijk is Crysis dan nog steeds beter, maar ik moet zeggen dat de npc models zeker niet slechter zijn in Timeshift.

Verder maakt het mij niet zoveel uit hoe een game eruit ziet met very high settings, 8800 kaarten kunnen hem dan toch niet goed draaien.

Dit is gewoon een goede fps game, geen classic, maar beter dan dit kun je niet verwachten.Al moet ik zeggen dat de reverse optie niet echt veel nut heeft, andere 2 opties zijn veel nuttiger imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hasib
CrankyGamerOG schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 16:30:
[...]

jah zei het niet dat die dus ook niet mijn probleem oplost,
spel retail, gepatched , en nog direct een complete lock up
daarna met die crack geprobeerd, maar het veranderd er niks aan, het spel blijft zich compleet vastslaan
Had ik ook gehad nadat ik het spel gepachted had en instellingen wou wijzigen, menu liep gewoon vast.
Toen het spel opnieuw geinstalleerd, niks gepachted, niet aan de opties in de menu gezeten.Loopt nu perfect 5-6uur zonder crashes.

Ga dus gewoon spelen, niet teveel testen op bugs:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleMX
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 05-10 21:42
bij mij werkt het spel wel goed, alleen kom ik bij die hal met de schakelaar om de lopende band te laten bewegen niet verder. weet iemand hoe je hier verder komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sewer
Die lopende band waar de dozen maar een klein stukje bewegen?

spoiler:
Tijd vertragen en knop omzetten, dan kun je in zo'n gat achter een doos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypheron
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23:11
Moet trouwens wel zeggen dat het spel (naast de menu bugs bij mij) wel een goede indruk achter laat.
Hij gebruikt zelfs standaard al mijn G15 schermpje, en met de tweede knop kan ik zelfs scrollend de objectives laten zien. Ideaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleMX
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 05-10 21:42
ja die lopende band die maar een klein stukje beweegt na die kraan met die doos waar je op moet gaan zitten. het spel crashed bij mij als ik de video instellingen verander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
Dan ben ik 99% zeker dat je ook de FLT release hebt, ze hebben onlangs een update uitgebracht die alles verhelpt.

Ik kan trouwens dit spel met een hele fijne FPS maximaal draaien met AA + AF aan op een 8800GTS 320mb.

@Defiance
Heb je dan de update die FLT rereleased heeft? Die update van hun heeft namelijk bij mij alle problemen opgelost qua craches.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eiland
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-10 23:55
Iemand al bij de wind tunnel want ik snap nou niet wat daar moet gebeuren

edit

laat maar zitten was heel simpel natuurlijk

[ Voor 27% gewijzigd door Eiland op 02-11-2007 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

Metalbuster schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 17:49:
Dan ben ik 99% zeker dat je ook de FLT release hebt, ze hebben onlangs een update uitgebracht die alles verhelpt.

Ik kan trouwens dit spel met een hele fijne FPS maximaal draaien met AA + AF aan op een 8800GTS 320mb.

@Defiance
Heb je dan de update die FLT rereleased heeft? Die update van hun heeft namelijk bij mij alle problemen opgelost qua craches.
jah die update heb ik geprobeerd, maar het blijft net zo hard crashen
ik zie het spel dan ook helemaal niet, het word een klein window linksboven, en dan locked de hele pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 07:27

JediUberknaft

May Da Force B With You !

Hier loopt het spel als n zonnetje. Nog niet gekocht, maar over niet te lang zit ik in Thailand, dus ga hem daar (met wat andere spellen) wel halen denk ik !

Pluspunten:

- grafisch dik in orde
- loopt erg lekker op mijn pc (1280x1024, settings allemaal op best en 4x AA)
- aardige AI, ze komen me vaak opzoeken

Minpunten:

- over het algemeen niet echt veel vernieuwends te bieden
- geluid van de wapens zijn zo-zo ... mag van mij veel meer pit inzitten. Knallen niet genoeg
- ik vind die vent die over de luidsprekers spreekt, beetje teveel aan HL2 denken ... beetje gejat gevoel daarbij ...

Verder, gewoon een lekkere shooter die er mooi uitziet en ik tot nog toe met plezier speel. Geen een bug meegemaakt tot nu toe en ook geen crash oid.

