Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 13:42:
Den Bosch (en andere schrijfvarianten) is/zijn niet bruikbaar. Zie het bericht van "gemas" op 11 oktober:
... Ik denk dat ik de rede gevonden heb,
De weather plugin werkt niet via de grote accuweather website.
Ze werkt via de wap versie van de site.
http://wap.wirelessaccuweather.com

En deze ondersteunt niet alle locaties. ....

Maar Eindhoven wijkt bijna niet af van 's-Hertogenbosch. En als je dan in de lijst Eindhoven vervangt door Den Bosch ben je weer thuis.
Zo dan neem ik aan?

<city name="Den Bosch, NL"locationcode="EUR|NL|NL007|EINDHOVEN"/>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• touchie75
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
hahaha wel grappig inderdaad, 90% van de tijd klopt de weersvoorspelling toch niet. ik heb altijd zon erin staan.. nu schijnt hij ook wel maar gisteren niet haha...

nu even een noobvraagje van mij. ik wil graag mijn agenda afspraken in mijn today scherm.. hoe doe ik dat??????? ik krijg dan steeds 1 afspraak als ik die bv zet op 2 weken vantevoren herinneren, maar daarna zie ik hem niet weer..
is hier ook een andere prog voor?

thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TifKag
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-07 10:06
Aghanim schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 13:54:
[...]

Zo dan neem ik aan?

<city name="Den Bosch, NL"locationcode="EUR|NL|NL007|EINDHOVEN"/>
Klopt helemaal.

Maar er is nog een manier, op DEZE link uit de openingspost gebruik je de dropdown box (dus geen stad of zo in de bovenste zoekbox invullen), en daar zie je via dropdown menu's de enige steden en codes die zullen werken.

[ Voor 3% gewijzigd door TifKag op 18-10-2007 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan bij Taakbeheer onder opties geen exclusieve programma's onder het tabblad Exclusief selecteren. De lijst is leeg.

Is hier een fix en/of registry entry voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TifKag
touchie75 schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 14:01:
nu even een noobvraagje van mij. ik wil graag mijn agenda afspraken in mijn today scherm.. hoe doe ik dat??????? ik krijg dan steeds 1 afspraak als ik die bv zet op 2 weken vantevoren herinneren, maar daarna zie ik hem niet weer..

thanks
De twee winnaars wat mij betreft:

SPB Diary
SBSH pocketbreeze

Ze zijn allebei alleen NIET gratis

[ Voor 11% gewijzigd door TifKag op 18-10-2007 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
touchie75 schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 14:01:
hahaha wel grappig inderdaad, 90% van de tijd klopt de weersvoorspelling toch niet. ik heb altijd zon erin staan.. nu schijnt hij ook wel maar gisteren niet haha...

thanks
Instellingen - Vandaag - Items - Agenda (aanvinken) - Opties (kun je aantal afspraken selecteren)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 00:45:
Ik heb vandaag de HTC Touch Dual eens in handen gehad. Ik had me er meer bij voorgesteld.
Vond hem niet zo lekker in de hand liggen als de "echte" Touch. Ook het slide-gedeelte vond ik maar erg stroef gaan. Toetsen zelf waren wel gemakkelijk te bedienen alleen vind ik ze wat betreft design niet echt passen bij de Touch. (op het plaatje zien het er veel mooier uit dan irl)

Wel mooi dat de Home plugin al standaard voorzien is van 4 tabs ipv 3. :P het lijkt wel of ze ook tweakers lezen..

Al met al: Ik ben blij dat ik de gewone Touch heb....
Waar heb jij die Touch Dual in handen gehad?? :)

Ik zit hier de laatste dagen met de vraag in de maag of ik nu nog een paar weken moet wachten op de verwachte Touch Dual (vooral de snelle processor en meer werkgeheugen trekt mij wel aan..), of dat ik vandaag nog de winkel instap om de Touch eigen te maken.

Moet een dezer weken mijn abo weer verlengen bij TM, en zag qua aanbiedingen dat de Touch z.g.a. gratis wordt weggegeven bij een niet al te duur 1-jarig abo-tje.

Heb momenteel de MDA Vario (Qtek 9100), maar die vind ik vaak erg traag reageren, aardige gebruikerssporen zaten er al na 2 weken op en de stabiliteit vind ik ook niet echt om naar huis te schrijven.

Is dit met de Touch al een stuk beter gesteld? Is het dus verstandig dat ik meteen de auto start, en de winkel binnenstap, of zeggen jullie, als ervaren Touch gebruikers, dat ik beter maar even 3 weken geduld moet opbouwen?

Thanx in advance,
- m0rdex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TifKag
Verwijderd schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 15:02:
[...]
Ik zit hier de laatste dagen met de vraag in de maag of ik nu nog een paar weken moet wachten op de verwachte Touch Dual (vooral de snelle processor en meer werkgeheugen trekt mij wel aan..), of dat ik vandaag nog de winkel instap om de Touch eigen te maken.

Thanx in advance,
- m0rdex
Ik heb dus hetzelfde dilemma gehad.

Is helemaal je eigen keus, die 400Mhz, en meer geheugen is inderdaad fijn
Maar......het ontbreken van WiFi op de Dual, heeft mij toch laten kiezen voor de gewone Touch.

Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben vandaag of morgen van plan de Touch aan te schaffen. Ik ben vooral van plan veelvuldig gebruik te gaan maken van het internet onderweg (nu nog via GPRS, en ik hoop in de toekomst ook EDGE als Vodafone dat gaat ondersteunen).

Nu kwam ik op internet een filmpje tegen waarin een internetbrowser werd getoond die mij zeer aansprak. Ik kan de betreffende browser alleen nergens vinden. Dus vandaar mijn vraag: weten jullie welke browser dit is, en wat zijn de ervaringen hiermee?

Het ging om dit FILMPJE

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• der_roedie
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 27-06-2022
Volgens de comments bij het filmpje is dit Picsel Browser (http://www.picsel.com).
Geen idee of je hem kunt downloaden oid.

Trotse pappa van Yfke sinds 04-03-2009!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Havocnl
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-09 15:18
Verwijderd schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 15:50:
Ik ben vandaag of morgen van plan de Touch aan te schaffen. Ik ben vooral van plan veelvuldig gebruik te gaan maken van het internet onderweg (nu nog via GPRS, en ik hoop in de toekomst ook EDGE als Vodafone dat gaat ondersteunen).

Nu kwam ik op internet een filmpje tegen waarin een internetbrowser werd getoond die mij zeer aansprak. Ik kan de betreffende browser alleen nergens vinden. Dus vandaar mijn vraag: weten jullie welke browser dit is, en wat zijn de ervaringen hiermee?

Het ging om dit FILMPJE

Alvast bedankt!
Picsel Technologies Browser
zie dit topic op XDA, staan aantal links in:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=277812

[ Voor 6% gewijzigd door Havocnl op 18-10-2007 16:01 ]

Wèh zedde gij??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-09 14:57
Verwijderd schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 15:50:

Het ging om dit FILMPJE

Alvast bedankt!
picsel browser is een browser van Samsung, werkt perfect op de Touch.
Volgens mij kun je hem alleen krijgen via minder legale wegen.

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, bedankt zeg! Heb zelf ook al zitten zoeken naar Picsel browser (had natuurlijk ook wel de comments gelezen), maar kon er niet zo veel over vinden.
Wat zijn jullie ervaringen met deze browser, en met andere browsers? Of gebruik je toch het meest de standaard browser?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
funk-e schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 16:02:
[...]

picsel browser is een browser van Samsung, werkt perfect op de Touch.
Volgens mij kun je hem alleen krijgen via minder legale wegen.
Staat ook gewoon op mn site, e-ten heeft hij vrij uitgebracht namelijk. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is 1 zaak wat ik echt mis aan deze phone.
Mijn vorige samsung gsm had dit wel.
Wanneer ik een smsje krijg en heb het niet gehoord, dan begint die om de x aantal minuten weer te piepen, tot als ik het smsje gelezen heb.
Weet iemand of dit via een of andere manier mogelijk is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisdekloris
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-09 20:45
Als ik nou wil dat op mijn today schermpje mijn e-mail wordt weergegeven van mijn push client en niet die van live messenger. waar meot ik dat dan instellen?

Tierelier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Waar heb jij die Touch Dual in handen gehad?? :)

---knip--
Ik heb een soort van leveanciers-dag gehad waar ook HTC stond...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klankima
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 30-11-2021
Weet er ook iemand of je bij het menu contacten bewerken ook dingen kan veranderen?
nu staat er fax. werk:, tel. bedrijf:, tel. werk2: en tel.thuis2: en nog veel meer.

Ik zou dit graag veranderen in bijvoorbeeld tel.pa:, tel.ma:, tel.zoon: en tel.dochter:,

Is dit ook mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• touchie75
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
Aghanim schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 15:02:
[...]

Instellingen - Vandaag - Items - Agenda (aanvinken) - Opties (kun je aantal afspraken selecteren)
opties kan ik niet aanvinken, omhoog en omlaag ook niet.. vaag........ :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand het volgende gehad(icm t-mobile)?

Touch de eerste dag binnen, alles goed: internet via gprs deed het, netwerksignaal om te bellen was maximaal, ik kon emailtjes ontvangen etc.

De volgende dag kon ik het niet laten om op mijn werk ook even mee te spelen. Ik kwam ook langs de voicemail, even opgebeld, moest een pincode opgeven, etc. Maar de volgende stap was om je welkombericht in te spreken. Maar omdat ik op mijn werk was hing ik maar op.

