Ziet de rest (op Dafut en die andere knakker met 1.2GHz na) de 1GHz core een beetje zitten?
Welke nieuwe? 0.27B2 is de laatste die ik kenframaster schreef op zondag 09 december 2007 @ 22:42:
mooi ik gebruik atitool wel de nieuwe werkt perfect
Het moet kunnen als een ander het ook kan heVerwijderd schreef op zondag 09 december 2007 @ 22:57:
Ziet de rest (op Dafut en die andere knakker met 1.2GHz na) de 1GHz core een beetje zitten?
Hmm ff zoeken deze gebruik ik: http://tweakers.net/meukt...1/atitool-027-beta-3.htmlJejking schreef op zondag 09 december 2007 @ 23:06:
[...]
Welke nieuwe? 0.27B2 is de laatste die ik ken
[ Voor 32% gewijzigd door Xcist op 10-12-2007 08:15 ]
ATiTool 0.27B4 draait hier als een tiet voorlopigSnot_Aap schreef op maandag 10 december 2007 @ 10:22:
Volgens mij bestaat er zelfs al een beta 4.
Op stabiele OC van 790/790 wordt m'n kaart 62 graden. Dat is wel wat minder
Besides: ik moet m'n combi-OC nog uitproberen. Heb alleen nog maar met CPU @ 1.6GHz getest. Met CPU op 2.6 kom ik wel iets verder denk ik zo.
Het gaat geweldieg hier, m'n mobo gaat RMA, 13E bijleggen voor 'n échte P5K dan maar.
Nee mensen, deze keer was het mijn schuld niet.
Nee mensen, deze keer was het mijn schuld niet.
www.koopeendroom.nl
You're gonna hit me.... SO hard!
M'n PEAK HD2600Pro draait nu (met behulp van ATiTool)... passief. 37 graden Idle
M'n PEAK HD2600Pro draait nu (met behulp van ATiTool)... passief. 37 graden Idle
Nounou, poepoe, nu heb je 't toch wel gemaakt hoor 
Ook al in de kerststemming zie ik
www.koopeendroom.nl
Verwijderd
Ik zie dat het lekker gaat? 
Ik ben ondertussen ook *Half* verhuisd, maar zal mijn bout van de week eens opzoeken. Internet is helaas nog per GPRS maar voldoet prima voor dat beetje werk
Ik ben ondertussen ook *Half* verhuisd, maar zal mijn bout van de week eens opzoeken. Internet is helaas nog per GPRS maar voldoet prima voor dat beetje werk
Maarten-NForce schreef op maandag 10 december 2007 @ 17:27:
Nounou, poepoe, nu heb je 't toch wel gemaakt hoor