[ Voor 15% gewijzigd door JediUberknaft op 02-11-2007 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog ff verder gekeken, gespeeld en lopen kloten. Ik heb wat in de opties lopen rommelen enzo en to nu toe hier nog geen crashes of rare dingen. Speelt wel lekker weg en ziet er ook goed uit vind ik. Gewoon leuke game :)

Die omroeper deed me trouwens ook wel denken aan HL2 inderdaad. Oh en enige bugje dat ik tegen gekomen ben: ik heb mn time powers omgedraaid, alleen zegt ie nu op bepaalde punten op het spel dus bv "press SHIFT-E for blabla", terwijl ik shift-E en shift-F dus omgedraaid heb, dus ik moet een andere combo hebben dan dat hij zegt.. Ik heb overigens de update nog niet gedraaid, kweenie of dat een known error was ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de demo gedownload van de sierra site en ik kan het spel niet opstarten. Ik krijg dan een secure rom melding dat ik een proces explorer draai. Daardoor kan 'een vereist beveiligingsonderdeel niet worden uitgevoerd'
Proces explorer en daarna rebooten (advies van secure rom) helpt niet. De patch helpt ook niet omdat die alleen voor het volledige spel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Modbreak:Niet relevant voor dit topic...

[ Voor 82% gewijzigd door Crash op 04-11-2007 14:06 ]

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hasib
Hoe gebruiken jullie trouwens de reverse optie?

Ik heb hem 1x gebruikt voor een puzzel, maar voor de rest gebruik ik hem nooit.
Ik dacht dat dit spel draaide om reverse, maar blijkbaar stelt het niet veel voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Pffft, eindelijk de game aan de gang gekregen... ik moest terug naar ForceWare 163.69 om de game aan de gang te krijgen.

Met die drivers zeurt de game dan dat je oude drivers hebt en je echt nieuwe drivers moet installeren. Jaja, nieuwe drivers waardoor de game niet eens opstart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Net ook ff gespeelt. Op zich ziet het er allemaal wel goed uit en loopt het ook wel lekker. Wat ik alleen erg jammer vind is dat het spel zelf wel lijkt alsof er constant ingezoomed is. Dat zal wel aan de engine liggen maar ik vind het erg onprettig spelen. Een ander spel Area 51 had hier ook last van en om die reden heb ik dat spel nooit echt gespeelt. Het is net alsof ik erg dicht op het scherm zit, er verder van af gaan zitten heeft alleen geen zin. Iemand anders die dit ook vind ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hasib schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 22:28:
Hoe gebruiken jullie trouwens de reverse optie?

Ik heb hem 1x gebruikt voor een puzzel, maar voor de rest gebruik ik hem nooit.
Ik dacht dat dit spel draaide om reverse, maar blijkbaar stelt het niet veel voor.
Same here :) Ik gebruik alleen stop time eigenlijk, die slow ook niet eens. Verder gewoon lekker redelijk hersenloos knallen. Ik vermaak me er best goed mee al is het geen bijzondere game. Gamespot verwoordt het wel goed vind ik "it's just another ho-hum first-person shooter with an interesting gimmick.". Zolang je er niet meer van verwacht is het goed :)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2007 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaFFia
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:33
Pas 1 bugje gehad met een quick load na het dood gaan .
Dus op zich speelt het wel lekker allemaal weg als test , na vele slechte berichten .
Vraag me af hoe MP is ... Anders vandaag nog eens naar de winkel om het orgineel te halen :)

http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PilatuS schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 22:40:
Net ook ff gespeelt. Op zich ziet het er allemaal wel goed uit en loopt het ook wel lekker. Wat ik alleen erg jammer vind is dat het spel zelf wel lijkt alsof er constant ingezoomed is. Dat zal wel aan de engine liggen maar ik vind het erg onprettig spelen. Een ander spel Area 51 had hier ook last van en om die reden heb ik dat spel nooit echt gespeelt. Het is net alsof ik erg dicht op het scherm zit, er verder van af gaan zitten heeft alleen geen zin. Iemand anders die dit ook vind ?
Misschien toevallig een keer E ingedrukt? Das de zoom optie :P

Na de patch loopt ie eindelijk goed hiero. Alle grafix op best en loopt als een tierelier. VInd het een vermakelijk spel. Zoals hierboven vermeld. Gewoon een lekkere shooter met een leuk verhaal.