Maar kijk ik een uurtje later: is er geen netwerksignaal, en ook geen gprs. Als ik op het signaal icoontje klik staat er de hele tijd 'Zoeken...'. Al ik de instellingen over het netwerk wil ophalen krijg ik: 'Kan instellingen van het netwerk niet lezen.'

Als ik mijn email wil ophalen krijg ik een rare foutmelding: 'Er is een probleem bij het maken van een verbinging met de gprs dienst in het buitenlandse netwerk waar u gebruik van maakt.'
Ik zit gewoon in Amsterdam. :?

Naja, waarschijnlijk tijdelijk dacht ik, maar ondertussen is het nu al een week. En ik heb na het bellen naar voicemail niks aan de instellingen verandert, de touch ook niet laten vallen ofzo.

Ik heb ondertussen een hard reset gedaan, dan ging hij mooi alles opnieuw instellen als de eerste keer, maar weer vanaf het begin geen signaal.

Dit gebeurde dus al de tweede dag, dus ik heb ook niet veel proggies erop gezet. Alleen Batterystatus, maar nog niks overklokt, alleen wat info om te tonen.

Ik dacht, misschien heeft het ook met het overzetten van mijn nummer te maken, maar als ik dat controleer op de t-mobile website dan is mijn aanvraag pas twee dagen nadat mijn touch het al niet meer deed 'beoordeeld' en hij wordt pas over een week omgezet...

Is het een foute instelling, maar kan ik nog iets anders doen dan een harde reset? Is het t-mobile, of is er toch iets hardwarematigs kapot. ;(

Tot het overzetten van mijn nummer kan ik sowieso nog mijn oude mobiel gebruiken, maar ik gaf het, tegen beter weten in, het gewoon wat tijd, dat het misschien vanzelf opgelost ging raken. Maar waarschijnlijk moet ik toch bij t-mobile uitleg gaan vragen? :?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2007 20:12 . Reden: foutmeldingen duidelijker gemaakt ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Havocnl
  • Laatst online: 03-09 15:18
Mensen ik heb jullie hulp nodig, ik heb een probleem en krijg het niet weg.
Probleem:
Het probleem is een terug komen van een melding, namelijk
"Kan \Windows\PicselBrowser.exe niet uitvoeren"
Deze komt op een zeer specifiek moment, namelijk nadat mijn device in standby is gegaan en weer wakker gemaakt wordt. Zelf een standby faken door eenmaal op "power"knop te duwen en door dezelfde knop wakker te maken geeft geen melding. Gaat de telefoon na bepaalde tijd zelf in standby (1 minuut bij mij) en maak ik hem dan weer wakker met de "power"knop dan komt de melding wel. Ook als de standby wordt verbroken door op de rode knop te duwen.

Oorzaak:
Ik heb een aantal versies van Picsel Browser gedownload en geïnstalleerd, oa 2 niet werkende versies en de wel werkende versie van DaannO. De niet startende versies gaven error bij initialiseren. De versies waren trouwens geïnstalleerd in de standaard programma map (1 op het apparaat en 1 op de geheugenkaart)

Oplossing:
Wie helpt me???? Ik heb alle folders van het programma al weggegooid, en ook al beetje in registry zitten bladeren maar kan daar zo snel ook niks vinden.....

Wèh zedde gij??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

[...]
Kon 't niet laten om 'm toch maar te halen. Dan maar geen 400 MHz processor en veel geheugen... En ik moet zeggen, mooi telefoontje, lekker in de hand inderdaad, en een heel stuk beter als de Vario hiervoor :)

Thanx voor de reacties! Ga nu lekker m'n eerste avondje touchen besteden aan de startpost doorlopen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 16:39:
Er is 1 zaak wat ik echt mis aan deze phone.
Mijn vorige samsung gsm had dit wel.
Wanneer ik een smsje krijg en heb het niet gehoord, dan begint die om de x aantal minuten weer te piepen, tot als ik het smsje gelezen heb.
Weet iemand of dit via een of andere manier mogelijk is?
Zelf ben ik erg te spreken over SPB Phone Suite maar er zijn alternatieven. Google "Pocket PC Phone Profile" o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bart_vd
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-02-2023
Heb Touch nu twee dagen, msn gister werkend gekregen.
Vandaag kan ik wel aanmelden en in principe werkt het, kan berichten ontvangen en verzenden alleen iedereen in mijn contactenlijst is "offline" en grijs weergegeven dus. Iemand een idee waar dit aan kan liggen?

Stom zoveel gelezen dat ik er over heen gekeken heb.

[ Voor 10% gewijzigd door bart_vd op 18-10-2007 23:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bart_vd schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 23:40:
Heb Touch nu twee dagen, msn gister werkend gekregen.
Vandaag kan ik wel aanmelden en in principe werkt het, kan berichten ontvangen en verzenden alleen iedereen in mijn contactenlijst is "offline" en grijs weergegeven dus. Iemand een idee waar dit aan kan liggen?
optie 6 uit de FAQ in de OP lost dit probleem op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bart_vd
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-02-2023
Nevermind

[ Voor 95% gewijzigd door bart_vd op 19-10-2007 01:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:33
Verwijderd schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 00:45:
Ik heb vandaag de HTC Touch Dual eens in handen gehad. Ik had me er meer bij voorgesteld.
Vond hem niet zo lekker in de hand liggen als de "echte" Touch. Ook het slide-gedeelte vond ik maar erg stroef gaan. Toetsen zelf waren wel gemakkelijk te bedienen alleen vind ik ze wat betreft design niet echt passen bij de Touch. (op het plaatje zien het er veel mooier uit dan irl)

Wel mooi dat de Home plugin al standaard voorzien is van 4 tabs ipv 3. :P het lijkt wel of ze ook tweakers lezen..

Al met al: Ik ben blij dat ik de gewone Touch heb....

Ik las ergens een topic (of 2) geleden dat er mensen waren die last hadden van het "water" effect als ze bij lichte achtergronden het scherm aanraakten (zoals de wat oudere lcd/tft schermen last van hadden)
Iemand die kan vertellen hoe HTC en/of de winkel het opgelost heeft? De dame van HTC die ik vanmiddag sprak wist er eigenlijk niet veel over te vertellen en had meer zo iets van "ja, boeie"...
Ik zelf zit met dit probleem, alleen ben ik nog niet in de gelegenheid geweest om hiervoor langs de winkel te gaan (Bel Company)
ik merk dat laatste probleem ook af en toe.
het probleem lijkt hem bij mij meer te liggen dat als je op je scherm met je duim drukt dat het op een bepaald gebied dat ik dat water effect kreeg.
maar viel me op dat dit niet altijd het geval was. na onderzoek voor mij blijft dus dat het probleem ontstaat als ik op de achterkant van de telefoon druk. heb het getest door de telefoon plat op tafel te leggen en zodner het scherm aan te raken druk op uit te oefenen en dan blijkt dat het niet van de aanraking op het scherm komt maar juist van de druk die de batterij aand e achterkant geeft op het scherm. al met al wel kwalijk eigenlijk. want dit soort foutjes mogen niet gemaakt worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comgenie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 13:09

Comgenie

Soms heb je dat

Havocnl schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 20:57:
Mensen ik heb jullie hulp nodig, ik heb een probleem en krijg het niet weg.
Probleem:
Het probleem is een terug komen van een melding, namelijk
"Kan \Windows\PicselBrowser.exe niet uitvoeren"
Deze komt op een zeer specifiek moment, namelijk nadat mijn device in standby is gegaan en weer wakker gemaakt wordt. Zelf een standby faken door eenmaal op "power"knop te duwen en door dezelfde knop wakker te maken geeft geen melding. Gaat de telefoon na bepaalde tijd zelf in standby (1 minuut bij mij) en maak ik hem dan weer wakker met de "power"knop dan komt de melding wel. Ook als de standby wordt verbroken door op de rode knop te duwen.

Oorzaak:
Ik heb een aantal versies van Picsel Browser gedownload en geïnstalleerd, oa 2 niet werkende versies en de wel werkende versie van DaannO. De niet startende versies gaven error bij initialiseren. De versies waren trouwens geïnstalleerd in de standaard programma map (1 op het apparaat en 1 op de geheugenkaart)

Oplossing:
Wie helpt me???? Ik heb alle folders van het programma al weggegooid, en ook al beetje in registry zitten bladeren maar kan daar zo snel ook niks vinden.....
Zelfde probleem, maar 1 versie geprobeerd van picsel browser, die idd niet werkte. ook nog niet gevonden in het register.

No animals were harmed in the making of this comment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
iets anders.

Op mijn Touch stonden de "animated menus" standaard uit.
Ingeschakeld vind ik de menu's mooier door het beeld vloeien.

Je kan "animated menus" als volgt in het register inschakelen:
HKLM\System\GWE\Menu\ en verander AniType in 1 (0=uit)

Softreset en klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_bbk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 20:06:
Heeft iemand het volgende gehad(icm t-mobile)?
(lang verhaal)
Ik heb volgens mij hetzelfde gehad. Heb mijn simkaart er even uitgehaald, schoongepoetst en weer erin gedaan. Bij mij werkte het toen allemaal weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joeltje
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 13:42:
Den Bosch (en andere schrijfvarianten) is/zijn niet bruikbaar. Zie het bericht van "gemas" op 11 oktober:
... Ik denk dat ik de rede gevonden heb,
De weather plugin werkt niet via de grote accuweather website.
Ze werkt via de wap versie van de site.
http://wap.wirelessaccuweather.com

En deze ondersteunt niet alle locaties. ....

Maar Eindhoven wijkt bijna niet af van 's-Hertogenbosch. En als je dan in de lijst Eindhoven vervangt door Den Bosch ben je weer thuis.
Ik heb Tilburg genomen, dat is nog dichterbij..

