Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKeeper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-08 11:28

TheKeeper

In 2 words: NO!

Verwijderd schreef op donderdag 01 november 2007 @ 10:45:
weet iemand een goed draaiende Sudoku puzzel?
Misschien beetje late reactie, maar probeer eens de WM6 site zelf. Even wat updates binnenhalen en je kan 1 gratis ringtone oid downloaden zonder te registreren.

Draait erg goed (gemaakt voor WM6 door MS, wat wil je nog meer) en ziet er ook nog erg leuk uit. Spel heet Kokonotsu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rupie schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 14:37:
[...]

mijn dank is groot! Dat wilde ik weten. Maar om de een of andere reden pakt ie als je het zo instelt een ander icoontje dan wanneer je het op de manier doet zoals Redchilly in eerste instantie beschreef. ik zal er vanaaf even een screenshotje van proberen te maken, dan kan ik laten zien wat het verschil is want ik kan me heel goed voorstellen dat mensen zich afvragen wat nou eigenlijk mijn probleem was :+
Ik zie wat je bedoelt!
Als het toevoegt krijg je een ander pictogram dan het originele standaard ding.

Afbeeldingslocatie: http://betterproducts.nl/pics/capture.jpg

Degene linksboven is de originele, de andere de toegevoegde (mijn originele pictogrammen zijn trouwens gewijzigd na het customizen van de home plugin).
Ik heb gezien dat in de registry op die plek de waarden wel hetzelfde zijn....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-09 15:19
Idd, bij het icoontje wat jij rechts onderin hebt staan zie je dat die blauwe cirkeltjes om het toestel zeg maar nogal 'slordig' zijn. als je het originele icoontje gebruikt zijn die lijnen strak en is het icoontje wat netter, dat was mijn hele probleem! Maar ook als je je icoontjes niet aangepast hebt zoals jij gedaan hebt wordt er een ander icoontje gebruikt lijkt het wel. maar welk programma gebruik je voor die screenshots? dan maak ik er vanavond even 1 om te laten zien wat ik bedoel!

[ Voor 21% gewijzigd door Rupie op 02-11-2007 15:08 ]

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19:04
Verwijderd schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 14:29:
[...]

Volgens mij heet dat ding LVMTime.
Het is een plugin voor je today screen, niet voor HTC Home..
topic op xda
Hmz. ik heb zojuist het tooltje even geprobeerd, maar het is niets meer dan een extra klokje die je wel aan kunt passen. Wat ik wil is het formaat van HTC home aanpassen. ik vind de klok net iets te groot, maar de overige functionaliteiten van HTC home (sms notificatie, gemiste gesprekken, etc.) wil ik niet mislopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rupie schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 15:03:
Idd, bij het icoontje wat jij rechts onderin hebt staan zie je dat die blauwe cirkeltjes om het toestel zeg maar nogal 'slordig' zijn. als je het originele icoontje gebruikt zijn die lijnen strak en is het icoontje wat netter, dat was mijn hele probleem! Maar ook als je je icoontjes niet aangepast hebt zoals jij gedaan hebt wordt er een ander icoontje gebruikt lijkt het wel. maar welk programma gebruik je voor die screenshots? dan maak ik er vanavond even 1 om te laten zien wat ik bedoel!
Ik gebruik MyMobiler, geweldig ding!
Buiten dat je er screenshots mee kunt nemen, kun je je ppc besturen via je gewone pc..
Handig als je veel moet instellen.
En bovendien is het freeware..
Ik gebruik het zelfs vaak op mn werk als ik een sms moet versturen, typt makkelijker :p

Afbeeldingslocatie: http://betterproducts.nl/pics/mobiler.jpg

Website MyMobiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-09 14:57
Verwijderd schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 15:13:
[...]

Ik gebruik MyMobiler, geweldig ding!
Buiten dat je er screenshots mee kunt nemen, kun je je ppc besturen via je gewone pc..
Handig als je veel moet instellen.
En bovendien is het freeware..
Ik gebruik het zelfs vaak op mn werk als ik een sms moet versturen, typt makkelijker :p

[afbeelding]

Website MyMobiler
niets persoonlijks hoor ;)

Maar wat heb jij een lelijke Touch met dit today scherm,
het lijkt wel een kermis-telefoon. Dat klokje is toch echt te lelijk naar mijn mening :D

:Y) ;) :P :9 NOFI

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

funk-e schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 15:19:
[...]

niets persoonlijks hoor ;)

Maar wat heb jij een lelijke Touch met dit today scherm,
het lijkt wel een kermis-telefoon. Dat klokje is toch echt te lelijk naar mijn mening :D

:Y) ;) :P :9 NOFI
Haha ja okee...

Heb er al van alles op gehad, zelfs animated screens maar dit achtergrondje kwam qua kleur het meest in de buurt van de cube...
Als je een mooi alternatief hebt hoor ik het graag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze wil ik dit topic toch niet onthouden:

Ben je op zoek naar een iPhone/iPod Touch-kloon MP3-spelert, dan is het (gratis) skinnable MortPlayer wellicht iets. Met een iPhone-skin ziet het er zo uit:

Afbeeldingslocatie: http://artorius.typepad.com/images/mytouch006.jpg

Afbeeldingslocatie: http://artorius.typepad.com/images/mytouch007.jpg

Met één hand te bedienen, prima geluid en meer opties dan HTC Touch's ingebouwde Audiomanager!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
Verwijderd schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 15:29:
[...]

Haha ja okee...

Heb er al van alles op gehad, zelfs animated screens maar dit achtergrondje kwam qua kleur het meest in de buurt van de cube...
Als je een mooi alternatief hebt hoor ik het graag ;)
nee joh,
iedereen zn eigen smaak toch.

Ik ben saai dus ik prefereer het standaard of het allblack-thema.

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben je op zoek naar een iPhone/iPod Touch-kloon MP3-spelert, dan is het (gratis) skinnable MortPlayer wellicht iets. Met een iPhone-skin ziet het er zo uit:

Met één hand te bedienen, prima geluid en meer opties dan HTC Touch's ingebouwde Audiomanager!
[/quote]

Geweldig proggie _/-\o_ , zeker beter dan de ingebouwde Audio Manager.
Klein vraagje: waar dump je je skin files zodat ze zichtbaar worden?...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

funk-e schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 15:55:
[...]
nee joh,
iedereen zn eigen smaak toch.

Ik ben saai dus ik prefereer het standaard of het allblack-thema.
Ik heb ook het allblack-theme (klein beetje aangepast).

Afbeeldingslocatie: http://i10.tinypic.com/4pbtcon.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na het zien van bovenstaande thema's voel ik me saai en degelijk :o
(maar wel heel functioneel ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-09 15:19
Verwijderd schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 14:55:
[...]

Ik zie wat je bedoelt!
Als het toevoegt krijg je een ander pictogram dan het originele standaard ding.

