Iemand ervaring met het unlocken van een branded t-mobile Touch? Ik ben van plan dit te gaan doen maar wil wel zkr weten dat daarna mijn hi -kaartje er ook in werkt.
Alvast bedankt.
Alvast bedankt.
Ga naar de pagina die je als startpagina wilt hebben;miles schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 07:48:
Weet iemand of het mogelijk is de startpagina van PocketInternet te wijzigen. Nu krijg ik een htc intranetpagina, maar die wil ik niet....
Heb je al een hard-reset geprobeerd? Denk dat dat het enige is wat werkt.Verwijderd schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 08:51:
HTC touch - HTCCalendar.exe
Ik weet niet precies hoe ik het voor elkaar heb gekregen, maar ik krijg de volgende melding als ik op het basisscherm van mijn HTC Touch links onder op Agenda klik de volgende melding:
HTCCalendar.exe
blabla
dat is hier verbodenRiccardo schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 09:32:
Iemand ervaring met het unlocken van een branded t-mobile Touch? Ik ben van plan dit te gaan doen maar wil wel zkr weten dat daarna mijn hi -kaartje er ook in werkt.
Alvast bedankt.
...less is more
Verwijderd
Mischien de softwaretoets een keer opnieuw toewijzen aan je kalender/agenda?Verwijderd schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 08:51:
Ik weet niet precies hoe ik het voor elkaar heb gekregen, maar ik krijg de volgende melding als ik op het basisscherm van mijn HTC Touch links onder op Agenda klik de volgende melding:
HTCCalendar.exe
Het bestand 'HTCCcalendar' kan niet worden geopend. Het is niet ondertekend met een vertrouwd certificaat of een van de componenten is niet gevonden. U moet dit bestand wellicht opnieuw installeren of herstellen als dit probleem zich blijft voordoen.
Als ik via start - agenda, de agenda erbij haal, werkt het apparaat wel gewoon goed en kom ik in de agenda terecht.
Verwijderd
Als 201MHz, in de slaapstand, automatisch de laagste snelheid is, dan heeft het onderclocken bij de min. snelheid weinig zin blijkbaar?TifKag schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 13:11:
[...]
Uit de online manual.
Overclock on wakeup: This option let BatteryStatus overclock the cpu on wakeup/resume of the device. The latter implies, that the cpuspeed falls back to the original cpuspeed if the device switches in one of the sleep modes. This is controlled by the operating system itself !
Tijdens de "slaap" periode gaat hij dus niet lager dan 201 Mhz.
Misschien een beetje teveel Flash op die site? Als je het echt met niets anders aan het werk krijg probeer eens www.livescore.com of via WAP, kost dan wel geld, http://wap.livescore.com/.Verwijderd schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 21:58:
Hoi, als ik met mijn telefoon op www.futbol24.com -> livenow ga, krijg ik ipv de standen van de wedstrijden alleen please wait te zien (wat na enkele seconden hoort te verdwijnen). Ik probeer het met nokia's N series het werkt perfect met de N95 en N73, maar als ik met mijn touch in die site ga dan blijft hij haken op please wait. Ik heb het geprobeerd met een programma, genaamd minimo (van Mozilla) dan wilt het wel lukken, maar je telefoon wordt er ontzettend trager van, het internet vertraagt met het programma zoizo + het gebruikt bijna al je werkgeheugen, kan iemand het proberen met die site, misschien dat het bij jou wel lukt. Of is er een lichtere webbrowser dan Minimo dat wel goed functioneert. Want ik denk dat het licht aan het IE webbrowser voor de touch.
Alvast bedankt.
Toch geloof ik niet dat de Touch op standby stand op 201 mhz wordt geklokt. Ik heb namelijk de clocksettings op 201 mhz bij 'zware' applicaties en 156 normaal gezet en doe nu reeds 4 dagen met de batterij (2% left).Verwijderd schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 10:55:
[...]
Als 201MHz, in de slaapstand, automatisch de laagste snelheid is, dan heeft het onderclocken bij de min. snelheid weinig zin blijkbaar?
Is er dan geen mannier om BatteryStatus zo in te stellen dat hij in de slaapstand ook naar bv. 143MHz zakt, kwestie van de autonomie te verbeteren?
Dat zal volgens mij dan wel een pak in autonomie schelen, ik zet hem nu elke nacht uit en doe nu met de batterij ongev. 4 a 5 dagen.