Ik heb niets te melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
Chris.nl schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 01:37:
iets anders.

Op mijn Touch stonden de "animated menus" standaard uit.
Ingeschakeld vind ik de menu's mooier door het beeld vloeien.

Je kan "animated menus" als volgt in het register inschakelen:
HKLM\System\GWE\Menu\ en verander AniType in 1 (0=uit)

Softreset en klaar.
waar vind ik die register-setting? HKLM?

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil Battery Status gebruiken om m'n GPRS-verbruik bij te houden, maar dat lijkt op één of andere manier niet te werken. Ik krijg wel inzicht in m'n belverkeer en SMS, maar het dataverkeer blijft maar op 0 staan. Heb ik ergens een instelling verkeerd gezet, of werkt het bijhouden van GPRS-verkeer via battery status gewoon niet goed? Wie kan me helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
funk-e schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 09:38:
[...]

waar vind ik die register-setting? HKLM?
HKLM - HKey_Local_Machine

In Total Commander heet dat alleen HKLM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Laatst online: 07:57
Verwijderd schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 09:42:
Ik wil Battery Status gebruiken om m'n GPRS-verbruik bij te houden, maar dat lijkt op één of andere manier niet te werken. Ik krijg wel inzicht in m'n belverkeer en SMS, maar het dataverkeer blijft maar op 0 staan. Heb ik ergens een instelling verkeerd gezet, of werkt het bijhouden van GPRS-verkeer via battery status gewoon niet goed? Wie kan me helpen?
Bij de opties moet je eerste Call Times aanzetten, heb je gedaan zo te lezen, en dan bij tab Data Calls, Count data traffic, received & sent aanvinken.

Dan moet het lukken

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Comgenie schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 01:32:
[Het probleem is een terug komen van een melding,
namelijk "Kan \Windows\PicselBrowser.exe niet uitvoeren"]

Zelfde probleem, maar 1 versie geprobeerd van picsel browser, die idd niet werkte. ook nog niet gevonden in het register.
Ik heb ook eerst een niet werkende versie geprobeerd, later de wel werkende er op gezet van Daanno.
De melding die jullie noemen heb ik geen last van. Tussen de install's door heb ik met MemMaid wel ff de boel opgeschoond, o.a. "Dead registry", "Bad uninstall (files & Registry)" er uit laten halen.
Ik weet niet of jullie ook MemMaid gebruiken,
maar bij mij weerhoud het me (doorgaans) van dit soort onvolkomenheden.

Verder heb ik dus de werkende versie van Picselbrowser getest, maar ben er niet kapot van.
Zitten leuke featuers in maar die gaan ook snel hinderen.
Daarnaast verneukt hij de lettertypes op de pagina's, maar past niets aan aan schermformaat.
Om een site leesbaar te maken zoom je in, om je vervolgens ongans te scrollen van links naar rechts.
Ook bij foto's kijken, leuk bladeren door je bestandsnamen, 1 aanklikken en je kunt alles (zoom, etc..),
Maar om naar een volgende foto te gaan moet je weer eerst in menu, naar map, en op andere klikken

Zie ik een instelling of optie over het hoofd of zo? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maatje
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-05 12:20
Weet iemand of het mogelijk is om de schuifbalk in de Explorer te verplaatsen is naar de linkerkant?
Dit is voor ons linkshandigen een stuk beter... 8)7

Wie het laatst lacht, heeft een traag gevoel voor humor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rum
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-02-2021

Rum

Maatje schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 13:21:
Weet iemand of het mogelijk is om de schuifbalk in de Explorer te verplaatsen is naar de linkerkant?
Dat is toch niet nodig? Je kunt toch gewoon scrollen met het TouchFLO systeem. Verder geen idee of dat mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maatje schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 13:21:
Grappig dat je daar over begint. Ik heb ook net een Touch, ben linkshandig, en voelde me voor het eerst gehandicapt als linkshandige. Ik wilde de vraag hier ook posten, tot ik er achter kwam dat (ik zie net dat het Touchflo heet) met de vinger op het scherm omhoog en onlaag kan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die Touch bevalt helemaal top! In vergelijking met die Vario/9100 is dit een goede vooruitgang!

Na het doorlezen van alle delen in m'n gemaakte vrije tijd, wil ik graag die BatteryStatus downloaden (die beta versie waar iedereen zo blij mee is!), maar die site ligt plat. Elke andere site linkt naar hun server.

Bestaat er een kans dat iemand 'm even kan mirrorren voor me?

Thanx,
- m0rdex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
Weet iemand of er een manier is om het roaming-driehoekje uit te schakelen?
Ik zit bij Telfort en ik ben dus altijd aan het roamen op het kpn netwerk.
Ik vind het irritant dat ik dat de hele tijd in beeld zie.

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Svennie: Ik heb precies de opties aangevinkt in Battery STatus die jij aangeeft, maar hij houdt nog steeds geen dataverbruik bij. Dat blijft maar op 0 staan. Hoe kan dat??? Moet ik nog iets anders instellen of werkt dit gewoon niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
Verwijderd schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 16:39:
@Svennie: Ik heb precies de opties aangevinkt in Battery STatus die jij aangeeft, maar hij houdt nog steeds geen dataverbruik bij. Dat blijft maar op 0 staan. Hoe kan dat??? Moet ik nog iets anders instellen of werkt dit gewoon niet?
bij mij blijft hij staan op 00:00:03, terwijl ik wel data verbruik
Heb dus precies hetzelfde probleem.

Iemand?

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
@Ellen & Funk-e:

In de tab data calls heb ik aangevinkt (om dat aan te kunnen vinken moet bij Call times Count Call times (outgoing) aangevinkt zijn):

Count data traffic
Received
Sent

Connections to include:
Vodafone Live!

Dat is alles wat ik ingesteld heb.

Op je home screen kan je wisselen tussen:
Beltijd / SMS uitgaangd (Geel pijltje aan het begin van de regel)
Beltijd / SMS inkomend (Groen pijltje)
Beltijd / SMS in & uit (Groen / geel pijltje)
Dataverbruik (Blauw vierkantje met een klein rood vierkantje)

Die laatste moet het verbruik aangeven, mocht het nu nog niet lukken dan weet ik het ook niet ben ik bang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comgenie

Comgenie

Soms heb je dat

Verwijderd schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 10:48:
[...]

Gedoe over picselbrowser en memmaid.
Bedankt, Memmaid heeft idd geholpen. Via notifications (on event) kon ik picselbrowser er tussenuit halen. Nu nergens meer last van, top :) . Tevens is dat MemMaid verder een zeer nice programma.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xurk
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 24-04-2024

Xurk

Burnside

Allereerst wil ik iedereen bedanken die in de HTC Touch topics gepost heeft en vooral degenen die hebben bijgedragen aan de OP! Dus:
Thanks GoT, for pimping my Touch ;)

Ik ben ervan overtuigd dat deze topicreeks dé plek is op het Internet voor zowel informatie als programma's over / voor op de HTC Touch, het is me niet gelukt om elders zoveel informatie bij elkaar te vinden :)

Ik zat nog wel met een paar vragen [mijn excuses als sommigen al beantwoord zijn, in deel 2 heb ik 15 pagina's gelezen en van deel 3 iets van 8 pagina's]:

- Ik heb Windows Live Messenger erop geïnstalleerd, maar hij kopieert dus al je contacts naar je contactlijst in de Touch; als je ze daar verwijdert, worden ze op MSN ook verwijderd. Heeft iemand al iets erop gevonden zodat dit uitgezet kan worden?

- In de OP staat een link naar Opera Mini Beta, welke ik erop heb geïnstalleerd en echt veel mooier en beter is dan de IE die er standaard opstaat. De link in de OP erover legt uit hoe je een snelkoppeling voor Opera kan maken in plaats van dat je steeds naar Midlet Manager moet, en ook hoe je ervoor kan zorgen dat je niet bij iedere pagina die je bezoekt handmatig toestemming moet verlenen. Echter, als ik die .lnk bestand aanmaak en wil gebruiken komt er een melding over "jbed.exe" of "jeodek.exe", dat deze niet gebruikt kunnen worden, en om de toestemming-meldingen aan te passen moet je bestanden in een dir aanpassen die niet op de Touch staan... weet iemand hier meer over?

- Na uren te hebben besteed aan het uitvoeren van veel van de dingen in de OP kwam ik erachter dat mijn HH_WeatherCities_0413.xml met Nederlandse en Belgische steden niet meer werkte, doordat er bij het installeren van HTC Home [met de 6 tabbladen] bestanden werden aangemaakt met _0409, de Amerikaanse versie van die bestanden. Deze heb ik toen allemaal hernoemd naar _0413 behalve die van de steden aangezien die er al tussen stond [nu staan er dus twee, _0409 en _0413]. Met als gevolg dat ik nu geen enkele stad meer zie staan als ik de stad wil veranderen en nu alleen de stad kan zien die als laatste stond ingesteld [Arnhem]. Is er een manier om de XML weer werkend te krijgen zonder een hard reset te doen? Want dan zou ik dus al die uren werk opnieuw moeten doen ;(

Ik hoop dat iemand me kan helpen met deze vragen! Alvast bedankt in ieder geval :)

Mitsubishi Trium Galaxy - Nokia 3330 - Nokia 3510 - Motorola V525 - Samsung E730 - HTC Touch - HTC Touch HD - HTC Desire - HTC Sensation - HTC One X+ - LG Nexus 5 - LG Nexus 5X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 13:45:
Na het doorlezen van alle delen in m'n gemaakte vrije tijd, wil ik graag die BatteryStatus downloaden (die beta versie waar iedereen zo blij mee is!), maar die site ligt plat. Elke andere site linkt naar hun server.

