Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GR1221
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 28-08 00:10
Man, wat heb ik D2 veel gespeeld vroeger :'). Is het nog te doen op b.net? Ik weet nog wel dat er op het laatst nogal veel scammers rondliepen.. Ik zou wel weer een smiter willen maken op HCL, is dat nog wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nu level 66 ongeveer* in hell baal runs, ben geboost door jacub en nog een hammerdin genaamd iets met *gotcleric?* (sorry alle namen worden me een beetje te veel :D) me spirit shield eindelijk bij elkaar :D en een Gul rune gekregen op Hell rune quest :D

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2007 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacub86
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 03-09 13:38
Als het een cleric is dan is het kiirto, want er zijn denk ik nog geen 5 clerics op heel hcl :p En je had idd geluk met je hf!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanavond iemand zin om te hell baalen ^_^?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja hoor, maak jij even een char voor me 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-09 22:32

Flapmo

and back is gigi!

Pheno79 schreef op zondag 04 november 2007 @ 13:17:
Ja hoor, maak jij even een char voor me 8)
In al die tijd dat je hier loopt te posten dat je geen chars en/of gear hebt had je al een account vol 80's kunnen hebben :+.

ik ben er niet bij, zondag is geen speeldag hier, vriendin vermaken dan :+.

//edit
en idd, cleric van kiirto is zooo gdamn fijn :). INeverDieModus als hij erbij is :p

[ Voor 11% gewijzigd door Flapmo op 04-11-2007 13:26 ]

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nou, mijn volle f-list staat ook zo online op het moment :')

Edit: thnx tollo voor de nm rush. Ik was die pubs alweer helemaal zat :')

En weer 50 pgems, die niet willen verkopen. Morgenmiddag maar weer proberen, dan is wss wat drukker op d2jsp :)

[ Voor 68% gewijzigd door Pheno79 op 04-11-2007 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

welke tijden speel je? Ik wil nog wel eens op zijn 's nachts en overdag maar gewoon geen zin hebben in Dia. Kan je echter wel is boosten op onchristelijke tijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacub86
Ik ben ook regelmatig tot een uur of 3 online 's avonds, maar 's morgens hoef je mij niet te zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PainkillA
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 26-08 19:26
dat mensen dit nog spelen. Helaas is er nog geen goed alternatief voor de echte hack'n'slashers op het niveau van d2 :'( Titan quest kwam in de buurt meot ik zeggen maar haalt eht niet bij d2. Mensen hier nog betere alternatieven :P Ga niet een spel spelen @ 800x600 met 10000 cheaters online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat tegenwoordig met de nieuwe regelingen van Blizzard niet het einde van je poppetje hoeft te zijn. Als hij namelijk expired is maar zijn naam is nog niet opnieuw geclaimed (iemand anders heeft een poppetje zo genoemd) kan je je mannetje gewoon weer selecteren! Mijn hele account weer gerevived :D want ze waren expired, maar ik had ze gelukkig nog niet gedelete. Overigens als je hele account expired is, is er geen redden meer aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 04 november 2007 @ 22:22:
[...]

Wat tegenwoordig met de nieuwe regelingen van Blizzard niet het einde van je poppetje hoeft te zijn. Als hij namelijk expired is maar zijn naam is nog niet opnieuw geclaimed (iemand anders heeft een poppetje zo genoemd) kan je je mannetje gewoon weer selecteren! Mijn hele account weer gerevived :D want ze waren expired, maar ik had ze gelukkig nog niet gedelete. Overigens als je hele account expired is, is er geen redden meer aan...
volgens mij kan dat niet hoor, het kan wel zijn dat jij je datum verkeerd hebt staan, waardoor ze voor jouw computer (de client) expired zijn, maar voor de host (battle.net) niet, daardoor staan ze op "expired" maar kan je wel met ze spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacub86
Ik weet niet hoe expired eigenlijk werkt(nog nooit gehad) maar ik had paar weken geleden een mule gemaakt en niet geburned. Straks stond ie op expired maar ik kon er gewon een game met joinen...(was lvl 1char zonder stuff erop dus weet niet of ik iets kwijt ben)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Flapmo schreef op zondag 04 november 2007 @ 20:38:
welke tijden speel je? Ik wil nog wel eens op zijn 's nachts en overdag maar gewoon geen zin hebben in Dia. Kan je echter wel is boosten op onchristelijke tijden.
Ik ben al geboost, sta nu met Reviva voor de oldschoolhclers weer op hell. Level 77, max block, max ce, en straks een max golem mastery met een insight iron golem. Obedience op een might merc, zodat bosses wat sneller gaan. Morgen dus nog wat summoner stuff shoppen, leoric, arach, torch. Marrows om het af te maken. En +3 summoner circlet zou leuk zijn, maar dan met sockets. Dan kan ik nog wat aan mijn resistance doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanavond weer hell baal runnen :o?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
yago schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 12:54:
Dedl, je eerste skiller zit op je assa....

Gl HF and try not to die!
U the man !!!

Heb er nu 2 ( Jacub is ook the man :) )
Torch heb ik ook (18/15) (Flapmo the uberMan)

Assa is lvl 73 en heb momenteel maxed Phoenix (lvl 34) en Blades of Ice. (34)
Nog 1 lvl en dan heb ik Maxed Fist of Fire en zijn mijn attack skills klaar.
of nog ff den of evil en radament hell doen :P

Assa's zijn eigenlijk best wel cool :P veel fun mee iig.
Heb nu 9.8K AR finishing move zonder angelic's kijken of dat iets te verbeteren valt (250 dex met veel +dex items)
En heb 7k AR met phoenix/boi/fof skills

[ Voor 7% gewijzigd door Derr_Hans op 05-11-2007 09:36 ]

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
  • Laatst online: 11-01 17:59
Derr_Hans schreef op maandag 05 november 2007 @ 09:00:
[...]

U the man !!!