[afbeelding]

Degene linksboven is de originele, de andere de toegevoegde (mijn originele pictogrammen zijn trouwens gewijzigd na het customizen van de home plugin).
Ik heb gezien dat in de registry op die plek de waarden wel hetzelfde zijn....
Dat wat ik nou bedoelde kan je zien op het volgende plaatje:

Afbeeldingslocatie: http://www.robin-dejong.nl/images/Screen.bmp

zoals je ziet zijn het 1e en het 2e plaatje van de onderste rij programma's niet hetzelfde! ik wilde natuurlijk dat linkse plaatje hebben, maar als je die op de normale manier instelt krijg je de rechtse van de 2!
En bedankt voor het programma, werkt perfect!

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zijn er soms nog meer mensen die problemen hebben gehad of hebben met die herstellings dienst van htc normaal gezien zou ik vandaag een nieuw toestel moeten hebben gekregen van hun maar ik had zo een vermoede dat er vandaag niet veel van zou komen dus weer maar is gebeld en kreeg als antwoord er waren problemen met de leverancier.
dus eerst toestel verloren geraakt toen iets mis bij de bestelling waardoor ik weer moest wachten en nu is het dat ze problemen hebben met de fabrikant wanneer dit is opgelost konden ze me niet vertellen dus ik wacht nu al meeer dan 2 maanden op het terug bezorgen van me touch dus als er nog mensen zijn die problemen hebben met het terug krijgen van hun toestel laat dit dan even weten
zodat ik een redelijke klachten brief kan opstellen voor htc en natuurlijk voor test aankoop
Want vind eigelijk niet dat de consument de dupe mag zijn of worden door interne problemen bij dat bedrijf
heb nu dus ook geeist dat ze me het aankoop bedrag van dit toestel terug storten want eigelijk heb me buik er van vol dat iemand zelf zo moet lopen om zijn eigen toestel terug te krijgen want als je zelf niet beld zij zullen je niet terug bellen en mocht je toestel verloren geraken dan kun je lang gaan zitten wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-09 22:20
Verwijderd schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 20:05:
zijn er soms nog meer mensen die problemen hebben gehad of hebben met die herstellings dienst van htc normaal gezien zou ik vandaag een nieuw toestel moeten hebben gekregen van hun maar ik had zo een vermoede dat er vandaag niet veel van zou komen dus weer maar is gebeld en kreeg als antwoord er waren problemen met de leverancier.
dus eerst toestel verloren geraakt toen iets mis bij de bestelling waardoor ik weer moest wachten en nu is het dat ze problemen hebben met de fabrikant wanneer dit is opgelost konden ze me niet vertellen dus ik wacht nu al meeer dan 2 maanden op het terug bezorgen van me touch dus als er nog mensen zijn die problemen hebben met het terug krijgen van hun toestel laat dit dan even weten
zodat ik een redelijke klachten brief kan opstellen voor htc en natuurlijk voor test aankoop
Want vind eigelijk niet dat de consument de dupe mag zijn of worden door interne problemen bij dat bedrijf
heb nu dus ook geeist dat ze me het aankoop bedrag van dit toestel terug storten want eigelijk heb me buik er van vol dat iemand zelf zo moet lopen om zijn eigen toestel terug te krijgen want als je zelf niet beld zij zullen je niet terug bellen en mocht je toestel verloren geraken dan kun je lang gaan zitten wachten
Holy crap :o, plaats eens leestekens!

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xurk
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 24-04-2024

Xurk

Burnside

Ik heb nog niemand erover zien posten, dus doe ik het even: mijn PocketCM Keyboard werkt niet meer, omdat deze maar tot 1 november geldig was; ik las wel eerder in dit topic dat er aan een final versie gewerkt wordt, die gewoon gratis is. Weet iemand wanneer deze te verkrijgen is?
Ik heb nu maar de keyboard van de HTC Touch Dual geïnstalleerd, maar ik vind deze teveel ruimte in beslag nemen op het scherm [en ik mis de feedback wanneer je op een toets klikt, dat je ziet welke je aan het indrukken bent].

Mitsubishi Trium Galaxy - Nokia 3330 - Nokia 3510 - Motorola V525 - Samsung E730 - HTC Touch - HTC Touch HD - HTC Desire - HTC Sensation - HTC One X+ - LG Nexus 5 - LG Nexus 5X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb wel een bestandje omgezet naar een .wav bestand. Wou de bekende 'begin de dag met een dansje' 3fm tune als wekker hebben. Hij komt in de lijst te staan van mogelijke wekker tonen maar is nog steeds niet te selecteren.. Als iemand hier een vernuftige oplossing voor heeft hoor ook ik het graag!!

Dank en succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Verwijderd schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 15:42:

[afbeelding]

[afbeelding]

Hartstikke leuk, maar dan zit ie niet meer in de cube en m'n home, nee dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Muthas schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 22:28:
[...]

Hartstikke leuk, maar dan zit ie niet meer in de cube en m'n home, nee dus :)
je kan hem toch met touchsettings in de cube zetten :s

iemand al het actionscreen aan de praat gekregen op een touch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi
Ik heb met mijn Touch een prima wifi-verbinding met mijn thuisnetwerk. Ik heb echter geen internet access: explorer maakt geen verbinding met internet. Kan iemand mij vertellen hoe ik een wifi-verbinding als internet access moet instellen onder Instellingen - Verbindingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
@Rudie, misschien had je het al gelezen, en het is ook niet van toepassing op jou vraag.
Maar als je nog eens aan de klooi raakt met je Starter iconen, kan deze post misschien ook helpen.

@ronaldoo, wat enorm klote zeg.
'k Heb geen ervaring met de reparatie dienst van HTC, maar jou post-geschiedenis doet hun reputatie geen goed. Wellicht terecht want het lijkt nergens op. Susses ermee !
Xurk schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 22:01:
Ik heb nog niemand erover zien posten, dus doe ik het even: mijn PocketCM Keyboard werkt niet meer, omdat deze maar tot 1 november geldig was; ik las wel eerder in dit topic dat er aan een final versie gewerkt wordt, die gewoon gratis is. Weet iemand wanneer deze te verkrijgen is?
Klopt dat je versie 0.10 niet meer werkt, er is tussendoor stilletjes een update 0.11 uitgekomen die tot 1dec werkt. Helaas is dit nog niet de "final versie" maar release candidate 3.

[ Voor 26% gewijzigd door Chris.nl op 03-11-2007 00:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chris.nl schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 23:50:
Klopt dat je versie 0.10 niet meer werkt, er is tussendoor stilletjes een update 0.11 uitgekomen die tot 1dec werkt. Helaas is dit nog niet de "final versie" maar release candidate 3.
Ik wordt zo moe van dat maandelijks (verplicht) updaten 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 00:58:
[...]

Ik wordt zo moe van dat maandelijks (verplicht) updaten 8)7
Ja ik ook, hopelijk komen ze snel met de final.

ps. Is het nog gelukt om je Cube-email standaard als planet in te stellen?

[ Voor 26% gewijzigd door Chris.nl op 03-11-2007 01:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joeltje
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Hoe kan het dat ik mijn Imap mail wel compleet binnenhaal (zo issie ingesteld, zonder beperkingen), maar dat ik dan toch geen text heb in de mails, tenzij het een html mail is? (Bijv. iBood krijg ik wel te zien, een gewone mail van mijzelf is geheel leeg....)

