Het Grote ADC Student Membership Topic en Tutorial

Pagina: 1 ... 6 7 Laatste
Acties:
  • 44.938 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• ja3
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21:16

ja3

Matched: ADC
Hierbij even mijn log van ADC (ik merkte dat ik het zelf ook erg interessant vond om te lezen):

14-09-2009 23:00 ADC Student Membership besteld
15-09-2009 04:23 Activatie code ontvangen
15-09-2009 10:00 Code ingevuld en email gestuurd naar eurodev@apple.com met bewijs dat ik student ben
15-09-2009 11:00 Gebeld met de ADC hulplijn met de vraag of zij mij konden activeren
15-09-2009 11:30 Assets op account geplaatst.
15-09-2009 12:30 Bestelling macbook pro 17 inch geplaatst (20% korting)
16-09-2009 15:00 Bestelling verzonden (vanuit Nederland)
18-09-2009 13:00 Nog niets ontvangen en ik bel apple om na te vragen. UPS is het pakket verloren, ik moet 3 werkdagen wachten ivbm het onderzoek.
23-09-2009 10:00 Apple gaat de bestelling opnieuw in het systeem opnemen.

Kortom: ADC Student Membership systeem kan lekker snel gaan alleen het versturen dat schiet maar niet op. Heb trouwens wel nog eens 100 euro korting gekregen omdat ik zo lang moet wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 290040

Geen matches
Ik heb juist mijn studentengegevens doorgestuurd en wacht nu op comfirmatie van apple, zodat ik men systeem kan bestellen.

Is het nu mogelijk een factuur aan te vragen zodat ik de BTW kan terug eisen op mijn belastingsaangifte?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickezzz
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 30-11-2022
Iemand SL al ontvangen met een ADC Student membership? Mijn account verloop namelijk de 10e van october en het zou toch wel leuk zijn om hem gratis te ontvangen.

MBP 2015, iPhone 7+, AppleTV4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigJeff
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 30-03-2022
mickezzz schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 18:13:
Iemand SL al ontvangen met een ADC Student membership? Mijn account verloop namelijk de 10e van october en het zou toch wel leuk zijn om hem gratis te ontvangen.
Ik heb laatst wel Leopard ontvangen, toen even gebeld of ik SL ook nog kreeg.. omdat ik het zonde vond om hem te kopen als ik 'm toch kreeg :9
Kreeg toen te horen, dat ik Snow Leopard niet kon verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iRaptor
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 23-04 17:50
mickezzz schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 18:13:
Ik heb (nog) geen gratis Snow Leopard ontvangen. Vorige week heb ik echter nog wel de DVD van 09/09 ontvangen, dus het lijkt mij sterk dat ADC members die al vóór 1 september lid waren een Snow Leopard DVD tegemoet zullen zien (anders zouden ze die wel samen met de DVD van 09/09 hebben opgestuurd neem ik aan). Ik heb dan ook maar gebruik gemaakt van het "Mac OS X Up to Date" programma.

[ Voor 6% gewijzigd door iRaptor op 03-10-2009 04:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• awenger
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 23-05 13:16
Ik heb half September een ADC student membership aangekocht, maar tot op heden heb ik geen OS X mogen ontvangen. Op deze pagina staat echter het volgende:
Does the ADC Student Membership allow access to pre-release software, Developer Technical Support, the ADC Compatibility Labs or the ADC Monthly Mailing?
The ADC Student Membership does not include access to the ADC Software Seeding Program, Developer Technical Support, or the ADC Compatibility Labs. ADC Student Membership offers:
  • One (per lifetime) significant discount on one Apple system for development and testing
  • Mac OS X system software and Xcode Tools
  • ADC Monthly Mailing, a 12-month subscription that provides a wealth of technical resources, system software, development tools, technical documentation, SDKs, and more
Met die informatie in mijn achterhoofd zojuist even gebeld met Apple en ze gewezen op die informatie krijg ik alsnog een OS X DVD opgestuurd. De vrouw aan de telefoon kon echter niet garanderen dat het Snow Leopard zou zijn. We wachten af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalG
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-04-2024
Geen matches
mmm,

op iMac maar 10% :( damn, is het het dan nog waard ?

