Ik had hem afgelopen donderdag besteld, maar ik woon in Ierland dus misschien gaat dat wat sneller dan als je vanuit Nederland zou bestellen. Ik heb de standaard verzendmethode gekozen (20 euro maar naar Nederland was het 35 geloof ik). Alles bij elkaar was het 335 euro.
Oh ja, wel iets om rekening mee te houden is dat er een Engelse stekker aan de adapter zit (zo'n grote joekel), dus in Nederland zal je een stekkeradapter moeten gebruiken... En het toetsenbord is dus net even iets anders. Voor de rest zal het hetzelfde model zijn.
Ze hebben ze bij die winkel nu trouwens niet meer op voorraad helaas

De 27e krijgen ze ze weer, staat er. Dus het zal niet meer zo snel gaan als je er nu een bestelt.
Edit: En, zoals ik al eerder zei, veel mensen hebben
klachten over deze zaak met name met producten die op backorder staan! Ik zou er zelf alleen bestellen als er staat dat ze voorraad hebben.
Edit2: Foto van de UK toetsenbordindeling voor wie er een wil importeren:
Klik voor grote versie. Sorry voor de kwaliteit, heb geen betere camera hier.
Edit3: Nog iets leuks: Voor de unix commandline-freaks: mc (midnight commander) is al voorgeinstalleerd, inclusief muisondersteuning. Ik wou net al gaan uitzoeken hoe ik die er op kon krijgen maar dat was niet nodig. Had ik niet verwacht omdat ze natuurlijk nogal voorzichtig met de diskruimte om moesten springen. (En bedankt voor de felicitaties allemaal!

)
[
Voor 33% gewijzigd door
GekkePrutser op 19-11-2007 15:16
]