Heb er nu 2 ( Jacub is ook the man :) )
Torch heb ik ook (18/15) (Flapmo the uberMan)

Assa is lvl 73 en heb momenteel maxed Phoenix (lvl 34) en Blades of Ice. (34)
Nog 1 lvl en dan heb ik Maxed Fist of Fire en zijn mijn attack skills klaar.

Assa's zijn eigenlijk best wel cool :P veel fun mee iig.
Heb nu 9.8K AR finishing move zonder angelic's kijken of dat iets te verbeteren valt (250 dex met veel +dex items)
En heb 7k AR met phoenix/boi/fof skills
ik wil ook een mannetje zijn ;) 2 ma-skillers in je stash by tonight i hope :P

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kwakke01 schreef op maandag 05 november 2007 @ 09:36:
[...]

ik wil ook een mannetje zijn ;) 2 ma-skillers in je stash by tonight i hope :P
U the double man *O*

BTW :
Heb betere Gloves nodig heb nu Sanders Gloves aan (8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hm, ik denk dat ik gescammed ga worden, dus de printscreen toets gaat weer overuren draaien. Ist voor 60pgems en 40 full rejuvs. Op zich niet eens een vreemde ruil, maar goed....
Here I go....en natuurlijk is hij weer weg. I love d2jsp!

[ Voor 10% gewijzigd door Pheno79 op 05-11-2007 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hahaha, dacht dat die tag "do not trade if username = pheno" weg was ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
Pheno79 schreef op maandag 05 november 2007 @ 10:52:
Hm, ik denk dat ik gescammed ga worden, dus de printscreen toets gaat weer overuren draaien. Ist voor 60pgems en 40 full rejuvs. Op zich niet eens een vreemde ruil, maar goed....
Here I go....en natuurlijk is hij weer weg. I love d2jsp!
hij is een 'good guy' dus door hem wordt je niet gescammd (ng-holyhammer)

en anders krijg je de fg's van mij; hij is on-line btw hoor ;)

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja, ben al bezig geweest. Opeens was ie er weer. Maar goed, tweede ist dus, nog 1 gul verwijderd van een vex -> hoto. Als ie perf zou zijn verkoop ik hem, maar die mazzel heb ik ooit al gehad, dat verwacht ik niet meer :')

Maar 2 dagen bezig geweest om pgems te verkopen, toch best knap :')

Edit:
Hoto 31. En het kostte me 60 pgems en 40 full rejuvs :)
Kan het of verkopen of op de pala gebruiken, als ik de rest bij elkaar heb. Wat doet een low budget hoto op d2jsp?

[ Voor 23% gewijzigd door Pheno79 op 05-11-2007 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zat eens te zoeken wat Blade Shield allemaal doet.
Wat een waardeloze skill :+

Zonde van mijn skill punt die ik er in heb gedaan.
Hij is alleen handig voor de Leech zie ik
Deadly strike is niets omdat dat niet heb.
(althans ik niet :) )

Vroeger bleek Crusing Blow ook op blade shield te werken :)
Dit is dus niet meer zo.

What works
- Deadly Strike
- Elemental Damage/Venom (1/4)
- Leech
- Physical/Weapon Damage (1/4)

Achja, bij bosses cast ik het wel dan heb ik iig wat life leech extra ;)
2x bartucs met 6%+8% en een string of ear met x% leech. Rond de 20% leech is voldoende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacub86
Pheno79 schreef op maandag 05 november 2007 @ 11:17:
Ja, ben al bezig geweest. Opeens was ie er weer. Maar goed, tweede ist dus, nog 1 gul verwijderd van een vex -> hoto. Als ie perf zou zijn verkoop ik hem, maar die mazzel heb ik ooit al gehad, dat verwacht ik niet meer :')

Maar 2 dagen bezig geweest om pgems te verkopen, toch best knap :')

Edit:
Hoto 31. En het kostte me 60 pgems en 40 full rejuvs :)
Kan het of verkopen of op de pala gebruiken, als ik de rest bij elkaar heb. Wat doet een low budget hoto op d2jsp?
hoto 30-32 is 70-80fg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23-06-2012
Lekker m'n mf sorc (ondertussen iets meer dan 400% mf) eens uitgelaten op hell (was ze nog niet aan toegekomen). Eerste run dropped andy: Waterwalks 54 life. Tweede run dropt Andy waterwalks 57 life... Straks nog een paar runs dan heb ik 100% perfect waterwalks O+ !

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm86
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10:40
Ik ga diablo ook maar weer eens spelen sc ladder. Maar al heel lang niet meer gedaan. Wil als eerste een mf char maken. Lijkt me logisch? Een lightning sorc nog altijd goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooneater
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-07 11:39
Brainstorm86 schreef op maandag 05 november 2007 @ 16:11:
Ik ga diablo ook maar weer eens spelen sc ladder. Maar al heel lang niet meer gedaan. Wil als eerste een mf char maken. Lijkt me logisch? Een lightning sorc nog altijd goed?
lightning sorc is zeker goed!

maar wel een vrij duur char helaas (zonder een infy zijn andere chars beter)

met infy is trouwens javazon op chaos sneller :P

mfen:

bosses: blizz-sorc
packs: javazon // infinity lightning sorc // bowazon

[ Voor 16% gewijzigd door Mooneater op 05-11-2007 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wou vanavond mf sorc maken, ik dacht meer aan fireball sorc :X? daar runde ik vroeger ook altijd pindle/mephisto mee, dat werkt niet meer of?

*btw gisteravond was me lvl 74 hammerdin bijna dood door een pker :X, ik had pub aangemaakt in hell met naam "need pit wp" joined er een sorc "Jennifer_Lopez" die geeft me wp van outer cloister ik stap er door heen, hij doet in eerste instantie niks, begint daarna als een gek "frost bolts?" te spammen en half seconde er na hostile, BAM 118 life over :X, save & exit..

bijna dood :x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 00:14
Verwijderd schreef op maandag 05 november 2007 @ 16:20:
Ik wou vanavond mf sorc maken, ik dacht meer aan fireball sorc :X? daar runde ik vroeger ook altijd pindle/mephisto mee, dat werkt niet meer of?

