Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07:40
Aghanim schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 08:03:
voor degenen die het beschermings hoesje gebruiken kan ik zeggen dat dit echt niet nodig is!
het scherm van de Touch is zo stevig en krasbestendig dat het irritante hoesje weinig toevoegt. Vorige week viel mijn Touch op straat en ik wil via mijn voet de val opvangen, wat resulteerde in een schop tegen de Touch waardoor hij ongeveer 4 meter over de stoep gleed, met het scherm naar beneden ;(
geen enkel krasje _/-\o_
Ja ik twijfel nog een beetje. Aan de ene kant wel jammer om nu al een kras te krijgen op m'n Touch (heb 'm twee maand), maar aan de andere kant: fuck it, het is maar een telefoon weet je. Over een jaar heb ik weer een nieuwe. Dilemma :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Havocnl
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-09 15:18
[...]

no offence, maar dit is de 5e keer dat je een domme vraag stelt, namelijk een vraag die of reeds in de startpost uitgelegd staat, of meerdere malen in dit topic is besproken of waar je het antwoord binnen een minuut op google had kunnen vinden.....
als je een klein beetje tijd besteedt aan het zoeken van de betreffende informatie kom je er ook en zo blijft dit topic enkel vol met nieuwe dingen, zodat het voor iedereen interessant blijft om te lezen :)

voor degenen die het beschermings hoesje gebruiken kan ik zeggen dat dit echt niet nodig is!
het scherm van de Touch is zo stevig en krasbestendig dat het irritante hoesje weinig toevoegt. Vorige week viel mijn Touch op straat en ik wil via mijn voet de val opvangen, wat resulteerde in een schop tegen de Touch waardoor hij ongeveer 4 meter over de stoep gleed, met het scherm naar beneden ;(
geen enkel krasje _/-\o_
Met of zonder screen protector?

Wèh zedde gij??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vectrox
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18-07 12:17

Vectrox

\m/ 0_0 \m/

Ik heb de HTC Touch nu ongeveer anderhalve maand. Ik zit sinds het begin met het probleem dat bestanden die via Bluetooth gestuurd worden standaard in het telefoongeheugen worden geplaatst. Ik zou willen dat de bestanden op de MicroSD komen in plaats van in het vaste geheugen...

Iemand een idee ? :D

Personal Homepage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joeltje
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Muthas schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 16:31:
[...]

Hoezo werkt dat back-uppen dan niet? Er zijn genoeg programma's daarvoor, PIMBack-up bijvoorbeeld?

Welke ROM zoek je dan, orginele van HTC of van je provider (de door Orange/T-Mobile getweakte versie..?).

Voor die van HTC moet je hier kijken: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=331100, die van T-Mobile heeft voor zover ik weet ook op XDA gestaan, moet je even zoeken.
Pim backup is vast prima, maar daar kun je toch net je hele systeem mee backuppen? De Sprite backup die ik bij mijn Touch kreeg werkt niet, in die zin, als ik een hard reset doe, en de backup wil terug zetten, de touch hangt na de reset die Sprite doet. Ik kan wel mijn persoonlijk databases terug zetten, maar zo snel ik het hele systeem wil terug zetten, loppt het vast... Helaas, want dat is voor mij wel een must in een ROM!

Ik zoek de originele HTC Rom, in NL. die uit het XDA topic is WWE ;(

Kan iemand een "backup" maken van zijn originele HTC-Rom in NL?

[ Voor 3% gewijzigd door joeltje op 30-10-2007 09:41 ]

Ik heb niets te melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-09 14:57
Vectrox schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 09:38:
Ik heb de HTC Touch nu ongeveer anderhalve maand. Ik zit sinds het begin met het probleem dat bestanden die via Bluetooth gestuurd worden standaard in het telefoongeheugen worden geplaatst. Ik zou willen dat de bestanden op de MicroSD komen in plaats van in het vaste geheugen...

Iemand een idee ? :D
Het is inderdaad jammer dat niemand dit probleem kan oplossen, je bent niet de enige die dit wil:

smeerbartje in "HTC Touch - Deel 03"
harydoo in "HTC Touch - Deel 03"

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
joeltje schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 09:40:
[...]

Pim backup is vast prima, maar daar kun je toch net je hele systeem mee backuppen? De Sprite backup die ik bij mijn Touch kreeg werkt niet, in die zin, als ik een hard reset doe, en de backup wil terug zetten, de touch hangt na de reset die Sprite doet. Ik kan wel mijn persoonlijk databases terug zetten, maar zo snel ik het hele systeem wil terug zetten, loppt het vast... Helaas, want dat is voor mij wel een must in een ROM!

Ik zoek de originele HTC Rom, in NL. die uit het XDA topic is WWE ;(

Kan iemand een "backup" maken van zijn originele HTC-Rom in NL?
ik heb ooit een keer gelezen hoe dit moet, maar ik kan het zo snel niet vinden. Ik wil het vanavond wel even proberen, heb je een handleiding voor me (liefst in NL)?

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

[...]
Vorige week viel mijn Touch op straat en ik wil via mijn voet de val opvangen, wat resulteerde in een schop tegen de Touch waardoor hij ongeveer 4 meter over de stoep gleed, met het scherm naar beneden ;(
_/-\o_

Misschien dat ik m'n beschermer er dan maar afhaal, wordt het drukken met de vinder wel makkelijker op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Thnx voor de moeite :)

Na wat testen toch maar besloten de cube iconen orgineel te houden.
't Valt me te veel op tijdens het draaien van de cube.

'k Heb wel van Explorer -> Opera Mini en van SMS/MMS -> Nieuwe SMS gemaakt, daar hoef je de iconen niet voor te veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

Muthas

O+

De plaatjes van het draaien zijn ook aan te passen, kost alleen wat moeite en PS kunsten (zie XDA zou ik zeggen, volgens mij ken je dat wel ;) )

Spelen met je Touch blijft leuk :P

Ik heb nu HTC Touch Dual Actionscreen op m'n Touch werkend en gemapped naar een van m'n softkeys onder in beeld op m'n Today :) Druk je erop dan krijg je een mooi lijstje met 7 knoppen voor New email, SMS, MMS, Task etc. Handig en snel. En het mooie is: via je registry kan je alle knoppen qua naam én programma wat ze opstarten inclusief parameters aanpassen. Ik heb alleen new SMS naar mijn SMS-VOIP programma verandert maar in principe kan je er een complete snel programma opstarten lijst van maken, in Touch stijl :) Ook kan je hem dus gewoon Nederlands maken.

Download het cabje hier in de tweede post (staat onderaan de post, niet de OEM downloaden en die stap voor stap handleiding volgen, gewoon cabje downloaden en installeren): http://forum.xda-develope...read.php?t=336587&page=23

[ Voor 74% gewijzigd door Muthas op 30-10-2007 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allard_070
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 03-09 08:00
Muthas schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 10:21:
Spelen met je Touch blijft leuk :P

...
Zo dat klinkt wel veelbelovend! Binnenkort even proberen.

Is het eigenlijk ook mogelijk dit als bijvoorbeeld 4e beelscherm aan de cube vast te plakken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erreen
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 28-09-2021
Iemand bekent (en misschien al geinstalleerd) met Pocket Toolman 2??

http://pockettoolman.blogspot.com/

Er zitten een aantal handige features in als ik de homepage mag geloven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miles
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14-09 19:47
allard_070 schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 11:42:
Is het eigenlijk ook mogelijk dit als bijvoorbeeld 4e beelscherm aan de cube vast te plakken?
Op het xda-developersforum heb ik hier iets over zien staan.

