Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riccardo
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 01-06 22:01
Iemand ervaring met het unlocken van een branded t-mobile Touch? Ik ben van plan dit te gaan doen maar wil wel zkr weten dat daarna mijn hi -kaartje er ook in werkt.
Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerd001
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16:15
Weet iemand of er een alternatief telefoonboek bestaat? Kon niets vinden in dit topic of in de startpost namelijk. Er schijnt volgens mij iets te zijn van PCM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-09 14:57
miles schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 07:48:
Weet iemand of het mogelijk is de startpagina van PocketInternet te wijzigen. Nu krijg ik een htc intranetpagina, maar die wil ik niet....
Ga naar de pagina die je als startpagina wilt hebben;
Klik op: menu=>extra=>opties
Klik op: Huidige gebruiken
Verwijderd schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 08:51:
HTC touch - HTCCalendar.exe

Ik weet niet precies hoe ik het voor elkaar heb gekregen, maar ik krijg de volgende melding als ik op het basisscherm van mijn HTC Touch links onder op Agenda klik de volgende melding:

HTCCalendar.exe

blabla
Heb je al een hard-reset geprobeerd? Denk dat dat het enige is wat werkt.
Riccardo schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 09:32:
Iemand ervaring met het unlocken van een branded t-mobile Touch? Ik ben van plan dit te gaan doen maar wil wel zkr weten dat daarna mijn hi -kaartje er ook in werkt.
Alvast bedankt.
dat is hier verboden
hint: xda ;)

Maar hi doet het prima op de MDA Touch :P

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 08:51:
Ik weet niet precies hoe ik het voor elkaar heb gekregen, maar ik krijg de volgende melding als ik op het basisscherm van mijn HTC Touch links onder op Agenda klik de volgende melding:

HTCCalendar.exe
Het bestand 'HTCCcalendar' kan niet worden geopend. Het is niet ondertekend met een vertrouwd certificaat of een van de componenten is niet gevonden. U moet dit bestand wellicht opnieuw installeren of herstellen als dit probleem zich blijft voordoen.

Als ik via start - agenda, de agenda erbij haal, werkt het apparaat wel gewoon goed en kom ik in de agenda terecht.
Mischien de softwaretoets een keer opnieuw toewijzen aan je kalender/agenda?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TifKag schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 13:11:
[...]
Uit de online manual.

Overclock on wakeup: This option let BatteryStatus overclock the cpu on wakeup/resume of the device. The latter implies, that the cpuspeed falls back to the original cpuspeed if the device switches in one of the sleep modes. This is controlled by the operating system itself !

Tijdens de "slaap" periode gaat hij dus niet lager dan 201 Mhz.
Als 201MHz, in de slaapstand, automatisch de laagste snelheid is, dan heeft het onderclocken bij de min. snelheid weinig zin blijkbaar?
Is er dan geen mannier om BatteryStatus zo in te stellen dat hij in de slaapstand ook naar bv. 143MHz zakt, kwestie van de autonomie te verbeteren?
Dat zal volgens mij dan wel een pak in autonomie schelen, ik zet hem nu elke nacht uit en doe nu met de batterij ongev. 4 a 5 dagen.
Verwijderd schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 21:58:
Hoi, als ik met mijn telefoon op www.futbol24.com -> livenow ga, krijg ik ipv de standen van de wedstrijden alleen please wait te zien (wat na enkele seconden hoort te verdwijnen). Ik probeer het met nokia's N series het werkt perfect met de N95 en N73, maar als ik met mijn touch in die site ga dan blijft hij haken op please wait. Ik heb het geprobeerd met een programma, genaamd minimo (van Mozilla) dan wilt het wel lukken, maar je telefoon wordt er ontzettend trager van, het internet vertraagt met het programma zoizo + het gebruikt bijna al je werkgeheugen, kan iemand het proberen met die site, misschien dat het bij jou wel lukt. Of is er een lichtere webbrowser dan Minimo dat wel goed functioneert. Want ik denk dat het licht aan het IE webbrowser voor de touch.

Alvast bedankt.
Misschien een beetje teveel Flash op die site? Als je het echt met niets anders aan het werk krijg probeer eens www.livescore.com of via WAP, kost dan wel geld, http://wap.livescore.com/.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 10:55:
[...]

Als 201MHz, in de slaapstand, automatisch de laagste snelheid is, dan heeft het onderclocken bij de min. snelheid weinig zin blijkbaar?
Is er dan geen mannier om BatteryStatus zo in te stellen dat hij in de slaapstand ook naar bv. 143MHz zakt, kwestie van de autonomie te verbeteren?
Dat zal volgens mij dan wel een pak in autonomie schelen, ik zet hem nu elke nacht uit en doe nu met de batterij ongev. 4 a 5 dagen.
[...]
Toch geloof ik niet dat de Touch op standby stand op 201 mhz wordt geklokt. Ik heb namelijk de clocksettings op 201 mhz bij 'zware' applicaties en 156 normaal gezet en doe nu reeds 4 dagen met de batterij (2% left).
Normaliter had ik de instelling 201 normaal , 273 zware applicaties en deed ik nog geen 2 dagen met de batterij.

90% van de tijd staat mijn tel op standby. Volgens de uitleg zou dat voor beide scenarios op 201 mhz zijn, echter doe ik nu veel langer met mijn batterij (telefoongebruik is ongeveer hetzelfde als altijd).....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand wat dit is ik word er helemaal gek van, me simkaart klepje zegmaar sluit niet geweldig en als ik daar op druk valt hij uit constant dus ook als hij in me zak zit, ook als ik me pennetje terug druk dan valt hij ook uit, ik word er echt niet goed van kan iemand mij helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marco
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10:39
Verwijderd schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 12:09:
Weet iemand wat dit is ik word er helemaal gek van, me simkaart klepje zegmaar sluit niet geweldig en als ik daar op druk valt hij uit constant dus ook als hij in me zak zit, ook als ik me pennetje terug druk dan valt hij ook uit, ik word er echt niet goed van kan iemand mij helpen?
Dan zit je simkaart er niet goed in...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TifKag
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-07 10:06
Verwijderd schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 12:09:
Je SIM en SD kaart moeten er echt hoorbaar inklikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sjoerd001 schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 10:17:
Weet iemand of er een alternatief telefoonboek bestaat? Kon niets vinden in dit topic of in de startpost namelijk. Er schijnt volgens mij iets te zijn van PCM?
website: http://pocketcm.com/index.php

(ook uit topic geplukt, handig met de zoek functie ;) )
Is trouwens zelfde site/maker van het populaire toetsenbordje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miles
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15:03
TifKag schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 13:52:
[...]