*btw gisteravond was me lvl 74 hammerdin bijna dood door een pker :X, ik had pub aangemaakt in hell met naam "need pit wp" joined er een sorc "Jennifer_Lopez" die geeft me wp van outer cloister ik stap er door heen, hij doet in eerste instantie niks, begint daarna als een gek "frost bolts?" te spammen en half seconde er na hostile, BAM 118 life over :X, save & exit..

Altijd oppassen met pubbies, zeker als je iets vraagt hier komen veel tppk gasten op af. Je hebt nog geluk gehad dat het een n00b was anders had je het zeker niet overleefd.
Brainstorm86 schreef op maandag 05 november 2007 @ 16:11:
Speelt heel lekker alleen je moet redelijk goede items hebben anders ga je snel dood :P

[ Voor 17% gewijzigd door Janie op 05-11-2007 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooneater
Verwijderd schreef op maandag 05 november 2007 @ 16:20:

fb sorc werkt wel, zeker met goeie fcr etc,
enige nadeel is dat je niet moet proberen andere monsters dan superuniques (andy, meph, pindle etc) te killen... heel veel (ik herhaal) heel veel monsters in hell zijn FI (countess is ook FI)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hij gaat ook alleen voor andy, meph en pindle worden :D
eerst gewoon met normale gear proberen kijken hoe hij het volhoud, iemand ideen over gear?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
+ items en fcr, thats it :)
+3 fire orbje met + 3 fb en 20 fcr, dat zal dat het duurst zijn. Ormus met + fireblast, magefists (+1 fire en 20 fcr), arach (idem als mages). Perf fcr spirit shield, dan heb je al 95 fcr, breakpoint zal wel op 125 zitten. Dus nog 30 te gaan, op +3fire amu met 10 fcr en een +3 fire circlet met 20fcr. Max damage ftw.
Als je dan nog wat firefacets hebt dan doe je nog meer damage, al lijkt het me overkill worden. Maar overkill is goed >:)
Skills:
20 firebolt
20 fireball
20 meteor
20 mastery

De rest kan in een ice armor. Of je gaat nog even voor frozen orb, voor de net fire immunes die je wel eens tegen gaat komen (op nightmare ben je als eerst de lul met FI).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het moet wel een mf char worden he geen ubergodlike 30k dmg per fireboll sorc :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 05 november 2007 @ 18:02:
het moet wel een mf char worden he geen ubergodlike 30k dmg per fireboll sorc :P
wou ik net zeggen... pheno, das nogal uber pwnage fireball sorc

wat dacht je van

Weapon:occulus 3 skills 30 fcr 50% mf 20 res
alt weapon: gull dagger 100 mf
alt weapon: wizzy, 50%fcr 75 allres (voor als je serieus ress tekort hebt
amor:vipermagi 1 skill 30 fcr 20-35 res
alternative armor: skullders, (liefst eth) 1 skill +1.25 per character level % mf
spirit shield: 2 skills 35% fcr, 35% Cold Resist +35% Lightning Resist +35% Poison Resist
alt shield:Rhyme Shael + Eth: 25 res 25 mf
alt shield: Splendor Eth + Lum: 1 skill 10fcr 20 mf
ring1:nagel
ring2: nagel
amu: rising sun
alt amu: elke +2-3 fire skills +mf amu (+2 fire skills +10-20 fcr +res +mf amu is natuurlijk altijd beter)
boots: wartraveler 30-50 mf
belt: arach 1 skill 20 fcr
alt belt: goldwrap 30 mf
gloves: vipermagi 1 fire skill 20 fcr
alt gloves: chance guards 25-40 mf
helm: shako 2 skills 50 mf

kan je op verschillende manieren voor fcr bp gaan, voor sorc is dat 105%
occu+magefist+viper+spirit=115%, fcr dus dan zit je er al boven
wizzy+spirit+magefist= 105%, kan je ipv viper een skullders aan doen, @ lvl 80 is dat +100mf
occu+arach+spirit+magefist=105%, kan je skullders of ander armor aan doen
wizzy+arach+magefist+viper+spirit+20fcr helm+20fcr amu+10fcr ring=205%fcr ohja, the pwnage

gooi je het op een andere boeg:
full tal set= 50%fcr 163-168%mf
full tal+spirit= 85% fcr
full tal+spirit+magefist=105% fcr, 163-168%mf socket armor+helm Ptopaz=+48mf

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 05 november 2007 @ 18:02:
he, als je bugged andy in 1 minuut kan doen dan heb je ook first drops. Who needs mf? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op maandag 05 november 2007 @ 19:12:
[...]

he, als je bugged andy in 1 minuut kan doen dan heb je ook first drops. Who needs mf? :P
leg dat is uitgebreid uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het bugged verhaal staat in de OP. Immer first drop, waar je dus volgens mij niet heel veel mf meer nodig hebt. Het zal helpen, maar als je al weet dat je first drop krijgt, waarom zou je 200+ mf gaan doen? Dan is andyrunspeed > mf

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op maandag 05 november 2007 @ 19:41:
Het bugged verhaal staat in de OP. Immer first drop, waar je dus volgens mij niet heel veel mf meer nodig hebt. Het zal helpen, maar als je al weet dat je first drop krijgt, waarom zou je 200+ mf gaan doen? Dan is andyrunspeed > mf
nog snap ik het niet helemaal, wat als je andy killed, met warriv praat, dan act2 doet, duriel killed, act3 meph killed, oftewel, de normale rush procedure

heb je dan altijd questdrop van andy of zit je dan in de verkeerde boot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dalyxia schreef op maandag 05 november 2007 @ 19:46:
[...]

nog snap ik het niet helemaal, wat als je andy killed, met warriv praat, dan act2 doet, duriel killed, act3 meph killed, oftewel, de normale rush procedure

heb je dan altijd questdrop van andy of zit je dan in de verkeerde boot?
Warriv praten en dan nieuwe game maken. Anders zit je bij sinterklaas op de boot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op maandag 05 november 2007 @ 19:53:
[...]

