Ik denk niet dat de beperkte overclockmogelijkheden aan de kaart zelf liggen, maar aan de drivers en het gebrek aan compatibiliteit daarmee. Net of een kaart de software vertelt wat-ie wel en niet goed vindt
Verwijderd
Kan iemand een dump maken van de kaart z'n bios in Dos met Atiflash?
De exacte commandline is
http://www.techpowerup.com/downloads/596/.html
wellicht dat rabit iets kan
De exacte commandline is
code:
1
| atiflash -s 0 origineel.bin |
http://www.techpowerup.com/downloads/596/.html
wellicht dat rabit iets kan
Powercolor 2600Pro BIOS
Zal even kijken in hoeverre deze hetzelfde is als die van PEAK.
edit:
Die van jullie heeft zeker 512MB vram? Balen, want die BIOS is voor een 256MB versie [ Voor 19% gewijzigd door Bitage op 26-10-2007 13:23 ]
Godverdomme, ik duw net die kaart in me pc. Pieeeppp lekker blijft hangen op ledje 1 wil zeggen VGA not detected, paar keer geprobeerd. Bios reset.
Doet het nog niet
Dus ook DOA
Doet het nog niet
Om maar weer eens een score te posten tussen het gelul over slechte ondersteuning, cheap componenten ed. We hebben allemaal de zelfde kaart dus iedereen heeft de zelfde problemen. Voor die gene met een DOA, das idd wel echt kut
.

FPS: 190.2
Core: 783MHz
Mem: 855MHz (1710)
CPU: E6600 @ 3000MHz Mem @ 333MHz 4-4-4-10
FPS: 190.2
Core: 783MHz
Mem: 855MHz (1710)
CPU: E6600 @ 3000MHz Mem @ 333MHz 4-4-4-10
=]
Probeer de kaart ook iets meer het slot in te drukken of er iets uit te trekken, soms zit het daar niet helemaal lekker.shinchan03 schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 13:18:
Godverdomme, ik duw net die kaart in me pc. Pieeeppp lekker blijft hangen op ledje 1 wil zeggen VGA not detected, paar keer geprobeerd. Bios reset.
Doet het nog nietDus ook DOA
offtopic:
Nou ben ik nooit zo van budget-merken geweest met hardware, maar als ik deze topics + een andere lopende op GoT zo volg weet ik wel dat ik NOOIT Peak zal aanschaffen
Nou ben ik nooit zo van budget-merken geweest met hardware, maar als ik deze topics + een andere lopende op GoT zo volg weet ik wel dat ik NOOIT Peak zal aanschaffen

Word er niet vrolijk van zo. Zometeen natuurlijk nog 2 keer verzendkosten betalen 
zometeen is het kaartje zo duur geweest dat het niet leuk meer is om het ding te slopen.
3 keer er in gedaan dus lijkt me het probleem niet meer.
zometeen is het kaartje zo duur geweest dat het niet leuk meer is om het ding te slopen.
3 keer er in gedaan dus lijkt me het probleem niet meer.
[ Voor 14% gewijzigd door shinchan03 op 26-10-2007 13:29 ]
Verwijderd
Ook al zou je die flashen, je gaat er alleen mee achteruit met dat biosBitage schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 13:17:
Powercolor 2600Pro BIOS
edit:Die van jullie heeft zeker 512MB vram? Balen, want die BIOS is voor een 256MB versie

@ mensen die een Doa hebben, Jammer! Je kan 'm retour sturen naar ons via de website, even retourformulier invullen, en dan zorgen wij hier ervoor dat deze geretourneerd wordt / vervangend model. Helaas zit hier wel een tijd wachttijd aan verbonden