Je SIM en SD kaart moeten er echt hoorbaar inklikken.
Je moet die kaarten er echt met je stylus of met een mesje ofzo helemaal induwen, en dan onder het randje van het toestel duwen. Ik had dit gister ook, werd er behoorlijk wanhopig van, maar dit is echt de oplossing. Daarna blijft dat zilverkleurige dekseltje ook mooi dicht. Als die kaarten niet goed zitten staat dat een beetje bol...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 10:27:
[...]

Mischien de softwaretoets een keer opnieuw toewijzen aan je kalender/agenda?
Helaas, ik heb de toesten proberen opnieuw toe te kennen. Gaat niet werken.

Een eventuele harde reset heeft denk ik ook weinig zin.
Ik zal het straks eens proberen....

Andere oplossingen zijn meer dan welkom!

Grt. Ted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Woei! :D

Er beginnen .cabs te verschijnen van de nieuwe HTC Touch Keyboard en Camera Album programmatjes :) Keyboard werkt goed op mijn (Engelse) ROM. Alleen geen Nederlands T9 woordenboek dus wacht nog even af.

En de Album viewer! Even 1 minuutje mee getest net, cirkeltje met klok mee om in te zoomen, tegen de klok om uit te zoomen, en zo naar links en rechts sliden voor volgende foto. Snel en dus veel beter als de oude viewer.

Album: http://forum.xda-develope...p?p=1614355&postcount=135
Keyboard: http://forum.xda-develope...read.php?t=336587&page=15

Album werkt sowieso alleen op Engelse ROM, keyboard weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een klein probleempje.

Sinds ik eindelijk msn gebruikt heb op mn mda touch, en hierbij sync email had aangevinkt, heb ik he tprobleem. Steeds krijg ik nu de melding: het geheugen van de televoon is vol..
Nou denk ik dat hij dus al die mailtjes ergens op mn telefoon geheugen heeft opgeslagen, maar ik kan niet vinden in welke folder.
Ik heb sync email al uitgevinkt en als ik naar mijn berichten ga waar sms ook is enzo, zijn geen emailtjes of acount meer te vinden. Toch zijn mn vrije 9 mb naar 0.8 mb gegaan en krijg ik steeds deze melding.
Oh attatchements werden op de sd kaart opgeslagen, die heb ik ookal verwijderd, dunno of er nog attatchments op het telefoon geheugen zelf zitten?

Weten jullie waar wat bestanden zijn blijven steken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erreen
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 28-09-2021
Verwijderd schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 21:34:
Ik heb een klein probleempje.

Sinds ik eindelijk msn gebruikt heb op mn mda touch, en hierbij sync email had aangevinkt, heb ik he tprobleem. Steeds krijg ik nu de melding: het geheugen van de televoon is vol..
Nou denk ik dat hij dus al die mailtjes ergens op mn telefoon geheugen heeft opgeslagen, maar ik kan niet vinden in welke folder.
Ik heb sync email al uitgevinkt en als ik naar mijn berichten ga waar sms ook is enzo, zijn geen emailtjes of acount meer te vinden. Toch zijn mn vrije 9 mb naar 0.8 mb gegaan en krijg ik steeds deze melding.
Oh attatchements werden op de sd kaart opgeslagen, die heb ik ookal verwijderd, dunno of er nog attatchments op het telefoon geheugen zelf zitten?

Weten jullie waar wat bestanden zijn blijven steken?
Wat zijn die beginposten toch altijd makkelijk, vooral puntje 15 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Muthas schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 20:43:
Woei! :D

Er beginnen .cabs te verschijnen van de nieuwe HTC Touch Keyboard en Camera Album programmatjes :) Keyboard werkt goed op mijn (Engelse) ROM. Alleen geen Nederlands T9 woordenboek dus wacht nog even af.

En de Album viewer! Even 1 minuutje mee getest net, cirkeltje met klok mee om in te zoomen, tegen de klok om uit te zoomen, en zo naar links en rechts sliden voor volgende foto. Snel en dus veel beter als de oude viewer.

Album: http://forum.xda-develope...p?p=1614355&postcount=135
Keyboard: http://forum.xda-develope...read.php?t=336587&page=15

Album werkt sowieso alleen op Engelse ROM, keyboard weet ik niet.
Thnx... ik ben zo vrij geweest om het Album NL-ROM geschikt te maken :+
Kwestie van land-code veranderen in de _setup.xml, kleine moeite.
Menu's zijn wel engelstalig

Hier te downloaden.

Getest op mijn HTC Touch NL rom, werkt waarschijnlijk gewoon op alle nederlandstalige rommetjes.

- edit -

Ik heb er even mee lopen spelen... uber mooi.
Als je veel foto's bekijkt op je touch is dit een aanrader.

Ik install um zelf uiteindelijk niet, maar zou erg leuk zijn om mee te showen.

- edit -

Hier meer info, help-screen, en stel je cube in :D

[ Voor 16% gewijzigd door Chris.nl op 28-10-2007 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is de htc toch echt een aanrader. Zit nu nog in de twijfel over de nokia e90 of de htc touch.

gr xims

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Welk antwoord denkt je dat je krijgt in een nokia e90 topic ?

- edit -
Nee serieus..
Ik heb net even gekeken (kende die telefoon niet) em die nokia heeft hele goede spec's

Veel betere camera, UMTS
Ingebouwde GPS

Als ik dat ding zou hebben, ging ik daar helemaal voor... echt...

De touch wordt vooral leuk als je best handig bent met tweaken etc
(voor mij dan, was de eerste dagen een zware overstap na de k800i)

Ik vind het een moeilijke keuze, misschien moet je ze gewoon allebei even vasthouden in een winkel.

[ Voor 93% gewijzigd door Chris.nl op 26-10-2007 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou het niet weten. Wat denk jij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn problemen met het bijhouden van het GPRS-verkeer via Battery Status zijn allemaal opgelost nu ik een nieuwe versie heb geïnstalleerd; hoera! Blijkbaar lag het er dus aan dat ik nog een oude versie gebruikte...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

erreen schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 22:03:
[...]

Wat zijn die beginposten toch altijd makkelijk, vooral puntje 15 8)
Thnx wist niet dat dit probleem daaraan gerelateerd was, mare heb het gedraait en het heeft het verholpen :D

ben nu bezig die hoe maak ik van mn htc touch een iphone stappen te volgen :)

[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2007 00:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chris.nl schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 22:10:
Ik ben zo vrij geweest om het Album NL-ROM geschikt te maken :+
Werkt i.d.d. op mijn NL rom, is heeel erg mooi progje _/-\o_
Voor mij een blijvertje, Thnx Chris!!

Hoewel het per foto heel makkelijk aan te passen is is het wel vreemd dat alles bij mij eerst een kwart slag gedraaid is 8)7 ik ben nu alles terug aan het roteren :9

Straks (lees: morgen) ff kijken of ik de cube kan aanpassen om dit als standaard fotoviewer in te stellen

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2007 00:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 10:55:

[...]