[...]
Verwijderd
Dan zit je simkaart er niet goed in...Verwijderd schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 12:09:
Weet iemand wat dit is ik word er helemaal gek van, me simkaart klepje zegmaar sluit niet geweldig en als ik daar op druk valt hij uit constant dus ook als hij in me zak zit, ook als ik me pennetje terug druk dan valt hij ook uit, ik word er echt niet goed van kan iemand mij helpen?
Je SIM en SD kaart moeten er echt hoorbaar inklikken.Verwijderd schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 12:09:
Weet iemand wat dit is ik word er helemaal gek van, me simkaart klepje zegmaar sluit niet geweldig en als ik daar op druk valt hij uit constant dus ook als hij in me zak zit, ook als ik me pennetje terug druk dan valt hij ook uit, ik word er echt niet goed van kan iemand mij helpen?
Verwijderd
website: http://pocketcm.com/index.phpSjoerd001 schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 10:17:
Weet iemand of er een alternatief telefoonboek bestaat? Kon niets vinden in dit topic of in de startpost namelijk. Er schijnt volgens mij iets te zijn van PCM?
Je moet die kaarten er echt met je stylus of met een mesje ofzo helemaal induwen, en dan onder het randje van het toestel duwen. Ik had dit gister ook, werd er behoorlijk wanhopig van, maar dit is echt de oplossing. Daarna blijft dat zilverkleurige dekseltje ook mooi dicht. Als die kaarten niet goed zitten staat dat een beetje bol...TifKag schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 13:52:
[...]
Je SIM en SD kaart moeten er echt hoorbaar inklikken.
Verwijderd
Helaas, ik heb de toesten proberen opnieuw toe te kennen. Gaat niet werken.Verwijderd schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 10:27:
[...]
Mischien de softwaretoets een keer opnieuw toewijzen aan je kalender/agenda?
Verwijderd
Wat zijn die beginposten toch altijd makkelijk, vooral puntje 15Verwijderd schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 21:34:
Ik heb een klein probleempje.
Sinds ik eindelijk msn gebruikt heb op mn mda touch, en hierbij sync email had aangevinkt, heb ik he tprobleem. Steeds krijg ik nu de melding: het geheugen van de televoon is vol..
Nou denk ik dat hij dus al die mailtjes ergens op mn telefoon geheugen heeft opgeslagen, maar ik kan niet vinden in welke folder.
Ik heb sync email al uitgevinkt en als ik naar mijn berichten ga waar sms ook is enzo, zijn geen emailtjes of acount meer te vinden. Toch zijn mn vrije 9 mb naar 0.8 mb gegaan en krijg ik steeds deze melding.
Oh attatchements werden op de sd kaart opgeslagen, die heb ik ookal verwijderd, dunno of er nog attatchments op het telefoon geheugen zelf zitten?
Weten jullie waar wat bestanden zijn blijven steken?
Thnx... ik ben zo vrij geweest om het Album NL-ROM geschikt te makenMuthas schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 20:43:
Woei!
Er beginnen .cabs te verschijnen van de nieuwe HTC Touch Keyboard en Camera Album programmatjesKeyboard werkt goed op mijn (Engelse) ROM. Alleen geen Nederlands T9 woordenboek dus wacht nog even af.
En de Album viewer! Even 1 minuutje mee getest net, cirkeltje met klok mee om in te zoomen, tegen de klok om uit te zoomen, en zo naar links en rechts sliden voor volgende foto. Snel en dus veel beter als de oude viewer.
Album: http://forum.xda-develope...p?p=1614355&postcount=135
Keyboard: http://forum.xda-develope...read.php?t=336587&page=15
Album werkt sowieso alleen op Engelse ROM, keyboard weet ik niet.
[ Voor 16% gewijzigd door Chris.nl op 28-10-2007 21:08 ]
Verwijderd
Nee serieus..Verwijderd schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 22:49:
Zou het niet weten. Wat denk jij
[ Voor 93% gewijzigd door Chris.nl op 26-10-2007 23:02 ]
Verwijderd
Verwijderd
Thnx wist niet dat dit probleem daaraan gerelateerd was, mare heb het gedraait en het heeft het verholpenerreen schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 22:03:
[...]