@ Dafut, had je er lod tweaks op losgelaten?
lism
Heb je nog een kaartje over toevallig?
Wil best mee doen als dat nog kan!
Heb je nog een kaartje over toevallig?
Wil best mee doen als dat nog kan!
E6600||Gigabyte P35C-DS3R||2x1gb Crucial Pc8500||Sapphire X1900XTX||2xSamsung Spinpoint F1 750GB RAID-0
Verwijderd
El Snorro heeft al een PM ja 
Ik heb er , als el snorro er 1 koopt, nog 1 over! Het is niet 80euro, het is 75 euro excl. Als iemand 'm besteld vermeld er wel dan de GoT oc contest aan, en kies aub diegene die met een groen vlaggetje staat, en niet de niet-op-voorraad.
Let op , nog maar 1 als el snorro er 1 neemt.
Ik heb er , als el snorro er 1 koopt, nog 1 over! Het is niet 80euro, het is 75 euro excl. Als iemand 'm besteld vermeld er wel dan de GoT oc contest aan, en kies aub diegene die met een groen vlaggetje staat, en niet de niet-op-voorraad.
De Mijne is net besteldVerwijderd schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 13:59:
E6600||Gigabyte P35C-DS3R||2x1gb Crucial Pc8500||Sapphire X1900XTX||2xSamsung Spinpoint F1 750GB RAID-0
Verwijderd
Ik zou um wel willen, maar ik wacht wel tot de volgende contest
w8 ff tot ik m'n nieuwe rig heb
eind volgende week ong
En dan ff een phase-change of peltier sys maken
en daarna gaan we over op de oc van het kaartje tegen die tijd
Of er moet dit weekend nog een wonder gebeuren met de verkoop van enkel sprint spull voor de scoot, waardoor er weer een extra zakcentje vrij komt
overigens vrij kleine kans 
*edit*
O MY GOD. bestaat er dan toch een GOD
m'n moeder komt net 5 minuten geleden thuis van der werk, en zegt dat ze erg leuk nieuws voor me had, dus ik raden maar nee hoor ik kwam er maar niet achter
blijkt dat ik nog geld trug krijg van de verzekering van een afgesloten verzekrings polis (ofzoiets)
Dus uuh ik maak me ff geen zorgen
nu ff denken of ik dat kaartje zal nemen of niet
En dan ff een phase-change of peltier sys maken

Of er moet dit weekend nog een wonder gebeuren met de verkoop van enkel sprint spull voor de scoot, waardoor er weer een extra zakcentje vrij komt

*edit*
O MY GOD. bestaat er dan toch een GOD
m'n moeder komt net 5 minuten geleden thuis van der werk, en zegt dat ze erg leuk nieuws voor me had, dus ik raden maar nee hoor ik kwam er maar niet achter
Dus uuh ik maak me ff geen zorgen
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2007 14:28 ]
Wanneer jij stuur mijn koeler Lism 
en nu zoek ik nog een lite versie windows ofzo

