Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GforceNL
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-09 13:03

GforceNL

Out of memory....

DaveD1109 schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 11:55:
Ik heb een vraagje.. Ik zit ook aan dit toestel te denken maar vroeg me af hoe het is om te smsen met het toestel? ik bedoel dan natuurlijk met de diverse keyboards die in dit forum vermeld staan en heb je zo'n keyboard dan ook bij msn?
Ja, je kunt dit zelf instellen.

<Zinloze tekst hier>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14:37
gforcegti schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 14:21:
[...]

Ja, je kunt dit zelf instellen.
Ok dus het smsen gaat dus goed met zo'n keyboard? Dan ga ik hem zo maar is halen den :D

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-09 14:57
DaveD1109 schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 14:27:
[...]

Ok dus het smsen gaat dus goed met zo'n keyboard? Dan ga ik hem zo maar is halen den :D
anders probeer je hem even in de winkel,
kun je gelijk zien of je aan de bediening kan wennen.

volgens mij is hier niemand die problemen met het typen heeft

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hier thuis nog een aantal DVD's liggen die ik graag op m'n Touch wil gaan bekijken. Heeft iemand een tip voor een eenvoudig gratis programaatje waarmee ik die DVD's in één keer kan omzetten in een formaat dat lekker is te bekijken op de Touch?

Ik wil dus:
- 1 programma dat direct een DVD vanaf m'n laptop omzet in een geschikt bestandje voor de Touch en niet een serie van 2-3 programma's die allemaal een deel doen en die ik allemaal moet draaien.
- Een programma dat er direct een lekker klein bestandje van maakt, zodat m'n Touch niet te vol zit én ik het filmpje lekker vlot kan bekijken.
- Een programma dat er voor zorgt dat ik bij het rippen direct settings kan kiezen die geschikt zijn voor de Touch
- Een gratis programma.
- Een makkelijk programma dat eenvoudig is te bedienen. Ik heb al gekeken naar de startpost en de link naar 'super' gevolgd. Dat heb ik geïnstalleerd, maar van dat programma snap ik helemaal niks. Bovendien lijkt het er op dat hij de DVD in heel veel stukjes knipt en niet in één bestandje zet... :-(

Wie heeft er een goede tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
Verwijderd schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 15:15:
Ik heb hier thuis nog een aantal DVD's liggen die ik graag op m'n Touch wil gaan bekijken. Heeft iemand een tip voor een eenvoudig gratis programaatje waarmee ik die DVD's in één keer kan omzetten in een formaat dat lekker is te bekijken op de Touch?

Ik wil dus:
- 1 programma dat direct een DVD vanaf m'n laptop omzet in een geschikt bestandje voor de Touch en niet een serie van 2-3 programma's die allemaal een deel doen en die ik allemaal moet draaien.
- Een programma dat er direct een lekker klein bestandje van maakt, zodat m'n Touch niet te vol zit én ik het filmpje lekker vlot kan bekijken.
- Een programma dat er voor zorgt dat ik bij het rippen direct settings kan kiezen die geschikt zijn voor de Touch
- Een gratis programma.
- Een makkelijk programma dat eenvoudig is te bedienen. Ik heb al gekeken naar de startpost en de link naar 'super' gevolgd. Dat heb ik geïnstalleerd, maar van dat programma snap ik helemaal niks. Bovendien lijkt het er op dat hij de DVD in heel veel stukjes knipt en niet in één bestandje zet... :-(

Wie heeft er een goede tip?
Ik denk dat er gratis niet veel te vinden is. SUPER werkt wel, maar je moet er gewoon even de tijd voor nemen. (welke instellingen enz.)

Het enige programma dat precies doet wat jij wilt is SPB Mobile DVD, maar deze is helaas niet gratis. Misschien ken je andere manieren om aan dat programma te komen :D

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Kan iemand me helpen?
Ik heb een HTC Touch en wil de ROM graag updaten naar die van bram, ik heb dit nog nooit gedaan en snap de uitleg niet echt.
Kan iemand mij de risico's vertellen en me stap voor stap uitleggen wat ik precies moet doen?

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15:51

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Heeft iemand hier enig idee of je de poorten die gebruikt worden voor mail kunt aanpassen?
Mijn mail account (IMAP) gebruikt poort 26 voor uitgaande berichten (standaard word 25 gebruikt, maar die heeft mijn provider geblokkeerd). In Outlook kan ik die poort handmatig aanpassen, maar ik kan hier nergens een mogelijkheid vinden om dat aan te passen.. kijk ik er overheen of is het gewoon niet mogelijk?

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joeltje
  • Niet online
@ Niek: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=320155

Het eerste topic op XDA van ELF Upgrading...

[ Voor 3% gewijzigd door joeltje op 06-11-2007 15:53 ]

Ik heb niets te melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GforceNL
  • Laatst online: 13-09 13:03

GforceNL

Out of memory....

funk-e schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 14:59:
[...]

anders probeer je hem even in de winkel,
kun je gelijk zien of je aan de bediening kan wennen.

volgens mij is hier niemand die problemen met het typen heeft
denk niet dat ze je in de winkel cab files laten installeren, heb zelf de keypad met de grote toetsen voor SMS en als ik aan het MSN-en ben switch ik naar de standaard invoer omdat de T9 functie maar op 1 taal ingesteld kan worden en ik alles doorelkaar gebruik.

<Zinloze tekst hier>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah, dat moet ik dus eerst installeren.
En daarna kan ik gewoon de nieuwe ROM installeren?
Weet iemand ook de precieze risicos en of de HTC Touch slomer word?

Bedankt!

Niek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maarten schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 14:19:
[...]
Heeft iemand hier een antwoord op?
Ja, kan niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14:37
gforcegti schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 16:05:
[...]

denk niet dat ze je in de winkel cab files laten installeren, heb zelf de keypad met de grote toetsen voor SMS en als ik aan het MSN-en ben switch ik naar de standaard invoer omdat de T9 functie maar op 1 taal ingesteld kan worden en ik alles doorelkaar gebruik.
hahahaha dat denk ik ook niet! bedankt voor je antwoord!

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erreen
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 28-09-2021
poepeneesje schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 11:57:
[...]

Brando levert ze ook. Je kunt daar ook een cradle vinden met extra oplader voor een extra batterij.
Bedankt voor de tip ;)

Al een tijdje niet gekeken op Brando.com, tot 5 dec. geen verzendkosten _/-\o_

Gelijk een screenprotector en een cradle besteld, totaal $34,00 Ben benieuwd naar de levertijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xurk
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 24-04-2024

Xurk

Burnside

Verwijderd schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 15:15:
Ik wil dus:
- Een gratis programma.
Ik denk dat het volgende programma je erg tevreden zal stellen: PocketDivXEncoder :)

Hiermee kan je btw ook ondertiteling samensmelten met het bestand wat je encodeert [als die dezelfde bestandsnaam heeft als het video-bestand dan prompt 'ie je automatisch].

