ben niet gek, ik ben een koekie!
Mailtje sturen of even bellen? Ze zullen bij Microsoft meer weten dan hier.lentheman1 schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 15:45:
waarom krijg in niet m'n mcsa card? ik heb hem al op 1 februari besteld!
Ben jij nou zo goed in leren of heb je ervaring in de spullen ? Gezien je overzicht
2250 WP Zuid PVoutput
Zonder afbreuk aan de prestatie van hem te willen doen, 70-350 is verdomde makkelijk.MdO82 schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 19:24:
[...]
Ben jij nou zo goed in leren of heb je ervaring in de spullen ? Gezien je overzicht
Een hele rij microsoft certificeringen.
Ik ben momenteel exchange 2003 aan het afronden en wil deze 2 erna doen.
eh...je mcsa card? Je Welcome Kit? Die heeft volgens mij een gemiddelde levertijd van 4 tot 6 wekenlentheman1 schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 15:45:
waarom krijg in niet m'n mcsa card? ik heb hem al op 1 februari besteld!
Check net de Prometric-website en er staat passed achter examen 71-401.
Meteen ook de MCP Member Site gechecked en daar staat ie ook al bij.
Dus de twee MCTS-certificeringen voor System Center zijn in de pocket, nu maar wachten met welke MCITP-certificering ze gaan komen, ben heel benieuwd
- MCSA
Nog niet in bezit:
- MCSE (nog 1 examen, namelijk 70-298)
Toekomst:
- MCDST
- MCITP Enterprise Support (Upgrade vanaf MCDST)
Daarvoor hoef je maar 1 examen te maken.
(Link: http://www.microsoft.com/learning/exams/70-621.mspx)
- Microsoft Exchange Server 2007 (zie mijn post en graag reacties op mijn idee)
[ Voor 15% gewijzigd door Silver7 op 21-02-2008 13:32 ]
Yep, mijne ook pas na 5 weken gekregen. Ik kreeg wel 2 x MCITP (70-621) welcome kits en ook 2 x MCSA: Messaging welcome kits.... Wel grappig, heb ik eentje reserve. Het gekke is dat de 2 welcome kits ook iets andere certificaten hebben.TheVMaster schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 22:16:
[...]
eh...je mcsa card? Je Welcome Kit? Die heeft volgens mij een gemiddelde levertijd van 4 tot 6 weken
MCSA/ MCSE/ MCDBA/ MCAD/ MCTS/ MCITP
Ik had 30 vragen die vrij eenvoudig waren. Ik heb het Sybex boek geleerd en de vragen tussen de hoofdstukken gedaan. CBT nuggets (vond het niveau van deze nuggets wat minder) gekeken. Veel vragen grijpen toch ook weer terug op 291 (wat dns dingetjes, maar dan vrij eenvoudig), al met al goed te doen !
Ik ga vrolijk door met 2008 en hoop hier dan ook af toe nog eens langs te komen om wat ervaringen te delen...
Tot zover bedankt allemaal en succes met jullie examens !
**MCSA**MCSE**CCNA**VCP4**VCP5&CCNP in progress
Heb je toevallig ook nog Testkings gedaan? Hoe waren die, kwa compleetheid en uitleg waarom bepaalde antwoorden fout zijn?Rotty schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 15:28:
Zojuist het laatste examen gehaald voor het MCSE traject... de 70-284 (exchange).
Ik had 30 vragen die vrij eenvoudig waren. Ik heb het Sybex boek geleerd en de vragen tussen de hoofdstukken gedaan. CBT nuggets (vond het niveau van deze nuggets wat minder) gekeken. Veel vragen grijpen toch ook weer terug op 291 (wat dns dingetjes, maar dan vrij eenvoudig), al met al goed te doen !
Ik ga vrolijk door met 2008 en hoop hier dan ook af toe nog eens langs te komen om wat ervaringen te delen...
Tot zover bedankt allemaal en succes met jullie examens !