[ Voor 39% gewijzigd door Xcist op 26-10-2007 14:53 ]
Nou RMA is aangevraagd.
Baal eigenlijk wel hard aangezien de rest de kaart al heeft en Maarten en ik nog niet kunnen beginnen
Als ik het nu trouwens goed begrijp zitten we vast aan een vaste RMA procedure die zoals bij de meeste kut fabrikanten 6 weken duurt. Dus we missen meer als de helft van de contest?
Baal eigenlijk wel hard aangezien de rest de kaart al heeft en Maarten en ik nog niet kunnen beginnen
Als ik het nu trouwens goed begrijp zitten we vast aan een vaste RMA procedure die zoals bij de meeste kut fabrikanten 6 weken duurt. Dus we missen meer als de helft van de contest?
[ Voor 41% gewijzigd door shinchan03 op 26-10-2007 15:08 ]
HoiVerwijderd schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 13:59:
Waar woon je?
Dan kan ik de kaart miss wel even op komen pikken
Gr
Verwijderd
We hoeven ook idd niet direct te beginnen (hoewel niemand riep 'hold your horses'
)
Maar ik baal er zelf ook van dat er 2 mensen zijn die een DOA opgestuurd krijgen. Eigenlijk moet ik nu heel streng zijn en even die 2 DOA's voor laten gaan op de kaarten die we daar liggen hebben, en dat El_Snorro eventjes wachten moet.
Ik raad iig aan om een retourformulier in te vullen > factuur bij je product en opsturen die hap. Wellicht dat ik deze week nog met Peak iets regelen kan.
Maar ik baal er zelf ook van dat er 2 mensen zijn die een DOA opgestuurd krijgen. Eigenlijk moet ik nu heel streng zijn en even die 2 DOA's voor laten gaan op de kaarten die we daar liggen hebben, en dat El_Snorro eventjes wachten moet.
Ik raad iig aan om een retourformulier in te vullen > factuur bij je product en opsturen die hap. Wellicht dat ik deze week nog met Peak iets regelen kan.
1e result is gesubmit: 136FPS schoon aan de haak, alles op stock
Verwijderd
Ja, laat EL_Snorro maar wachten
Klinkt misschien beetje lame, maar hij is igg te laat voor de contest en vind ook dat de 2 DOA's voorang krijgen
en als voordeel dat we Snorro alvast hebben voor de volgende contest 
Just an idea
*edit* Jejking pls add me on msn
Klinkt misschien beetje lame, maar hij is igg te laat voor de contest en vind ook dat de 2 DOA's voorang krijgen
Just an idea
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2007 16:29 ]
welke driver ?Jejking schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 16:20:
1e result is gesubmit: 136FPS schoon aan de haak, alles op stock
Ik had trouwens ook problemen met de kaart.
Na het m'n geheugen er uit gehaald te hebben en een cmos reset toen geheugen er weer in deed ie het opeens wel. :-D
Na het m'n geheugen er uit gehaald te hebben en een cmos reset toen geheugen er weer in deed ie het opeens wel. :-D
Is er nog een kaart over dan wil ook wel mee doen?
damn zeg net me oc schijf klaar en ja hoor rivatuner loopt vast en att doet helemaal niks rofl wat een zooi
Verwijderd
Als je even gelezen had kwam je erachter dat de meeste tools niet eens werken. De schone manier is via CCC (control centerframaster schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 17:00:
damn zeg net me oc schijf klaar en ja hoor rivatuner loopt vast en att doet helemaal niks rofl wat een zooi

Iemand enig idee waarom ik slechts 58.8 FPS haal? Gebruik versie 8.421 v/d Display Driver...
late edit: kaartje draait verder prima, geen problemen met arti's of brak bios ofzo. werkt goed.
late edit 2: even screentje (ook extreem weinig 3dmarks
):

en ik gebruik nu officieel nooit meer Imageshack. Het wordt me nu te gek met pop-ups...
EDIT 12: te vroeg gehuild ! 127.1 FPS nu na de setting goed gezet te hebben.
late edit: kaartje draait verder prima, geen problemen met arti's of brak bios ofzo. werkt goed.
late edit 2: even screentje (ook extreem weinig 3dmarks

en ik gebruik nu officieel nooit meer Imageshack. Het wordt me nu te gek met pop-ups...
EDIT 12: te vroeg gehuild ! 127.1 FPS nu na de setting goed gezet te hebben.
[ Voor 98% gewijzigd door OConnor op 26-10-2007 17:33 ]
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
Wat me trouwens opvalt, is het verschil tot een 8800GTS..
Sorry dat ik er overbegin, hoop dat het mag..
Vooral omdat het om een lage resolutie ging verwachtte ik dat de 2900Pro wel ver zou komen tov een 8800GTS640, maar niets is minder waar. Heb net een klein testje gedaan en hier komt er uit 3Dmark01 in het Nature gedeelte mijn 8800GTS uit op een slordige 550 fps..
Sorry dat ik er overbegin, hoop dat het mag..
Vooral omdat het om een lage resolutie ging verwachtte ik dat de 2900Pro wel ver zou komen tov een 8800GTS640, maar niets is minder waar. Heb net een klein testje gedaan en hier komt er uit 3Dmark01 in het Nature gedeelte mijn 8800GTS uit op een slordige 550 fps..
Zero SR/S 17.3kWh / 2700WP PV / HRSolar zonneboiler
Kaartje ook binnen hier. Wel meteen iets raars. Met die kaart erin kan ik geen bios meer zien.
Ik krijg geen beeld, of jawel, af en toe gekke letters van ati hd2600pro rv630 blabla met artifacts, alleen verder niks zinnigs tot ik op mn windows desktop zit
verder lijkt ie aardig te draaien, beetje gedoe met drivers alleen.
Ik krijg geen beeld, of jawel, af en toe gekke letters van ati hd2600pro rv630 blabla met artifacts, alleen verder niks zinnigs tot ik op mn windows desktop zit
verder lijkt ie aardig te draaien, beetje gedoe met drivers alleen.
teambitstorm.nl
omg.. Mijn fout..
* _Apache_ had eerder pauze moeten nemen vandaag..
Zero SR/S 17.3kWh / 2700WP PV / HRSolar zonneboiler
Draait best leuk denk ik zo:

Moet alleen m'n systeem even wat verder tweaken.
Moet alleen m'n systeem even wat verder tweaken.
Ben al wat verder (pas net begonnen though):

147.3FPS
EDIT:

154.6FPS
(Gek, GPUz detecteert niet mijn kloksnelheden
) -> 800/800 en standaardkoelblok.

147.3FPS
EDIT:

154.6FPS
(Gek, GPUz detecteert niet mijn kloksnelheden
[ Voor 38% gewijzigd door OConnor op 26-10-2007 17:50 ]
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
Klopt bij mij wordt het ook niet goed gedetecteerd door GPUz.
Gebruik je CCC overdrive of AMD GPU tool voor overclocken?
Gebruik je CCC overdrive of AMD GPU tool voor overclocken?
Neem dan ook de directe linken ik gebruik nu officieel nooit meer Imageshack. Het wordt me nu te gek met pop-ups...

LoL @ Apache
Ok hier mijn eerste results:
op 780-800:

vind ut een beetje tegenvallen
op 780-800:
vind ut een beetje tegenvallen
Tiny XP is een erg goede lite versie van XP, kun je wel via google vinden.framaster schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 14:48:
Wanneer jij stuur mijn koeler Lism
Zondag even testdraaien dan maar
Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!
ik meet 1.15 volt over de core (meetpunten: 1v/d grote condensatoren naast de core). mem zo nog ff kijken. mem loopt op 1.9 volt.
[ Voor 12% gewijzigd door OConnor op 26-10-2007 19:07 ]
Hmm slecht nieuws vanuit hier
Zodra ik die 2600Pro in me pc stop wil het niet meer booten. Ik klik me pc aan, dan flitst de voeding aan en gaat gelijk weer uit. Doe ik dan me 8800GTS er weer in, en boot het zonder problemen. Zonder gfx kaart erin wil het natuurlijk niet booten, maar het valt dan niet na 0.1sec gelijk weer uit. Lijkt erop dat die kaart kortsluiting oid veroorzaakt en dat de voeding gelijk uitslaat.
Mobo bios resetten mocht ook niet baten. Bij de andere PCI-E 8/16x sloten op me Striker Extreme is het probleem net zo.
Collo komt nu deze kant op met zijn kaart, kijken of die hier wel werkt. Dus misschien heb ik ook een DOA.
[EDIT]De kaart van Collo boot zonder problemen, zit er op het moment mee in windows terwijl ik dit hier typ
Lism dat wordt dan ook een nieuwe voor mij..
Zodra ik die 2600Pro in me pc stop wil het niet meer booten. Ik klik me pc aan, dan flitst de voeding aan en gaat gelijk weer uit. Doe ik dan me 8800GTS er weer in, en boot het zonder problemen. Zonder gfx kaart erin wil het natuurlijk niet booten, maar het valt dan niet na 0.1sec gelijk weer uit. Lijkt erop dat die kaart kortsluiting oid veroorzaakt en dat de voeding gelijk uitslaat.
Mobo bios resetten mocht ook niet baten. Bij de andere PCI-E 8/16x sloten op me Striker Extreme is het probleem net zo.
Collo komt nu deze kant op met zijn kaart, kijken of die hier wel werkt. Dus misschien heb ik ook een DOA.
[EDIT]De kaart van Collo boot zonder problemen, zit er op het moment mee in windows terwijl ik dit hier typ
Lism dat wordt dan ook een nieuwe voor mij..
[ Voor 10% gewijzigd door Tmmbomb op 26-10-2007 19:26 ]
Had je nu toch maar je RV535 gehouden heTmmbomb schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 19:13:
Hd2600Pro probleem
Maar serieus, wel lullig voor de mensen met problemen hier, dan ga je toch denken

