Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oke zal dus is ff naar de winkel gaan binnekort ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Eend_
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22:39

_Eend_

πŸŒ»πŸ‡ΊπŸ‡¦

Er is ook een MP demo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Gisteren sinds lange tijd weer es zitten spelen, was meteen 2 uur zoet :)
Minder "noobs" nu en meer teamspelers wat resulteert in minder irritaties en dus direct meer fun

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 20:13

FikkieHo

Wokmaster

:) ook maar eens het spel uit de kast gepakt, heb toen ik hem heb gekocht niet 1x online gespeeld.. Alleen de beta's en single player. Tijd om ff in rang te stijgen. Nog steeds geen GOT clan?

Vliegtuigjes bouwer - i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Laatst online: 23:08
Ik ben ook weer helemaal verslaafd eraan 8) Volgens mij bloedt de community een beetje dood, dat vind ik echt heel erg jammer :'( Tijdens de closed en open beta's was het 1 groot feest maar nu kent volgens mij niemand de naam World in Conflict meer, terwijl het echt een kwaliteitsspel is :o De graphics zijn fantastisch en ik ben vrijwel nog geen ene bug tegengekomen, na de campaign al 2x uitgespeeld te hebben en heel wat uur multiplayer gedaan te hebben.

Ben nu een beetje aan het spelen met die level editor :) Is alleen wel erg zwaar voor m'n PC al dat renderen/compileren op hoge kwaliteit :X Binnenkort maar weer eens doen zodra m'n Opteron dual-core weer in m'n PC zit ipv deze 3700+ :P Het is iig een fijn programma. Het ziet er leuk en en biedt genoeg opties voor de wat geavanceerdere users. Zo kun je zelf je normal maps toevoegen, textures kiezen en aanpassen, layers, detail textures, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakJerommeke
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-09 12:08

TweakJerommeke

Stay a while and listen

Blijft een verslavend spel, pas weer begonnen :P. Nooit echt MP gedaan omdat het meestal een zooitje is als je niemand op de servers kent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben wel in voor een Wic GOT clan!

Ik speel het spel nu ook al sinds de open-beta en OW wat is het leuk. Gaat ook steeds beter check mijn account op massgate:

http://www.massgate.net/profile.php?0,228559

Vooral als stats whore kan je je lekker uitleven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Stuur maar een om naar Johnny op massgate invite ik je wel even voor de GoT clan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Die officiΓ«le map Countryside is wel vet :) Dalijk even die andere, Vineyard, spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo

FikkieHo

Wokmaster

lol, ik wist niet eens dat er got clan is. Ik doe weer mee sinds de beta :) ik pm je wel :)

Weet er iemand trouwens of er nieuwe mappen komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel dit nu enige tijd, maar sinds kort echt op mp gericht aan het worden ^^ het is echt zalig. ik zou wel in zijn voor een clan:), kmoet wel nog een mic vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22:14
Ik heb het helaas moeten kopen. Het is 1 van de qualifier games voor ipower2008. (supcom 2x sup com2v2 en 1x wic 4v4, finale in parijs)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
de 3 beste sup com spelers uit NL en 1 van de beste nl wic speler is een 4 persoons team voor de qualifier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Adlermann schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 22:16:
Ik heb het helaas moeten kopen. Het is 1 van de qualifier games voor ipower2008. (supcom 2x sup com2v2 en 1x wic 4v4, finale in parijs)
Helaas? Het is de beste RTS van 2007 man!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

leonpwner1 schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 22:18:
[...]

In het jaar waarin Supreme Commander (+ Forged Allience), CnC3: Tiberium Wars, Universe at War en SunAge ook uitkwamen kun je dat toch niet zomaar stellen imho. En dan ben ik er vast nog wel wat vergeten. Hoe dan ook was het een goed RTS jaar, en dat was lang, veel te lang geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
leonpwner1 schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 22:18:
[...]

supcom fa > wic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22:24

Vrijdag

De Zwarte

Tis maar net wat je zelf leuk vind. Ik heb SupCom ook maar hooguit een uurtje gespeeld. Het hele micromanagement en de sci-fi setting doet me toch vrij weinig. WiC heeft gewone wapens en een herkenbare setting. Ook qua verhaal is het net alsof je een film speelt, Γ  la CoD. En WiC heeft geen micromanagement, dat vind ik, als newbie rts'er wel zo prettig. Age of Empires/Mythology vond ik wel leuk maar dat eeuwige gezoek naar grondstoffen haalt de vaart er een beetje uit wat mij betreft.

FA stond ik op het punt te kopen maar nadat ik de trailer zag dacht ik "nah, teveel blije kleurtjes" :+

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeΓ―nformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". JΓ­j bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Ben ik het wel eens, echter speelt WiC 1000x lekkere weg, geen lag, geen desysnced, en binnen een paar muisklikken ben je aant spelen :)

Ja ik weet dat ik al sinds het begin over supcom multiplayer loopt te zeiken maar van alle games die ik online gespeelt heb kroon ik deze tot de meeste irritant game om online te spelen. Paar weken geleden wou ik nog een potje supcom spelen, lukte gewoon niet.

WiC is zo heerlijk simpel online te spelen :)

Hoe heet je eigenlijk op massgate?

[ Voor 3% gewijzigd door evilpin0 op 30-01-2008 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
Ik maak vanavond een account aan. Gewoon Adlermann denk ik.