Het leuke komt nog...full load (lees: 10 minuten stress met ATiTool, met de Zoek Artifacts-knop...
op 94/198MHz, juist
Enne... er zijn plannen voor nieuwe koeling. Jejking & The_Crow zijn nog allesbehalve verslagen!
Jij ook al in de kerststemming. Gaat goed hier
[ Voor 14% gewijzigd door Jejking op 10-12-2007 17:35 ]
94/198 zegt ie 
Wat voor koeling?
Wat voor koeling?
www.koopeendroom.nl
Jejking schreef op maandag 10 december 2007 @ 17:24:
You're gonna hit me.... SO hard!
Ik weet niet maar het is hier toch de bedoeling om dat ding zo ver mogelijk op te fokken. Dit soort dingen zijn imo alleen interessant voor 24/7 clocken. Ik heb bij dit kaartje nog nooit gekeken naar de temp, en die kan me ook niet veel schelen ookJejking schreef op maandag 10 december 2007 @ 17:33:
[...]
![]()
Het leuke komt nog...full load (lees: 10 minuten stress met ATiTool, met de Zoek Artifacts-knop...
op 94/198MHz, juist). 38 graden maximaal. Fan op 0. Echt bizar gewoon
![]()
Enne... er zijn plannen voor nieuwe koeling. Jejking & The_Crow zijn nog allesbehalve verslagen!
Jij ook al in de kerststemming. Gaat goed hierKom eens op msn, babbelen we daar effe verder. Nu huiswerk
ATITool 0.27 B3/4 werken op het kaartje maar zodra je boven de ~875 komt klapt de snelheid terug naar ergens in de 1xxMHz. RivaTuner geeft bij mij het zelfde probleem. Daarom gebruik ik AMD GPU Clock Tool, deze werkt wel
De 19e komt trouwens mijn phase-change unit aan hier
@cpec leeft jou kaart nog?
=]
Ach, rotzooien met je kaart is ook leuk hoor. Wist ik veel dat je een HD2600Pro passief kon draaien? Kennelijk wel dus, dat is mijn interesse 
Maar goed, ik ben hier niet om te underclocken, maar om hoge scores neer te zetten! Effe runnetje doen hoor. Jupz, nieuw Persoonlijk Record: 184.9 FPS, met een E2140 @ 2.640GHz.
Enne... Darkasantion z'n validation is killed in action
Maar goed, ik ben hier niet om te underclocken, maar om hoge scores neer te zetten! Effe runnetje doen hoor. Jupz, nieuw Persoonlijk Record: 184.9 FPS, met een E2140 @ 2.640GHz.
Enne... Darkasantion z'n validation is killed in action
[ Voor 20% gewijzigd door Jejking op 10-12-2007 19:16 ]
@Dafut:
Wat voor iets?
Wat voor iets?
www.koopeendroom.nl
Deze komt bij iemand op XS vandaan, maar anders vraag je eens aan unknow_road.
=]
Ff'tjes volledig offtopic:
Waar komt die vandaan en hoeveel verzendkosten betaalde je en met welk vervoersmiddel?
Waar komt die vandaan en hoeveel verzendkosten betaalde je en met welk vervoersmiddel?
www.koopeendroom.nl
Te own, Dafut 
Geeftie nou
• - 483 (onwaarschijnlijk
)
• - 183
• - 48.3
aan?
Geeftie nou
• - 483 (onwaarschijnlijk
• - 183
• - 48.3
aan?
Hij heeft zoals Jejking zegt -48.3
. Gaat leuk worden straks ^^.
@Maarten-Nforce check je DM
@Maarten-Nforce check je DM
=]
Na even zoeken kwam ik deze tegen: V&A aangeboden: Asetek VapoChill LightSpeed
Is ongeveer verglijkbaar volgens mij(?).
Jep.
Unknown_Road, maakt deze units ook, mijne doet -72*C zonder load, en +- 50*C met de QX9650 er onder op 5Ghz 3Dmark06.
Die unit van Dessertshooter is ook erg mooi, zeker als je hem voor 24/7 wil gebruiken, ik wilde hem bijna kopen
De units van jurgen (uknown_road) zijn echt bench units, zonder behuizing.
Unknown_Road, maakt deze units ook, mijne doet -72*C zonder load, en +- 50*C met de QX9650 er onder op 5Ghz 3Dmark06.
Die unit van Dessertshooter is ook erg mooi, zeker als je hem voor 24/7 wil gebruiken, ik wilde hem bijna kopen
De units van jurgen (uknown_road) zijn echt bench units, zonder behuizing.
Hoor is, jij hebt de plaatjes nota bene zelf in de startpost gezet
Voltmodden die handel.
20K op de OVp
50K op 't geheugen
100K op de Vgpu
[ Voor 10% gewijzigd door Maarten-NForce op 11-12-2007 16:47 ]
www.koopeendroom.nl
Ja maar ik moet niet hebben dat er direct 2 v op de core staatMaarten-NForce schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 16:46:
[...]
Hoor is, jij hebt de plaatjes nota bene zelf in de startpost gezet
Voltmodden die handel.
20K op de OVp
50K op 't geheugen
100K op de Vgpu
Jawel joh, kun je lachen.
Ff'tjes serieus: Een middelste pootje en een van de twee buitenste pootjes ( net wat voor jou het handigste is) soldeertin op doen. Vervolgens even de weerstanden vol open zetten, dan erop solderen, en voordat je hem aan zet nog een keer controleren of ie wel "open"(gewoon 100K, 50K, of 20K, net welke weerstand je pakt) staat
