Ik kan altijd nog meer dan genoeg servers vinden om op te spelen met een ping van 50 of lager
Dat denk ik niet hoor. Dat jij genoeg servers ziet betekent niet dat het spel ineens erg populair is ofzo
Het is en blijft underrated, WiC zie ik ook nergens in de verkoopcijfers terug, en zelfs op XFire staat WiC bijzonder laag in de rankings. Ik denk dat dat best een reëel beeld geeft van de impopulariteit van het spel.
Ik heb nooit gezegt dat het betekende dat het spel populair is. Maar jij zegt dat niemand in de wereld het nog speelt, terwijl ik nog meer dan genoeg goede servers vind om op te spelen. Dus ik zie niet in wat het probleem isleonpwner1 schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 16:50:
Dat denk ik niet hoor. Dat jij genoeg servers ziet betekent niet dat het spel ineens erg populair is ofzoHet is en blijft underrated, WiC zie ik ook nergens in de verkoopcijfers terug, en zelfs op XFire staat WiC bijzonder laag in de rankings. Ik denk dat dat best een reëel beeld geeft van de impopulariteit van het spel.
Maar ja, de game zou meer aandacht en populairiteit moeten verdienen.
Verwijderd
beste leden.. Sinds paar maandne heb ik een probleem met deze game.. Wanneer ik het spel vista laat draaien loopt ie om de 5 min voor 10 seconde vast.. Dit had ik echter niet toen ik me oude videokaart gebruikte. Nu heb ik 9800GTX.. zou het hieraan kunnen liggen ? Want als ik op windows XP laat draaien loopt het als een TREIN.. En de laatste drivers van NVIDIA is dat de eerste driver van 9800GTX ? zo nee waar kan ik de eerste driver downen ? denk het dat namelijk aan de driver ligt.
2e vraag ben van plan om een 3d connection muis te kopen kan ik het ook gebruiken bij wic ?
2e vraag ben van plan om een 3d connection muis te kopen kan ik het ook gebruiken bij wic ?
Ik zie nooit iemand uit de 'clan' online, dus ik verlaat de clan. Ik geef iedereen die er nu in zit eventjes leadership (als de kan)...
Ik heb sinds gisteren ook WiC. Tof spel, het doet me erg denken aan Company of Heroes om eerlijk te zijn. Dat spel vond ik óók al gaaf, dus hopelijk wordt WiC ook een mooie ervaring. Inmiddels heb ik de tutorial en de eerste missie afgerond (escape from Seattle).
Ik wil de game ook graag online gaan spelen, maar ben niet zo ervaren online (met games in het algemeen!) dus is er iemand die me een aantal tips kan geven?
Ik wil de game ook graag online gaan spelen, maar ben niet zo ervaren online (met games in het algemeen!) dus is er iemand die me een aantal tips kan geven?
Doe gewoon eerst de campaign, daarin komen alle dingen in de game aan bod. Missies waar je heavy tanks gebruikt, infantry, choppers, en waar je support moet geven ( repairs ).woelders schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 11:03:
Ik heb sinds gisteren ook WiC. Tof spel, het doet me erg denken aan Company of Heroes om eerlijk te zijn. Dat spel vond ik óók al gaaf, dus hopelijk wordt WiC ook een mooie ervaring. Inmiddels heb ik de tutorial en de eerste missie afgerond (escape from Seattle).
Ook word je in de campaign spelenderwijs geleerd hoe je de tactical aids kan gebruiken. Dan ben je er ook wel achter gekomen waar je het beste in bent. Want online heb je 1 van de vier rollen te vervullen:
Infantry
Armor
Air ( choppers )
Support ( Anti Air, Artillery en Repair ).
Ga dan gewoon lekker online kijken waar je het meeste punten mee scoort
Ryzen 5 7500F - 32GB RAM @ 6000 MHz - RX7700XT - WD SN770 1TB nvme
Maargoed, waarom ik dit topic maar eens schop geef:
Wat is het lot van WiC? Ik speel deze game na meer dan een jaar nog steeds heel veel. Sierra is opgekocht door activision, en die hebben Massive Entertainment afgestoten. Komt er nog iets van Soviet Assault terecht?
Wat is het lot van WiC? Ik speel deze game na meer dan een jaar nog steeds heel veel. Sierra is opgekocht door activision, en die hebben Massive Entertainment afgestoten. Komt er nog iets van Soviet Assault terecht?
He Tweakers,
Weet iemand van jullie hoe ik wic twee keer geinstallerd krijg met twee verschillende keys? Weet dat het kan maar weet alleen nog niet hoe.
Weet iemand van jullie hoe ik wic twee keer geinstallerd krijg met twee verschillende keys? Weet dat het kan maar weet alleen nog niet hoe.
Verwijderd
phoe dat wist ik nog niet eensDani86 schreef op zondag 21 september 2008 @ 13:27:

De nieuwe maps zijn goed! (Valley en die andere dus) 
Ik las dat er binnenkort weer 2 nieuwe maps komen, toch leuk dat ze nieuwe content blijven brengen die door de community gemaakt is
Ik las dat er binnenkort weer 2 nieuwe maps komen, toch leuk dat ze nieuwe content blijven brengen die door de community gemaakt is
Ik vrees met grote vreze. Heb er al lange tijd niets meer van gehoord of gelezen. Zou het ontzettend jammer vinden als dit spel een stille dood sterft, het verdiend veel meer aandacht, zeker bij de mensen die tot nu toe geen rts hebben gespeeld omdat ze micromanagement niet zagen zitten.Dani86 schreef op zondag 21 september 2008 @ 13:27:
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Idd, ik vind C&C niet meer leuk, ik ga RA3 ook niet aanschaffen. C&C draait maar om één ding en dat is basis + tanks bouwen en rushen. r = bt 
Voor WiC zijn hersens nodig.
Misschien kunnen we volgende week afspreken om met z'n allen een server op te gaan.
