Een vraagje waar ik niet direct uit kom waar de fout zit: Ik merk dat alle mail die vanaf een planet/hetnet account wordt gestuurd naar m'n vaste @gmx.net emailadres wordt geweigerd. De verzender met een @planet/hetnet adres krijgt dan een bericht dat de mail niet verstuurd kan worden of de mail wordt gewoon verzonden - zonder tegenbericht - maar komt nooit aan en verdwijnt ergens. Ik heb m'n gmx.net- adres al 10 jaar, zonder problemen en mail vanaf bijv. chello,gmail etc. ontvang ik wel gewoon. Ook andere mensen met een gmx emailadres hebben ditzelfde probleem.
Ik neem aan dat planet/hetnet de veroorzaker van dit probleem is. (Of zou het toch gmx zijn ?)
Maar hoe maak je dat nu het beste duidelijk aan iemand binnen KPN, m.a.w. welke weg kun je het beste bewandelen ? De helpdesk van planet kon ik het probleem in ieder geval al niet duidelijk maken.
Ik neem aan dat planet/hetnet de veroorzaker van dit probleem is. (Of zou het toch gmx zijn ?)
Maar hoe maak je dat nu het beste duidelijk aan iemand binnen KPN, m.a.w. welke weg kun je het beste bewandelen ? De helpdesk van planet kon ik het probleem in ieder geval al niet duidelijk maken.