Bestaat er een kans dat iemand 'm even kan mirrorren voor me?
Stuur maar ff een mailtje, kop ik hem naar je toe.
touch [at] bloempod.nl

@ comgenie:
You're welkome :)
MemMaid is al jaren mijn vriend, kan het niet vaak genoeg zeggen _/-\o_

@ Xurk:
Het messenger probleem staat in de start post (punt 5), de rest volgens mij ook.
Ik denk dat je XML helemaal moet aanpassen, of ff opnieuw er op zetten,
volgens mij heb ik hem een keer gepost gezien ;) (ook iets met startpost)

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2007 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xurk

Xurk

Burnside

Verwijderd schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 20:39:
@ Xurk:
Het messenger probleem staat in de start post (punt 5), de rest volgens mij ook.
Ik denk dat je XML helemaal moet aanpassen, of ff opnieuw er op zetten,
volgens mij heb ik hem een keer gepost gezien ;) (ook iets met startpost)
Thanks voor je reactie!

Ah, die heb ik vreemd genoeg niet gezien :)
5. Als ik met MSN inlog krijg ik alle contacten in mijn adreslijst, hoe voorkom ik dit?
Gebruik Pocket MSN, succes!
Hoe kan ik aan Pocket MSN komen? Ik heb eerst een tijdje daar naar lopen zoeken maar kon het niet vinden en na een tijdje Windows Live Messenger gevonden en erop gezet [ik heb de MDA Touch, dus het zat er niet standaard op]...

Dat wat er in de OP over Opera Mini 4 Beta 2 staat [link] heeft het steeds over de dir "windows\appdb", maar die staat dus niet op de Touch, alleen een dir die "AppMgr", maar die kan het niet zijn want daarin staan alleen bestanden van andere programma's.

Wat betreft die XML zal ik nog een keer proberen 'm opnieuw te maken, maar volgens mij werkt het pas als er een vinkje staat [bij eigenschappen] bij het attribuut "In ROM", wat er nu niet staat en welke ik in Total Commander niet kan aanvinken.

Mitsubishi Trium Galaxy - Nokia 3330 - Nokia 3510 - Motorola V525 - Samsung E730 - HTC Touch - HTC Touch HD - HTC Desire - HTC Sensation - HTC One X+ - LG Nexus 5 - LG Nexus 5X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
funk-e schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 15:20:
Weet iemand of er een manier is om het roaming-driehoekje uit te schakelen?
Ik zit bij Telfort en ik ben dus altijd aan het roamen op het kpn netwerk.
Ik vind het irritant dat ik dat de hele tijd in beeld zie.
aha vandaar dat ik dit probleem ook heb. ik vond het al raar. dacht dat het kwam omdat ik de tmobile touch zelf had geunlocked

weet iemand hoe je dat icoontje wegkrijgt.

nog een vraag trouwens. ik heb een geunlockte mda touch. daar zitten dus wel allemaal tmobile iconen bij en dat ziet er wel redelijk uit met het allblack thema.
mijn vraag is als jullie op je normale HTC touch (en niet MDA) de allblack theme erop zetten hebben jullie dan de standaard blauwige iconen? of andere iconen.

[ Voor 24% gewijzigd door dangerpaki op 19-10-2007 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Svennie: ik heb precies dezelfde instellingen als jij (ook Vodafone Live!), maar bij mij werkt het dus niet. Wat heb jij ingevuld bij Round up Traffic en bij Incl. Traffic? Misschien dat dat nog uitmaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xurk schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 21:09:
Hoe kan ik aan Pocket MSN komen? Ik heb eerst een tijdje daar naar lopen zoeken maar kon het niet vinden en na een tijdje Windows Live Messenger gevonden en erop gezet [ik heb de MDA Touch, dus het zat er niet standaard op]...
Volgens mij staat Pocket MSN bij Daanno op de site.

Ik hoop dat het lukt met de XML.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansem
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-09 18:41
Bij mij springt de telefoon steeds naar trillen als er een afspraak opkomt als herinnering.

Hoe kan ik dit uitzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hansem schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 22:04:
Bij mij springt de telefoon steeds naar trillen als er een afspraak opkomt als herinnering.

Hoe kan ik dit uitzetten?
Paar pagina's terug waren er verschillende personen die het probleem ook hadden,
oplossing staat er ook :+
(sorry, ik ben te lui het voor je op te zoeken)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2007 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Xurk schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 20:38 onder andere:
- In de OP staat een link naar Opera Mini Beta, welke ik erop heb geïnstalleerd en echt veel mooier en beter is dan de IE die er standaard opstaat. De link in de OP erover legt uit hoe je een snelkoppeling voor Opera kan maken in plaats van dat je steeds naar Midlet Manager moet, en ook hoe je ervoor kan zorgen dat je niet bij iedere pagina die je bezoekt handmatig toestemming moet verlenen. Echter, als ik die .lnk bestand aanmaak en wil gebruiken komt er een melding over "jbed.exe" of "jeodek.exe", dat deze niet gebruikt kunnen worden, en om de toestemming-meldingen aan te passen moet je bestanden in een dir aanpassen die niet op de Touch staan... weet iemand hier meer over?
Deze post al gelezen? Misschien helpt dat een werkende link te maken.

Automatisch toegang verlenen tot internet kan alleen met de JBed java versie, die moet je wellicht eerst installeren? Ik gebruik zelf de standaard jeodek.exe versie. Als ik bij Nettoegang Ja, maar vraag me de volgende sessie. kies, hoef ik niet elke pagina weer toestemming te verlenen, 1x is goed voor een hele sessie :)
- Na uren te hebben besteed aan het uitvoeren van veel van de dingen in de OP kwam ik erachter dat mijn HH_WeatherCities_0413.xml met Nederlandse en Belgische steden niet meer werkte, doordat er bij het installeren van HTC Home [met de 6 tabbladen] bestanden werden aangemaakt met _0409, de Amerikaanse versie van die bestanden. Deze heb ik toen allemaal hernoemd naar _0413 behalve die van de steden aangezien die er al tussen stond [nu staan er dus twee, _0409 en _0413]. Met als gevolg dat ik nu geen enkele stad meer zie staan als ik de stad wil veranderen en nu alleen de stad kan zien die als laatste stond ingesteld [Arnhem]. Is er een manier om de XML weer werkend te krijgen zonder een hard reset te doen? Want dan zou ik dus al die uren werk opnieuw moeten doen ;(
Je kan ook zonder de xml file aan te passen de stad en locatie aanpassen in het register.

Ga met een registery editor naar:
HKEY_LOCAL_MACHINE/Software/HTC/HTChome/Weather/Settings
Als je daar handmatig de Location en Locationcode aanpast werkt het ook na een soft reset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
Verwijderd schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 21:20:
@Svennie: ik heb precies dezelfde instellingen als jij (ook Vodafone Live!), maar bij mij werkt het dus niet. Wat heb jij ingevuld bij Round up Traffic en bij Incl. Traffic? Misschien dat dat nog uitmaakt?
@ellen:

0 kb
0 kb

heb ik niks aan veranderd

Balen dat het niet werkt zeg :(

Bij mij werkte het programma prima, kan alleen niet instellen dat hij elke maand de data counter reset

[ Voor 11% gewijzigd door Svennie op 20-10-2007 03:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

Ik ben inmiddels ruim een week met de touch aan het klooien! Maar wat mij nog steeds niet gelukt is, is geluid te horen wat je zou moeten horen bij het gebruik van de touchflo, en dan bedoel ik het horizon en verticaal bewegen van de duim/vinger.
Het vinkje bij menu touchflo is aangevinkt.Iemand een idee?

gr dl3b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dit zojuist ook aangezet, maar bij mij wil het ook niet werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiesvts
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 01-09 15:38
Verwijderd schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 18:33:
Hoi,

Ik ben inmiddels ruim een week met de touch aan het klooien! Maar wat mij nog steeds niet gelukt is, is geluid te horen wat je zou moeten horen bij het gebruik van de touchflo, en dan bedoel ik het horizon en verticaal bewegen van de duim/vinger.
Het vinkje bij menu touchflo is aangevinkt.Iemand een idee?

gr dl3b
Heb je bij instellingen => systeem => touchflo het vinkje aangezet??
Zet bij instellingen => persoonlijk => geluiden en meldingen ook het vinkje aan bij programma's.

Dan moet het werken

succes :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
tiesvts schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 19:39:
[...]

Heb je bij instellingen => systeem => touchflo het vinkje aangezet??
Zet bij instellingen => persoonlijk => geluiden en meldingen ook het vinkje aan bij programma's.

Dan moet het werken

succes :+
werkt ook dan niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Halfkakkende
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-09 22:13

Halfkakkende

Vandring

In de kubus zit geen geluid. Het betreft de touchflow in je programma's en instellingen menu. Hij gaat dan tikken. Beetje useless, maargoed.

MUZIEK!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The BimmeRTouch
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 21-06 12:20
Hi All,

Gaaf forum dit, ik heb nog geen site gevonden waar meer over de Touch te lezen is. _/-\o_ _/-\o_

Vraagje: heeft een van jullie al een programma gevonden waarmee je de tv kan bedienen? Ik bedoel dus de Touch gebruiken als afstandbediening.....

Als je dat al hebt, laat het me dan even weten!!!

Thanks!