Ik zit namelijk momenteel in me blauwe boek van 284 te neuzen
Ik heb er niet naar gekeken, ik heb wel gelezen dat TK v35 erg op het examen lijkt maar dat kan ik dus zelf niet bevestigen. Ik had veel vertrouwen in het examen en ook nog een secound shot klaar liggen mocht het toch niet goed gegaan zijn vandaar dat ik er niet naar heb gekeken. Mijn advies is gewoon goed doorlezen en vragen maken en het examen doen. De meeste antwoorden zijn echt zo knullig dat je in ruim 95 procent van de gevallen minimaal 2 antwoorden weg kan strepen. Het examen is echt goed te doen !Heb je toevallig ook nog Testkings gedaan? Hoe waren die, kwa compleetheid en uitleg waarom bepaalde antwoorden fout zijn?
Ik zit namelijk momenteel in me blauwe boek van 284 te neuzen
Ach ja en "on the job" krijgen mensen die alleen dat soort examens uit hun hoofd leren een nare bijsmaak als blijkt dat ze er eigenlijk geen reet van begrijpen...artharpe schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 18:28:
Vandaag een poging gewaagd voor 70-284 en helaas met 665 net tekort geschoten. Kreeg vandaag nog een programma van een collega met vragen, wat bleek, de eerste 30 vragen daarvan waren echt 1 op 1 identiek aan mijn examen, vraag 1 was 1 antwoord A was A. Heb nu wel mooi mijn fouten kunnen achterhalen maar hou er ook een nare bijsmaak aan over dat deze vragen zo op straat liggen....
Verwijderd
Ships man...ik heb hem niet gehaaldYanze schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 12:56:
*woepie*
Check net de Prometric-website en er staat passed achter examen 71-401.
Meteen ook de MCP Member Site gechecked en daar staat ie ook al bij.
Dus de twee MCTS-certificeringen voor System Center zijn in de pocket, nu maar wachten met welke MCITP-certificering ze gaan komen, ben heel benieuwd
In totaal moet je dan 3 examens doen.Silver7 schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 13:26:
Toekomst:
- MCDST
- MCITP Enterprise Support (Upgrade vanaf MCDST)
Daarvoor hoef je maar 1 examen te maken.
(Link: http://www.microsoft.com/learning/exams/70-621.mspx)
MCDST bestaat uit 2 examens 70-271 en 70-272
Daarnaast wil je de upgrade doen naar MCITP Enterprise Support dat is inderdaad 1 examen.
Maar in totaal heb je er dan 3 gehad.
Misschien kan je in 1 keer voor MCITP Enterprise Support gaan ? Zijn ook maar 2 examens
2250 WP Zuid PVoutput
NOW INTERACTIVE! Joystick controls Fry's left ear.
Bij de 271 had ik 61 en bij de 272 had ik 51.
NOW INTERACTIVE! Joystick controls Fry's left ear.
Score was 976. Zou genoeg moeten zijn.
Jurist in zijn vrije tijd, IT'er van beroep.
Ik hoor inderdaad ook dat er veel security zooi inzit en dat je denk waar slaat het opRoman schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 13:31:
Vandaag de 270 gehaald met beschamende 715 punten. Kreeg een hoop security vragen die nergens op slaan... Ach ja door naar de 290.
Maar je hebt hem gehaald
2250 WP Zuid PVoutput
Verwijderd
ben vrij lui met certificeren geweest vroegerMdO82 schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 19:24:
[...]
stof is eigenlijk dagelijkse kost....
Verwijderd
Mag ik jullie beide bedanken voor jullie input. Het geheel is nu helder.
Laat ik maar eens gaan starten met de 70-624.
Wie heeft deze al gedaan? Lijkt mij een vergaarbak van Deployments tool vragen incl. Office 2007.
MsAddertjes waar ik op moet letten?
Gtz
No production networks were harmed during this posting
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
298 is niets anders dan een tekstverklaring. Begin alleen direct met de vragen en NIET met de tekst. Anders kom je in tijdnood. Als je de vragen leest weet je vaak al het antwoord zonder de tekst gelezen te hebben. En anders staat er wel een hint waar je het antwoord kan vinden. Zo kwam ik in januari uit op 973 punten.
