Het is alweer een paar dagen geleden, maar bedankt voor de reacties [degenen die op mij gereageerd hebben]

Op die website heb ik ook gekeken, maar op de vier pagina's Windows Mobile software downloads zie ik alleen versies van Windows Live Messenger staan en 1x PocketIRC... kijk ik misschien op het verkeerde onderdeel van de website?
Chris.nl schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 01:16:
Deze post al gelezen? Misschien helpt dat een werkende link te maken.
Automatisch toegang verlenen tot internet kan alleen met de JBed java versie, die moet je wellicht eerst installeren? Ik gebruik zelf de standaard jeodek.exe versie. Als ik bij Nettoegang
Ja, maar vraag me de volgende sessie. kies, hoef ik niet elke pagina weer toestemming te verlenen, 1x is goed voor een hele sessie

Ah, ik zal dan wel de Jeodek versie hebben. Op zich stoor ik me er niet super aan dat ik even op "Ja" moet drukken, aangezien dat meestal snel komt en het weinig moeite kost. Ook dat er geen snelkoppeling is, is niet echt een ramp, maar gewoon net ietsjes sneller.
Hoe kom jij bij Nettoegang? Als ik bij Instellingen kijk [en dan Verbindingen] dan kan ik nergens zoiets vinden, en in de software van Opera Mini 4 Beta 2 ook niet.
Is het trouwens ook mogelijk om ergens op je toestel te zien hoeveel data je verbruikt hebt? Ik heb onbeperkt dataverkeer bij mijn T-Mobile abonnement [Pocket Internet / Web'n'Walk] maar ben toch een beetje bezorgd dat ik de fair-use-policy overschrijd [hoe hoog zou deze liggen?], ook al download ik eigenlijk niets maar bezoek ik enkel webpagina's

Je kan ook zonder de xml file aan te passen de stad en locatie aanpassen in het register.
Ga met een registery editor naar:
HKEY_LOCAL_MACHINE/Software/HTC/HTChome/Weather/Settings
Als je daar handmatig de Location en Locationcode aanpast werkt het ook na een soft reset.
Ah, bedankt voor deze tip

Ik denk dat ik 'm dan toch maar niet weer hard-reset, ik heb geen zin om al dat werk opnieuw uit te voeren [was de laatste keer iets van 5 uur ermee bezig], ook al was het wel leuk

Ik heb alle stedencodes nog in een .XML staan op mijn Opslagkaart, dus als ik een keer langere tijd ergens anders ben dan voer ik wel gewoon in de registry die code in!
Ik had nog wel geprobeerd een "In ROM" XML bestand te kopiëren naar mijn Opslagkaart, renamen naar HH_WeatherCities_0413.xml en aan te passen, maar daardoor ging het vinkje bij "In ROM" weg, dus dat was geen optie.
Een vriend van mij heeft de MDA Vario en was helemaal enthousiast toen ik hem liet zien wat ik met mijn Touch allemaal kon doen dankzij dit topic, dus heb ik met hem het topic voor de Vario door zitten lezen, daar zag ik iets staan van een programma [sorry dat ik de naam vergeten ben] die allemaal notities[?] opschoont welke er op je toestel worden bijgeschreven iedere keer dat je een soft-reset uitvoert. Worden deze notities ook bij de Touch steeds gemaakt en zo ja, werkt het programma [als jullie weten waar ik het over heb dan] ook op de Touch?
Waarschijnlijk weet je het al, maar op de HTC Touch Dual is ook 3G-ondersteuning

Maar daar tegenover staat dat er geen WiFi meer op zit, wat ik persoonlijk wel jammer vind, aangezien ik thuis draadloos Internet heb en daardoor vaak WiFi gebruik op mijn Touch - hoef je je ook geen zorgen te maken over dataverkeer [toch?]. Wat ook fijn is, is dat de Dual ook een slide heeft met toetsenbord; ik vind slide wel cool en ik SMS als een gek, wat op een "normaal" toetsenbord razendsnel gaat. Nadeel is dat hierdoor de Dual bijna 2x zo dik wordt, terwijl 'ie nu juist zo mooi dun is... en sinds ik PocketCM Keyboard erop heb staan, wil het typen op het scherm ook steeds beter lukken
Ik ben nog steeds heel blij met mijn Touch, ik zit er per dag echt vele malen mee te spelen en iedere keer dat iemand anders dat ding ziet vinden ze het helemaal geweldig, wat ook grappig is
Mitsubishi Trium Galaxy - Nokia 3330 - Nokia 3510 - Motorola V525 - Samsung E730 - HTC Touch - HTC Touch HD - HTC Desire - HTC Sensation - HTC One X+ - LG Nexus 5 - LG Nexus 5X