Ik heb nu niet zoveel tijd om online te spelen. M'n WiC naam is DominatorNL.
Voor WiC zijn hersens nodig.
Misschien kunnen we volgende week afspreken om met z'n allen een server op te gaan.
Ik heb nu niet zoveel tijd om online te spelen. M'n WiC naam is DominatorNL.
Ligt het trouwens aan mij, of wordt het aantal servers minder
?
Jammer dat er zo weinig mensen spelen. Misschien schrikt het niveau af.
Je kan wel op een afstandje met arty gaan staan maar dan haal je geen punten. En dom rossen met heavy tanks werkt ook niet heel lang i.v.m. heavy choppers
.
Teamwork en slim zijn, ik denk niet dat dat kwaliteiten zijn die de meeste online gamers hebben of verwachten nodig te hebben bij dit spel
. En als dit soort gamers bestaan zullen ze misschien eerder quests gaan doen in WoW
Je kan wel op een afstandje met arty gaan staan maar dan haal je geen punten. En dom rossen met heavy tanks werkt ook niet heel lang i.v.m. heavy choppers
Teamwork en slim zijn, ik denk niet dat dat kwaliteiten zijn die de meeste online gamers hebben of verwachten nodig te hebben bij dit spel
Be small, act BIG.
Er is tegenwoordig een gat in server kwa niveau. Je hebt de clan mebers in een kant van de server en de on ervaren spelers aan de ander kant met een paar gefrustreerde clanmebers. Je moet echt weten wat je doet.thaMini schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 13:50:
Ligt het trouwens aan mij, of wordt het aantal servers minder?
Het besten is om replays te kijken van clanwars. Dan krijg je een idee van wat je wel en niet moet doen.
Maar goed het aantal clan daalt ook een nieuwe clan komt heel makelijk in de top 120 waar je eerst nog maar in de 450 zat.
WIC naam: WisMeissterNL ( clanloos )
Wissie@
Lichtpuntje: Ubisoft heeft Massive Entertainment gekocht. Dus misschien komt soviet assault er alsnog.
Ik ben net begonnen met WiC nu ik Fallout 3 uit heb (ik herspeel spellen nooit - 't is niet leuk als je toch al weet hoe het afloopt), maar - en dat kan aan mij liggen - ik weet niet of ik het volhou. Grafisch is het goed en de gameplay bevalt me wel, maar ik word kotsmisselijk van de verhaallijn die zo uit een flauwe Amerikaanse propagandafilm geplukt lijkt. Kunnen jullie dat zomaar negeren, houden jullie zelf van die "America land of the brave, fantastic, blablabla"-stijl of ergert het jullie ook? Nee, echt waar, ik heb nog nooit een spel gespeeld waar het zo erg is dat ik het spel weg wil gooien. In Red Alert, bijvoorbeeld, is het zo (opzettelijk) kitscherig dat het leuk is. Maar hier lijken ze zichzelf echt wel heel serieus te nemen.
Ik vind Amerika wel vet, dus ik heb er geen problemen mee nee
Klopt wel dat er een lekker sausje Amerikanisme overheen is gegoten, daarom komt Soviet Assault ook...
Boeie, doe je oren dicht als de filmpjes zijn, de campaign is erg leuk om te spelen in ieder gevalYellowOnline schreef op maandag 24 november 2008 @ 22:55:
Ik ben net begonnen met WiC nu ik Fallout 3 uit heb (ik herspeel spellen nooit - 't is niet leuk als je toch al weet hoe het afloopt), maar - en dat kan aan mij liggen - ik weet niet of ik het volhou. Grafisch is het goed en de gameplay bevalt me wel, maar ik word kotsmisselijk van de verhaallijn die zo uit een flauwe Amerikaanse propagandafilm geplukt lijkt. Kunnen jullie dat zomaar negeren, houden jullie zelf van die "America land of the brave, fantastic, blablabla"-stijl of ergert het jullie ook? Nee, echt waar, ik heb nog nooit een spel gespeeld waar het zo erg is dat ik het spel weg wil gooien. In Red Alert, bijvoorbeeld, is het zo (opzettelijk) kitscherig dat het leuk is. Maar hier lijken ze zichzelf echt wel heel serieus te nemen.
Over het algemeen deel ik je mening mbt entertainment (bijvoorbeeld dat walgelijke gewapper met vlaggen in Micheal Bay films) maar in dit spel stoort het me juist absoluut niet. Integendeel, hier vind ik het juist terecht.YellowOnline schreef op maandag 24 november 2008 @ 22:55:
Je moet het ook in de tijdsgeest zien. Toendertijd was men bang/werd men bang gemaakt voor elkaar en waren ze de enige twee supermachten. Afgezien van de inval zelf vind ik het spel best een plausibele setting hebben. De hele sfeer is ook niet echt heroisch te noemen, met belangrijke personages die worden uitgescholden of doodgaan. Daarbij krijg je ook nooit een duidelijk beeld van Parker, hij praat niet eens, behoudens in de cutscenes en zelfs dan is het niet nodig dat het Parker is.
Ik vind de sfeer die ze neerzetten best goed en juist helemaal niet "kijk ons eens de beste natie zijn". Wellicht komt dat omdat het ook niet door Amerikanen is ontwikkeld.
Kijk erg uit naar de uitbreiding, hoop dat die ooit nog eens komt.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Ik heb laatst ook weer even WiC gedaan, maar er zijn wel een stuk minder servers dan vorig jaar (toen ik het nog vrij intensief speelde)
Ik vind het echt jammer dat dit spel niet populair is geworden, terwijl het imho toch wel de potentie had. Ik merkte op een Lanparty een hele tijd terug dat veel mensen het wel leuk vonden, maar dat ze het eerst moeten begrijpen. Het is heel frustrerend als je constant nukes op je dak krijgt, terwijl je niet weet wat je moet doen, en veel mensen haken dan ook al direct af
Ik vind het echt jammer dat dit spel niet populair is geworden, terwijl het imho toch wel de potentie had. Ik merkte op een Lanparty een hele tijd terug dat veel mensen het wel leuk vonden, maar dat ze het eerst moeten begrijpen. Het is heel frustrerend als je constant nukes op je dak krijgt, terwijl je niet weet wat je moet doen, en veel mensen haken dan ook al direct af
Verwijderd
tja ik vind het een van de beste games, die ik tot nu toe gespeeld heb, die verhaallijn wordt goed verteld , dus daar heb ik nooit problemen mee,
Ik heb het spel sinds kort ook in mijn bezit. Echt een geweldige verhaallijn, ben ondertussen bij missie 9.