Ik heb de HTC.Kaizer.Home.Plugin.with.Tabsetting.schen.cab geinstalleerd, heb zes tabjes op m'n scherm. Als ik nu op het telefoontabje klik kan ik direct kiezen m'n toestel in trilstand te zetten of op een andere manier in te stellen.
Er komt dan echter op drie plaatsen null: in m'n scherm te staan, direct onder start staat (null):(null) en onder de keuzemogelijkheden van m'n telefoon staat (null): en dan de naam van m'n ringtone.

Ik wil van die null af, en wat mij betreft hoeft de naam van m'n ringtone ook niet weergegeven te worden. Weet iemand hoe je dat kan instellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chris.nl schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 10:12:
[...]

Thnx voor de moeite :)

Na wat testen toch maar besloten de cube iconen orgineel te houden.
't Valt me te veel op tijdens het draaien van de cube.
Ik heb deze gebruikt, daar zijn de originele icoontjes weggehaald.
(de bmp files die erbij zitten heb je niet nodig)

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2007 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Ah... dat wist ik nog niet :*) 'k Zal vanavond weer eens prutsen.
Bedankt maar weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hotdog
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 26-12-2024
afgelopen weekend ook een mda touch in gebruik genomen, mooi ding man!

nu heb ik pagina 1 ongeveer 50 keer doorgelezen, en dan vooral puntje 1 van Q&A snap ik niet helemaal.
Het bestandje HH_0409_WeatherCities is inmiddels aangepast en staat in mijn telefoon, en de grote(re) plaatsen bij mij in de buurt doen het netjes, maar de plaats waar ik woon: harderwijk, wil niet updaten. En dat terwijl er op accuweather.com toch echt wel Harderwijk bekend is. Zelfs Ermelo staat erin!
Hier kun je kijken of een bepaalde stad beschikbaar is: [click]
Als je dan de url hebt kijk naar het laatste gedeelte en daar gaat het om.
laatste gedeelte dus netjes overgenomen voor Harderwijk:
code:
1
<city name="Harderwijk, NL" locationcode="EUR|NL|NL004|HARDERWIJK"/>

Ik kan dan wel een andere plaats uit de lijst kiezen, dan kom je op Apeldoorn, Lelystad, Amersfoort of Zwolle.
Apeldoorn ligt 100 meter hoger, daar is het altijd 3 graden kouder.
Lelystad ligt praktisch in het water, daar is het altijd 3 graden warmer.
Zwolle ligt ten noorden van een rivier, waardoor het weer altijd anders is
In Amersfoort blijkt het weer ook altijd net even anders te zijn dan hier.

Wat ik wil is gewoon Harderwijk..
Is er een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TifKag
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-07 10:06
Hotdog schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 13:44:
Wat ik wil is gewoon Harderwijk..
Is er een oplossing voor?
Helaas niet.

Die discussie is een paar pagina's terug ook al langs gekomen

Op de link naar accuweather staan 2 mogelijkheden om een stad in te voeren.
De bovenste regel, waar je rechtstreeks een stad in kunt voeren zal meestal geen bruikbaar resultaat geven.

De onderste regel (De dropdown box met Europe -> netherlands) geeft de steden in nederland waaruit je kunt kiezen (die steden zullen wel werken).

Dus geen Harderwijk, of zoals in mijn geval 's-Hertogenbosch of Den Bosch

[ Voor 5% gewijzigd door TifKag op 30-10-2007 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hotdog
haalt HTC dan die weersinformatie van Accuweather.com?
En zo ja, in welk .ini / .bat / .inf / .mxl bestandje staat dat dan?
Misschien dat daar iets aan te wijzigen valt..

bedankt iig voor je snelle en duidelijke post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-09 22:20
Woei, vandaag ook de Touch besteld. Ben heel benieuwd naar het invoeren van teksten met de vingers, hoop dat dit goed te doen is aangezien ik redelijk was mail en sms. Had hiervoor een 9100 waarbij ik veel met het toetsenbord deed, maar aangezien de 9100 toch wel vrij log en zwaar was overgegaan naar de Touch.

Gebruikt iedereen hier enkel zijn vingers voor de bediening of toch ook de stylus? En hoe zit het met het oproepen van de telefoon functie. De 9100 had hier wel wat vertraging in en het indrukken van de 1 tm 0 toets had ook een vorm van lag. Hoe zit dat met de Touch?

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerd001
  • Registratie: September 2004
  • Nu online
Ik doe alles met de hand, vind zo'n pennetje nogal debiel staan. Alles is dus prima te doen met de ivngers, ik gebruik voor SMS-en/Mailen dan wel het T9 toetsenbord.

Vertraging merk ik weinig van, alleen als je een programma koud laadt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

Muthas

O+

Eh, m'n Touch doet raar... Als je het beeld uit zet met de powerknop boven, of hij gaat na 2 minuten automatisch uit, gaat het beeld met geen mogelijkheid meer aan, op softreset na. Totaal geen idee hoe het komt, iemand een idee? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hotdog
@Muthas: als je dan met een andere telefoon naar je toestel belt, wordt 'ie dan wel wakker?

anders het je "ergens" de instelling van de powerknop bewerkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

Muthas

O+

Als ik bel gaat ie trillen, de ringtone speelt, de LED's knipperen en de 2 knopjes onder worden verlicht... beeld blijft uit. Een of ander gaar programma heeft gok ik met m'n registry lopen kloten, ik zou alleen echt niet weten welke.

Aan de instelling van de powerknop heb ik niet gezeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
  • Laatst online: 12:46

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

TifKag schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 13:51:
Heeft er toevallig al iemand geprobeerd om een nederlands woordenboek te maken voor Cootek's Touchpal via Dictmgr _/-\o_
is het met behulp van dat progje ook mogelijk om een dictionary voor het nieuwe touch keyboard te maken en zoja: hoe? met dat prog zullen vast al de nodige nederlandstalige woordenboeken in elkaar gezet zijn dus dan moet het snel klaar zijn...

ik heb dat touch keyboardje echt hard nodig wordt een beetje moe van die stylus...

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Muthas schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 16:24:
Eh, m'n Touch doet raar... Als je het beeld uit zet met de powerknop boven, of hij gaat na 2 minuten automatisch uit, gaat het beeld met geen mogelijkheid meer aan, op softreset na. Totaal geen idee hoe het komt, iemand een idee? :S
Hm dit heb ik ook één keer gehad... na een softreset was het bij mij echter over. Ik heb nog zoiets raars met mijn scherm, maar deze "bug" werkt in mijn voordeel: om de een of andere reden gaat de mp3 speler niet meer uit als ik mijn schermpje uitzet... ik heb geen idee hoe het kan en ik lees dat veel mensen dit ook willen maar ik kan dus lekker muziek luisteren zonder dat mn scherm per ongeluk in mijn zak wordt ingedrukt...

vraag niet hoe het kan, maar ik profiteer ervan ;)

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xurk
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 24-04-2024

Xurk

Burnside

vacuumcleaner schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 15:56:
Gebruikt iedereen hier enkel zijn vingers voor de bediening of toch ook de stylus?
Ik gebruik haast overal mijn vingers voor, al helemaal sinds ik het PocketCM toetsenbord geïnstalleerd heb :) Enige waar ik de stylus nog voor gebruik is wanneer ik iets heel kleins moet aanklikken aan de rand van het scherm [bijv. een IMG link], soms wanneer ik checkboxes moet aanvinken en als ik bijvoorbeeld BubbleBreaker [dat spel wat erop zit] speel.