omg al 3 DOA's
hopen dat het daar nu wel bij blijft...
Vind het balen voor jullie. zeker als die procedure echt weken gaat duren. Lism ik zou de DOA's in dit geval voorrang proberen te verlenen...
Vind het balen voor jullie. zeker als die procedure echt weken gaat duren. Lism ik zou de DOA's in dit geval voorrang proberen te verlenen...
Gaat lekker zo.
Dachten we dat peak het zo lekker geregeld had maar dat valt weer HEEL erg tegen!
Dachten we dat peak het zo lekker geregeld had maar dat valt weer HEEL erg tegen!

idd te gek voor woorden. krijg er ook een beetje een "we zullen die zeikerdjes wel ff opschepen met een paar DOA kaartjes" idee bij. magoed, misschien is het toeval...
voel me schuldig een result te posten maar toch hier een

167.2FPS snelheden 800/800, licht getweakt
voel me schuldig een result te posten maar toch hier een

167.2FPS snelheden 800/800, licht getweakt
Begrijpelijk, DOA's gaan voor.Verwijderd schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 16:13:
We hoeven ook idd niet direct te beginnen (hoewel niemand riep 'hold your horses')
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEYYYYJ
Me huisgenoten hebben niet open gedaan voor de postbode
Matig hoop dat hij morgenvroeg komt ^^
3op20 DOA is wel een beetje een slecht gemiddelde geloof ik jah
PEAK doet wel een beetje raar zaken vind ik (rommelen met specs en foto's), maar de service is tot nog toe top.
Maar nu overklokken die handel jonges, benut je voorsprong
Me huisgenoten hebben niet open gedaan voor de postbode
Matig hoop dat hij morgenvroeg komt ^^
3op20 DOA is wel een beetje een slecht gemiddelde geloof ik jah
PEAK doet wel een beetje raar zaken vind ik (rommelen met specs en foto's), maar de service is tot nog toe top.
Maar nu overklokken die handel jonges, benut je voorsprong
Nukezone FTW
Blaat
[ Voor 88% gewijzigd door Xcist op 26-10-2007 20:45 ]
Verwijderd
Ik heb Peak maar weer eens een mailtje gestuurd met de vraag voor nog een quick-swap. 3 Doa's is gewoon kut, en ik had het liever anders gewild maar het zit er niet in.
Hopelijk komt peak hier zsm mee.
Hopelijk komt peak hier zsm mee.
Verwijderd
Hoe bedoel je, je kunt ze niet vinden? Je kunt toch gewoon de LOD instelling aanpassen in allerlei progjes?framaster schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 20:28:
Ik kan de LoD tweaks voor de ati's niet vinden
NvmVerwijderd schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 20:39:
[...]
Hoe bedoel je, je kunt ze niet vinden? Je kunt toch gewoon de LOD instelling aanpassen in allerlei progjes?
Verwijderd
Gaat al aardig lekker hierzo 
@Lism, wat bedoel je precies met quick-swap? gewoon die 3 kaarten of de hele lading weer
ps: net bericht van Salland
voeding 30-10 beschikbaar en nieuwe case is nog wachtend op update
duurt nog best lang dus....
@Lism, wat bedoel je precies met quick-swap? gewoon die 3 kaarten of de hele lading weer
ps: net bericht van Salland
net me hoogste score tot nu toe gesubmit sta 2eVerwijderd schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 21:26:
Gaat al aardig lekker hierzo
ps: net bericht van Sallandvoeding 30-10 beschikbaar en nieuwe case is nog wachtend op update
duurt nog best lang dus....
Verwijderd
Netjes.! maar alleen de 1e plaats telt hea
Btw: heb maar ff de boel geannuleerd
komende week gewoon ff nieuwe pc bestellen.! was ik toch al een tijdje aan toe
Btw: heb maar ff de boel geannuleerd