Misschien een beetje teveel Flash op die site? Als je het echt met niets anders aan het werk krijg probeer eens www.livescore.com of via WAP, kost dan wel geld, http://wap.livescore.com/.
Jah ik doe het nu met opera webbrowser, met die doet hij het wel gwn goed, denk dat er dan niet veel anders te doen is. Livescore is veel trager dan futbol24 en refresht volgens mij niet automatisch op de PDA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 00:28:
[...]

Werkt i.d.d. op mijn NL rom, is heeel erg mooi progje _/-\o_
Voor mij een blijvertje, Thnx Chris!!

Hoewel het per foto heel makkelijk aan te passen is is het wel vreemd dat alles bij mij eerst een kwart slag gedraaid is 8)7 ik ben nu alles terug aan het roteren :9

Straks (lees: morgen) ff kijken of ik de cube kan aanpassen om dit als standaard fotoviewer in te stellen
Fijn dat jij dat wil uitzoeken, veel plezier in oa. het BioTouch register.

Als je deze snelkoppeling dan als video knalt, kan je hem ook gebruiken als videoviewer
Je ziet allen video's die in je camera album staan, is lang niet zo smooth als de imageviewer. Vreemd...

Als je alleen de path \Windows\HTCAlbum.exe toepast start hij niet in landscape, is wel veel minder pragmatisch.
Leuk scrabble woord.

[ Voor 14% gewijzigd door Chris.nl op 27-10-2007 01:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joeltje
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Is er iemand die ook de DuthTouch Rom gebruikt? Zo ja, welke Backup manager gebruiken jullie?

De SBP backup werkt niet, dan blijft het systeem hangen in de boot... De contacten en agenda functie van SBP werkt wel, maar niet het gehele systeem, met al je eerder geinstallerde progjes. Dus een harde reset is ineens weer een paar uur werk, itt het eenvoudigweg terug zetten van je backup :'(

Als dit niet op te lossen is ga ik weer naar de originele Rom. Jammer maar helaas...

Ik heb niets te melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joeltje
  • Niet online
Chris.nl schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 22:10:
[...]

Thnx... ik ben zo vrij geweest om het Album NL-ROM geschikt te maken :+

Hier te downloaden.

Getest op mijn HTC Touch NL rom, werkt waarschijnlijk gewoon op alle nederlandstalige rommetjes.

- edit -

Ik heb er even mee lopen spelen... uber mooi.
Als je veel foto's bekijkt op je touch is dit een aanrader.

Ik install um zelf uiteindelijk niet, maar zou erg leuk zijn om mee te showen.
Woei Indeed!!! Dit is briljant!!!! _/-\o_ Dit moet ergens in een Rom verwerkt worden ;)

Ik heb niets te melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
joeltje schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 08:44:
Woei Indeed!!! Dit is briljant!!!! _/-\o_ Dit moet ergens in een Rom verwerkt worden ;)
Las net op het XDA dat een nederlandse rom-bakker dat van plan is.. dus zal niet lang meer duren.
Ben dit weekend weg, maar erg benieuwd wat er allemaal gaat komen. 't Zal straks wel erg hard gaan met nieuwe functie's aangezien ze elders de orginele Touch-Dual rom goed aan het uitpluizen zijn.

Vind dat HTC zelf onderhand ook wel met een nieuwe Touch-Rom of minstens *cabjes over de brug mag komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

Muthas

O+

joeltje schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 08:44:
[...]

Komt eraan, er zijn alleen nog wat kleine bugjes (help doet het niet bijvoorbeeld) wat de ROM-bakkers weg willen hebben voordat ze iets in de oven stoppen. Anders kunnen ze weer een nieuwe gaan maken om de bugs weg te halen wat mensen over het algemeen niet zo leuk vinden (nieuwe ROM in 2 dagen).

Er zijn nog meer Touch Dual applications uit de ROM gehaald, beetje onzinnige dingen, 1 is een contact viewer, een beetje a la Pocket CM, alleen daar is nou net nog geen .cab voor, de files zijn er wel maar dan moet je hem manual installeren. Zie http://forum.xda-develope...read.php?t=336587&page=17 :)

Kan niet wachten op een nieuwe ROM met (in ieder geval) Album, nieuwe werkende toetsenborden en de nieuwe contacts viewer erin verwerkt.

Tip voor de startpost en iedereen die dit leest :)
Vond jij de calculator ook al zo lelijk? Echt totaal niet Touch-style. Nu hoeft het niet meer :9

Afbeeldingslocatie: http://forum.xda-developers.com/attachment.php?attachmentid=55539&stc=1&thumb=1&d=1193339522
Plaatje komt direct van XDA, en voor grote moet je ingelogd zijn, wat niet iedereen hier is, dus even direct een link vanaf de thumb, want ik heb geen zin een nieuwe te hosten.

Anyway, hij is mooi, en hij werkt, dus download hier op XDA http://forum.xda-develope...hread.php?t=324872&page=2 en installeer hem naar je main memory. Gewoon de standaard calculator op starten en klaar :)

[ Voor 38% gewijzigd door Muthas op 27-10-2007 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poepeneesje
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-05 23:33
Wel jammer dat je met Camera Album niet je overige foto's (in een andere map) kunt bekijken, tenzij je deze foto's naar de standaard camera map kopieert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TifKag
Heeft er toevallig al iemand geprobeerd om een nederlands woordenboek te maken voor Cootek's Touchpal via Dictmgr _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miles
Als ik probeer een bestand te installeren vanaf de geheugenkaart, zoals in de startpost beschreven staat, krijg ik de melding dat het geen pocketpc toepassing is. Als ik dan vanaf de pc installeer lukt het wel, maar dan wordt het programma niet op de geheugenkaart geplaatst. Wat doe ik fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tijdens de installatie op de pc krijg ik een melding dat voor starten een nieuwe versie van Flash nodig is. Ik heb de laatste versie maar ik krijg steeds deze melding? Iemand enig idee hoe dit opgelost kan worden. Ik kan dus niet koppelen met mijn pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
miles schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 17:27:
Als ik probeer een bestand te installeren vanaf de geheugenkaart, zoals in de startpost beschreven staat, krijg ik de melding dat het geen pocketpc toepassing is. Als ik dan vanaf de pc installeer lukt het wel, maar dan wordt het programma niet op de geheugenkaart geplaatst. Wat doe ik fout?
je kopieert zeker exe bestanden naar je touch en wilt ze dan installeren?
je moet de cab bestanden op je touch kopieren, die kun je wel installeren.
exe bestanden installeer je via activesync

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miles
Idd, is een exe bestand. Betekend dat dan dat die niet op de geheugenkaart gezet kunnen worden? Of kan ik een voorkeur locatie voor installaties aangeven?