Wat zijn die beginposten toch altijd makkelijk, vooral puntje 15
[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2007 00:18 ]
Verwijderd
Werkt i.d.d. op mijn NL rom, is heeel erg mooi progjeChris.nl schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 22:10:
Ik ben zo vrij geweest om het Album NL-ROM geschikt te maken![]()
Kwestie van land-code veranderen in de _setup.xml, kleine moeite.
Menu's zijn wel engelstalig
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2007 00:31 ]
Verwijderd
Jah ik doe het nu met opera webbrowser, met die doet hij het wel gwn goed, denk dat er dan niet veel anders te doen is. Livescore is veel trager dan futbol24 en refresht volgens mij niet automatisch op de PDA.Verwijderd schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 10:55:
[...]
Misschien een beetje teveel Flash op die site? Als je het echt met niets anders aan het werk krijg probeer eens www.livescore.com of via WAP, kost dan wel geld, http://wap.livescore.com/.
Fijn dat jij dat wil uitzoeken, veel plezier in oa. het BioTouch register.Verwijderd schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 00:28:
[...]
Werkt i.d.d. op mijn NL rom, is heeel erg mooi progje![]()
Voor mij een blijvertje, Thnx Chris!!
Hoewel het per foto heel makkelijk aan te passen is is het wel vreemd dat alles bij mij eerst een kwart slag gedraaid isik ben nu alles terug aan het roteren
Straks (lees: morgen) ff kijken of ik de cube kan aanpassen om dit als standaard fotoviewer in te stellen
[ Voor 14% gewijzigd door Chris.nl op 27-10-2007 01:51 ]
Ik heb niets te melden.
Woei Indeed!!! Dit is briljant!!!!Chris.nl schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 22:10:
[...]
Thnx... ik ben zo vrij geweest om het Album NL-ROM geschikt te maken![]()
Kwestie van land-code veranderen in de _setup.xml, kleine moeite.
Menu's zijn wel engelstalig
Hier te downloaden.
Getest op mijn HTC Touch NL rom, werkt waarschijnlijk gewoon op alle nederlandstalige rommetjes.
- edit -
Ik heb er even mee lopen spelen... uber mooi.
Als je veel foto's bekijkt op je touch is dit een aanrader.
Ik install um zelf uiteindelijk niet, maar zou erg leuk zijn om mee te showen.
Ik heb niets te melden.
Las net op het XDA dat een nederlandse rom-bakker dat van plan is.. dus zal niet lang meer duren.joeltje schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 08:44:
Woei Indeed!!! Dit is briljant!!!!Dit moet ergens in een Rom verwerkt worden
Komt eraan, er zijn alleen nog wat kleine bugjes (help doet het niet bijvoorbeeld) wat de ROM-bakkers weg willen hebben voordat ze iets in de oven stoppen. Anders kunnen ze weer een nieuwe gaan maken om de bugs weg te halen wat mensen over het algemeen niet zo leuk vinden (nieuwe ROM in 2 dagen).joeltje schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 08:44:
[...]
Woei Indeed!!! Dit is briljant!!!!Dit moet ergens in een Rom verwerkt worden
[ Voor 38% gewijzigd door Muthas op 27-10-2007 13:21 ]
Verwijderd
je kopieert zeker exe bestanden naar je touch en wilt ze dan installeren?miles schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 17:27:
Als ik probeer een bestand te installeren vanaf de geheugenkaart, zoals in de startpost beschreven staat, krijg ik de melding dat het geen pocketpc toepassing is. Als ik dan vanaf de pc installeer lukt het wel, maar dan wordt het programma niet op de geheugenkaart geplaatst. Wat doe ik fout?
[ Voor 26% gewijzigd door miles op 27-10-2007 18:43 ]
[ Voor 27% gewijzigd door smeerbartje op 27-10-2007 21:04 ]
[ Voor 4% gewijzigd door harydoo op 27-10-2007 22:21 ]
Verwijderd
Funke... een harde reset... ? Hoe bedoel je dat met de HTC touch?funk-e schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 10:22:
[...]
[...]
Heb je al een hard-reset geprobeerd? Denk dat dat het enige is wat werkt.
[...]
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2007 22:29 ]
Lees Tip 8 uit de startpost van dit topic voor meer info.Verwijderd schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 22:29:
Funke... een harde reset... ? Hoe bedoel je dat met de HTC touch?
Harde reset.. uit en aan zetten?