Ff'tjes serieus: Een middelste pootje en een van de twee buitenste pootjes ( net wat voor jou het handigste is) soldeertin op doen. Vervolgens even de weerstanden vol open zetten, dan erop solderen, en voordat je hem aan zet nog een keer controleren of ie wel "open"(gewoon 100K, 50K, of 20K, net welke weerstand je pakt) staat
[ Voor 86% gewijzigd door Maarten-NForce op 11-12-2007 17:08 ]
www.koopeendroom.nl
rofl
wat is open ?
En dat tin blijft niet op de pcb zitten aan het pootje waar hij aan moet
wat is open ?
En dat tin blijft niet op de pcb zitten aan het pootje waar hij aan moet
@Maarten-NForce
Ik neem aan dat je met volopen maximale weerstand bedoeld?
Anders gaat het best wel stinken bij framaster thuis.
En het is aan te raden om de vmods 1 voor 1 te installeeren en te testen en dan de ovp mod als laatste.
@framster
Pootje van weerstand iets langer verwarmen. Metaal is nog niet heet genoeg. En zowel draadje als pinnetje eerst vertinnen. en dan met kort contact aan elkaar solderen.
Ik neem aan dat je met volopen maximale weerstand bedoeld?
Anders gaat het best wel stinken bij framaster thuis.
En het is aan te raden om de vmods 1 voor 1 te installeeren en te testen en dan de ovp mod als laatste.
@framster
Pootje van weerstand iets langer verwarmen. Metaal is nog niet heet genoeg. En zowel draadje als pinnetje eerst vertinnen. en dan met kort contact aan elkaar solderen.
[ Voor 27% gewijzigd door Mod_Aap op 11-12-2007 17:31 ]
Ja, met vol open bedoel ik idd max weerstand.
Dat kan je op verschillende manieren lezen, ik bedoelde het in de zin van, een 100K weerstand op 100K zetten, een 50K op 50K, enz."open"(gewoon 100K, 50K, of 20K, net welke weerstand je pakt) staat
www.koopeendroom.nl
let try hoe meet of zie ik hoe ze open staan of juist dicht ?
Middelste pin met een van de buitenste pinnen meten.
Als dan aan het schroefje draait wordt bij de ene pin de weerstand meer en bij de andere minder.
Als dan aan het schroefje draait wordt bij de ene pin de weerstand meer en bij de andere minder.
Ik voel me dom joh ik meet niksSnot_Aap schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 17:36:
Middelste pin met een van de buitenste pinnen meten.
-----
Ok ik meet wat moet die waarde hoog of laag zijn ?
en het eerste draadje zit erop
[ Voor 12% gewijzigd door Xcist op 11-12-2007 17:43 ]
Dan moet je of de stekkertjes goed in de multimeter doen, of de multimeter op een hogere weestand (200K oid) zetten.
www.koopeendroom.nl
Lukt niet ik ben bang dat ik een gat in de kaart brand
www.koopeendroom.nl
Ik geef het bijna op damn
sorry admins maar ik ben de wanhoop nabij
IK STOP ERMEE ding wil er niet op
[ Voor 70% gewijzigd door Xcist op 11-12-2007 18:56 ]
Eerste keer dat je zoiets moet solderen? Ga der van uit van welframaster schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 18:50:
Ik geef het bijna op damn
=]
Ik donder mijn kaart in de vuilnis bak ben er helemaal klaar meeDafut schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 19:03:
[...]
Eerste keer dat je zoiets moet solderen? Ga der van uit van wel. Pak een oud kaartje of mobo en ga daar op oefenen. Gewoon luk raak wat draadjes op solderen en ervaring op doen. Als het dan beetje goed gaat ga je het nog keer op je kaart proberen. Wat dacht je daar van
.
@ Frammie ^^
Maar watskebeurt dan?
U blieft?
Maar watskebeurt dan?
[ Voor 12% gewijzigd door Maarten-NForce op 11-12-2007 19:10 ]
www.koopeendroom.nl
4 x de draadjes los en nu heb ik uit frustratie me vuist kapot geslagen nog 1 keer proberen dan maar en dan kap ik echt en dan maar geen voltmodsMaarten-NForce schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 19:09:
@ Frammie ^^
[...]
U blieft?
Maar watskebeurt dan?
Goed gereedschap is het halve werk, ik weet niet of je een fijn boutje hebt?
www.koopeendroom.nl
Vind dat je dan beetje snel en makkelijk op geeft. Waarom niet wat oefenen op een oud kaartje voor je je kaart echt verneukt. En als je dan toch kapt, geeft je kaartje dan aan Symon.framaster schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 19:11:
[...]
4 x de draadjes los en nu heb ik uit frustratie me vuist kapot geslagen nog 1 keer proberen dan maar en dan kap ik echt en dan maar geen voltmods
=]
ja kleinste die ik kon vindenMaarten-NForce schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 19:15:
Goed gereedschap is het halve werk, ik weet niet of je een fijn boutje hebt?
Verwijderd
HoHo