Bravo... werd weer eens tijd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janssen
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-08-2024
Heb het spel ook. Vind het schieten niet echt bevredigend aanvoelen, de wapens voelen zeer licht en onaccuraat naar mijn mening. Het spelen met de tijd is een leuke optie maar dit is eigenlijk al in teveel games toegepast (zie: Max Payne serie, FEAR, en recentelijk Stranglehold).

De graphics zijn wel okay, all high 4xAA 16xAF @ 1280x1024 draait als een zonnetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Ik zal wel iets compleet over het hoofd zien maar ik zie echt ff niet hoe ik verder kan in het volgende plaatje.

Afbeeldingslocatie: http://i7.tinypic.com/4y4s1a0.jpg

Iemand een goede tip ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexagram
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Als het goed is kan je daar rechts van ergens door zo'n buis omhoog komen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shammah
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 03-05 02:54
Tot zover idd nog niet veel nut in de reverse...
Wel handig, ik heb al paar keer een teammate weer tot leven kunnen wekken door te reversen, gauw de vijand neer te knallen en zo hem redden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoutF
  • Registratie: Maart 2000
  • Nu online

WoutF

Hoofdredacteur
Grappige game,maar de performance is heel onstabiel hier. Grootste deel van de tijd zo'n 35/40 fps, maar om de 20 seconden ongeveer een dip naar 2 FPS, bijna een freeze. En geeneens bij vuurgevechten ofzo, ook bijna normaal rondlopen.

Iemand een oplossing? bekend probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
WoutF schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 15:09:
Grappige game,maar de performance is heel onstabiel hier. Grootste deel van de tijd zo'n 35/40 fps, maar om de 20 seconden ongeveer een dip naar 2 FPS, bijna een freeze. En geeneens bij vuurgevechten ofzo, ook bijna normaal rondlopen.

Iemand een oplossing? bekend probleem?
Heb echt nergens last van hier, ik zit rond de 60fps geen last van freeze of framedrops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaFFia
Was dat niet dta plekje waar midair een buisje hang waar je doorheen kan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
rhermans schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 16:13:
Was dat niet dta plekje waar midair een buisje hang waar je doorheen kan :)
Er hangt idd wel een buis daar ja. Die hang aan een kabel aan een kraan. Daar kan ik ook wel inkomen maar daar kan ik niet verder. Ik zal wel erg scheel zijn maar zie het echt ff niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sewer
Leuk spel, alleen is het zeker geen 20-25 uur wat de fabrikant claimt. Ik ben na zo'n 9 uur spelen al blijkbaar op 90%, en ik rush niet overdreven snel in shooters.

Voor degenen die het interessant vinden te weten hoe ver ze zijn (kijk bij 'load game' om je huidige levelnaam te zien), hier is een lijst van alle singleplayer missies:
spoiler:
Part I
1. Arrival
2. Back Again
3. New Blood
4. Infiltration
5. Ground Floor

Part II
6. Heist
7. Getaway
8. Disputed Airspace
9. Better Late
10. Point of Impact

Part III
11. Liberation
12. Flash Guards
13. Road Trip
14. Forced Entry
15. Storm Guards
16. Test Labs
17. Factory Recall

Part IV
18. Some Assembly Required
19. Sabotage
20. Warp Guards
21. Exeunt
22. Drive-By
23. Gate Crashers

Part V
24. The Wind Tunnel
25. Repo Men
26. En Route
27. Consequences
28. The Sentinel
29. The Sentinel (Continued)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaFFia
PilatuS schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 17:10:
[...]

Er hangt idd wel een buis daar ja. Die hang aan een kabel aan een kraan. Daar kan ik ook wel inkomen maar daar kan ik niet verder. Ik zal wel erg scheel zijn maar zie het echt ff niet :P
Als ik men nog goed weet te herineren :P jehzz ben er vanmiddag nog langs gekomen moet je door pijp links en moet je als het goed is een rode straal zien van de eerste ingame sniper die je gaat zien . Damn men geheugen gaat hard achteruit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

boehoe :'( , wat een k*t zooitje :( , ik krijg hem gewoon NIET 8)7 aan de praat !

[ Voor 11% gewijzigd door CrankyGamerOG op 03-11-2007 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
rhermans schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 18:09:
[...]