Verwijderd
Je eerste vraag is al heeeeeel vaak gepasseerd, en (helaas) nog steeds geen reg.aanpassing voor.harydoo schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 22:20:
Dag beste mensen,
Ik heb vanaf de eerste startopic van de HTC Touch alles meegelezen. Zodoende weet ik er wel het 1 en ander van. Maar nu heb ik zelf nog 4 vragen die er niet in voorkomen (of niet beantwoord zijn):
1. Wanneer ik iets via Bluetooth naar mijn telefoon stuurt, word dit opgeslagen op mn telefoon geheugen. Is er een mogelijkheid om dit direct op mijn geheugenkaart te plaatsen (maybe iets in het register veranderen?)
2. Vanaf het begin van mijn telefoon kon ik niet het weer ophalen. Het maakte niet uit welke stad ik selecteerde. Idee?
3. Ik ben in het bezit van deze ROM: 1.11.404.1B NLD. Is dit de recenste? Zoniet, waar kan ik de nieuwe downloaden?
4. Is er een programma om torrents (of iets dergelijks) te downloaden via je Touch? Zou toppie zijn
HTC DESIRE > IT'S AN AMAZING MACHINE !
Ik heb TomTom navigator 6 al een hele tijd op mijn Touch draaien. In het begin "vergat" TTN weleens waar de kaart stond. Twee manieren om dit op te lossen;erreen schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 15:45:
Van het weekend ben ik ff naar de PDA shop in Rotterdam geweest en een Adapt AD-750 GPS receiver gehaaldWat een leuk klein ontvangertje en werkt als een speer
![]()
Het SirfGPSTweaker proggie werkt ook super![]()
Afijn dit alles aangeschaft om begin volgend jaar TomTom navigator 6 aan te schaffen en op m'n Touch te installeren voor navigatie doeleinden.
Bij de PDA shop zeiden ze dat het "officieel" niet werkt op de Touch en dat HTC hier aanpassingen zou moeten fixen.
Nu weet ik dat er sommigen zijn die TomTom navigator 6 op de Touch draaien.
Hoe zijn de ervaringen qua installatie en werking??
Weet iemand of HTC met een oplossing voor TomTom bezig is??
Dat schijnt hem te zijn ja we moeten nu alleen nog ff wachten op een nederlands woordenboek. Hoop dat die snel komt, dan kan ik eindelijk met mijn vingers sms'ensmeerbartje schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 21:03:
Hoe mooi is dat nieuwe toetsenbordje eigenlijk? Iemand screens?
[edit]
Is dat toevallig deze?
[afbeelding]
youtube.com/@hisrep
Ik ben nog aan het wachten op een manier om de nieuwe HTC Album goed werkend te krijgen (Via de Cube)HetWonder schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 16:24:
[...]
Dat schijnt hem te zijn ja we moeten nu alleen nog ff wachten op een nederlands woordenboek. Hoop dat die snel komt, dan kan ik eindelijk met mijn vingers sms'en
[ Voor 58% gewijzigd door Chris.nl op 29-10-2007 13:53 ]
Muthas schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 13:07:
Tip voor de startpost en iedereen die dit leest
Vond jij de calculator ook al zo lelijk? Echt totaal niet Touch-style. Nu hoeft het niet meer![]()
[afbeelding]
Plaatje komt direct van XDA, en voor grote moet je ingelogd zijn, wat niet iedereen hier is, dus even direct een link vanaf de thumb, want ik heb geen zin een nieuwe te hosten.
Anyway, hij is mooi, en hij werkt, dus download hier op XDA http://forum.xda-develope...hread.php?t=324872&page=2 en installeer hem naar je main memory. Gewoon de standaard calculator op starten en klaar
[ Voor 4% gewijzigd door Chris.nl op 29-10-2007 12:28 ]
Ik heb wel eens iets neergezet wat de oplossing zou moeten zijn, maar dat werkt idd niet als de touch in standby staat. Wanneer je hem niet in standby laat gaan maar enkel de display uitzet werkt het wel.... kost waarschijnlijk wel meer accu, 't heb het nooit echt getest.Touch_HARM schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 14:34:
Hallo,
Dit is mijn eerste bericht wat ik hier plaats dus zeg maar als iets niet goed is.
