Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-08 12:35
Chris.nl schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 13:48:
[...]

Sorry dat ik het zo zeg, maar volgens mij ben je, vanaf 28 september al enorm aan het prutsen.

Ik begrijp je vraag wel, maar dat is gewoon niet mogelijk...
Je moet het niet zoeken in codec ofzo om videobestanden af te spelen, je moet juist videobestanden omzetten naar een mooi PPC-Formaat (avi wordt veel gebruikt) voordat je ze op de Touch zet.
TCPMP werkt dan perfect!

Dit kan simpel en snel met PocketDivXEncoder.
Zelf gebruik ik SUPER © maar die is een stuk uitgebreider en ingewikkelder (kan je ook ondertitelingen van DVD's mee omzetten naar een *.avi bestand).

Probeer de sample uit deze post maar eens af te spelen met TCPMP wedden dat ie dan niet zeurt om codec?
Ik weet het, ik weet het. Ik heb alleen sindsdien niet meer echt de tijd gehad om er mee
te klooien,met veel andere dingen bezig geweest, dus ik was het gewoon even kwijt.
That's all :)

Nog iets, nadat ik heb ingelogd op MSN ,staan al die verdomde MSN contacts allemaal in mijn normale contact lijst van mensen die ik kan bellen, ik moet dus Pocket MSN gebruiken en niet aan
de standaard Live messenger komen? En ik moet dus zeker een hard reset doen om alles weer normaal terug te krijgen in mijn contact list?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
devilsnight schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 18:09:
[...]

Ik weet het, ik weet het. Ik heb alleen sindsdien niet meer echt de tijd gehad om er mee
te klooien,met veel andere dingen bezig geweest, dus ik was het gewoon even kwijt.
That's all :)

Nog iets, nadat ik heb ingelogd op MSN ,staan al die verdomde MSN contacts allemaal in mijn normale contact lijst van mensen die ik kan bellen, ik moet dus Pocket MSN gebruiken en niet aan
de standaard Live messenger komen? En ik moet dus zeker een hard reset doen om alles weer normaal terug te krijgen in mijn contact list?
Je kan de extra contacten ook handmatig verwijderen... Misschien is dat minder werk dan een hard reset (weet niet hoe getweakt jij erbij zit met je touch, en of je gebruik maakt van backup software).

Je zou kunnen informeren naar een andere versie van Live messenger, er schijnt al een update / versie rond te gaan waarmee je niet de contacten vernaggeld.
Ik gebruik zelf geen synchronisatie met Outlook (contacten beheer) of Live messenger dus weet daar ook niet alles van.

Succes met je Touch verder..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan gewoon een nieuwste versie live messenger downloaden en installeren en dan komen de de msn contacten niet in je contactenlijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chris.nl schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 13:18:
[...]

Ik gebruik op dit moment de laatste beta versie van Batterystatus, zoals die op het XDA-forum staat.
Ver. 1.04.203 beta4
Build 0247

Ik bemerk eigenlijk helemaal geen bugs, CPU scaler werkt perfect.
Wellicht bemerk ik geen bugs omdat ik niet alle functies gebruik.
Deze link doet het niet meer. Ik heb nog de 0.04.203 versie, is ook niet helemaal goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uitje
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-04-2023
Verwijderd schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 17:32:
8) Dit kan je gewoon als een Today Item aanvinken onder Start-Settings-Today (Start-Instellingen-Vandaag) 8)

[...]
Misschien dat ik in m'n vorige post niet helemaal duidelijk ben geweest, maar dit bedoelde ik niet helemaal. Als je het op die manier doet (en dat doe ik ook meestal) dan wordt er echter niet om een password gevraagd. Wat ik wil is dus zo'n zelfde snel koppeling (icoontje), maar dat er dan om een password wordt gevraagd als ik de telefoon weer wil ontgrendelen. Ik wil echter niet gebruik maken van het automatisch vergrendelen na een x aantal minuten wat je in het instellingen menu kan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan nog steeds geen woonplaats veranderen voor de weersvoorspelling.
Als ik via de Touch naar /WINDOWS/ ga kan ik het bestandje wel vinden, maar ik kan daarin niets aanpassen.
Wie o wie kan mij helpen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 19:33:
[...]
Deze link doet het niet meer. Ik heb nog de 0.04.203 versie, is ook niet helemaal goed.
Dan heb ik um hier maar even online gezet...
Link werkte prima op het XDA forum hoor. Binnenkort haal ik deze build zelf weer offline...
't Is beter om de laatste van XDA te downloaden..

[ Voor 8% gewijzigd door Chris.nl op 22-10-2007 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_bbk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 20:37:
Ik kan nog steeds geen woonplaats veranderen voor de weersvoorspelling.
Als ik via de Touch naar /WINDOWS/ ga kan ik het bestandje wel vinden, maar ik kan daarin niets aanpassen.
Wie o wie kan mij helpen...
Met de standaard Verkenner kan het niet, met Pocket Commander wel.. Succes ermee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met de standaard Verkenner kan het niet, met Pocket Commander wel.. Succes ermee!

Ik heb Total Commander gedownload, maar als ik het bestand wil hernoemen, geeft ie aan dat het niet gaat omdat het een bestand is wat niet gekopieerd of verwijderd mag worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerd001
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16:15
Klein vraagje; ik heb al de contacten via Outlook in de telefoon gezet. Hij geeft ze nu alleen weer met als eerst de achternaam. Als ik nou een contact ga bewerken kan ik hem op de voornaam laten weergeven. Dat wil ik dus. Alleen moet ik nu elk contact los zo gaan instellen?

Thanks alvast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

the_bbk schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 21:29:
[...]

Ik heb nu echt alles geprobeerd, maar het wil echt niet lukken. Ik heb al tig keer gekopieerd en aangepast, maar nergens wil het lukken!!
Please help me.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sjoerd001 schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 22:31:
Klein vraagje; ik heb al de contacten via Outlook in de telefoon gezet. Hij geeft ze nu alleen weer met als eerst de achternaam. Als ik nou een contact ga bewerken kan ik hem op de voornaam laten weergeven. Dat wil ik dus. Alleen moet ik nu elk contact los zo gaan instellen?
Volgens mij kun je ergens (in Outlook) instellen hoe het weergegeven moet worden.
(kan het nu ff niet nakijken, zit nu achter Mac)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11:18
Sjoerd001 schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 22:31:

Thanks alvast.
contact openen in Outlook of de telefoon en dan het veld weergave veranderen, moet je wel voor alle contacten doen helaas.

Op de telefoon heet het veld "Archiv. als"

[ Voor 4% gewijzigd door Svennie op 23-10-2007 07:54 ]

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
Verwijderd schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 19:30:
Je kan gewoon een nieuwste versie live messenger downloaden en installeren en dan komen de de msn contacten niet in je contactenlijst.
Ik gebruik versie 10.6.0031.2600 en bij die versie kan je het synchen van contacten uit zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riccardo
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 01-06 22:01
Is het eignlijk mogelijk om met de touch op universiteiten/hogescholen verbinding te maken met wifi..? Ik weet dat ze voor een laptop het programma secureW2 gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_bbk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 22:55:
[...]

Ik heb nu echt alles geprobeerd, maar het wil echt niet lukken. Ik heb al tig keer gekopieerd en aangepast, maar nergens wil het lukken!!
Please help me.....
Het is niet nodig om 'm heen en weer te kopiëren. Ga met Total Commander naar het bestand, klik op file, dan edit. Voeg nu op de juiste plek de juiste code met de hand in. Even saven en opgelost :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 16:53
Is het inmiddels al bekend of je de binnenkomende transfers d.m.v. bluetooth automatisch op je storage card (in zelf aan te wijzen directory) kunt laten zetten i.p.v. op je telefoon zelf. Ik wil dit graag doen zonder gebruik te maken van een 3rd party tool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TifKag
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-07 10:06
Verwijderd schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 22:55:
[...]
Please help me.....
Met de stylus in Total commander op het bestand klikken en vasthouden, kies dan eigenschappen, en kijk of read only uit staat.
Dan kun je via Total Commander het bestand wijzigen, en weer opslaan.
(zie ook de reply van the_bbk)
Ik heb op die manier de touch van mij, mijn zoon, en die van een collega aangepast.

[ Voor 3% gewijzigd door TifKag op 23-10-2007 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TifKag
Svennie schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 08:11:
[...]
Ik gebruik versie 10.6.0031.2600 en bij die versie kan je het synchen van contacten uit zetten.
Is daar ook een nederlandse versie van i.v.m. nederlandse Touch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evos
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-09 11:19
Riccardo schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 08:30:
Is het eignlijk mogelijk om met de touch op universiteiten/hogescholen verbinding te maken met wifi..? Ik weet dat ze voor een laptop het programma secureW2 gebruiken.
Dit is geen probleem er bestaat Windows Mobile ondersteuning voor secure2w

(Uitleg http://gathering.tweakers...message/24796446#24796446)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Help!!
Ik wil een rss reader op mijn touch installeren, maar dat lukt mij niet. Momenteel heb ik de Prss reader er op zitten maar ik kan niets toevoegen. Krijg steeds een Cache probleem. De melding is dat er geen cache aanwezig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolRules
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 28-11-2021
Hoi,

Dankzij dit forum weet ik nu behoorlijk veel over de HTC Touch... maar... heb toch nog een probleem om em te connecten met mijn Orange Livebox. Hij detecteerd de Livebox, alleen krijg ik em dus niet op het netwerk zelf. Heb de instellingen van de Livebox bekeken, maar daar wordt ik op zich ook niet veel wijzer van. Staat wel wat in van MAC adressen etc., alleen helaas geen kaas van gegeten. Heb alle tabbladen in de Touch bekeken en geen idee wat ik bv moet invullen bij verificatie, gegevenscodering etc. Via de installatie CD van de Livebox kom ik ook niet veel verder. Mijn vraag is dus: Iemand al gelukt om te Touch te connecten met de Livebox, en zo ja, wat zijn de instellingen?

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TifKag
ToolRules schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 11:50:
Mijn vraag is dus: Iemand al gelukt om te Touch te connecten met de Livebox, en zo ja, wat zijn de instellingen?
Als je in de handleiding van de Livebox kijkt, staat daar dat je als je via bluetooth wil verbinden, onderop de Livebox het "reg" knopje in moet drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xurk
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 24-04-2024

Xurk

Burnside

Voor degenen die nog steeds kampen met het probleem van de contacten die van WLM naar je Contacts worden gekopieerd [als e-mail adressen], deze versie moet je installeren, dan kan je bij het eerste keer inloggen die setting uitvinken: klik :)

Mitsubishi Trium Galaxy - Nokia 3330 - Nokia 3510 - Motorola V525 - Samsung E730 - HTC Touch - HTC Touch HD - HTC Desire - HTC Sensation - HTC One X+ - LG Nexus 5 - LG Nexus 5X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-09 14:57
Xurk schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 14:21:
Voor degenen die nog steeds kampen met het probleem van de contacten die van WLM naar je Contacts worden gekopieerd [als e-mail adressen], deze versie moet je installeren, dan kan je bij het eerste keer inloggen die setting uitvinken: klik :)
dat stond trouwens ook bij de oudere versie, maar als je het uitvinkt zette hij ze alsnog op je tel.
mooi dat deze versie het oplost

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cihanski
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13-09 12:33
warez-request

[ Voor 97% gewijzigd door Ginz op 23-10-2007 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
warez-request

[ Voor 89% gewijzigd door Ginz op 23-10-2007 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 16:53
Moet je wel..

[ Voor 52% gewijzigd door Ginz op 23-10-2007 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anheuer
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 24-06-2022
Weet iemand misschien hoe je catagoieen die je voor conatcs kunt gebruiken weg kunt halen die zijn aangemaakt.

Aanmaken in geen probleem, verwijderen wel.

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15:49

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 21:31:
[...]

Ik heb beide bestanden op mijn touch gezet, maar zie geen icoontjes bij launcer (hoe start ik home v.2? lijkt ie niet vanzelf gedaan te hebben....)
Ik heb hetzelfde probleem. Weet iemand hoe je dit oplost? => na installatie van home v2 wordt nog steeds v1.5 geladen en ik kan deze ook niet veranderen in het vandaag menu.

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erreen
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 28-09-2021
Weet iemand ook of er een progje is, die via een BT GPS de snelheid aangeeft op je Touch, welke je op dat moment rijd in bv een auto / motor etc.

edit: ik heb geen tomtom oid op m'n touch.

[ Voor 13% gewijzigd door erreen op 23-10-2007 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comgenie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 13:09

Comgenie

Soms heb je dat

erreen schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 18:46:
Weet iemand ook of er een progje is, die via een BT GPS de snelheid aangeeft op je Touch, welke je op dat moment rijd in bv een auto / motor etc.

Je kan wel GPS bij google maps aanzetten, weet alleen niet of die ook je snelheid gaf, dacht het wel maar weet het dus niet zeker.

No animals were harmed in the making of this comment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peterh
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22-06-2024

GPS tuner kan dat allemaal. (www.gpstuner.com)
Kost 24 dollar, maar daarvoor krijg je een hele mooie tool.

Ik heb het een tijdje geleden best intensief gebruikt naar volle tevredenheid. (Op een wat oudere PDA met ingebouwde GPS ontvanger)

Wanneer ik een bluetooth GPS ontvanger aan schaf (met sinterklaas of zo :-)) zal ik het programmatje zeker weer gaan gebruiken.

Mitracom Odysseus MM57UP - 1680x1050 - T7200 - 80GB@5400 rpm - GeForce Go 7950GTX 512 VRam (based on Clevo M570U)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peterh
Hoi, ik zie dat iedereen lyrisch is over dat PCM keyboard.
Ik heb nog een leuke gevonden: http://www.cootek.com/

Installeren ging via een omweg, maar als het werkt werkt het echt super-hendig.

Installeren:
- Eerst de VGA versie er op zetten.
- Soft reset.
- VGA versie op starten.
- VGA versie verwijderen.
- QVGA versie er op zetten en gebruiken.

Dit schijnt te komen door mijn NL-rom. Op hun eigen forum staat ook een oplossing, maar dit vond ik makelijker.
Hier (http://www.cootek.com/intro.html) staat een mooie demo.

Er zijn ook al mensen bezig met tweaks voor andere dictionaries. (http://www.cootek.com/forum/forum_posts.asp?TID=12)

Ben benieuwd naar jullie mening hierover.

Mitracom Odysseus MM57UP - 1680x1050 - T7200 - 80GB@5400 rpm - GeForce Go 7950GTX 512 VRam (based on Clevo M570U)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erreen
peterh schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 19:30:
[...]

GPS tuner kan dat allemaal. (www.gpstuner.com)
Kost 24 dollar, maar daarvoor krijg je een hele mooie tool.

Ik heb het een tijdje geleden best intensief gebruikt naar volle tevredenheid. (Op een wat oudere PDA met ingebouwde GPS ontvanger)

Wanneer ik een bluetooth GPS ontvanger aan schaf (met sinterklaas of zo :-)) zal ik het programmatje zeker weer gaan gebruiken.
Da's een erg mooi tooltje, een beetje overdone voor wat ik eigenlijk wil.

iemand nog andere ideeen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben helemaal nieuw met de touch, en zou graag wat dingen erop willen zetten zoals dat t9 toetsenbord dingetje.
Bestaan er misschien how to's om dit te doen heb het bestandje al maar weet mijn god niet hoe of wat ik moet instaleren.
Zou iemand mij dit kunnen uitleggen?

[ Voor 6% gewijzigd door een moderator op 23-10-2007 22:52 . Reden: Aanhef en groeten is niet nodig ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erreen
erreen schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 20:26:
[...]

Ik denk dat ik deze eens ga proberen:

http://www.freewarepocket...ownload-gpsauto-v1-0.html

Layout ziet er alleen niet zo denderend uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben nu ook al een paar weken een gelukkig bezitter van de Touch, al diverse tooltjes geinstalleerd en alles gelukt tot zover....Een ding krijg ik toch nog niet gewijzigd:

De muziekinstelling via de touchflo is perfect...Hij komt met de juiste map op waar mijn mp3tjes instaan.
Maar als ik mijn muziekspeler open via de 6tab dan opent hij de mediaplayer met een lege bibliotheek.
Hoe kan ik dit corrigeren?
Alvast bedankt voor de juiste reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online

SirfGPSTweaker
Ik gebruik hem zelf ook regelmatig. Freeware!

Echt de moeite waard om te checken, zie site voor screenshots..

Klein tooltje die perfect werkt. 66kb

[ Voor 6% gewijzigd door Chris.nl op 23-10-2007 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 20:40:
Goedeavond,

Ik ben helemaal nieuw met de touch, en zou graag wat dingen erop willen zetten zoals dat t9 toetsenbord dingetje.
Bestaan er misschien how to's om dit te doen heb het bestandje al maar weet mijn god niet hoe of wat ik moet instaleren.
Zou iemand mij dit kunnen uitleggen?

Vriendelijk bedankt
funk-e schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 03:38:
24. Hoe moet ik een CAB-bestandje op mijn Touch installeren?
Dat is heel eenvoudig:
1. Download het CAB-bestandje en zorg dat het bestandje op je telefoon komt. Dat kun je bijvoorbeeld doen door het bestandje via Internet Explorer op je PC naar je telefoon te kopiëren (telefoon even verbindinden met je PC). Zet het bestandje bij voorkeur op je memory-stick, dan zit je telefoon niet zo snel vol.
2. Open de 'verkenner' op je Touch en ga naar de directory waar je het bestandje hebt opgeslagen (op je telefoon). Klik op het bestandje. Nu installeert het bestandje zichzelf. Soms moet je nog even een soft reset uitvoeren, en... klaar!
3. Bedenk je je en wil je het programmaatje toch weer verwijderen? Ga op je telefoon naar start --> instellingen --> tabblad systeem --> programma's verwijderen. Selecteer het programma dat je weer wilt verwijderen.
26. Ik heb een alternatief toetsenbord geïnstalleerd, maar als ik reset dan moet ik hem steeds opnieuw instellen. Is hier een oplossing voor?
Jazeker. Chris.nl legt het hier stap-voor-stap uit: [click]
Best handig, zo'n topic start 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 10:32:
[...]

Nogmaals, want wellicht heb je het antwoord van poepeneesje over het hoofd gezien: staan de Touch-contacten op je SIM-kaart i.p.v. het telefoongeheugen?
Mensen, ben eruit!
Heeft niks met synchronisatie te maken. Outlook geeft als je op het adressenboek klikt alleen die contactpersonen weer waarvan een mail adres bekend is. Echter als je voor een contactpersoon dus geen mail adres hebt ingevoerd, dan is deze daar dus niet zichtbaar.
Het contactpersoon waarbij geen mailadres is ingegeven, is WEL zichtbaar als je kiest voor het geschreven woord " contactpersonen" links onder in Outlook (net als Agenda en Taken)!

Mijn excuses dat het zo iets simpels is... maar je moet het maar weten dat het twee verschillende selectie weergaves zijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
peterh schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 19:39:

Er zijn ook al mensen bezig met tweaks voor andere dictionaries. (http://www.cootek.com/forum/forum_posts.asp?TID=12)

Goed nieuws :)

Lijkt me een enorm snel toetsenbord.

Roadmap:
Our current roadmap is to release the general language support with a couple of additional European languages (Spain will be likely the first one) in Dec, and some more languages in Jan and following months. The Dec release will also fix a bunch of bugs mentioned in this forum and in our feedback emails.

For the Azerty keyboard it should hopefully be in the Dec release too.

We originally planned for a bug fix release before the Dec release. But it turned out that we are changing our codebase a lot that it is very inefficient to manage two branches. So the Nov release might be cancelled in order not to block our Dec release.

For early next year, we will further support more Asian languages and other more advanced and innovative features (we already got some good feedback in this forum, and we also have a bunch of cool ideas in mind...:-)

[ Voor 58% gewijzigd door Chris.nl op 24-10-2007 01:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat tooltje "Slide 2 Unlock"ziet er wel grappig uit, alleen na enkele seconden gaat het scherm uit zodat je er niet veel meer van ziet...
Hebben jullie ergens ingesteld dat het scherm aan blijft, zoja waar, en loopt de accu dan niet een stuk sneller leeg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
wellicht nog een tip voor sommigen hoewel ik denk dat de meesten onder ons reeds op de hoogte zijn...
als je de batterij wilt besparen klok je touch dan terug naar 156mhz. Op deze snelheid loopt hij best goed en als je ff een boost nodig hebt kun je via 1 klik op de snelheid weer terug naar 200mhz of hoger...

ik ben nu aan het testen, na 25 uur uit de oplader te zijn geweest waarbij ik ongeveer 30 min. heb gebeld en 5 smsjes heb gehad/verzonden staat de batterij nog op 73%. GPRS staat aan, alle andere connectivity vormen uit.

Als het gebruik van 27% batterij in 25 uur gelijk blijft lopen doe je toch al snel een dikke 80 uur met je touch, iets wat ik normaal bij lange na niet haalde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peterh
Chris.nl schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 22:03:
[...]

SirfGPSTweaker

Super... het is niet alleen freeware, maar ook nog eens deels open source.
Nu kan ik zelf ook wat in elkaar gaan proggen.

Ik zit te denken aan een tool waarmee je een fatsoenlijke marathon training kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joeltje
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Goed, ik heb ook een probleempje..

Ik down mijn Gmail met m'n touch. Echter, wanneer ik op mijn pc dezelfde mail wil binnen halen, is deze al weg volgens Gmail. (Copy op server laten staan werkt dus niet)... Wie helpt?

Ik heb niets te melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpiderPig
  • Laatst online: 28-02 14:58
Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 09:23:
Dat tooltje "Slide 2 Unlock"ziet er wel grappig uit, alleen na enkele seconden gaat het scherm uit zodat je er niet veel meer van ziet...
Hebben jullie ergens ingesteld dat het scherm aan blijft, zoja waar, en loopt de accu dan niet een stuk sneller leeg?
Er is een nieuwe versie van Slide 2 Unlock met enkele belangrijke bug fixes, die kun je hier downloaden: http://ac.xenpage.eu/S2U2-0.60-WM5.rar :*)

Om je scherm aan te laten blijven moet je in je registry ACOffLCD zetten op 0 en OffLCD ook op 0, hij staat als ik me niet vergis standaard op 15, dus 15 seconden. Je kan het simpel weg ook op 600 seconden zetten ofzo, zodat je scherm dus ook langer aan staat. T.a.v. accu verbruik, ja, deze wordt sneller leeg. Het aan/uit knopje is in dat geval dan handig. ;) Voor als je hem een tijdje niet zal gebruiken iig.

Succes ermee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comgenie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 13:09

Comgenie

Soms heb je dat

joeltje schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 09:51:
Goed, ik heb ook een probleempje..

Ik down mijn Gmail met m'n touch. Echter, wanneer ik op mijn pc dezelfde mail wil binnen halen, is deze al weg volgens Gmail. (Copy op server laten staan werkt dus niet)... Wie helpt?
Gmail heeft een email app die je zo kan downloaden, wel java. Maar deze werkt perfect en heeft de meeste opties die de normale Gmail ook heeft. Misschien is dat iets voor je?

Verder kan je op je gmailbox als je inlogt vanaf je pc, bij settings instellen wat die ermee moet doen, bewaren of verwijderen. Dan zou het ook moeten werken.

No animals were harmed in the making of this comment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneWolf
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 12-09 10:39

LoneWolf

Just a Byte

sinds kort ondersteund gmail ook imap, dit heeft als voordeel dat alle clients het zelfde zien, de mail blijft op de server staan nl.
Misschien is het instellen daarvan dat een idee joeltje ?
(het kan zijn dat je het nog niet kan instellen, dan moet je je taal even op engels (US) zetten in gmail, dagje of wat wachten, dan komt die instelling er wel bij.

Life is to short to mess with it... Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Nogmaals de vraag dan maar:

ik heb de HTC Home Customizer uit de startpost laatst geinstalleerd (versie 1. beta 5) maar deze herkent op een of andere manier de HTC Home 2.0 plugin niet. Ik heb deze wel geinstalleerd vanaf dezelfde website als HHC zelf, dus dat zou goed moeten zitten... maar toch werkt het niet naar behoren. Het ligt ook niet aan de .NET ondersteuning, deze zit namelijk al in de ROM (t-mobile) ingebakken. Heeft er iemand een idee waar dit aan ligt?

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

LoneWolf schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 11:28:
sinds kort ondersteund gmail ook imap, dit heeft als voordeel dat alle clients het zelfde zien, de mail blijft op de server staan nl.
Misschien is het instellen daarvan dat een idee joeltje ?
(het kan zijn dat je het nog niet kan instellen, dan moet je je taal even op engels (US) zetten in gmail, dagje of wat wachten, dan komt die instelling er wel bij.
Hm ik kan dit nog nergens selecteren, hopen dat het snel volgt want ik heb begrepen dat het mbv imap4 ook mogelijk is om push email te activeren en dat werkt voor de batterij vd touch volgens mij een stuk beter dan automatisch elke 5 minuten mail ophalen... :)

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
HetWonder schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 18:46:
[...]

Ik heb hetzelfde probleem. Weet iemand hoe je dit oplost? => na installatie van home v2 wordt nog steeds v1.5 geladen en ik kan deze ook niet veranderen in het vandaag menu.
Ik heb die 2 geinstalleerd na een hard-reset en kan ook geen icoontjes veranderen.
'k Had wel staan _/-\o_-gen dat het kon, maar ik zag de icoontjes eigenlijk ook niet bij die optie staat.
(Dacht dat dat kwam omdat ik het al handmatig had gedaan)
Komt misschien omdat "we" en NL-Rom draaien? -edit- dat is de reden dus niet :+

Ach het kan nog steeds handmatig.

Ik zal mijn posts ff aanpassen.

[ Voor 3% gewijzigd door Chris.nl op 25-10-2007 01:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joeltje
  • Niet online
Comgenie schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 10:50:
[...]

Gmail heeft een email app die je zo kan downloaden, wel java. Maar deze werkt perfect en heeft de meeste opties die de normale Gmail ook heeft. Misschien is dat iets voor je?

Verder kan je op je gmailbox als je inlogt vanaf je pc, bij settings instellen wat die ermee moet doen, bewaren of verwijderen. Dan zou het ook moeten werken.
Ik ken die app, maar die is trager dan de ingebouwde mail functie van WM6, en vind ik niet zo handig werken als die app. Ik heb daarnaast met die Gmail app, geen toegang tot mijn adresboek...

Op de pc hoef ik niets in te stellen, dat gaat vanzelf goed, het probleem zit hem juist in het feit dat WM6 eerst download, en dat dan op mijn laptop geen mail meer wordt opgehaald...

Ik heb niets te melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisdekloris
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-09 20:45
Muthas schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 12:30:
[...]

Lijkt erop alsof er een maximale datum tot wanneer je hem mag gebruiken staat ingesteld? Commerciële plannen daarzo :? Anyway, staat je datum goed ingesteld?

[...]

Gok dat ze zichzelf gewoon uitzetten. Ik kan ze in ieder geval ook gewoon afsluiten wanneer je de normale Home weer ziet. Verder zijn ze gewoon de verwijderen.

iPhone interface weer terug gezet :P Toch mooier en ik kon geen mooi foldersysteem om programma's te starten vinden dus tutorial opnieuw gevolgd. Heb een aantal dingen weggelaten zoals de brakke HappyTapping iPhone-slechte-kloon toetsenbord en gebruik gewoon PCM, past er ook bij. Screens volgen nu echt :P
Waar zijn die screens nou?

Tierelier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HetWonder schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 12:03:
[...]

Hm ik kan dit nog nergens selecteren, hopen dat het snel volgt want ik heb begrepen dat het mbv imap4 ook mogelijk is om push email te activeren en dat werkt voor de batterij vd touch volgens mij een stuk beter dan automatisch elke 5 minuten mail ophalen... :)
Je kunt in outlook van de Touch een nieuw gmail account aanmaken van het type imap, met inkomende server imap.gmail.com. Dit werkt bij mij perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joeltje
  • Niet online
Da's een bon plan, en dat zal ik eens testen!

Ik heb niets te melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

erreen schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 20:26:
[...]

Onderstaande, GPS Speed Sentry, werkt super en start supersnel op, kan GPS Tuner nog een puntje aan zuigen.

Afbeeldingslocatie: http://www.tchartdev.com/pics/screen_shot_5.png
http://www.tchartdev.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 15:48:
[...]

Onderstaande, GPS Speed Sentry, werkt super en start supersnel op, kan GPS Tuner nog een puntje aan zuigen.

[afbeelding]
deze kwam ik tegen in t tytn topic:

ook voor andere manieren van voortbewegen dan alleen rijden. : :9
http://www.rungps.net/ (paid)

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisdekloris
30. Ik wil mijn HTC Touch omtoveren in een iPhone. Wat moet ik doen?
Klik hier om de benodigde bestanden te downloaden: [click]
De link is dood. Naja, niet jouw link maar de link in de link ;)

Tierelier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
jorisdekloris schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 16:40:
[...]

De link is dood. Naja, niet jouw link maar de link in de link ;)
http://www.filefactory.com/file/673c5e/

hier zou die moeten staan

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisdekloris
Dan moet je hem wel als je hem gedowlonad hebt renamen naar ZIP want het is een -document (geen extensie dus).

Tierelier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TifKag schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 09:43:
[...]

Met de stylus in Total commander op het bestand klikken en vasthouden, kies dan eigenschappen, en kijk of read only uit staat.
Dan kun je via Total Commander het bestand wijzigen, en weer opslaan.
(zie ook de reply van the_bbk)
Ik heb op die manier de touch van mij, mijn zoon, en die van een collega aangepast.
Super bedankt mensen!!
Het is gelukt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chris.nl schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 01:37:
iets anders.

Op mijn Touch stonden de "animated menus" standaard uit.
Ingeschakeld vind ik de menu's mooier door het beeld vloeien.

Je kan "animated menus" als volgt in het register inschakelen:
HKLM\System\GWE\Menu\ en verander AniType in 1 (0=uit)

Softreset en klaar.
Wat is het verschil, ik zie er namelijk geen :-s

Weet er iemand of dat nieuwe toetsenbordje van de Touch Dual ook voor de Touch zal uitgebracht worden?

zie: http://www.youtube.com/watch?v=dSCGQXZRKd0
zie: http://www.youtube.com/watch?v=I6JCus9ikNA

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2007 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 15:12:
[...]

Je kunt in outlook van de Touch een nieuw gmail account aanmaken van het type imap, met inkomende server imap.gmail.com. Dit werkt bij mij perfect.
Ja maar dan heb je nog geen imap idle support... toch?

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erreen
Chris.nl schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 22:03:
[...]

SirfGPSTweaker

Thanks Chris, een mooi tooltje. In het weekend ff proberen _/-\o_

Nog een vraagje,ik weet niet of het hier thuis hoort :X

Ik heb het bestandje via verkenner in programmabestanden geplaatst.
Als ik in het home screen via start programmas oproep zie ik het bestandje niet staan :?

Wat moet ik doen om dit voor elkaar te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erreen
Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 15:48:
[...]

[afbeelding]
Ook er mooi en uitgebreid :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chris.nl schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 12:27:
[...]
Ik heb die 2 geinstalleerd na een hard-reset en kan ook geen icoontjes veranderen.
'k Had wel staan _/-\o_-gen dat het kon, maar ik zag de icoontjes eigenlijk ook niet bij die optie staat.
(Dacht dat dat kwam omdat ik het al handmatig had gedaan)
Komt misschien omdat "we" en NL-Rom draaien?

Ach het kan nog steeds handmatig.

Ik zal mijn posts ff aanpassen.
Raar. Ik kan de icoontjes gewoon wijzigen hoor. Zie screenshotje.
Heb ook een NL rom.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2007 09:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Valt het woordenboek van die touchpal keyboard ook aan te passen. Nu heb ik en engels woordenboek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 21:29:
Wat is het verschil, ik zie er namelijk geen :-s

Weet er iemand of dat nieuwe toetsenbordje van de Touch Dual ook voor de Touch zal uitgebracht worden?
Het verschil is dat menu's eerder gewoon in beeld "plopten", en nu in beeld komen schuiven..
't Is een minimaal verschil, maar 'k vind het toch net iets mooier..

Als ik het goed heb onthouden wordt dat nieuwe toetsenbordje, eind oktober ook voor de Touch uitgebracht. Ben de bron ff kwijt, dus hang me er niet aan op.
erreen schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 22:41:

Ik heb het bestandje via verkenner in programmabestanden geplaatst.
Als ik in het home screen via start programmas oproep zie ik het bestandje niet staan :?

Wat moet ik doen om dit voor elkaar te krijgen?
Moet je even een snelkoppeling maken in Windows/Startmenu/Programma's/

Hoe? Kan gewoon met verkenner...

1) Selecteer het (*.exe) bestand waarvan je een snelkoppeling wilt maken, Menu->Bewerken->Kopieren.
2) Ga naar de map Windows/Startmenu/Programma's, Menu->Bewerken->Snelkoppeling plakken
3) Selecteer de nieuwe snelkoppeling, Menu->Naam wijzigen, "Snelkoppeling naar" kan eraf.

Nu zal ie wel in je programmalijst staan.
Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 23:42:
[...]

Ik kan de icoontjes gewoon wijzigen hoor. Zie screenshotje.
Heb ook een NL rom.
Ik geloof je helemaal...
Maar ik krijg met dezelfde HTC Home Customizer, en HTC Home die icoontjes-optie niet te zien, enkel de mogelijkheid om de programma's in te stellen.
Blijkbaar hebben er daar dus meer last van, maar het ligt dus niet aan de NL-Rom.
'k Zou niet weten waarom mij / sommigen niet lukt... Wellicht dat het wel prima werkt als de customizer uit de beta is.
Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 23:51:
Valt het woordenboek van die touchpal keyboard ook aan te passen. Nu heb ik een engels woordenboek.
Nee, 'k ben er gisteravond nog een uurtje voor gaan zitten, maar ik krijg het niet gedaan.
't Staat er allemaal "gecodeerd" in, het is niet even een woordenlijst knippen en plakken.
Wordt dus wachten totdat ze er zelf mee komen, maar dat zijn ze dus wel van plan :)

[ Voor 14% gewijzigd door Chris.nl op 25-10-2007 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
Chris.nl schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 13:48:
[...]

Sorry dat ik het zo zeg, maar volgens mij ben je, vanaf 28 september al enorm aan het prutsen.

Ik begrijp je vraag wel, maar dat is gewoon niet mogelijk...
Je moet het niet zoeken in codec ofzo om videobestanden af te spelen, je moet juist videobestanden omzetten naar een mooi PPC-Formaat (avi wordt veel gebruikt) voordat je ze op de Touch zet.
TCPMP werkt dan perfect!

Dit kan simpel en snel met PocketDivXEncoder.
Zelf gebruik ik SUPER © maar die is een stuk uitgebreider en ingewikkelder (kan je ook ondertitelingen van DVD's mee omzetten naar een *.avi bestand).

Probeer de sample uit deze post maar eens af te spelen met TCPMP wedden dat ie dan niet zeurt om codec?
Helaas pakt dat programma WMV files niet...laat dat nou het formaat zijn van de meeste
videogame filmpjes van sites als Gametrailers.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
devilsnight schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 00:24:

Helaas pakt dat programma WMV files niet...laat dat nou het formaat zijn van de meeste
videogame filmpjes van sites als Gametrailers.com.
Ik heb net ook een WMV file getest, en je hebt gelijk. 'k Heb ook geen werkende plugin kunnen vinden.
Moet je helaas toch nog wat omzetten :+

En ik wou zelfs wedden dat ie niet zou zeuren om codec 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
Het lijkt me ook erg tof om een serie te kijken op de HTC (op werk bijv in de pauze , hehe) met ondetiteling. Nou heb ik een losse video file en een losse subtitle file. met SUPER kon ik dat dus voor elkaar krijgen? Hoe precies?

[ Voor 27% gewijzigd door devilsnight op 25-10-2007 01:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Nee, ik moet je weer teleurstellen...

Met SUPER kan je toch niet ondertiteling mee-coderen, ik dacht een optie gezien te hebben voor dvd's, maar die kan enkel de audio stream selecternen, dus zelfs niet de ondertiteling.

sorry

Nu ben ik de prutser :+

[ Voor 40% gewijzigd door Chris.nl op 25-10-2007 01:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
Hahah ok ah maakt niet uit joh, geen ramp.

Dus gewoon Pocketdivxencoder om video files te converten voor TCMP.
Maar ik zie nu net dat ik ook een aantal Xvid filetjes heb, dus eens checken hoe dat
draait. (alleen jammer dat het kopieren van bestanden zo fucking lang duurt, geen usb 2.0 zo te zien)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Ja klopt..

Als je een usb card-reader hebt is het wel zo gepiept, maar anders mag je een tijd wachten ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
Ik weet niet wat dit ineens is,maar ik word helemaal gek van dat ik steeds een berichtje krijg van de HTC dat ie verbinding wil maken met "Internet access" en GPRS...en die shit wil ik helemaal niet.
Ik kan niet eens meer normaal mijn HTC gebruiken zonder dat ik steeds weer dat zeldzame irritante berichtje krijg. Wat is dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marco
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18:06
devilsnight schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 02:13:
Ik weet niet wat dit ineens is,maar ik word helemaal gek van dat ik steeds een berichtje krijg van de HTC dat ie verbinding wil maken met "Internet access" en GPRS...en die shit wil ik helemaal niet.
Ik kan niet eens meer normaal mijn HTC gebruiken zonder dat ik steeds weer dat zeldzame irritante berichtje krijg. Wat is dit?
Wacht maar tot je je telefoonrekening krijgt... >:)

Of je zou ook gewoon even dit topic kunnen doorlezen hoe je dat uit kan zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

devilsnight schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 01:12:
Het lijkt me ook erg tof om een serie te kijken op de HTC (op werk bijv in de pauze , hehe) met ondetiteling. Nou heb ik een losse video file en een losse subtitle file. met SUPER kon ik dat dus voor elkaar krijgen? Hoe precies?
Chris.nl schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 01:18:
Nee, ik moet je weer teleurstellen...

Met SUPER kan je toch niet ondertiteling mee-coderen, ik dacht een optie gezien te hebben voor dvd's, maar die kan enkel de audio stream selecternen, dus zelfs niet de ondertiteling.

sorry

Nu ben ik de prutser :+
Kan volgens mij wel met PocketDivXencoder. Naast het knopje 'bladeren' staat een knopje met 'Open een ondertitelbestand'.

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2007 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 09:12:

Kan volgens mij wel met PocketDivXencoder. Naast het knopje 'bladeren' staat een knopje met 'Selecteer een ondertitelbestand'.
Ja klopt! En het werkt nog ook :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit met een probleempje waar ik niet uit kom. Ik heb nogprs geinstalleerd, en doet gprs het inderdaad niet. Op diverse fora zie ik dat GPRS aan en uitgezet kan worden door middel van een knop in het today screen. Ik zie echter op mijn Touch geen verandering in het vandaag scherm.

EDIT: Gevonden.. In programma's staat een proggie no-data... dat zal m wezen :)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2007 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralfoyd
  • Laatst online: 07-07 21:11
Mijn Touch kan op mijn werk geen verbinding met GPRS maken, overigens geeft het icoontje wel aan dat er een verbinding is, maar dat is dus niet zo want het internetten, weergegevens ophalen werkt allemaal niet. Op een gegeven moment krijg ik het bericht dat de provider de verbinding verbroken heeft! Herstarten van de telefoon helpt niet. Harde reset ook niet!

Hebben andere hier ook last van? Ik heb een T-Mobile MDA Touch, wellicht dat het netwerk niet goed is? Boven op het gebouw van mijn werk staat een zendmast van T-Mobile, dus dan zou de ontvangst toch super moeten zijn? GSM verbinding is 100%.

Wellicht heeft één van jullie de gouden tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartendonswijk
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 31-03 13:14
Weet iemand of T-mobile van plan is om de touch dual als mda touch dual uit te gaan brengen of zouden ze het bij de 'gewone' mda touch houden? In Duitsland brengt O2 namelijk hun eigen versie uit, de O2 xda star, en aangezien Orange door T-mobile is overgenomen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik nu de nieuwste batterystatus maar had er een vraagie over. Als ik die cpuscaler gebruik dan daalt hij helemaal niet als je je scherm uit zet door de uit knop in te drukken. Pas als het scherm weer aan gaat. Is hier iets aan te doen, dat i als hem niet gebruikt hij automatisch naar een lagere mhz gaat.
Ook als ik de cpuscaler niet aanzet en ik vink overclock on wakeup aan doet hij dat niet.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2007 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TifKag
Verwijderd schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 12:55:
Ik gebruik nu de nieuwste batterystatus maar had er een vraagie over. Als ik die cpuscaler gebruik dan daalt hij helemaal niet als je je scherm uit zet door de uit knop in te drukken. Pas als het scherm weer aan gaat. Is hier iets aan te doen, dat i als hem niet gebruikt hij automatisch naar een lagere mhz gaat.
Ook als ik de cpuscaler niet aanzet en ik vink overclock on wakeup aan doet hij dat niet.
Uit de online manual.

Overclock on wakeup: This option let BatteryStatus overclock the cpu on wakeup/resume of the device. The latter implies, that the cpuspeed falls back to the original cpuspeed if the device switches in one of the sleep modes. This is controlled by the operating system itself !

Tijdens de "slaap" periode gaat hij dus niet lager dan 201 Mhz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joeltje
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 15:12:
[...]

Ik krijg dat helaas niet draaiend zoals ik dat wil, mijn outlook denkt nog steeds dat de mail al eens is gedownd (Althans, Gmail verteld dat aan outlook)

Nog andere ideeen?

Ik heb niets te melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ralf the Malf schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 11:16:
Boven op het gebouw van mijn werk staat een zendmast van T-Mobile, dus dan zou de ontvangst toch super moeten zijn? GSM verbinding is 100%.
Toch is dat niet zo, de mast zend uit n.l. en dat doet hij niet recht naar beneden :|
Recht onder een mast is doorgaans een slechte verbinding, hij straalt over je heen.

Maar dat neemt niet weg dat het vandaag de dag zou moeten zijn dat dit is opgelost
(overlap in zenders etc..),
Waarom je dus geen verbinding hebt weet ik niet, ben toch bang voor de locatie onder de mast.
Ik neem aan dat je verder geen problemen hebt met de verbinding?
Alternatief zou kunnen zijn om via WiFi in te loggen (mits aanwezig en beschikbaar natuurlijk)
dan heb je ook nog eens een mega veel snellere verbinding dan GPRS :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
Marco schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 07:04:
[...]

Wacht maar tot je je telefoonrekening krijgt... >:)

Of je zou ook gewoon even dit topic kunnen doorlezen hoe je dat uit kan zetten.
Nee hoor, ik heb bij de Orangeshop duidelijk gezegd dat ik geen internet van hun wilde, dat ik gewoon thuis via mijn router wel zou gaan, dus dat moet niet uitmaken.

Ik heb gisteren een optie genaamd 'uitstralen' uitgezet en nu krijg ik dat bericht niet meer.

En ligt dit nou aan Vista of iets anders, want ik krijg alleen maar errors wanneer ik een videotje wil encoderen, of ik dat nou in SUPER of in PocketDivxEncoder doe maakt niet uit..zodra ik op 'Encode" klik krijg ik deze error.

http://i23.tinypic.com/14y0t8h.jpg

Echt de hele tijd, en soms werkt het ineens wel, dan klik ik encode en krijg ik die error niet.

[ Voor 26% gewijzigd door devilsnight op 25-10-2007 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poepeneesje
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-05 23:33
devilsnight schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 16:06:
[...]

En ligt dit nou aan Vista of iets anders, want ik krijg alleen maar errors wanneer ik een videotje wil encoderen, of ik dat nou in SUPER of in PocketDivxEncoder doe maakt niet uit..zodra ik op 'Encode" klik krijg ik deze error.

http://i23.tinypic.com/14y0t8h.jpg

Echt de hele tijd, en soms werkt het ineens wel, dan klik ik encode en krijg ik die error niet.
Dat ligt aan Windows Vista. Ik had er geen last van op mijn Windows XP maar wel op de pc met Windows Vista.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
Oh fijn is dat....en het had gefixt moeten zijn.

http://66.102.9.104/searc...sh.exe&hl=en&ct=clnk&cd=2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allard_070
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 03-09 08:00
Zou dat met codecs te maken hebben? Anders kun je proberen een andere codec te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marco
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18:06
devilsnight schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 16:06:
Nee hoor, ik heb bij de Orangeshop duidelijk gezegd dat ik geen internet van hun wilde, dat ik gewoon thuis via mijn router wel zou gaan, dus dat moet niet uitmaken.
Vermoedelijk heb je aangegeven dat je geen abonnement wilde, met als gevolg dat je nu per Kb betaald, en daar wordt je niet vrolijk van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
Ik heb wel een abonnement maar gewoon geen Orange internet.
Ik kan ook niet online als ik niet thuis ben, kan alleen via mijn router.

Ik heb gisteren ook gebeld naar mijn saldo/rekening nummer, en het bedrag klopte gewoon.
Dus ik denk niet dat ik voor verassingen kom te staan.

In de HTC bij instellingen>verbindingen heb ik bij uitstralen " alle inkomende stralen ontvangen" uitgevinkt. En nu heb ik geen enkele last meer van die berichtjes.

Maar ja goed, toch wel verontrustend wat je zeg, en ik wil graag zeker van mijn zaak zijn, ik ga morgen wel even langs Orangeshop.
---

Ik encodeerde net een filmpje (waarvan in Pocketdivxencoder al gevraagd werd of de bijbehorende subtitles erbij moesten) en het encoderen ging voor de verandering een keer goed, zonder een error...maar wanneer ik het filmpje afspeel zie ik geen subs helaas.

En in TCMP kon ik ook niet kiezen om subs af te spelen of niet.

[ Voor 24% gewijzigd door devilsnight op 25-10-2007 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TifKag
devilsnight schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 18:19:
Ik heb wel een abonnement maar gewoon geen Orange internet.
Ik kan ook niet online als ik niet thuis ben, kan alleen via mijn router.

Ik heb gisteren ook gebeld naar mijn saldo/rekening nummer, en het bedrag klopte gewoon.
Dus ik denk niet dat ik voor verassingen kom te staan.

In de HTC bij instellingen>verbindingen heb ik bij uitstralen " alle inkomende stralen ontvangen" uitgevinkt. En nu heb ik geen enkele last meer van die berichtjes.
Is volgens mij niks aan de hand, je hebt geen abbo genomen op orange world of MMS, de melding die je krijgt is van de weer-plugin (automatisch updaten uitzetten), die via GPRS verbinding wil maken. (waarschijnlijk staat er dan ook bij "verbinding verbroken door provider" o.i.d)
Download even het programma NoData, en zet daar alledrie de GPRS verbindingen uit, en dan kun je die "stralen" gewoon weer aanzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralfoyd
  • Laatst online: 07-07 21:11
Verwijderd schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 15:40:
[...]

Toch is dat niet zo, de mast zend uit n.l. en dat doet hij niet recht naar beneden :|
Recht onder een mast is doorgaans een slechte verbinding, hij straalt over je heen.

Maar dat neemt niet weg dat het vandaag de dag zou moeten zijn dat dit is opgelost
(overlap in zenders etc..),
Waarom je dus geen verbinding hebt weet ik niet, ben toch bang voor de locatie onder de mast.
Ik neem aan dat je verder geen problemen hebt met de verbinding?
Alternatief zou kunnen zijn om via WiFi in te loggen (mits aanwezig en beschikbaar natuurlijk)
dan heb je ook nog eens een mega veel snellere verbinding dan GPRS :9
Redchilly, thanks. Maandag maar eens naar de T-Mobile shop en om uitleg vragen. Of de systeembeheerders vragen mij het wachtwoord van hun wifi te geven >:) is bij ons allemaal erg streng en (waarschijnlijk) goed geregeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erreen
Chris.nl schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 00:06:

[...]

Moet je even een snelkoppeling maken in Windows/Startmenu/Programma's/

Hoe? Kan gewoon met verkenner...

1) Selecteer het (*.exe) bestand waarvan je een snelkoppeling wilt maken, Menu->Bewerken->Kopieren.
2) Ga naar de map Windows/Startmenu/Programma's, Menu->Bewerken->Snelkoppeling plakken
3) Selecteer de nieuwe snelkoppeling, Menu->Naam wijzigen, "Snelkoppeling naar" kan eraf.

Nu zal ie wel in je programmalijst staan.

[...]
Bedankt weer, Chris.
Het werkt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand wat ik met dit probleem aan moet;

Ik probeer even me touch op me pc aan te sluiten, ik doe de cd erin geeft hij die melding over dat de versie van abobe niet goed is, ik instaleer de goeie versie en hij blijft constant die melding geven.
Wat kan ik hieraan doen ik draai btw met vista.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allard_070
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 03-09 08:00
peterh schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 19:39:
Hoi, ik zie dat iedereen lyrisch is over dat PCM keyboard.
Ik heb nog een leuke gevonden: http://www.cootek.com/

Installeren ging via een omweg, maar als het werkt werkt het echt super-hendig.

Installeren:
- Eerst de VGA versie er op zetten.
- Soft reset.
- VGA versie op starten.
- VGA versie verwijderen.
- QVGA versie er op zetten en gebruiken.

Dit schijnt te komen door mijn NL-rom. Op hun eigen forum staat ook een oplossing, maar dit vond ik makelijker.
Hier (http://www.cootek.com/intro.html) staat een mooie demo.

Is wel even wennen, maar inderdaad erg snel, nog even wat meer oefenen...

Overigens werkt de QVGA wel gewoon op de T-Mobile rom; daar is het installeren en opnieuw opstarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi, als ik met mijn telefoon op www.futbol24.com -> livenow ga, krijg ik ipv de standen van de wedstrijden alleen please wait te zien (wat na enkele seconden hoort te verdwijnen). Ik probeer het met nokia's N series het werkt perfect met de N95 en N73, maar als ik met mijn touch in die site ga dan blijft hij haken op please wait. Ik heb het geprobeerd met een programma, genaamd minimo (van Mozilla) dan wilt het wel lukken, maar je telefoon wordt er ontzettend trager van, het internet vertraagt met het programma zoizo + het gebruikt bijna al je werkgeheugen, kan iemand het proberen met die site, misschien dat het bij jou wel lukt. Of is er een lichtere webbrowser dan Minimo dat wel goed functioneert. Want ik denk dat het licht aan het IE webbrowser voor de touch.

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miles
  • Registratie: November 1999
  • Nu online
Weet iemand of het mogelijk is de startpagina van PocketInternet te wijzigen. Nu krijg ik een htc intranetpagina, maar die wil ik niet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HTC touch - HTCCalendar.exe

Ik weet niet precies hoe ik het voor elkaar heb gekregen, maar ik krijg de volgende melding als ik op het basisscherm van mijn HTC Touch links onder op Agenda klik de volgende melding:

HTCCalendar.exe

Het bestand 'HTCCcalendar' kan niet worden geopend. Het is niet ondertekend met een vertrouwd certificaat of een van de componenten is niet gevonden. U moet dit bestand wellicht opnieuw installeren of herstellen als dit probleem zich blijft voordoen.

Als ik via start - agenda, de agenda erbij haal, werkt het apparaat wel gewoon goed en kom ik in de agenda terecht.

Ik heb xda-developer site reeds bezocht en een bestand gedownload en renamed en in mijn windows directory geplaatst (htccalendar.exe was namelijk niet meer aanwezig op mijn htc mobiel / windows.
Dit geplaatst... en een soft reset... maar nog steeds de foutmelding?! 8)7

Wie kan me helpen dit euvel op te lossen..... Alvast bedankt.

Grt. Ted :'(
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Graag ontopic! Discussieren over abonnementen hoort hier niet thuis. Daar zijn andere sites voor.