Als ik de single player uit heb gespeeld wil ik graag aan de multiplayer beginnen zijn er nog mensen op GoT die dit online spelen?
Als ik de single player uit heb gespeeld wil ik graag aan de multiplayer beginnen zijn er nog mensen op GoT die dit online spelen?
[ Voor 4% gewijzigd door Vae Victus op 05-02-2009 13:25 ]
I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis
Verwijderd
Ik heb vorige week WiC weer geïnstalleerd en mijn eerste poging online gedaan. Het gaat me goed af al zeg ik het zelf. Alleen ik heb een vraag, online heb ik wel echt kraters van explosies maar offline in de SP niet...
Ik heb twee HD4850's die de game op 1920x1080 4xAA en 4xAF vloeiend kunnen draaien (ook nuke's, geen probleem) maar de kraters krijg ik alleen online terwijl ze echt heel handig zijn en vooral offline kan ik mijn tactieken echt benutten.
Hoe komt het dat ik in SP geen kraters krijg
Ik heb twee HD4850's die de game op 1920x1080 4xAA en 4xAF vloeiend kunnen draaien (ook nuke's, geen probleem) maar de kraters krijg ik alleen online terwijl ze echt heel handig zijn en vooral offline kan ik mijn tactieken echt benutten.
Hoe komt het dat ik in SP geen kraters krijg
Van Fokgames, inhet Ubisoft relase topic:
12-03-09: World in Conflict: Complete Edition (PC)
Yeah!
12-03-09: World in Conflict: Complete Edition (PC)
Yeah!
Verwijderd
Wat houd de complete edition in?
Ik ben blij met mijn collectors edition (met kapotte headset
)
Ik ben blij met mijn collectors edition (met kapotte headset
Dat is de eerste editie, plus de Soviet Assault campaign en nog wat bonusmaps/missies. Volgens mijn mailtje van Ubisoft tenminste.
Ik heb die headset nooit geprobeerd eigenlijk
wel vind ik dat stukje muur erg tof!
Ik heb die headset nooit geprobeerd eigenlijk
Verwijderd
Lol, dat stukje muur vind ik maar onzin, ik geloof er niets van dat dat van de echter muur is. Dat komt alleen omdat er miljoenen stukjes berlijnse muur zijn, ok, dat ding was groot en het kan maar het is gewoon niet realistisch dat ieder stukje van de berlijnse muur grafitie had. en ieder stukje wat je kan kopen heeft grafitie of verf erop.
Naja, het is wel leuk dat ze zoiets erbij doen. Weer eens wat anders dan een sticker of een figuurtje
Er zit toch wel een certificaatje bij. Maargoed, daar in het oostblok kunnen ze prima dingen namaken
[ Voor 33% gewijzigd door Vrijdag op 19-02-2009 21:39 ]
Verwijderd
Certificaatje, dat zegt nog niets over echtheid bij mij hoor 
Ik ga maar weer eens online, kijken of ik weer een nuke kan krijgen
edit: En ik ben even online geweest en ik vond mezelf geweldig
Met armour haal je wel heel snel AT's merk ik (moest vandaag gedwongen armour spelen omdat alle andere bezet waren)
Had weer een nuke en het was een voltreffer hoor, het was de omslag, hierna veroverden we alles in no time

resultaat van totale armour ownage

alleen repair niet bovenaan
vind het niet slecht, speel nog geen week online
Ik ga maar weer eens online, kijken of ik weer een nuke kan krijgen
edit: En ik ben even online geweest en ik vond mezelf geweldig
Met armour haal je wel heel snel AT's merk ik (moest vandaag gedwongen armour spelen omdat alle andere bezet waren)
Had weer een nuke en het was een voltreffer hoor, het was de omslag, hierna veroverden we alles in no time

resultaat van totale armour ownage

alleen repair niet bovenaan
vind het niet slecht, speel nog geen week online

[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2009 23:10 ]
Doe je goed WhateveR 
Trailerfilmpje van de nieuwe uitbreiding!
Trailerfilmpje van de nieuwe uitbreiding!
[ Voor 0% gewijzigd door Vrijdag op 20-02-2009 09:32 . Reden: linkfix :P ]
Verwijderd
404 error xD
Ik had het trailerfilmpje al gezien maar je kan hem dus alleen icm de orginele game kopen?
das wel mooi, kan ik me broer ook nog uitdagen via lan
Ik had het trailerfilmpje al gezien maar je kan hem dus alleen icm de orginele game kopen?
van de misschien een paar honder uur dat ik dit spel online gespeelt heb, heb ik hooguit 10 nukes gedropt. Goed gebruik maken van je tacticals is een stuk handiger. + een tank buster die 4 tanks sloopt is in imo veel geiler dan een nuke gooien
http://www.twitch.tv/jannustitannus
Ja maar toch, een nuke is wel indrukwekkend. Net als carpetbombing trouwens
Verwijderd
Jah, ik gebruik die tacticals redelijk veel maar als ik merk dat de punten blijven binnenstromen ga ik lekker sparen voor een nuke welke meestal de omslag betekent.
Teamplay is echt wel van enorm belang hoor, net zat ik in een slecht team, als ik de air vroeg de artilery uit te schakelen noemden ze me lomp. Toen ben ik maar verder gegaan als air (was eerst armour) en ineens ging het een stuk beter met ons team (oftewel, we verloren iets minder hard).