Aanstaande dinsdag moet ik op voor de 299. Dan ben ik eindelijk MCSE en kan ik verder gaan met SQL 2005.
[ Voor 10% gewijzigd door tazman67 op 23-02-2008 22:37 ]
Ik doe hem a.s. vrijdagmorgenVerwijderd schreef op zaterdag 23 februari 2008 @ 14:43:
TheVMaster en Yanze,
Mag ik jullie beide bedanken voor jullie input. Het geheel is nu helder.
Laat ik maar eens gaan starten met de 70-624.
Wie heeft deze al gedaan? Lijkt mij een vergaarbak van Deployments tool vragen incl. Office 2007.
MsAddertjes waar ik op moet letten?
Gtz
Verwijderd
Is er ook een andere manier van betaling ipv credit card ?
Bij de Paymen Options krijg ik alleen credit cards...
Beetje vervelend als ze alleen credit card betalingen accepteren

Verwijderd
vet ik ook :-)tazman67 schreef op zaterdag 23 februari 2008 @ 22:35:
[...]
298 is niets anders dan een tekstverklaring. Begin alleen direct met de vragen en NIET met de tekst. Anders kom je in tijdnood. Als je de vragen leest weet je vaak al het antwoord zonder de tekst gelezen te hebben. En anders staat er wel een hint waar je het antwoord kan vinden. Zo kwam ik in januari uit op 973 punten.
Aanstaande dinsdag moet ik op voor de 299. Dan ben ik eindelijk MCSE en kan ik verder gaan met SQL 2005.
heb core requirements pakket al liggen.......
Verwijderd
[Microsoft]Certificaten, ervaringen & discussies
[ Voor 51% gewijzigd door paella op 24-02-2008 18:46 ]
No production networks were harmed during this posting
Verwijderd
Is wel wat sjieker
MCP 5761475
Microsoft Certified Professional ID 5761475
Associated to: *********** (beetje privacy erin houden enzo
To unlink your Microsoft Certified Professional ID from this passport account in the Partner Membership Center, please click Unlink MCP ID.
Tracks and Specializations
MCPS
MCSA
MCNPS
MCTS
Areas of Specialization
MCP 2.0 -- Certified Professional
MCPS 2.0 - AOS: Microsoft Windows XP
MCPS 2.0 - AOS: Migrating From Windows NT 4.0 To Microsoft Windows Server 2003
MCPS 2.0 - AOS: Microsoft Certified Partner 2003 Core Exams
Systems Administrator on Windows Server 2003
MCPS 2.0 - AOS: Competency- Network Infrastructure
MCPS 2.0 - AOS: Information Worker Solutions
MCPS 2.0 - AOS: Network Infrastructure - Desktop Deployment AOS
OEM Competency AOS
MCPS 2.0 - AOS: Microsoft System Builders
MCNPS 2.0 - AOS: Information Worker Solutions Competency - Messaging & Collaboration
MCNPS 2.0 - AOS: Information Worker Solutions Competency - Portals and Enterprise Content Management
MCNPS 2.0 - AOS: OEM Hardware Solutions Competency - System Building
MCNPS 2.0 - AOS: Information Worker Solutions Competency - Office Deployment
Microsoft Windows Vista: Configuration
AOS: Hosting Solutions
AOS: Information Worker Solutions-Portals and Collaboration
MCPS 2.0 - AOS: Security Solutions Competency - Infrastructure Security2
Windows Server 2003 Hosting, Configuration and Management
AOS: Microsoft Dynamics CRM - Optional Exams
AOS: Microsoft Dynamics Point of Sale - Optional Exams
AOS: Security Solutions Competency - Identity and Secure Access2
For a detailed transcript of your completed tests, visit the Microsoft Certified Professional Member Site.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2008 09:46 ]
Hier 'mijn lijstje' vanaf de Partners website :
Ehh..volgens mij mist het examen van vanmorgen hier nogMicrosoft Certified Professional ID 982976
Associated to **************
To unlink your Microsoft Certified Professional ID from this passport account in the Partner Membership Center, please click Unlink MCP ID.