-------------------------------------------
Anyways: fra"master" je moet je naam wel ff waarmaken he
Goed voor vertinnen. En goed er tegenaan duwen als je het vast soldeert. Dus er voor zorgen dat het snoertje goed tegen het contactpunt aanzit. En je kan het beste beginnen met de vddr-mod. Aangezien die het makkelijkst is.
Kaart dood 0.8 v op de core en dat zwarte dingetje met 223 erop is eraf oftewel ik denk dat ik er uit lig
* Xcist zijn kaart ligt nu te huilen op de rand van Framaster zijn bureau.
Is het mogelijk om van de 2 soldeerpunten draadjes naar de potmeter te laten lopen of moet persee dat "zwarte ding met 223 erop" erop zitten
* Xcist zijn kaart ligt nu te huilen op de rand van Framaster zijn bureau.
Is het mogelijk om van de 2 soldeerpunten draadjes naar de potmeter te laten lopen of moet persee dat "zwarte ding met 223 erop" erop zitten
[ Voor 52% gewijzigd door Xcist op 11-12-2007 20:34 ]
Oke, zal ik het dan hier maar is voorleggen ^^
De weerstand waar de Vgpu mod op moet heeft ie eraf gesoldeerd, maar de "contactpunten" op het pcb zitten er nog wel, dan is daar toch gewoon een VR overheen solderen, nadat je de weerstand van de originele weerstand hebt gemeten?
De weerstand waar de Vgpu mod op moet heeft ie eraf gesoldeerd, maar de "contactpunten" op het pcb zitten er nog wel, dan is daar toch gewoon een VR overheen solderen, nadat je de weerstand van de originele weerstand hebt gemeten?
www.koopeendroom.nl
Dood en huilen? Meestal wórdt er gehuild om de dode, en niet door de dode zelfframaster schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 20:15:
Kaart dood 0.8 v op de core en dat zwarte dingetje met 223 erop is eraf oftewel ik denk dat ik er uit lig
* Jejking zijn kaart ligt nu te huilen op de rand van Framaster zijn bureau.
Kom op bikkel, je kan voltmods dan kan je dit ook. Succes! En anders kan iemand dat arme schaap even helpen? Eigenlijk moet ik blij zijn dat je eruit ligt, weer een tegenstander minder
[ Voor 8% gewijzigd door Jejking op 11-12-2007 21:05 ]
Nou leuk weer minder tegen stand jippie
Maja als iemand het weet of het kan dat van de potmeter rechtstreeks op die punten solderen vertel het me dan.
Maja als iemand het weet of het kan dat van de potmeter rechtstreeks op die punten solderen vertel het me dan.
Ik zeg eigenlijk, wel op blijven letten sappie 
Minder weerstand, vat je hem? Sorry, die kon ik effe niet laten
Minder weerstand, vat je hem? Sorry, die kon ik effe niet laten
Nou ik kan dus ff niet meer lachen vandaag. Gezakt voor praktijk van auto en dan dit ook nog #@!$!@