Ik had het probleem dat mijn GPRS verbinding aan bleef staan, dit was verholpen met dank aan een progamma wat ik hier van de site heb geplukt. De verbinding wordt verbroken na 1 min. werkt geweldig, alleen werk het niet als ik het beeldscherm tijdelijk uit zet. Pas als ik deze weer aanzet stopt de verbinding na en paar seconden.het probleem is dat ik graag wil dat mijn e-mail accounts om het half uur wil synchroniseren. als dit gebeurd wanneer het beeldscherm tijdelijk is uitgeschakeld wordt de verbinding niet automatisch na 1 min. verbroken. Dit werk wel als het beeldscherm aanstaat...(Kaiser Tweek(?) heet het programma wat ik van deze site heb gehaald.)
Is dit hier al eerder besproken??? zo ja , waar???
Harm
Verwijderd
Kun je toch gewoon doen met het progje "Touch Settings"?Chris.nl schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 17:44:
Het lukt mij niet om hem via "de Cube" goed op te laten opstarten, als je op de hoogte wil blijven van ontwikkelingen kan je beter het XDA-Topic volgen, die lui snappen en veel meer van
---
Mijn mening, het Album kom niet uit de touch rom, de Touch heeft een ingebakken "Afbeeldingen en video's" appicatie, en die vervang je niet zomer even door dat *.cabje te installeren.
Lol, heb je een link?Verwijderd schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 18:44:
[...]
Kun je toch gewoon doen met het progje "Touch Settings"?
Klikken op het tabje Mediahub en dan Windows/HTCAlbum.exe kiezen. Saven en soft resetten.
[ Voor 20% gewijzigd door Chris.nl op 28-10-2007 19:46 ]
Verwijderd
Yep, link
Thnx, ik neem hem weer van je mee.Chris.nl schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 18:53:
ps. Je skin en layout staan weer in de PCM Keyboard update
[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2007 19:54 ]
HELD
[ Voor 21% gewijzigd door Chris.nl op 28-10-2007 20:57 ]
Moet je voor de lol Google maps een proberen.. Heb je alleen wel gprs of wifi verbinding nodig. Freeware.erreen schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 15:45:
Van het weekend ben ik ff naar de PDA shop in Rotterdam geweest en een Adapt AD-750 GPS receiver gehaaldWat een leuk klein ontvangertje en werkt als een speer
![]()
Het SirfGPSTweaker proggie werkt ook super![]()
Afijn dit alles aangeschaft om begin volgend jaar TomTom navigator 6 aan te schaffen en op m'n Touch te installeren voor navigatie doeleinden.
Ken ikChris.nl schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 20:13:
[...]
Moet je voor de lol Google maps een proberen.. Heb je alleen wel gprs of wifi verbinding nodig. Freeware.
Al ok..erreen schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 20:20:
[...]
Ken ikHeb er al mee lopen spelen. Maar als navigatie voor in de auto is het eigenlijk waardeloos.
Voor de rest, een leuk programmaatje
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
jipdennus2006 schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 21:43:
Ik ga de HTC Touch dinsdag halen.
Is het nou waar dat je gewoon over wifi kan internetten?
Zonder kosten als je al een wifi acces point hebt?
Dit zou wel geweldig zijn!
Oke dat is wel super gaaf.
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door DennusB op 28-10-2007 21:54 ]
Verwijderd
Hee Ellentouch,Verwijderd schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 21:51:
Een goede navigatie voor de Touch is deze: http://www.nav4all.nl/site2/www.nav4all.nl/dut/index.php
Is gratis tot 2010 en werkt prima, ook in de auto. Heeft zelfs gesproken navigatie en biedt verschillende varianten voor het beeld op je scherm. Zo kun je een kaart bekijken, maar hij kan ook met een eenvoudig pijltje aangeven welke kant je op moet, hoe ver je nog van de eerstvolgende afslag verwijderd bent en hoe hard je rijdt. Werkt bij mij prima!
Nav4all is vast een handig programma alleen ben je wel afhankelijk van een internet verbinding om evt een route opnieuw uit te zoeken (wat tijdens het navigeren wel eens wil voorkomen).Verwijderd schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 22:03:
[...]
Hee Ellentouch,
begrijp uit je mail dat je er ervaring mee hebt! Hoeveel geheugen gebruikt het?
En heb je al een GPS muis nodig bij installatie? Ik overweeg om er 1 te kopen.