En toch blijf ik zeggen, met sup com networking is helemaal niets mis :) Alhoewel ik vorige week voor het eerst 15 games achter elkaar niet kon uitspelen op 1 avond :) (er crashte altijd wel iemand hehe)

@troonstaal

Ja FA is niet voor de beginnende RTS-er, zelfs voor de ervaren RTS-er is hij eigenlijk niet geschikt. Het is een ontzettende niche game, maar zodra je het in de puntjes beheerst is het ook gelijk 1 van de beste spellen ooit. Non-stop actie vanaf minuut 1, je kan smerige truukjes uithalen, veel meer vrijheid en mogelijkheden dan bij andere RTS spellen, etc. Maar de leercurve om echt goed te worden is wel 2-3 maanden.

[ Voor 108% gewijzigd door Adlermann op 30-01-2008 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Nou ik ben benieuwd.
Kan ik eindelijk ff je butt kicken ;)

Mijn nick op massgate is Johnny, zal je vanavond wel even komen opzoeken.

Maar is het bedoeling dat je WiC gaat spelen voor ipower2008? vindt het persoonlijk een beetje een vaag verhaal 3 supcom spelers en 1 wic speler waarmee je dus 4v4 WiC wilt gaan spelen ofzo voor prijzengeld?

edit: ja ik weet dat jij geen problemen hebt met supcom online maar als je zoals ik altijd met random mensen speelt is het een hell :(

[ Voor 16% gewijzigd door evilpin0 op 30-01-2008 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
evilpin0 schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 11:42:
Nou ik ben benieuwd.
Kan ik eindelijk ff je butt kicken ;)

Mijn nick op massgate is Johnny, zal je vanavond wel even komen opzoeken.

Maar is het bedoeling dat je WiC gaat spelen voor ipower2008? vindt het persoonlijk een beetje een vaag verhaal 3 supcom spelers en 1 wic speler waarmee je dus 4v4 WiC wilt gaan spelen ofzo voor prijzengeld?
De qualificatie voor ipower is als volgt: je moet een team hebben van 4 personen. Die 4 personen moeten 2x 2v2 supcom spelen en 1x 4v4 wic. de 2 supcom games tellen als 50% en de wic game telt ook als 50%. Daarna komt er een vage draw regel die ik niet snap. Maar wat wij gewoon gedaan ehbben is ervoor zorgen dat we de beste NL sup com spelers in een team hebben en een smerig goede wic speler (winnaar van I31/30 wic competitie). Ik heb ook al een training geregeld bij team diginatas. Dus dat moet wel goed komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Wat een wazig tournooi 8)7
Ik kan je wel een beetje bijspijkeren met WiC, sta altijd standaard boven aan in de rang lijsten, ben ook echt een man van de micro.

Niet dat WiC moeilijk is, een van de simpelste rts games die ik ooit gespeeld heb om eerlijk te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
Ik ga air spelen denk ik. Beetje hit en run en micro is wel iets voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Ok, laten we weer over WiC gaan praten ipv vage toernooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
het is een wic tournooi. Dus het is wel ontopic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Adlermann schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 12:01:
Ik ga air spelen denk ik. Beetje hit en run en micro is wel iets voor mij.
Air is het makkelijkst, voornamelijk omdat je na infrantry het minst afhankelijk bent van andere spelers.
Ik speel eigenlijk alleen maar air en armor, armor vindt ik persoonlijk het leukst omdat er wat meer tactiek bij komt kijken dan air, flanken ect. Maar erg frusterend als je geen goede support spelers in je team hebt.

Infantry vindt ik het meest effectief maar het is echt zoveel werk al je mannetje “on the move” te houden ivm tactical aid/artillery.

Support is ook wel vet opzich maar en het meest gevarieerd, repair tankje, anit air waarmee je op het veld helpt en ergens een heavy artillery verstopt die je direct kan gebruiken je eigen units te helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekitch
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19-09 09:36
Ik wil ook graag in de GoT clan heb het al proberen te zoeken maar kwam niks uit.

Ik zal Johnny eens een pm sturen :)

Destijds gekocht op aanraden van evilpin0 en zeer zeker de moeite waard. Prachtig. Supcom vind ik nog steeds beter maar WiC is gewoon een ander soort RTS. Heb helaas nog maar 2 nukes weten te gooien snel meer :)

- Squeeek !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Maxoss is/was de clanleader maar speelt niet meer, kan helaas niemand inviten voor de got clan.
Dus als iemand een andere clan wil maken invite mij ook maar meteen :)

Supcom vindt ik ook beter maar dit speelt gewoon wat makkelijker weg (insert random gpg.net diss)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
Alleen wic is waardeloos. Maar gister waren we met een paar sup com ventrilo mensen aan het wicen en toen was het wel aardig. Sup com is nog steeds beter vooral 1v1 en 2v2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
tbh als je het waardeloos vindt speel het dan niet, iedereen hier vindt het goed. Simpel maar goed. Gewoon een beetje lekker microen.

4v4 is al uber boring in wic laat staan 1v1 of 2v2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Adlermann schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 14:17:
Alleen wic is waardeloos. Maar gister waren we met een paar sup com ventrilo mensen aan het wicen en toen was het wel aardig. Sup com is nog steeds beter vooral 1v1 en 2v2.
Lekker onderbouwde post :/

Supcom is gewoon een kut spel. Waarom?

- De graphics lijken nergens op vergelijken met WiC
- Je moet eerst kansloos een half uur bouwen voor je kunt aanvallen
- Het is een stuk zwaarder voor je PC
- Het is zo vaag dat de meeste nieuwkomers in het spel al afhaken binnen 10 minuten

World in Conflict bevat vrijwel geen bugs, is erg gebalanceerd, je speelt binnen 30 seconden, het heeft vette graphics, er is goede teamplay, het is makkelijk te spelen voor nieuwkomers maar biedt ook meer dan genoeg opties voor pro's om te micro'en en het is makkelijk te modden mocht je daar waarde aan hechten.