Ik heb niets te melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

Muthas

O+

Verwijderd schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 22:48:
[...]

je kan hem toch met touchsettings in de cube zetten :s

Ja dat wel, maar het knopje pauze, volgende en terug wat in de cube zit als je muziek afspeelt via Audiomanager vind ik wel handig, en hetzelfde geldt voor de speciale tab in je Home.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Muthas schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 11:23:
[...]

Ja dat wel, maar het knopje pauze, volgende en terug wat in de cube zit als je muziek afspeelt via Audiomanager vind ik wel handig, en hetzelfde geldt voor de speciale tab in je Home.
Ik kreeg daar op een gegeven moment een paar vastlopers mee, dus daarom ben ik naar mediaplayer met zwarte skin geswitcht maar die vind ik niet echt top.

gr brainz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb nog ff 2 vraagjes

Is het mogelijk om net als bij de Iphone een directe shortcut te maken naar youtube, en waarmee kreeg ik youtube ook alweer lekker lopend?

Is het mogelijk om knoppen toe te wijzen aan het d-pad (die grote vierkante knop) Ik herinner me een programmatje hiervoor maar ik kan het niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 15:42:

[afbeelding]

[afbeelding]

waar heb je die Iphone skin vandaan?

En ik heb nog een probleem...
Heb @#%@#%$ men stylus gebroken, terwijl het staaf gedeelte nog in men touch zat...iemand ideetjes over hoe ik hem eruit kan krijgen??

Of moet ik het zien als motivatie om de touch helemaal stylus vrij te maken :P

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2007 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probeer eens door een klein druppeltje secondenlijm op het andere deel van je stylus of op een fijn staafje (paperclip) te doen en zo het andere deel eruit te trekken.
Wel opletten dat je er maar een klein druppeltje op doet, anders kan het zijn dat de secondenlijm de binnenkant raakt en dan zit je volledig vast.

Op die mannier kreeg ik toch afgebroken sleutels uit het slot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

Muthas

O+

Verwijderd schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 11:59:
[...]

Ik kreeg daar op een gegeven moment een paar vastlopers mee, dus daarom ben ik naar mediaplayer met zwarte skin geswitcht maar die vind ik niet echt top.

gr brainz
Ik heb al heel wat uren muziek luisteren met de Touch erop zitten en is bij mij nog niet gebeurd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 14:11:
Probeer eens door een klein druppeltje secondenlijm op het andere deel van je stylus of op een fijn staafje (paperclip) te doen en zo het andere deel eruit te trekken.
Wel opletten dat je er maar een klein druppeltje op doet, anders kan het zijn dat de secondenlijm de binnenkant raakt en dan zit je volledig vast.

Op die mannier kreeg ik toch afgebroken sleutels uit het slot.
thnx voor de reply, het is na een hoop kloten gefixt, een recht gebogen paperclip, naast de stylus in de stylus "schacht" paar keer op en neer gaan en hij kwam mee omhoog.

@

Muthas--waar had je die iphone skin voor die mp3 speler gevonden?
ik had in het begin ook nooit problemen maar de laatste weken steeds vaker, en dan met name als met de htc audioplugin in de cube zeg maar.

gr

Brainz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

Muthas

O+

Ik heb die iPhone skin nooit gebruikt/gevonden. Over je audioplugin, raar. Misschien teveel troep geïnstalleerd die (zonder dat jij het weet) op de achtegrond mee draait?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
'k Heb nog nooit prob's gehad met de HTC audiospeler.

Tjah.. 't was wel even jammer dat ie de nummers van een album niet in de juiste volgorde afspeeld, maar dit opgelost door het tracknummer (voor) in de title-tag te plaatsen.
Kan makkelijk met een boel freeware mp3-tag software. bijvoorbeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erreen
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 28-09-2021
Ik heb net deze headphone equalizer geinstalleerd en ingesteld, maar ik hoor geen verschil :?

http://www.wm6software.ne...tion/download_page/id/127

Kan iemand anders dit nog ff testen?
Het proggje wordt onder instellingen - systeem geinstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet er iemand hoe je je tekstberichten definitief kan verwijderen?
Na dat ik alles in "postvak in" en "verzonden items" wis, wis ik dit alles nog eens voorgoed in de map "verwijderde items", maar na een soft reset is alles doodleuk terug 8)7
Iemand raad aub?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TifKag
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-07 10:06
Verwijderd schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 16:19:
Weet er iemand hoe je je tekstberichten definitief kan verwijderen?
Na dat ik alles in "postvak in" en "verzonden items" wis, wis ik dit alles nog eens voorgoed in de map "verwijderde items", maar na een soft reset is alles doodleuk terug 8)7
Iemand raad aub?
Probeer eens Cleartemp of MemMaid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo,

ik heb een probleempje met mijn Touch en ik hoop dat iemand mij kan helpen. Ik krijg een foutmelding in het scherm van het 'WIndows mobile apparaatcentrum'. De Touch word wel herkend als Gast maar ik kan geen relatie met het toestel instellen. Dan krijg ik een rood icoontje te zien met de tekst 'fout' en verder niets.

Het probleem is denk ik ontstaan omdat ik, het probleem trachtend op te lossen, op de Touch alle pc relaties (waren er 2) heb verwijderd om weer een nieuwe relatie op te bouwen. Verder heb ik- mobile apparaatcentrum verwijderd en opnieuw geinstalleerd en op de Touch met sprite backup een backup teruggezet van voordat de problemen zijn opgetreden,

Andere toestellen kunnen wel met mijn wmdc een connectie maken dus ik denk dat het op mijn Touch zit. Waar ik ook achter kwam is dat ik niets meer kan wegschrijven op het apparaat.

Heeft iemand een richting waarin ik een oplossing kan zoeken.
thanks
Michael

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Probleem met me touch!
Als ik hem aanzet, krijg ik het pincode-scherm, dan geeft ie een error "kan geen verbinding maken" waarna het pincode scherm weggaat. Ik op het "today" scherm kom maar geen pincode in kan tikken en dus geen verbinding met t-mobile krijg!

Edit: Doet het na half uur proberen weer, batterystatus geeft aan dat me telefoon 33 graden is!
Te warm?

[ Voor 17% gewijzigd door DennusB op 03-11-2007 18:59 ]

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkFly
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
dennus2006 schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 18:57:
Edit: Doet het na half uur proberen weer, batterystatus geeft aan dat me telefoon 33 graden is!
Te warm?
Te warm lijkt me niet. Ga maar eens na hoe warm je Touch alleen al wordt als je 'm in je broekzak hebt. Dan is ie al gauw een stukje warmer... Denk dat het probleem ergens anders ligt. Al eens een hard-reset geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
DarkFly schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 19:07:
[...]

