Jij bent zeker een mooiweerrijder die het ding laat staan en in het sardienblik stapt zodra het ietsje te koud of mistig is, laat staan je een drupje voelt?FragDaddy schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 14:23:
Gure omstandigheden? Het is een motor, geen freaking sneeuwscooter.
Quelle chimère est-ce donc que l'homme? Quelle nouveauté, quel monstre, quel chaos, quel sujet de contradiction, quel prodige!
en als hardloper groet je een panda als je hem inhaaldLoneGunman schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 14:26:
Hardlopers onderling en Panda-rijders (oud model). Met beide ervaring
Behalve het groeten heb je ook het bedankzwaaitje, het is hier erg onbeleeft als je niet bedankt/verexcuseerd als een ander voor je wacht (onafhankelijk wie er nou voorrang heeft)
Mag je een gegeten paard in de bek kijken?
Garmin Forerunner 245 | hardlopen ftw! | Voeg me toe op Gamin Connect of Strava
tips voor New York
Ford Ka
Suus Alto
Fiat Multipla
Peugeot 1007
Alle citroens
Alle mercedes
En ik zwaai altijd naar blonde vrouwelijke schone bestuurders....gewoon lekker sjansen op de weg, en met file proberen er naast te blijven
T60P Widescreen
Ja, ik gebruik mijn motor alleen voor de hobby en NIET voor woon/werk. Daarnaast heb ik onder de 15 graden met mijn huidige banden niet voldoende grip en dat is niet leuk rijden. Ben ik beperkt tot het maken van wat wheelies, want hard door de bochten of stoppies zijn dan domweg gevaarlijk (ivm glijden). Hij blijft dus gewoon lekker warm binnen staan.unclero schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 16:01:
[...]
Jij bent zeker een mooiweerrijder die het ding laat staan en in het sardienblik stapt zodra het ietsje te koud of mistig is, laat staan je een drupje voelt?
Motor is dus echt alleen om sportief mee te rijden. Soms doe ik nog eens een toertochtje met bekenden, maar dat is niet van harte.
WAAATAlle mercedes
Heel fijn om mijn mooie mercedes in hetzelfde rijtje te zien staan als een Fiat Multipla
[ Voor 13% gewijzigd door FragDaddy op 12-10-2007 22:37 ]
Have a wheelie good weekend!
unclero schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 16:01:
[...]
Jij bent zeker een mooiweerrijder die het ding laat staan en in het sardienblik stapt zodra het ietsje te koud of mistig is, laat staan je een drupje voelt?
Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride
ToolkiT schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 16:41:
[...]
en als hardloper groet je een panda als je hem inhaald
Ik groet op de motor ook practisch elke andere motorrijder, zelfs op de snelweg. Ik heb zelfs de neiging als ik in een busje zit om te zwaaien, maar om de een of andere reden voelt dat een beetje raar
Verder zwaaien koeriers ook naar elkaar. Voornamelijk DHL, UPS en andere 'echte' koeriers. Tussen die duizenden TNT-busjes is het niet meer te zien welke voor 'TNT express' rijden en welke gewoon luie postbodes zijn (nofi). TNT-ers zwaaien iig bijna nooit terug, de rest bijna altijd wel.
De ene maakt mij belachelijk en de ander maakt mijn auto belachelijk
En Dinx gooit nog wat olie op het vuur
Have a wheelie good weekend!
Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride
Verwijderd
(Je hoeft nu niet te denken dat ik continu zwaaiend mij vervoer
Deze dingen dus (de mijne):
Verder groet ik ook naar alle schakelende motoren, dus gene motorscooters tenzij ze zelf ook zwaaien. Maar op me motor-Dax zwaai ik alleen als hun eerst zwaaien want vaak denken ze dat ik een brommer ben ofzo
[ Voor 35% gewijzigd door XoReP op 26-10-2007 00:46 ]
Verwijderd
Ik zwaaide ze altijd na....XoReP schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 00:44:
Mini4takt rijders (dus originele Honda en replcia's van Dax, Monkey, Gorilla, ZB, SS, CD, C etc.)
Deze dingen dus (de mijne):
[afbeelding]
Verder groet ik ook naar alle schakelende motoren, dus gene motorscooters tenzij ze zelf ook zwaaien. Maar op me motor-Dax zwaai ik alleen als hun eerst zwaaien want vaak denken ze dat ik een brommer ben ofzo
Sinds jincheng die mini4taktjes in containerladingen vol op de Nederlandse markt dumpt zie ik er daar steeds meer van rondrijden.. En wat ik me altijd afvraag: rijd dat nou echt lekker?XoReP schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 00:44:
Mini4takt rijders (dus originele Honda en replcia's van Dax, Monkey, Gorilla, ZB, SS, CD, C etc.)