Heb nu tomtom go500, maar als alles straks met m'n tuouch kan is die overbodig ;-)
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2007 22:26 ]
Verwijderd
Heb net Nav4 geïnstalleerd.Verwijderd schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 21:51:
Een goede navigatie voor de Touch is deze: http://www.nav4all.nl/site2/www.nav4all.nl/dut/index.php
Is gratis tot 2010 en werkt prima, ook in de auto. Heeft zelfs gesproken navigatie en biedt verschillende varianten voor het beeld op je scherm. Zo kun je een kaart bekijken, maar hij kan ook met een eenvoudig pijltje aangeven welke kant je op moet, hoe ver je nog van de eerstvolgende afslag verwijderd bent en hoe hard je rijdt. Werkt bij mij prima!
Hebben ze eraf gehaald.Verwijderd schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 23:00:
Hallo allemaal.
Weet iemand of je ook wifi op je htc dual kan krijgen staat namelijk niet in de spec.
gr
Ahh thanks, ziet er echt supermooi uit zeg. Ik mis alleen 1 ding. Ik doe het vast fout... Maar ik kan wel een contact bellen vanuit dit menu, maar ik kan niet naar diegene SMS-en? Ik zie alleen maar de laatste conversaties via SMS.Verwijderd schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 15:38:
[...]
website: http://pocketcm.com/index.php
(ook uit topic geplukt, handig met de zoek functie)
Is trouwens zelfde site/maker van het populaire toetsenbordje
je moet een file explorer installeren, zoals total commander of resco explorer. Via de instellingen geef je aan dat je alle verborgen en systeembestanden ook wilt zien.Kmkz schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 02:33:
Over de HTC Home Plugin? Ik snap er echt geen bal meer van!? Ik heb echter geen bestand kunnen vinden waarbij je die Nederlandse code moest wijzigen en overigens heb ik geprobeerd om de opties te wijzigen zodat ik bijv. 6 tabs krijg maar er blijft maar 3 tabs te voorschijn komen!
Een beetje tijd in het zoeken van informatie steken kan geen kwaaddennus2006 schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 21:50:
[...]
Oke dat is wel super gaaf.
En dan nog iets, kan je ook mp3's gebruiken als ringtones voor je sms?
En zit er standaard msn of iets dergelijks bij?
Nog 1 vraag, ik ga de HTC(T-mobile MDA touch) halen bij t-mobile met een abbonement.
Hij is dus T-Mobile Lock & Branded.
Zijn er nog dingen die missen aan de t-mobile versie of niet?
ik gebruik zelf de sms functie van Pocketcm niet maar het kan welSjoerd001 schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 23:49:
[...]
Ahh thanks, ziet er echt supermooi uit zeg. Ik mis alleen 1 ding. Ik doe het vast fout... Maar ik kan wel een contact bellen vanuit dit menu, maar ik kan niet naar diegene SMS-en? Ik zie alleen maar de laatste conversaties via SMS.
Iemand een idee hoe dat moet?
PSN ID: Svennie-NL
Ohjaa sow dat zit dan ook verstopt... Thanks!Svennie schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 09:37:
[...]
ik gebruik zelf de sms functie van Pocketcm niet maar het kan wel
Onder de conversatie is een leeg veld met de send knop er naast, in dat veld kan je je tekst typen en dan send wat langer vast houden en je bericht wordt verstuurd!
Verwijderd
Tot voor kort (deze zomer) stond er ook op de site dat het programma gratis was tot 1-1-2008. Het is sinds kort op de site aangepast, maar blijkbaar nog niet in de gebruiksvoorwaarden.TeeT_At_Touch schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 23:13:
[...]
Heb net Nav4 geïnstalleerd.
En wat zie ik in de gebruiksvoorwaarden staan:"Nav4all is een navigatie hulpmiddel dat u gratis mag gebruiken tot 2008"
Terwijl op de website toch echt staat: FOR YOU, FOR FREE (until 01.01.2010)
Het viel mij op dat ik op mijn t-mobile branded touch een heleboel dingen niet hoefde in te stellen of te installeren die wel bij de touch lijken te moeten gebeuren. Bijv. in de mda touch kan je zonder tweaks een sms ontvangstbevestiging instellen, en zo waren er nog een aantal maar die ben ik vergeten. De mda touch rom heeft dus volgens mij wat kleine foutjes uit de eerste htc touch rom eruit gehaald denk ik.Aghanim schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 09:20:
[...]