Kaartje even laten liggen, totdat de stress gezakt is. Anders ga je hem straks helemaal slopen, en dat zou zonde zijn. Morgen weer een dag!framaster schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 21:08:
Nou ik kan dus ff niet meer lachen vandaag. Gezakt voor praktijk van auto en dan dit ook nog #@!$!@![]()
![]()
![]()
Jammer van je kaart framaster, hoop dat je 'm weer aan de gang kunt krijgen (heb d'r hoop in)
Wat betreft je praktijk examen, ja een woord ]schuttingswoord_je_weet_vast_wel_welke[ kan geloven dat je dan behoorlijk pissed/kwaad whatever kan worden.
Succes met je kaart en vooral met je 2e examen
Wat betreft je praktijk examen, ja een woord ]schuttingswoord_je_weet_vast_wel_welke[ kan geloven dat je dan behoorlijk pissed/kwaad whatever kan worden.
Succes met je kaart en vooral met je 2e examen
Verwijderd
Framaster waar woon je? wil je wel helpen! of je moet um willen afstaan? khoor het wel... suc6 nog met je auto praktijk! komt allemaal wel goed
Nee: Ik citeer:
"Voor 2 tientjes hang ik 'm liever aan de muur"

@ pin_point: Was die gezakt dan?
www.koopeendroom.nl
Verwijderd
Als die nog levend is, wil ik er wel meer dan 2 tientjes voor geven als ik me zodoende weer in kan kopenMaarten-NForce schreef op woensdag 12 december 2007 @ 08:23:
Nee: Ik citeer:
Zag wat reactie's over die SS en mijn naam voorbij komen. Die ss krijgt/koopt David inderdaad van/via mij aangezien ik wel wat anders/beters heb staan inmiddels
Lijkt me dus dat hij ook nog is gezakt...Nou ik kan dus ff niet meer lachen vandaag. Gezakt voor praktijk van auto en dan dit ook nog #@!$!@![]()
![]()
![]()
Verwijderd
Als het je eerste keer was is het niet zo erg hoorframaster schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 21:08:
Nou ik kan dus ff niet meer lachen vandaag. Gezakt voor praktijk van auto en dan dit ook nog #@!$!@![]()
![]()
![]()
Haha ja klopt ik hoorde het.
Maar ik denk dat ik zelf die kaart niet meer kan maken zo pro ben ik nou ook weer niet in solderen wat wel blijkt
En ik woon in overijssel Holten.
(Kaart lijkt me niet dood 0.8 v op gpu het is denk ik alleen een kwestie van een potmeter op zetten en dan door draaien tot er weer 1.1 op staat of meer natuurlijk
)
Maar ik denk dat ik zelf die kaart niet meer kan maken zo pro ben ik nou ook weer niet in solderen wat wel blijkt
En ik woon in overijssel Holten.
(Kaart lijkt me niet dood 0.8 v op gpu het is denk ik alleen een kwestie van een potmeter op zetten en dan door draaien tot er weer 1.1 op staat of meer natuurlijk
Verwijderd
Die 0.8V bug onstaat met die nieuwere caps (teminste bij mij). Ik heb 'm 2 keer aan de praat gehad op 0.9v maar zodra ik mijn TFT eraan koppelde was het over 
Je moet 'm idd opschroeven naar 1.1 / 1.3V
heb in januari mijn 2de rijexamen btw
Je moet 'm idd opschroeven naar 1.1 / 1.3V
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2007 10:50 ]
0.95V was bij mij genoeg om te booten. Mét tft. Maargoed, das natuurlijk verre van ideaal en alleen goed voor 2D.
www.koopeendroom.nl
Verwijderd
Maargoed genoeg over die 0.xxV
nu wil ik wel is weten wat je gaat doen framaster? Ga je verder of stop je? zoja: tog ff in overleg oid je kaartje doorspelen aan iemand die "denkt" er wel moed voor te hebben
Tis tenslotte erg zonde het lieve schattige kaartje z'n 2e leven te geven bij de DAR om vervolgens al snel weer beeindigd te worden door de ozo onvriendelijke versnipperaar oid.... Anyways doe er iets goeds mee.!

Tis tenslotte erg zonde het lieve schattige kaartje z'n 2e leven te geven bij de DAR om vervolgens al snel weer beeindigd te worden door de ozo onvriendelijke versnipperaar oid.... Anyways doe er iets goeds mee.!
Ik wil wel door maar ik kan dat ding niet solderen ik heb er de tools / ervaring niet voor.
Er is me al aangeboden dat snot_aap die kaart wil solderen alleen dat is heen en terug verzenden 2 x 6.20 pffff
Er is me al aangeboden dat snot_aap die kaart wil solderen alleen dat is heen en terug verzenden 2 x 6.20 pffff