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2007 21:40 ]
Kijk is in de tsVerwijderd schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 21:38:
Netjes.! maar alleen de 1e plaats telt hea![]()
Btw: heb maar ff de boel geannuleerdkomende week gewoon ff nieuwe pc bestellen.! was ik toch al een tijdje aan toe
![]()
Haha ik heb nog geen extreems uitgehaalt dus tja dat gaat zowiezo hoger worden.
binnenkort zalman erop kan je alweer hoger hoop ik en daarna maar is vmods ofzo proberen ik loop namelijk tegen max van core en mem aan.
binnenkort zalman erop kan je alweer hoger hoop ik en daarna maar is vmods ofzo proberen ik loop namelijk tegen max van core en mem aan.
Verwijderd
Vmods zijn eigenlijk wel zo'n beetje verplicht
1je bent een tweaker, 2anders maak je geen kans, gehehe
Zo, kan ik toch nog rustig slapen.
Al denk ik wel dat het niet lang duurt voordat er iemand overheen gaat.
Maar kwa clocks sta ik in iig ver bovenaan.
Nou, lijkt weinig vgl met die aap boven me, maar hierbij 176.1FPS

EDIT: de pret houdt maar niet op
: 181.3FPS

EDIT: de pret houdt maar niet op

[ Voor 31% gewijzigd door OConnor op 27-10-2007 00:01 ]
Komt het door de compressie of draai je 256 kleuren?
ik draai 256 kleuren
maakt hwss geen ruk uit maarja.
182.7FPS

EDIT: pas op mensen ik kom eraan
maar ga nu slapen
186.1FPS
maakt hwss geen ruk uit maarja.
182.7FPS

EDIT: pas op mensen ik kom eraan
186.1FPS

[ Voor 34% gewijzigd door OConnor op 27-10-2007 00:33 ]
jam jam ik wil ook.
Het is wel echt ver hoger als ik met de 6800gs haal hoor, dus slecht is het echt niet.
morgen hoop ik als de postbode maar vroeg is
Het is wel echt ver hoger als ik met de 6800gs haal hoor, dus slecht is het echt niet.
morgen hoop ik als de postbode maar vroeg is

Nukezone FTW
Het spijt me maar check TS |
194.1 |
[ Voor 70% gewijzigd door Xcist op 27-10-2007 01:45 ]
Verwijderd
Nou Nou Lism moet dat nou, elke dag zo vroeg op
is niet goed voor je gezondheid. Rust een keer uit ofzo
Overigens merk ik van bepaald persoon een echte contest drang
om continu op de 1e plaats te moeten blijven, hehe
blijf vooral zo doorgaan

Overigens merk ik van bepaald persoon een echte contest drang
Verwijderd
Excuse moi
Ik ging slapen tegen 11 uur en was wakker om half 7 .... Mooie tijd om te beginnen dacht ik zo!
Nu had ik een SS opgeslagen van 145FPS op stock, en die kolere paint.net pakt alleen het schermoppervlak dus ik zit met een verknalde image. Noways dat ik stock nog eens 145FPS pak, gvd
Anyway, ik loop vast met AMDGpuclocktool. Ik heb op thermal sensor geklikt, en het programma doet niets meer / 50% usage en loopt helemaal vol met geheugen (500+MB gebruik). Hetzelfde doet rivatuner. Het ligt dus duidelijk aan die thermal sensor, enig idee hoe ik het reset?
Ben maar uit noodzaak CCC aan het installeren, maar het gaat opzich prima voor nu.
Nu had ik een SS opgeslagen van 145FPS op stock, en die kolere paint.net pakt alleen het schermoppervlak dus ik zit met een verknalde image. Noways dat ik stock nog eens 145FPS pak, gvd

Anyway, ik loop vast met AMDGpuclocktool. Ik heb op thermal sensor geklikt, en het programma doet niets meer / 50% usage en loopt helemaal vol met geheugen (500+MB gebruik). Hetzelfde doet rivatuner. Het ligt dus duidelijk aan die thermal sensor, enig idee hoe ik het reset?
Ben maar uit noodzaak CCC aan het installeren, maar het gaat opzich prima voor nu.
Verwijderd
Toch snap ik er de ballen niet van
hoe kan het nou dat zulke noob progjes (kwa grote dan he) ineens zoveel mb in beslag nemen. Dat het aan die sensor ligt ok, dat valt nog te begrijpen maar waarom dan ineens die hoeveelheden mb? losing my mind here 
*edit* paint heeft toch altijd al het schermoppervlak gepakt?
*edit* paint heeft toch altijd al het schermoppervlak gepakt?