Tijdens de installatie wordt gevraagd waar ik het programma wil neerzetten. Apparaat of kaartje...

[ Voor 26% gewijzigd door miles op 27-10-2007 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 16:53
Hoe mooi is dat nieuwe toetsenbordje eigenlijk? Iemand screens?

[edit]
Is dat toevallig deze?

Afbeeldingslocatie: http://www.earthgenie.com/ppc/keypad.jpg

[ Voor 27% gewijzigd door smeerbartje op 27-10-2007 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harydoo
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 14-09 13:01
Dag beste mensen,
Ik heb vanaf de eerste startopic van de HTC Touch alles meegelezen. Zodoende weet ik er wel het 1 en ander van. Maar nu heb ik zelf nog 4 vragen die er niet in voorkomen (of niet beantwoord zijn):

1. Wanneer ik iets via Bluetooth naar mijn telefoon stuurt, word dit opgeslagen op mn telefoon geheugen. Is er een mogelijkheid om dit direct op mijn geheugenkaart te plaatsen (maybe iets in het register veranderen?)
2. Vanaf het begin van mijn telefoon kon ik niet het weer ophalen. Het maakte niet uit welke stad ik selecteerde. Idee?
3. Ik ben in het bezit van deze ROM: 1.11.404.1B NLD. Is dit de recenste? Zoniet, waar kan ik de nieuwe downloaden?
4. Is er een programma om torrents (of iets dergelijks) te downloaden via je Touch? Zou toppie zijn ;)

Alvast bedankt!!!

[ Voor 4% gewijzigd door harydoo op 27-10-2007 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

funk-e schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 10:22:
[...]

[...]

Heb je al een hard-reset geprobeerd? Denk dat dat het enige is wat werkt.

[...]
Funke... een harde reset... ? Hoe bedoel je dat met de HTC touch?
Harde reset.. uit en aan zetten?

Bedankt voor je input.

Grt. Ted

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2007 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 22:29:
Funke... een harde reset... ? Hoe bedoel je dat met de HTC touch?
Harde reset.. uit en aan zetten?
Lees Tip 8 uit de startpost van dit topic voor meer info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

harydoo schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 22:20:
Dag beste mensen,
Ik heb vanaf de eerste startopic van de HTC Touch alles meegelezen. Zodoende weet ik er wel het 1 en ander van. Maar nu heb ik zelf nog 4 vragen die er niet in voorkomen (of niet beantwoord zijn):

1. Wanneer ik iets via Bluetooth naar mijn telefoon stuurt, word dit opgeslagen op mn telefoon geheugen. Is er een mogelijkheid om dit direct op mijn geheugenkaart te plaatsen (maybe iets in het register veranderen?)
2. Vanaf het begin van mijn telefoon kon ik niet het weer ophalen. Het maakte niet uit welke stad ik selecteerde. Idee?
3. Ik ben in het bezit van deze ROM: 1.11.404.1B NLD. Is dit de recenste? Zoniet, waar kan ik de nieuwe downloaden?
4. Is er een programma om torrents (of iets dergelijks) te downloaden via je Touch? Zou toppie zijn ;)
Je eerste vraag is al heeeeeel vaak gepasseerd, en (helaas) nog steeds geen reg.aanpassing voor.
(anders zou het zeker een plaats hebben in de TS of al heeel vaak beantwoord zijn)
Voor het ophalen van het weer, heb je verder wel een goed werkende (GPRS) internet verbinding?
en heb je deze verbinding ook toegewezen aan je weather tool? (bij alternative verbinding WiFi etc..)
HTC heeft nog geen rom update uit, er zijn natuurlijk wel alternatieven (als regelmatig genoemd)
Je laatste vraag zou ik zelf niet weten, met GPRS snelheid downen is niet mijn ding 8)7
(en als je op je WiFi netwerk aanmeld kun je net zo goed de PC pakken :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• synthic
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13-06 16:36
Over de HTC Home Plugin? Ik snap er echt geen bal meer van!? Ik heb echter geen bestand kunnen vinden waarbij je die Nederlandse code moest wijzigen en overigens heb ik geprobeerd om de opties te wijzigen zodat ik bijv. 6 tabs krijg maar er blijft maar 3 tabs te voorschijn komen!

Gelieve hulp s.v.p.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er ook een forum over de htc dual p5500.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touch_HARM
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 04-11-2024
Hallo,

Dit is mijn eerste bericht wat ik hier plaats dus zeg maar als iets niet goed is.
Ik had het probleem dat mijn GPRS verbinding aan bleef staan, dit was verholpen met dank aan een progamma wat ik hier van de site heb geplukt. De verbinding wordt verbroken na 1 min. werkt geweldig, alleen werk het niet als ik het beeldscherm tijdelijk uit zet. Pas als ik deze weer aanzet stopt de verbinding na en paar seconden.het probleem is dat ik graag wil dat mijn e-mail accounts om het half uur wil synchroniseren. als dit gebeurd wanneer het beeldscherm tijdelijk is uitgeschakeld wordt de verbinding niet automatisch na 1 min. verbroken. Dit werk wel als het beeldscherm aanstaat...(Kaiser Tweek(?) heet het programma wat ik van deze site heb gehaald.)
Is dit hier al eerder besproken??? zo ja , waar???

Harm

HTC DESIRE > IT'S AN AMAZING MACHINE !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erreen
Van het weekend ben ik ff naar de PDA shop in Rotterdam geweest en een Adapt AD-750 GPS receiver gehaald _/-\o_ Wat een leuk klein ontvangertje en werkt als een speer :9

Het SirfGPSTweaker proggie werkt ook super _/-\o_

Afijn dit alles aangeschaft om begin volgend jaar TomTom navigator 6 aan te schaffen en op m'n Touch te installeren voor navigatie doeleinden.
Bij de PDA shop zeiden ze dat het "officieel" niet werkt op de Touch en dat HTC hier aanpassingen zou moeten fixen.

Nu weet ik dat er sommigen zijn die TomTom navigator 6 op de Touch draaien.
Hoe zijn de ervaringen qua installatie en werking??

Weet iemand of HTC met een oplossing voor TomTom bezig is??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guust Flater
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-12-2021
erreen schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 15:45:
Van het weekend ben ik ff naar de PDA shop in Rotterdam geweest en een Adapt AD-750 GPS receiver gehaald _/-\o_ Wat een leuk klein ontvangertje en werkt als een speer :9

Afijn dit alles aangeschaft om begin volgend jaar TomTom navigator 6 aan te schaffen en op m'n Touch te installeren voor navigatie doeleinden.
Bij de PDA shop zeiden ze dat het "officieel" niet werkt op de Touch en dat HTC hier aanpassingen zou moeten fixen.

Nu weet ik dat er sommigen zijn die TomTom navigator 6 op de Touch draaien.
Hoe zijn de ervaringen qua installatie en werking??

