Volgens mij is het hier het gevolg van een samenwerkseltje tussen de grotere bedrijven op het bedrijvenpark, de gemeente en de busdiensten. De gemeente heeft haar best gedaan om bedrijven naar het nieuwe industrieterrein te lokken, en daarbij vast wel wat beloftes gedaan op een gegeven moment toch waargemaakt moeten worden 
Medelbus
Bedrijvenpark Medel krijgt vanaf 24 september 2007 bedrijfsvervoer, de Medelbus, voor het reizen tussen station Tiel en het bedrijventerrein. Dit is een initiatief van het Industrieschap Medel samen met Parkmanagement Medel, gemeente Neder-Betuwe, gemeente Tiel, Werkgevers Adviespunt Rivierenland (WAPR), Arriva, provincie Gelderland en VCC Oost.
Het plan is om de Medelbus in de spits elk half uur te laten rijden (aansluitend op de treinen) en daarbuiten op afroep (0900medelbus of 0900-6333528). Het betreft een proef die zal duren tot 2009.
Er zal gereden worden met twee 8-persoonsbusjes, waarbij de chauffeurs een opleiding genieten in het kader van een werkervaringstraject. De chauffeurs hebben op termijn een vast dienstverband bij Arriva in het vooruitzicht. De gemeente Tiel verzorgt de werving en opleiding van de deelnemende chauffeurs.
Voor meer informatie zie de website www.medelbus.nl of www.cooperatiemedel.nl.
edit:
Oh het ding rijdt dus al lees ik... ik moet weer 's op normale tijden gaan werken
Oh het ding rijdt dus al lees ik... ik moet weer 's op normale tijden gaan werken
[ Voor 3% gewijzigd door benoni op 03-10-2007 23:11 ]