Als ik men nog goed weet te herineren :P jehzz ben er vanmiddag nog langs gekomen moet je door pijp links en moet je als het goed is een rode straal zien van de eerste ingame sniper die je gaat zien . Damn men geheugen gaat hard achteruit :P
Heb het gevonden. Bij mij was die pijp al helemaal naar beneden gezakt dus kon er niets meer mee. Vandaar dat ik er niet uitkwam. Even level herladen werkte :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CrankyGamerOG schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 18:18:
boehoe :'( , wat een k*t zooitje :( , ik krijg hem gewoon NIET 8)7 aan de praat !
1.1 patch al geinstalleerd ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janssen
Modbreak:Niet relevant voor dit topic...

[ Voor 85% gewijzigd door Crash op 04-11-2007 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hasib
Net uitgespeeld, topgame.
Ik ga hem misschien aanschaffen voor de multiplayer, lijkt me wel relaxed met die time opties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-10 14:43
sewer, kun je mij misschien in spoilertags vertellen hoe ik die windtunnel doe? Ik sta er al in op 1 van die 4 platforms..

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sewer
Eeuhm, de eerste windtunnel bedoel je waar de ventilator onder je is?

spoiler:
Tijd achteruit laten lopen,zodat de windrichting omdraait en je omhoog kan

[ Voor 24% gewijzigd door sewer op 03-11-2007 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Vandaag toch nog maar ff door gespeelt. Na een tijdje went de engine wel. Buiten heb ik er al helemaal geen last van.

Ik moet zeggen dat ik het toch wel een erg lekker spel vind. Echt bijzonder is het niet maar het speelt leuk en lekker weg. Ik ga em zeker uitspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sewer
Hij was zeker leuk, maar dat hele 'timeshift' kwam niet zo heel goed uit de verf. In de gevechten zelf gebruik je alleen maar die bullit-time wat ook al in andere spellen zit, in de tijd teruggaan is echt alleen iets voor sommige puzzel-elementen.

En de bullit-time maakt het spel iets te makkelijk. Als je er geen gebruik van maakt heb je bij een ambush van 3+ tegenstanders geen kans, maar met bullittime + kruisboog blaas je er in 1 'timeshift'-ronde zo 4 of 5 op, zonder dat ze de kans hebben gehad om op jou te schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eiland
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-10 23:55
wie ka mij helpen ben denk bij 1 van de laatste levels en moet zn groot beest ofzo met 3 van die guns er op kapot maken maar nadat ik de eerste kapot heb komt er telkens een bommen regen en dan zegt die computer dood leuk "keep on moving" maar dat heeft na zn 10x proberen nog geen nut gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janssen
Iemand een idee hoe je de fov kunt aanpassen want ik wordt misselijk als ik zo speel......het scherm lijkt ingezoomd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Janssen schreef op zondag 04 november 2007 @ 19:45:
Iemand een idee hoe je de fov kunt aanpassen want ik wordt misselijk als ik zo speel......het scherm lijkt ingezoomd.
Ik vind het ook niet echt prettig spelen dat. Volgens mij is er alleen niets aan te doen. Als je buiten bent heb je er een stuk minder last van vind ik, het is dan best goed te spelen. Binnen is het heel erg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hasib
Langras schreef op zondag 04 november 2007 @ 19:37:
wie ka mij helpen ben denk bij 1 van de laatste levels en moet zn groot beest ofzo met 3 van die guns er op kapot maken maar nadat ik de eerste kapot heb komt er telkens een bommen regen en dan zegt die computer dood leuk "keep on moving" maar dat heeft na zn 10x proberen nog geen nut gehad
Bommen regen is niet constant, er zitten steeds pauzes in.

Als je de eerste gun kapotgeschoten hebt, gewoon met slowmotion bommenregen ontwijken en niet proberen te schieten op die 2e gun.Als de bommenregen voorbij is snel die andere gun kapotschieten en naar de andere kamer gaan.

Ik moest daar ook paar keer herladen omdat ik tegelijk wou schieten en die bommen ontwijken, maar je moet eerst alles ontwijken en dan schieten als het rustig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retaliator
  • Laatst online: 28-08 10:28
Ik heb nog niet echt veel onderzoek naar dit spel gedaan... dus het kan zijn dat ik nu met een onzinnige vraag kom. :P

Is het de bedoeling dat we dit ook multiplayer kunnen gaan spelen? Zo ja, dan hebben we waarschijnlijk niet die timeshift mogelijkheid... dus waarom zouden we het dan multiplayer gaan spelen? Het is dan een "normale" shooter geworden!