ik zou graag die i7 hebben 27"

150euro korting dan ongeveer dus 1750 mm :/ is wel erg jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iRaptor
MetalG schreef op zaterdag 24 oktober 2009 @ 11:42:
mmm,

op iMac maar 10% :( damn, is het het dan nog waard ?
Je hoopte zeker op die 20%? Alleen op de Mac Pro en MacBook Pro (alleen de 15" en 17") krijg je 20% korting, op de rest krijg je slechts 10% korting.
Maar zelfs bij de hierbovengenoemde modellen is het oppassen. Toen ik mijn Mac Pro 8-Core via ADC bestelde, vertelde de dame aan de telefoon dat alleen de modellen met 2.66GHz en 2.93GHz CPU's een korting van 20% hadden, het model met 2.26GHz CPU's had gewoon een korting van 10%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbinonline
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 00:18
Moet je je ADC eigenlijk stopzetten na 1 jaar ?
Of loopt het automatische af ..

Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pardonlul
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16-09-2022
robbinonline schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 23:55:
Mijn membership liep 'gewoon' af zonder melding of iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iRaptor
robbinonline schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 23:55:
Je ADC Student Membership wordt naar een jaar automatisch omgezet in het gratis ADC Online Membership (voor zover je die al niet had). ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phil Ivey
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20-05 19:13
iRaptor schreef op zaterdag 24 oktober 2009 @ 22:55:
[...]

Je hoopte zeker op die 20%? Alleen op de Mac Pro en MacBook Pro (alleen de 15" en 17") krijg je 20% korting, op de rest krijg je slechts 10% korting.
Maar zelfs bij de hierbovengenoemde modellen is het oppassen. Toen ik mijn Mac Pro 8-Core via ADC bestelde, vertelde de dame aan de telefoon dat alleen de modellen met 2.66GHz en 2.93GHz CPU's een korting van 20% hadden, het model met 2.26GHz CPU's had gewoon een korting van 10%.
Iemand recent nog een Macbook Pro 17" aangeschaft via de ADC met 20% korting?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbinonline
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 00:18
Phil Ivey schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 06:53:
[...]

Iemand recent nog een Macbook Pro 17" aangeschaft via de ADC met 20% korting?
MBP 15inch met 20% korting in Juni

Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azt33
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21-02 19:34
Heeft iemand met ADC een desktop en een laptop kunnen bestellen? Ik overweeg om een iMac en een MB(A) te kopen, maar dan zou het wel handig zijn als ik ze beide met korting kan krijgen :) Anders ga ik kijken naar een MBP en een extern scherm.

15" tbMBP (2017) | iPad Pro 11" | iPhone X | GoPro Fusion | GoPro HERO 7 Black | DJI Mavic 2 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maartenvs
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 30-05 20:50

Maartenvs

For Sale

Geen matches
2 posts boven je staat een reply :)
Alleen op de pro serie krijg je 20% op de rest 10%. Op 2 apparaten hoge korting krijgen is mij niet gelukt. Kon er alleen randappartuur bij kopen.

[ Voor 35% gewijzigd door Maartenvs op 07-12-2009 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azt33
Geen matches
Mijn vraag was meer of ik bijvoorbeeld en een iMac en een MacBook Air kan bestellen met korting? Ik heb het nergens kunnen vinden namelijk, ik weet wel dat je randapparatuur kunt bestellen, maar dat is wat anders :)

15" tbMBP (2017) | iPad Pro 11" | iPhone X | GoPro Fusion | GoPro HERO 7 Black | DJI Mavic 2 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iRaptor
azt33 schreef op maandag 07 december 2009 @ 21:55:
Mijn vraag was meer of ik bijvoorbeeld en een iMac en een MacBook Air kan bestellen met korting? Ik heb het nergens kunnen vinden namelijk, ik weet wel dat je randapparatuur kunt bestellen, maar dat is wat anders :)
Het onderstaande heb ik van de ADC-website geplukt.