:*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
The BimmeRTouch schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 02:34:
Hi All,

Gaaf forum dit, ik heb nog geen site gevonden waar meer over de Touch te lezen is. _/-\o_ _/-\o_

Vraagje: heeft een van jullie al een programma gevonden waarmee je de tv kan bedienen? Ik bedoel dus de Touch gebruiken als afstandbediening.....

Als je dat al hebt, laat het me dan even weten!!!

Thanks!

:*)
De touch gebruiken als afstandbediening? Dat gaat moeilijk worden omdat er geen infrarood op zit. Je kan natuurlijk via wifi een apparaatje aansturen dat dan via infrarood je tv bedient maar dat is nogal omslachtig, gaat niet lukken denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Halfkakkende schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 22:09:
In de kubus zit geen geluid. Het betreft de touchflow in je programma's en instellingen menu. Hij gaat dan tikken. Beetje useless, maargoed.
Oke, maar er staat toch verticaal en horizontaal beweging??

Jammer als het alleen dat geklik is :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Svennie schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 02:58:
[...]

@ellen:

0 kb
0 kb

heb ik niks aan veranderd

Balen dat het niet werkt zeg :(
Heb je wel de laatste versie van batterystatus. Er zat voorheen namelijk een bug in waardoor hij niet telde. Volgens mij is het verholpen vanaf versie 228.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ook de eigenaar van Touch; synchronisatie lukt.. maar contactpersonen slechts enkel eenrichting op... alleen nieuwe contactpersonen van Outlook naar de Touch.... andersom (contactpersonen - wel outlook aangemerkt!) in mijn mobiele telefoon kunnen niet naar de contactenlijst van Outlook op de pc?
Ik heb:
- Active sync 4.5
- Outlook 2007
- Touch

Weet iemand hier een oplossing?

Grt. Ted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poepeneesje
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-05 23:33
Verwijderd schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 19:22:
Ben ook de eigenaar van Touch; synchronisatie lukt.. maar contactpersonen slechts enkel eenrichting op... alleen nieuwe contactpersonen van Outlook naar de Touch.... andersom (contactpersonen - wel outlook aangemerkt!) in mijn mobiele telefoon kunnen niet naar de contactenlijst van Outlook op de pc?
Ik heb:
- Active sync 4.5
- Outlook 2007
- Touch

Weet iemand hier een oplossing?

Grt. Ted
Misschien omdat het deze contacten op je simkaart staan en dus geen Outlookcontacten zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
welke versie van batterystatus gebruiken jullie allemaal? ik zie in de startpost staan dat het handiger is om de beta versie te gebruiken. maar ik zei geen reguliere beta maar alleen mar nightly builds. nou zijn deze vaak nog onstabieler dan normale betas. welke is het meest stabiel met zo min mogelijk bugs maar geeft wel de mogelijkheid tot scaler, dus dynamische kloksnelheden.
graag jullie advies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miles
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14-09 19:47
Zag dat er nu een 8GB MicroSD kaartje van Sandisk is.
In dit topic wordt nog over 6 GB gesproken.
Vertragen deze grote kaarten de werking van het apparaat nu, of niet?
(stond vandeweek met iemand te praten en die raadde mij een grote kaart af, omdat toestel sloom zou worden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
  • Laatst online: 23-08 12:35
Ik heb in het weekend eens wat dingen geprobeerd. De standaard media player werkt voor geen meter, wilde geen enkele videofile inladen. Dus gelijk maar TCMP erop gegooid. Maar ook bij die krijg ik alleen maar errors over dat Windows media audio en Windows media video 9 codec niet
is gevonden en ik die moet zoeken.Maar die codec is niet compatible met de HTC.

Ik keek net ff op real.com en het bleek dat realplayer er dus ook voor mobile is..maar ook deze werkt niet super, cant play video file...nou lekker dan,wat doe ik verkeerd? Waar vind ik die codecs (als ze er uberhaupt wel zijn voor de HTC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The BimmeRTouch
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 21-06 12:20
@Svennie...

Oops knap stom idd 8)7 8)7 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
  • Laatst online: 23-08 12:35
En wat is de beste resolutie voor een zo scherp mogelijk plaatje voor 'contacts' via de touchflo?
Kan je per contact een foto neerzetten,maar ze blijven redelijk onscherp nog. Vast omdat de reso gewoon te hoog is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten
  • Niet online
Weet iemand of er een mogelijkheid is om de camera knop aan te passen naar een ander programma?
Of helemaal uit te zetten, vaak druk ik deze per ongeluk in, heel frustrerend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen

Ben in het bezit van een HTC Touch.
Na al een aantal leuke veranderingen te hebben aangebracht, is het tijd om al mijn contactpersonen van mijn mobiel.... die ik van simkaart naar outlook contact heb gemaakt over te zetten naar mijn pc... zodat ik mijn contacten ook op de pc kan onderhouden en kan wijzigen.
Vreemd genoeg kan ik met het synchroniseren alleen een kant op... dwz alle nieuwe wijzigingen van pc outlook wordt verandert op mijn htc touch.

Graag wil ik gewoon beide kanten op; nieuwe contactpersonen mobiel, moeten worden toegevoegd aan pc en andersom.

Wie weet hoe ik dit voor elkaar krijg?

Ik maak gebruik van:
- HTC touch
- Active Sync 4.5
- Outlook 2007

Hopelijk kan ik de contacten vandaag nog overhevelen naar mijn pc?

Hartelijk dank voor de oplossing.

Groet. Ted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 07:37:
Mensen

Graag wil ik gewoon beide kanten op; nieuwe contactpersonen mobiel, moeten worden toegevoegd aan pc en andersom.

Wie weet hoe ik dit voor elkaar krijg?

Ik maak gebruik van:
- HTC touch
- Active Sync 4.5
- Outlook 2007

Hopelijk kan ik de contacten vandaag nog overhevelen naar mijn pc?

Hartelijk dank voor de oplossing.

Groet. Ted
In active sync kan je instellen welk apparaat "wint". Maar dit is alleen wanneer er 2 dezelfde contacten zijn. Andere contacten worden gewoon opgeslaan op beide apparaten volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

"In active sync kan je instellen welk apparaat "wint". Maar dit is alleen wanneer er 2 dezelfde contacten zijn. Andere contacten worden gewoon opgeslaan op beide apparaten volgens mij."

Tja, helaas moet ik mee geven dat er heel wat outlook contacten in mijn mobiel staan en dat ik slechts 1 testcontact op een "schoon" (nieuwe installatie) MS office outlook 2007 heb staan.
Die ene testaccount van outlook wordt wel overgezet naar mijn mobiel, echter al mijn mobiele contacten niet naar outlook!

Wie weet de oplossing? We leven toch in het digitale tijdperk... en ... synchronisatie is toch niet iets van het jaar 2007?

Vreemd hoor...

Wie verstrekt het helpende antwoord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Maarten schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 07:25:
Weet iemand of er een mogelijkheid is om de camera knop aan te passen naar een ander programma?
Of helemaal uit te zetten, vaak druk ik deze per ongeluk in, heel frustrerend.
Instellingen --> Knoppen --> Knop 1? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 10:14:

Tja, helaas moet ik mee geven dat er heel wat outlook contacten in mijn mobiel staan en dat ik slechts 1 testcontact op een "schoon" (nieuwe installatie) MS office outlook 2007 heb staan.
Die ene testaccount van outlook wordt wel overgezet naar mijn mobiel, echter al mijn mobiele contacten niet naar outlook!

uw contacten op uw mobiel staan toch op de mobiel zelfs en niet op uw kaartje he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 10:14:
"In active sync kan je instellen welk apparaat "wint". Maar dit is alleen wanneer er 2 dezelfde contacten zijn. Andere contacten worden gewoon opgeslaan op beide apparaten volgens mij."

Wie weet de oplossing? We leven toch in het digitale tijdperk... en ... synchronisatie is toch niet iets van het jaar 2007?

Vreemd hoor...

Nogmaals, want wellicht heb je het antwoord van poepeneesje over het hoofd gezien: staan de Touch-contacten op je SIM-kaart i.p.v. het telefoongeheugen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PzYkO
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 13-09 13:54
Ik ben nu een half jaar in het bezit van een Nokia N95 en door de nodige ergernissen zit ik er aan te denken over te stappen op een HTC Touch, en om hetzelfde probleem te voorkomen wat ik nu heb met de N95 (een grote teleurstelling) vroeg ik me af wat iedereens bevinding van de Touch zijn, en er zijn er meer mensen die van de N95 zijn overgestapt naar de Touch?

Yesterday starts today...!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uitje
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-04-2023
Ik ben nu al een tijdje in het bezit van de Touch en moet zeggen dat ie me tot nu toe nog prima bevalt. Ik vroeg me alleen af of iemand misschien weet of het mogelijk is om een shortcut m.b.v. een icoon te maken om de touch te vergrendelen met een password. Ik heb nu de timeout bij vergrendeling aan staan maar dit vindt ik niet altijd even gemakkelijk en ik wil ook niet elke keer m'n paswoord in hoeven te kloppen als ik hem uit standby haal. Ik wil eigenlijk zelf in de hand hebben wanneer ik hem lock met of zonder paswoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poepeneesje
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-05 23:33
- nvm -

[ Voor 99% gewijzigd door poepeneesje op 22-10-2007 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PzYkO schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 10:45:
Ik ben nu een half jaar in het bezit van een Nokia N95 en door de nodige ergernissen zit ik er aan te denken over te stappen op een HTC Touch, en om hetzelfde probleem te voorkomen wat ik nu heb met de N95 (een grote teleurstelling) vroeg ik me af wat iedereens bevinding van de Touch zijn, en er zijn er meer mensen die van de N95 zijn overgestapt naar de Touch?
Ik ben geen overstapper, maar gebruik juist al een hele tijd Windows Mobile apparaten.
Voor mij is het een heel fijn toestel :*) Tuurlijk zijn er altijd verbeter punten,
maar overall is dit een van de meest fijne toestellen die ik heb gehad
De TyTn kon meer, ook lekker makkelijk toetsenbord, maar qua formaat niet te vergelijken.
Ook als ik door dit topic terug lees zijn er weinig negatieve ervaringen te vinden.