Mitsubishi Trium Galaxy - Nokia 3330 - Nokia 3510 - Motorola V525 - Samsung E730 - HTC Touch - HTC Touch HD - HTC Desire - HTC Sensation - HTC One X+ - LG Nexus 5 - LG Nexus 5X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er iemand die weet hoe ik een MP3 bestand in kan stellen als deuntje voor mijn wekker/alarm??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

Muthas

O+

Muthas schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 17:39:
Als ik bel gaat ie trillen, de ringtone speelt, de LED's knipperen en de 2 knopjes onder worden verlicht... beeld blijft uit. Een of ander gaar programma heeft gok ik met m'n registry lopen kloten, ik zou alleen echt niet weten welke.

Aan de instelling van de powerknop heb ik niet gezeten.
Nou, opgelost, zonder hard reset :) Laatste programma wat ik heb geïnstalleerd verwijdert, HTC Action Screen die gesloopt was uit de ROM van de Touch Dual. Geen idee waarom maar het heeft dus een klein foutje, voorlopig niet installeren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeeT_At_Touch
  • Laatst online: 11-08 13:42
erreen schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 11:44:
Iemand bekent (en misschien al geinstalleerd) met Pocket Toolman 2??

http://pockettoolman.blogspot.com/

Er zitten een aantal handige features in als ik de homepage mag geloven.
Bedankt @erreen :)

Gaaf progje,
Maakt een aantal andere tools overbodig.
Heb het uitgeprobeerd (voor zover ik er verstand van heb) en het werkt prima op mijn Touch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiant
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Radiant

Certified MS Bob Administrator

Weet iemand of er een mogelijkheid is om die schuif functie die die 3 zijdige kubus weergeeft uit te schakelen?
Ik vind hem alleen maar irritant, om mn telefoon te openen druk ik wel op het groene knopje en de rest gebruik ik toch niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C.44
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-08-2020

C.44

TurboCharged Supra Driver

funk-e schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 09:47:
[...]

Het is inderdaad jammer dat niemand dit probleem kan oplossen, je bent niet de enige die dit wil:

harydoo in "HTC Touch - Deel 03"
Ik kan mij herinneren dat dit vrij eenvoudig te veranderen is. De touch heeft namelijk een optie "bluetooth FTP" en daarvan kun je meen ik de locatie wel van veranderen. Ik had dat probleem namelijk ook ;)

Ik ga het voor de zekerheid wel even gauw checken.

EDIT:

Yup, ik had gelijk :) Als je naar instellingen gaat en vervolgens verbindingen kiest dan kun je bluetooth aanklikken. Daar zit dan weer een tabblad Ftp onderin. Daar zet je bluetooth explorer en bestandsdeling aan. Nu kun je ook de map voor je bluetooth aanpassen :)

[ Voor 22% gewijzigd door C.44 op 31-10-2007 00:35 ]

Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 19:21:
Is er iemand die weet hoe ik een MP3 bestand in kan stellen als deuntje voor mijn wekker/alarm??
Ja, gaat niet :+
Net als voor je SMS toon moet dit een .wav zijn.
(althans, dat was op mijn Vario het geval, werkte daar perfect, op de Touch niet gedaan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Radiant schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 23:27:
Weet iemand of er een mogelijkheid is om die schuif functie die die 3 zijdige kubus weergeeft uit te schakelen?
Ik vind hem alleen maar irritant, om mn telefoon te openen druk ik wel op het groene knopje en de rest gebruik ik toch niet :P
je HOEFT het niet te gebruiken hoor ;) .
Verder vinden de meeste Windows Mobile gebruikers de "Cube" juist DE innovatie voor mobiledevices.
Of is deze mening inmiddels veranderd?

Anders gevraagd, gebruiken de meesten nog steeds de cube functie?
Ik ben er nog steeds zeer content mee namelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C.44
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-08-2020

C.44

TurboCharged Supra Driver

Meh ik vergeet eigenlijk heel snel dat ie erop zit. Het is een verkoop argument, maakt van het ding een beetje een gadget. Maar in alledaags gebruik heb ik het niet nodig en gebruik ik het ook totaal niet. In het begin is dat leuk, maar de animaties zorgen voor een bepaalde vertraging en als je even snel wil bellen oid is dat gewoon irritant.

Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 01:08:
[...]
Ik gebruik de cube ook maar heel zelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11:18
Ik gebruik de Cube nog om naar foto's te gaan en om naar de comm-manager te gaan.

Bellen doe ik via de 6-tabs home plugin dus daar gebruik ik de cube niet voor.

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
Ik gebruik de cube echt voor alles. Vooral handig om bij je voorkeuzenummers te komen. Ik weet niet hoeveel vrienden jullie hebben ;) maar ik gebruik zelden nog het telefoonboek (9 voorkeuzenummers zijn genoeg voor mij)

Ik denk dat het vooral een kwestie van gewenning is. Maar iemand bellen met max. 2 3 handelingen vind ik echt relaxed. (weet het, kan in 2 handelingen met de 6tabs :p)

[ Voor 8% gewijzigd door funk-e op 31-10-2007 09:16 ]

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joeltje
  • Niet online
Muthas schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 16:24:
Dat is precies wat ik had. Ik heb hem opgestuurd, en een heel nieuw binnenwerk gekregen....
edit:

Maar ik had toen nog een ori Rom, zonder extra's, dus het was niet hetzelfde :P

[ Voor 10% gewijzigd door joeltje op 31-10-2007 09:27 ]

Ik heb niets te melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Havocnl schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 09:27:
[...]

Met of zonder screen protector?
zonder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik de cube eigenlijk nooit. Ik heb veel knoppen op het homescherm staan (agenda, takenlijst, email) en de 10 standaardknoppen van de starter van de Touch. Daardoor kan ik vanuit het home-scherm direct bijna overal naar toe en gebruik ik de cube nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerd001
  • Registratie: September 2004
  • Nu online
Hebben meerdere mensen dat het klepje wat speling heeft? Vooral als ik hem in 1 hand hou en ik ga tikken op dat scherm voel ik het klepje zachtjes tikken. Sluit dus niet helemaal perfect. Meerdere mensen met dit 'probleem'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Verwijderd schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 19:21:
Volgens mij kan dat niet...

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
'k Bel door op het groene knopje te drukken en dan de naam te T9'nn

Cube is voor Opera mini-, @Home email, nieuwe SMS, Album, Video's en Rekenmachine.
'k Vind de cube toch een prettige meerwaarde hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiant
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Radiant

Certified MS Bob Administrator

Verwijderd schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 01:08:
[...]

je HOEFT het niet te gebruiken hoor ;) .
Verder vinden de meeste Windows Mobile gebruikers de "Cube" juist DE innovatie voor mobiledevices.
Of is deze mening inmiddels veranderd?

Klopt, maar ik weet hem in sommige applicaties nog wel eens onbedoeld tevoorschijn te toveren, en daar kunnen sommige apps niet goed tegen (geflikker van cube naar app en niet meer weg te krijgen).