Quelle chimère est-ce donc que l'homme? Quelle nouveauté, quel monstre, quel chaos, quel sujet de contradiction, quel prodige!
lolWimo. schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 01:05:
Als ik langs het station rij zwaai ik als BMW rijder naar de dealers. Ze zwaaien altijd terug!
De gustibus non est disputandum ||| Vivat, Vivat, Societas Gymnasii Hagani !
In de auto niet zo speciaal naar een bepaalde rijdersgroep.
Op de mtb wel naar alle voetgangers "hallo" of "goedendag". Andere mtb'ers sowieso altijd groeten (wederzijds).
Ik merk wel dat (no offence) wielrenners soms opkijken als een mtb'er hoi zegt.
Verwijderd
Zal ook moeten, mtb'ers komen ook stukken meer mensen (voetgangers) tegen in de bossen...Verwijderd schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 10:27:
MTB-ers groeten meer...
Als je dan als een botte boer langs komt geknald, dan merk je het vanzelf wel.
Jincheng verkoopt bijna niks meer in Nederland. Tegenwoordig zijn het Skyteam's maar die rijden eigenlijk gewoon beter als Honda's als wat ik nu begrepen heb. Liggen gewoon echt strak op de weg en is perfect mee op de snelweg te rijden, hoewel iets meer vermogen wel wat relaxter rijd.unclero schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 10:00:
[...]
Sinds jincheng die mini4taktjes in containerladingen vol op de Nederlandse markt dumpt zie ik er daar steeds meer van rondrijden.. En wat ik me altijd afvraag: rijd dat nou echt lekker?
Verwijderd
De 110cc en 150cc blokken worden ook op Quads gebruikt en lopen echt super netjes.XoReP schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 11:49:
[...]
Jincheng verkoopt bijna niks meer in Nederland. Tegenwoordig zijn het Skyteam's maar die rijden eigenlijk gewoon beter als Honda's als wat ik nu begrepen heb. Liggen gewoon echt strak op de weg en is perfect mee op de snelweg te rijden, hoewel iets meer vermogen wel wat relaxter rijd.
Of het nu beter als een echte honda rijdt weet ik niet. Mijn Dax was 100% goed qua lager, bussen, remmen enzovoorts.
Dit reed echt super en ik durfde er harder mee dan met een SS.
Er wordt gewoon veel geprutst zonder kennis en al zeker zonder geld.
Verwijderd
Het groeten naar auto's is volstrekt kansloos, op een binnenweg passeer je elkaar met 200 km/h (in NL met 160) en op de autobahn heb ik geen tijd om naar de zijkant te kijken wat ik nu weer inhaal.
Uitzonderingen zijn:
- vrachtauto's van transport bedrijven uit het Land van Altena, Tussen Gorinchem en Oosterhout zeg maar. Daar werken drie vrienden van me en die rijden op Duitsland, dus het gebeurt nog wel eens dat ik ineens naar de rechter baan migreer, handje uit het schuifdak, en dan bij de eerst volgende raststätte stoppen en een bakkie doen.
- bekenden, bijvoorkeur nét op het laatste moment voor ze uit beeld izjn, zodat je nog nét dat geschrokken gezicht ziet "oh kut, ik moet zwaaien".
- bejaarden die de straat over willen steken. Althans, ik stop en wapper wat met m'n hand dat ze lopen kunnen, dat geldt vast ook wel want ze zwaaien altijd terug.
Dus ik zwaai altijd naar jou, eindelijk weet ik eens je nick hier op GoT...!chimo schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 07:53:
[...]
Mja, de politie zwaait altijd naar mij.. (met lichten)
Alle hulpverleningsdiensten groeten elkaar als men elkaar ziet en de situatie het toelaat.
http://yor.minitroopers.com
Begon er 1 te zwaaien met dezelfde in dezelfde kleur. Wist niet meer hoe ik het had
kinderachtig zootje die taxibranche...
En verder op de motor naar alles wat ook een motor is, maar in het bijzonder naar andere old-timer-BMW-rijders
Permanent wintericon!
En uiteraard het bedankt-zwaaitje, wat veel voorkomt als trucker in een te krap wegennet, maar ja......dat telt eigenlijk niet....
Evil in general does not sleep, and therefore doesn't see why anyone else should. | There is no "i" in denial. | There is no "i" in TEAM, but there is ME!
Ook steek ik soms mn duim omhoog op de snelweg naar motorrijders als ik oogcontact heb. Soms lukt het om een actie uit te lokken
I served in a company of heroes.
Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
Multipla..?Dupje schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 22:48:
Vroeger heeel vaak in de multipla, maar nu is dat zo goed als voorbij.. Wel jammer, was altijd leuk hoe mensen aan het zwaaien waren. Ik ben benieuwd of ik ooit iemand in een punto ga zien zwaaien..