Maar, smaken en wensen verschillen, zo ook bij mobieltjes (denk aan PhoneHouse reclame ;) ),
dus wat zoek je in een mobiel/PDA. Qua camera zul je toch echt beter af zijn met de N95.
Ook heeft de Touch geen ingebouwde GPS, maar een los BT ontvangertje en het is opgelost.
Verder ben ik zeeer te spreken over de gesprekskwaliteit, agenda functie is perfect, mail (pop3) werkt foutloos, media (MP3/foto/film) is voor mij voldoende net als internetten, etc..
Daarnaast is hij (na overclockje, heel simpel te doen) snel genoeg om alles draaiende te houden.

Enig puntje van gemis voor mij is de 3g verbinding (UMTS/HSDPA),
geen must, maar sneller is lekkerder.

*edit*
Vergeten te melden, voor een N95 gebruiker ook interessant, de degelijkheid :+
Hoewel het met voorgaande toestellen nooit is gebeurt heb ik de Touch al een keer op de grond laten stuiteren en is hij tot 2 keer toe in het water gevallen, alles werkt nog 8)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2007 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jossie67
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 13-09 15:05
Ik ben zeer tervreden met mijn Touch, dit forum is een zeer goed informatie bron en ik lees het dagelijks.
Wat ik eigenlijkmis is, een signaal of melding op mijn Touch dat ie is gekoppeld met m'n Nokia CK7W bluetooth carkit. De koppeling zelf is geen probleem werkt perfect.

Ik heb gezocht maar kan niks vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
PzYkO schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 10:45:
Mag ik vragen wat je problemen met de N95 zijn? Ik ken meerdere mensen met een N95 en die zijn daar echt heel tevreden over. Ik persoonlijk vind symbian niet relaxed om mee te werken. Windows Mobile is echt zo veel relaxter. Er is zoveel mogelijk, en alles is aan te passen.

Voor de camera hoef je het echt niet te doen. De camera van de Touch is leuk voor wat snapshots, maar is zeker niet te vergelijken met de N95, zelfs niet met andere 2mp telefoons. Het filmen is echt helemaal 0,0. Maar dit zijn dingen die ik persoonlijk ook niet gebruik.

Het ontbreken van UMTS vind ik persoonlijk niet zo'n groot probleem. GPRS is voor mobiel internet/mail checken/ streaming radio goed genoeg. Streaming tv is helaas niet mogelijk zoals op de N95.

Met een touchscreen werken is zeker weer een plus voor de Touch.

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PzYkO
Verwijderd schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 11:33:
[...]

Ik ben geen overstapper, maar gebruik juist al een hele tijd Windows Mobile apparaten.
Voor mij is het een heel fijn toestel :*) Tuurlijk zijn er altijd verbeter punten,
maar overall is dit een van de meest fijne toestellen die ik heb gehad
De TyTn kon meer, ook lekker makkelijk toetsenbord, maar qua formaat niet te vergelijken.
Ook als ik door dit topic terug lees zijn er weinig negatieve ervaringen te vinden.

Maar, smaken en wensen verschillen, zo ook bij mobieltjes (denk aan PhoneHouse reclame ;) ),
dus wat zoek je in een mobiel/PDA. Qua camera zul je toch echt beter af zijn met de N95.
Ook heeft de Touch geen ingebouwde GPS, maar een los BT ontvangertje en het is opgelost.
Verder ben ik zeeer te spreken over de gesprekskwaliteit, agenda functie is perfect, mail (pop3) werkt foutloos, media (MP3/foto/film) is voor mij voldoende net als internetten, etc..
Daarnaast is hij (na overclockje, heel simpel te doen) snel genoeg om alles draaiende te houden.

*edit*
Vergeten te melden, voor een N95 gebruiker ook interessant, de degelijkheid :+
Hoewel het met voorgaande toestellen nooit is gebeurt heb ik de Touch al een keer op de grond laten stuiteren en is hij tot 2 keer toe in het water gevallen, alles werkt nog 8)
Je hebt gelijk wat camera betreft, maar dat is op dit moment eigenlijk ook nog het enigste wat mij bij de N95 houdt... GPS gebruik ik toch nooit en 3G, ach....

heb hiervoor een S100 gehad, en dat beviel mij ook heel erg, ook met Windows Mobile, vandaar dat ik zit te twijfelen om weer naar een Windows Mobile apparaat over te stappen, en dan komt de Touch toch nog wel het meest in aanmerking...

Ik weet eigenlijk wel zo goed als zeker dat ik ga overstappen, zit alleen te twijfelen of ik een maandje zal wachten tot de Touch Duo uitkomt welke een 400MHz processor heeft...

maar iig bedankt voor het delen van je ervaring!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PzYkO
funk-e schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 12:01:
[...]

Mag ik vragen wat je problemen met de N95 zijn? Ik ken meerdere mensen met een N95 en die zijn daar echt heel tevreden over. Ik persoonlijk vind symbian niet relaxed om mee te werken. Windows Mobile is echt zo veel relaxter. Er is zoveel mogelijk, en alles is aan te passen.

Voor de camera hoef je het echt niet te doen. De camera van de Touch is leuk voor wat snapshots, maar is zeker niet te vergelijken met de N95, zelfs niet met andere 2mp telefoons. Het filmen is echt helemaal 0,0. Maar dit zijn dingen die ik persoonlijk ook niet gebruik.

Het ontbreken van UMTS vind ik persoonlijk niet zo'n groot probleem. GPRS is voor mobiel internet/mail checken/ streaming radio goed genoeg. Streaming tv is helaas niet mogelijk zoals op de N95.

Met een touchscreen werken is zeker weer een plus voor de Touch.
Mijn problemen:

- N95 kan alles, maar wel alles heel traag! (soms word ik echt naar van de laadtijd)
- loopt soms vast
- software hapert soms bij contacten selecteren naar wie ik een sms wil sturen (schiet dan zomaar terug naar hoofdscherm)
- qua uiterlijk: verf is van kwaliteit 0,niks
- ik heb dus vandeweek een knopje kapot gedrukt, zonder er achterlijk veel druk op uit te oefenen

daarnaast nog wat persoonlijke dingetjes, zoals:

- wat je zelf al zegt, Symbian.... ben zelf ook WM gewend, vind t toch een stuk fijnder
- hij voelt heel fragiel aan
- heb vaak t probleem dat ik op de verkeerde knoppen druk omdat ze te dicht bij elkar ziten (c-knop en t knopje voor dat mooie menu, probleem daarmee is dat als je een sms bericht aan t schrijven bent, en je drukt erop, dat de N95 dat menu moet openen, wat lang duurt, daarna moet je die weer afsluiten en kun je weer verder met je vericht)

maar goed, zoals je zegt, camera is top!

bij mn S100 was de camera kwaliteit ook niet echt wat, maar goed, het blijft een amerikaans toestel...

GPS gebruik ik nooit, evenals mobiel internet, dus wat dat betreft...

de N95 is een best leuk toestel, maar ik erger me soms dood aan dat ding, krijg ik neiging om er mee te gaan gooien ( :o ) en dat doet m helaas gewoon de nek om, qua gebruiksgemak verliest dat ding toch echt, daarom dat ik hier vroeg wat de ervaringen zijn, hoop namelijk dat t gebruiksgemak van de Touch beter is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
dangerpaki schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 22:24:
welke versie van batterystatus gebruiken jullie allemaal? ik zie in de startpost staan dat het handiger is om de beta versie te gebruiken. maar ik zei geen reguliere beta maar alleen mar nightly builds. nou zijn deze vaak nog onstabieler dan normale betas. welke is het meest stabiel met zo min mogelijk bugs maar geeft wel de mogelijkheid tot scaler, dus dynamische kloksnelheden.
graag jullie advies.
Ik gebruik op dit moment de laatste beta versie van Batterystatus, zoals die op het XDA-forum staat.
Ver. 1.04.203 beta4
Build 0247

Ik bemerk eigenlijk helemaal geen bugs, CPU scaler werkt perfect.
Wellicht bemerk ik geen bugs omdat ik niet alle functies gebruik.

Daarnaast ben ik ook erg te spreken over de nieuwe bluetooth A2DP snelkoppeling.

Je kon al door een snelkoppeling op het todayscherm te plaatsen (info) met 1 klik bluetooth aanzetten.

oude screen:
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/testwebsite/wifibt.jpg

Maar dan moest ik altijd nog via settings, mijn stereo bluetooth headset 2x instellen als handsfree1 en als draadloos stereo2.

Met met de laaste build kan je ook in 1 klik vanaf het todayscherm de Touch verbinden met een A2DP apparaat.

nieuwe screen:
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/testwebsite/newbta2dp.bmp

Wellicht ook erg handig voor mensen die de Touch in de auto gebruiken met een A2DP ding..

Zo zie je maar, batterystatus heeft een boel functies, en de laatste build hoeft echt niet de beroerdste te zijn. Als ik jou was zou ik dus de laatste versie van het XDA-forum gebruiken, de CPU scaler werkt wat mij betreft zonder bugs.

Wanneer andere opties van batterystatus wil gebruiken, heb je kans dat laatste versie de meeste mogelijkheden & bugfixes heeft.