Na 4 rondes bovenaan te staan bij ons team luisterden ze nog steeds niet als ik iets vroeg en dat was dan omdat ik geen hoge rang had en niet wist hoe je de game moest spelen....
Als ik bovenaan sta zegt dat toch wat, en als er bij de tegenstander twee air's helemaal overgaan op medium attack helicopters om mijn heavy's uit te schakelen omdat ze me niet te pakken kregen met AA dan zegt dat toch ook wel wat.
Teamplay is echt wel van enorm belang hoor, net zat ik in een slecht team, als ik de air vroeg de artilery uit te schakelen noemden ze me lomp. Toen ben ik maar verder gegaan als air (was eerst armour) en ineens ging het een stuk beter met ons team (oftewel, we verloren iets minder hard).
Na 4 rondes bovenaan te staan bij ons team luisterden ze nog steeds niet als ik iets vroeg en dat was dan omdat ik geen hoge rang had en niet wist hoe je de game moest spelen....
Als ik bovenaan sta zegt dat toch wat, en als er bij de tegenstander twee air's helemaal overgaan op medium attack helicopters om mijn heavy's uit te schakelen omdat ze me niet te pakken kregen met AA dan zegt dat toch ook wel wat.
Ja, klopt, er zijn heel wat mensen die puur op rang letten (ala bf2).. Maar goed, het is altijd wel vermakelijk dan om als eerste te eindigen
Vliegtuigjes bouwer - i.o.
Verwijderd
Maar niet zo mooi als je twee zussen hebt die dat niet spelen... Heel Massgate staat er vol over; in Europa kun je niet gemakkelijk alléén de SA uitbreiding downloaden, laat staan kopen. Via Steam gaat dat sowieso niet, omdat die update niet samenwerkt met de box die jij, ik en de anderen hebben. Als ze uberhaupt al de Steam update aan Europeanen ter beschikking stellen.Verwijderd schreef op vrijdag 20 februari 2009 @ 08:46:
404 error xD
Het hangt er per land vanaf of er een SA-only-CD komt, dus de kans is groot dat je 'm moet importeren. Verder krijg je de twee nieuwe maps sowieso al standaard beschikbaar, je koopt eigenlijk alleen maar een zestal single player USSR missies.
Wel jammer dat ze die in het originele verhaal hebben verweven. Ik had liever gezien dat in dit scenario de USSR gewonnen had, dus >12 single player missies.
Eigelijk ben ik met dit spel gestopt om de reden dat ik met veel die hard team spellen online na een poosje stop, mensen kunnen en willen niet samen werken. Op geen enkele manier. Tenzij je een geluk hebt en iemand wilt samenwerken en er dan achter komt dat het zijn 2de potje is. Is meer een euvel van gamers dan van dit spel. En tuurlijk je kan een clan zoeken etc maar dat kost erg veel moeite en tijd. Het is gewoon erg jammer dat gamers niet kunnen samenspelen(op consoles is het al helemaal erg, vergeleken daarbij lijkt de pc soms net een hemel...zonder draadloze headset dan)
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Keertje met een paar GoTters samenspelen dan?
Verwijderd
Lijkt mij een uitsteekbaar idee. Sinds een weekje heb ik het spel weer opgepakt, vooral in kader van SA. Je kan me vinden onder de naam f0ster[Co]. Don't worry; Co is een one-man-clan in WiC. Zie mijn tweakers profielTroonStaal schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 11:17:
O enneh... ik speel alleen USSR. Als je me opzoekt op Massgate zie je dat ik 1 minuutje EU en 3 minuutjes USA ben geweest.
Verwijderd
Dat wordt al geprobeerd sinds de eerste closed beta maar komt elke keer niet van de grond omdat te weinig mensen op komen dagen. Een leuk idee maar ik geef je helaas weinig kans.TroonStaal schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 11:17:
Ik kijk al sinds de beta's van de originele game uit naar Sovjet missies, dus ik verwachtte veel van dit expansion pack. Maar 6 missies in het originele verhaal waarin ze dus verliezen valt vies tegen, erg jammer dat ze er na al die tijd niet meer van hebben weten te maken.Verwijderd schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 09:28:
Wel jammer dat ze die in het originele verhaal hebben verweven. Ik had liever gezien dat in dit scenario de USSR gewonnen had, dus >12 single player missies.
[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2009 18:57 ]
haha, daar is wezz weer
Maar idd, met Gotters af spreken is kansloos.. Er zijn zelfs 2 Got-clans
Waarvan iedereen onderhand weg is en ik 1 van de overgebleven ben
Verwijderd
Om de balans in het voordeel van jouw gehele team door te laten schieten is het vaak al voldoende als er slechts twee of drie mensen samenwerken op een team van acht. Drie GoT members in één team met teamspeak... klaar. Ik lever wel de armor, zie er graag nog wat AA voor terug i.c.m. infanterie
Vandaag het spel gekocht, maar het start al niet eens.
Ik heb het spel geïnstalleerd waarna ik in het autorunvenster op "play" klik, er verschijnt even "world in conflict" in de taakbalk en meteen sluit het weer af. Vooruit, dan starten vanuit de installation directory, precies hetzelfde probleem. Patchen naar 1.0.1.0? Nog steeds hetzelfde probleem. Even op XP proberen dan? Nee, start nog steeds niet. Videodrivers updaten? Ook geen oplossing. Logboek bekijken? Een application log is er niet en in de logboeken van Windows staat niets over WiC. Mijn hardware is toch toereikend lijkt me, met een C2D E6400, 3GB geheugen en een 7900GT videokaart.
[edit]
Het probleem wat hier beschreven wordt lijkt erop, maar bij mij wordt het scherm al niet eens zwart. Daemon Tools is niet geïnstalleerd, de truuk om de files vanaf de DVD te kopieren werkt ook niet en op een andere PC installeren en dan de bestanden kopieren is ook geen oplossing.