Ik werk liever zonder cube, ik heb mn agenda/tasks/messages/enz in mn Today scherm geregeld met SPB Diary, wifi/bt/telefoon zet ik aan en uit via SPB Phone Suite (vervangt bij mij ook de imo vrij lompe HTC Today plugin), en voor het snel starten van apps zonder stylus SPB Mobile Shell. Stuk voor stuk super apps die hun geld zeker waard zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miles
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14-09 19:47
Ik heb de HTC.Kaizer.Home.Plugin.with.Tabsetting.schen.cab geinstalleerd, heb zes tabjes op m'n scherm. Als ik nu op het telefoontabje klik kan ik direct kiezen m'n toestel in trilstand te zetten of op een andere manier in te stellen.
Er komt dan echter op drie plaatsen null: in m'n scherm te staan, direct onder start staat (null):(null) en onder de keuzemogelijkheden van m'n telefoon staat (null): en dan de naam van m'n ringtone.

Ik wil van die null af, en wat mij betreft hoeft de naam van m'n ringtone ook niet weergegeven te worden. Weet iemand hoe je dat kan instellen?

Weet iemand hoe je onder favoriete personen een contactpersoon kunt zetten. Alle plaatsen zijn leeg en aantikken opent geen menu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chris.nl schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 11:56:
'k Bel door op het groene knopje te drukken en dan de naam te T9'nn

Cube is voor Opera mini-, @Home email, nieuwe SMS, Album, Video's en Rekenmachine.
'k Vind de cube toch een prettige meerwaarde hebben.
Grappig te zien hoe verschillende het gebruik is Ik gebruik het zelf ook niet voor alles, maar wel veel.

Ik zie dat jij je @home mail in de cube hebt, bij mij gaat hij juist naar de outlook mail (gebruik ik niet),
heb ik ergens overheen gelezen? 8)7
Ik wil hem ook naar mijn Planet mail sturen.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2007 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• achterop23
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14-09 11:23
Voor de liefhebbers van GRATIS bellen, onderstaande tip:

via skype, voipbuster, freecall e.d. kan je natuurlijk gratis bellen via je pc.
Met http://www.fring.com/ is dit nu ook mogelijk met Windows Mobile apparaten (5 en 6).

Gratis bellen, overal ter wereld, mits je gprs of wlan o.i.d. hebt aanstaan naar vast of mobiel.

downloaden via wap.fring.com
installeren (uitleg e.d. http://www.fring.com/supp..._Windows%20Mobile_320.pdf)

maak een SIP account aan (bijvoorbeeld van freecall, moet je wel even een account aanmaken bij freecall, kan je urenlang gratis bellen ook vanaf je pc) http://www.freecall.com/en/download.html
gegevens invoeren voor je SIP account

en dan kan je gewoon een vast telefoonnummer bellen.
Ik heb het geprobeerd via wifi, dan is de kwaliteit erg goed.
Via gprs (laagste snelheid van tmobile) is het wel verstaanbaar, maar echt duidelijk is het niet.

Ik heb het met de HTC Touch en HTC Wizard (MDA Vario) geprobeerd. Beide werken even goed.

[ Voor 4% gewijzigd door achterop23 op 31-10-2007 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
achterop23 schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 13:38:

Met http://www.fring.com/ is dit nu ook mogelijk met Windows Mobile apparaten (5 en 6).

Gratis bellen, overal ter wereld, mits je gprs of wlan o.i.d. hebt aanstaan naar vast of mobiel.

maak een SIP account aan (bijvoorbeeld van freecall, moet je wel even een account aanmaken bij freecall, kan je urenlang gratis bellen ook vanaf je pc) http://www.freecall.com/en/download.html

Via gprs (laagste snelheid van tmobile) is het wel verstaanbaar, maar echt duidelijk is het niet.

Ik heb het met de HTC Touch en HTC Wizard (MDA Vario) geprobeerd. Beide werken even goed.
via gprs verstaanbaar??? (maar wel met 3 seconden vertraging neem ik aan??)
Ik gebruik wel skype via wifi, werkt perfect (1 ct pm)

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 13:33:
Ik zie dat jij je @home mail in de cube hebt, bij mij gaat hij juist naar de outlook mail (gebruik ik niet),
heb ik ergens overheen gelezen? 8)7
Ik wil hem ook naar mijn Planet mail sturen.
Ja, 't is geloof ik ook maar 1 keer voorbij gekomen.
Je kan dus de naam van je emailaccount instellen als standaard:

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\HTC\Biotouch\APLauncher\App1_1\
en dan de waarde Param, aanpassen naar: -service "Home.nl" of hoe je account ook heet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hotdog
da's een goede tip!
zat voordat ik de touch aanschafte te twijfelen tussen de HP 514 (waar SIP al op zit) en de touch, in de hoop dat er wel een tooltje zou komen voor SIP. En ja hoor, binnen een week na aanschaf! :)

Ander vraagje:
ik had een qtek 8020 met tomtom mobile 5.2
Hier heb ik voor betaald, dus zal 'm gebruiken ook!
De miniSD kaart overgekopieert naar de microSD van mijn touch, d'r in gezet, het mapje tomtom in de My documentsmap overgekopieert en vervolgens tomtom mobile.exe gestart ( \\opslagkaart\tom tom\Tomtom Mobile.exe)

Na de juridische melding (die ik niet kon wegklikken) startte tomtom wel, zelfs in navigatormode (terwijl ik op mijn vorige telef.een Smartphone 2003 OS had, dus nam ik aan dat ik ook tomtom voor smartphones heb)
Het probleem is eigenlijk dat tomtom niet reageert op de navigatieknop (de middelste van de 3 frontbuttons), behalve wanneer je het midden indrukt.
Ook de touchscreen werkt niet.

Hoe zou dat kunnen? is tomtom 5.2 gewoon te oud om te kunnen touchscreenen, of mist er wat in de registry?
wie weet raad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hotdog schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 14:28:
Ander vraagje:
ik had een qtek 8020 met tomtom mobile 5.2
Hier heb ik voor betaald, dus zal 'm gebruiken ook!
De miniSD kaart overgekopieert naar de microSD van mijn touch, d'r in gezet, het mapje tomtom in de My documentsmap overgekopieert en vervolgens tomtom mobile.exe gestart ( \\opslagkaart\tom tom\Tomtom Mobile.exe)

Na de juridische melding (die ik niet kon wegklikken) startte tomtom wel, zelfs in navigatormode (terwijl ik op mijn vorige telef.een Smartphone 2003 OS had, dus nam ik aan dat ik ook tomtom voor smartphones heb)
Het probleem is eigenlijk dat tomtom niet reageert op de navigatieknop (de middelste van de 3 frontbuttons), behalve wanneer je het midden indrukt.
Ook de touchscreen werkt niet.

Hoe zou dat kunnen? is tomtom 5.2 gewoon te oud om te kunnen touchscreenen, of mist er wat in de registry?
wie weet raad?
Het probleem is dat je geen TomTom mobile moet gebruiken voor de Touch. Maar de TomTom voor PDA's.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2007 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hotdog
oké. Daar heb ik thuis nog een dvd'tje van liggen. Zal vanavond ff kijken of het dan wel lukt.

het rare is wel dat na het opstarten van Tomtom er voorbij vliegt: "Welkom bij Tomtom Navigator"
Dit had ik op mijn vorige qtek niet, of ik zag het niet, kan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Radiant schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 12:03:
[...]

Klopt, maar ik weet hem in sommige applicaties nog wel eens onbedoeld tevoorschijn te toveren, en daar kunnen sommige apps niet goed tegen (geflikker van cube naar app en niet meer weg te krijgen).