Your ADC Membership may permit you to purchase a limited number of development systems at a discount. A system is equivalent to one CPU (either server, desktop, or portable). If you are purchasing peripherals (monitor, cable, etc.) you must order all items at the same time as your system purchase in order to receive a discount.

Aangezien je met een Student Membership maar één systeem mag aanschaffen met korting, is het dus niet mogelijk om zowel een iMac (10%) als een MacBook Air (ook 10%) met korting aan te schaffen. De randapparatuur moet je overigens, zoals hierboven ook is te lezen, tegelijk met je computer/laptop aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azt33
Geen matches
Dankje, dat maakt het een stuk duidelijker. En maakt de keuze ook een stuk makkelijker, wordt dus een MacBook Pro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phil Ivey
Ik wou net een account aanmaken voor het gratis ADC Online Membership, maar in het inschrijfformulier staat onder titel Company: Company/ Organization? * Je bent verplicht om dit in te vullen, maar als student heb ik helemaal geen bedrijf. Nu vroeg ik mij af wat jullie hier hebben ingevuld?

[ Voor 7% gewijzigd door Phil Ivey op 21-01-2010 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iRaptor
Phil Ivey schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 12:16:
Ik wou net een account aanmaken voor het gratis ADC Online Membership, maar in het inschrijfformulier staat onder titel Company: Company/ Organization? * Je bent verplicht om dit in te vullen, maar als student heb ik helemaal geen bedrijf. Nu vroeg ik mij af wat jullie hier hebben ingevuld?
Vul gewoon het bedrijf waar je je bijbaantje (ik neem aan dat je ook werkt naast je studie) hebt in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• f.h
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22:12

f.h

Geen matches
Het registratieproces is trouwens wel iets veranderd tov de tutorial. Je kan nu op http://developer.apple.com/products/membership.html al direct een studenten membership (à €79,-) in je cart gooien. Stap 1 en 2 zijn dus al min of meer samen gevoegd.

Of was dit met een reden zo neergezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XiN-eViL
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11-05 17:48

XiN-eViL

kzie-nie-veel

Geen matches
De korting op de hardware is die nog steeds 20% (voor een MBP 15 inch)? En krijg je dan ook korting op eventuele kabeltjes enzo (zoals Mini-DP naar vga) die je bij de laptop bestelt?
Want dan wordt het wel erg interessant :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• f.h
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22:12

f.h

Geen matches
XiN-eViL schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 11:49:
De korting op de hardware is die nog steeds 20% (voor een MBP 15 inch)? En krijg je dan ook korting op eventuele kabeltjes enzo (zoals Mini-DP naar vga) die je bij de laptop bestelt?
Want dan wordt het wel erg interessant :) .
Ik kan op allebei je vragen positief antwoorden (overigens geen eigen ervaring). Die kabeltjes moet je dan wel tegelijk met je laptop bestellen, niet achteraf ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XiN-eViL
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11-05 17:48

XiN-eViL

kzie-nie-veel

Geen matches
Frank2006 schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 13:46:
[...]

Ik kan op allebei je vragen positief antwoorden (overigens geen eigen ervaring). Die kabeltjes moet je dan wel tegelijk met je laptop bestellen, niet achteraf ofzo.
Dat had ik wel door :) .
Bedankt in ieder geval!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91841

Bestaat er eigenlijk een mogelijkheid je aankoop (MacPro) te financieren als je ADC student bent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen matches
Edit jawel:

1.Uitgestelde betaling to 05.01.2011 (rentevrij):
Aankoopbedrag Administratiekosten consument
€ 0,00 t/m € 500,00 € 39,95
€ 500,00 t/m € 1.000,00 € 69,95
€ 1.000,00 t/m € 12.500,00 € 89,95

2.Uitgestelde betaling voor 10 maanden (rentevrij):
Aankoopbedrag Administratiekosten consument
€ 0,00 t/m € 500,00 € 19,95
€ 500,00 t/m € 1.000,00 € 49,95
€ 1.000,00 t/m € 12.500,00 € 79,95

