Ik ben op zoek naar een nieuwe versterker als vervanging voor mijn 20 a 30 jaar oude Panasonic. Omdat ik op een studentenbudget zit ben ik voornemens dit apparaat tweedehands te kopen, en ik was op zoek naar jullie raad over een apparaat wat aan mijn (weinige) eisen voldoet:
- digitale ingang (optisch & cinch, idealiter, maar met een convertertje mag ook)
- phono-ingang (is erg belangrijk)
- afstandsbediening om volume te veranderen
- 2.0 stereo, surround is onbelangrijk
- zoveel mogelijk "standaard" analoge ingangen voor cd-speler, mp3, TV etc.
Ik wil er overigens mijn Jamo e450 boxen op aansluiten (deze zijn geloof ik 4-8 ohm, zou ik even moeten opzoeken). Ik ben vrij nieuw in het audiogebeuren, dus als ik iets belangrijks over het hoofd zie, sorry (ik weet bijv. niet helemaal wat het verschil tussen een receiver en een versterker is)
- digitale ingang (optisch & cinch, idealiter, maar met een convertertje mag ook)
- phono-ingang (is erg belangrijk)
- afstandsbediening om volume te veranderen
- 2.0 stereo, surround is onbelangrijk
- zoveel mogelijk "standaard" analoge ingangen voor cd-speler, mp3, TV etc.
Ik wil er overigens mijn Jamo e450 boxen op aansluiten (deze zijn geloof ik 4-8 ohm, zou ik even moeten opzoeken). Ik ben vrij nieuw in het audiogebeuren, dus als ik iets belangrijks over het hoofd zie, sorry (ik weet bijv. niet helemaal wat het verschil tussen een receiver en een versterker is)
The Absence of a Safe Haven Constitutes the Reign of Terror