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2007 10:14 ]
Verwijderd
Omdat het programma vastloopt en oneindig resources gaat zitten gebruiken. Dat verklaart waarom ik na 10 minuten al meer dan 500MB aan geheugengebruik heb.
Iig heb ik het nu weer aan de praat, maar jammergenoeg loopt 3dmark al vast met 815MHz core....
We gaan het anders proberen
Stay tuned enzo...
Iig heb ik het nu weer aan de praat, maar jammergenoeg loopt 3dmark al vast met 815MHz core....

Verwijderd
Ik ga het softwarematig allemaal even aanpassen 
Aangezien 3dMark al klaar is met 200MB aan geheugen en Windows XP lite 100MB, kan ik de rest toewijzen aan een virtual ramdrive. Daarop komt m'n swap + 3dmark, want ik merkte al dat de schijf aardig bezig was onder het benchmarken door ( en het is een 2GB quantum fireball
geen zin om mn bestaande schijven ervoor te gebruiken.)
Als het lukt is het een stuk rapper.
Aangezien 3dMark al klaar is met 200MB aan geheugen en Windows XP lite 100MB, kan ik de rest toewijzen aan een virtual ramdrive. Daarop komt m'n swap + 3dmark, want ik merkte al dat de schijf aardig bezig was onder het benchmarken door ( en het is een 2GB quantum fireball
Als het lukt is het een stuk rapper.
klopt je moet ff zoeken op google maar een nieuwe toollib/Verwijderd schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 10:08:
Excuse moiIk ging slapen tegen 11 uur en was wakker om half 7 .... Mooie tijd om te beginnen dacht ik zo!
http://www.nordichardware.com/skrivelser_img/516/ToolLib.zip
en die vervang je voor de oude toollib en ga niet meer naar het thermal gedeelte en dan werkt het.
ook krijg je een error als je de ingegeven clocks wil toepassen doe hier niks op uit want als je op current clock klikt doet alles gewoon.
ik geef teveel vrij

[ Voor 16% gewijzigd door Xcist op 27-10-2007 10:58 ]
ja kijk hoelaat me ;laatste score is gepost
Verwijderd
LoL, zegt al een hoop
naar lang zoeken dus 
Iedergeval ga zo maar lkkr door
maar dat doe je toch wel dus weet eigenlijk niet wrm ik het zeg

Iedergeval ga zo maar lkkr door
Nice gaat de goede kant op! Zal vandaag mijn kaartje retour sturen.
Ik wil ook meespelen!
Ik wil ook meespelen!
900Mhz Core
Alleen die FPS gaan helemaal nergens over.
Volgens mij zie ik iets over het hoofd.