Ik werk liever zonder cube, ik heb mn agenda/tasks/messages/enz in mn Today scherm geregeld met SPB Diary, wifi/bt/telefoon zet ik aan en uit via SPB Phone Suite (vervangt bij mij ook de imo vrij lompe HTC Today plugin), en voor het snel starten van apps zonder stylus SPB Mobile Shell. Stuk voor stuk super apps die hun geld zeker waard zijn :)
Ik heb die opzet (SPB Phone Suite, SPB Mobile Shell, SPB Pocket Plus, SPB Time, SPB Diary én SPB Weather) ook geprobeerd. Ik kon toen hetzelfde en meer als met de native HTC Home Plugin. Mobile Shell voornamelijk vanwege het zgn. Nu-scherm. Aan dat Nokia-menu kon ik niet wennen. Maar het zag er allemaal goed uit verder.

Uiteindelijk toch besloten terug te gaan naar default (lees: HTC Home en Cube). De HTC Touch werd niet sneller van al die applicaties van SPB. SPB Softwarehouse maakt prachtige applicaties maar helaas nemen zij nogal veel geheugenruimte in beslag (ook bij installatie naar Opslagkaart).

Over smaak valt te twisten, van de HTC Home Plugin vind ik alleen de tijdsweergave barbaars groot maar verder OK en samen met Slide2Unlock en HTC Action Screen heb ik ongeveer wat ik wil. Sterker nog: ik heb de 6TabKaiserorwhatevername-plugin ook weer verwijderd. De cube is in ere hersteld. Het mooie van Windows Mobile is: je blijft tunen. Is tevens het manco... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

Muthas

O+

Verwijderd schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 16:17:
[...]
Over smaak valt te twisten, van de HTC Home Plugin vind ik alleen de tijdsweergave barbaars groot maar verder OK en samen met Slide2Unlock en HTC Action Screen heb ik ongeveer wat ik wil. Sterker nog: ik heb de 6TabKaiserorwhatevername-plugin ook weer verwijderd. De cube is in ere hersteld. Het mooie van Windows Mobile is: je blijft tunen. Is tevens het manco... ;)
Echt helemaal mee eens. Ook na vele alternatieve homes ben ik weer terug na de standaard. Maar nog steeds staan er veel programma's op m'n Touch geïnstalleerd. Even een lijstje:

-PocketCM Keyboard - toetsenbord met Nederlands woordenboek
-PocketCM Contacts - mooie contacts manager
-HTC Home Customizer - aanpassen van icoontjes in je Home, achtergronden
-Picsel Browser - veel betere browser dan IE vind ik, ongeveer net zo sloom op GPRS als IE dus overweeg nog Opera daarvoor te installeren, voor WiFi is ie super
-HTC Album - foto's bekijken, beter als de standaard fotoviewer
-Touch Settings - kan ik de cube mee aanpassen
-Vicsoft UI Tweaker - aanpassen van de windowskleuren, scrollbars, knoppen, etc.
-ELF Calculator Skin - Calculator in Touch stijl (gewoon een skin over de huidige calculator)
-S2U2 - S2U, kent iedereen wel
-HTC Home (stond niet op m'n ROM default) - Gewoon, m'n home..
-Windows Live - MSN/mailen via m'n @live.nl account
-Batterystatus Beta - overclocken, batterij op homescreen
-SMSClient PDA (SMSoip) - SMS-en via het internet voor een cent per berichtje
-TCPMP - video's bekijken, ik encode ze op de PC met SUPER
-Pencil Box - paint voor je PPC!

En een aantal dingen die al m'n ROM stonden:
-GSFinder - alternatief voor verkenner, nu met zoekfunctie
-Hibernate - simpel programmaatje, maakt geheugen vrij
-RegEdit - register editor
-WM5torage - USB stick van je SD-kaart maken

Zo. ;)

[ Voor 35% gewijzigd door Muthas op 31-10-2007 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
[pimp]
Chris.nl schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 13:39:
Misschien niet helemaal ontopic, maar wel leuk voor de jup.

'k Heb net een Bluetooth Receiver / Transmitter besteld om vanaf m'n Touch muziek op de stereo af te spelen. Hier meer info, en hier veel goedkoper te vinden.
Woei... 't Is geen miskoop geweest, 't klinkt prima en ik kan tot 9 apparaten pairen met dat ding, dus ook "gasten" kunnen muziek via hun A2DP apparaat afspelen over m'n stereo.

[/pimp]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Muthas: mooie lijst van applicaties. Kun je er ook bij aangeven wat je er vooral mee doet en wat voor jou de meerwaarde is? Dan kan ik overwegen welke progjes ik óók op m'n Touch ga zetten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Muthas schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 17:55:
[...]
Echt helemaal mee eens. Ook na vele alternatieve homes ben ik weer terug na de standaard. Maar nog steeds staan er veel programma's op m'n Touch geïnstalleerd. Even een lijstje:

-PocketCM Keyboard ...enz..
Mooi lijstje, meeste gebruik ik ook ;)

Ik heb ook nog:
TomTom 6.032
Screen Switch
Ateksoft WebCamera Plus
Salling Clicker
WM5storage (tover je Windows Smartphone om in een USB stick.)

en nog wat progjes die bijna iedereen wel heeft, zoals resco, pmClean enz..

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2007 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

achterop23 schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 13:38:

wat vul ik in bij Proxy adres?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiesvts
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 01-09 15:38
Radiant schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 23:27:
Hoi..ikzelf gebruik de cube ook werkelijk nooit.
Alles wat ik nodig heb staat in de 6-tab homeplugin.
Hierbij heb ik Mobile Shell gezet, zodat ik altijd mijn 5 favorieten gelijk kan bellen in mijn today screen.
Ik weet niet of je de oplossing al hebt.

Maar om de cube "uit" te zetten ga je met Total Commander naar:
\\\registry\HKLM\Software\OEM\TFloSettings...dan naar EnableCube, zet hier de Value op 0.

Soft reset de telefoon...en als het goed is kun je dan wrijven wat je wilt maar er komt geen cube meer.

succes Ties
:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

Muthas

O+

Verwijderd schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 18:39:
@Muthas: mooie lijst van applicaties. Kun je er ook bij aangeven wat je er vooral mee doet en wat voor jou de meerwaarde is? Dan kan ik overwegen welke progjes ik óók op m'n Touch ga zetten. :)
You ask, we deliver :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allard_070
Muthas schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 17:55:
[...]
-WM5torage - USB stick van je SD-kaart maken
Verwijderd schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 19:13:
Betekend dit dat op een computer zonder ActiveSync je toch bij je SD-kaartje kan? Dat zou echt super zijn, dat is echt zoveel handiger!

Edit:
Even geprobeerd en inderdaad, gewoon een verwisselbare harde schijf. Echt heel mooi!

Hier kan volgens mij de laatste versie gedownload worden: FreewarePCC.com WM5torage

Maar bedankt voor de lijst! Zitten nog een hoop programma's tussen die ik niet ken...