Warriv praten en dan nieuwe game maken. Anders zit je bij sinterklaas op de boot.
zitten al mijn chars in hetzelfde schuitje... de verkeerde dus

btw, d2jsp down?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooneater
Dalyxia schreef op maandag 05 november 2007 @ 20:14:
[...]

zitten al mijn chars in hetzelfde schuitje... de verkeerde dus

btw, d2jsp down?
ja d2jsp down :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
Pheno79 schreef op maandag 05 november 2007 @ 19:53:
[...]

wat ik nu doe en wat werkt voor countess is een game maken met mn dudu die de quest nog niet heeft, dan mn soso laten joinen; mn dudu laten leaven, en dan countess killen met mn soso.

op die manier krijg ik (gek genoeg?) elke keer quest-drop.

als dit ookwerkt met andy, sla je 2 vliegen in 1 klap :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kwakke01 schreef op maandag 05 november 2007 @ 20:38:
[...]

wat ik nu doe en wat werkt voor countess is een game maken met mn dudu die de quest nog niet heeft, dan mn soso laten joinen; mn dudu laten leaven, en dan countess killen met mn soso.

op die manier krijg ik (gek genoeg?) elke keer quest-drop.

als dit ookwerkt met andy, sla je 2 vliegen in 1 klap :)
Dat werkt ook, maar niet iedereen loadert ;)
En ik vind het ook irritant\, andy bug is net zo makkelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrboomblaster
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-12-2024
mja dan moet je wel een char maken die nooit verder komt dan andy en dat vind ik best wel irri, moet je nm baals doen om een beetje leuke lvl tezijn om tegen andy te bakkeleien.

maar met countes is het zo dat als je een game maakt met een char die de q nog niet heeft en je killed haar met een char die de q al wel heeft dan dropt die schatkist altijd nog, is dat dan ook een quest drop
of niet.

[ Voor 38% gewijzigd door mrboomblaster op 05-11-2007 20:53 ]

D2 acc: *Mrboomblasterhc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacub86
Vandaag weer redelijk wat br's gedaan en zo'n 80-90mil exp erbij, ben nu net lvl 92 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben op moment level 32 met me nieuwe mf sorc in nm :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
mrboomblaster schreef op maandag 05 november 2007 @ 20:49:
mja dan moet je wel een char maken die nooit verder komt dan andy en dat vind ik best wel irri, moet je nm baals doen om een beetje leuke lvl tezijn om tegen andy te bakkeleien.

maar met countes is het zo dat als je een game maakt met een char die de q nog niet heeft en je killed haar met een char die de q al wel heeft dan dropt die schatkist altijd nog, is dat dan ook een quest drop
of niet.
nee hoor Boom, ik denk dat je het verkeerd begrepen hebt.
Je moet nadat je met Warriv de boot heb genomen de game verlaten. Dan kan je gewoon terug joinen en je game verder afmaken. Op die manier heb je de q drop steeds en dus meer mf en meer kans op soj. Je kan dit op nm ook doen en daarna met je char evenzeer hell baals doen...
Kan je nadien dus op soj-jacht (nm andy q drop is hoogste kans op SOJ :X )

Jammer genoeg heeft mijn sorc niet de andy bug... Zat in een rush en het ging net zo lekker...
Volgende (beter gestat) krijgt ze, ze zeker! Werkt echt vraag maar aan dedl

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Pheno79 schreef op maandag 05 november 2007 @ 19:41:
is al gefixed geloof ik. Maar dat heb ik maar gehoord dus kan net zo goed niet waar zijn :X

[ Voor 8% gewijzigd door Flapmo op 06-11-2007 01:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Flapmo schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 01:30:
[...]

is al gefixed geloof ik. Maar dat heb ik maar gehoord dus kan net zo goed niet waar zijn :X
Ik heb gisteren toevallig even getest, of ik had mazzel of er vielen verdomd veel rares. En ik heb zo goed als geen mf.

Net even die hoto op d2jsp gezet, 45 fg is er geboden. Die stopt ie maar in zijn reet. Dan houd ik die zelf wel :')

[ Voor 15% gewijzigd door Pheno79 op 06-11-2007 07:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lvl 40 nu en wil voor deze gear ongeveer gaan:
Helmet: Shako
Armor: Vipermagi
Weapon: Wizzy (switch ali baba)
Shield: Spirit, of? (spirit monarch zoveel str dat ook in vit kan :()
Belt: Arach
Amulet: ??
Rings: 2 x fcr + resist
Gloves: Magefist
Boots: me eth wt's :X of ww's
is 170%fcr zonder de amu.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2007 08:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Waarom 170 fcr gaan? ALs je het over overkill hebt....Breakpoint ligt bij 105 en 200 fcr. Dus je hebt 65 fcr te veel of 30 te weinig. En 200fcr is echt zonde, je levert in op damage. Ik zou wizzy droppen, als je geen res problemen hebt. Dan kun je een leuk + stafje gebruiken, zonder fcr. Als je res probs hebt zou ik de ringen dumpen, die fcr heb je niet nodig en dan kun je voor betere res stats gaan op de ringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oke dat wist ik dus niet :D dan ga ik voor de breakpoint lager op 105 en dan gaan de ringen eraf 20%, dus nog de 2 x ringen vrij + amu, met deze gear zonder amu en zonder 2 x ring, kom je uit op 9k fireball en 17k meteor :D

btw inplaats van wizzy welke weap dan? dat lowered wel hard je resist op hell denk ik :X

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2007 09:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siggy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-05 12:07

siggy

Wait.... what?