[edit]
Het probleem wat hier beschreven wordt lijkt erop, maar bij mij wordt het scherm al niet eens zwart. Daemon Tools is niet geïnstalleerd, de truuk om de files vanaf de DVD te kopieren werkt ook niet en op een andere PC installeren en dan de bestanden kopieren is ook geen oplossing.
[ Voor 21% gewijzigd door AtleX op 13-03-2009 17:46 ]
Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.
Verwijderd
Ik denk dat je beter contact op kunt nemen met de support afdeling die in de handleiding vermeld staat, dit klinkt als een erg lastig probleem waar zij je een stuk beter mee kunnen helpen dan wij.
Ook leuk: Mocht je het spel via Steam hebben aangeschaft (de complete package, dus WiC en de Soviet uitbreiding) dan kan je niet in missie 4 komen. Het spel sluit simpelweg af. Mocht je het dus willen aanschaffen dan zou ik nog even wachten tot ze dit hebben opgelost bij Steam en/of Ubisoft.
Verwijderd
Hij is nog niet uit, hij is niet gratis, en het is DLC dus je kunt hem niet in de winkel vinden.
Dat had je met 2 minuten googlen zelf ook uit kunnen vinden, dan had je het om 22:08 al geweten...
Dat had je met 2 minuten googlen zelf ook uit kunnen vinden, dan had je het om 22:08 al geweten...
Verwijderd
Volgende keer zelf ook even googlen graag.Verwijderd schreef op maandag 16 maart 2009 @ 00:12:
Hij is nog niet uit, hij is niet gratis, en het is DLC dus je kunt hem niet in de winkel vinden.
http://www.play.com/Games...tion/Product.html?cur=258
http://www.bol.com/nl/p/g...04004006502106/index.html
Of voor mijn part wiki: Wikipedia: World in Conflict: Soviet Assault -> release dates.
(zelfs steam verkoopt hem al, zij het dat je voor 5 euro meer dan de complete hebt op play.com)
Verwijderd
Ik had het over de losse dlc, ik was inderdaad in de haast even vergeten dat er ook nog een complete versie uitgebracht wordt. Mea culpa. Al is dat natuurlijk wel een erg dure optie als je de game al hebt.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2009 01:30 ]
ik zal het niet gaan kopen.
voor 30€ extra heb 6 addon campaign mission en 2 new MP map. geen newe unit.
voor 30€ extra heb 6 addon campaign mission en 2 new MP map. geen newe unit.
Krijg je de 2 nieuwe MP map al dan niet bij de 1.010 patch?
Foutje van mij.. Nee, idd, voor die extra missies, (die niet eens heel leuk zijn), is het geld niet waard.
Foutje van mij.. Nee, idd, voor die extra missies, (die niet eens heel leuk zijn), is het geld niet waard.
[ Voor 49% gewijzigd door FikkieHo op 16-03-2009 12:59 ]
speel wic vanilla al sinds de release het blijft een echte teamwork game en mapkennis is ook handig
weet waar de beste tanksniping posities zijn
onze clan heet hour of victory -=[HoV]=- www.hourofvictory.eu
weet waar de beste tanksniping posities zijn
onze clan heet hour of victory -=[HoV]=- www.hourofvictory.eu
Nou ik denk er hetzelfde over, wordt continue geteamkilled omdat ik eerder een punt inneem, of een groepje tegenstanders uitschakel waar zij op wilden wachten.Postius schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 09:50:
Eigelijk ben ik met dit spel gestopt om de reden dat ik met veel die hard team spellen online na een poosje stop, mensen kunnen en willen niet samen werken. Op geen enkele manier. Tenzij je een geluk hebt en iemand wilt samenwerken en er dan achter komt dat het zijn 2de potje is. Is meer een euvel van gamers dan van dit spel. En tuurlijk je kan een clan zoeken etc maar dat kost erg veel moeite en tijd. Het is gewoon erg jammer dat gamers niet kunnen samenspelen(op consoles is het al helemaal erg, vergeleken daarbij lijkt de pc soms net een hemel...zonder draadloze headset dan)
Zielig.
Kunnen we echt niet gewoon een keer afspreken met GoT, ik heb het een poosje niet gespeeld maar wil best weer beginnen.
We kunnen hier toch gewoon een datum en tijd afspreken?
I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis
Verwijderd
Is fine by me. Wat dacht je van zaterdag 28/3 @ 20:00 uur? Eerst knallen, dan bierenVae Victus schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 09:44:
Kunnen we echt niet gewoon een keer afspreken met GoT, ik heb het een poosje niet gespeeld maar wil best weer beginnen.
Ik heb waarschijnlijk toch niks te doen zaterdag, dus ik vind 20.00 prima 
Kom ik waarschijnlijk wel eventjes langs, lang niet gespeeld
Kom ik waarschijnlijk wel eventjes langs, lang niet gespeeld
Zo de campaign en de eerste paar online potjes zitten erop. Heb alleen nog maar op Fjord gespeeld.
Ik deed het best aardig volgens mij. Moet nog wel de hotkeys uit m'n hoofd leren.
Het viel me trouwens wel op dat veel mensen domweg naar voren rushen zonder de tijd te nemen om CP's veilig te stellen. Nou zijn fortifications niet extreem sterk maar ze geven je wel wat extra tijd om op een aanval te reageren. Zie ik het nou verkeerd of had ik gewoon de pech met een stel idioten te spelen?
Ik deed het best aardig volgens mij. Moet nog wel de hotkeys uit m'n hoofd leren.
Het viel me trouwens wel op dat veel mensen domweg naar voren rushen zonder de tijd te nemen om CP's veilig te stellen. Nou zijn fortifications niet extreem sterk maar ze geven je wel wat extra tijd om op een aanval te reageren. Zie ik het nou verkeerd of had ik gewoon de pech met een stel idioten te spelen?