Te warm lijkt me niet. Ga maar eens na hoe warm je Touch alleen al wordt als je 'm in je broekzak hebt. Dan is ie al gauw een stukje warmer... Denk dat het probleem ergens anders ligt. Al eens een hard-reset geprobeerd?
Nee want nu doet alles het weer normaal.
Heel raar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor dit geweldige topic, ik heb er al veel gebruik van gemaakt.
Ik zie dat jullie programma's gebruiken om het scherm uit te doen als je muziek speelt over de speaker.
Het kan ook anders.
Als je je oortje bij je hebt stop je die er eerst in, drukt op afspelen, doe het scherm uit en haal je oortjes er weer uit, op die manier blijft het scherm ook uit.
Dit is natuurlijk alleen handig als je je oortjes bij je hebt en geen programma's wilt installeren.

Ik heb trouwens nog een probleem.
meestal na een tijdje, als ik mijn HTC Touch al een tijdje heb gebruikt, en ik start de camera op, komen er allemaal rare groene stippen over het scherm die steeds verplaatsen.
Het ziet er echt heel raar uit.
Hoe kan dit?

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2007 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 17:00:

[/quote]

Geweldig proggie _/-\o_ , zeker beter dan de ingebouwde Audio Manager.
Klein vraagje: waar dump je je skin files zodat ze zichtbaar worden?...
"Gewoon" in de folder \Programmabestanden\MortPlayer. Het bestand heeft de extensie .mpz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waar heb je die Iphone skin vandaan?
Kweenie precies meer. Maar een google op iphone.mpz leverde deze link op, waar je hem ook vindt:
http://www.lakeridgesoftware.com/forum/showthread.php?t=10036&page=44

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tweetal vraagjes:

1) De sneltoetsen links en rechts onderin staan standaard ingesteld op Agenda en Contacten. Prima in principe maar eigenlijk wil ik bij als ik op Agenda druk dat de One Touch agenda prog word opgestart. Is dit mogelijk en hoe verander je dit?

2) Ik heb aardig wat contacts op mn SIM, kan ik deze ook uitlezen met PocketCM contacts? Of moet ik alles weer opnieuw toevoegen? En stel ik word gebeld door een nummer, herkent hij dan de naam van de contact wél aan de hand van mijn PocketCM contactlist?

Alvast bedankt jongens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jazeker. Works like a charm.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2007 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joeltje
  • Niet online
joeltje schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 10:24:
Hoe kan het dat ik mijn Imap mail wel compleet binnenhaal (zo issie ingesteld, zonder beperkingen), maar dat ik dan toch geen text heb in de mails, tenzij het een html mail is? (Bijv. iBood krijg ik wel te zien, een gewone mail van mijzelf is geheel leeg....)
Anybody?

@Olavo, probeer de Dualtouch Rom eens, die werkt echt top! Snel, en alles is op een goede manier heel lekker te tweaken, zonder extra progjes. Enige dat mist is de Batt. Status Beta, maar die kun je los installeren! Rom is te vinden op XDA.

Ik heb niets te melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb hem ook even werkend gehad, maar ik kreeg hem niet onder 1 van de 2 aoftkeys met softkeyapplic. dus in principe had ik er dan niet zoveel aan.

Kun je me uitleggen hoe je dit voor elkaar hebt gekregen?

bvd brainz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TifKag
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-07 10:06
Is er trouwens al iemand een nederlandstalige Brain Trainer tegengekomen voor de Touch of ander PPC's (niet die van SPB, want die is een beetje flauw)

[ Voor 19% gewijzigd door TifKag op 04-11-2007 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
TifKag schreef op zondag 04 november 2007 @ 13:37:
Is er trouwens al iemand een nederlandstalige Brain Trainer tegengekomen voor de Touch of ander PPC's (niet die van SPB, want die is een beetje flauw)
Daar was ik ook al naar opzoek!
Nog niks gevonden, dit ga ik ff volgen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 04 november 2007 @ 12:58:
[...]

ik heb hem ook even werkend gehad, maar ik kreeg hem niet onder 1 van de 2 aoftkeys met softkeyapplic. dus in principe had ik er dan niet zoveel aan.

Kun je me uitleggen hoe je dit voor elkaar hebt gekregen?

bvd brainz
Aanpassing in registry:
HKCU\Software\Microsoft\Today\Keys\112
default = Nieuw (of wat je maar wilt)
Open = \Windows\HTCActionScreen.exe

Een softreset en klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

achterop23 schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 13:38:
Voor de liefhebbers van GRATIS bellen, onderstaande tip:

via skype, voipbuster, freecall e.d. kan je natuurlijk gratis bellen via je pc.
Met http://www.fring.com/ is dit nu ook mogelijk met Windows Mobile apparaten (5 en 6).

Gratis bellen, overal ter wereld, mits je gprs of wlan o.i.d. hebt aanstaan naar vast of mobiel.

downloaden via wap.fring.com
installeren (uitleg e.d. http://www.fring.com/supp..._Windows%20Mobile_320.pdf)

maak een SIP account aan (bijvoorbeeld van freecall, moet je wel even een account aanmaken bij freecall, kan je urenlang gratis bellen ook vanaf je pc) http://www.freecall.com/en/download.html
gegevens invoeren voor je SIP account

en dan kan je gewoon een vast telefoonnummer bellen.
Ik heb het geprobeerd via wifi, dan is de kwaliteit erg goed.
Via gprs (laagste snelheid van tmobile) is het wel verstaanbaar, maar echt duidelijk is het niet.

Ik heb het met de HTC Touch en HTC Wizard (MDA Vario) geprobeerd. Beide werken even goed.
Mij lukt het volgens mij wel om in te loggen want ik kom in het programma fring op me telefoon. Die test call lukt ook nog. Maar naar mensen bellen werkt niet.
Ik heb via dat freecall een id aangemaakt met wachtwoord. En ik voer bij proxy server sip.voiparound.com in. Wat doe ik fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozzy00
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 12-12-2024
Kan iemand mij vertellen hoe je een java-game die je met Midlet manager hebt geinstalleerd weer verwijderd? Ik kan de game nergens terugvinden op de touch. Ik heb de jar file gewist, maar de game blijft gewoon starten via Midlet manager. Er staat nergens een mogelijkheid in om deze te wissen.
Wie kan mij helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xurk
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 24-04-2024

Xurk

Burnside

Chris.nl schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 23:50:
Thanks hiervoor! Kan ik weer even een maandje vooruit :) Die HTC Touch Dual keyboard is op zich geen ramp [zelfs met minder fouten dan de PocketCM keyboard te gebruiken], maar met de grootte is het toch iets te lomp en zonder de feedback heb je het minder snel door wanneer je een foutje maakt.
Hopelijk komt er inderdaad snel een final uit!