Tracks and Specializations
MCSE
MCPS
MCSA
MCSAS
MCSES
MCNPS
MCITP
MCTS
Areas of Specialization
Systems Engineer on Windows NT 4.0
MCP 2.0 -- Certified Professional
MCPS 2.0 - AOS: Internet Information Server
MCPS 2.0 - AOS: Networking
MCPS 2.0 - AOS: Proxy Server / Security Server
MCPS 2.0 - AOS: TCP/IP
MCPS 2.0 - AOS: Microsoft Windows NT 4.0
MCPS 2.0 - AOS Commerce
MCPS 2.0 - AOS Infrastructure
MCPS 2.0 - AOS: Windows NT 4.0
MCPS 2.0 - AOS: Microsoft Windows Server 2003
MCPS 2.0 - AOS: Microsoft Certified Partner 2002 Core Exams
MCPS 2.0 - AOS: Microsoft Windows XP
MCPS 2.0 - AOS: Migrating From Windows NT 4.0 To Microsoft Windows Server 2003
MCPS 2.0 - AOS: Microsoft Certified Partner 2003 Core Exams
Systems Administrator: Security on Windows Server 2003
Systems Administrator on Windows Server 2003
Systems Engineer: Security on Windows Server 2003
Systems Engineer on Windows Server 2003
MCPS 2.0 - AOS: Advanced Infrastructure Solutions Competency - Active Directory and Identity Mgmt
MCPS 2.0 - AOS: Competency- Network Infrastructure
MCPS 2.0 - AOS: Information Worker Solutions
MCPS 2.0 - AOS: Competency- Security Solutions
MCPS 2.0 - AOS: Competency - Advanced Infrastructure Solutions Competency - Storage Solutions
MCPS 2.0 - AOS: Competency- Advanced Infrastructure - Systems Management
MCPS 2.0 - AOS: Network Infrastructure - Desktop Deployment AOS
OEM Competency AOS
MCPS 2.0 - AOS: Microsoft System Builders
MCNPS 2.0 - AOS: Information Worker Solutions Competency - Messaging & Collaboration
MCNPS 2.0 - AOS: Information Worker Solutions Competency - Portals and Enterprise Content Management
MCNPS 2.0 - AOS: OEM Hardware Solutions Competency - System Building
MCPS 2.0 - AOS: Security Solutions Competency - Security Management
MCPS 2.0 - AOS: Security Solutions Competency - Infrastructure Security
MCNPS 2.0 - AOS: Information Worker Solutions Competency - Office Deployment
Microsoft Windows Vista: Configuration
Enterprise Support Technician
AOS: Advanced Infrastructure Solutions Competency - Windows Desktop Deployment
AOS: Information Worker Solutions-Portals and Collaboration
MCPS 2.0 - AOS: Security Solutions Competency - Security Management2
MCPS 2.0 - AOS: Security Solutions Competency - Infrastructure Security2
AOS : Microsoft Dynamics Point of Sale -áMS Exams
AOS : Microsoft Dynamics CRM - MS Exams
AOS: Microsoft Dynamics CRM - Optional Exams
AOS: Microsoft Dynamics Point of Sale - Optional Exams
Windows Server 2008 Active Directory: Configuration
Windows Server 2008 Network Infrastructure: Configuration
Windows Server 2008 Applications Infrastructure: Configuration
AOS: Security Solutions Competency - Identity and Secure Access2
Microsoft Forefront Client and Server - Configuration
[ Voor 96% gewijzigd door TheVMaster op 25-02-2008 14:11 ]
Gefeliciteerd.TheVMaster schreef op maandag 25 februari 2008 @ 14:08:
Joehoeeeh....vanmorgen m'n ISA Server 2006 (70-351) gehaald!
24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??
Verwijderd
Altijd Baas boven BaasTheVMaster schreef op maandag 25 februari 2008 @ 14:08:

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2008 15:05 ]
Verwijderd
Indrukwekkend........ als ik die lijst zo zie wordt ik knettergek van al die afkortingen en van de meeste heb ik niet eens een idee wat het nou daadwerkelijk betekend.TheVMaster schreef op maandag 25 februari 2008 @ 14:08:
[...]
