Ik heb net mijn registratie voor het
ADC programma afgerond en zojuist ook gelijk mijn bestelling geplaatst. Bij deze even een overzichtje:
13-08 11:53 - Aangemeld voor een Apple ID en gelijk een bevestigingsmail gekregen
13-08 12:01 - Bedankmailtje voor het aanmelden bij de
ADC
13-08 12:04 - Orderbevestiging
14-08 09:15 - Activatiecode ontvangen per mail
14-08 12:46 - Account geactiveerd. Account staat nu als "pending" op de assets-pagina (voorheen niets)
Ik heb onmiddellijk een mailtje gestuurd naar eurodev@apple.com (zowel in het Engels als in het Nederlands) met bijgevoegd een scan van mijn paspoort, een scan van mijn collegekaart en een screenshot van de (beveiligde) studentenpagina van mijn hogeschool. Ik heb gekozen voor deze screenshot omdat er geen datum op mijn collegekaart staat en er nog geen roosters beschikbaar zijn.
14-08 12:48 - (Automatische) bevestigingsmail ontvangen met een follow-up nummer.
14-08 14:40 - Contact opgenomen met
030-6593890 om toch even na te vragen of mijn "rooster-vervanger" voldoende was. Ik werd te woord gestaan door een vriendelijke Engels sprekende dame (Die me eerst netjes vroeg of het geen probleem was dat het gesprek in het Engels gevoerd werd). Ze zocht meteen mijn mail op en na haar min of meer door het screenshot heen gepraat te hebben deelde ze me meteen mee dat dit in orde was. Ze zou mijn account meteen goedkeuren.
14-08 14:59 - Mailtje ontvangen met daarin de melding dat enkele assets naar mijn
ADC account waren verplaatst.
14-08 15:10 - Mailtje als antwoord op mijn "bewijs-mail" ontvangen met nogmaals de melding dat mijn account was goedgekeurd.
14-08 15:30 - Gebeld met
0800-0230432, bestelling geplaatst. Te woord gestaan door een vriendelijke ietwat Vlaams sprekende dame, Bestelling doorgegeven en direct met creditcard betaald. Doordat ik heb gekozen voor een US toetsenbordlayout duurt het tot de 24e voordat ik mijn eerste Mac in de armen mag sluiten. Mevrouw deelde netjes mede dat de korting 20% bedroeg, maar noemde geen eindbedrag. (Heb er ook niet naar gevraagd)
14-08 15:49 - Bevestigingsmail ontvangen dat mijn bestelling is geplaatst. De verzending staat gepland binnen 3 werkdagen, de levering op 24-25 augustus.
Ik heb dus geen navraag gedaan naar de Back 2 School actie. Mijn eerste indruk was goed, er waren zo goed als geen wachttijden bij de twee nummers. Bij het tweede 0800 nummer heb ik al met al misschien 2 minuten in de wacht gestaan, bij het eerste nummer werd ik vrijwel direct doorverbonden. Dit geeft toch een erg fijne eerste indruk.
Het afwachten is begonnen. Tot mijn schaamte moet ik wel toegeven dat ik met bibberende handjes de bestelling plaatste. Zo erg zelfs, dat ik toch even moest nadenken over mijn eigen telefoonnummer
Offtopic: En dat was m'n eerste post. Eerste post, eerste Mac, wat een dag!
[
Voor 0% gewijzigd door
Rokuta op 15-08-2009 11:46
. Reden: Ahem, helaas zijn bestellingen in de toekomst nog niet mogelijk. September moest dus Augustus zijn :) ]