Mitsubishi Trium Galaxy - Nokia 3330 - Nokia 3510 - Motorola V525 - Samsung E730 - HTC Touch - HTC Touch HD - HTC Desire - HTC Sensation - HTC One X+ - LG Nexus 5 - LG Nexus 5X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook een HTC Touch besteld, als het allemaal meezit krijg ik hem morgen binnen. Nu heb ik begrepen dat je er een 1GB kaartje bijkrijgt, maar voor een echte tweaker is 1GB natuurlijk veel te weinig :P
Ik heb m'n oog laten vallen op dit kaartje: http://shop.transcend.nl/...tail.asp?ItemID=TS8GSDHC6

Kan iemand mij vertellen of dit kaartje zonder problemen gaat werken in de HTC Touch? Misschien iemand die dit kaartje ook heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• achterop23
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11:23
Verwijderd schreef op zondag 04 november 2007 @ 18:01:
[...]
Mij lukt het volgens mij wel om in te loggen want ik kom in het programma fring op me telefoon. Die test call lukt ook nog. Maar naar mensen bellen werkt niet.
Ik heb via dat freecall een id aangemaakt met wachtwoord. En ik voer bij proxy server sip.voiparound.com in. Wat doe ik fout?
bij dat eerste item moet je je gebruikersnaam voor freecall invullen, daarna een @ daarna viparound.com

telefoonnummers alleen vast en dan in de vorm van 0031 etc dus netnnummer zonder 1e 0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo

Ik heb hetvolgende probleem met m'n Touch :

Als ik in gesprek ben met iemand per telefoon, horen ze me vaak heel zacht. Ik moet dan recht in de microfoon praten anders ben ik amper verstaanbaar.

Iemand een idee hoe ik dit best kan verhelpen ?
Is er een manier om de microfoon luider te zetten? (niet diegene bij instellingen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 04 november 2007 @ 14:38:
[...]

Aanpassing in registry:
HKCU\Software\Microsoft\Today\Keys\112
default = Nieuw (of wat je maar wilt)
Open = \Windows\HTCActionScreen.exe

Een softreset en klaar.
Bedankt na een hoop kloten ist me toch gelukt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

... probeer de Dualtouch Rom eens, die werkt echt top! Snel, en alles is op een goede manier heel lekker te tweaken, zonder extra progjes. Enige dat mist is de Batt. Status Beta, maar die kun je los installeren! Rom is te vinden op XDA.
OK, tnx 4 the tip, ook maar eens geflashed dan. Want alles wat ik tot nu toe praktisch extra heb geinstalleerd zit hierin meegebakken. Flashen ging goed, ROM ziet er goed uit (jammer dat het niet helemaal NL is, ik heb wat Engels hier en daar er doorheen. Misschien toch beter de WWE-versie nemen). Kan hier en daar nog bijgeschaaft worden, ik vind de comm-manager bijv. geen verbetering. Maar wel lekker snel en veel vrije geheugenruimte. Tweaken maar weer. Versie 1.1 blijkt onderweg te zijn. Gaan we weer flashen! :-)

Zo blijf je lekker bezig, nauwelijks tijd om te bellen en te SMS-sen... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je flashed , verlies je dan je contactpersonen en andere data?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 04 november 2007 @ 22:44:
Als je flashed , verlies je dan je contactpersonen en andere data?
Ja, het is niet anders dan met een harde reset. Maar niet getreurd, contactpersonen e.d. sync je toch gewoon weer vanaf je PC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok bedankt, enig idee wat ik kan doen aan het feit dat mensen me té zacht horen ? (buiten luider spreken natuurlijk :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allard_070
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 03-09 08:00
Verwijderd schreef op zondag 04 november 2007 @ 21:46:
Ik heb ook een HTC Touch besteld, als het allemaal meezit krijg ik hem morgen binnen. Nu heb ik begrepen dat je er een 1GB kaartje bijkrijgt, maar voor een echte tweaker is 1GB natuurlijk veel te weinig :P
Ik heb m'n oog laten vallen op dit kaartje: http://shop.transcend.nl/...tail.asp?ItemID=TS8GSDHC6

Kan iemand mij vertellen of dit kaartje zonder problemen gaat werken in de HTC Touch? Misschien iemand die dit kaartje ook heeft?
Deze gaat niet passen.
Als ik het zo zie is het een "gewoon" SD-kaartje, terwijl je voor je touch een SD kaartje op micro formaat nodig hebt.

Je hebt ook de 8gb micro versie, alleen volgens mij zijn ze niet echt heel goed leverbaar. Anders zou je moeten kijken naar de 6GB versie, ik neem aan dat die beter/goed leverbaar zijn.

Hij slikt dus ook gewoon de High Capacity (HC) variant...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlorisD
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13-09 22:43
Ook ik heb 'm een paar uur geleden besteld (de T-Mobile versie). Zal over een dag of 2 á 3 wel hier aan de deur komen. :)

Dat wordt dus lekker veel experimenteren ermee, heb d'r nu al zin in! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ik weet niet of het al eens gepost is / voorbijgekomen maar ik zit met een vraagje:

Is het mogelijk om de Comm Manager op te nemen in de Cube? Ik begreep dat het wel mogelijk de Cube uit te breiden, vandaar mijn vraag.
De Comm Manager is bij mij nu een programma dat wordt geopend vanuit de Cube.

Alvast dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
Maarten schreef op maandag 05 november 2007 @ 07:21:
Ik weet niet of het al eens gepost is / voorbijgekomen maar ik zit met een vraagje:

Is het mogelijk om de Comm Manager op te nemen in de Cube? Ik begreep dat het wel mogelijk de Cube uit te breiden, vandaar mijn vraag.
De Comm Manager is bij mij nu een programma dat wordt geopend vanuit de Cube.

Alvast dank!
Je geeft het zelf al aan: De Comm Manager zit al in de cube, dus wat bedoel / wil je nu precies?

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jossie67
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 13-09 15:05
Verwijderd schreef op zondag 04 november 2007 @ 22:34:
[...]

OK, tnx 4 the tip, ook maar eens geflashed dan. Want alles wat ik tot nu toe praktisch extra heb geinstalleerd zit hierin meegebakken. Flashen ging goed, ROM ziet er goed uit (jammer dat het niet helemaal NL is, ik heb wat Engels hier en daar er doorheen. Misschien toch beter de WWE-versie nemen). Kan hier en daar nog bijgeschaaft worden, ik vind de comm-manager bijv. geen verbetering. Maar wel lekker snel en veel vrije geheugenruimte. Tweaken maar weer. Versie 1.1 blijkt onderweg te zijn. Gaan we weer flashen! :-)

Zo blijf je lekker bezig, nauwelijks tijd om te bellen en te SMS-sen... ;)
Ik heb geprobeerd om de ROM van de DualTouch te installeren. Ik krijg uit eindelijk een error.
Ik heb nog gezocht naar een stappenplan, maar heb dat niet gevonden.

Heb jij een kort stappen plan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joeltje
  • Niet online
Zie XDA:

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=320155
Staat in het betreffende topic :?
Instructions:
1. Unzip
2. Connect your phone to computer, make sure activesync is enabled (green icon)
3. Run elf-uspl.exe on your computer and follow instructions on screen

[ Voor 49% gewijzigd door joeltje op 05-11-2007 10:33 ]

Ik heb niets te melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 20:36
Verwijderd schreef op zondag 04 november 2007 @ 22:53:
Ok bedankt, enig idee wat ik kan doen aan het feit dat mensen me té zacht horen ? (buiten luider spreken natuurlijk :D)
je scherm uitzetten als je gaat bellen, zodra je met je oor de "start" raakt dan heeft de TEL ap geen priority meer ofzo en gaat ie zachter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jossie67
Dus eerst elf-uspl.exe uitvoeren en daarna de RUU van Touch Dual For HTC Touch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten
  • Niet online
funk-e schreef op maandag 05 november 2007 @ 09:01:
[...]

