Het is inderdaad wel vaker zo dat vaste banen en lange(re) termijncontracten eerder worden gegeven aan hen die bereid zijn meer te doen dan de standaard bijdrage, omdat dit als meerwaarde van de medewerker wordt gezien. Ook eventuele bonussen of extraatjes worden sneller aan dergelijke medewerkers gegeven, en persoonlijk kan ik me daar wel in vinden. Het zijn tenslotte extraatjes en beloningen; dat is niet bedoeld als negatieve opinie voor de andere medewerkers.Anoniem: 31556 schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 18:49:
M'n contract loopt echter in februari af en en ik hoor over 1,5 week of het verlengd wordt of niet. Als dat het niet wordt zit ik dus in hetzelfde schuitje als de TS.
* gambieter heeft net een cursus jaargesprekken/beoordelingen gedaan van zijn huidige werkgever en begon zich te ergeren aan het softe gebeuren. Je mag mensen geen opdrachten meer geven maar je moet gezamenlijk met de medewerker een takenpakket voor hem/haar samenstellen...
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.