Die standaard koeler die erbij zit, in hoeverre is ie beter of slechter dan de standaard boxed koeler van een Intel P4? Wellicht kan ik er eentje monteren, maar liever niet als iemand al een idee heeft bij voorbaat. Heeft m'n kaart weer meer kans op overleving want ik ben nog niet al te handig
Verwijderd
Wat verwacht je nu voor antwoord te krijgen?(goed bedoelde vraag hoor)Jejking schreef op donderdag 13 december 2007 @ 11:34:
Die standaard koeler die erbij zit, in hoeverre is ie beter of slechter dan de standaard boxed koeler van een Intel P4? Wellicht kan ik er eentje monteren, maar liever niet als iemand al een idee heeft bij voorbaat. Heeft m'n kaart weer meer kans op overleving want ik ben nog niet al te handig
Het is natuurlijk moeilijk te zeggen hoeveel een p4 koeler beter koelt dan een stock koeler. Maar met een beetje logisch nadenken kun je al snel bedenken dat een p4 koeler een grotere warmte buffer heeft dan zo'n klein stock koelertje. Dus JA waarschijnlijk is zo'n koeler beter dan stock.
Overigens snap ik ook niet hoe je een kaart door zo'n mod gaat slopen. Meet de afstand tussen 2 kruislingse gaten die in het pcb zitten. Teken die af op je p4 koeler en boor daar een gat in (om maar een optie te noemen).
Je kunt je trouwens ook afvragen of een andere koeler wel nodig is. Als je kijkt naar dafut zijn oc denk ik dat je met een ovp/gpu mod met stock ook veel en veel hoger komt dan tot nu toe is gepost(op dafut zijn oc na).
Ik snap ook totaal niet waarom er maar een paar "leuke" score's zijn. Natuurlijk het duurt nog wel even voordat de deadline is en natuurlijk zijn er al wat kaarten gesneuveld en heeft nog niet iedereen zijn kaart en heeft niet iedereen evenveel tijd/ een werkend systeem. Maar volgens mij horen er toch echt nog wel minimaal 12 levende kaarten te zijn. Het lijkt mij zeer sterk dat er niemand op David na is die niet 15 tot 30minuten tijd kan vinden om zijn kaart even te modden en een paar runnetjes te draaien.
Mja, iets met onervarenheid en trilhandjes heet dat 
Ik had al zo'n vermoeden dat hij beter zou gaan koelen maar ik ken überhaupt weinig mensen die CPU-koelers op hun GPU plakken. Of het nodig is? Alle beetjes helpen. Mijn GPU wordt op full load ook 61 graden, en dan wordt je kaart zo langzamerhand toch wel een beetje temperaturesensitive.
Met een voltmod kan je uiteraard een stuk hoger komen, maar zie hierboven waarom ik daar voorzichtig mee ben. En besides that: hij moet ook nog langer mee dan vandaag. Snap
Ik had al zo'n vermoeden dat hij beter zou gaan koelen maar ik ken überhaupt weinig mensen die CPU-koelers op hun GPU plakken. Of het nodig is? Alle beetjes helpen. Mijn GPU wordt op full load ook 61 graden, en dan wordt je kaart zo langzamerhand toch wel een beetje temperaturesensitive.
Met een voltmod kan je uiteraard een stuk hoger komen, maar zie hierboven waarom ik daar voorzichtig mee ben. En besides that: hij moet ook nog langer mee dan vandaag. Snap
Verwijderd
Daar ben ik er dus 1 van zie:Jejking schreef op donderdag 13 december 2007 @ 14:48:
Mja, iets met onervarenheid en trilhandjes heet dat
maar ik ken überhaupt weinig mensen die CPU-koelers op hun GPU plakken.

En deze....

Was op m'n oude TI4200

En daar de schroeven in gedraaid
Mja dit doet er verder niet toe

Zo ik laat ook maar is even iets van me horen 
Ik heb vandaag weer wat trimmers besteld zodat ik toch maar is kan solderen, moet natuurlijk wel nog gebeuren!
Ik heb vandaag weer wat trimmers besteld zodat ik toch maar is kan solderen, moet natuurlijk wel nog gebeuren!
Verwijderd
Ik ga van de week ook mijn spul uit de dozen weer trekken, verhuizing zit er al deels op. Alles krijgt een plekje ondertussen en de rommel wordt stukken minder
Yes!!
Eindelijk heb ik de spullen ook binnen om te voltmodden!
Alleen weet ik niet wanneer ik tijd ga hebben, misschien dit weekend?
Sowieso komt mijn big-bang zo rond de kerstvakantie, dan heb ik een paar dagen vrij en ga ik eens echt kijken hoe ver ik kan komen...
Eindelijk heb ik de spullen ook binnen om te voltmodden!
Alleen weet ik niet wanneer ik tijd ga hebben, misschien dit weekend?
Sowieso komt mijn big-bang zo rond de kerstvakantie, dan heb ik een paar dagen vrij en ga ik eens echt kijken hoe ver ik kan komen...
Verbouwblog van mijn Schrootjespaleis uit 1925.
My anime addiction.
Tot wanneer is die deadline, want ik heb nu ff geen tijd om er veel tijd aan te besteden. MAAR als ik weer tijd heb gaat die kaart naar een snot_aap / maarten en dan hopen dat het goed komt.
Verder ik blijf wel posten en doen maar scores zie je van mijn kant niet