- edit -
niet ontopic :+

Als je een hekel hebt om telkens weer met je emailadres (zakelijk of prive) te moeten registreren op een forum, om iets te downloaden, dan kan je ook 10 Minute Mail gebruiken.
Zo heb ik mezelf bijvoorbeeld op XDA en Allaboutphones geregistreerd.

[ Voor 7% gewijzigd door Chris.nl op 22-10-2007 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
devilsnight schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 00:48:
Ik heb in het weekend eens wat dingen geprobeerd. De standaard media player werkt voor geen meter, wilde geen enkele videofile inladen. Dus gelijk maar TCMP erop gegooid. Maar ook bij die krijg ik alleen maar errors over dat Windows media audio en Windows media video 9 codec niet

Ik keek net ff op real.com en het bleek dat realplayer er dus ook voor mobile is..maar ook deze werkt niet super, cant play video file...nou lekker dan,wat doe ik verkeerd? Waar vind ik die codecs (als ze er uberhaupt wel zijn voor de HTC)
Sorry dat ik het zo zeg, maar volgens mij ben je, vanaf 28 september al enorm aan het prutsen.

Ik begrijp je vraag wel, maar dat is gewoon niet mogelijk...
Je moet het niet zoeken in codec ofzo om videobestanden af te spelen, je moet juist videobestanden omzetten naar een mooi PPC-Formaat (avi wordt veel gebruikt) voordat je ze op de Touch zet.
TCPMP werkt dan perfect!

Dit kan simpel en snel met PocketDivXEncoder, kan je ook ondertitels mee coderen.
Zelf gebruik ik SUPER © maar die is een stuk uitgebreider en ingewikkelder -edit- Geen optie om ondertitels mee te coderen

Probeer de sample uit deze post maar eens af te spelen met TCPMP wedden dat ie dan niet zeurt om codec?

[ Voor 3% gewijzigd door Chris.nl op 25-10-2007 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evEndzhar
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
devilsnight schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 00:48:

Probeer dan eens divx/xvid files? Bij mij werkte die wel meteen na het installeren van TCMP.
devilsnight schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 01:24:
En wat is de beste resolutie voor een zo scherp mogelijk plaatje voor 'contacts' via de touchflo?
Kan je per contact een foto neerzetten,maar ze blijven redelijk onscherp nog. Vast omdat de reso gewoon te hoog is.
De camera heeft een stand voor contacts. Meer dan op die stand foto's maken op de laagste resolutie kan je denk ik niet doen.
PzYkO schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 12:32:
bij mn S100 was de camera kwaliteit ook niet echt wat, maar goed, het blijft een amerikaans toestel...
Taiwanees. ;)

Hoewel ik heel tevreden ben over mijn Touch (mijn vorige toestel is een SE P800), zijn er toch wel een aantal nadelen tov andere telefoons:

-Alle andere Pocket PC's hebben meer knoppen, waardoor je voor sommige spellen en programma's er gewoon een paar tekort komt.
-Het touchscreen is wat minder gevoelig en geeft geen enkele vorm van feedback omdat het touchscreen helemaal hard is (dit went na een tijdje);
-mini-USB voor headset ipv 2,5mm of 3,5mm plug.
-Geen jog dial. Volgens mij heeft geen enkel HTC toestel dit, maar na 1,5 jaar een P800 met een 5-way jog dial gewerkt te hebben is zo'n stom schuifje wat maar 2 kanten op gaat er voor in de plaats even wennen. ;)

Als laatste nog de geluidskwaliteit. De behuizing van de telefoon begint al vrij snel mee te trillen, waardoor de persoon aan de andere kant van de lijn niet goed te verstaan is. Zo lang er weinig of geen omgevingsgeluid hoeft het geluid niet eens zo hard, maar als er mensen om je heen staan te praten of je staat op een drukke straat is het wel vervelend.

Zijn dit nadelen waar je mee kan leven, is de Touch waarschijnlijk wel wat voor jou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xurk

Xurk

Burnside

Het is alweer een paar dagen geleden, maar bedankt voor de reacties [degenen die op mij gereageerd hebben] :)
Verwijderd schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 21:43:
Volgens mij staat Pocket MSN bij Daanno op de site.

Ik hoop dat het lukt met de XML.
Op die website heb ik ook gekeken, maar op de vier pagina's Windows Mobile software downloads zie ik alleen versies van Windows Live Messenger staan en 1x PocketIRC... kijk ik misschien op het verkeerde onderdeel van de website?
Chris.nl schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 01:16:
Deze post al gelezen? Misschien helpt dat een werkende link te maken.

Automatisch toegang verlenen tot internet kan alleen met de JBed java versie, die moet je wellicht eerst installeren? Ik gebruik zelf de standaard jeodek.exe versie. Als ik bij Nettoegang Ja, maar vraag me de volgende sessie. kies, hoef ik niet elke pagina weer toestemming te verlenen, 1x is goed voor een hele sessie :)
Ah, ik zal dan wel de Jeodek versie hebben. Op zich stoor ik me er niet super aan dat ik even op "Ja" moet drukken, aangezien dat meestal snel komt en het weinig moeite kost. Ook dat er geen snelkoppeling is, is niet echt een ramp, maar gewoon net ietsjes sneller.
Hoe kom jij bij Nettoegang? Als ik bij Instellingen kijk [en dan Verbindingen] dan kan ik nergens zoiets vinden, en in de software van Opera Mini 4 Beta 2 ook niet.
Is het trouwens ook mogelijk om ergens op je toestel te zien hoeveel data je verbruikt hebt? Ik heb onbeperkt dataverkeer bij mijn T-Mobile abonnement [Pocket Internet / Web'n'Walk] maar ben toch een beetje bezorgd dat ik de fair-use-policy overschrijd [hoe hoog zou deze liggen?], ook al download ik eigenlijk niets maar bezoek ik enkel webpagina's :P
Je kan ook zonder de xml file aan te passen de stad en locatie aanpassen in het register.

Ga met een registery editor naar:
HKEY_LOCAL_MACHINE/Software/HTC/HTChome/Weather/Settings
Als je daar handmatig de Location en Locationcode aanpast werkt het ook na een soft reset.
Ah, bedankt voor deze tip :) Ik denk dat ik 'm dan toch maar niet weer hard-reset, ik heb geen zin om al dat werk opnieuw uit te voeren [was de laatste keer iets van 5 uur ermee bezig], ook al was het wel leuk ;) Ik heb alle stedencodes nog in een .XML staan op mijn Opslagkaart, dus als ik een keer langere tijd ergens anders ben dan voer ik wel gewoon in de registry die code in!
Ik had nog wel geprobeerd een "In ROM" XML bestand te kopiëren naar mijn Opslagkaart, renamen naar HH_WeatherCities_0413.xml en aan te passen, maar daardoor ging het vinkje bij "In ROM" weg, dus dat was geen optie.

Een vriend van mij heeft de MDA Vario en was helemaal enthousiast toen ik hem liet zien wat ik met mijn Touch allemaal kon doen dankzij dit topic, dus heb ik met hem het topic voor de Vario door zitten lezen, daar zag ik iets staan van een programma [sorry dat ik de naam vergeten ben] die allemaal notities[?] opschoont welke er op je toestel worden bijgeschreven iedere keer dat je een soft-reset uitvoert. Worden deze notities ook bij de Touch steeds gemaakt en zo ja, werkt het programma [als jullie weten waar ik het over heb dan] ook op de Touch?
Verwijderd schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 11:33:
Waarschijnlijk weet je het al, maar op de HTC Touch Dual is ook 3G-ondersteuning :) Maar daar tegenover staat dat er geen WiFi meer op zit, wat ik persoonlijk wel jammer vind, aangezien ik thuis draadloos Internet heb en daardoor vaak WiFi gebruik op mijn Touch - hoef je je ook geen zorgen te maken over dataverkeer [toch?]. Wat ook fijn is, is dat de Dual ook een slide heeft met toetsenbord; ik vind slide wel cool en ik SMS als een gek, wat op een "normaal" toetsenbord razendsnel gaat. Nadeel is dat hierdoor de Dual bijna 2x zo dik wordt, terwijl 'ie nu juist zo mooi dun is... en sinds ik PocketCM Keyboard erop heb staan, wil het typen op het scherm ook steeds beter lukken :)

Ik ben nog steeds heel blij met mijn Touch, ik zit er per dag echt vele malen mee te spelen en iedere keer dat iemand anders dat ding ziet vinden ze het helemaal geweldig, wat ook grappig is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Xurk schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 13:53:

Ah, ik zal dan wel de Jeodek versie hebben. Op zich stoor ik me er niet super aan dat ik even op "Ja" moet drukken, aangezien dat meestal snel komt en het weinig moeite kost. Ook dat er geen snelkoppeling is, is niet echt een ramp, maar gewoon net ietsjes sneller.
Hoe kom jij bij Nettoegang? Als ik bij Instellingen kijk [en dan Verbindingen] dan kan ik nergens zoiets vinden, en in de software van Opera Mini 4 Beta 2 ook niet.
Is het trouwens ook mogelijk om ergens op je toestel te zien hoeveel data je verbruikt hebt? Ik heb onbeperkt dataverkeer bij mijn T-Mobile abonnement [Pocket Internet / Web'n'Walk] maar ben toch een beetje bezorgd dat ik de fair-use-policy overschrijd [hoe hoog zou deze liggen?], ook al download ik eigenlijk niets maar bezoek ik enkel webpagina's :P
Ik kwam bij Nettoegang omdat dat in de titelbalk staat wanneer ik op "Ja" moet klikken.

Ja het is mogelijk om te zien hoeveel date je verbruikt hebt.
Zelf gebruik ik GPRSMonitor, dat staat op de CD die bij je touch zit, laatst zei iemand dat de trail was verlopen, maar wat mij betreft is het echt een gratis volledige versie die niet verloopt.
Hier staan ook screenshots + meer info over GPRSMonitor.

Je zou ook batterystatus kunnen gebruiken om je data verbruik bij te houden, maar daar hebben blijkbaar ook wat mensen moeite mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brentnl
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 07-09 13:18
Hey mensen,

ook hier berichten van een zeer tevreden touch user... damn wat een fijn ding, echt super!

Maar ik zit momenteel met 1 probleempje, mijn opslaggeheugen raakt zeer snel vol. Toen ik uit ging zoeken waar het probleem zich bevond, stuitte ik op iets raars (imo) .
Ik heb bijvoorbeeld PCMkeyboard en PocketCM Contacts geïnstalleerd en ook TomTom Navigator 6.0 staat erop, bij de installie vraagt hij inderdaad netjes waar ik hem wil installeren. Vrolijk tik ik dan 'opslagkaart' aan (6gb) maar wanneer ik dan de touch aan me pc koppel en bij de map "programma bestanden" (geheugen van de touch NIET de mem.card) staat daar doodleuk een mapje van TomTom (7mb groot) en PCMkeyboard...

Hoe kan het dat al deze programma's alsnog op mijn telefoon-geheugen worden opgeslagen?

Verder is PocketCM Contacts echt ideaal om van al die irritante msn contacts af te komen, ik weet niet hoe het programma precies werkt, maar in mijn contact lijst staan iig geen loze emailadressen meer =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xurk

Xurk

Burnside

Chris.nl schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 14:13:
Ik kwam bij Nettoegang omdat dat in de titelbalk staat wanneer ik op "Ja" moet klikken.
Hmm, dat zal dan wel een andere applicatie zijn [Jbed.exe of andere Java?], bij mij zie ik het niet, helaas.
Ja het is mogelijk om te zien hoeveel date je verbruikt hebt.
Zelf gebruik ik GPRSMonitor, dat staat op de CD die bij je touch zit, laatst zei iemand dat de trail was verlopen, maar wat mij betreft is het echt een gratis volledige versie die niet verloopt.
Hier staan ook screenshots + meer info over GPRSMonitor.
Thanks voor de tip, had er nog niet aan gedacht om op de CD te kijken [normaal gesproken zit er altijd rommel op CD's die meegeleverd worden met hardware, naast de standaard installatie-software voor de hardware] :)
Relaxed in ieder geval, maar is het ook mogelijk om wat rommel wat nu op de Touch hoofdscherm komt weg te halen? Het taakbalk-icoontje van bovenin heb ik weggehaald, maar nu heb ik nog tussen "Agenda" en "Birthdays" een balkje met teveel zooi [KB van de dag, kosten van de dag [n.v.t. voor mij], snelheid, balk voor schermverlichting, batterijstatus, icoontje gegevensverbinding, icoontje IE, icoontje Berichten]... hierdoor is teveel van mijn scherm opgenomen vind ik en voor batterij heb ik sowieso BatteryStatus op mijn hoofdscherm al en die drie icoontjes zijn al helemaal nutteloos vind ik :P Op de screenshots zie ik niet zoveel op dat balkje staan, vandaar dat ik het even vraag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comgenie

Comgenie

Soms heb je dat

Xurk schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 13:53:

Wees daar maar niet bang voor, t-mobile staat zoiezo erom bekend dat hun onbeperkt dataverkeer ook daadwerkelijk onbeperkt is. iig heb ik mijn touch vaak zat op me laptop aangesloten wanneer ik ergens ben en ik durf te wedden dat ik inmiddels wel minimaal een gig er doorheen heb geslurpt, wellicht wel meer :). En heb nog nooit iets van een waarschuwing of iets gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Xurk schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 15:27:

Hmm, dat zal dan wel een andere applicatie zijn [Jbed.exe of andere Java?], bij mij zie ik het niet, helaas.
O mijn fout.. staat niet in de titelbalk maar daaronder.. zie screenshot
Thanks voor de tip, had er nog niet aan gedacht om op de CD te kijken [normaal gesproken zit er altijd rommel op CD's die meegeleverd worden met hardware, naast de standaard installatie-software voor de hardware] :)
Relaxed in ieder geval, maar is het ook mogelijk om wat rommel wat nu op de Touch hoofdscherm komt weg te halen? Het taakbalk-icoontje van bovenin heb ik weggehaald, maar nu heb ik nog tussen "Agenda" en "Birthdays" een balkje met teveel zooi [KB van de dag, kosten van de dag [n.v.t. voor mij], snelheid, balk voor schermverlichting, batterijstatus, icoontje gegevensverbinding, icoontje IE, icoontje Berichten]... hierdoor is teveel van mijn scherm opgenomen vind ik en voor batterij heb ik sowieso BatteryStatus op mijn hoofdscherm al en die drie icoontjes zijn al helemaal nutteloos vind ik :P Op de screenshots zie ik niet zoveel op dat balkje staan, vandaar dat ik het even vraag!
Start -> Instellingen -> Vandaag -> Tab Items:
GPRS Monitor selecteren en dan -> Opties:

Tab Additionele Items, alles uitvinken. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xurk

Xurk

Burnside

Chris.nl schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 15:55:
O mijn fout.. staat niet in de titelbalk maar daaronder.. zie screenshot
Jep, ziet er anders uit dan bij mij ;) Ik heb die opties helaas niet.
Start -> Instellingen -> Vandaag -> Tab Items:
GPRS Monitor selecteren en dan -> Opties:

Tab Additionele Items, alles uitvinken. :D
Cool, gelukt! Thanks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 10:32:
[...]

Nogmaals, want wellicht heb je het antwoord van poepeneesje over het hoofd gezien: staan de Touch-contacten op je SIM-kaart i.p.v. het telefoongeheugen?
Ja, ik heb mijn contactpersonen aangemerkt als OUTLOOK CONTACTPERSONEN! En dus niet op Simkaart... heb ze zelfs gekopieerd naar mijn telefoon!
Dus daar ligt het niet aan!

Hoe kan ik er dus voor zorgen dat ik niet alle contactpersonen hoef over te tikken in Outlook?
Het is toch twee weg synchronisatie?

Alvast bedankt voor jullie meedenken.

Grt. Ted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

8) Dit kan je gewoon als een Today Item aanvinken onder Start-Settings-Today (Start-Instellingen-Vandaag) 8)
Uitje schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 11:04:
Ik ben nu al een tijdje in het bezit van de Touch en moet zeggen dat ie me tot nu toe nog prima bevalt. Ik vroeg me alleen af of iemand misschien weet of het mogelijk is om een shortcut m.b.v. een icoon te maken om de touch te vergrendelen met een password. Ik heb nu de timeout bij vergrendeling aan staan maar dit vindt ik niet altijd even gemakkelijk en ik wil ook niet elke keer m'n paswoord in hoeven te kloppen als ik hem uit standby haal. Ik wil eigenlijk zelf in de hand hebben wanneer ik hem lock met of zonder paswoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

evEndzhar schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 13:49:
-Alle andere Pocket PC's hebben meer knoppen, waardoor je voor sommige spellen en programma's er gewoon een paar tekort komt.
Geen last van, ik vindt het juist heerlijk dat alles op het scherm kan. (ik speel geen/nauwelijks spellen)
-Het touchscreen is wat minder gevoelig en geeft geen enkele vorm van feedback omdat het touchscreen helemaal hard is (dit went na een tijdje);.
Geen van alle touchscreens waar ik mee heb gewerkt hebben dit.
Afgelopen week met een iPhone gespeeld, werkt ook gewoon met gevoelloos glas ;)
-mini-USB voor headset ipv 2,5mm of 3,5mm plug.
Verloopkabeltje doet wonderen, zelf ben ik BT fan, orgineel HTC adtapter en je bent de man
-Geen jog dial. Volgens mij heeft geen enkel HTC toestel dit, maar na 1,5 jaar een P800 met een 5-way jog dial gewerkt te hebben is zo'n stom schuifje wat maar 2 kanten op gaat er voor in de plaats even wennen. ;)
De HTC TyTn had ook een jogdail aan de zijkant, wat een geweldige functie,
inderdaad jammer dat ze die niet in de touch hebben gebruikt.

Verder ben ik het wel met je nadelen eens hoor, ik wilde alleen mijn "oplossingen" en eigen ervaringen daaromtrent delen, misschien bruikbaar voor anderen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 16:59:
Ik heb mijn contactpersonen aangemerkt als OUTLOOK CONTACTPERSONEN!
En dus niet op Simkaart... heb ze zelfs gekopieerd naar mijn telefoon!
Dus daar ligt het niet aan!

Hoe kan ik er dus voor zorgen dat ik niet alle contactpersonen hoef over te tikken in Outlook?
Het is toch twee weg synchronisatie?
Bij mij, en als ik het zo lees bij de meesten, werkt de 2 weg synchronisatie gewoon.
Ook als ik een adresveld aanpas of bijvoeg op de Touch past hij de laatste bewerking gewoon aan in Outlook.
Blijkbaar staat er of een instelling verkeerd, of er is iets anders goed mis.
In geval van de instelling kun je je profiel uit activesync verwijderen en opnieuw aanmaken.
Misschien dat het op deze manier wel wil werken, anders zou ik geen idee hebben :|
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Graag ontopic! Discussieren over abonnementen hoort hier niet thuis. Daar zijn andere sites voor.