Maandelijkse aflossingen:
3. 24 maanden: (kosten: 18% p.a. maandbedrag is circa: totaalbedrag x 0.0493)
4. 36 maanden: (kosten: 18% p.a. Maandbedrag is circa: totaalbedrag x 0,0355)
5. 48 maanden: (kosten: 18% p.a. Maandbedrag is circa: totaalbedrag x 0,0287)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yakumos
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-06 00:13
Het schijnt tegenwoordig dat je via Surfspot 12% kan krijgen op Apple producten, in tegenstelling tot de 6% die Apple je zelf aanbiedt als je via de site besteld. Elders ik heb gelezen dat je 10% korting kan krijgen als student als je hem telefonisch bij Apple bestelt, en dan is er ook nog deze omweg met ADC student membership.. Ik zie persoonlijk door de bomen het bos niet meer, maar wil natuurlijk wel zoveel mogelijk korting op mijn aanstaande laptop (instapmodel witte Macbook unibody), je bent immers student of je bent het niet.

Heeft iemand recente ervaringen/advies aangaande wat de beste te bewandelen weg is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

GielFox schreef op maandag 08 februari 2010 @ 20:48:
Het schijnt tegenwoordig dat je via Surfspot 12% kan krijgen op Apple producten, in tegenstelling tot de 6% die Apple je zelf aanbiedt als je via de site besteld. Elders ik heb gelezen dat je 10% korting kan krijgen als student als je hem telefonisch bij Apple bestelt, en dan is er ook nog deze omweg met ADC student membership.. Ik zie persoonlijk door de bomen het bos niet meer, maar wil natuurlijk wel zoveel mogelijk korting op mijn aanstaande laptop (instapmodel witte Macbook unibody), je bent immers student of je bent het niet.

Heeft iemand recente ervaringen/advies aangaande wat de beste te bewandelen weg is?
De weg in dit topic is wat moeite, maar je krijgt dan ook 20% korting.
Op een bedrag van 1.000 euro valt dit mee, zeker als je daadwerkelijk 12% krijgt bij SufSpot.
En dan heb je de hardware veel sneller in huis. De 10% in de shop ook. Via deze procedure ben je al snel 3 tot 4 weken verder min. de ADC aanschaf scheelt het financieel dus minimaal.

In mijn geval: Mac Pro € 4.214,00 scheelt dit: € 843 iets meer de moeite dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azt33
Volgens mij klopt dat niet helemaal, je krijgt 20% op de Pro modellen (en dan niet de 13" MBP en instap-model 15" MBP, alleen vanaf de middelste 15" MBP). Mijns inziens is het niet waard om ADC te nemen als je alleen de 13" MB wilt kopen, aangezien je volgens mij de kosten van de ADC membership er niet eens volledig uit kan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 208019

Geen matches
Moet je tegenwoordig ook nog met Creditcard betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen matches
Anoniem: 208019 schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 11:35:
Moet je tegenwoordig ook nog met Creditcard betalen?
2 weken geleden wel nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rednas
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 28-05 12:22
Geen matches

The Dude abides!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

oke maaar:

It's still unclear exactly what's changing or being eliminated as a part of this new program. From what we're hearing, it appears that the discounts available from the ADC Hardware Purchase Program won't carry over to the new membership; current ADC members will still be able to order through the program if they haven't used their discount yet this year.

Lijkt op een pakket te duiden dat echt op de developer mikt.
en niet zoals in dit topic uitsluitend op de korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 180023

De site om je adc student membership te activeren is al de hele week down geloof ik.. Als ik op mn activatiecode klik krijg ik een url error en wordt ik doorverwezen naar een contactformulier. Ik zie ook nergens anders een activatieoptie? mmmmm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen Sack
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 31-05 18:05
Geen matches
Ik denk ook niet dat hij nog terug gaat komen met het programma dat gisteren geintroduceerd is. Dus ik denk dat je toch het contactformulier zal moeten gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phil Ivey
Dat is balen zeg, was van plan om bij de release van de volgende MCB een ADC Student membership aan te vragen. Artikel globaal gelezen, maar ik kan er niet uit opmaken of je er nou wel of niet op korting mee kunt krijgen bij aanschaf van een mac/mcb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen matches
mmm ja, ok dat klinkt wel logisch.. slechte timing (of nog net op de valreep). hoe dan ook, ik hoop dat het activeren niet al te veel vertraging op loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikafoort
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Geen matches
bij surfspot inderdaad 'standaard' 10% korting en sommige onderwijsinstellingen tot 12%.
voor iMac 27" 2.8GHz Quad-Core Intel Core i7

