Geachte tweakers,
Ik zit met een probleem!
Ik heb een tijd geleden een kapotte Amd geleverd gekregen en ik krijg geen garantie van pc platform!
Hier is hoe het inelkaar zit:
Toen ik de processor kreeg wilde ik hem uiteraard gelijk in mijn pc monteren.
Ik haalde me oude processor eruit, en wilde de nieuwe processor erin zetten.
Dit ging echter iets minder soepel dan normaal gesproken. Maar hij viel er daarna wel in.
Nadat ik dacht dat de socket goed bevestigd was heb ik de cooler erop gemonteerd en toen het systeem aangezet. Die viel gelijk uit.
Toen heb ik de processor eruit gehaald en geconstanteerd dat 1 pin los zat.
Nu heb ik hem daarna natuurlijk gelijk terug gestuurd.
Ik verwachte gewoon garantie te krijgen en geen gezeur.
Nu blijkt hun motto te zijn als er iets is met de pinnen dan is het pech voor de klant dan komt het vast door hem!!
Ik krijg nu dus niks terug en heb gewoon net 120€ als wc papier gebruikt!
Mijn vraag is nu, kunnen ze dit gewoon maken ? Of moet ik hier een zaak van maken?
Ik heb in mijn leven al heel wat processoren gemonteerd in mijn pc en nooit problemen gehad.
Ik had er ook nog eens een vriend bij zitten toen ik de processor monteerde die gewoon heeft gezien dat alles ging zoals het hoort te gaan.
Het was dus echt niet mijn schuld, toch mag ik er voor boeten.
Ik zit met een probleem!
Ik heb een tijd geleden een kapotte Amd geleverd gekregen en ik krijg geen garantie van pc platform!
Hier is hoe het inelkaar zit:
Toen ik de processor kreeg wilde ik hem uiteraard gelijk in mijn pc monteren.
Ik haalde me oude processor eruit, en wilde de nieuwe processor erin zetten.
Dit ging echter iets minder soepel dan normaal gesproken. Maar hij viel er daarna wel in.
Nadat ik dacht dat de socket goed bevestigd was heb ik de cooler erop gemonteerd en toen het systeem aangezet. Die viel gelijk uit.
Toen heb ik de processor eruit gehaald en geconstanteerd dat 1 pin los zat.
Nu heb ik hem daarna natuurlijk gelijk terug gestuurd.
Ik verwachte gewoon garantie te krijgen en geen gezeur.
Nu blijkt hun motto te zijn als er iets is met de pinnen dan is het pech voor de klant dan komt het vast door hem!!
Ik krijg nu dus niks terug en heb gewoon net 120€ als wc papier gebruikt!
Mijn vraag is nu, kunnen ze dit gewoon maken ? Of moet ik hier een zaak van maken?
Ik heb in mijn leven al heel wat processoren gemonteerd in mijn pc en nooit problemen gehad.
Ik had er ook nog eens een vriend bij zitten toen ik de processor monteerde die gewoon heeft gezien dat alles ging zoals het hoort te gaan.
Het was dus echt niet mijn schuld, toch mag ik er voor boeten.