Als je een klein eigen bedrijfje hebt (met rechtsvorm op individuele basis, dus eenmanszaak bijv.) dan kun je zo'n MBP toch opgeven als investeringskosten (Jij bent als persoon de rechtelijk aansprakelijke voor je bedrijf, dus de factuur mag daarom gewoon op je eigen naam en hoeft niet op je bedrijfsnaam te staan)? Als je per jaar meer dan 2100,- investeert (Dus niet alleen een MBP

), krijg je daar 25% van terug, dus niet die 19% van je aankoop. Je betaalde BTW verreken je zo als het ware met de belastingdienst dmv het terugvragen van investeringskosten. Rest alleen nog de vraag of je idd een BTW bon krijgt.
Maar als ik het zo goed bereken zou je dus met je
ADC dus 20% besparen, en over de resterende 80% weer 25%, dat maakt 60% van de originele aankoop van een MBP, + 100,- voor je
ADC, dat zijn nog eens prijzen
Er was ooit al een topic, waar ik deze info vandaan heb, maar ik kan het niet echt terugvinden (Zit zelf ook nog in dubio of ik dit ga doen, heb nog geen eigen bedrijf, maar als ik er eentje opzet, wil ik er wel serieus wat mee gaan doen natuurlijk..)
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470