Verwijderd
Rare opmerking... auto was helemaal niet zo gek in gebruik namelijk.
Ik lach je toch ook niet uit om je grote neus ?
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2007 04:04 ]
Ik zwaai (in mn defender) naar alle Land Rovers waar er enige kans van terugzwaaien is. LR series 1, 2 en 3 defenders, disco's met enig hobby karakter en RRC's. Anderen rijden met iets minder LR-liefde en zwaaien niet.Maciek schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 22:54:
Als ik in een Land Rover Defender rij dan zwaai ik vrolijk terug naar mede defender rijders. Vind het wel iets hebben.
Cedo Nulli
Verwijderd
Sinds enige tijd rij ik in een overdekte elektrische brommer en laatst groette iemand in een brommobiel mij. Ik heb maar terug gegroet, maar ga hier geen gewoonte van maken. Anders kan ik dalijk alle brommer rijders gaan groeten.
OMG....Multipla had echt verboden moeten worden...ding is ZO ENORM GIGANTISCH LELIJK. Praktisch is 1 ding, maar de keer dat ik in dat ding zat werd ik echt door iedereen uitgelachen...en terecht...ding is echt gruwelijk lelijk.....echt geen woorden voor. Ik vind weinig echt lelijk en kan van veel auto's nog wel begrijpen dat anderen hem mooi vinden........maar de MULTIVLAAI?Verwijderd schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 04:04:
[...]
Rare opmerking... auto was helemaal niet zo gek in gebruik namelijk.
Ik lach je toch ook niet uit om je grote neus ?
Neus = aangeboren
Multipla = bewuste keuze........hij heeft helemaal gelijk: multipla =
[ Voor 7% gewijzigd door Seesar op 29-10-2007 16:09 ]
T60P Widescreen
'Leleuk' vind ik de beste omschrijving voor een vormgeving van deze klasse
[ Voor 19% gewijzigd door the-edge op 29-10-2007 16:31 ]
Alleen de bestuurders van de engelse sportwagens groeten meestal niet terug
Time is an illusion, Lunchtime doubly so
Verwijderd
Ik kan me zo voorstellend at als je van antieke Engelse auto's houdt dat een e9 niet als Klassiek maar als Oud wordt gezien. Als ik zo'n ding zie rijden heb ik ook meer zoiets van "geen geld voor een nieuwe?" dan "wow, een klassieker".2bmws schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 16:29:
Als ik in m'n klassieker (BMW 3.0 CS) rijdt, groet ik de andere klassiekers.
Alleen de bestuurders van de engelse sportwagens groeten meestal niet terug
En ja, dat is 100% persoonlijk en als je van klassieke BMWs houdt is het ook een flut argument dat ben ik alvast preventief met je eens. Maar ik kijk zelf ook wél naar klassieke Yanks en Sunday Riders (want klassieke Engelse auto's moet je 6 dagen per week repareren...) en niet naar BMWs, dus ik snap wel waarom ze niet naar je zwaaien. Of het snobbig is of gewoon "eh, huh, hoezo zwaait die gast in die ouwe BMW naar me?" weet ik verder niet, is per auto verschillend gok ik.
Ik deed het ook in het begin (na 1 minuut had ik een lamme arm
...less is more
ik "groet" ook wel naar vrachtwagenchauffeurs als ze me er tussen hebben gelaten bijv. (links/rechts/links met de knipperlichten)
I'm not weird, I'm a limited edition
Met Engels bedoel ik dus de rijders van een MGB / Triumph enz. die zijn vaak nog jonger dan mijne..Verwijderd schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 11:26:
[...]
Ik kan me zo voorstellend at als je van antieke Engelse auto's houdt dat een e9 niet als Klassiek maar als Oud wordt gezien. Als ik zo'n ding zie rijden heb ik ook meer zoiets van "geen geld voor een nieuwe?" dan "wow, een klassieker".
En ja, dat is 100% persoonlijk en als je van klassieke BMWs houdt is het ook een flut argument dat ben ik alvast preventief met je eens.
...
MGB (1962-1980) - mijn BMW CS (1969 - 1975) , zo'n MG is ook niet bepaald antiek...
De E9 zie ik zelden "in het wild" en een Engelse sport auto ongeveer op elke hoek
Wat ik ook altijd jammer vind, een klassieker met een gele kentekenplaat... - een klassieker moet een blauwe hebben....