Vervolgens gebruik ik op mijn Touch om deze bestanden af te spelen: PocketMVP

Mitsubishi Trium Galaxy - Nokia 3330 - Nokia 3510 - Motorola V525 - Samsung E730 - HTC Touch - HTC Touch HD - HTC Desire - HTC Sensation - HTC One X+ - LG Nexus 5 - LG Nexus 5X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juulie19
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-09 10:23
Verwijderd schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 16:56:
[...]

Ah, dat moet ik dus eerst installeren.
En daarna kan ik gewoon de nieuwe ROM installeren?
Weet iemand ook de precieze risicos en of de HTC Touch slomer word?

Bedankt!

Niek
ben ook nieuw (i.e. qua htc touch) en ben ook beniuewd naar deze vragen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel-o
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08-10-2024

marcel-o

Phone stuk? www.phoneworld.nl

een goedenavond..
ben n newbe op dit forum, dus de kans bestaat dat ik domme vragen stel :P
en ook n newbe met de touch.
heb m net binnen..
wat vraagjes,
*ik wil graag de SMStoon van mezelf hebben.
*ik wil graag wat extra steden bij dat weer gedoe invoeren, maar als k die file terugzet op het apparaat, word er geschreeuwd dat de toegang geweigerd is. hoe kan ik deze toegang toezeggen oid?

als k wat meer tijd heb ga k de 3 topics es helemaal doorlezen

[ Voor 5% gewijzigd door marcel-o op 06-11-2007 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Nog een tipje voor als je iets aan je Touch molt wat buiten garantie valt:
http://cnn.cn/shop/p3450-touch-c-277_391.html

Hebben van alles, het LCD scherm, aanraak gebeuren, het omhulsel, knopjes, chrome randen.

En ze hebben ook een witte case:
Afbeeldingslocatie: http://cnn.cn/shop/images/IMG_3955_thumb_200x200.JPG

Wie vind hem mooi en bestelt hem gelijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zojuist (geprobeerd) de pagepool aan te passen.
Maar als ik de backup file uitvoer op de computer krijg ik geen backup.nb
als ik daarna de pagepool.bat uitvoer zie ik later ook niks??

Hoe zit dit?

Niek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeeT_At_Touch
  • Laatst online: 11-08 13:42
vacuumcleaner schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 10:20:
[...]

Iets anders, ik ben voor een Touch Cradle aan het kijken, ik kan er echter maar enkele online vinden:

Bij Expansys a €34,95 (inclusief verzendkosten) en bij Pdashop (tijdelijk uitverkocht) voor €28,- (exclusief verzendkosten):
[afbeelding]

Ik vind het model tamelijk fors. Weet iemand een "brick & mortar" winkel waar hij te halen is en/of een minder fors model?

Zullen ongetwijfeld van dezelfde Chinese band rollen.
Gevonden op ebaY

USB Cradle Dock for HTC Touch P3450 Xda Nova Dopod S1

Omgerekend EUR 14,85.
Verzendkosten meegerekend. EUR 22,20

Afbeeldingslocatie: http://www.kidultgarden.com/otakupark/battery/touchcradle

En een slankere versie: EUR 22,95 (3,50 v.k.)

http://www.phonepartners.com/images/ppw/big/8867.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door TeeT_At_Touch op 06-11-2007 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-09 22:20
TeeT_At_Touch schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 20:53:
[...]

Gevonden op ebaY

USB Cradle Dock for HTC Touch P3450 Xda Nova Dopod S1

Omgerekend EUR 14,85.
Verzendkosten meegerekend. EUR 22,20

[afbeelding]
Tnx vor je hulp, ben inmiddels aanbeland bij de shop van Brando. Hier kost het dock $20,- en er worden geen verzendkosten gerekend volgens erreen, dus dat is €14,- in totaal :)

Moet alleen wel een paypal account hebben en die heb ik niet, ben nog aan het twijfelen om dat alleen voor deze aanschaf aan te vragen.

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeeT_At_Touch
vacuumcleaner schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 20:58:
[...]

Moet alleen wel een paypal account hebben en die heb ik niet, ben nog aan het twijfelen om dat alleen voor deze aanschaf aan te vragen.
same here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erreen
  • Laatst online: 28-09-2021
vacuumcleaner schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 20:58:
[...]

Tnx vor je hulp, ben inmiddels aanbeland bij de shop van Brando. Hier kost het dock $20,- en er worden geen verzendkosten gerekend volgens erreen, dus dat is €14,- in totaal :)

Hoeft geen Paypal account aan te maken, die andere optie kiezen en met creditcard betalen _/-\o_

Oja, ik heb ereen besteld met usb én netadapter oplader. Deze zijn niet op ebay te vinden. (of ik heb niet goed genoeg gekeken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Paypal is handig, hoor. Ik heb het ook ooit voor één aanschaf genomen, maar gebruik het nu heel vaak voor webaankopen. Het werkt supersnel, is betrouwbaar én je hoeft niet overal meer je creditcardgegevens achter te laten.

... tot zover deze commercial voor PayPal :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Xurk: PocketDivXEncoder gebruikte ik al om gedownloade bestanden om te zetten voor de Touch, maar... hiermee kun je toch niet een hele DVD in één keer op je Touch zetten? Volgens mij maakt hij er dan eens stuk of 8 aparte bestandjes van. OK, dat is niet gek, maar het is nog niet helemaal wat ik zoek.
Of is er een truc om er toch één bestand van te maken, die ik over het hoofd zie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
erreen schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 21:07:
[...]

Hoeft geen Paypal account aan te maken, die andere optie kiezen en met creditcard betalen _/-\o_

Oja, ik heb ereen besteld met usb én netadapter oplader. Deze zijn niet op ebay te vinden. (of ik heb niet goed genoeg gekeken)
Net de Brando cradle met battery lader + extra batterij besteld. :)

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeeT_At_Touch
vacuumcleaner schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 21:27:
[...]

Net de Brando cradle met battery lader + extra batterij besteld. :)
Niet meteen een screenprotector mee besteld ? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
TeeT_At_Touch schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 21:45:
[...]

Niet meteen een screenprotector mee besteld ? 8)7
Had ik nog liggen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisdekloris
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14:24
Ik wil graag mijn Voice Commander koppelen aan mijn Headset knopje. weet iemand hoe ik dat instel?

Tierelier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xurk

Xurk

Burnside

Verwijderd schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 21:11:
@Xurk: PocketDivXEncoder gebruikte ik al om gedownloade bestanden om te zetten voor de Touch, maar... hiermee kun je toch niet een hele DVD in één keer op je Touch zetten? Volgens mij maakt hij er dan eens stuk of 8 aparte bestandjes van. OK, dat is niet gek, maar het is nog niet helemaal wat ik zoek.
Of is er een truc om er toch één bestand van te maken, die ik over het hoofd zie?
Oh sorry, mijn fout :) Ik ging er vanuit dat je een DVD rip bedoelde... ikzelf heb geen ervaring met het rechtstreeks omzetten van een DVD voor de Touch, misschien weet iemand anders er meer van?