Ben alweer een tijdje bezig met een Paladin, lvl 52, heb totaal niet de 'advanced' kennis in huis om er fatsoenlijk over mee te praten, maar ik weet dat ik vrij verneukte stats heb. Heb gisteren op nightmare Duriel verslaan, maar ik doe veel te weinig damage en mn defense is gewoon but. Ik gebruik een rare flail met gems (lol) en heb zo'n mercenary van rond mijn lvl die de ook veel te weinig damage doet. Had de cold offensive auro al een tijd op max en ben nu zeal-attack en de lightning aura aan het uppen.

Over die mercenaries. Is het aan te raden om de 'amazon' te houden uit act1 of liever een andere?

Een iets belangrijkere vraag. Hoe kan ik eigenlijk items passen naar bijv. een nieuwe character? Dan heb je eigenlijk al 2 pc's nodig. Ik lees overal dat men 'mule'-accounts gebruikt, maar kan niet echt uitvinden hoe men nou daadwerkelijk de items verwisselt.

@hieronde --> ah, ik vreesde dat het zoiets al zou zijn. Had gehoopt dat men na 7 jaar toch iets had kunnen vinden om het zelf te doen :+ Thanx iig

[ Voor 8% gewijzigd door siggy op 06-11-2007 09:10 ]

"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om het makkelijk te houden heb je daar gewoon een vriend voor nodig die je uitnodigd in een private game die jij maakt, jij dropped je items op de grond, je vriend die blijft ingame , jij leaved en gaat een nieuwe character halen (level 1 mule) en gaat terug die private game in en pakt alle items op :D
Gemuled :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 08:59:
oke dat wist ik dus niet :D dan ga ik voor de breakpoint lager op 105 en dan gaan de ringen eraf 20%, dus nog de 2 x ringen vrij + amu, met deze gear zonder amu en zonder 2 x ring, kom je uit op 9k fireball en 17k meteor :D

btw inplaats van wizzy welke weap dan? dat lowered wel hard je resist op hell denk ik :X
En of dat het lowered. Ik zeg ook als je geen problemen met res hebt ;)
Met alle anya q heb je 145 res nodig. Even een mid torch en mid anni rekenen en je hebt er nog 115 nodig. Ligt geheel aan amu en ringen die je gebruikt. Maar met probs pak je gewoon wizzy en dump je ander fcr materiaal. Mages en arach zou ik houden, +skills zijn goed. Spirit, mja, +skills zijn goed, maar zoveel in str is ***. Kun je weg doen.

Pak mosers blessed circle: 25% all res, 2 socks. Twee pdias en je hebt je full res op hell een stuk makkelijker :)
75(wizzy) + 25(moser) + 38(2xpdia) + 30(anya) + 20 (low budget viper). je hebt zelfs 13 all res over :P
Je kunt je amu en ringen dan gebruiken voor andere dingen en je hebt niet eens een anni/torch nodig voor full res. Die kun je dus een stuk cheaper krijgen, het gaat je dan toch om de +skills (en misschien +attribs)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
siggy schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 09:00:
Ben alweer een tijdje bezig met een Paladin, lvl 52, heb totaal niet de 'advanced' kennis in huis om er fatsoenlijk over mee te praten, maar ik weet dat ik vrij verneukte stats heb. Heb gisteren op nightmare Duriel verslaan, maar ik doe veel te weinig damage en mn defense is gewoon but. Ik gebruik een rare flail met gems (lol) en heb zo'n mercenary van rond mijn lvl die de ook veel te weinig damage doet. Had de cold offensive auro al een tijd op max en ben nu zeal-attack en de lightning aura aan het uppen.

Over die mercenaries. Is het aan te raden om de 'amazon' te houden uit act1 of liever een andere?

Een iets belangrijkere vraag. Hoe kan ik eigenlijk items passen naar bijv. een nieuwe character? Dan heb je eigenlijk al 2 pc's nodig. Ik lees overal dat men 'mule'-accounts gebruikt, maar kan niet echt uitvinden hoe men nou daadwerkelijk de items verwisselt.

@hieronde --> ah, ik vreesde dat het zoiets al zou zijn. Had gehoopt dat men na 7 jaar toch iets had kunnen vinden om het zelf te doen :+ Thanx iig
Over het mulen: whisper mensen van got en ze helpen je met mulen. We zijn te vertrouwen, pub games ingaan en daar spullen in een hoekje dumpen vind ik persoonlijk een stuk linker ;) Er zijn er altijd wel wat gotters online en ik zou alleen niet helpen als uberdc in mijn game zit, dan moet je even wachten :D

Over mercs: mja, over smaak valt niet te twisten. Mijn cursemancer + A1 merc = killercombo, zelfs op hell. Wel met een edge runeword in een elite bow, normal critters liggen zo, maar ze kilt baal nm in een half uur (understatement). Maar goed, zij is dan ook diegene die moet killen, ik kan alleen maar cursen :D En Baal die doet zijn verdubbeling nog wel eens, dat is echt irritant :D

De meeste mensen pakken A2, omdat je dan een aura extra krijgt. Het ligt aan welke je neemt op welk niveau, maar dat staat wel op arraets site. Bij NPCs kun je bij act 2 kijken welke merc wat doet qua aura. A3 mercs zie je minder, maar als je ze ziet zijn ze duur uitgerust en hebben ze de coldvariant. De anderen (fire/light) zijn echt te triest....
A5 mercs zie ik eigenlijk nooit, als je een tank nodig hebt is een defiance merc van a2 toch beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wist niet meer welke merc ik moest nemen toen hadden ze iets gezegd offensive/combat merc act2 nm ? maar nu zit ik volgens mij met een might merc uit nm act2 op me sorc :D daar heb ik denk ik niet echt veel aan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20-08 09:22

Clay

cookie erbij?