Time is an illusion, Lunchtime doubly so
Verwijderd
Taxi's van hetzelfde bedrijf, ook die van andere bedrijvenWokkels schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 21:21:
Toen ik nog op de taxi zat: chauffeurs van hetzelfde bedrijf, natuurlijk niet naar die van de andere bedrijven in de stad, want dat zijn eikels...
kinderachtig zootje die taxibranche...![]()
En verder op de motor naar alles wat ook een motor is, maar in het bijzonder naar andere old-timer-BMW-rijders
Apart, maar toch doe je het en anders doen de anderen het wel. Als ik op de fiets zit zwaai ik ook gewoon naar hun, maar dat snappen ze meestal dan niet
Komt door die rammelpot die je uitlaat noemt zeker?Verwijderd schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 14:38:
ik krijg in mijn honda civic ook wel eens een groet maar vooral nakijkende gezichtjes.
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Ik ben de beroerdste niet, ik groet dan wel terug.
Die gast achtervolgde me gewoon op de A1 en zwaaide meerdere keren.
Zelf zwaaide ik alleen toen ik nog een Clio Williams had naar anderen met dezelfde auto
Met de Clio (werk): Helemaal niemand. Eventuele bekenden herkennen me niet in dat ding en naar mensen met dezelfde auto zwaai ik ook niet. Ik wil geen lamme arm krijgen, daarnaast is het toch een bepaalde doelgroep die er veel in rijdt (40+ en géén autoliefhebber)
Met de Chrysler (prive): naar bekenden en soms naar mensen die kennelijk last van hun nek hebben ofzo, ik word onderweg nog wel eens nagekeken. In langzaamrijdend/stilstaand verkeer begint me dat ook daadwerkelijk op te vallen
Op het A'dam-Rijnkanaal? In Utrecht vind je eerder handen ín het A'dam-RijnkanaalVerwijderd schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 18:46:
[...]
Ik heb wel eens een handje gezien op het A'dam-Rijnkanaal, maar weet niet of het gebruikelijk is.

Wat werd beloond met een prachtig geluidje toen 'ie aardig rap wegtrok
Verders groet ik nooit andere automobilisten, met een twingo heb je daar een aardige dagtaak aan. De enige groet die ik zo nu en dan uitoefen is de 'steek maar over hoor' wuif
[ Voor 28% gewijzigd door Dentheman op 24-02-2008 23:40 ]
Zie ondertitel
Verwijderd
Maargoed. Best leuk als je er op let wie naar wie allemaal groet
edit: Hmm, zie nu dat er al 7 pagina's zijn. Was me nog niet opgevallen.
[ Voor 19% gewijzigd door Zerora op 29-02-2008 17:48 ]
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
Oja en ik groet altijd mensen die netjes en verstandig rijden
[ Voor 14% gewijzigd door sjaakaq op 29-02-2008 18:40 ]
leoaq.fm // Jeune Loop
[ Voor 4% gewijzigd door CodeCaster op 29-02-2008 18:45 ]
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
joh, lees het eens als gewone woordenCodeCaster schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 18:43:
Nu kan ik het heel erg mis hebben, maar dat zijn volgens mij onmogelijke nummerborden. Er staan namelijk geen klinkers op nummerborden.
Ik groet eigenlijk niemand, en denk ook niet dat ik dat ga doen.(heb rijbewijs nog niet
Dat is wel grappig. Het zijn ook vaak precies dezelfde auto's omdat die met meerdere tegelijk op kenteken worden gezet.leokennis schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 18:39:
Mensen met bijna hetzelfde nummerbord. Mijn ouders hadden een auto met FA-KE-04 en 'we' zijn zowel de FA-KE-03 als de FA-KE-05 tegengekomen...een in de buurt en een aan de andere kant van het land![]()
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Ik ben ook heel vaak gegroet toen ik rondreed in een Twike en in een CityEl (elektrische voertuigen). Mensen zwaaien, draaien hun nek bijna uit de kom om te zien wat daar nu rijdt, kinderen in de voorligger klimmen op de hoedenplank en zwaaien zich suf, etc. Erg grappig. Ik raakte toen ook niet uitgezwaaid
Xtool D1 10w laser cutter - IoT moet nooit op internet - 4x HomeWizard plug-in batterij, totaal 10,8 kWh / 3200 watt / 3200 watt, aansturing met Home Assistant - Renault Twizy ± 10000 km per jaar
Haha ik heb 3 maart de mijne gekocht met MX-XX-4X en de nieuwe motor die we erbij kregen aan het eind van het jaar (was al eerder op kenteken gezet dus) had MX-XX-2X hoe toevallig is dat!leokennis schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 18:39:
Mensen met bijna hetzelfde nummerbord. Mijn ouders hadden een auto met FA-KE-04 en 'we' zijn zowel de FA-KE-03 als de FA-KE-05 tegengekomen...een in de buurt en een aan de andere kant van het land![]()
* X is dus andere letter maar ff weggehaald voor de ckerheid