Waarschijnlijk kan ik dan wel. Welke server?Is fine by me. Wat dacht je van zaterdag 28/3 @ 20:00 uur? Eerst knallen, dan bieren
Waarschijnlijk dat laatste...Teh_Waggel schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 12:07:
Zo de campaign en de eerste paar online potjes zitten erop. Heb alleen nog maar op Fjord gespeeld.
Meh, meestal is het eerst gewoon de eerste aanval afslaan, dan pas veilig stellen.. Immers als je in het begin achterloopt, dan loop je achter de feiten aan.. Ik laat meestal (ligt eraan welke groep ik ben) een tankje of poppen achter zodat ze lang fortifications worden, maar alleen als ze in de achterste linie liggen.. Want 2 tankbusters en alles is weg..
En zaterdag om 20.00 is prima, ik ben helaas nog steeds leider van de 2 GoT clans, aangezien iedereen weg is gegaan.. Dus als iedereen weet me wel te vinden
En laat je ign ff achter hiero
En zaterdag om 20.00 is prima, ik ben helaas nog steeds leider van de 2 GoT clans, aangezien iedereen weg is gegaan.. Dus als iedereen weet me wel te vinden
Verwijderd
Oké, ik zal er zijn zaterdag 20u. Laten we in de algemene chat afspreken, volgens mij is er zelfs een optie om een aparte chat-room aan te maken. We zien wel.
Ik neem aan dat een IGN een In Game Nickname is? Mijne is f0ster[Co]
Ik neem aan dat een IGN een In Game Nickname is? Mijne is f0ster[Co]
Gaat vanavond nog door? Mjn IGN is Vicecomes.
[ Voor 6% gewijzigd door Vae Victus op 28-03-2009 17:54 ]
Ik kan helaas niet. Heb een bruiloft van een vriend van me. Hoewel dat wel een klein beetje in de WiC lijn ligt, hij is namelijk beroepsmilitair
Gefeliciteerd,
Ik ben wat later online, zie net dat er een update bezig is. Ben er met 15 min.
Nu bezig met Update 10, volgens de omschrijving zorgt deze update ervoor dat de compatibiliteit met de uitbreiding wordt toegevoegd en dat securom verwijderd is. YIPPIE
Ik ben wat later online, zie net dat er een update bezig is. Ben er met 15 min.
Nu bezig met Update 10, volgens de omschrijving zorgt deze update ervoor dat de compatibiliteit met de uitbreiding wordt toegevoegd en dat securom verwijderd is. YIPPIE
[ Voor 45% gewijzigd door Vae Victus op 28-03-2009 20:36 ]
Verwijderd
Ja ja, dat waren weer een aantal mooie potjes. Ik denk dat de verhouding win:lose op 3:1 stond. Dit gaan we zekers vaker doen, ook al is het lastig met 4/5 man allemaal USSR te zijn 
FikkieHo thanx voor de support role en Vicecomes voor de infanterie!
FikkieHo thanx voor de support role en Vicecomes voor de infanterie!
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2009 22:49 ]
Je vergeet icegodd
Die reed/vloog ook vrolijk mee met jouw
Zie zijn post wat verder hierboven.
Wanneer gaan jullie weer? Doe ik mee. Jullie hebben vast wel wat behoefte aan kanonnenvlees
Hehe, daar was vae victus al het eerste potje voor.. Hij komt in het spel, ik gooi gelijk een nuke op hem
Ik had gelijk medelijden..
Grappig, ik heb toevallig gisteren ook weer eens wic opgepakt en het blijft een gaaf spel.
Als ik op tijd terug van werk ben, doe ik ook mee op vrijdag 20:00
Als ik op tijd terug van werk ben, doe ik ook mee op vrijdag 20:00
Onze excuses voor het ontbreken van de ondertiteling.
Ik kan me niet herinneren een nuke op me gehad te hebben, wel water later in de map toen in infantery was. Dat was best smerig overigens een Nuke op onze dropzone terwijl mijn Infantery er aan kwam, die waren meteen dood.FikkieHo schreef op zondag 29 maart 2009 @ 12:19:
Hehe, daar was vae victus al het eerste potje voor.. Hij komt in het spel, ik gooi gelijk een nuke op hemIk had gelijk medelijden..
Verwijderd
Iets in mij zegt me dat vanavond niet gaat werken. Zie al die reacties én dat mooie weer buiten ...
Verwijderd
Heb het na enkele maanden afwezigheid maar weer een kans gegeven. Ging relatief best lekker, met in 4 keer twee keer een eerste en een keer de tweede plek. Daarnaast was het ook gewoon weer leuk om te doen, het blijft een unieke gameplay.
Wat ik jammer vind is dat ik in die 4 games maar 1 keer met iemand anders die ook een mic had in het team zat.
Wat ik jammer vind is dat ik in die 4 games maar 1 keer met iemand anders die ook een mic had in het team zat.
tegenwoordig word je gek van medium air gasten en artynoobs
beta patch 11
CHANGELOG UPDATE 11
New features:
- Four new multiplayer maps:
- do_Apocalypse
Deep in the jungles of the Mekong, Soviet and U.S. forces struggle for possession of a vital intelligence dispatch.
- do_Canal
A tranquil canal divides Soviet and U.S. forces as they fight for control of a small French Village
do_Studio
In an attempt to crush the morale of the hated Americans, Mother Russia has decided to attack the heart of their enemy’s entertainment industry!
- do_Tequila
A sleepy Mexican village is shaken out of its siesta by the sound of roaring Soviet and U.S. tanks.