Verder ik blijf wel posten en doen maar scores zie je van mijn kant niet
Ik weer ff'tjes tussendoor.
Ik kan momenteel vrijwel niks van me laten horen, omdat ik in een van de 18 dorpen woon waar geen stroom is, doordat er zonodig een apache tegen de stroommast aan moest vliegen..
Jullie horen nog van me
Ik kan momenteel vrijwel niks van me laten horen, omdat ik in een van de 18 dorpen woon waar geen stroom is, doordat er zonodig een apache tegen de stroommast aan moest vliegen..
Jullie horen nog van me
www.koopeendroom.nl
Verwijderd
Ahahahahahahhahahaahah 
Een marinier in opleiding
hoort daar geen begeleider bij te zijn ofzo?
Anyways hierzo in nijmegen hadden we er zelfs last van.... de lampen waren aan het knipperen enzo
Maar dat zal vast wel snel opgelost zijn 
En anders gewoon declareren die handel
*edit*
ik moet het even kwijt... IK HEB LEKKER VAKANTIE.! SJAWEL 3 WEKEN LANG.!
Een marinier in opleiding
Anyways hierzo in nijmegen hadden we er zelfs last van.... de lampen waren aan het knipperen enzo
En anders gewoon declareren die handel
*edit*
ik moet het even kwijt... IK HEB LEKKER VAKANTIE.! SJAWEL 3 WEKEN LANG.!
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2007 13:07 ]
Verwijderd
Nou, mijn kaartje lijkt echt compleet dood; er staat gewoon 1.17 V op de core, en de kaart wordt op geen enkele manier herkend.
Wie spaarde er ook alweer dode videokaarten?
Heey cpec, bij jou kwam het toch door de bios?
Misschien kan je de bios van maarten-nforce over solderen.
Misschien kan je de bios van maarten-nforce over solderen.
Xtresis schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 20:40:
Na alle ellende van de x1650, x1600, x1650Xt, x1650pro of whatever, gaat het hopelijk dit keer beter. Ik wens iedereen natuurlijk veel succes, en moge de koelste/beste winnen. Mochten er kaartjes dood gaan, kunnen ze bij mij een mooi pensioen krijgen
Verwijderd schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 13:11:
Nou, mijn kaartje lijkt echt compleet dood; er staat gewoon 1.17 V op de core, en de kaart wordt op geen enkele manier herkend.

[ Voor 27% gewijzigd door Tomfish op 14-12-2007 17:44 ]
Verwijderd
Wat ik zij, de hoogspanningskabels zijn " provosories ofzoiets " gefixt en de 55.000 huishoudens zullen spoedig weer STROOM hebben! alsof ze het weer opnieuw uitgevonden hebben
Anyways, cpec en framaster jullie stoppen dus allebei... of?
Verwijderd
Ik zou graag verder gaan, maar zoals je begrijpt gaat het gewoon niet lukken 
Misschien kan ik dispensatie krijgen, zodat ik mee mag doen met m'n 7900GS
Misschien kan ik dispensatie krijgen, zodat ik mee mag doen met m'n 7900GS

Verwijderd
Als je nu al die caps eens terugzet, en die IC doormeet, inclusief die voltmod eraf knikkert, what happens then ? 
Wellicht zit er iets niet goed, of is het verbrand oid. Ik moet nog steeds m'n bout pakken
Wellicht zit er iets niet goed, of is het verbrand oid. Ik moet nog steeds m'n bout pakken
Woot, stroom 
Na een hel van 2 dagen eindelijk weer toegangbaar op het net.
Vanavond ga ik hem uitproberen, spannend....
Na een hel van 2 dagen eindelijk weer toegangbaar op het net.
Vanavond ga ik hem uitproberen, spannend....
www.koopeendroom.nl
Verwijderd
Een beetje tweaker heeft toch wel een dikke generator in de achtertuin staan? 
Overigens vervalt de prijs, heren. Ik en PCPlatform is out of the deal, en of hun er nog iets mee willen doen is dan ook niet meer aan mij. Wellicht dat we met z'n allen iets kunnen doen, en het is ook jammer dat die paar lui er alleen vandoor gegaan zijn met een goedkoper kaartje.... Maar goed
Overigens vervalt de prijs, heren. Ik en PCPlatform is out of the deal, en of hun er nog iets mee willen doen is dan ook niet meer aan mij. Wellicht dat we met z'n allen iets kunnen doen, en het is ook jammer dat die paar lui er alleen vandoor gegaan zijn met een goedkoper kaartje.... Maar goed
Die generator hea, grappig dat je daarover begint. Eerst deed ie 't goed, hij moest wel wat veel toeren maken, maar er kwam zo'n ~230/~240V uit. Maar het voltage ging verder, en verder, en verder, met een piek van een fucking 380V 
Het klinkt misschien een beetje ongeloofwaardig, maar echt een licht van een bouwlamp dat er vanaf kwam. Grotendeels van de tijd zat het voltage rond de ~320V