nice!Dafut schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 12:20:
Nieuwe score:
[afbeelding]
201.5FPS
Core 830 Mem 864
De eerste boven de 200fps
Dat Ati kaarten het van het geheugen moeten hebben ?
"The true sign of intelligence is not knowledge but imagination."
Verwijderd
Dat geld niet alleen voor ATI kaarten 
Voor zowel alle kaarten eigenlijk
alleen de nieuwere moeten het ook nog hebben van de shaders etc
First score over 200
gaat lkkr zo.!
Overigens zullen de echt hoge scores pas komen na de vmods en natuurlijk de tweaks
Voor zowel alle kaarten eigenlijk
First score over 200
Overigens zullen de echt hoge scores pas komen na de vmods en natuurlijk de tweaks
Nice Snot_Aap. Maar je hebt 4FPS meer dan mij maar je hebt wel 70MHz meer op je core. Heb je voltmod(s) toegepast? Ik ga vanavond nog ff aan de gang denk ik
=]
Ik krijg die AMDGPUClock Tool niet eens opgestart
. Als ik dubbel klik, gebeurt er helemaal niets...
Wel dus > 50% CPU en geheugen loopt vol
.
Wel dus > 50% CPU en geheugen loopt vol
[ Voor 18% gewijzigd door TheJVH op 27-10-2007 14:27 ]
En 10mhz minder op m'n memDafut schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 14:24:
Nice Snot_Aap. Maar je hebt 4FPS meer dan mij maar je hebt wel 70MHz meer op je core. Heb je voltmod(s) toegepast? Ik ga vanavond nog ff aan de gang denk ik
Hij doet het
, met dank aan Snot_Aap.
Nu even kijken wat ik kan doen op overklok en stock
.
Nu even kijken wat ik kan doen op overklok en stock
Hmm, zit op 125.9 alles stock, 150.6 met Tweaks, en 159.2 met lichte overklok > 650 - 750 ...
Voltmods werken trouwens:
VMEM

VGPU

Dus die kunnen eventueel in de start post ofzo.
VMEM
VGPU
Dus die kunnen eventueel in de start post ofzo.
Verwijderd
Ze werken
dat is leuk om te horen maar dan heb je vast wel enkele picca's van de uitwerking 
*edit*
Zou ze niet in de TS zetten, als ze namelijk ergens in het middel staan of op een kwart, moeten mensen zoeken naar de vmods
dit zorgt ervoor dat mensen aangemoed worden om het topic door te lezen, en zo miss ook geinteresseerd raken in oc'en. En wss met volgende contests mee te doen
just an opinion!

*edit*
Zou ze niet in de TS zetten, als ze namelijk ergens in het middel staan of op een kwart, moeten mensen zoeken naar de vmods
[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2007 15:15 ]
Kan ze wel maken,
Maar waar heb je ze voor nodig dan?
Edit:
Ik denk dat het makkelijker is voor iedereen om de vmods gewoon in de OP te hebben staan.
Maar waar heb je ze voor nodig dan?
Edit:
Ik denk dat het makkelijker is voor iedereen om de vmods gewoon in de OP te hebben staan.
[ Voor 74% gewijzigd door Mod_Aap op 27-10-2007 15:16 ]
Verwijderd
Nee gewoon, je zegt dat ze werken, maar je hebt ze dus nog niet gedaan
geen bevestiging dus dat ze ook daadwerkelijk werken
Niet dat me dat wat uitmaakt maarjah. Gehehehe let maar niet op mij ofzo

Ik heb ze wel gedaan.
Maarjah als je het niet geloofd, jou probleem.
Maar ik zal zo foto's schieten voor de mensen die me niet geloven.
Hoe de f*ck denk je dat ik anders 900MHz core draai.
Edit: O ja, check de rankings
Maarjah als je het niet geloofd, jou probleem.

Maar ik zal zo foto's schieten voor de mensen die me niet geloven.

Hoe de f*ck denk je dat ik anders 900MHz core draai.
Edit: O ja, check de rankings
[ Voor 22% gewijzigd door Mod_Aap op 27-10-2007 15:31 ]
Verwijderd
Wow take it easy 
Omdat je zij '' Kan ze wel maken'' klonk als ik heb ze nog niet gemaakt, komt nog wel. snappie?
Maar goed iets te snel conclusie getrokken. shame on me
*edit*
Zou je je trouwens even in willen houden?
je loopt nogal ver voor op de rest
Omdat je zij '' Kan ze wel maken'' klonk als ik heb ze nog niet gemaakt, komt nog wel. snappie?
Maar goed iets te snel conclusie getrokken. shame on me
*edit*
Zou je je trouwens even in willen houden?

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2007 15:34 ]
Verwijderd
*edit*
stock koeling

[ Voor 78% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2007 16:10 ]
Mooi hoor
. Zometeen gaat mn kaartje er trouwens uit, omdat ik Crysis wil loslaten op mn 8800GTX
.
[ Voor 5% gewijzigd door TheJVH op 27-10-2007 16:20 ]