Had de cold offensive auro al een tijd op max en ben nu zeal-attack en de lightning aura aan het uppen.
Als je teveel verschillende dingen doet word je natuurlijk nooit een god ;) Holy freeze zou je moeten synergizen met resitst cold of je zou holy shock moeten synergizen met resist lightning. Zeal heeft na 4 punten niet zoveel zin meer; dan kan je beter sacrifice uppen voor de 12% ed per punt synergy op zeal.

Persoonlijk heeft dat ook mijn voorkeur boven salvantion meenemen voor holyfreeze of shock, dan sla je met zeal en shock uiteindelijk meerdere K's melee EN light tegelijk. De rest doe je in holy shield en mss wat daarna nog over is in defiance voor nog een synergy. Leuke build op lvl 90 (101 sp) wordt dan:

20 sacrifice
20 shock
20 res light
20 holy shield
4 zeal
5 a 10 defiance (afhankelijk van salvation en redemption)
prereqs

Als je fg of tijd over hebt equip je die met grief, exile, en een might merc met infinity, fortitude, en dan je ben je wel redelijk god hoor :)

'k heb zelf atm een conviction tank, ~ 20K def (zonder bo) 90 res all en absorbs, met een grief en uiteraard draculs. Die tankt vrolijk een paar uebers tegelijk :X

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zat net wat te klooien met skil calculator en als je door + skills en paar fire skillers je fire skill(firebolt/fireball/meteor/fire mastery) op lvl 40 kan krijgen dan zit je met 25k firebolt, 30k fireball, 52k meteor :X omg :X dat met breakpoint van pheno op 105% :D dan heb je nog geen +%fire dmg jewels of DF of dat soort items.
overkill 8)7 ?

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2007 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooneater
Pheno79 schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 09:12:
[...]

En of dat het lowered. Ik zeg ook als je geen problemen met res hebt ;)
Met alle anya q heb je 145 res nodig. Even een mid torch en mid anni rekenen en je hebt er nog 115 nodig. Ligt geheel aan amu en ringen die je gebruikt. Maar met probs pak je gewoon wizzy en dump je ander fcr materiaal. Mages en arach zou ik houden, +skills zijn goed. Spirit, mja, +skills zijn goed, maar zoveel in str is ***. Kun je weg doen.
arach zou ik verwisselen voor TGods --> niets zo fijn als niet hoeven wegrennen bij Souls! (op hc dan he)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Souls? waar ga ik die souls tegen komen dan :P? mischien handig als ik voor lvlen hell baalruns doe ofzo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janie
Als je bosspack tegenkomt zonder Tgods dan hoef je niet eens meer weg te rennen ;) Hell baalruns kom je ze tegen ja.

[ Voor 17% gewijzigd door Janie op 06-11-2007 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 08:59:

Neem een Occy :)
Heeft 20 all res en 30 fcr en 3skill daarnaast ook nog een 50% MF
Tja wat wil je nog meer ?

Nou een echutas :P +3 skill (hoop je) en 20% Fire Damage (hoop je)
Mis je alleen resist :P

Alternatief een +3 FB +3Meteor 2sox staff en maak daar leaf in heb je +6 skills.
Mis je alleen een shield, dit zou je wel weer kunnen doen op switch voor de damage en op het laatst switchen naar MF.

BTW als shield kan ik je een Viscerblabla aan raden +1 sorc skill veel block, wanneer je deze upped heb je 10% meer block. (alleen als je voor max block gaat onder teleporteren, wat best aan te raden is heeft mij iig vaak geholpen met blind teleport)

De CTC lvl 1 teleport van Occy vind ik zelf niet storend.
Ik Teleport altijd blind, en weet nooit waar ik terecht komt.
Als je mephi goed doet dan zal hij jouw ook nooit raken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de occu 20 all res heb ik niet nodig want dat is al vol :p, de 30 fcr ook niet want ga voor de 105 fcr en zit al op de 150 ofzo dus al teveel, en de CTC stoort mij wel heel erg vooral op hell bij pindle als je terug geteleport word in al ze minions of elke andere willekeurige packs,
shield word mosers shield met 2 pdiamonds met als weapon een wizzy of bijv echutas en op switch ali babaaaaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 09:24:
Ik wist niet meer welke merc ik moest nemen toen hadden ze iets gezegd offensive/combat merc act2 nm ? maar nu zit ik volgens mij met een might merc uit nm act2 op me sorc :D daar heb ik denk ik niet echt veel aan :P
Might merc voor een sorc is niet echt handig voor je sorc nee. Je zou voor een prayer merc (al in normal te halen) met insight kunnen gaan. Prayer haled, insight meditation healed ook door de synergy prayer. Dus extra snel leven erbij en nooit mana probs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
Verwijderd schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 09:30:
ik zat net wat te klooien met skil calculator en als je door + skills en paar fire skillers je fire skill(firebolt/fireball/meteor/fire mastery) op lvl 40 kan krijgen dan zit je met 25k firebolt, 30k fireball, 52k meteor :X omg :X dat met breakpoint van pheno op 105% :D dan heb je nog geen +%fire dmg jewels of DF of dat soort items.
overkill 8)7 ?
DF??? Je bedoeld eshuta waarschijnlijk +3 all en 10-20% fire damage ;)

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
Verwijderd schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 10:00:
de occu 20 all res heb ik niet nodig want dat is al vol :p, de 30 fcr ook niet want ga voor de 105 fcr en zit al op de 150 ofzo dus al teveel, en de CTC stoort mij wel heel erg vooral op hell bij pindle als je terug geteleport word in al ze minions of elke andere willekeurige packs,
shield word mosers shield met 2 pdiamonds met als weapon een wizzy of bijv echutas en op switch ali babaaaaa
Mosers hier! Wisp me maar, heb ze op overschot...

