Edit: Ah net te laat gepost
Ik heb dus ook dat mailtje van Informatique binnen. Ik denk dat ik nog even tot morgen afwacht wat Expansys doet met mijn bestelling daar, want dan komt hij direct naar mijn Ierse adres. Zij verwachten hem namelijk morgen binnen (en hij is hier vreemd genoeg wat goedkoper dan in NL)
UK Toetsenbord indeling is trouwens ongeveer hetzelfde als de US Toetsenborden die in Nederland gebruikelijk zijn, met eigenlijk maar een paar kleine verschillen: De @ en " zijn verwisseld, de " zit bij een UK toetsenbord boven de 2. Verder zit er het pond teken boven de 3, en het hekje (#) zit dus ergens anders, meestal links naast de enter. Oh ja en de backslash zit links onderaan in plaats van rechts naast de enter.
Niettemin kan je gewoon je toetsenbord op U.S. zetten en dan gewoon de @ boven de 2 hebben zoals het hoort

Moet je alleen de toetsopdruk negeren maar de gemiddelde tweaker kijkt vast niet meer naar zijn toetsen

Doe ik hier ook altijd, met veel gezeur van mijn collega's tot gevolg als die een keer op mijn computer werken.
[
Voor 247% gewijzigd door
GekkePrutser op 13-11-2007 13:40
]