En als je het er niet mee eens bent kun je maar beter Supcom gaan spelen en wegblijven uit deze thread.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Eend_

_Eend_

πŸŒ»πŸ‡ΊπŸ‡¦

leonpwner1 schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 15:30:
[...]

Lekker onderbouwde post :/

Supcom is gewoon een kut spel. Waarom?

- De graphics lijken nergens op vergelijken met WiC
- Je moet eerst kansloos een half uur bouwen voor je kunt aanvallen
- Het is een stuk zwaarder voor je PC
- Het is zo vaag dat de meeste nieuwkomers in het spel al afhaken binnen 10 minuten

World in Conflict bevat vrijwel geen bugs, is erg gebalanceerd, je speelt binnen 30 seconden, het heeft vette graphics, er is goede teamplay, het is makkelijk te spelen voor nieuwkomers maar biedt ook meer dan genoeg opties voor pro's om te micro'en en het is makkelijk te modden mocht je daar waarde aan hechten.

En als je het er niet mee eens bent kun je maar beter Supcom gaan spelen en wegblijven uit deze thread.
Uhhm.. je vergelijkt nu appels met peren..

Bij SupCom kun je (als je machine het trekt) 10.000 units op een map van 80x80 km. rond laten lopen. Geen wonder dat het er niet zo goed uitziet als WiC..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
_Eend_ schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 16:45:
[...]

Bij SupCom kun je (als je machine het trekt) 10.000 units op een map van 80x80 km. rond laten lopen. Geen wonder dat het er niet zo goed uitziet als WiC..
Dus? :P Daarom is het nog wel lelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
_Eend_ schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 16:45:
[...]

Niemand speelt 80x80 maps die zijn te groot en ik speel altijd met een 500 unit cap :).

Maar in sup com moet je juist niet je basis 30 min opbouwen. Het aanvallen begint al na 1 min oid. High level games zijn echt verschrikkelijk intensief vanaf het begin tot aan het bittere einde.

Ik vind wic niet echt slecht ofzo, ik overdreef een beetje. Als je het met bekenden speelt en een goed team dan is het wel leuk. Ik oefen het spel juist omdat het een verplicht spel is in ipower2008. Dus dan moet ik het wel spelen wil ik een beetje kans maken. Wat ik wel goed vind aan wic, en dat is ook gelijk het nadeel, zijn de rolverdelingen binnen het team. Het plezier in het spel staat of valt met het team waarmee je samen speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Adlermann schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 18:24:
[...]

Wat ik wel goed vind aan wic, en dat is ook gelijk het nadeel, zijn de rolverdelingen binnen het team. Het plezier in het spel staat of valt met het team waarmee je samen speelt.
Dat is inderdaad waar en kan zeker een groot (zo niet het grootste) minpunt zijn. Als je een team hebt met egoΓ―sten dan wordt het niks en moet je jezelf zien te redden met wat je hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
leonpwner1 schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 16:46:
[...]

Dus? :P Daarom is het nog wel lelijker.
Lekker gefundeerd. Super Mario Bros en Donkey Kong zijn kutspellen want:
- Ze zijn lelijk.
- Ze zijn bloated op een hedendaagse PC door emulators
- De eerste levels zijn kansloos makkelijk
- De spellen zijn zo moeilijk dat een regular niet verder komt dan een kwartier spelen.

Nee, als je dan toch twee games wil vergelijken, en er nog een afkraken wil ook: Doe het dan goed en kom met echte argumenten. Iets als dit gaat alleen maar uitmonden in een flamewar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
TheZeroorez schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 18:57:
[...]

Lekker gefundeerd. Super Mario Bros en Donkey Kong zijn kutspellen want:
- Ze zijn lelijk.
- Ze zijn bloated op een hedendaagse PC door emulators
- De eerste levels zijn kansloos makkelijk
- De spellen zijn zo moeilijk dat een regular niet verder komt dan een kwartier spelen.

Nee, als je dan toch twee games wil vergelijken, en er nog een afkraken wil ook: Doe het dan goed en kom met echte argumenten. Iets als dit gaat alleen maar uitmonden in een flamewar.
Right. En wat is de intentie van die spellen? :)

Zijn het denk je als serieuze RTS games bedoeld of meer als party games?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
leonpwner1 schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 18:36:
[...]

Dat is inderdaad waar en kan zeker een groot (zo niet het grootste) minpunt zijn. Als je een team hebt met egoΓ―sten dan wordt het niks en moet je jezelf zien te redden met wat je hebt.
Ik pas mijn class altijd aan aan mijn team, zijn er hoge rank support spelers ga ik armor. Is er een hoge rank armor speler ga ik support en spawn ik bij hem. Zijn er geen air/infantry spelers vul ik deze rol.

Helaas hebben veel mensen echt 0,0 inzicht en zit je soms met 4 infrantry spelers in een match.

Als armor met een goede support spelers ben ik het best, beetje tactishe inzicht is niet moeilijk maar ik zie eigenlijk zelden een armor speler zijn tanks gebruiken om het vuur van een andere units op zwakere friendly units te blocken, smoke te poppen met als enigste doel de units van een team mate beschermen ect.

Ook kan ik altijd vrij goed een tank buster inschatten, ontgewijfelt mijn favo tactical aid :)
Wat ook altijd een goed gevoel geeft is als je aant vechten bent met heavy tanks dan een air strike op je eigen positie orderen en net de laatste seconde je tanks uit het gebied te rijden.

Ik hou vanavond een rustig avond dus als wat mensen willen team playen, ik ben vanavond waarschijnlijk te vinden op massgate onder de naam Johnny :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
Ik moet vanavond helaas bier drinken :) dus ik zal niet op massgate te vinden zijn. Misschien om een uurtje of 3 ff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Hey mensen,

Ik hou dit spel al enige tijd in de gaten bij de FRS enz... zie nu dat ie 29,95 is.. Is dit spel een beetje leuk om over het lan te doen en skirmish games?