Je geeft het zelf al aan: De Comm Manager zit al in de cube, dus wat bedoel / wil je nu precies?
Hij wordt gestart vanaf de Cube, wat ik graag zou willen is dat de Comm Manager deel uitmaakt van de Cube, Dus een 4de kant toevoegen aan de Cube, waarop de Comm Manager zit.

Is dat mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jossie67 schreef op maandag 05 november 2007 @ 11:06:
[...]

Dus eerst elf-uspl.exe uitvoeren en daarna de RUU van Touch Dual For HTC Touch?
Ja, zo heb ik het gedaan. Ging niet gelijk van een leien dakje (onder Windows Vista met Mobile Device Center) maar op Windows XP met "good old" ActiveSync 4.5 uiteindelijk vlekkeloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jossie67
Verwijderd schreef op maandag 05 november 2007 @ 11:18:
[...]

Ja, zo heb ik het gedaan. Ging niet gelijk van een leien dakje (onder Windows Vista met Mobile Device Center) maar op Windows XP met "good old" ActiveSync 4.5 uiteindelijk vlekkeloos.
Eerst elf-uspl.exe uitvoeren en daarna de RUU, tussen door nog 1x het bootscherm gehad, :?
Na een paar keer, een hard reset en softreset eindelijk weer aan de praat. ;)

Als ik nu een RUU krijg ik een The image file is corrupted.

Ik lees net dat Bram met een nieuwe versie gaat komen, ik wacht daar dan maar even op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

allard_070 schreef op maandag 05 november 2007 @ 00:01:
[...]

Deze gaat niet passen.
Als ik het zo zie is het een "gewoon" SD-kaartje, terwijl je voor je touch een SD kaartje op micro formaat nodig hebt.

Je hebt ook de 8gb micro versie, alleen volgens mij zijn ze niet echt heel goed leverbaar. Anders zou je moeten kijken naar de 6GB versie, ik neem aan dat die beter/goed leverbaar zijn.

Hij slikt dus ook gewoon de High Capacity (HC) variant...
Ahh..inderdaad. Helemaal overheen gelezen |:(
Ik heb even rondgezocht op het internet en de 8GB kaartjes zijn inderdaad niet echt goed leverbaar. Misschien dan toch maar gaan voor het 6GB kaartje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riccardo
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 01-06 22:01
@FlorisD

Mag ik jou vragen waar en voor wat voor prijs jij jou Htc Touch icm T-mobile hebt gehaald? Ik ben zelf ook op zoek maar ben verschillende webshops aan het afwegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jossie67
jossie67 schreef op maandag 05 november 2007 @ 13:47:
[...]

Eerst elf-uspl.exe uitvoeren en daarna de RUU, tussen door nog 1x het bootscherm gehad, :?
Na een paar keer, een hard reset en softreset eindelijk weer aan de praat. ;)

Als ik nu een RUU krijg ik een The image file is corrupted.

Ik lees net dat Bram met een nieuwe versie gaat komen, ik wacht daar dan maar even op
het de laaste versie 2.01 geinstalleerd van Bram "Touch Dual" for HTC Elf/p3450

Gewoon super, 6 tabs, alles wat ik eigenlijk wilde, flashen is een beetje eng, maar gewoon doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
Ik heb een probleem met mijn Touch. Soms, als ik het apparaat opnieuw op wil starten, dan start deze door tot aan het normale scherm. Vervolgens krijg ik geen verbinding met mijn provider (Orange), omdat ik mijn pincode nog niet in heb gevoerd. Dit scherm verschijnt domweg niet. Waar kan dit aan liggen en kan ik nadat het apparaat is opgestart alsnog mijn (simkaart) pincode ingeven ergens?

[edit]
Sorry, te vroeg gepost... het kan dus in de communication manager. Wel vaag dat dit pin-intoets-scherm soms niet wordt weergegeven.

[ Voor 15% gewijzigd door smeerbartje op 05-11-2007 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
jossie67 schreef op maandag 05 november 2007 @ 16:35:
[...]

het de laaste versie 2.01 geinstalleerd van Bram "Touch Dual" for HTC Elf/p3450

Gewoon super, 6 tabs, alles wat ik eigenlijk wilde, flashen is een beetje eng, maar gewoon doen!
Zijn de 6Tabs icoontjes aan te passen? ik vind de logootjes van HTC nl het mooist.

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
Ik ben bezig om met het "Touch Settings"-tooltje de snelkoppelingen op de cube te wijzigen. Dit lukt aardig, echter ik wil dat Opera Mini ook opgestart wordt met een Opera icoontje. Wat vul ik in bijj App en Params?

Stomtom, ik heb het al gevonden :). Ik had per ongeluk de mail-knop in de App Launcher veranderd naar Opera Mini. Kan iemand mij even de waarden geven om de mail op te starten? (dus de originele waarden van het 1e icoontje in de App Launcher)

Please, m'n mail-knopje werkt nu niet meer :(.

[ Voor 49% gewijzigd door smeerbartje op 05-11-2007 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

smeerbartje schreef op maandag 05 november 2007 @ 17:02:
Ik heb een probleem met mijn Touch. Soms, als ik het apparaat opnieuw op wil starten, dan start deze door tot aan het normale scherm. Vervolgens krijg ik geen verbinding met mijn provider (Orange), omdat ik mijn pincode nog niet in heb gevoerd. Dit scherm verschijnt domweg niet. Waar kan dit aan liggen en kan ik nadat het apparaat is opgestart alsnog mijn (simkaart) pincode ingeven ergens?

[edit]
Sorry, te vroeg gepost... het kan dus in de communication manager. Wel vaag dat dit pin-intoets-scherm soms niet wordt weergegeven.
ik heb dit ook wel eens...je kan ook gewoon op je groene dial knop drukken en dan invoeren,,,ik weet ook niet waarom hij het doet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vandaag is er een wonder gebeurd deze middag om 5 uur stond er iemand van euro twice dat is de firma die de toestellen maakt voor de deur met een splinter nieuw toestel wat een telefoontje van een advocaat niet kan doen na eindelijk iets meer dan 2 maanden heb ik me toestel terug en excusses dat die persoon aanbood niet te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

smeerbartje schreef op maandag 05 november 2007 @ 18:21:
Ik ben bezig om met het "Touch Settings"-tooltje de snelkoppelingen op de cube te wijzigen. Dit lukt aardig, echter ik wil dat Opera Mini ook opgestart wordt met een Opera icoontje. Wat vul ik in bijj App en Params?