Weet iemand of HTC met een oplossing voor TomTom bezig is??
Ik heb TomTom navigator 6 al een hele tijd op mijn Touch draaien. In het begin "vergat" TTN weleens waar de kaart stond. Twee manieren om dit op te lossen;
  • Een harde reset, maar dan ben je alles kwijt.
  • Maak een back-up met Sprite Back-up op het apparaat zelf zodra TTN goed geïnstalleerd is.
Voor de rest werkt het perfect op de Touch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
  • Laatst online: 15:49

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

smeerbartje schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 21:03:
Hoe mooi is dat nieuwe toetsenbordje eigenlijk? Iemand screens?

[edit]
Is dat toevallig deze?

[afbeelding]
Dat schijnt hem te zijn ja we moeten nu alleen nog ff wachten op een nederlands woordenboek. Hoop dat die snel komt, dan kan ik eindelijk met mijn vingers sms'en :)

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TifKag
HetWonder schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 16:24:
[...]
Dat schijnt hem te zijn ja we moeten nu alleen nog ff wachten op een nederlands woordenboek. Hoop dat die snel komt, dan kan ik eindelijk met mijn vingers sms'en :)
Ik ben nog aan het wachten op een manier om de nieuwe HTC Album goed werkend te krijgen (Via de Cube)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Om even terug te komen op 't Album (qua *0413.cab)

Je kan hem niet op je opslagkaart installeren (al kies je die optie) hij komt in het telefoon geheugen te staan. De help-file zit er niet in, is inmiddels wel beschikbaar op XDA maar lijkt me niet echt nodig.

't werkt simpel:

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/testwebsite/Zo.bmp

Voor wie hem gisteren al gedownload had:
Hij sluit volledig niet af wanneer je op het kruisje klik, maar blijft actief in het geheugen hangen.
Dit kan je veranderen door in het register HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\HTC\HTCAlbum\ op te zoeken en de waarde ok_minimize te veranderen in 0
(ipv 1)

Omdat ik denk dat de meeste mensen hem wel zo willen gebruiken, heb ik de waarde in de *.cab installer aangepast, dus als je hem per nu download hoef je niets te veranderen.

Als je op de hoogte wil blijven van ontwikkelingen kan je beter het XDA-Topic volgen, die lui snappen en veel meer van ;)

Dankzij een tip van Pamas is het gelukt de Cube in te stellen, download Touch Settings v1.22,
Lees even goed de tekst waar staat dat je voordat je het programma kan installeren MediaHubMini.lnk uit \Windows\Opstarten\ moet wissen, en de Touch opnieuw moet opstarten.

Gebruik bij het tooltje wat genoemd wordt de onderstaande instellingen.

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/testwebsite/settings.bmp

Om de video preview functie ook te laten werken moeten video's in de map \DCIM\100MEDIA\ staan.
Bijna ideaal...
Ik zou hem zelf niet als video ding instellen, omdat ie films standaard opent met media player, 'k heb liever TCPMP als standaard.

[ Voor 58% gewijzigd door Chris.nl op 29-10-2007 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Muthas schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 13:07:

Tip voor de startpost en iedereen die dit leest :)
Vond jij de calculator ook al zo lelijk? Echt totaal niet Touch-style. Nu hoeft het niet meer :9

[afbeelding]
Plaatje komt direct van XDA, en voor grote moet je ingelogd zijn, wat niet iedereen hier is, dus even direct een link vanaf de thumb, want ik heb geen zin een nieuwe te hosten.

Anyway, hij is mooi, en hij werkt, dus download hier op XDA http://forum.xda-develope...hread.php?t=324872&page=2 en installeer hem naar je main memory. Gewoon de standaard calculator op starten en klaar :)
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/testwebsite/rekenmachine.bmp

Thnx :9~
Download

[ Voor 4% gewijzigd door Chris.nl op 29-10-2007 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Touch_HARM schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 14:34:
Hallo,

Dit is mijn eerste bericht wat ik hier plaats dus zeg maar als iets niet goed is.
Ik had het probleem dat mijn GPRS verbinding aan bleef staan, dit was verholpen met dank aan een progamma wat ik hier van de site heb geplukt. De verbinding wordt verbroken na 1 min. werkt geweldig, alleen werk het niet als ik het beeldscherm tijdelijk uit zet. Pas als ik deze weer aanzet stopt de verbinding na en paar seconden.het probleem is dat ik graag wil dat mijn e-mail accounts om het half uur wil synchroniseren. als dit gebeurd wanneer het beeldscherm tijdelijk is uitgeschakeld wordt de verbinding niet automatisch na 1 min. verbroken. Dit werk wel als het beeldscherm aanstaat...(Kaiser Tweek(?) heet het programma wat ik van deze site heb gehaald.)
Is dit hier al eerder besproken??? zo ja , waar???

Harm
Ik heb wel eens iets neergezet wat de oplossing zou moeten zijn, maar dat werkt idd niet als de touch in standby staat. Wanneer je hem niet in standby laat gaan maar enkel de display uitzet werkt het wel.... kost waarschijnlijk wel meer accu, 't heb het nooit echt getest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chris.nl schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 17:44:
Het lukt mij niet om hem via "de Cube" goed op te laten opstarten, als je op de hoogte wil blijven van ontwikkelingen kan je beter het XDA-Topic volgen, die lui snappen en veel meer van ;)
---
Mijn mening, het Album kom niet uit de touch rom, de Touch heeft een ingebakken "Afbeeldingen en video's" appicatie, en die vervang je niet zomer even door dat *.cabje te installeren.
Kun je toch gewoon doen met het progje "Touch Settings"?
Klikken op het tabje Mediahub en dan Windows/HTCAlbum.exe kiezen. Saven en soft resetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 18:44:
[...]

Kun je toch gewoon doen met het progje "Touch Settings"?
Klikken op het tabje Mediahub en dan Windows/HTCAlbum.exe kiezen. Saven en soft resetten.
Lol, heb je een link?

ps. Je skin en layout staan weer in de PCM Keyboard update :)

[ Voor 20% gewijzigd door Chris.nl op 28-10-2007 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yep, link
Chris.nl schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 18:53:
ps. Je skin en layout staan weer in de PCM Keyboard update :)
Thnx, ik neem hem weer van je mee. ;)

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2007 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
HELD _/-\o_ 'k heb mijn post aangepast...

Nu blijf ik dat Album ook gebruiken :+

[ Voor 21% gewijzigd door Chris.nl op 28-10-2007 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
erreen schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 15:45:

Moet je voor de lol Google maps een proberen.. Heb je alleen wel gprs of wifi verbinding nodig. Freeware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erreen
Chris.nl schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 20:13:
[...]