Mitsubishi Trium Galaxy - Nokia 3330 - Nokia 3510 - Motorola V525 - Samsung E730 - HTC Touch - HTC Touch HD - HTC Desire - HTC Sensation - HTC One X+ - LG Nexus 5 - LG Nexus 5X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
Xurk schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 22:14:
[...]

Oh sorry, mijn fout :) Ik ging er vanuit dat je een DVD rip bedoelde... ikzelf heb geen ervaring met het rechtstreeks omzetten van een DVD voor de Touch, misschien weet iemand anders er meer van?
zoals ik eerder al zei:

SPB Mobile DVD

Hoe werkt het?
  1. Stop DVD in DVDrom-speler
  2. Kies Convert DVD for Mobile Device
  3. Start in het dvdmenu de film
  4. Kies locatie voor film: computer of rechtstreeks op je Touch (via ActiveSync)
  5. Klaar
Hoe makkelijk wil je het hebben? :9

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou graag willen kijken of de Touch+PocketCM Keyboard mij bevalt.
Helaas is het niet mogelijk om, als een winkel de Touch al heeft liggen, er CAB's op te installeren.

Ik zou daarom willen vragen of er iemand in de buurt van Lelystad of Hoofddorp woont die deze combinatie gebruikt waarbij ik het even zou mogen proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _avalanche_
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-09 21:52
Is het mogelijk om sneller data over te kopieeren, via active sync gaat het allemaal erg traag, en vaak moeten mp3s worden omgezet wat al helemaal lang duurt bij bestanden van soms meer dan 200mb :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
_avalanche_ schreef op woensdag 07 november 2007 @ 11:01:
Is het mogelijk om sneller data over te kopieeren, via active sync gaat het allemaal erg traag, en vaak moeten mp3s worden omgezet wat al helemaal lang duurt bij bestanden van soms meer dan 200mb :|
gewoon een cardreader gebruiken (+-€ 7,50)

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
  • Laatst online: 15:41

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Verwijderd schreef op woensdag 07 november 2007 @ 10:54:
Ik zou graag willen kijken of de Touch+PocketCM Keyboard mij bevalt.
Helaas is het niet mogelijk om, als een winkel de Touch al heeft liggen, er CAB's op te installeren.

Ik zou daarom willen vragen of er iemand in de buurt van Lelystad of Hoofddorp woont die deze combinatie gebruikt waarbij ik het even zou mogen proberen.
Ik zou ff wachten tot het HTC Keyboard met nederlandstalig woordenboek uitkomt. Dat is een officieel product van HTC, heeft dezelfde skin als de touch en is ook geen betaversie meer. Ik gok dat zodra die uit is de meesten hier PocketCM Keyboard links laten liggen.

[ Voor 6% gewijzigd door DeNachtwacht op 07-11-2007 11:19 ]

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Wie heeft het hier voor elkaar gekregen de Home 2.0 plugin goed op de touch te installeren? Als ik hem installeer mbv een cab wordt de originele 1.0 versie gewist en wordt daarvoor in de plaats 1.5 gedetecteerd door HHC. Maar mooi niet dat ik 2.0 aan de praat krijg. Iemand een idee hoe ik dat moet doen?

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinze
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-09 11:28
HetWonder schreef op woensdag 07 november 2007 @ 11:18:
[...]

Ik zou ff wachten tot het HTC Keyboard met nederlandstalig woordenboek uitkomt. Dat is een officieel product van HTC, heeft dezelfde skin als de touch en is ook geen betaversie meer. Ik gok dat zodra die uit is de meesten hier PocketCM Keyboard links laten liggen.
Is er al bevestigd dat die uitkomt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

sinds enkele dagen ben ik eigenaar van een htc touch(nederlandse versie). Bij mijn eerste wifi-connectie heb ik messenger opgestart en deze werkte perfect. Na de synchronisatie had ik toegang tot mijn mails en zag ik de online contacten. Nu zit ik met het volgende probleem, als het een probleem is natuurlijk...telkens wanneer ik de htc aanzet en ik wil (na internetconnectie) mij aanmelden in messenger dan zie ik geen enkele online contact terwijl er wel degelijk online zijn en al mijn contacten staan nog steeds onaangepast in mijn contactenlijst van de htc.
Dus dacht ik , ik zal eens een synchronisatie doen die voorhanden is bij de windows live, deze verloopt zonder fouten tot ik aan mijn contacten kom, dan stopt hij en geeft hij een foutmelding dat hij mijn contacten niet kan synchroniseren. Nu ik heb er iets op gevonden maar ik vind het vevelend om te doen, telkens vooraleer ik voor de eerste keer aanmeld verander ik van account en geeft ik opnieuw mijn gegevens in, hij synchroniseert opnieuw(zonder fout en met de contacten die er eigenlijk al/nog staan in de lijst) en dan zie ik wel de contacten online. Dan mag ik zoveel keer aanmelden als afmelden en is er geen probleem, maar ik als ik de htc uitschakel en weer aanschakel dan mag ik weer beginnen...

Heeft er iemand een idee wat er vekeerd loopt of wat ik verkeerd doe?

ps: bij de synchronisatieinstellingen heb ik alles aangevinkt behalve de windows live search bar en al mijn hotmail contacten staan op de sim buiten 1 waarvan hij zegt dat de naam te lang is wat ik eigenlijk niet goed begrijp want er staan contacten op waarvan de naam langer is.

groeten,
cekes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TifKag
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-07 10:06
Verwijderd schreef op woensdag 07 november 2007 @ 13:40:
Heeft er iemand een idee wat er vekeerd loopt of wat ik verkeerd doe?
Begin niet meteen in het wilde weg vragen te stellen.............maar lees eerst de startpost (punt 6) of gebruik de zoekfunctie (Daar is hij voor) >:)

[ Voor 7% gewijzigd door TifKag op 07-11-2007 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Hmm. hoe vervang ik het weatherdinges bestand? ik krijg steeds de melding dat het bestand niet vervangen kan worden omdat het in gebruik is, logisch.. Maar voor zover ik weet kun je dat programma niet uitschakelen :?

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TifKag
Spike_wolf schreef op woensdag 07 november 2007 @ 14:58:
Hmm. hoe vervang ik het weatherdinges bestand? ik krijg steeds de melding dat het bestand niet vervangen kan worden omdat het in gebruik is, logisch.. Maar voor zover ik weet kun je dat programma niet uitschakelen :?
Met de stylus in Total commander voor WM op het bestand klikken en vasthouden, kies dan eigenschappen, en kijk of read only uit staat.
Dan kun je via Total Commander voor WM het bestand wijzigen, en weer opslaan.

Ik heb op die manier de touch van mij, mijn zoon, en die van een collega aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Als ik met Total Commander de status van Read Only af haal word de toegang nogsteeds geblokkeerd :/

Opgelost, thanks :) Hoewel, het bestand is aangepast, maar hoe verander ik nu naar een andere stad? :$

[ Voor 36% gewijzigd door Spike_wolf op 07-11-2007 15:50 ]

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TifKag
Spike_wolf schreef op woensdag 07 november 2007 @ 15:39:
Als ik met Total Commander de status van Read Only af haal word de toegang nogsteeds geblokkeerd :/

Opgelost, thanks :) Hoewel, het bestand is aangepast, maar hoe verander ik nu naar een andere stad? :$
Klik in het homescherm OP de stad, dan krijg je een lijst met steden te zien.

Staat trouwens in de gebruiksaanwijzing (Pagina 28 bij de originele touch)

[ Voor 3% gewijzigd door TifKag op 07-11-2007 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Hm, ja, dat leek me het meest logische inderdaad, maar dat doet hier helemaal niks :/

Nog wat leuks.. vanmiddag eens MSN opgestart op de touch.. heeft ie al m'n MSN contact personen (alle 90+) in m'n contact lijst gegooid, maar geen van die hebben een telefoon nummer, en ik heb er ook geen behoefte aan om die in m'n telefoon te hebben staan, dus ben ik een tijd bezig geweest die er allemaal weer uit te gooien (nadat ik msn had afgemeld en afgesloten).
Start ik net MSN op op m'n PC.. heeft die al die contact personen ook daar weg gemieterd :X :X

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11:23
Heel af en toe heb ik last van het feit dat de Touch mijn 9 voorkeurpersonen uit de cube verliest. Deze worden dan gereset ofzo. Ik moet ze dan opnieuw invoeren. Iemand anders hier ook last van?

Tevens heb ik op m'n blog een lijst gemaakt van m'n gebruikte tools, misschien dat iemand er iets aan heeft! Ik heb de Touch nu een maand of twee en ik kan niet anders zeggen dan dat het een fantastisch apparaat is! Mede door GOT is hij nu helemaal naar mijn smaak!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TifKag
Spike_wolf schreef op woensdag 07 november 2007 @ 16:21:
Hm, ja, dat leek me het meest logische inderdaad, maar dat doet hier helemaal niks :/

Nog wat leuks.. vanmiddag eens MSN opgestart op de touch.. heeft ie al m'n MSN contact personen (alle 90+) in m'n contact lijst gegooid, maar geen van die hebben een telefoon nummer, en ik heb er ook geen behoefte aan om die in m'n telefoon te hebben staan, dus ben ik een tijd bezig geweest die er allemaal weer uit te gooien (nadat ik msn had afgemeld en afgesloten).
Start ik net MSN op op m'n PC.. heeft die al die contact personen ook daar weg gemieterd :X :X
Sorry hoor..........Eigen schuld, moet je je maar eerst even inlezen :) :)
Staat duidelijk in de startpost (punt 5 en 6)

Lees ook even door het forum van XDA-Developers heen, daar zijn de meeste eigenaardigheden van de Touch wel eens langsgekomen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
Spike_wolf schreef op woensdag 07 november 2007 @ 16:21:

echt man...

RTFSP oftewel
Read The Freakin' Start Post!!!

sorry, maar met 7605 berichten op je naam...

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

funk-e schreef op woensdag 07 november 2007 @ 16:28:
[...]

echt man...

RTFSP oftewel
Read The Freakin' Start Post!!!

sorry, maar met 7605 berichten op je naam...
Nja, dan heb ik wel veel post op m'n naam staan, bet betekend niet gelijk dat ik een expert ben in Windows Mobile devices ;)
De SP heb ik gelezen, meerdere keren, niks kunnen vinden over het slopen van een knopje...
En de rest over MSN was meer frustratie (hence dat er geen vraag in gevormd is) over een ontzettend domme functie :X

Wat betreft punt 5 en 6 in de TS, punt 5 heb ik overheen gelezen, mede ook omdat ik totaal niet van plan was MSN ooit te gebruiken.. uit nieuwschierigheid toch eens gedaan.. nou ja, no big deal.
Punt 6 is niet relavant, omdat mensen gewoon online zijn in m'n MSN.. maar de mensen die ik op m'n telefoon verwijderd heb (toen MSN al lang afgemeld en afgesloten was) ijn gewoon verdwenen uit m'n lijst, en daar heb ik verder geen waarschuwingen over gezien ;)

[ Voor 28% gewijzigd door Spike_wolf op 07-11-2007 16:37 ]

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 20:36
nvm....

[ Voor 97% gewijzigd door T7D_Sneezy op 07-11-2007 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-09 22:40
Spike_wolf schreef op woensdag 07 november 2007 @ 16:33:
[...]

Nja, dan heb ik wel veel post op m'n naam staan, bet betekend niet gelijk dat ik een expert ben in Windows Mobile devices ;)
De SP heb ik gelezen, meerdere keren, niks kunnen vinden over het slopen van een knopje...
En de rest over MSN was meer frustratie (hence dat er geen vraag in gevormd is) over een ontzettend domme functie :X

Wat betreft punt 5 en 6 in de TS, punt 5 heb ik overheen gelezen, mede ook omdat ik totaal niet van plan was MSN ooit te gebruiken.. uit nieuwschierigheid toch eens gedaan.. nou ja, no big deal.
Punt 6 is niet relavant, omdat mensen gewoon online zijn in m'n MSN.. maar de mensen die ik op m'n telefoon verwijderd heb (toen MSN al lang afgemeld en afgesloten was) ijn gewoon verdwenen uit m'n lijst, en daar heb ik verder geen waarschuwingen over gezien ;)
Ik was ermee bezig (het verwijderen) toen ik dat ook las. Dat je contactpersonen ook uit msn worden verwijderd. Als de wiedeweerga aangemeld op de pc, en gelukkig geen problemen gehad, maar heb gelijk om probs te voorkomen backup gemaakt van mn contactenlijst via msn!

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Shailesh schreef op woensdag 07 november 2007 @ 18:26:
[...]

Ik was ermee bezig (het verwijderen) toen ik dat ook las. Dat je contactpersonen ook uit msn worden verwijderd. Als de wiedeweerga aangemeld op de pc, en gelukkig geen problemen gehad, maar heb gelijk om probs te voorkomen backup gemaakt van mn contactenlijst via msn!
Lucky you :P
Ik ben ze gewoon kwijt :+ Leuke is dat ik die mail adressen dus niet uit m'n kop weet.. nou ja, het was toch al eens hoogtijd om die lijst eens op te ruimen :P

Heeft niemand hier een leuke gratis Sudoku versie ofzo? kan op t net alleen betaalde vinden :/

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over 1 dag verloopt mijn virusscanner.....Hebben jullie alternatieven? Of doen jullie het zonder virusscanner?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hutmannetje
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 12-09 16:43
ik wil binnenkort ook waarschijnlijk de touch halen, maar zit te twijfelen tussen deze en de sony ericson k850i.
trilt deze nog een beetje hard, zodat je het voelt? want dit is voor mij even belangrijk. En als je deze in je broekzak hebt, beschadigt deze niet zo snel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hutmannetje schreef op woensdag 07 november 2007 @ 19:41:
ik wil binnenkort ook waarschijnlijk de touch halen, maar zit te twijfelen tussen deze en de sony ericson k850i.
trilt deze nog een beetje hard, zodat je het voelt? want dit is voor mij even belangrijk. En als je deze in je broekzak hebt, beschadigt deze niet zo snel?
Hij trilt wel vrij goed, maar als je de 'pouch' om je Touch hebt zitten voel je dit niet zo heel goed.
En Het toestel beschadigt niet zo snel hoor, vooral niet met de 'pouch' eromheen.

Ik heb het toestel nu 3 weken en ik ben zeer tevreden, ik zal hem zeker kopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
Spike_wolf schreef op woensdag 07 november 2007 @ 18:27:
[...]

Ik ben ze gewoon kwijt :+ Leuke is dat ik die mail adressen dus niet uit m'n kop weet.. nou ja, het was toch al eens hoogtijd om die lijst eens op te ruimen :P

Heeft niemand hier een leuke gratis Sudoku versie ofzo? kan op t net alleen betaalde vinden :/
zoek eens naar sudoku in dit topic

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ook al een aantal weken een trotse eigennaar van de HTC Touch. :)

Maar waar ik me nog al aan irriteerde was de cube. Zoals jullie mede HTC Touch eigennaren ook wel weten kun je met een simpele ''touch'' beweging je Cube naar voren halen.
En aangezien ik veel de Picsel browser gebruik voor het surfen, gebruik je dezelfde (ik althans) touch beweging om pagina's naar boven te scrollen.
Hier een kleine howto hoe je de Cube compleet kunt disablen. Uiteraard op eigen risico ;)

Zoals HetWonder al eerder aangaf in de ''Tien tips voor een teringsnelle touch'' tutorial moet je als je de cube niet automatisch mee wilt laten opstarten het bestandje MediaHubMini uit het mapje /Windows/Opstarten verwijderen. Heel fijn natuurlijk, aangezien nog al wat ram scheelt. :) Dus verwijder die Hap ;)
Maar zo gou je met je vingers op het scherm naar boven scrolt wordt alsnog de Cube opgestart, en krijg je alsnog de Cube in beeld.
Hiervoor moet je een aantal dingen aanpassen in het Register om dit te voorkomen.
Ga naar HKEY_LOCAL_MACHINE/Software/Oem/TFLOSetting en zet de EnableCube en Enable Scroll op de 0 waarde. Dan houdt dus in dat je Cube compleet uitzet.
Even je HTC soft-resetten, en als het goed is heb je dan een HTC touch zonder Cube. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nog een ander vraagje:

Ik kan dus via dat programma "Batterystatus" de batterij aflezen hoe vol die is op mijn todayscherm, maar helemaal bovenaan staat ook nog de orginele batterijstatus.
Kan ik deze van het scherm laten verdwijnen, want het is nu natuurlijk dubbelop. Dus de orginele laten verdwijnen !!
Bedankt voor de reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xurk

Xurk

Burnside

Tijdens het surfen vandaag zag ik de melding dat Opera Mini 4 nu een final heeft, dus heb ik de upgrade gedaan. Nu heb ik in mijn Midlet Manager zowel "Opera Mini 4" als "Opera Mini 4 beta 3" staan, maar ik zie in de Manager noch in "Instellingen >> Systeem >> Programma's verwijderen" staan hoe je die beta dan kan verwijderen, aangezien het een beetje teveel van het goede is [qua geheugen en ruimte] om twee keer Opera op mijn Touch te hebben staan ;)

Iemand een idee hoe je iets wat in de Midlet Manager staat kan verwijderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambr0
  • Laatst online: 29-08 14:25
Is de Touch handig te gebruiken als mp3-speler? Moet het scherm in je zak aan blijven staan als je mp3tjes afspeelt (dit las ik ergens)? En kun je het volume aanpassen zonder naar je mp3-speler programma te gaan? Zit er dus een volumeknopje op de zijkant of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jossie67
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 13-09 15:05
gambr0 schreef op woensdag 07 november 2007 @ 22:45:
Is de Touch handig te gebruiken als mp3-speler? Moet het scherm in je zak aan blijven staan als je mp3tjes afspeelt (dit las ik ergens)? En kun je het volume aanpassen zonder naar je mp3-speler programma te gaan? Zit er dus een volumeknopje op de zijkant of niet?
Ik doe niks anders, 6GB kaart erin, A2DP, headset erbij. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambr0
  • Laatst online: 29-08 14:25
jossie67 schreef op woensdag 07 november 2007 @ 22:54:
[...]

Ik doe niks anders, 6GB kaart erin, A2DP, headset erbij. ;)
Dus je zet je scherm dan gewoon uit? Muziek gaat dan gewoon door? En tot hoe groot kunnen er kaartjes in? 8 GB?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb deel 1 tot en met 3 bijna in zijn geheel gelezen en ben erg onder de indruk geraakt door deze telefoon.

Schitterende review!

Ik zit alleen met een vraagje. Ik heb zelf een Orange abonnement met een Orange World internet acces. Zoals jullie misschien wel weten mag je maar 25 mb gebruiken om te internetten per maand. Ik lees hier allemaal leuke dingen over het weer ophalen en dergelijke, maar hoe zit dat dan als ik Orange World heb. Kan ik op een of andere manier dit uitzetten zodat ik niet per ongeluk op internet kom via Orange World zodat ik een rekening van $$$ krijg? Wat raden jullie mij daarbij aan?

Ik wil echter wel thuis internetten via het draadloos netwerk wat wij hebben liggen. Is dat wel mogelijk dat je via dit internet in plaats van via Orange World. Ik ben erg bang om flink te moeten betalen per maand door het gebruik van Orange World waar ik zelf geen erg in heb gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xurk

Xurk

Burnside

Het makkelijkste is om het programma NoGPRS te gebruiken [staat geloof ik wel een aantal keer eerder al ergens in deze reeks vermeld], dan kun je Internet naar hartelust aan- en uitzetten zodat je telefoon alleen op Internet gaat wanneer jij dat zelf wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joeltje
  • Niet online
Of je haalt alle instellingen weg, maar als je dan wel je GPRS nodig hebt, moet je de Netwerk Wizard draaien. Installeer iig de Battery Status Beta, dan kun je bij houden hoeveel MB je al hebt gebruikt, weet je ook waar je aan toe bent.

Mijn issue met IMAP mail is nog steeds niet opgelost helaas...

Ik heb niets te melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*O* Heb me Igo Stowaway Mouse en keyboard binnen ! *O*

Werkt echt super En mega grappig een mousepointer op me 2,8 inch schermpje !
Met keyboard kan je gewoon lekker chatten etc Net zo snel als thuis dus echt
SUPER !!! maar wel prijzig met ze 100 pleurie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
Verwijderd schreef op donderdag 08 november 2007 @ 09:09:
*O* Heb me Igo Stowaway Mouse en keyboard binnen ! *O*

Werkt echt super En mega grappig een mousepointer op me 2,8 inch schermpje !
Met keyboard kan je gewoon lekker chatten etc Net zo snel als thuis dus echt
SUPER !!! maar wel prijzig met ze 100 pleurie
Ik vind de prijs wel ok. Muis lijkt me een beetje onnodig, maar een BT-toetsenbord voor € 50,- vind ik wel aantrekkelijk. Heb je het besteld bij expansys?

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11:23
[Overdreven]
Misschien kun je een laptop aanschaffen, daar zit ook een volwaardig toetsenbord bij ;).
[/Overdreven]

[ Voor 6% gewijzigd door smeerbartje op 08-11-2007 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

HetWonder schreef op woensdag 07 november 2007 @ 12:51:
Wie heeft het hier voor elkaar gekregen de Home 2.0 plugin goed op de touch te installeren? Als ik hem installeer mbv een cab wordt de originele 1.0 versie gewist en wordt daarvoor in de plaats 1.5 gedetecteerd door HHC. Maar mooi niet dat ik 2.0 aan de praat krijg. Iemand een idee hoe ik dat moet doen?
Is er dan niemand die de HTC Home Plugin versie 2.0 aan de praat heeft gekregen?

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jossie67
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 13-09 15:05
gambr0 schreef op woensdag 07 november 2007 @ 23:48:
[...]

Dus je zet je scherm dan gewoon uit? Muziek gaat dan gewoon door? En tot hoe groot kunnen er kaartjes in? 8 GB?
Yep, het scherm gaat gewoon uit, volgens mij bestaan er geen 8GB kaartje, maar volgens mij ondersteund WM6 maximaal 32GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HetWonder schreef op donderdag 08 november 2007 @ 10:19:
[...]

Is er dan niemand die de HTC Home Plugin versie 2.0 aan de praat heeft gekregen?
Jawel, maar inderdaad niet in combinatie met HHC op een originele ROM, zoals ik ervaren heb. Echter, ik heb nu de "Blue Touch ROM 2.20.707.1B WWE (Build 18508) (4MB Pagepool) Version 1.21" geflashd en daarop werkt deze combi prima!

Maar misschien is de taal (NLD i.p.v. WWE, World Wide English) "gewoon" het probleem? :?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2007 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ione
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Ik gebruik zelf GsPlayer. Bevalt prima. Je kan ook knoppen toewijzen aan acties. Bijv afspelen/Stop/Volume. Scherm gaat gewoon uit en andere toetsen zijn gelockt.

http://hp.vector.co.jp/authors/VA032810/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
jossie67 schreef op donderdag 08 november 2007 @ 11:02:
[...]

Yep, het scherm gaat gewoon uit, volgens mij bestaan er geen 8GB kaartje
deze bestaan al wel, maar zijn zeer moeilijk leverbaar.
prijzen liggen rond de € 80

Ik ben bezig om een partij te kopen, maar het wil nog niet echt vlotten.

[ Voor 11% gewijzigd door funk-e op 08-11-2007 11:31 ]

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xurk schreef op donderdag 08 november 2007 @ 01:43:
Het makkelijkste is om het programma NoGPRS te gebruiken [staat geloof ik wel een aantal keer eerder al ergens in deze reeks vermeld], dan kun je Internet naar hartelust aan- en uitzetten zodat je telefoon alleen op Internet gaat wanneer jij dat zelf wil.
En als ik dan op internet wil met het draadloos netwerk wat hier thuis ligt. Gaat hij dan eerst een GPRS verbinding zoeken? En kun je precies zien waarmee je verbonden bent? Orange World of netwerkverbinding thuis?

Meer mensen met Orange World? Hoe doen jullie dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
HetWonder schreef op donderdag 08 november 2007 @ 10:19:
[...]

Ja, aan de praat gekregen, ik had er ook last van dat die 2.0 plugin als 1.5 werd gezien.
(Kon daarom ook geen icoontjes selecteren in HHC)

'k Heb gelijk even de NL 0413 landcode in de setup gezet, dan hoef je in HHC niet meer in te stellen dat je een DUTCH rom hebt voordat je de plugin te zien krijgt.
(Heb je een EN rom, dan moet je dat wel eerst even instellen)

Hier te downloaden.
Verwijderd schreef op donderdag 08 november 2007 @ 12:07:
[...]

En als ik dan op internet wil met het draadloos netwerk wat hier thuis ligt. Gaat hij dan eerst een GPRS verbinding zoeken? En kun je precies zien waarmee je verbonden bent? Orange World of netwerkverbinding thuis?

Meer mensen met Orange World? Hoe doen jullie dit?
Je hebt een prima tip gekregen, gewoon dat nodata tooltje installeren, en die GPRS verbinding tijdelijk uitschakelen, dan kan je veilig aan de gang gaan met je wifi verbinding. Eerst zelf prutsen, dan pas vragen stellen.
Verwijderd schreef op woensdag 07 november 2007 @ 19:20:
Over 1 dag verloopt mijn virusscanner.....Hebben jullie alternatieven? Of doen jullie het zonder virusscanner?
Zonder
smeerbartje schreef op donderdag 08 november 2007 @ 09:49:
[Overdreven]
Misschien kun je een laptop aanschaffen, daar zit ook een volwaardig toetsenbord bij ;).
[/Overdreven]
Ik heb ook een bluetooth toetsenbord, en als ik even snel wil notuleren of een email versturen, vind ik juist een laptop overdreven.
Om voor de verandering maar eens gewoon antwoord op je vraag te geven.
Het scherm kan uit en Ja er zit een volumeknopje op de zijkant.
jossie67 schreef op donderdag 08 november 2007 @ 11:02:
[...]

Yep, het scherm gaat gewoon uit, volgens mij bestaan er geen 8GB kaartje, maar volgens mij ondersteund WM6 maximaal 32GB
Heeft niets met WM6 te maken, maar de touch ondersteund idd max 32GB.
8 gig kaartje bestaat wel.
Spike_wolf schreef op woensdag 07 november 2007 @ 18:27:
[...]

Even de search functie gebruiken, in dit topic is al een link gegeven naar een gratis Sudoku
hutmannetje schreef op woensdag 07 november 2007 @ 19:41:
Als je echt lomp genoeg bent, sloop je hem vanzelf, niemand kan je hier de garantie geven dat jij je toestel niet sloopt.
De touch heeft wel een stuk minder knoppen om stof te verzamelen / te slopen ;)
Ik voel hem prima trillen.

[ Voor 76% gewijzigd door Chris.nl op 08-11-2007 19:45 . Reden: Wellicht. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Je hebt een prima tip gekregen, gewoon dat nodata tooltje installeren, en die GPRS verbinding tijdelijk uitschakelen, dan kan je veilig aan de gang gaan met je wifi verbinding. Eerst zelf prutsen, dan pas vragen stellen.

[...]

Zoals je misschien wel hebt gelezen heb ik de telefoon nog niet. Ik ben research aan het doen naar wat voor mij een ideale telefoon is. Als ik op geen enkele manier het internet makkelijk kan uitzetten (gprs), dan kies ik voor een andere. Ik kan dus helemaal niet prutsen! Dat kan ik pas over een aantal weken!

Zou 25 mb genoeg zijn om altijd je weer te updaten enzo of kom je daar snel overheen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 08 november 2007 @ 12:34:
Zou 25 mb genoeg zijn om altijd je weer te updaten enzo of kom je daar snel overheen?
Als je rustig aan doet heb je echt genoeg aan 25 mb.
Kan je vrolijk weer laten updaten, en om het uur (of vaker) je email laten checken via gprs.

Pas als je zwaar gaat surfen kom je over je 25 mb.

Er zijn tooltjes om je gebruik in de gaten te houden, en als je dan aan het eind van je 25mb nog een stukje maand over hebt, zet je gprs gewoon uit via dat tooltje. Succes met je research, maar als je nog meer vragen gaat stellen in dit topic overtuigen we je toch wel :9~

[ Voor 33% gewijzigd door Chris.nl op 08-11-2007 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor de info! Nog 2 kleine vraagjes. Kan ik zien met welke verbinding ik internet heb. Dus als ik thuis ben wil ik op mijn draadloos netwerk internetten en niet met de gprs. Kan ik dat dan makkelijk instellen en kan ik zien, ergens bovenin, met welke verbinding ik aan het internetten ben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
Verwijderd schreef op donderdag 08 november 2007 @ 12:53:
Bedankt voor de info! Nog 2 kleine vraagjes. Kan ik zien met welke verbinding ik internet heb. Dus als ik thuis ben wil ik op mijn draadloos netwerk internetten en niet met de gprs. Kan ik dat dan makkelijk instellen en kan ik zien, ergens bovenin, met welke verbinding ik aan het internetten ben?
ja dat kun je goed zien:

Afbeeldingslocatie: http://www.ministryoftype.co.uk/images/files/wm-6.jpg

plaatje linksboven:
WiFi is aan (antenne met pijltjes)
GPRS is aan (G-icoontje boven bereik)
Waarschijnlijk internet je dan al via wifi, maar om er zeker van te zijn klik je dan op het Gtje en kies je: verbinding verbreken

plaatje rechtsboven:
WiFi is aan (antenne met pijltjes)
GPRS is uit (G-icoontje is verdwenen)

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 08 november 2007 @ 12:53:
Ja natuurlijk !! Dat is standaard al zo ingesteld...
Als je via wifi even slecht signaal hebt kan ie automatisch overschakelen naar GPRS (als je die niet tijdelijk uitgeschakeld hebt), maar dat zie je dan gebeuren.

-edit-
- oe, funk was me net voor met de plaatjes -

[ Voor 4% gewijzigd door Chris.nl op 08-11-2007 20:30 . Reden: spraakwater ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okee bedankt. Ja ik ben altijd erg bang dat ik per ongeluk op gprs zit zonder dat ik het weet, en dat ik dan na een maand ineens $$$ moet gaan betalen. 25 mb klinkt namelijk niet erg veel om alles te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Laatst online: 13-09 17:02
Verwijderd schreef op donderdag 08 november 2007 @ 13:05:
Okee bedankt. Ja ik ben altijd erg bang dat ik per ongeluk op gprs zit zonder dat ik het weet, en dat ik dan na een maand ineens $$$ moet gaan betalen. 25 mb klinkt namelijk niet erg veel om alles te doen.
Dat heb ik dus gehad. "Mocht" ik 93 Euro aftikken aan Vodafone omdat mijn contractverlenging pas een maand later inging dan dat ik mijn contractsverlenging ondertekend heb en kreeg meteen het toestel mee en ik heb in die maand dus ge-internet op mijn Touch.

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Svennie schreef op donderdag 08 november 2007 @ 13:25:
[...]

Dat heb ik dus gehad. "Mocht" ik 93 Euro aftikken aan Vodafone omdat mijn contractverlenging pas een maand later inging dan dat ik mijn contractsverlenging ondertekend heb en kreeg meteen het toestel mee en ik heb in die maand dus ge-internet op mijn Touch.
Ging dat geheel perongeluk of had je ook echt veel geinternet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waarschijnlijk heb ik het wiel opnieuw uitgevonden en is het oud nieuws, maar mocht je ipv de suffe geluidjes bij meldingen een mp3tje of gedeelte daarvan als sms-toon (of herinnering, etc) willen moet je even het volgende doen:

Kies je mp3tje of geluid wat je wil en sla hem op als ringtone (makkelijk via de htc audiomanager), kopieer hem vervolgens met totalcommander oid (met verkenner werkt het niet), vanuit de map rings (in de windowsfolder) naar de windowsfolder zelf, en vervolgens kun je hem kiezen als sms geluid.

gr brainz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
Verwijderd schreef op donderdag 08 november 2007 @ 13:28:
[...]

Ging dat geheel perongeluk of had je ook echt veel geinternet?
Dat internet was niet per ongeluk, heb hyves gebruikt, nu.nl, voetbaluitslagen opgezocht, HHC zaken laten downloaden. Ben ook ruim binnen de 50MB marge die VF hanteert gebleven, alleen mijn internet Blox was nog niet actief dus mocht ik elk bitje betalen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TifKag
Verwijderd schreef op donderdag 08 november 2007 @ 14:44:
waarschijnlijk heb ik het wiel opnieuw uitgevonden en is het oud nieuws, maar mocht je ipv de suffe geluidjes bij meldingen een mp3tje of gedeelte daarvan als sms-toon (of herinnering, etc) willen moet je even het volgende doen:

Kies je mp3tje of geluid wat je wil en sla hem op als ringtone (makkelijk via de htc audiomanager), kopieer hem vervolgens met totalcommander oid (met verkenner werkt het niet), vanuit de map rings (in de windowsfolder) naar de windowsfolder zelf, en vervolgens kun je hem kiezen als sms geluid.

gr brainz
Is het niet mogelijk om gewoon een zootje ringtones en SMS deuntjes op je SD te zetten, en daar dan uit te kiezen ?
Opslag op je SD is nu eenmaal groter dan die van je phone !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Svennie schreef op donderdag 08 november 2007 @ 14:45:
[...]

Dat internet was niet per ongeluk, heb hyves gebruikt, nu.nl, voetbaluitslagen opgezocht, HHC zaken laten downloaden. Ben ook ruim binnen de 50MB marge die VF hanteert gebleven, alleen mijn internet Blox was nog niet actief dus mocht ik elk bitje betalen :(
Deed je dit dagelijks vaak, op hyves zitten en zo? Hoeveel MB had je gebruikt dan? had je die programma's die ze hier vermelden voor de Touch niet gedownload?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TifKag
Verwijderd schreef op donderdag 08 november 2007 @ 15:06:
[...]

Deed je dit dagelijks vaak, op hyves zitten en zo? Hoeveel MB had je gebruikt dan? had je die programma's die ze hier vermelden voor de Touch niet gedownload?
Kun je niet beter voor een T-Mobile abbo gaan of zo, dan heb je onbeperkt internet.