Ehh..volgens mij mist het examen van vanmorgen hier nog
Mag ik vragen hoe lang je hier al mee bezig bent?
take a look at this...Verwijderd schreef op maandag 25 februari 2008 @ 18:49:
[...]
Indrukwekkend........ als ik die lijst zo zie wordt ik knettergek van al die afkortingen en van de meeste heb ik niet eens een idee wat het nou daadwerkelijk betekend.
http://www.it-training-grote.de/download/transcript-alt.pdf

A wise man's life is based around fuck you
Die lijst is niet eens zoveel verschillend van de mijne, met dien verstande dat hij MCT is er een dus een hele zooi aan extra dingen op staat waar hij les in mag geven, dat zijn geen examens die hij gehaald heeft.Powershell schreef op maandag 25 februari 2008 @ 18:57:
[...]
take a look at this...
http://www.it-training-grote.de/download/transcript-alt.pdf
10 jaar maar eh....er zitten ook kwalificaties tussen die mijn werkgever heeftVerwijderd schreef op maandag 25 februari 2008 @ 18:49:
[...]
Indrukwekkend........ als ik die lijst zo zie wordt ik knettergek van al die afkortingen en van de meeste heb ik niet eens een idee wat het nou daadwerkelijk betekend.
Verwijderd
Maar als ik dit zo zie dan zou je haast de moed in je schoenen zakken.
Verwijderd
Waarschijnlijk best wel een uitdaging worden
Nee nog niet. Heb thuis wel RC1 een aantal keer draaien in VMWare omgeving.Verwijderd schreef op maandag 25 februari 2008 @ 21:09:
iemand btw in zijn organisatie al bezig met W2008?
wij hier in het datacenter wel, we bieden hem zelfs al aan over een week, maar hebben wel wat kleine dingetjes nog om het 100% live te krijgen......
Waar gaan jullie het in eerste instantie voor aanbieden?
IIS, Terminal Services?
Morgen 70-299, laatste MCSE, alle vertrouwen in, en dan ook SQL 2005.Verwijderd schreef op maandag 25 februari 2008 @ 21:06:
mmmmm ben net even door de boeken voor SQL2005 heen gegaan, das best wel andere koek als MCSE verhaal.............
Waarschijnlijk best wel een uitdaging worden
Vanavond ben ik met VMWare begonnen met het opzetten van mijn SQL 2005 omgeving (70-431) en het boek alvast opengeslagen. Dit is inderdaad andere koek, maar ik werk al jaren met SQL 2000 (geen certificering hievan gehaald), dus ik heb er alle vertrouwen in.
Nu heb ik de box aangeschaft (van MS, dus de 431, 443 en 444 samen) en nu twijfel ik om per boek examen te doen of eerst alle boeken door te worstelen en dan in een keer alle 3 examens te doen. Ik denk dat ik deze beslissing aan het einde van boek 1 maak.
hehe wij zijn er zeker al mee bezigVerwijderd schreef op maandag 25 februari 2008 @ 21:09:
iemand btw in zijn organisatie al bezig met W2008?
wij hier in het datacenter wel, we bieden hem zelfs al aan over een week, maar hebben wel wat kleine dingetjes nog om het 100% live te krijgen......
Verwijderd
dit gaat em worden als het goed is.....MADG0BLIN schreef op maandag 25 februari 2008 @ 21:51:
[...]
Nee nog niet. Heb thuis wel RC1 een aantal keer draaien in VMWare omgeving.
Waar gaan jullie het in eerste instantie voor aanbieden?
IIS, Terminal Services?
(onze aanbieding dan)
http://www.cutedesign.nl/widexs/aanbiedingen.htm
Hoe vond je dit examen? Wat voor type vragen worden er gesteld? En hoeveel vragen zijn het?TheVMaster schreef op maandag 25 februari 2008 @ 14:08:
[...]
Ehh..volgens mij mist het examen van vanmorgen hier nog
Ik heb dit examen half maart geplanned staan.
ik heb al 290
is het verstandiger om:
doorgaan met de overige server 2003 exams
of zal ik een elective en os exam doen zodat ik MCSA eerst heb?