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
SpoTs schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 14:56:
Hey mensen,

Ik hou dit spel al enige tijd in de gaten bij de FRS enz... zie nu dat ie 29,95 is.. Is dit spel een beetje leuk om over het lan te doen en skirmish games?
Jazeker, online/LAN ftw :) Eventueel aanvullen met bots. Ik speel vaak met wat vrienden in 1 team en het andere team met bots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Sommige spellen droppen wel heel snel in prijs. Toch een leuk voordeeltje voor de pc gamers. Zag dat hellgate ook al 30 euro was. Ook maar ff halen dit weekend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
leonpwner1 schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 14:58:
[...]

Jazeker, online/LAN ftw :) Eventueel aanvullen met bots. Ik speel vaak met wat vrienden in 1 team en het andere team met bots.
wel die 30 euries waard dus?

( Offtopic )kwam laatst ook nog SoF 2 tegen voor 5 euries ook maar even gehaald. die afprijzingen kan ik wel van houden.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
SpoTs schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 15:24:
[...]

wel die 30 euries waard dus?
Ik vind van wel. Er is ook nog een uitgebreide campaign met 14 of 16 missies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
Hij is 24,95 bij bol.com, plus 1,95 verzendkosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Hoe zat het nou met die GoT clan? Was de leader ervan inactief...? Anders wil ik best een nieuwe maken, ik ben wel een actieve speler en lees dit topic altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
die speelt idd niet meer, dus maak een clan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Keke, ff maken :)

Iedereen die in de GoT clan wilt kan me PM'en op leonpwner1, dan stuur ik je een invite.

Overigens wel een nieuw profiel dus ik heb nog geen rank :P Maar de ervaring is er wel. Speel al sinds de closed beta.

edit: gemaakt. Clantag is G.o.T^ omdat GoT al bestond.

[ Voor 11% gewijzigd door Avalaxy op 02-02-2008 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Wat ik de laatste tijd vaak doe als ik ga spelen is de leaderbord erbij te halen en de hoogst gerankte speler zijn server te joinen. Voorkomt vaak dat je op total noob server komt.
Irriteer me soms wel aan al die apen die allemaal in hetzelfde team moeten, zo zielig :(

Dit weekend wat meer support gespeeld, bevalt me goed eigenlijk. Ik begin met 2 AA en 2 Repair tanks. Als je de AA goed micored zijn 2 aa tanks meer dan voldoende om ladingen heavy atack helos te downen. Tenzij ze je handmatig aanvallen met rakketen als je smoke popped maar dat heb ik eigenlijk nog nooit gezien.

Wat ik er vooral leuk aan vindt is wanneer je 2aa, 2 repair en 1 heavy artilley hebt. Dan kan je jezelf als support speler nog goed verdedigen tegen infantry. En aangezien je ook echt op het veld bezig bent met je repair/aa voertuigen heb je meer de indruk waar artilley nodig is dan wanneer iemand voor volledig heavy artilley gaat. Dan heb je ook echt het idee dat je “support” geeft aan je team genoten aangezien je alle support rolls vervult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Eend_

_Eend_

πŸŒ»πŸ‡ΊπŸ‡¦

evilpin0 schreef op maandag 04 februari 2008 @ 12:18:
Wat ik de laatste tijd vaak doe als ik ga spelen is de leaderbord erbij te halen en de hoogst gerankte speler zijn server te joinen. Voorkomt vaak dat je op total noob server komt.
Irriteer me soms wel aan al die apen die allemaal in hetzelfde team moeten, zo zielig :(

Dit weekend wat meer support gespeeld, bevalt me goed eigenlijk. Ik begin met 2 AA en 2 Repair tanks. Als je de AA goed micored zijn 2 aa tanks meer dan voldoende om ladingen heavy atack helos te downen. Tenzij ze je handmatig aanvallen met rakketen als je smoke popped maar dat heb ik eigenlijk nog nooit gezien.

Wat ik er vooral leuk aan vindt is wanneer je 2aa, 2 repair en 1 heavy artilley hebt. Dan kan je jezelf als support speler nog goed verdedigen tegen infantry. En aangezien je ook echt op het veld bezig bent met je repair/aa voertuigen heb je meer de indruk waar artilley nodig is dan wanneer iemand voor volledig heavy artilley gaat. Dan heb je ook echt het idee dat je “support” geeft aan je team genoten aangezien je alle support rolls vervult.
Nadeel is wel dat je dan maar 1 heavy arty unit hebt, dus als je eenmaal een leuk doelwit gespot hebt duurt het langer voordat je het kunt uitschakelen, zeker op de rand van het bereik. Denk dat samenwerken met je teamleden effectiever is, als ik support speel probeer ik altijd de rollen te verdelen: 1 heavy arty, 1 AA en een ander (als die er is) doet light arty + repair. Zo heb je een paar dedicated spelers, en niet 3 man die van alles wat heeft.. Als ze achter je arty units gaan dan is het meestal met een grote groep choppers, die de 2 AA units die je hebt met gemak kunnen uitschakelen..

Maar ik stoor me ook aan al die mensen (vooral clanleden) die bij elkaar moeten zitten. Als ze winnen dan is het geweldig en moet de tegenpartij niet zeuren. Maar als ze dan verliezen dan zijn ze gelijk weer weg. Zijn vaak verschillende clans ook nog, als er nou 4 man van 1 clan in een server zit kan ik wel begrijpen dat ze samen willen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo

FikkieHo

Wokmaster

de leukste potjes vind ik altijd nog wanneer er gewoon random clan lui samen zitten en die gewoon voip gebruiken om met elkaar te communiceren. Veel samenspel en geen gezeik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Eend_

_Eend_

πŸŒ»πŸ‡ΊπŸ‡¦

VoIP is wel lastig afentoe. Je hebt altijd van die zeikerds er tussen zitten. "Dit gaat niet goed, dat gaat niet goed" en dan is er iemand die net begint met spelen "YOU F%^#$G N00B! WTF?! ARE YOU DOING?"