Ik dacht dat je vraag nu wel afdoende beantwoord was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
Verwijderd schreef op donderdag 08 november 2007 @ 14:44:

gr brainz
Dit wist ik gedeeltelijk al, maar ik wist dus niet dat er een functie in die audiomanager zat om een mp3 'op maat te snijden' echt super relaxed is dat. Je selecteerd een klein stukje van het nummer als ringtone. Op deze manier neemt hij ook niet zo veel geheugen in op je telefoongeheugen!

Het werkt zo:
  1. Ga naar Start=> Programma's => Audiobeheer
  2. Ga naar Bibliotheek en kies het nummer dat je als ringtone wilt
  3. Het nummer begint te spelen=> Druk op Pauze
  4. Kies: Menu=> Als ringtone instellen
  5. Druk op de linker soft-toets Fijnbesturing
  6. Selecteer het gedeelte van de mp3 dat je als ringtone/wekker wilt hebben door de blauwe pijltjes te verplaatsen (Aantekenen = beginpunt, Aanduiden = eindpunt)
  7. Druk op OK
  8. Melding: De muziektitel wordt bijgesneden. Wilt u toch doorgaan? Kies JA
  9. Kies Opsl. in ringtone-map
Voor wekker zie hierboven de post van Bra1nz

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
TifKag schreef op donderdag 08 november 2007 @ 14:59:
[...]

Is het niet mogelijk om gewoon een zootje ringtones en SMS deuntjes op je SD te zetten, en daar dan uit te kiezen ?
Nee hij kan ringtones alleen lezen vanaf de telefoon, helaas

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
Verwijderd schreef op donderdag 08 november 2007 @ 15:06:
[...]

Op hyves zat ik regelmatig ja, alles is nieuw en leuk en je laat anderen zien hoe het werkt natuurlijk.
Hoeveel MB ik in die tijd verbruikt heb weet ik niet en ik had batterystatus draaien maar alleen om te zorgen dat ik onder de 50 MB zou blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TifKag schreef op donderdag 08 november 2007 @ 14:59:
[...]

zou wel stukken relaxter zijn,maar voorlopig was dit de enige manier die ik kon vinden om een beetje leuke sms tunes te vinden

gr brainz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over het dataverbruik: ik gebruik de Touch zelf behoorlijk veel voor internet en MSN. Dan ga je in een maand al snel boven de 50MB uitkomen. Nu heb ik net met Vodafone gebeld (hebben ook een limiet van 50MB) en zij zeggen dat ik hiervoor GEEN extra kosten krijg aangerekend, zolang mijn verbruik maar over de hele maand verspreid is én zolang het verbruik maar alleen voor de telefoon is.

Ik kan dus wél een extra rekening krijgen als ik m'n telefoon als modem ga gebruiken om films te downloaden. Maar zolang mijn dataverbruik bestaat uit telefoon-gerelateerde zaken lijk ik er geen extra rekening voor te krijgen.

MIsschien is het de moeite om ook eens met Orange te bellen om hierna te informeren? Het zou immers tof zijn als je toch meer dan 50MB per maand kunt gebruiken zonder extra kosten... :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bart_vd
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-02-2023
Krijg mijn Touch niet aan mijn computer gekoppeld. Active Sync 4.5 geinstalled, heeft het even gedaan, viel toen wel al af en toe uit maar na paar minuten of op een random moment deed hij het weer. Nu werkt het sinds gister ineens totaal niet meer. Ook niet op een andere computer waar nog nooit AS op heeft gestaan. Mijn conclusie ligt of aan de touch of aan kabeltje. Iemand enig idee hoe dit op te lossen?

(Heb wel al week Resco erop gehad maar trial was verlopen toen er af gegooid, misschien iets mee te maken?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeeT_At_Touch
Opera Mini Beta 4

Net Opera mini 4 geinstaleerd.
Maar als ik gesloten heb lukt het me niet het weer te starten.
Ik kan het gewoon niet meer vinden.
Niet in 'programma's' en zoeken met verkenner en total commander levert
ook niets op.

Iemand een tip ?

Want dat opera werkt wel lekker.
Zo lekker dat ik het mijn default browser wil maken.
Maar hoe doe je dat ook alweer ?
Is zeker al ergens in het forum besproken, maar als iemand het antwoordt zo bij de
hand heeft... graag.

[ Voor 120% gewijzigd door TeeT_At_Touch op 08-11-2007 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

funk-e schreef op donderdag 08 november 2007 @ 15:20:
[...]
Nee hij kan ringtones alleen lezen vanaf de telefoon, helaas
Ik heb mijn ringtones anders gewoon op mijn SD kaartje staan hoor. Gewoon een mapje aanmaken,die je "Mijn beltonen" noemt en ze daarin zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-09 12:18

TheVMaster

Moderator WOS
Verwijderd schreef op donderdag 08 november 2007 @ 13:05:
Als je even zoekt op GoT dan is er wel een manier om te internetten zonder dat het van je bundel af gaat (zo kun je oa. je mail synchroniseren via Exchange, het weer ophalen en 'gewoon' surfen). Ik verstook zo per maand tussen de 500 en 800 MB aan data zonder dat dit geld kost :+ (en ja..ik gebruik het al zeker een jaar)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
TeeT_At_Touch schreef op donderdag 08 november 2007 @ 18:46:
Opera Mini Beta 4

Net Opera mini 4 geinstaleerd.
Maar als ik gesloten heb lukt het me niet het weer te starten.
Ik kan het gewoon niet meer vinden.
Niet in 'programma's' en zoeken met verkenner en total commander levert
ook niets op.

Iemand een tip ?

Want dat opera werkt wel lekker.
Zo lekker dat ik het mijn default browser wil maken.
Maar hoe doe je dat ook alweer ?
Is zeker al ergens in het forum besproken, maar als iemand het antwoordt zo bij de
hand heeft... graag.
Ik denk dat je opera mini 4 in je java moet zoeken, die opstarten dus.
Linkje maken kan zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeeT_At_Touch
Chris.nl schreef op donderdag 08 november 2007 @ 20:34:
[...]

Ik denk dat je opera mini 4 in je java moet zoeken, die opstarten dus.
Linkje maken kan zo.
En bedankt .... werkt al... d:)b (na wat gepriegel :? )

Want de shortcut moet er zo uitzien, wordt uitgelegd: 30#"\windows\jeodek.exe" -run s1_
Maar het werkte pas nadat ik dat 30# had verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Oe, had je een shortcut gemaakt door een *.Ink bestand in /Windows/Startmenu/Programma's te zetten of had je een shortcut in het register gemaakt? (Voor de cube ofzo?)
Dat maakt wellicht het verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeeT_At_Touch
Chris.nl schreef op donderdag 08 november 2007 @ 22:14:
door een *.Ink bestand in /Windows/Startmenu/Programma's te zetten
dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Ah k.. Bij mij werkt ie alleen met 30# ervoor 8)7
'k Heb de tip ff aangepast.. thnx.
het lijkt af en toe wel of die touches een eigen willetje hebben :+
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Graag ontopic! Discussieren over abonnementen hoort hier niet thuis. Daar zijn andere sites voor.