Moet je voor de lol Google maps een proberen.. Heb je alleen wel gprs of wifi verbinding nodig. Freeware.
Ken ik :) Heb er al mee lopen spelen. Maar als navigatie voor in de auto is het eigenlijk waardeloos.
Voor de rest, een leuk programmaatje :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
erreen schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 20:20:
[...]

Ken ik :) Heb er al mee lopen spelen. Maar als navigatie voor in de auto is het eigenlijk waardeloos.
Voor de rest, een leuk programmaatje :+
Al ok..
'k gebruik zelf het openbaar vervoer, dus als ik te voet ergens moet zijn ben ik tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ik ga de HTC Touch dinsdag halen.
Is het nou waar dat je gewoon over wifi kan internetten?
Zonder kosten als je al een wifi acces point hebt?
Dit zou wel geweldig zijn!

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erreen
dennus2006 schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 21:43:
Ik ga de HTC Touch dinsdag halen.
Is het nou waar dat je gewoon over wifi kan internetten?
Zonder kosten als je al een wifi acces point hebt?
Dit zou wel geweldig zijn!
jip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Oke dat is wel super gaaf.
En dan nog iets, kan je ook mp3's gebruiken als ringtones voor je sms?
En zit er standaard msn of iets dergelijks bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een goede navigatie voor de Touch is deze: http://www.nav4all.nl/site2/www.nav4all.nl/dut/index.php

Is gratis tot 2010 en werkt prima, ook in de auto. Heeft zelfs gesproken navigatie en biedt verschillende varianten voor het beeld op je scherm. Zo kun je een kaart bekijken, maar hij kan ook met een eenvoudig pijltje aangeven welke kant je op moet, hoe ver je nog van de eerstvolgende afslag verwijderd bent en hoe hard je rijdt. Werkt bij mij prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Nog 1 vraag, ik ga de HTC(T-mobile MDA touch) halen bij t-mobile met een abbonement.
Hij is dus T-Mobile Lock & Branded.
Zijn er nog dingen die missen aan de t-mobile versie of niet?

[ Voor 5% gewijzigd door DennusB op 28-10-2007 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 21:51:
Een goede navigatie voor de Touch is deze: http://www.nav4all.nl/site2/www.nav4all.nl/dut/index.php

Is gratis tot 2010 en werkt prima, ook in de auto. Heeft zelfs gesproken navigatie en biedt verschillende varianten voor het beeld op je scherm. Zo kun je een kaart bekijken, maar hij kan ook met een eenvoudig pijltje aangeven welke kant je op moet, hoe ver je nog van de eerstvolgende afslag verwijderd bent en hoe hard je rijdt. Werkt bij mij prima!
Hee Ellentouch,
begrijp uit je mail dat je er ervaring mee hebt! Hoeveel geheugen gebruikt het?
En heb je al een GPS muis nodig bij installatie? Ik overweeg om er 1 te kopen.
Heb nu tomtom go500, maar als alles straks met m'n tuouch kan is die overbodig ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evos
  • Laatst online: 14-09 11:19
Verwijderd schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 22:03:

[...]

Hee Ellentouch,
begrijp uit je mail dat je er ervaring mee hebt! Hoeveel geheugen gebruikt het?
En heb je al een GPS muis nodig bij installatie? Ik overweeg om er 1 te kopen.
Heb nu tomtom go500, maar als alles straks met m'n tuouch kan is die overbodig ;-)
Nav4all is vast een handig programma alleen ben je wel afhankelijk van een internet verbinding om evt een route opnieuw uit te zoeken (wat tijdens het navigeren wel eens wil voorkomen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Sylcas: ik wilde ook een TomTom kopen, maar ga dat geld uitsparen omdat ik het via m'n Touch prima vind werken. Ik had eerst het standaard 1GB geheugenkaartje (met veel programma's en muziek er op) en daar paste die navigatie prima bij. Het neemt dus niet zo heel veel geheugen in.

Je moet inderdaad wel een aparte GPS-muis hebben. Ik kreeg die gratis bij m'n Touch als ik een verzekering wilde afsluiten, normaal kosten ze zo'n E50. Dat ding was heel eenvoudig te installeren en werkt prima met de Touch samen.

Naast Nav4All heb ik ook Google Maps nog op m'n Touch staan; dat vind ik zo'n leuk programma om adressen van mensen op te zoeken (bijvoorbeeld vrienden die net een nieuw huis hebben gekocht), kun je altijd lekker 'spieken' hoe iemand anders woont of z'n buurt er uitziet.

@Evos: voor Nav4All moet je inderdaad wel een dataverbinding hebben. Nu heb ik een onbeperkt internetabonnementje erbij (E10 per maand), dus dat was voor mij geen punt. Als je geen GPRS-abo hebt, dan is Nav4All minder handig. Ook in het buitenland is het minder handig want dan krijg je hoge datakosten voor je kiezen. Maar daar gebruik ik het toch niet.

Het is dus een beetje afhankelijk van je eigen situatie of je voor Nav4All wilt kiezen. Het is in ieder geval handig als je al een data-abonnement hebt én als je je navigatie niet in het buitenland wilt gebruiken.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2007 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miles
Heb alle drie de threads over de touch gelezen maar toch nog een paar vragen....
Ik heb het proggie voor de zes tabs geinstalleerd, drie bestanden gewijzigd, maar ik zie nu maar vier tabjes staan, en via start - programma's zie ik nergens Htc Home customizer staan.
Iemand enig idee wat ik verkeerd zou kunnen hebben gedaan?

Is het mogelijk ipv Contact contactpersonen onder de softkeys of in de launcher te krijgen. Deze optie staat niet bij de mogelijkheden waaruit ik kan kiezen.

Ik heb battery status gebruikt om over te klokken. M'n touch loopt nu op 273 of 201 MHz, Door op 201 te klikken gaat 'ie naar 273, of omgekeerd. Is het ook mogelijk meer opties te krijgen. In een aantal gevallen zou ik hem ook wel willen "underclocken" nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal.
Weet iemand of je ook wifi op je htc dual kan krijgen staat namelijk niet in de spec.
gr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeeT_At_Touch
  • Laatst online: 11-08 13:42
Verwijderd schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 21:51:

Heb net Nav4 geïnstalleerd.
En wat zie ik in de gebruiksvoorwaarden staan:"Nav4all is een navigatie hulpmiddel dat u gratis mag gebruiken tot 2008"

Terwijl op de website toch echt staat: FOR YOU, FOR FREE (until 01.01.2010)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerd001
Verwijderd schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 23:00:
Hallo allemaal.
Weet iemand of je ook wifi op je htc dual kan krijgen staat namelijk niet in de spec.
gr
Hebben ze eraf gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerd001
Verwijderd schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 15:38:
[...]

website: http://pocketcm.com/index.php

(ook uit topic geplukt, handig met de zoek functie ;) )
Is trouwens zelfde site/maker van het populaire toetsenbordje :)
Ahh thanks, ziet er echt supermooi uit zeg. Ik mis alleen 1 ding. Ik doe het vast fout... Maar ik kan wel een contact bellen vanuit dit menu, maar ik kan niet naar diegene SMS-en? Ik zie alleen maar de laatste conversaties via SMS.

Iemand een idee hoe dat moet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miles
Kmkz schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 02:33:
Over de HTC Home Plugin? Ik snap er echt geen bal meer van!? Ik heb echter geen bestand kunnen vinden waarbij je die Nederlandse code moest wijzigen en overigens heb ik geprobeerd om de opties te wijzigen zodat ik bijv. 6 tabs krijg maar er blijft maar 3 tabs te voorschijn komen!
je moet een file explorer installeren, zoals total commander of resco explorer. Via de instellingen geef je aan dat je alle verborgen en systeembestanden ook wilt zien.
Met dit programma'tje ga je naar de htc home plugin map en de windowsmap op je touch.Hierin zie je de bestandjes staan die beschreven worden en waar je wijzigingen in aan moet brengen. Als je dit doet krijg je vier tabjes op je scherm te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
dennus2006 schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 21:50:
[...]

Oke dat is wel super gaaf.
En dan nog iets, kan je ook mp3's gebruiken als ringtones voor je sms?
En zit er standaard msn of iets dergelijks bij?

Nog 1 vraag, ik ga de HTC(T-mobile MDA touch) halen bij t-mobile met een abbonement.
Hij is dus T-Mobile Lock & Branded.
Zijn er nog dingen die missen aan de t-mobile versie of niet?
Een beetje tijd in het zoeken van informatie steken kan geen kwaad :+
Je kunt mp3 als ringtone gebruiken, echter kost je dit wel geheugen. Er zit msn op de Touch en de T-mobile versie werkt voor zover ik weet niet anders dan de unbranded Touch behalve dat je hier en daar wat 'gepimpte' menu's en dergelijke tegenkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11:18
Sjoerd001 schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 23:49:
[...]

Ahh thanks, ziet er echt supermooi uit zeg. Ik mis alleen 1 ding. Ik doe het vast fout... Maar ik kan wel een contact bellen vanuit dit menu, maar ik kan niet naar diegene SMS-en? Ik zie alleen maar de laatste conversaties via SMS.

Iemand een idee hoe dat moet?
ik gebruik zelf de sms functie van Pocketcm niet maar het kan wel :)
Onder de conversatie is een leeg veld met de send knop er naast, in dat veld kan je je tekst typen en dan send wat langer vast houden en je bericht wordt verstuurd!

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerd001
Svennie schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 09:37:
[...]

ik gebruik zelf de sms functie van Pocketcm niet maar het kan wel :)
Onder de conversatie is een leeg veld met de send knop er naast, in dat veld kan je je tekst typen en dan send wat langer vast houden en je bericht wordt verstuurd!
Ohjaa sow dat zit dan ook verstopt... Thanks!

Is er een versie trouwens die een wat andere gebeuren heeft op het gebied van SMS? 1 waar je bv. als je op SMS drukt gewoon in je berichten ding komt waar je een bericht kan tikken? Vind dit niet echt handig zo namelijk...? Volgens mij een vrij makkelijke aanpassing :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TeeT_At_Touch schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 23:13:
[...]

Heb net Nav4 geïnstalleerd.
En wat zie ik in de gebruiksvoorwaarden staan:"Nav4all is een navigatie hulpmiddel dat u gratis mag gebruiken tot 2008"

Terwijl op de website toch echt staat: FOR YOU, FOR FREE (until 01.01.2010)
Tot voor kort (deze zomer) stond er ook op de site dat het programma gratis was tot 1-1-2008. Het is sinds kort op de site aangepast, maar blijkbaar nog niet in de gebruiksvoorwaarden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
  • Laatst online: 15:49

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Aghanim schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 09:20:
[...]

Een beetje tijd in het zoeken van informatie steken kan geen kwaad :+
Je kunt mp3 als ringtone gebruiken, echter kost je dit wel geheugen. Er zit msn op de Touch en de T-mobile versie werkt voor zover ik weet niet anders dan de unbranded Touch behalve dat je hier en daar wat 'gepimpte' menu's en dergelijke tegenkomt.
Het viel mij op dat ik op mijn t-mobile branded touch een heleboel dingen niet hoefde in te stellen of te installeren die wel bij de touch lijken te moeten gebeuren. Bijv. in de mda touch kan je zonder tweaks een sms ontvangstbevestiging instellen, en zo waren er nog een aantal maar die ben ik vergeten. De mda touch rom heeft dus volgens mij wat kleine foutjes uit de eerste htc touch rom eruit gehaald denk ik.

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14:30
wat ben ik toch blij met dit toestel!
Met de home customizer heb je lekker veel afwisseling, en nu met die nieuwe fotoviewer is het helemaal super!

is het trouwens zo dat die nieuwe fotoviewer alleen foto's in "mijn documenten ziet"?

heeft iemand trouwens die calculator cab ergens online staan? vind registreren teveel moeite

[ Voor 39% gewijzigd door T7D_Sneezy op 29-10-2007 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
T7D_Sneezy schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 11:55:
Met de home customizer heb je lekker veel afwisseling, en nu met die nieuwe fotoviewer is het helemaal super!

heeft iemand trouwens die calculator cab ergens online staan? vind registreren teveel moeite
Chris.nl in "HTC Touch - Deel 03"

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
T7D_Sneezy schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 11:55:

is het trouwens zo dat die nieuwe fotoviewer alleen foto's in "mijn documenten ziet"?

De fotoviewer ziet mij mij afbeeldingen die op mijn opslagkaart in DCIM/100MEDIA staan, hij doorzoekt binnen DCIM/100MEDIA alle mappen op afbeeldingen.
('k Had gewoon tijden terug al bij de camera instellingen opgegeven foto's op de opslagkaart te bewaren)

'k Heb de calculator cab hier online gezet.

[ Voor 5% gewijzigd door Chris.nl op 29-10-2007 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disbehave
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Weet iemand hoe ik een mp3 als wekker in kan stellen? Bij het instellen van de wekker kan ik slechts kiezen uit een paar standaardgeluidjes die erg kort duren (zo wordt ik nooit wakker)

Verder prima toestelletje.

Over TomTom6. Ik heb deze gedownload met europa kaart om te testen of deze goed werkt. Hij draait vloeiend, is sneller dan op m'n nokia e50. Werkt in staande en liggende stand en een stylus is niet nodig (lekker grote knoppen in menu's. Nadeel is dat TT+europa 1 gb is en dat mijn geheugenkaart gelijk vol is. Oplossing alleen benelux installeren of grotere kaart. Voordat ik de legale versie aanschaf, iemand ervaring met route 66?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Misschien niet helemaal ontopic, maar wel leuk voor de jup.