Ik zou het zo kiezen dat je eerst MCSA bent. die examens moet je uiteindelijk toch ook doen om NCSE te worden.Pensmaster-B schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 12:15:
volgende week ga ik me tweede examen 291 doen
ik heb al 290
is het verstandiger om:
doorgaan met de overige server 2003 exams
of zal ik een elective en os exam doen zodat ik MCSA eerst heb?
Kies je exchange als elective ben je meteen MCSA messaging.
Money for nothin' and your chicks for free
Daar ben ik het dus niet mee eens. Als je uiteindelijke doel toch MCSE is, waarom dan MCSA als tussenstap nemen. Dit zou ik alleen doen als je huidige werkgever hierom vraagt en het beter uitkomt in verband met beloningen, salaris, ... Anders zou ik de 4 core examens voor MCSE (290-291-293-294) achter elkaar doen in 1 run. Heb ik ook gedaan. Deze hebben met zijn vieren veel overlap.DeeJee schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 12:33:
[...]Ik zou het zo kiezen dat je eerst MCSA bent. die examens moet je uiteindelijk toch ook doen om MCSE te worden.
Kies je exchange als elective ben je meteen MCSA messaging.
Omdat MCSA je geen extra examens kost. En de tijd die je dan nodig hebt om MCSE te worden, ben je wel alvast MCSA.tazman67 schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 14:01:
[...]
Daar ben ik het dus niet mee eens. Als je uiteindelijke doel toch MCSE is, waarom dan MCSA als tussenstap nemen. Dit zou ik alleen doen als je huidige werkgever hierom vraagt en het beter uitkomt in verband met beloningen, salaris, ... Anders zou ik de 4 core examens voor MCSE (290-291-293-294) achter elkaar doen in 1 run. Heb ik ook gedaan. Deze hebben met zijn vieren veel overlap.
Wat zou de reden zijn om het niet te doen?
Eindelijk is dus voor mij nu ook mijn MCSE binnen.

Iedereen moet voor zich weten, welke route hij neemt, maar zoals ik al zei, de 4 core modules lijken veel op elkaar, ook het examen. Daarom heb ik MCSA overgeslagen, ook op advies van mijn begeleider. Maar als anderen een tussenstap maken via MCSA naar MCSE, is ook een begrijpelijke en goede manier.DeeJee schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 14:05:
[...]
Omdat MCSA je geen extra examens kost. En de tijd die je dan nodig hebt om MCSE te worden, ben je wel alvast MCSA.
Wat zou de reden zijn om het niet te doen?
Verwijderd
Dus: MAANDAG 3 MAART 2008, BEN IK MCSE WINDOWS 2003
(Dan alleen het Security plusje nog
Verwijderd
Je gaat er dan vanuit dat je hem haaltVerwijderd schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 15:56:
Zo even de 70-298 verzet naar Maandag 3 Maart.......
Dus: MAANDAG 3 MAART 2008, BEN IK MCSE WINDOWS 2003![]()
![]()
(Dan alleen het Security plusje nog)
MCSE, MCSA | http://www.linkedin.com/in/jeroens
10 maart om 13.00 ga ik 70-270 halen
2250 WP Zuid PVoutput
Ben benieuwd
Ik ben op dit moment bezig met het traject voor MCSA 2003.Verwijderd schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 11:47:
waarom de 270 en niet de 620?
Hierin kan 70-620 ook gebruikt worden als core examen.
Maar aangezien ik nu bij een werkgever zit die binnenkort overgaat van windows 2000 naar XP leek dit mij een betere stap.
