Toon posts:

Upgrade ?!

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ey freaks :)

Ik wil graag mijn pc upgraden voor games. Ik heb een goede winkel gevonden die het voor me wil doen. Alleen nog ff de vraag wat moet er nou verandere aan mijn pc? Ik wil hem namelijk graag sneller maken voor goede games.

In mijn computer zit:
Een moederbord (geen idee welke) micro ATX
Processor P4 3.00GHz
Geheugen 1GB (geen ddr 2)
videokaart nvidia 6200SE turbocache (kutding?)
en nog wat ander spul wat niet van belang is volgens mij?

Wat kan en moet er verbeterd worden voor de games van nu en de toekomst ? Mijn budget is ongeveer €300-400. En graag niet teveel moeilijke woorden gebruiken aangezien ik niet al teveel weet van computers 8)

Ik hoor t graag van jullie!

Greetz !!

Verwijderd

Beetje magere start maar ik ben altijd van de helpende kant :D

Je kan misschien beter met zo'n budget een nieuwe PC nemen. Ik neem even een voorbeeld wat voor 400 euro haalbaar is, online en voor je inelkaar gezet:

AOpen QF50D 50,-
Asus M2A-VM 50,-
Kingston PC5300 Value 2GB 50,-
Ati Radeon X1950Pro 100,-
Samsung T166 320GB 65,-
Athlon X2 4200+ 60,-
Assemblage 35,-

410 euro volgens mij, prijzen uit de hoofd bij salland. genoeg upgrademogelijkheden en gaat wel tijdje vooruit.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Huh? Ben je niet verdwaald of zo? Of is dit grappig bedoeld? Hahaha :? .
Ik wil graag mijn pc upgraden voor games. Ik heb een goede winkel gevonden die het voor me wil doen. Alleen nog ff de vraag wat moet er nou verandere aan mijn pc? Ik wil hem namelijk graag sneller maken voor goede games.

In mijn computer zit:
Een moederbord (geen idee welke) micro ATX
Processor P4 3.00GHz
Geheugen 1GB (geen ddr 2)
videokaart nvidia 6200SE turbocache (kutding?)
en nog wat ander spul wat niet van belang is volgens mij?

Wat kan en moet er verbeterd worden voor de games van nu en de toekomst ? Mijn budget is ongeveer €300-400.
Als je de zoekfunctie had gebruikt, dan had je gevonden dat a) je zelf aan de slag moet b) groeten hier niet nodig is en c) dat er een centraal upgradetopic is: Het "Wat kan ik het beste hieraan upgraden" topic - part 14. Echter, het is niet de bedoeling om open vragen te stellen, maar eerst zelf iets te gaan doen.
En graag niet teveel moeilijke woorden gebruiken aangezien ik niet al teveel weet van computers 8)
Misschien is beginnersweb.nl dan meer voor je? GoT is bedoeld voor hoog niveau computeren :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

offtopic:
Het is niet verstandig om diegenen die je wat wil vragen omdat zij meer weten dan jij op een dergelijke manier te woord te staan ;)
Doe dat dus liever niet.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• mad_max234
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06-12-2025

mad_max234

AMD Athlon II M320

Ben het met Gamesua eens, je kan beter een nieuwe in elkaar laten zetten. Op wat onderdelen na, je kast kan misschien gebrukt worden en je voeding en drives.

En voor 400 euro lukt dat makkelijk.

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:24

Thandor

SilverStreak

Zie PMG FAQ - Welke processor/moederbord/geheugen moet ik nemen? en HOWTO: Hoe stel ik een systeem samen?. Op GoT verwachten wij dat men zelf even inzet toont, zo moeilijk zijn dit soort dingen niet ;). Voor dat laatste, zie Het algemeen beleid.

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.