Doe je dat ook wel 's denk dan aub ff na. Is gezond voor iedereen: jouw bloeddruk blijft laag en hij/zij loopt geen gehoorbeschadiging op ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Inderaad, was gisteren even die map met de King Dome aan het spelen... Ik ging support om ze te ondersteunen, 1 gast loopt alleen maar te zeiken op me, en niet zo'n beetje ook :X We hadden dik gewonnen en ik deed erg nuttig werk voor m'n team. M'n score was uiteindelijk 3x zo hoog als die van hem maar toch bleef hij maar zeiken op mij omdat hij zichzelf zo pro vond vanwege z'n hoge rang :')

Flikker op man, ik speel ook voor m'n plezier...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Eend_

_Eend_

πŸŒ»πŸ‡ΊπŸ‡¦

leonpwner1 schreef op maandag 04 februari 2008 @ 20:14:
Inderaad, was gisteren even die map met de King Dome aan het spelen... Ik ging support om ze te ondersteunen, 1 gast loopt alleen maar te zeiken op me, en niet zo'n beetje ook :X We hadden dik gewonnen en ik deed erg nuttig werk voor m'n team. M'n score was uiteindelijk 3x zo hoog als die van hem maar toch bleef hij maar zeiken op mij omdat hij zichzelf zo pro vond vanwege z'n hoge rang :')

Flikker op man, ik speel ook voor m'n plezier...
Amen _/-\o_

Had net wel een lucky shot. Helaas tegen de AI, maar m'n arty schoot een heavy chopper uit de lucht. En dat met de russische arty :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Ik speelde gisteren voor het eerst met bijna allemaal hoog gerankte clan mensen, ik was air en merkte toch wel dat er wat extra strategie bij komt kijken, zoals snel de repair tanks snipen met hellfires. Die gasten verspreiden hun AA allemaal erg tactische en poppen vrijwel altijd smoke. Het is echt het gebied aftasten waar geen AA is snel maximaal dmg doen en weer weg. Was wel even wat tactische gameplay dan een normale random game.

Moet zeggen dat ik mensen zoals leonpwer beschrijft niet echt vaak tegen kom, zie wel vaak bv dat ik een airstrike plaats over 2 heavy artilley dat een artilley speler het dan ineens nodig vindt om deze dan even te waarschuwen door ze onder vuur te nemen hopen dat die de kills maakt ect. Lame maarja, welk spel heeft geen lamers ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Eend_

_Eend_

πŸŒ»πŸ‡ΊπŸ‡¦

evilpin0 schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 10:17:
Ik speelde gisteren voor het eerst met bijna allemaal hoog gerankte clan mensen, ik was air en merkte toch wel dat er wat extra strategie bij komt kijken, zoals snel de repair tanks snipen met hellfires. Die gasten verspreiden hun AA allemaal erg tactische en poppen vrijwel altijd smoke. Het is echt het gebied aftasten waar geen AA is snel maximaal dmg doen en weer weg. Was wel even wat tactische gameplay dan een normale random game.

Moet zeggen dat ik mensen zoals leonpwer beschrijft niet echt vaak tegen kom, zie wel vaak bv dat ik een airstrike plaats over 2 heavy artilley dat een artilley speler het dan ineens nodig vindt om deze dan even te waarschuwen door ze onder vuur te nemen hopen dat die de kills maakt ect. Lame maarja, welk spel heeft geen lamers ;)
Het is een stuk beter dan 12 jarige kindertjes die staan te huilen en te teamkillen omdat je hun jet hebt afgepakt in BF2 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Daar had je in bf2 toch een oplossing voor? iets van m95 ofzo O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Eend_

_Eend_

πŸŒ»πŸ‡ΊπŸ‡¦

evilpin0 schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 11:25:
Daar had je in bf2 toch een oplossing voor? iets van m95 ofzo O-)
Nee, DAO-12 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Nee, M95 :P Die schiet door glas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dit spel nu ook alleen ik snap niet dat die zo schokkerig draait regelmatig.
Ik heb de settings al teruggezet naar medium maar het werkt niet echt.

Mijn specs zijn als volgt:

Intel Pentium 3,4GHz
2,0GB intern geheugen
nVidia 6800GT @ 256mb

Zijn er misschien tips/tricks/tools om het sneller te laten lopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
Verwijderd schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 19:19:
Ik heb dit spel nu ook alleen ik snap niet dat die zo schokkerig draait regelmatig.
Ik heb de settings al teruggezet naar medium maar het werkt niet echt.

Mijn specs zijn als volgt:

Intel Pentium 3,4GHz
2,0GB intern geheugen
nVidia 6800GT @ 256mb

Zijn er misschien tips/tricks/tools om het sneller te laten lopen?
hmm, ik denk dat je met die specs het spel net op low kunt spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grapje?
Moet zeggen dat het op low gewoon supervloeiend loopt, maar dat is toch lomp :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
Verwijderd schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 23:53:
Grapje?
Moet zeggen dat het op low gewoon supervloeiend loopt, maar dat is toch lomp :?
Dan is het toch prima, het draait dus beter dan ik dacht. wic is an sich veeleisend, dus voor hogere settings is een snellere computer vereist. met die specs zal ook bv sup com vrij traag draaien. En andere nieuwe games neem ik aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Draai met mijn settings op 1280x1024 alles high met 4x AA

Heb trouwens een trial periode bij SS* als flex speler (dus zit ff niet meer in de 2 man got clan :P ), nu willen ze waarschijnlijk dat ik infantry ga, nou weer net de roll ik die het minst leuk vindt ivm dat het zo veel werk is om 6/7 squads constant on the move the houden en te verspreiden. Het is wel kicken als je het goed speelt en je telkens weer net op tijd weg bent als artillery/napalms ect inslaan.