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet weten welke merc slowed :D? dat was nm offensive dan ? dat is wel relaxed met mfen als je merc je bosses freezed of slowed :P dan met shaft en gaze en insight op je merc en gaan met die banaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooneater
Verwijderd schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 10:33:
Ik moet weten welke merc slowed :D? dat was nm offensive dan ? dat is wel relaxed met mfen als je merc je bosses freezed of slowed :P dan met shaft en gaze en insight op je merc en gaan met die banaan :P
is eh holy freeze merc:

zoekt en gij zult vinden:

Combat (Normal): Prayer
Combat (Nightmare): Thorns
Combat (Hell): Prayer
Defense (Normal): Defiance
Defense (Nightmare): Holy Freeze
Defense (Hell): Defiance
Offense (Normal): Blessed Aim
Offense (Nightmare): Might
Offense (Hell): Blessed Aim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeej vanavond dan beteeen even andere merc op pakken :D en verder baal runnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 10:00:
Je res is ook alleen maar vol door je wizzy :P
met Ocy, Viper, Mage, Arach, 10 FCR ring heb je 110%FCR
20 (ocy) + 25-35 (viper) + 63 (moser) + 30 (Anya) = 138%-148% resist.

Je heb voornamelijk Lit/fire resist nodig bij meph.
Focus op een 25~30% fire en lit charm en je ben klaar.
Heb je 3skills meer dan wizzy iets minder resist en fcr.

Pindle is 2x halve veld Teleport (sta je pcies in ingang buiten charge range) Fireball om hem in Hit recovery te zetten meteor en fireballs Klaar :)
Hoe meer damage hoe sneller hij dood en in hit recovery gaat en hoe sneller jij weg teleporteer des te minder jij last van ctc teleport heb :P

Zie fireball als een soort van knockback.
--

Merc def NM is holy freeze, hou er wel rekening mee dat er een korte vertraging in zit voordat de monster chilled zijn. Geef hem Skullder + een +skill helm voor een groter radius aura en meer slow.
(Skullder + Tarn bijv. +2 skills +veel MF extra als jouw merc de kill maakt icm met insight 23%mf)

Daarnaast werkt een prayer/insight merc ook heerlijk.

Defiance / Kelpie merc is ook goed :) maar ligt aan jouw manaregeneration :P
Deze heeft meer def ook voor jouw en heeft meer slow (kelpie is 75% slow) en hij 1shot die klere dolls niet waardoor je met teleporten naar mephi niet voor een verassing komt te staan :P

En holy freeze + kelpie werkt niet, de slow van holy freeze en kelpie werken apart.
Slow van Orb/icebolt + klepie werkt weer wel :P

[ Voor 5% gewijzigd door Derr_Hans op 06-11-2007 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pindle is 2x halve veld Teleport (sta je pcies in ingang buiten charge range) Fireball om hem in Hit recovery te zetten meteor en fireballs Klaar
Hoe meer damage hoe sneller hij dood en in hit recovery gaat en hoe sneller jij weg teleporteer des te minder jij last van ctc teleport heb
als je in de ingang staat en hij charged op 1 of andere manier en hij hit je en je word terug geported in midden van het veld door je occu dan heb je een probleem dat bedoel ik :P

Btw kan iemand mij vanavond een nm boost geven :D? ik zit in nm act2 en kan zelf ook helpen maar moet wp's hebben etc.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2007 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 11:52:
[...]

als je in de ingang staat en hij charged op 1 of andere manier en hij hit je en je word terug geported in midden van het veld door je occu dan heb je een probleem dat bedoel ik :P

Btw kan iemand mij vanavond een nm boost geven :D? ik zit in nm act2 en kan zelf ook helpen maar moet wp's hebben etc.
Niet als hij in hit recovery raakt.
Daarmee stop jij zijn attack.

Geef mij maar een occy, want die ctc teleport heeft mij ook wel eens gered :P

Vanavond skwassen (squash) daarna hopelijk lag vrij diablo.
Laptop op het werk functioneert perfect.
Dan zou de verbinding (IPB van KPN) niet stabiel zijn :S
Heb nu ook even een andere wlan adapter gepakt.

Dan kan ik je wel ffkes nm boost geven als je het niet erg vind om even te wachten.
zou redelijke resist zonder fade moeten hebben op NM waardoor ik Burst of speed kan gebruiken.

Scheel weer wat tijd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 11:52:
[...]

waarom heb je een probleem als je terug gehit wordt naar het midden van het veld????
alsof die monsters tijd hebben gehad om op te staan, ik hoor meestal het geluidje eeeeeeuuuuuuuuhhhhh niet eens, en dan heb ik pindle dood gemaakt en rustig de loot gecontroleerd voor ik door ga naar nita, dit is dan wel met hammerdin midden in het groepje van pindle jumpen, maar met 30k fireball.... omg, 4-5 hits? en dan ligt pindle, dan ben je sneller als mijn hammerdin...

ik kan me echt niet voorstellen dat je ooit gehit wordt bij pindle

lvl 40 fireball moet je hebben..

occu +3
shako +2
+2 amu
2x soj +2
arach +1
magefist +1
anni +1
torch +3
lidless? +1
vipermaig +1
heb je 120 fcr en +17 fire skills
3 skillers er nog bij... en dan heb je level 40

[ Voor 10% gewijzigd door Dalyxia op 06-11-2007 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik weet het niet meer tis te lang geleden dat ik dat nog herriner hoe 30k fireball effect heeft op hem :D we zullen zien vanavond :D maar als dat dus snel genoeg gaat dan word wizzy een occulus, maar met mijn gear is dat op moment dus 15/16 k, als je 30k wilt zul je full fire moeten gaan met sojs, skillers, etc etc, dus dmg van me sorc zal rond 15k fireball zijn geen 30k :d

denk gewoon meteor casten van 30k en tussendoor firebals spammen van 15k :D
en dan hopen dat ik niet dood ga :X ;(