Units and balancing:
- US and USSR Anti-Air Strike timings are now identical to the NATO Anti-Air Strike
- Infantry squads now drop with a larger spread
- Infantry squads now have a larger formation spread after move orders
- Forest clearing has been removed from all units except for artillery units and special ability on medium tanks
- Changed the health of a stone bridge that had 50% more health than it should. All bridges should now be destroyable with two Laser Guided Bombs
Bug fixes:
- Fixed a bug where infantry squads would sometimes get deselected when a member of the squad died
- Fixed a bug where sniper units inside buildings would sometimes fire at units they did not have line of sight to
- Fixed a bug where infantry would run out of the forest when dropped from a helicopter
beta patch 11
CHANGELOG UPDATE 11
New features:
- Four new multiplayer maps:
- do_Apocalypse
Deep in the jungles of the Mekong, Soviet and U.S. forces struggle for possession of a vital intelligence dispatch.
- do_Canal
A tranquil canal divides Soviet and U.S. forces as they fight for control of a small French Village
do_Studio
In an attempt to crush the morale of the hated Americans, Mother Russia has decided to attack the heart of their enemy’s entertainment industry!
- do_Tequila
A sleepy Mexican village is shaken out of its siesta by the sound of roaring Soviet and U.S. tanks.
Units and balancing:
- US and USSR Anti-Air Strike timings are now identical to the NATO Anti-Air Strike
- Infantry squads now drop with a larger spread
- Infantry squads now have a larger formation spread after move orders
- Forest clearing has been removed from all units except for artillery units and special ability on medium tanks
- Changed the health of a stone bridge that had 50% more health than it should. All bridges should now be destroyable with two Laser Guided Bombs
Bug fixes:
- Fixed a bug where infantry squads would sometimes get deselected when a member of the squad died
- Fixed a bug where sniper units inside buildings would sometimes fire at units they did not have line of sight to
- Fixed a bug where infantry would run out of the forest when dropped from a helicopter
Verwijderd
Ik heb sinds donderdag WiC in mijn bezit incl Sovjet campaignes. Ik vind het wel wat hebben. Al krijg ik nu beetje het gevoel van een C&C - Generals kloon maar dan anders.
Maakt het spel zeker niet minder leuk.
Maakt het spel zeker niet minder leuk.
Juist 1 van de games waarvan ik de gameplay altijd uniek gevonden heb. Qua setting en sfeer misschien wel een beetje C&C: Generals achtig. Sinds kort geleden weer opgepakt. Al een hele tijd kolonel geweest, van de week m'n eerste ster verdiend! Door constant mensen die VOIP gebruiken en tactisch spelen toe te voegen aan m'n vriendenlijst heb ik nu elke avond wel iemand om mee te spelen. Vaak vinden de betere spelers elkaar op die manier en worden de games van een stuk hoger niveau. Twee daagjes terug bijvoorbeeld op een server waar iedereen 4 sterren had met uitzondering van ik en een Lt. Kolonel. Als dan de helft van je team VOIP gebruikt en de andere helft weet wat 'ie doet, en dat bij het andere team ook gebeurd, heb je goeie games.
Regelmatig keiharde comebacks waar in de laatste 2 minuten van een game 1 van de teams die achter staat het spel naar zich toe weet te trekken door tactisch gebruik van TA. Had in een game meer als 500 punten voor het gebruik van tactical aid
Wordt ook heel moeilijk om af te sluiten dan.. Laat je de rest van het team een beetje in de steek
En dus ga je maar door tot 02:00 wanneer iedereen besluit naar bed te gaan 
Edit: woops, via google hier gekomen en niet naar de datums gespiekt...
Regelmatig keiharde comebacks waar in de laatste 2 minuten van een game 1 van de teams die achter staat het spel naar zich toe weet te trekken door tactisch gebruik van TA. Had in een game meer als 500 punten voor het gebruik van tactical aid
Edit: woops, via google hier gekomen en niet naar de datums gespiekt...
[ Voor 3% gewijzigd door Mmore op 15-05-2010 12:53 . Reden: datum ]
Verwijderd
Misschien een hele late reactie op dit spel maar toch leuk om te lezen dat er mensen zijn die graag tactisch spelen of desnoods de moeite doen om met betere spelers de strijd aan te gaan, er zelf beter van te worden maar tenminste niet als een noob zomaar wat doen en denken ik hun eentje de strijd te kunnen winnen.
Ik maak dat met regelmaat mee en leuk is anders als je van andere spelers een bepaalt niveau verwacht om als team het spel naar je toe te kunnen trekken.
Ik heb om die redenen een hele tijd terug WIC de kast in gedaan omdat ik alleen maar met idioten was omringd,niet dat ik zo geweldig was, integendeel,maar ik probeerde wel altijd al spelende te leren en dat dan weer later ten goede te gebruiken.
Indien er iemand zich geroepen voelt om weer eens dit spel te gaan spelen,laat het even weten dan haal ik het spel weer uit de kast en stof ik e.e.a af
Ik maak dat met regelmaat mee en leuk is anders als je van andere spelers een bepaalt niveau verwacht om als team het spel naar je toe te kunnen trekken.
Ik heb om die redenen een hele tijd terug WIC de kast in gedaan omdat ik alleen maar met idioten was omringd,niet dat ik zo geweldig was, integendeel,maar ik probeerde wel altijd al spelende te leren en dat dan weer later ten goede te gebruiken.
Indien er iemand zich geroepen voelt om weer eens dit spel te gaan spelen,laat het even weten dan haal ik het spel weer uit de kast en stof ik e.e.a af
Verwijderd
Ik vond dit spel ook altijd zo geweldig. Het gaf bij mij altijd zo'n kick om van minuut 1 naar minuut 20 een dorp aan flarden te schieten. ik speelde dit voor het laatst rond kerstmis, en toen waren er nog maar enkele servers met spelers, dus ik weet niet hoe het nu zit.
Daarnaast heb ik mijn Key verloren. Dus ik kan het ook niet opnieuw installere of online spelen.
Wat mij betreft mag dit spel een vervolg krijgen, want de gameplay was erg goed.
Daarnaast heb ik mijn Key verloren. Dus ik kan het ook niet opnieuw installere of online spelen.
Wat mij betreft mag dit spel een vervolg krijgen, want de gameplay was erg goed.