Stomtom, ik heb het al gevonden :). Ik had per ongeluk de mail-knop in de App Launcher veranderd naar Opera Mini. Kan iemand mij even de waarden geven om de mail op te starten? (dus de originele waarden van het 1e icoontje in de App Launcher)

Please, m'n mail-knopje werkt nu niet meer :(.
de waarden uit de cube van de mail zijn:

app: \windows\tmail.exee
params: -service"ActiveSync"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
Verwijderd schreef op maandag 05 november 2007 @ 20:36:
[...]

de waarden uit de cube van de mail zijn:

app: \windows\tmail.exee
params: -service"ActiveSync"
He man, superbedankt! Het werkt weer.
Verwijderd schreef op maandag 05 november 2007 @ 20:32:
[...]

ik heb dit ook wel eens...je kan ook gewoon op je groene dial knop drukken en dan invoeren,,,ik weet ook niet waarom hij het doet..
Top, nog een manier om je pincode alsnog in te voeren. Dank je.

[ Voor 38% gewijzigd door smeerbartje op 05-11-2007 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

achterop23 schreef op zondag 04 november 2007 @ 21:48:
[...]

bij dat eerste item moet je je gebruikersnaam voor freecall invullen, daarna een @ daarna viparound.com

telefoonnummers alleen vast en dan in de vorm van 0031 etc dus netnnummer zonder 1e 0
Kan je het per stap misschien nog eens duidelijk uitleggen.Wat je ook precies kiest in het menu,wat je aanvinkt, sip,voip of andere. Lukt me helaas nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er trouwens iemand die al ervaring heeft met de HTC Wired Remote Control?
http://www.pdashop.nl/pro...-control-%28black%29.html

Bij PDAshop is die zo te zien uitverkocht, maar ik zag op bol.com dat die leverbaar is binnen 3 tot 5 werkdagen (nog goedkoper ook trouwens ;) ). Ik overweeg dus om die te kopen, maar vroeg me af of er iemand is die daar ook ervaring mee heeft en weet of dat ding wel naar behoren werkt.
Als ik de 2 reviews lees die geplaatst zijn op PDAshop bij het product is het namelijk niet echt positief..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yofresh
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12:22
Ik ben hard op zoek naar een nieuw lulijzer. Had ik eerst een smartphone (eentje van motorola) die uiteindelijk niet heel goed beviel, nu ben ik op zoek naar een pda omdat het me handig lijkt om verschillende dingen in 1 te hebben (agenda, muziek, telefoon). Nu weet ik niet zo goed welke pda ik beter kan nemen.

Ik twijfel tussen de HTC P3450 en de HTC P4350. De HTC P3450 lijkt me erg handig doordat hij zo klein is maar is het gebrek aan een toetsenbord geen groot gemis? De P4350 is iets duurder maar heeft weer een slechte camera. Hij beschikt dan wel weer over een fysiek toetsenbord.

Geeft een fysiek toetsenbord nu veel meerwaarde? Ik neem sowieso een abbonement met onbeperkt internet erbij.

"Aliena vitia in oculis habemus, a tergo nostra sunt", Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yofresh schreef op maandag 05 november 2007 @ 22:55:
Geeft een fysiek toetsenbord nu veel meerwaarde? Ik neem sowieso een abbonement met onbeperkt internet erbij.
Ach, dat is natuurlijk weer heel persoonlijk. Als je handig bent met een fysiek toetsenbord is het ff wennen. Ik ben er handig mee, maar ik geef er verder geen f**k om. Vind het wel prettig zo, zonder die fysieke priegelknopjes die uiteindelijk vooral goed zijn in stof en vuil verzamelen, lam worden en spontaan loslaten. Het zit ook tussen de oren, dat je het knopje niet voelt indrukken als je de overeenkomstige toets op het scherm aanraakt. En weet je... zo'n stylus heeft ook wel wat.

Nogmaals: your mileage may vary.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlorisD
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13-09 22:43
Riccardo schreef op maandag 05 november 2007 @ 15:53:
@FlorisD

Mag ik jou vragen waar en voor wat voor prijs jij jou Htc Touch icm T-mobile hebt gehaald? Ik ben zelf ook op zoek maar ben verschillende webshops aan het afwegen.
Ik heb 'm zelf direct bij T-Mobile besteld, maar GSMWeb.nl geeft er voor dezelfde prijs ook nog GPS bij zag ik later.

Die lui van T-Mobile zijn wel errug snel trouwens! Zondagavond laat besteld, maandag aan het eind van de ochtend al een belletje wanneer ze konden komen bezorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jossie67
vacuumcleaner schreef op maandag 05 november 2007 @ 17:05:
[...]

Zijn de 6Tabs icoontjes aan te passen? ik vind de logootjes van HTC nl het mooist.
Volgens mij zijn deze gewoon aan te passen. Heb ik zelf nog niet gedaan.
Ik ga nu alleen nog de cube uitschakelen, die heb ik nu niet meer nodig.
Heb nu ook weer de engelse versie, dat snap ik in ieder geval ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joeltje
  • Niet online
joeltje schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 10:24:
Nog maar eens kicken, snapt iemand wat ik fout doe?

Die nieuwe ROM van Bram ga ik zekers gebruiken zo snel hij in NLD beschikbaar is. De Dual 1.01 was al stabieler dan de originele! Ik zoek alleen nog een cabje van PIM backup, aangezien Sprite om eoa reden niet wil werken op andere ROM's dan de originele HTC NLD ROM ;(

Ik heb niets te melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vacuumcleaner schreef op maandag 05 november 2007 @ 17:05:
[...]

Ja hoor, zijn gewoon aan te passen met HTC Home Customizer (laad eerst een ander theme en vervolgens het default theme). Zelf ben ik uiteindelijk ook het meest gecharmeerd van de HTC-icoontjes. Hieronder wat screenshots van mijn Touch met Bram's NLD Touch Dual 1.01 ROM (zie geen noodzaak tot upgrade naar 2.01, al wat dat extra biedt zit er bij mij ook in, behalve nieuwe radio-versie..?!)

Afbeeldingslocatie: http://artorius.typepad.com/images/mytouch008.jpg

Afbeeldingslocatie: http://artorius.typepad.com/images/mytouch009.jpg

En een aangepaste Slide2Unlock want mooi.

Afbeeldingslocatie: http://artorius.typepad.com/images/mytouch010.jpg

Heeft dan nog iemand enig idee hoe ik het splashscreen weer eenvoudig terug kan zetten naar default Windows Mobile 6?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
Hier een vraagje over memmaid. Ik gebruik dit al een tijdje naar volle tevredenheid, maar ik was gisteren even aan het kijken naar de opties en kwam het volgende tegen:

Afbeeldingslocatie: http://nijmegen.lommers.org/public/timedingtelefoon.jpg

Wat betekent dit precies en wat kun je ermee? Het is de notification queue. Maar als ik aan een queue denk, dan denk ik aan een wachtrij, met andere woorden: dingen die nog moeten komen. Wat staat er nu in deze lijst? Ze zijn gecategoriseerd in drie onderdelen: Time Based, Classic Time Bases en Event Based. Kan ik deze gewoon verwijderen? Kan iemand me hier iets meer over vertellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
Verwijderd schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 09:43:
[...]

Ja hoor, zijn gewoon aan te passen met HTC Home Customizer (laad eerst een ander theme en vervolgens het default theme). Zelf ben ik uiteindelijk ook het meest gecharmeerd van de HTC-icoontjes. Hieronder wat screenshots van mijn Touch met Bram's NLD Touch Dual 1.01 ROM (zie geen noodzaak tot upgrade naar 2.01, al wat dat extra biedt zit er bij mij ook in, behalve nieuwe radio-versie..?!)

[afbeelding]

[afbeelding]

En een aangepaste Slide2Unlock want mooi.

[afbeelding]

Heeft dan nog iemand enig idee hoe ik het splashscreen weer eenvoudig terug kan zetten naar default Windows Mobile 6?
Ziet er precies zo uit zoals ik het ook wil hebben, op de achtergrond na, die mag iets rustiger.

Iets anders, ik ben voor een Touch Cradle aan het kijken, ik kan er echter maar enkele online vinden:

Bij Expansys a €34,95 (inclusief verzendkosten) en bij Pdashop (tijdelijk uitverkocht) voor €28,- (exclusief verzendkosten):
Afbeeldingslocatie: http://i.expansys.com/i/b/b154788.jpg

Ik vind het model tamelijk fors. Weet iemand een "brick & mortar" winkel waar hij te halen is en/of een minder fors model?

Zullen ongetwijfeld van dezelfde Chinese band rollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-09 17:02
smeerbartje schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 09:53:
Het is de notification queue. Maar als ik aan een queue denk, dan denk ik aan een wachtrij, met andere woorden: dingen die nog moeten komen. Wat staat er nu in deze lijst? Ze zijn gecategoriseerd in drie onderdelen: Time Based, Classic Time Bases en Event Based. Kan ik deze gewoon verwijderen? Kan iemand me hier iets meer over vertellen?
Zie het volgende bericht, daar wordt vertelt hoe je die queue kan "schoonmaken":
http://forum.xda-develope...hlight=notification+queue

je kan niet zo maar alles verwijderen!

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
Svennie schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 10:20:
[...]

Zie het volgende bericht, daar wordt vertelt hoe je die queue kan "schoonmaken":
http://forum.xda-develope...hlight=notification+queue

je kan niet zo maar alles verwijderen!
Dankje. Ik heb het even gelezen, maar ik waag me er niet aan. Je kunt je hele telefoon ermee verkloten. Wat voor nut heeft het eigenlijk als deze lijst mooi schoon is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vacuumcleaner schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 10:20:
[...]
Ziet er precies zo uit zoals ik het ook wil hebben, op de achtergrond na, die mag iets rustiger.
Hmm, valt mee hoor. Dit screenshot accentueert de achtergrond teveel. In werkelijkheid is zijn die lijntjes vager, passen perfect bij het Touch-kleurenschema en oogt toch echt rustig. Ik vind hem iets stijlvoller dan "Htc_default".

Maar we dwalen af... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14:37
Ik heb een vraagje.. Ik zit ook aan dit toestel te denken maar vroeg me af hoe het is om te smsen met het toestel? ik bedoel dan natuurlijk met de diverse keyboards die in dit forum vermeld staan en heb je zo'n keyboard dan ook bij msn?

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poepeneesje
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-05 23:33
vacuumcleaner schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 10:20:
[...]

Iets anders, ik ben voor een Touch Cradle aan het kijken, ik kan er echter maar enkele online vinden:

Bij Expansys a €34,95 (inclusief verzendkosten) en bij Pdashop (tijdelijk uitverkocht) voor €28,- (exclusief verzendkosten):
[afbeelding]

Ik vind het model tamelijk fors. Weet iemand een "brick & mortar" winkel waar hij te halen is en/of een minder fors model?

Zullen ongetwijfeld van dezelfde Chinese band rollen.
Brando levert ze ook. Je kunt daar ook een cradle vinden met extra oplader voor een extra batterij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Highfeed
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12-09 17:21
Hallo mensen,

Dit is mijn eerste post, ben een nieuw lid (logisch). Zal mijn dingen even posten van de Touch.
Ik heb dat SPB software erop gezet en het werkt goed. Met SPB tips en trucks kan je ervoor kiezen om die CAB files te installeren op je opslagkaart. Ik heb nog niet getest of het ook lukt maar die optie is er iig wel. Wel handig voor de weinig ruimte op de touch.

SPB Mobile Shell.

SPB nu. (komt als je de apparaat vergrendelt, of je zet hem aan/uit met uitknop)
Afbeeldingslocatie: http://www.techzine.nl/f/g/27871phpw0ZHlL.bmp

HTC Home ook een klein beetje aangepast
Afbeeldingslocatie: http://www.techzine.nl/f/g/27871phpsT2HF1.bmp

En een nieuwe menu.
Afbeeldingslocatie: http://www.techzine.nl/f/g/27871phpXyN3iU.bmp

Dat spb software is wel een mooie toevoeging voor je HTC. :) Je heb ook meerdere kleuren schema's. Dit zijn ongeveer de opties die je dan heb.

Opties:
De meest belangrijke informatie op één scherm
Telefoonstijl menu
Weersvoorspelling
Foto snelkiezen
Wereld tijden
Launcher
Grote dynamische tabs op het Today scherm
Kleurgebaseerde thema's
Slimme contact zoeker
Auto verberg-modus voor Today plug-ins

Daarbij heb ik ook Tips en Trucs geinstalleert daar heb je ook weer mooie opties en tweaks bij.
Klik
voor meer info.

Ik had eerst nog maar 3mb vrij op mijn foon. Erg weinig idd. Nu heb ik gewoon alle internetbestanden cookies en geschiedenis gewist en kwam ik op 20mb vrije ruimte. Erg vreemd vond ik dat, maar ik kon wel eindelijk iets installeren. Ook heb ik veel dingen gewist die ik niet ga gebruiken. Zoals dat filmpje en afbeeldingen die er standaard in staan. _/-\o_

Greetz

Twtich: Highf33d Steam: Highfeed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-09 17:02
smeerbartje schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 10:35:
[...]

Dankje. Ik heb het even gelezen, maar ik waag me er niet aan. Je kunt je hele telefoon ermee verkloten. Wat voor nut heeft het eigenlijk als deze lijst mooi schoon is?
ik heb het idee dat hij er wat sneller van wordt.
ik ga ook niet de hele lijst af van dat bericht, ik verwijder alleen "dangling" en "duplicate" notifications.

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten
  • Niet online
Maarten schreef op maandag 05 november 2007 @ 11:08:
[...]

Hij wordt gestart vanaf de Cube, wat ik graag zou willen is dat de Comm Manager deel uitmaakt van de Cube, Dus een 4de kant toevoegen aan de Cube, waarop de Comm Manager zit.

Is dat mogelijk?
Heeft iemand hier een antwoord op?
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Graag ontopic! Discussieren over abonnementen hoort hier niet thuis. Daar zijn andere sites voor.