Een beetje tijd in het zoeken van informatie steken kan geen kwaad![]()
Je kunt mp3 als ringtone gebruiken, echter kost je dit wel geheugen. Er zit msn op de Touch en de T-mobile versie werkt voor zover ik weet niet anders dan de unbranded Touch behalve dat je hier en daar wat 'gepimpte' menu's en dergelijke tegenkomt.
youtube.com/@hisrep
[ Voor 39% gewijzigd door T7D_Sneezy op 29-10-2007 12:03 ]
Chris.nl in "HTC Touch - Deel 03"T7D_Sneezy schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 11:55:
wat ben ik toch blij met dit toestel!
Met de home customizer heb je lekker veel afwisseling, en nu met die nieuwe fotoviewer is het helemaal super!
heeft iemand trouwens die calculator cab ergens online staan? vind registreren teveel moeite
...less is more
De fotoviewer ziet mij mij afbeeldingen die op mijn opslagkaart in DCIM/100MEDIA staan, hij doorzoekt binnen DCIM/100MEDIA alle mappen op afbeeldingen.T7D_Sneezy schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 11:55:
wat ben ik toch blij met dit toestel!
Met de home customizer heb je lekker veel afwisseling, en nu met die nieuwe fotoviewer is het helemaal super!
is het trouwens zo dat die nieuwe fotoviewer alleen foto's in "mijn documenten ziet"?
heeft iemand trouwens die calculator cab ergens online staan? vind registreren teveel moeite
[ Voor 5% gewijzigd door Chris.nl op 29-10-2007 12:30 ]
Verwachting is dat die kaartjes +- 500€ gaan kosten bij de lancering.Chris.nl schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 13:39:
Even wachten totdat de 32 gig microSD kaartjes er zijn
...less is more
Ik heb niets te melden.
Hoezo werkt dat back-uppen dan niet? Er zijn genoeg programma's daarvoor, PIMBack-up bijvoorbeeld?joeltje schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 14:45:
Is er iemand die de originele Touch-rom heeft? Ik draai op de DutchTouch (die overigens prima draait!) maar ik wil makkelijker backuppen, en dat werkt niet met Dutch Touch, dus vandaar dat ik retour wil naar origineel...
Verwijderd
Bij mij staat er een shortcut in de Windows map, calc.Ink. Of bedoel je dat niet?Chris.nl schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 18:11:
Pamas, weet jij toevallig ergens een (touch-style) rekenmachine shortcut voor in de cube te staan?
Verwijderd
dennus2006 schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 19:06:
Weet iemand waar ik Pocket MSN kan downloaden?
Of een andere die niet al je contactpersonen in je adresboek gooit?
't Bedoel een knopjeVerwijderd schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 19:48:
[...]
Bij mij staat er een shortcut in de Windows map, calc.Ink. Of bedoel je dat niet?
Of bedoel je een knopje voor in de cube?
Verwijderd
Kan wel een knopje voor je maken, heb je een plaatje die je erin wil hebben?
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2007 21:25 ]
Verwijderd
Ik vindt die laatste het besteVerwijderd schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 21:10:
[...]
Kan wel een knopje voor je maken, heb je een plaatje die je erin wil hebben?
zoiets?
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
En in welke rij wil je het knopje hebben? (achtergrond kleur)
[ Voor 52% gewijzigd door Chris.nl op 30-10-2007 00:33 ]
lees punt 9 op de eerste postdennus2006 schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 23:06:
Ik wil die HH_0043_weathercities aanpassen.
Maar hij is alleen-lezen en in gebruik:|
Hoe doe ik dat?
There are 10 kinds of people; those who can count binary and those who can't
Het is al gelukt na wat proberen met Total Commander!
Verwijderd
ROW 1:Chris.nl schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 21:52:
[afbeelding]
Ik zou van deze wel in de eerste rij willen hebben
misschien valt het minder op dat ie aangepast is als ik um in de 2e rij zet..
Is allebei proberen te doen?
no offence, maar dit is de 5e keer dat je een domme vraag stelt, namelijk een vraag die of reeds in de startpost uitgelegd staat, of meerdere malen in dit topic is besproken of waar je het antwoord binnen een minuut op google had kunnen vinden.....dennus2006 schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 23:06:
Ik wil die HH_0043_weathercities aanpassen.
Maar hij is alleen-lezen en in gebruik:|
Hoe doe ik dat?
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq