Ik weet het, ik weet het. Ik heb alleen sindsdien niet meer echt de tijd gehad om er meeChris.nl schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 13:48:
[...]
Sorry dat ik het zo zeg, maar volgens mij ben je, vanaf 28 september al enorm aan het prutsen.
Ik begrijp je vraag wel, maar dat is gewoon niet mogelijk...
Je moet het niet zoeken in codec ofzo om videobestanden af te spelen, je moet juist videobestanden omzetten naar een mooi PPC-Formaat (avi wordt veel gebruikt) voordat je ze op de Touch zet.
TCPMP werkt dan perfect!
Dit kan simpel en snel met PocketDivXEncoder.
Zelf gebruik ik SUPER © maar die is een stuk uitgebreider en ingewikkelder (kan je ook ondertitelingen van DVD's mee omzetten naar een *.avi bestand).
Probeer de sample uit deze post maar eens af te spelen met TCPMP wedden dat ie dan niet zeurt om codec?
te klooien,met veel andere dingen bezig geweest, dus ik was het gewoon even kwijt.
That's all
Nog iets, nadat ik heb ingelogd op MSN ,staan al die verdomde MSN contacts allemaal in mijn normale contact lijst van mensen die ik kan bellen, ik moet dus Pocket MSN gebruiken en niet aan
de standaard Live messenger komen? En ik moet dus zeker een hard reset doen om alles weer normaal terug te krijgen in mijn contact list?