[ Voor 16% gewijzigd door allard_070 op 31-10-2007 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een vreemd probleem.....
Ineens gebeurt er iets vreemds ;(
Wanneer ik m'n touch aan de computer hang, of aan de oplader valt beeld weg, wanneer ik plug er uit trek en op knop bovenaan druk doet ie het weer...
Kent iemand dit probleem??
Wanneer ik vervolgens plug weer in touch doe geeft ie melding over stroom en valt beeld weer weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeeT_At_Touch
  • Laatst online: 11-08 13:42
C.44 schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 03:00:
Meh ik vergeet eigenlijk heel snel dat ie erop zit. Het is een verkoop argument, maakt van het ding een beetje een gadget. Maar in alledaags gebruik heb ik het niet nodig en gebruik ik het ook totaal niet.
idd.
De enige keer dat ik hem gebruik is als ik iemand voor het eerst mijn Touch laat zien.
Ik gebruik de cube verder nooit.

Wat ik trouwens ook weinig gebruik, is mijn stylus.
Als je geen nagelbijter bent kun je al snel veel, heel veel...zonder stylus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

C.44 schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 00:30:
[...]

Ik kan mij herinneren dat dit vrij eenvoudig te veranderen is. De touch heeft namelijk een optie "bluetooth FTP" en daarvan kun je meen ik de locatie wel van veranderen. Ik had dat probleem namelijk ook ;)

Ik ga het voor de zekerheid wel even gauw checken.

EDIT:

Yup, ik had gelijk :) Als je naar instellingen gaat en vervolgens verbindingen kiest dan kun je bluetooth aanklikken. Daar zit dan weer een tabblad Ftp onderin. Daar zet je bluetooth explorer en bestandsdeling aan. Nu kun je ook de map voor je bluetooth aanpassen :)
Dat is helaas niet de oplossing van het probleem, want die oplossing stuurt niet de BT bestanden naar de opslagkaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi hoi, nou heb eindelijk ook een ppc :P
Heb al het hele forum doorgelezen en me Touch al aardig gepimpt
Had eerst de 6 tabs maar die heb ik weer verwijderd, maar nu wil ik
graag de operater en de datum weg uit de HTC home hebben Staat
vind ik echt lelijk Heb de htc home custumizer maar daar kan ik het niet
mee weg halen Weet niet zoveel van computers laat staan met van ppc maar
misschien kan iemand het uitleggen Alvast bedankt Groetjes 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

verkeerde topic

[ Voor 96% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2007 19:39 . Reden: verkeerde topic ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand een goed draaiende Sudoku puzzel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-09 22:20
Verwijderd schreef op donderdag 01 november 2007 @ 10:45:
Ten eerste, niet echt het topic voor en ten tweede, heb je al gezocht?

2de hit google op sudoku en ppc: http://www.ferrao.org/pocketpc/

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• achterop23
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14-09 11:23
Verwijderd schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 20:05:
[...]

wat vul ik in bij Proxy adres?
voor freecall?
zie: http://www.freecall.com/en/sipp.html
sip.voiparound.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
Verwijderd schreef op donderdag 01 november 2007 @ 10:45:
Ik heb het spel "Spg brain evolution" waar Sudoku een onderdeel van is en ik heb er ook "Sudoku Forte" op staan en die werken prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hotdog
Pamas schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 19:13:
Betekend dit dat op een computer zonder ActiveSync je toch bij je SD-kaartje kan? Dat zou echt super zijn, dat is echt zoveel handiger!
... en gelukkig werkt dit ook op mijn WM6 pro touch!

btw: zodra je activate indrukt, sluit ActiveSync en start de usb-stickmode.
bij de-activate uiteraard andersom..

[ Voor 15% gewijzigd door Hotdog op 01-11-2007 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allard_070
Verwijderd schreef op donderdag 01 november 2007 @ 07:46:
Ps staat dit in het verkeerde topic sorry graag linkje naar de goede aub
Dit is het HTC Touch topic, voor de Vario heb je weer een ander topic, die je redelijk makelijk met de search had kunnen vinden:

title:vario

Tip: kijk bij het 2e resultaat :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
Verwijderd schreef op donderdag 01 november 2007 @ 07:46:Ps staat dit in het verkeerde topic sorry graag linkje naar de goede aub
* funk-e woef

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erreen
  • Laatst online: 28-09-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

werkt dat htc action screen een beetje relax op de touch, ik wilde hem instaleren maar kon hem niet onder 1 van men softkeys krijgen, hoe werkt dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

Muthas

O+

Hotdog schreef op donderdag 01 november 2007 @ 11:43:
[...]

... en gelukkig werkt dit ook op mijn WM6 pro touch!

btw: zodra je activate indrukt, sluit ActiveSync en start de usb-stickmode.
bij de-activate uiteraard andersom..
Oh ja, en even een tip. Activate hem niet als je USB-headset/oplader/$randomdinginjeusbpoort in je Touch zit, want dan crasht ie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joeltje
  • Niet online
joeltje schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 09:51:
Goed, ik heb ook een probleempje..

Ik down mijn Gmail met m'n touch. Echter, wanneer ik op mijn pc dezelfde mail wil binnen halen, is deze al weg volgens Gmail. (Copy op server laten staan werkt dus niet)... Wie helpt?
Lolzz, Gmail luistert naar me ;)

IMAP wordt nu ondersteund
Windows Mobile 6
To configure IMAP for your Windows Mobile 6 device, just follow these steps:

Enable IMAP in your Gmail account settings.
Open the Start menu and select 'Programs' > 'Messaging' > 'New E-mail Account.'
Enter your Gmail username (including '@gmail.com') in the E-mail Address field.
Uncheck the box to get settings automatically from the Internet and select 'Next.'
Select 'Internet e-mail' as your email provider in the drop-down menu.
Enter your name as you want it to appear in sent emails.
Enter a descriptive name for the email account and select 'Next.'
Enter 'imap.gmail.com' in the Incoming Mail Server field.
Select 'IMAP4' as the Account type from the drop-down menu and select 'Next.'
Enter your Gmail username (including '@gmail.com') and password.
Select 'Next.'
Enter 'smtp.gmail.com' in the Outgoing (SMTP) Mail Server field.
Make sure that the 'Outgoing server requires authentication' box is checked.
Select the 'Advanced Server Settings' link.
Make sure that the 'Require SSL' box is checked for both incoming and outgoing emails.
Select 'The Internet' as the network connection from the drop-down menu.
Select 'Done' and then 'Next.'
Select how often you want your phone to send/receive emails from the drop-down menu.
For more download options, select the 'Review all download settings' link.
Select 'Finish.'
meer info op deze link

Ik heb niets te melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand toevallig dit op een Apple geprobeerd?
allard_070 schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 21:44:
[...]

[...]

Edit:
Even geprobeerd en inderdaad, gewoon een verwisselbare harde schijf. Echt heel mooi!

Hier kan volgens mij de laatste versie gedownload worden: FreewarePCC.com WM5torage

Maar bedankt voor de lijst! Zitten nog een hoop programma's tussen die ik niet ken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TifKag
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-07 10:06
Wat ook prima werkt is een Windows Mobile plugin voor de gewone Windows versie van Total Commander.

Voegt GEEN drive toe, maar je kunt dan via USB en TC je Touch verkennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
TifKag schreef op donderdag 01 november 2007 @ 15:34:
Wat ook prima werkt is een Windows Mobile plugin voor de gewone Windows versie van Total Commander.

Voegt GEEN drive toe, maar je kunt dan via TC je Touch verkennen.
dat is makkelijk, ik open nu elke keer explorer om bestanden te copieren van en naar de Touch!
Vanavond meteen even installeren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook al fan van dit topic en mijn touch!!

Wie kan mij helpen, ik ben op zoek naar een profielen manager. Ik heb spb phone suite geprobeerd. phone alarm schijnt niet goed te werken met touchscreens.