Dit lijkt mij een hele gave singleplayer game... maar wat biedt dit spel de fanatieke multiplayergamer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arethusa
  • Laatst online: 07-10 11:36

Arethusa

Niet die server

Retaliator schreef op maandag 05 november 2007 @ 09:18:
Ik heb nog niet echt veel onderzoek naar dit spel gedaan... dus het kan zijn dat ik nu met een onzinnige vraag kom. :P

Is het de bedoeling dat we dit ook multiplayer kunnen gaan spelen? Zo ja, dan hebben we waarschijnlijk niet die timeshift mogelijkheid... dus waarom zouden we het dan multiplayer gaan spelen? Het is dan een "normale" shooter geworden!

Dit lijkt mij een hele gave singleplayer game... maar wat biedt dit spel de fanatieke multiplayergamer?
Er is wel degelijk een tijdfactor in de multiplayer. Lees dit artikel maar eens nahttp://www.gamespot.com/p...html?sid=6145628&mode=all.

I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sewer
Heb er ook geen onderzoek naar gedaan, maar je kan natuurlijk wel gewoon die bullit-time hebben. Maar behalve dat alles vertraagt loop je dan gewoon veel sneller (zoals die irritantie mannetjes in singleplayer die later in het spel komen).

Na het lezen van de link boven mij werkt het dus blijkbaar heel anders dan ik dacht :)

[ Voor 17% gewijzigd door sewer op 05-11-2007 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurneyhck
  • Laatst online: 11-10 15:21
PilatuS schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 22:40:
Janssen schreef op zondag 04 november 2007 @ 19:45:
Volgens mij kun je je field of view ergens bij de settings instellen. Ben nu op school dus kan het niet opzoeken, maar weet het vrij zeker. Ergens bij Game-settings ofzo.
Post het ff als je het hebt gevonden en anders zoek ik het vanavond ff op voor jullie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retaliator
  • Laatst online: 28-08 10:28
Het zullen inderdaad wel snel lopende mannetjes worden in multiplay. Maar je kan nooit zo snel als in de singleplayer campaign. Als je zoveel sneller zou zijn dan verlies je de controlle. Je zou telkens tegen muren aanlopen en niet bepaald gericht kunnen aimen.

Je zal een fractie sneller kunnen dan de normale gameplay. Daarna gaat het te snel voor de menselijke reactiesnelheid en gameplayskills.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Is er al een fix voor de problemen met de videokaart drivers? Ik werk nu met wat oudere ForceWare drivers, omdat met de recente bèta's de game gewoonweg niet opstart ook al zijn ze speciaal voor TimeShift. Krijg je dus elke keer als de game start de melding dat je oude drivers hebt die niet ondersteund zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurneyhck
  • Laatst online: 11-10 15:21
Wildfire schreef op maandag 05 november 2007 @ 10:43:
Is er al een fix voor de problemen met de videokaart drivers? Ik werk nu met wat oudere ForceWare drivers, omdat met de recente bèta's de game gewoonweg niet opstart ook al zijn ze speciaal voor TimeShift. Krijg je dus elke keer als de game start de melding dat je oude drivers hebt die niet ondersteund zijn...
Heb je je drivers wel goed geïnstalleerd? Daarmee bedoel ik eerst huidige driver verwijderen. Vervolgens opnieuw opstarten, een driver sweeper gebruiken (bijvoorbeeld van guru3d, aanrader). En dan pas nieuwe drivers installeren, het liefst van de 169.xx serie. Bij mij werkt ie gewoon hoor, specs zie sig. en ik draai Windows Vista x64

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Gurneyhck schreef op maandag 05 november 2007 @ 11:40:
[...]

Heb je je drivers wel goed geïnstalleerd? Daarmee bedoel ik eerst huidige driver verwijderen. Vervolgens opnieuw opstarten, een driver sweeper gebruiken (bijvoorbeeld van guru3d, aanrader). En dan pas nieuwe drivers installeren, het liefst van de 169.xx serie. Bij mij werkt ie gewoon hoor, specs zie sig. en ik draai Windows Vista x64
x64 Drivers zijn toch anders dan x32 drivers. Plus dat echt gruwelijk veel mensen dit probleem hebben, ik ben echt niet de enige.