Ik heb een tijdje terug in de Intertoysbudgetbak de volledige editie gevonden voor een lousy 5 euro. Nu had ik al de CE maar ach, voor E5 de uitbreiding is peanuts natuurlijkVerwijderd schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 08:56:
Ik vond dit spel ook altijd zo geweldig. Het gaf bij mij altijd zo'n kick om van minuut 1 naar minuut 20 een dorp aan flarden te schieten. ik speelde dit voor het laatst rond kerstmis, en toen waren er nog maar enkele servers met spelers, dus ik weet niet hoe het nu zit.
[ Voor 4% gewijzigd door Vrijdag op 11-06-2010 09:58 ]
Zijn er nog mensen die dit spel spelen?
Ik heb dit spel gister voor 10 euro bij de Bart Smit opgepakt, en ik wist dat dit een vette game was aangezien ik in 2007 aan de closed beta heb deelgenomen. Heb er al een aantal games tegen bots opzitten en damn, dit spel is (weer) mijn fave strat. game
Wel jammer dat de officiële servers atm down zijn, aangezien ik toch wel graag online aan de slag wil
Ik heb dit spel gister voor 10 euro bij de Bart Smit opgepakt, en ik wist dat dit een vette game was aangezien ik in 2007 aan de closed beta heb deelgenomen. Heb er al een aantal games tegen bots opzitten en damn, dit spel is (weer) mijn fave strat. game
Wel jammer dat de officiële servers atm down zijn, aangezien ik toch wel graag online aan de slag wil
Ik speelde het voor het laatst met een aantal GoTers hier, maar verder ligt ie maar een beetje te verstoffen
Too bad, ik vermaak mij er prima mee, meestal via Hamachi, aangezien het online soms een beetje moeilijk is aangezien de meesten top100 spelers zijnFikkieHo schreef op maandag 29 november 2010 @ 14:15:
Ik speelde het voor het laatst met een aantal GoTers hier, maar verder ligt ie maar een beetje te verstoffen

Verwijderd
Als er iemand komend weekend,zaterdag? zondagavond? wil spelen,laat het even weten middels een reactie in dit topic dat ik in de gaten zal houden.
Ik vind dit spel nog altijd beter dat bijvoorbeeld het pas gekochte R.U.S.E.
Ik vind dit spel nog altijd beter dat bijvoorbeeld het pas gekochte R.U.S.E.

Verwijderd
Ik speel WiC nog steeds. Meestal zijn er maximaal een stuk of 10 servers met spelers. De diehards blijven over zeg maar.
Meestal is het zo dat je of met complete noobs speelt of met echte kenners, iets daar tussen is er niet meer.
Ben benieuwd of er nog een vervolg komt na soviet assault.
Meestal is het zo dat je of met complete noobs speelt of met echte kenners, iets daar tussen is er niet meer.
Ben benieuwd of er nog een vervolg komt na soviet assault.
Verwijderd
Ik ga komende week in het weekend van 24 september dit spel installeren en hoop enige mensen van GoT daar aan te treffen voor een online potje. Gebruik dit topic om je voorliefde kenbaar te maken en wie weet zien wij elkaar op het slagveld.
Wauw, WiC weer omhoog
Heerlijk spel, maar ik blijf toch voorlopig bij LoL 
Of zal ik 'm toch installeren?
Of zal ik 'm toch installeren?

Surfin' paradise!
Yes, vorige week ook maar WiC geinstalleerd nadat ik alleen maar zat te ragen bij LoL
Ik snap niet waarom WiC praktisch uitgestorven is, het is echt een van de beste en tevens nog mooiste RTS games die ik ken. Zeker met de nieuwste patch kan het qua graphics met gemak concurreren met hedendaagse RTS games.
Overigens krijg je met de laatste patch nu die Soviet Assault (oid) expansion er gratis bij.
Overigens krijg je met de laatste patch nu die Soviet Assault (oid) expansion er gratis bij.
Verveelde en dacht eens aan de goede rts games die ik vroeger speelde. Toen dacht ik ineens aan WiC, helaas kon ik me WiC DVD nergens meer vinden. Voordat ik hem nogmaals aanschaf wil graag weten het hoe "praktische" uitgestorven het is 
Is het nog redelijk te doen om een game te vinden?
Is het nog redelijk te doen om een game te vinden?
Mja zijn nog een paar servers. Maar maximaal 50 mensen online tegelijk...
Vrijdag overigens op een LAN nog WiC gedaan, was super gaaf
Vrijdag overigens op een LAN nog WiC gedaan, was super gaaf
[ Voor 31% gewijzigd door Avalaxy op 27-09-2011 22:48 ]
Hmm matig 
Morgen maar eens kijken of ik hem aanschaf. Ontzettend leuke tijd met dit spel gehad, altijd veel volle servers tijdens zijn hoogtepunt.
krijg je bij de steam versie ook gratis Soviet Assault? Aangezien die versie nl ook nog es 10 euro kost.
edit: ja die zit dus inbegrepen
Al genoeg reden om hem aan te schaffen.
Morgen maar eens kijken of ik hem aanschaf. Ontzettend leuke tijd met dit spel gehad, altijd veel volle servers tijdens zijn hoogtepunt.
krijg je bij de steam versie ook gratis Soviet Assault? Aangezien die versie nl ook nog es 10 euro kost.
edit: ja die zit dus inbegrepen
[ Voor 12% gewijzigd door evilpin0 op 27-09-2011 22:58 ]
Niet alleen bij de steam versie. Je krijgt met de nieuwste patch sowieso die uitbreiding, of je nou de DVD of downloadversie hebt.
Gekocht en weer online gespeeld. Gelukkig me account kunnen retrieven 
Was weer erg leuk online, jammer dat ik gekicked werd toen ik dubbel artillery dropte. Sommige mensen nemen het een beetje te serieus.
Was weer erg leuk online, jammer dat ik gekicked werd toen ik dubbel artillery dropte. Sommige mensen nemen het een beetje te serieus.