Ik wil graag verschillende profielen maken
In een profiel wil ik in kunnen stellen:
- Volume geluid en ringtone
- Type ringtone
- Te gebruiken connectie instellingen
- welke connectie
- welk netwerk of welk apparaat

Heeft iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 01 november 2007 @ 16:10:
Ook al fan van dit topic en mijn touch!!

Wie kan mij helpen, ik ben op zoek naar een profielen manager. Ik heb spb phone suite geprobeerd. phone alarm schijnt niet goed te werken met touchscreens.

Ik wil graag verschillende profielen maken
In een profiel wil ik in kunnen stellen:
- Volume geluid en ringtone
- Type ringtone
- Te gebruiken connectie instellingen
- welke connectie
- welk netwerk of welk apparaat

Heeft iemand tips?
Uhh... SBSH PhoneWeaver wellicht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

allard_070 schreef op donderdag 01 november 2007 @ 11:43:
[...]

Dit is het HTC Touch topic, voor de Vario heb je weer een ander topic, die je redelijk makelijk met de search had kunnen vinden:

title:vario

Tip: kijk bij het 2e resultaat :>
Htc is toch ook vario? Ik heb dat wel gelezen maar had het idee dat htc en vario hetzelfde zijn.Okay ik plaats daar de vraag,bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanx, hij doet het. Zit wel een vertraging in. Ook via wifi.
Het geluid vind ik ook niet zo denderend. :9
Maar wel leuk dat het werkt. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sorry verkeerde topic again:(

[ Voor 94% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2007 19:32 . Reden: verkeerder topic ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 01 november 2007 @ 19:26:
Vario1 kan geen contact maken met provider/netwerk...
Alvast bedankt
Volgens mij zit je nog steeds in het verkeerde draadje. 8)7
:z

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2007 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harydoo
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 14-09 13:01
Verwijderd schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 22:53:
[...]

Dat is helaas niet de oplossing van het probleem, want die oplossing stuurt niet de BT bestanden naar de opslagkaart.
Idd..

Redchilly nog bedankt voor je antwoord. IK heb misschien nog een lullig vraagje, maar ik kon het niet lezen in de handleiding:

Ik kan het weer wel ophalen met GPRS, maar hoe krijg je dat ook binnen via WIFI?

ps. zelf heb ik Destinator 6 opstaan. (voor 1xtje legaal ;) ) Dit werkt echt perfect. Geen last van foutmeldingen zoals bij TomTom nog weleens gebeurd. Sterker nog, uit testen is deze nog beter uitgekomen dat TomTom 6!! Nog goedkoper ook. Je kan kaarten ook per land installeren of je kaarten knippen, als je bv. naar Spanje rijd knip je alleen het dat stukje (Frankrijk, Belgie enz.) land uit de kaart. Scheelt bakken met ruimte!! Wat heb je in vredesnaam aan om heel Europa als je 99,9% in Nederland tuft? 8)7 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinze
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-09 11:28
Ik zit er aan te denken om dit toestel ook te kopen.
Vroeger had ik een Siemens SX1 en vond het geweldig om met allemaal van die programmatjes te spelen. Heb daarna nog een paar telefoons gehad maar deze kunnen me altijd maar even boeien. (java spelletjes zijn ook niet alles..)
Ook vind ik het wel relaxt om alles in 1 te hebben; Telefoon, mp3, films, navigatie, internet/msn.
Anders liep ik altijd met een telefoon, mp3 speler en een agenda (school/werk) opzak.

Maar voor ik überhaupt wat ga bestellen wil ik nog even wat weten;
- Kan je er fatsoenlijk een film op kijken zonder stotteren e.d? (dus omgezet op de computer naar 320x240 in Avi/DivX/XviD/WMV formaat)
- Is de witte versie ook tekoop?
- Internetten via WiFi: gaat dit een beetje snel? (PSP van hier namelijk niet zo snel mee en gaf ook vaag fouten over geheugen van vol scheen te zitten |:()

[ Voor 31% gewijzigd door Vinze op 01-11-2007 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er iemand een goede GBA-emulator gevonden die werkt op de Touch? Of is dat teveel gevraagd van het apparaatje?

Ik ben nu als een dolle Zelda Phantom Hourglass op de DS aan het spelen en het lijkt me super om de oude versies van Zelda op m'n telefoon bij de hand te hebben. Vandaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

harydoo schreef op donderdag 01 november 2007 @ 20:34:
Redchilly nog bedankt voor je antwoord. IK heb misschien nog een lullig vraagje, maar ik kon het niet lezen in de handleiding:

Ik kan het weer wel ophalen met GPRS, maar hoe krijg je dat ook binnen via WIFI?
FF uit mijn hoofd hoor, ik heb er zelf niet mee te maken, want ik gebruik T-Mobile PIT,
maar volgens mij moet je instellen bij verbindingen dat alle services van die (WiFi dus)
verbinding gebruik moeten maken. Ik heb het begin van dit topic langs zien komen.

Enne...., you're welcome :)
Verwijderd schreef op donderdag 01 november 2007 @ 15:11:
Iemand toevallig dit op een Apple geprobeerd?
(...iets met WM storage...)
Ga ik morgen proberen op mijn iMac, keep in Touch ;)
(nu eerst slapen :z )

**Edit**
WM storage werkt ook in combinatie met Mac (Tiger)
Even een paar bestandjes over en weer gezet, gaat lekker makkelijk :) (me happy)
Blijft alleen jammer dat het apparaat USB 1 (lees: TRAAG) verbinding heeft.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2007 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
Viasco schreef op donderdag 01 november 2007 @ 21:47:
Vroeger had ik een Siemens SX1 en vond het geweldig om met allemaal van die programmatjes te spelen.

Maar voor ik überhaupt wat ga bestellen wil ik nog even wat weten;
- Internetten via WiFi: gaat dit een beetje snel? (PSP van hier namelijk niet zo snel mee en gaf ook vaag fouten over geheugen van vol scheen te zitten |:()
Een SX-1, die heb ik ook nog 1 thuis liggen, gekregen als kerstpakket toen ik nog bij Siemens gedetacheerd was :)

Maar weer ontopic:
Ik vind het ook geweldig dat je zo veel kan veranderen en toevoegen, heeft wel als nadeel dat je het ook blijft doen maar daar heb ik geen moeite mee :)

browsen via WIFI gaat prima, en lekker snel (ik kan het niet vergelijken met een PSP)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Laatst online: 08-09 15:19
ik heb een vraagje over launcher in het htc home programma (3e tab, rechts van het weer geval dus in de originele home plugin) daar staan 8 programma's, standaard zijn de 1e 5 ingevuld met de communication manager, draaien van het scherm, vergrendelen et cetera. de instellingen hiervan zijn te vinden in het register onder "HKLM\Software\HTC\HTCHome\Launcher". Hier vond je voor elke van de 8 programma's in een submapje een "path" en een "type" Ik kwam tot de conclusie dat wanneer je het type verandert je een ander programma krijgt. De volgende types kan ik onderscheiden:

Type 0: Leeg
Type 1: Een zelf geselecteerd programma (te veranderen via "path")
Type 2: Backlight aanpassen
Type 3: Apparaatblokkering
Type 4: Programmamappen openen
Type 5: Scherm draaien
Type 6: Afbeeldingen
Type 7: Video's

Ik kan alleen nergens vinden wat de instellingen van de communication manager zijn die normaal als 1e optie staat. Ik wil deze gebruiken omdat het icoontje wat de launger dan weergeeft mooier is dan wanneer je hem via de normale manier instelt. Kan iemand die de originele instellingen nog heeft staan voor mij kijken wat er in de map "HKLM\Software\HTC\HTCHome\Launcher\0" staat? alvast bedankt!