Daarnaast ga ik echt niet bij elke driver-upgrade eerst de oude driver verwijderen, opnieuw opstarten, restjes verwijderen, nieuwe installeren. Wat een werk en een upgrade zou voor geen enkel probleem mogen zorgen feitelijk. Feit is wel dat ik bij mijn oude Vista install gewoon elke keer de nieuwe driver over de oude heen installeerde, wat nog nooit voor problemen heeft gezorgd.

Ik heb nu een nieuwe Vista install met 163.69 als ik me niet vergis als drivers. Ik laat het maar even zo, Timeshift draait prima. Misschien als er nieuwe bèta's komen dat ik die wel even probeer via jouw methode.

[ Voor 35% gewijzigd door Wildfire op 05-11-2007 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wildfire schreef op maandag 05 november 2007 @ 10:43:
Ik zag dat bij Bioshock ook al, ineens speciale Bioshock drivers... Wordt wel een teringzooi zo als je voor elke game weer andere drivers nodig hebt?

Anyway geen idee welke drivers ik heb, Timeshift klaagt bij het opstarten wel maar ik druk dan gewoon op Play en het draait allemaal perfect dus ik laat het maar zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Timeshift voor de xbox360 is regiovrij:

Bij play-asia voor 34.72 euro

Pc versie 24.28 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

probleem opgelost

[ Voor 96% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2007 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit op dit moment vast in Timeshift, hoop dat ik met behulp van spoiler verder kan komen.

Weet zo niet hoe het level heet, maar het is ergens binnen:) nog niet super ver.

Ik heb ergens een hendel, en als ik op kruisje druk gaat er een band lopen. Op die lopende band staan 3 a 4 boxen om het zo maar te noemen. Dan heb ik ernaast nog een lopende band met aan het eind een tunnel alleen die is geblokeerd door boxen die opelkaar zijn gestapelt.

Wie kent dit stuk en heeft hem gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sewer
Level kun je gewoon zien bij 'load game'. Je bedoelt die band waar de dozen maar een klein stukje bewegen? Zo ja, kijk dan hier. Zo nee, kijk even welk level het is, of maak een screenshot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arethusa
  • Laatst online: 07-10 11:36

Arethusa

Niet die server

Verwijderd schreef op maandag 05 november 2007 @ 17:29:
Zit op dit moment vast in Timeshift, hoop dat ik met behulp van spoiler verder kan komen.

Weet zo niet hoe het level heet, maar het is ergens binnen:) nog niet super ver.

Ik heb ergens een hendel, en als ik op kruisje druk gaat er een band lopen. Op die lopende band staan 3 a 4 boxen om het zo maar te noemen. Dan heb ik ernaast nog een lopende band met aan het eind een tunnel alleen die is geblokeerd door boxen die opelkaar zijn gestapelt.

Wie kent dit stuk en heeft hem gehaald.
spoiler:
Er zit een opening in de muur waar je al crouchend door heen kunt. Gebruik de time stop om de tijd te stoppen wanneer de opening open is als de boxen voorbij schuiven, ik denk dat dit je verder helpt.

Feitelijk bedoel ik wat Sewer eerder al eens zei ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Arethusa op 05-11-2007 17:59 ]

I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De opening komt er ja niet, want die band beweegt niet. Dus kan er ook niet kruipend door heen als de boxen erstaan. Kan wel de ene lopende band activeren en de time stop gebruiken. maar tegen de tijd dat je timeshift op is, ben je er nog niet eens.

Weet niet hoe ik moet spoileren sorry.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sewer
Spoileren doe je zo: [ spoiler]tekst[/] maar dan zonder de eerste spatie

Maar zeg nu even welk level je zit, dan kijk ik wel even wat je bedoelt :)

edit:
Ow wacht, bedoel je dat die werkende band wel het gat heeft, maar je haalt het dus gewoon niet met timestop? Dan moet je de bullit-time (time slow) gebruiken, die werkt langer.

[ Voor 62% gewijzigd door sewer op 05-11-2007 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Level heet Ground Floor

Hierbij een screen van waar ik door heen zou moeten. Althans denk haast dat ik hier door heen moet:)

Afbeeldingslocatie: http://img113.imageshack.us/img113/2443/screen1kz8.th.jpg
Pagina: 1 2 Laatste