• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Avalaxy schreef op donderdag 29 september 2011 @ 10:13:
Je moet ook niet 2 of 3 heavy artillery kopen, daar help je je team geen fuck mee :P
Nou....toen ik vroeger speelde stond ik vaak bovenaan met de Russishe artillery :P Als je er mee raakt help je ze genoeg.

http://www.twitch.tv/jannustitannus

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-09 18:33
evilpin0 schreef op donderdag 29 september 2011 @ 11:03:
[...]

Nou....toen ik vroeger speelde stond ik vaak bovenaan met de Russishe artillery :P Als je er mee raakt help je ze genoeg.
Nah, ze zijn easy targets, je kunt er geen enkel punt mee innemen, ze zijn duur, en tot slot kun je die artillery ook gewoon met TA punten kopen, maar zelfs dan is artillery zelden de beste optie (een tankbuster of light artillery is vaak nuttiger).

Heavy artillery is toch wel iets waar je noobs aan herkent (no offence), die nemen namelijk állemaal support met alleen maar heavy artillery. Wat ze dan niet beseffen is dat de tanks (en air, en infantry) doorgaans dringend anti-air en in mindere mate repair nodig hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@avalaxy Heavy arty noobs zijn er inderdaag bergen. Van die gasten die 2 heavys hebben en daar hun AA omheen zetten dat zijn echt pannekoeken.

Maar... een goede support player die bv. aan het begin van Space Needle begint met 1 heavy arty. Kan best belangrijkzijn. Want je kan voorkomen dat het eerste command point gepakt wordt voor dat jij de jouwe hebt. Daarmee heb je dus gelijk het voordeel in de game.
Maar je repairs en AA naar voren
Pagina: 1 2 3 4 Laatste