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rupie schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 12:01:
ik heb een vraagje over launcher in het htc home programma (3e tab, rechts van het weer geval dus in de originele home plugin) daar staan 8 programma's, standaard zijn de 1e 5 ingevuld met de communication manager, draaien van het scherm, vergrendelen etcetera. de instellingen hiervan zijn te vinden in het register onder "HKLM\Software\HTC\HTCHome\Launcher". Hier vond je voor elke van de 8 programma's in een submapje een "path" en een "type" Ik kwam tot de conclusie dat wanneer je het type verandert je een ander programma krijgt. De volgende types kan ik onderscheiden:

Type 0: Leeg
Type 1: Een zelf geselecteerd programma (te veranderen via "path")
Type 2: Backlight aanpassen
Type 3: Apparaatblokkering
Type 4: Programmamappen openen
Type 5: Scherm draaien
Type 6: Afbeeldingen
Type 7: Video's

Ik kan alleen nergens vinden wat de instellingen van de communication manager zijn die normaal als 1e optie staat. Ik wil deze gebruiken omdat het icoontje wat de launger dan weergeeft mooier is dan wanneer je hem via de normale manier instelt. Kan iemand die de originele instellingen nog heeft staan voor mij kijken wat er in de map "HKLM\Software\HTC\HTCHome\Launcher\0" staat? alvast bedankt!
8)7
Of ik begrijp je verkeerd, of je doet moeilijk ;)
Een van de 8 opties is i.d.d. "leeg" en staat standaard een rondje met een kruisje er in.
Dit is dus om de programma's aan te passen en te veranderen naar eigen believen.
Klik maar eens op het kruisje (standaard rechts onder), je zult zien dat er dan bij de andere 7 opties een kruis in het vakje komt te staan. Hier op klikken en je snelkoppeling wordt (echt) leeg.
Klik nog een keer op het kruisje (rechts onder) en je vakje is gebruiksklaar om zelf een programma er aan te koppelen. Klikken op je lege vlakje en je krijgt een lijst met beschikbare programma's.
Selecteren welke je wilt en je bent het mannetje :)
Je hoeft dit echt niet via register o.i.d. te veranderen, is gewoon heel makkelijk met 1 knopje.

Ik leg het vast niet zo makkkelijk uit als in de handleiding, maar dat zullen de meeste niet opvallen ;)

Als je iets anders bedoeld, graag duidelijker omschrijven voor mij (ligt aan mij hoor).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07:40
Ik heb ooit ergens gelezen dat je met het tooltje LVTime de grootte van de klok in de home kunt veranderen. Ik wil graag dat deze minder ruimte in beslag neemt. Echter, ik kan nergens iets vinden. [google=LVTime].

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
Redchilly,

ten eerste heb je helemaal gelijk, het kan inderdaad op de manier die jij omschrijft. Het probleem van mij is echter dat wanneer je jou methode kiest om de communication manager weer te geven, krijg je een ander icoontje dan het icoontje wat er weergegeven wordt wanneer je het toestel een hard reset hebt gegeven. het icoontje ziet er dan veel slordiger uit. nou gaat dat natuurlijk niet ten kosten van de functionaliteit, het is puur dat ik graag een scherper icoontje wil :-P

vandaar mijn vraag of er iemand kan kijken wat er in de map "HKLM\Software\HTC\HTCHome\Launcher\0" staat zodat ik dat icoontje in beeld krijg en niet degene die je krijgt wanneer je het programma selecteert op de manier die jij voorstelt! Kan er ook achter komen door het toestel zelf een hard reset te geven natuurlijk, maar als iemand even voor mij kan kijken wat er normaal gesproken in die map staat scheelt dat weer een hoop gekloot om alles weer opnieuw in te stellen zoals ik het wil hebben!

[ Voor 15% gewijzigd door Rupie op 02-11-2007 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rupie schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 14:06:
Redchilly, ten eerste heb je helemaal gelijk.
:+
Rupie schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 14:06:
Vandaar mijn vraag of er iemand kan kijken wat er in de map "HKLM\Software\HTC\HTCHome\Launcher\0" staat zodat ik dat icoontje in beeld krijg en niet degene die je krijgt wanneer je het programma selecteert op de manier die jij voorstelt! Kan er ook achter komen door het toestel zelf een hard reset te geven natuurlijk, maar als iemand even voor mij kan kijken wat er normaal gesproken in die map staat scheelt dat weer een hoop gekloot om alles weer opnieuw in te stellen zoals ik het wil hebben!
Bij staan er 3 bestandjes:

* (Default) (waarde niet ingesteld)
* Path \Windows\Commanager.exe
* Type 0x1 (1)

Heb je hier iets aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
smeerbartje schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 14:05:
Ik heb ooit ergens gelezen dat je met het tooltje LVTime de grootte van de klok in de home kunt veranderen. Ik wil graag dat deze minder ruimte in beslag neemt. Echter, ik kan nergens iets vinden. [google=LVTime].
Dat zou mooi zijn, ik vind de klok ook veel te groot, de klok bestaat uit plaatjes, wat gebeurd er als je die kleiner maakt? zou dat verschil maken?

Nog geen 3 minuten zoeken later:
LVTime:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=260441

[ Voor 9% gewijzigd door Svennie op 02-11-2007 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
Verwijderd schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 14:16:

Bij staan er 3 bestandjes:

* (Default) (waarde niet ingesteld)
* Path \Windows\Commanager.exe
* Type 0x1 (1)

Heb je hier iets aan?
ja het schiet al op, kan je me er ook nog bijvertellen wat voor soort waarden het zijn? in de zin van string, DWORD of Binair of iets in die geest? dan zou ie het toch moeten gaan doen wat ik wil zou ik denken ;)

[ Voor 38% gewijzigd door Rupie op 02-11-2007 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

smeerbartje schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 14:05:
Volgens mij heet dat ding LVMTime.
Het is een plugin voor je today screen, niet voor HTC Home..
topic op xda

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rupie schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 14:28:
[...]

ja het schiet al op, kan je me er ook nog bijvertellen wat voor soort waarden het zijn? in de zin van string, DWORD of Binair of iets in die geest? dan zou ie het toch moeten gaan doen wat ik wil zou ik denken ;)
Ik heb hier 2 waardes :
Type (DWORD) waarde = 1 (Decimaal)
Path (string) waarde = \Windows\CommManager.exe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
Verwijderd schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 14:31:
[...]

Ik heb hier 2 waardes :
Type (DWORD) waarde = 1 (Decimaal)
Path (string) waarde = \Windows\CommManager.exe
mijn dank is groot! Dat wilde ik weten. Maar om de een of andere reden pakt ie als je het zo instelt een ander icoontje dan wanneer je het op de manier doet zoals Redchilly in eerste instantie beschreef. ik zal er vanaaf even een screenshotje van proberen te maken, dan kan ik laten zien wat het verschil is want ik kan me heel goed voorstellen dat mensen zich afvragen wat nou eigenlijk mijn probleem was :+

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Graag ontopic! Discussieren over abonnementen hoort hier niet thuis. Daar zijn andere sites voor.