Het klinkt misschien een beetje ongeloofwaardig, maar echt een licht van een bouwlamp dat er vanaf kwam. Grotendeels van de tijd zat het voltage rond de ~320V

www.koopeendroom.nl
Verwijderd
Waarom doet dat ding niet lief?
Ik heb framaster trouwens een DM gestuurd met verzoek tot nieuwe TS als hij daar zin in heeft
Maar wel graag 1 met alle up2date info, links, en de vervallen prijs

Ik heb framaster trouwens een DM gestuurd met verzoek tot nieuwe TS als hij daar zin in heeft
Maar wel graag 1 met alle up2date info, links, en de vervallen prijs
Verwijderd
Jammer genoeg doe ik helaas niet mee met deze contest..
ik had/kan namelijk nog wel een leuk prijsje regelen/liggen
wat dat is zeg ik lkkr niet.... miss wat voor de volgende contest waar ik ckr weten wel aan mee ga doen.! of miss zelf wel organiseer!!! Maar dat is nog langgg niet aan de orde
So back ontopic: Maarten heeft weer stroom, framaster heeft een DM op de deurmat en enkele noobs zijn er vandoor met wat ze dachten een goedkoop/prijskwaliteits kaartje te hebben... wat achteraf gezien dus niet zo is, gezien de kwaliteit van PEAK
Dus voor degene die zich aangesproken voelen, gaarne iets in dit topic te plaatsen mtv de kaartjes/oc of anders.... is/zijn diegene dus echte noobs
Anyways kan de contest nu weer verder gaan aangezien de vakantie is begonnen
oops srry dat geld denk ik alleen voor mij
HeHe: iig hoop ik snel wat verder gevorderde resultaten geboekt te zien
en dan maar hopen dat er een echte sfeer van "nek aan nek race oid" onstaat!!
gOoDluCk all
ik had/kan namelijk nog wel een leuk prijsje regelen/liggen
So back ontopic: Maarten heeft weer stroom, framaster heeft een DM op de deurmat en enkele noobs zijn er vandoor met wat ze dachten een goedkoop/prijskwaliteits kaartje te hebben... wat achteraf gezien dus niet zo is, gezien de kwaliteit van PEAK

Dus voor degene die zich aangesproken voelen, gaarne iets in dit topic te plaatsen mtv de kaartjes/oc of anders.... is/zijn diegene dus echte noobs

Anyways kan de contest nu weer verder gaan aangezien de vakantie is begonnen

HeHe: iig hoop ik snel wat verder gevorderde resultaten geboekt te zien
Van mij nog even geen resultaten.
Nieuwe moederboard zit weer in de doos.
Eerst deden alleen de buitenste geheugen sloten het.
En nu helemaal niets meer, dus weer retour naar de oplichters van saland (betaal onderhand 30 euro voor het verzenden van een mamaplank van 79 euro).
Hoop dus dat ik voor de einde volgende week een nieuwe heb.
Anders is het best wel f*cked.
Nieuwe moederboard zit weer in de doos.
Eerst deden alleen de buitenste geheugen sloten het.
En nu helemaal niets meer, dus weer retour naar de oplichters van saland (betaal onderhand 30 euro voor het verzenden van een mamaplank van 79 euro).
Hoop dus dat ik voor de einde volgende week een nieuwe heb.
Anders is het best wel f*cked.
[ Voor 14% gewijzigd door Mod_Aap op 14-12-2007 22:12 ]
Verwijderd
RMA
.. Was het een nieuw plankje dat zeg maar nog net op de markt is ?
Die gaan meestal binnen no-time stuk ja. Zelfs een budgetbord van 4 tientjes overleefd het nog langer....

Ik ga morgen de ts updaten etc etc. En ik stop nog niet maybe stuur of ga ik naar snot_aap om me kaart te laten fixxen
@LISM
Was een splinter nieuwe Biostar TP35D2-A7.
Opzich wel een vet board, zeker voor de prijs.
Maar dan moet ie wel werken.
Was een splinter nieuwe Biostar TP35D2-A7.
Opzich wel een vet board, zeker voor de prijs.
Maar dan moet ie wel werken.
Verwijderd
Nog even een laatste reactie aan framaster over dit onderwerp... Act like a tweaker dude!! ga naar een schroothoop ofzo rits een kaartje (als je nog geen oude hebt) en ga daar op oefenen met solderen!
Tegen de tijd dat je dan naar snot_aap wou gaan heb je het onder de knie... Mocht dat niet het geval zijn kun je altijd nog na hem toe gaan of je kaartje opsturen
En mocht het je lukken heb je er ook nog wat van opgestoken oök!! Mja zo denk ik erover, wat jij wilt doen moet je natuurlijk zelf weten