2250 WP Zuid PVoutput
Echt een moeilijk examen. Stof kende ik goed. Heel het boek (self paced trainingskit) goed geleerd, alle meegeleverde measure up vragen gedaan, alle fouten goed doorgenomen waarom ze fout waren en ik dacht dat ik er klaar voor was. Dan komt het examen: Het begint al met een nogal vage scherm indeling. De case zelf is vraag 1 (???) en dan bij 2 beginnen de echte vragen bij de case. Tijd tikt lekker weg, zodat je zelfs al tijd kwijtraakt bij het even kijken hoe lang je voor deze case weer hebt. Echt keihard rammen dus. Dan de vraagstelling en de antwoorden... Ik vond normaal de MS examens altijd helderder qua vragen en antwoorden dan de measure ups, maar in dit geval was het volledig omgekeerd. Veel antwoorden met weinig technische details, waardoor je niet echt het idee had 'dit kan niet niet anders'. Door gebrek aan tijd kon je de case niet uitvoerig lezen + aantekeningen maken. Daar was simpelweg geen tijd voor. Het was dus een kwestie van per vraag de antwoorden gaan zoeken. Dat vind ik niet de ideale manier. Nu maar een manier zoeken waarop ik deze problemen kan overwinnen, want ik zie zo gauw niet hoe ik een herhaling met alleen 'de stof nog eens doornemen' kan voorkomen...
[ Voor 54% gewijzigd door TheVMaster op 27-02-2008 17:23 ]
Nu wel, dankzij jouw tipTheVMaster schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 16:56:
Gaat iemand over een uur nog de lancering van Windows Server 2008 volgen via de live webcast?
Ben net voor de aanvang van de speech van Jobs ingeschakeld.
Jobs is toch van apple?Helsie schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 18:41:
[...]
Nu wel, dankzij jouw tip
Ben net voor de aanvang van de speech van Jobs ingeschakeld.
Zit net te kijken. Opzich wel redelijk interessant. En het is inderdaad ballmer.TheVMaster schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 16:56:
Gaat iemand over een uur nog de lancering van Windows Server 2008 volgen via de live webcast?
succes.dhonline schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 19:26:
Morgen op voor 70-620, moet niet zo moeilijk zijn ! boek doorgenomen en wat measureups gemaakt.
Succes, ik heb hem dinsdag hij schijnt niet zo boeiend te zijn inderdaad als ik de verhalen hier zo lees.dhonline schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 19:26:
Morgen op voor 70-620, moet niet zo moeilijk zijn ! boek doorgenomen en wat measureups gemaakt.
MCSE, MCSA | http://www.linkedin.com/in/jeroens
Ik ga volgende week nog hopelijk een 70-296 halen. de 70-292 is net binnen met 850/1000 nadat ik de eerste keer een verkeerde inschatting had gemaakt over hoe moeilijk het zou zijn.
Geslaagd met score 907, is goed te doen, veel vragen uit de measureups komen letterlijk terug.dhonline schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 19:26:

Ik wacht al 6 weken.mutsje schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 11:06:
eindelijk heeft microsoft mijn mcp site geupdate met me 70-296 examen... duurde toch bijna 4 weken voordat ze het voor elkaar hadden

Toch wel lekker...in 2008 al ff 3 MCTS titeltjes binnengehaald
[ Voor 65% gewijzigd door TheVMaster op 29-02-2008 12:45 ]
Welk boek heb voor de 624 gebruikt de mocs of ms press of ???TheVMaster schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 12:45:
Zooohww....ook de 624 is binnen
Toch wel lekker...in 2008 al ff 3 MCTS titeltjes binnengehaald
Ik had laatst even een test examen geprobeerd maar daar ben ik gauw mee gestopt ik scoorde echt te slecht namelijk
Verwijderd
Maar hoe kun je je eigen website vinden dan?
www.microsoft.com/learning en dan mcp member site (te vinden in het menu aan de linkerkant)Verwijderd schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 18:30:
Misschien een domme vraag, maar iedereen heeft het over MIJN Mcp website.
Ehh..geen enkel boekRagEnigma schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 12:56:
[...]
Welk boek heb voor de 624 gebruikt de mocs of ms press of ???
Ik had laatst even een test examen geprobeerd maar daar ben ik gauw mee gestopt ik scoorde echt te slecht namelijk
https://mcp.microsoft.com/mcp (en dan inloggen met je Windows Live ID)Verwijderd schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 18:30:
Misschien een domme vraag, maar iedereen heeft het over MIJN Mcp website.
Ehh..welke ellende?mutsje schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 21:31:
tja en dan dat bestellen van dat welcome kitje.... ellende ellende.
Dit topic is gesloten.