standaard 1.978,99
met korting 1.819,51

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14027

Helaas, er staat op de site van Apple in de FAQ het volgende:
What is the ADC Hardware Purchase Program and who is eligible for hardware discounts through the ADC Hardware Purchase Program?
[...]
There are no hardware discounts associated with the new Mac Developer Program.
Toch jammer, want ik was eigenlijk van plan om over een maandje of zo een student membership aan te vragen en de hardware discount te gebruiken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen matches
op de valreep dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen matches
ik neem aan dat bestaande student accounts gewoon hun hardware discount optie houden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

"We recently introduced a new Mac Developer Program that replaces ADC Premier, Select, and Student Memberships. If you are a current ADC member, you can continue to access your resources and benefits through the end of your membership year."

linkje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

poeh!

net op tijd mijn ADC Student MET 20% korting ontvangen...

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 91841 op 09-03-2010 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen matches
ervanuitgaande dat ze de mac pro nog dit jaar updaten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen matches
Anoniem: 180023 schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 18:12:
ervanuitgaande dat ze de mac pro nog dit jaar updaten....
Ik heb zowiezo nog een MacBook Pro nodig.
En tja die Mac Pro... blijft ff afwachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19-04 20:41
Dat is toch raar eigenlijk?

Want in die faq onderaan staat:

What is the one-time student hardware discount?

--------------------------------------------------------------------------------
ADC Student Members may be eligible to receive a one-time discount on a single system to be used only for development purposes. Like your other ADC member benefits, the Hardware Purchase Program benefit is only available during your current ADC membership year. As a result, if you choose not to use your discount(s) during your ADC membership year, the benefit will expire when your ADC membership ends.
''

Ik wil zelf een imac 27 inch i7 kopen.

Korting is wel leuk op zo'n bedrag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iRaptor
Alcje schreef op maandag 03 mei 2010 @ 21:38:
Dat is toch raar eigenlijk?

Want in die faq onderaan staat:

What is the one-time student hardware discount?

--------------------------------------------------------------------------------
ADC Student Members may be eligible to receive a one-time discount on a single system to be used only for development purposes. Like your other ADC member benefits, the Hardware Purchase Program benefit is only available during your current ADC membership year. As a result, if you choose not to use your discount(s) during your ADC membership year, the benefit will expire when your ADC membership ends.
''

Ik wil zelf een imac 27 inch i7 kopen.

Korting is wel leuk op zo'n bedrag.
Wat vindt je er zo raar aan? Als ADC Student Member krijg jij een éénmalige (once-in-a-lifetime discount) korting op een aan te schaffen Mac. Deze computer/laptop moet je voor ontwikkelingsdoeleinden gebruiken...zoals waarschijnlijk iedereen (inclusief ik) in dit topic tot op de dag van vandaag nog niet heeft gedaan. :P In geval van een iMac 27" met Core i7 bedraagt de korting overigens slechts 10%.
Maareh, heb je op dit moment al een ADC Student Membership in je bezit of moet je deze nog gaan aanschaffen, want dat is sinds een paar maanden niet meer mogelijk (alle ADC Memberships zijn vervangen door het Mac Developer Program waarbij je helaas geen Hardware Discount meer krijgt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19-04 20:41
Geen matches
In maart zijn ze gestopt met dit hele gebeuren. Beetje jammer.

Maargoed :) als je beetje mooi kunt lullen, kun je echt wel een leuke korting regelen hoor.

Ik heb op me imac 12 %.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldvLeeuwen
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 10-08-2022
Geen matches
Hey alcje,

hoe heb jij zo mooi lopen lullen dan dat je er 12% vanaf kreeg?
want dan wil ik het ook wel eventjes zo proberen :p haha

groetjes
Arnold
Pagina: 1 ... 6 7 Laatste