'k Heb net een Bluetooth Receiver / Transmitter besteld om vanaf m'n Touch muziek op de stereo af te spelen. Hier meer info, en hier veel goedkoper te vinden.

Even wachten totdat de 32 gig microSD kaartjes er zijn :9~ en ik kan bijna m'n hele collectie op de Touch kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
Chris.nl schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 13:39:

Even wachten totdat de 32 gig microSD kaartjes er zijn
Verwachting is dat die kaartjes +- 500€ gaan kosten bij de lancering.
Zodra ze betaalbaar worden loop ik al rond met de Touch 5th generation :P

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joeltje
  • Niet online
Is er iemand die de originele Touch-rom heeft? Ik draai op de DutchTouch (die overigens prima draait!) maar ik wil makkelijker backuppen, en dat werkt niet met Dutch Touch, dus vandaar dat ik retour wil naar origineel...

Ik heb niets te melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Security
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06-10-2023

Security

it's just me

Iemand al ervaring met de nieuwe touch met uitschuifbaar keyboardje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

Muthas

O+

joeltje schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 14:45:
Is er iemand die de originele Touch-rom heeft? Ik draai op de DutchTouch (die overigens prima draait!) maar ik wil makkelijker backuppen, en dat werkt niet met Dutch Touch, dus vandaar dat ik retour wil naar origineel...
Hoezo werkt dat back-uppen dan niet? Er zijn genoeg programma's daarvoor, PIMBack-up bijvoorbeeld?

Welke ROM zoek je dan, orginele van HTC of van je provider (de door Orange/T-Mobile getweakte versie..?).

Voor die van HTC moet je hier kijken: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=331100, die van T-Mobile heeft voor zover ik weet ook op XDA gestaan, moet je even zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14:30
damn, net een beetje zitten tweaken aan dat apparaat inc hard reset. wil ik dat windows live upgrade ding draaien.... doet ie het niet.... hprocessnap zegt ie? iemand daar ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Pamas, weet jij toevallig ergens een (touch-style) rekenmachine shortcut voor in de cube te staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Weet iemand waar ik Pocket MSN kan downloaden?
Of een andere die niet al je contactpersonen in je adresboek gooit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chris.nl schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 18:11:
Pamas, weet jij toevallig ergens een (touch-style) rekenmachine shortcut voor in de cube te staan?
Bij mij staat er een shortcut in de Windows map, calc.Ink. Of bedoel je dat niet?
Of bedoel je een knopje voor in de cube?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is reeds meerdere malen geschreven. Forum eens doorlezen kan geen kwaad en je leert er nogal wat dingen mee.
Alleé zie deze website: http://www.allaboutphones.../viewtopic.php?f=48&t=779
dennus2006 schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 19:06:
Weet iemand waar ik Pocket MSN kan downloaden?
Of een andere die niet al je contactpersonen in je adresboek gooit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 19:48:
[...]

Bij mij staat er een shortcut in de Windows map, calc.Ink. Of bedoel je dat niet?
Of bedoel je een knopje voor in de cube?
't Bedoel een knopje :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan wel een knopje voor je maken, heb je een plaatje die je erin wil hebben?

zoiets?
Afbeeldingslocatie: http://i22.tinypic.com/8vnec1.png Afbeeldingslocatie: http://i23.tinypic.com/16lfqkx.png Afbeeldingslocatie: http://i23.tinypic.com/2lo2986.png

En in welke rij wil je het knopje hebben? (achtergrond kleur)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2007 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 21:10:
[...]

Kan wel een knopje voor je maken, heb je een plaatje die je erin wil hebben?

zoiets?
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]

En in welke rij wil je het knopje hebben? (achtergrond kleur)
Ik vindt die laatste het beste

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://i23.tinypic.com/16lfqkx.png

Ik zou van deze wel in de eerste rij willen hebben :*)
misschien valt het minder op dat ie aangepast is als ik um in de 2e rij zet..

Is allebei proberen te doen?

[ Voor 52% gewijzigd door Chris.nl op 30-10-2007 00:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anheuer
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 24-06-2022
Ik ben vergeten hoe ik ook al weer mijn tmobile instellingen voor internet moet instellen..

ik weet de instellingen maar waar en hoe ook al weer weet ik neit meer..

kan iemand misschien helpen?

ik dacht bij connections..
maar dan??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Ik wil die HH_0043_weathercities aanpassen.
Maar hij is alleen-lezen en in gebruik:|
Hoe doe ik dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anheuer
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 24-06-2022
dennus2006 schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 23:06:
Hoe doe ik dat?
lees punt 9 op de eerste post

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trumpske
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-08 10:02
Ik heb sinds kort ook een HTC Touch en heb erg veel gehad de Topics starts!
Ik vraag me alleen af of niemand er aan heeft gedacht om de virtuke kubus meer kanten te geven..
Of wil ik nu iets heel moeilijks?

There are 10 kinds of people; those who can count binary and those who can't

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Anheuer schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 23:27:
[...]

lees punt 9 op de eerste post
Het is al gelukt na wat proberen met Total Commander!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chris.nl schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 21:52:
[afbeelding]

Ik zou van deze wel in de eerste rij willen hebben :*)
misschien valt het minder op dat ie aangepast is als ik um in de 2e rij zet..

Is allebei proberen te doen?
ROW 1: Afbeeldingslocatie: http://i21.tinypic.com/16lfqkx.png Afbeeldingslocatie: http://i24.tinypic.com/2d27ngo.png

ROW 2: Afbeeldingslocatie: http://i21.tinypic.com/etvfas.png Afbeeldingslocatie: http://i24.tinypic.com/24y5wro.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
dennus2006 schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 23:06:
Hoe doe ik dat?
no offence, maar dit is de 5e keer dat je een domme vraag stelt, namelijk een vraag die of reeds in de startpost uitgelegd staat, of meerdere malen in dit topic is besproken of waar je het antwoord binnen een minuut op google had kunnen vinden.....
als je een klein beetje tijd besteedt aan het zoeken van de betreffende informatie kom je er ook en zo blijft dit topic enkel vol met nieuwe dingen, zodat het voor iedereen interessant blijft om te lezen :)

voor degenen die het beschermings hoesje gebruiken kan ik zeggen dat dit echt niet nodig is!
het scherm van de Touch is zo stevig en krasbestendig dat het irritante hoesje weinig toevoegt. Vorige week viel mijn Touch op straat en ik wil via mijn voet de val opvangen, wat resulteerde in een schop tegen de Touch waardoor hij ongeveer 4 meter over de stoep gleed, met het scherm naar beneden ;(
geen enkel krasje _/-\o_
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Graag ontopic! Discussieren over abonnementen hoort hier niet thuis. Daar zijn andere sites voor.