Ben wel benieuwd hoe een clan war er aan toe gaat in WiC

[ Voor 80% gewijzigd door evilpin0 op 08-02-2008 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
Ik moet Wic binnenkort ook maar weer eens spelen. Ik stink namelijk in WiC. Moet trouwens ook cnc3 oefenen, omdat cnc de tie-breaker game wordt (voor ipower 2008).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
serieus, wat een bullshit tournooi. Moet je gara cc3 gaan spelen om aan te tonen wie er de winnaar is. Focus gewoon op 1 game imo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
evilpin0 schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 12:12:
serieus, wat een bullshit tournooi. Moet je gara cc3 gaan spelen om aan te tonen wie er de winnaar is. Focus gewoon op 1 game imo
Het is een relaxed tournooi. Met goede coverage. Sommige regels moeten nog getuned worden. De reden waarom je 2 games moet spelen is dat ze geen professionals willen hebben. Je moet goed zijn in minimaal 2 games om door te kunnen gaan. En ach, gratis vakantie naar parijs zeg ik geen nee tegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Er is toevallig geen bracket waar je WiC, battlefield2 en pacman moet spelen?
Ow laat eigenlijk maar vakantie uitgifte bestaan voor mij voornamelijk uit 20% reiskosten en 80% alcoholist onkosten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
evilpin0 schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 12:54:
Er is toevallig geen bracket waar je WiC, battlefield2 en pacman moet spelen?
Ow laat eigenlijk maar vakantie uitgifte bestaan voor mij voornamelijk uit 20% reiskosten en 80% alcoholist onkosten :)
Het is ALL IN. Packard Bell betaalt, eten, drinken, hotelkosten, en vliegtickets. Ja, avonds met de mensen van packard bell de kroeg in :P

The FPS section requires teams to compete in both Activision’s flagship Call of Duty 4 and Midway’s stunning Unreal Tournament 3. The RTS section comprises Sierra’s World in Conflict and THQ’s Supreme Commander: Forged Alliance

[ Voor 21% gewijzigd door Adlermann op 08-02-2008 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
zie eigenlijk geen gotters meer online, jammer.
Speel zelf elke avond nog wel een paar potjes

Er is een nieuwe patch, Heavy AA en Hellfires van choppers minder range.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19-09 19:16

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Speelde normaal altijd C&C en heb nu eindelijk dit spel maar eens geinstalleerd.
Wat een vet spel is het zeg ! Totaal anders dan C&C en moet echt wennen aan de besturing, maar wat ziet het er kicke uit zeg ! :D Alleen de instellingen staan na de benchmark op custom... Is dit dan op Very high? Minimum van de benchmark was 35fps ongeveer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekitch
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19-09 09:36
EvilPin) ik ben regelmatig savond nog wel eens online maar met maar 3 goty' sgaat het lastig worden. LEONPWNER moet meer mensen uitnodigen :)

- Squeeek !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
heb je in me friendlijst denk dat we elkaar vaak mis lopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
evilpin0 schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 10:03:

Er is een nieuwe patch, Heavy AA en Hellfires van choppers minder range.
Klopt, daarnaast krijg je een geluidswaarschuwing bij Friendly Fire en zijn de kleurtjes van berichten aangepast voor beter overzicht (echte verbetering imho).
Ekitch schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 12:19:
EvilPin) ik ben regelmatig savond nog wel eens online maar met maar 3 goty' sgaat het lastig worden. LEONPWNER moet meer mensen uitnodigen :)
Klopt. Ik ben erg vaak op massgate te vinden, ik weet alleen niet welke GoTters er spelen en wat hun nicknames zijn... Ik had al wat mensen uitgenodigd, maar meer namen weet ik niet. Tot nu toe hebben 2 mensen gejoined, waarvan er 1 is weggegaan.

Kan ik ergens een lijstje vinden? Dan zal ik direct meer mensen uitnodigen. Vanavond en vanmiddag zal ik btw regelmatig weer op massgate te vinden zijn.

[ Voor 48% gewijzigd door Avalaxy op 15-02-2008 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Ik was weg gegaan had trial bij een of andere zogenaamde pro clan waarvan niemand online is :P
Johnny kan weer geinvite worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Invited. Komende uren zul je me waarschijnlijk niet op massgate zien, want ik ga m'n PC weer eens in elkaar zetten, die al 4~5 maanden los op m'n bureau ligt met een stapel stof en rotzooi erover :P

p.s., m'n rank gaat niet echt hard omhoog, komt dit doordat ik het spel altijd sluit met AltF4 ipv met log-out -> exit? :P

[ Voor 24% gewijzigd door Avalaxy op 15-02-2008 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Nee wordt realtime berekent geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.gamer.nl/doc/4...n-Conflict-Soviet-Assault

nieuwe trailer, van het expansion pack, voor pc xbox 360 en ps3 _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19-09 22:45

Snappie88

Mr. Hollywood

Hey maar dat is goed nieuws! Ben benieuwd wat we allemaal voor onze kiezen krijgen! Hoop dat de WiC scene weer een beetje opleeft ook, 't spel heeft veel te weinig aandacht gekregen!

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beezze
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-09 13:34
Ik zit nu echt te twijfelen of ik het spel zal kopen ja of nee.

Het lijkt me echt een bruut spel. Maar hoe is de online scene? Zijn er veel spelers online? en is het makkelijk om er in te rollen of wordt je constant gepwnd als n00b?

Heb nog nooit een RTS online gespeeld. Maar de reviewers zeggen dat het spel online echt geweldig is.
Maar er moeten dan wel genoeg mensen zijn die het spelen.
Als ik het hier een beetje lees, valt het wel mee hoeveel mensen het online spelen..

To Beezze or not to Beezze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
beezze schreef op zondag 20 april 2008 @ 21:26:

Het lijkt me echt een bruut spel. Maar hoe is de online scene? Zijn er veel spelers online? en is het makkelijk om er in te rollen of wordt je constant gepwnd als n00b?

Heb nog nooit een RTS online gespeeld. Maar de reviewers zeggen dat het spel online echt geweldig is.
Als ik het hier een beetje lees, valt het wel mee hoeveel mensen het online spelen..
Online is erg tof, en zeker niet moeilijk om in te komen imho. Hoeveelheid spelers online is nog best aardig, vind ruimschoots genoeg servers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie niet veel nieuws in de trailer, maar toch leuk dat er een uitbreiding bij komt :).

Zelf speel ik de laatste tijd weer wat potjes, blijft echt heerlijke gameplay. Ik hou wel van shooters en zoals die IGN quote zegt, echt een RTS voor shooterfans.

Zonet 2 potjes Ruins, beide keren armor, beide keren ruimschoots bovenaan :P Maarja, ik racede dan ook de hele tijd met mij heavy tanks en door alle punten kun je mooi wat airstrikes neerplempen. Die vind ik echt hun punten waard :> .

Wat vinden jullie trouwens van Virginia?

@Martinair:
Ik draai het op mijn laptop (2x2ghz, 2gb ram, 8600m GT) gewoon op low. Ziet er nog steeds goed genoeg uit en het draait gewoon lekker snel (handig bij multiplayer ;) ).

Heb trouwens net Second Lieutenant gehaald :D

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2008 02:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

beezze schreef op zondag 20 april 2008 @ 21:26:

De CE ligt bij de Bart SMit voor iets van drie tientjes dacht ik. Da's geen geld :)

Ik heb ook weinig rts ervaring maar WiC is erg makkelijk te leren. Geen micromanagement maar gewoon gaan met die airstrikes en carpetbombing O+

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeΓ―nformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". JΓ­j bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Wat betreft de uitbreiding van WiC:

Hij zal goedkoper worden dan een normale 'expansie' en waarschijnlijk alleen online te downloaden zijn. Het wordt slechts een kleine add-on. De add-on zal bestaan uit een soviet campaign (in de normale WiC kon je alleen de USA campaign doen) met (als het goed is) dezelfde missies, plus nog een paar extra missies. Er zitten ook nieuwe maps bij voor online, maar die zullen gratis te downloaden zijn omdat ze het multiplayer gedeelte niet op wilden splitsen in 2 delen (zoals bij Battlefield 2 gebeurde toen Special Forces uitkwam). Voor de consoles zal de uitbreiding geΓ―ntegreerd zitten in World in Conflict zelf, dus daar zal geen add-on voor zijn.

Na m'n examenweek eindelijk weer lekker spelen, ben benieuwd naar Virginia.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh, hm, voor alleen een paar SP missies hoeft het voor mij niet :/

Virginia ziet er wel leuk uit maar ik vind het zelf geen goede map.
Favoriete maps atm zijn toch echt do_Hometown/Seaside/Spaceneedle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aubergine
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 12-09 18:50
Echt jammer dat je niet offline tegen de AI kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aubergine
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 12-09 18:50
TroonStaal schreef op maandag 12 mei 2008 @ 12:03:
[...]

De CE ligt bij de Bart SMit voor iets van drie tientjes dacht ik. Da's geen geld :)

Ik heb ook weinig rts ervaring maar WiC is erg makkelijk te leren. Geen micromanagement maar gewoon gaan met die airstrikes en carpetbombing O+
Idd. viel me ook al op. 3 tanks ergens neerzetten is al genoeg. Het is hardstikke zinloos om zelf nog wat te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Je kan wel degelijk micro'en hoor, er zijn meer variabelen om rekening mee te houden dan je denkt. Denk aan armor van je tank die aan de ene kant zwakker is dan de ander, de zichtbaarheid van je tank als je deze laat schuilen in een krater en net over het randje laat komen om te schieten, het backwards retreaten van je tank, het continu heen-en-weer laten bewegen van je units zodat ze moeilijker zijn uit te schakelen met TA's, het efficiΓ«nt en snel gebruiken van smokescreen, HEAT shells, etc. Daarnaast natuurlijk het deployen van de juiste TA op het juiste tijdstip op de juiste plaats. Niet zomaar een nuke droppen, maar slim omgaan met tankbusters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Aubergine schreef op maandag 02 juni 2008 @ 13:13:
[...]

Idd. viel me ook al op. 3 tanks ergens neerzetten is al genoeg. Het is hardstikke zinloos om zelf nog wat te doen.
Ik vond het wel een welkome afwisseling, met bijvoorbeeld SupCom of C&C Generals wordt ik door mijn vrienden van de kaart geveegd omdat ik veel te traag ben met resources, building etc. WiC is lekker snel, ziet er goed uit (zelfs op mijn systeem met veel dingen uit of op laag) en de leercurve is ook niet moeilijk.

Het is een spel wat volgens mij te weinig aandacht heeft gekregen en is het geld dubbel en dwars waard. Die CE is ook leuk om de making of te bekijken en je krijgt er nog een History Channel dvd bij. Die uitbreiding ga ik ook aanschaffen, voor die paar euro doe ik niet moeilijk, bovendien wil ik het eens van de andere kant spelen dus de Soviets.

/edit: @ leonpwner1: Er is inderdaad wel een bepaalde mate van MM te vinden maar dat ligt wmb eerder op tactisch niveau dan bijvoorbeeld het verzamelen van grondstoffen voordat je iets kan doen.

[ Voor 9% gewijzigd door Vrijdag op 02-06-2008 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Waar speelt men eigenlijk online? Ik heb gisteren maar eens een MP account gemaakt (ign: Escariah) maar durfde het nog niet aan om online te gaan. Eerst maar weer eens de SP campaign spelen ter oefening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aubergine schreef op maandag 02 juni 2008 @ 13:13:
[...]

Haha online heb je binnen no time een tank buster op je kop als je stil blijft staan. ;)

Wat servers betreft speel ik het liefts op clanservers als Venom en TNT, gewoon omdat daar meestal veel leuke potjes te spelen zijn :). Gewoon een random pub instappen is als beginner misschien beter.
Paar kleine tips voor als je online gaat:
* Als je support gaat, speel dan neverdenooitniet met artillery. Het is moelijk om artillery goed te gebruiken en als je dat niet doet draag je niets bij aan de game en vinden mensen je niet leuk :P (zelf gooi ik tegenwoordig tankbusters op teammates die hun artillery ook nog eens met hun AA gaan coveren...grappig genoeg werkt het vaak ook nog. Force fire met je heavy choppers is natuurlijk goedkoper xD). Gewoon wat heavy AA en repair gebruiken om de tanks van je team te coveren.
* Infantry is leuk en kan erg sterk zijn, maar is niet makkelijk te spelen. Op het massgate forum staan wel wat goede tips, maar het belangrijkste is om je units te verspreiden en zo veel mogelijk in cover te lopen (bijv in het bos of in huizen te zitten). Je kunt als infantryspeler trouwens erg goedkoop para's oproepen en die zijn...handig :D.
* Armor is niet al te moeilijk te leren, maar gebruik je smoke goed want heavy choppers eten je tanks zo op. Over infantry kun je trouwens heen rijden ;).
* Air is ook niet al te moeilijk maar wel om het goed te spelen. Er rijdt meestal best wat AA rond dus het is vaak hit&run. Als er 1 Heavy AA staat kun je die trouwens ook uitschakelen natuurlijk ;).

Ik loop online trouwens gewoon rond als "Jazar".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-10-2020

Mag

Ik heb het spel dan ook maar eens gekocht. Het leek me al vet vanaf dat ik de trailers zag en vond ook de demo erg cool. Geen idee waarom ik hem nooit heb gekocht.
Anyways, al heel wat potjes online gedaan ondertussen, is echt een vet spel, een soort Team Fortress2 in RTS vorm (als je snapt wat ik bedoel :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pafdaddy
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Wat is dit een leuk spel. Ziet er ook goed uit op mindere hardware Γ©n lekker bugvrij. d:)b
Gek dat dit spel niet veel aandacht krijgt vind ik.

[ Voor 30% gewijzigd door pafdaddy op 17-06-2008 21:19 ]

Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo

FikkieHo

Wokmaster

Komt door het weinig promotie gedoe, en mensen hadden het te snel bestempeld als "weer zo'n rts" Het heeft diverse awards gekregen, maar weinig mensen kijken ernaar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Ik vind het echt zo zonde. Het voor mij de eerste RTS die ik (naast snel door heb) ook echt leuk vind om te spelen. Beperkt micromanagement en gewoon gaan.

Heb het ook wel aan een paar vrienden proberen te slijten maar die vinden er niks aan, zitten allemaal nog vastgeroest met C&C of spelen liever turnbased. Lijkt me echt een ideaal lanspel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Idd, echt zo vreemd :S Het is echt een geweldig spel, en al helemaal fantastisch voor LAN games, maar iedereen negeert het lijkt het... WiC is underrated... In tegenstelling tot games als GTA4, die overrated zijn ;)

Ik heb het spel gisteren nog een keer besteld (25,50 incl verzendkosten) voor een vriend zijn verjaardag, dus dan kunnen we eindelijk samen online spelen *O* (hij was te gierig om het spel legaal te kopen... Moest altijd maar via dat stomme hamachi)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Voor een paar euro meer had je bij de FRS de CE kunnen halen ;)

Bij de extra dvd die bij de CE zit, zie je trouwens wel een aantal bekende clans het spel op lans spelen. Ik dacht dat zoiets wel door zou slaan op anderen. Maar misschien dat het buiten Nederland wat meer gespeeld wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo

FikkieHo

Wokmaster

leonpwner1 schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 11:09:
Idd, echt zo vreemd :S Het is echt een geweldig spel, en al helemaal fantastisch voor LAN games, maar iedereen negeert het lijkt het... WiC is underrated... In tegenstelling tot games als GTA4, die overrated zijn ;)

Ik heb het spel gisteren nog een keer besteld (25,50 incl verzendkosten) voor een vriend zijn verjaardag, dus dan kunnen we eindelijk samen online spelen *O* (hij was te gierig om het spel legaal te kopen... Moest altijd maar via dat stomme hamachi)
Ole nog meer mensen voor de GOT clan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
FikkieHo schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 12:06:
[...]

Ole nog meer mensen voor de GOT clan :P
Nah, hij komt niet op GoT.

Maar jammer dat de GoT clan zeg maar behoorlijk dood is, niemand hier speelt meer geloof ik :O (net zoals in de rest van de wereld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
mwhja het is leuk om af en toe een potje te spelen, speelt gewoon heel erg lekker. Maar niet echt een spel wat je voor een langere periode speelt.

Moet ook nog maar eens wat potjes spelen, altijd wel vet. Spel blijft erg goed.

Pagina: 1 2 3 4 Laatste