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2007 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vraagje, ik wil een insight maken in een polearm en daar een iron golem mee craften. Dit kan, en het kreng blijft ook zolang hij niet doodgaat bij je, totdat je hem zat bent (of pride erg cheap wordt :D )
Stel, ik maak hem nu en ik doe later een amu en tiara op (dus +6) telt dat extra leven dat hij krijgt door golem mastery al mee? Of is het pech en heb ik een "minderwaardige" iron golem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

occu +3
shako +2
+2 amu
2x soj +2 <- heb ik niet
arach +1
magefist +1
anni +1 <- heb ik niet
torch +3 <- heb ik niet
lidless? +1 <- mosers met 2pdiamonds/spirit +2 skills
vipermaig +1

dus -7 skills en heb ook geen skillers
of als ik spirit ga gebruiken -5 skills.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 12:47:
Vraagje, ik wil een insight maken in een polearm en daar een iron golem mee craften. Dit kan, en het kreng blijft ook zolang hij niet doodgaat bij je, totdat je hem zat bent (of pride erg cheap wordt :D )
Stel, ik maak hem nu en ik doe later een amu en tiara op (dus +6) telt dat extra leven dat hij krijgt door golem mastery al mee? Of is het pech en heb ik een "minderwaardige" iron golem?
interessante vraag geen id eigenlijk :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 12:27:
ik weet het niet meer tis te lang geleden dat ik dat nog herriner hoe 30k fireball effect heeft op hem :D we zullen zien vanavond :D maar als dat dus snel genoeg gaat dan word wizzy een occulus, maar met mijn gear is dat op moment dus 15/16 k, als je 30k wilt zul je full fire moeten gaan met sojs, skillers, etc etc, dus dmg van me sorc zal rond 15k fireball zijn geen 30k :d

denk gewoon meteor casten van 30k en tussendoor firebals spammen van 15k :D
en dan hopen dat ik niet dood ga :X ;(
Pindle is een pussy. Het is me nog nooit gelukt daar dood te gaan, all ging ik met barb full monty voor hem staan :') Ok, ik had wel twee dwarfs om zijn FE op te vangen, dat scheelt :D
En 15k damage is heel wat meer dan wat ik daar deed, dus dat komt wel goed met je :)
FB geeft een aardige knockback achtig effect, dus of hij ooit bij je in de buurt komt vraag ik me af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2x Dwarfs om FE op te vangen hoebedoel je dat :D?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
Pheno79 schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 12:47:
Ik denk dat het nadien wel geupdate wordt. Stel dat je een firegolem neemt en in de game een skill bijzet, dan wordt hij toch ook beter? Net alsdat je zelf ook niet een nieuwe game moet maken (of doodgaan) voordat passive of andere skills werken?

Enfin, denk ik hé?!

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
Verwijderd schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 12:53:
2x Dwarfs om FE op te vangen hoebedoel je dat :D?
Dwarfs heeft naast extra life de damage absorp mod, erg lekker als je langs fe monster staat.
(dit moet je wel niet proberen op nm => FE is bugged daar)

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 12:50:
[...]

Pindle is een pussy. Het is me nog nooit gelukt daar dood te gaan, all ging ik met barb full monty voor hem staan :') Ok, ik had wel twee dwarfs om zijn FE op te vangen, dat scheelt :D
En 15k damage is heel wat meer dan wat ik daar deed, dus dat komt wel goed met je :)
FB geeft een aardige knockback achtig effect, dus of hij ooit bij je in de buurt komt vraag ik me af :)
Precies wat ik al eerder aan gaf.
FB doet zoveel damage dat je bijna alles in Hit Recovery zet.

Eerst fireball dan meteor.

Ik dee deze tacktiek ook met mijn sorc.
Fireball Hydra FB FB hydra FB dood.
Mijn FB's deden ook maar 8K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

op welk lvl denken jullie dat je kan gaan beginnen met hell pindle? zodra je al je gear aan kan? of dat je echt op een bepaald level bent bijv: 80

is het btw niet zonde om je golem te maken van bijv insight "of je moet genoeg hebben" want als hij dood gaat ben je je weap kwijt, of hebben ze een grote levensverwachting :P?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 13:08:
op welk lvl denken jullie dat je kan gaan beginnen met hell pindle? zodra je al je gear aan kan? of dat je echt op een bepaald level bent bijv: 80

is het btw niet zonde om je golem te maken van bijv insight "of je moet genoeg hebben" want als hij dood gaat ben je je weap kwijt, of hebben ze een grote levensverwachting :P?
Golem Mastery met + skills geeft een Iron Golem een hoop life.
Maxed GM geeft 4900 life @ hell
Maxed met 10+skills geeft 6800 life @ hell.
Mix dus dat je de ~4k life haalt.
lvl 5 GM met 10+ skill bijv. (3920 life)

Low damage pole betekend dat hij blijft leven bij IM curse.
Geen insight betekend Obediance Merc en dat is weer sneller coprse.

Corpse is CE en CE is overpowerd :P

--

Pindle deed ik bij ~68 ofzo.
Tijd geleden want het betreft nog een SCL sorc van mij.
iig onder de 70 :P en werd daar niet geraakt.

Hydra's zetten ook pindle in hit recovery :P

[ Voor 14% gewijzigd door Derr_Hans op 06-11-2007 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
yago schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 13:00:
[...]

Dwarfs heeft naast extra life de damage absorp mod, erg lekker als je langs fe monster staat.
(dit moet je wel niet proberen op nm => FE is bugged daar)
Op nm heb je dan ook niets te zoeken bij pindle. Het verschil in moeilijkheidsgraad is miniem en je dropkans is wat beter in hell. Tenminste, dat schijnt :')
Hij liet net wel een Bul kathos ......sacred zwaardje vallen. Niet dat je daar wat aan hebt, maar ach, het is beter dan de crap die hij 99% van de tijd laat vallen.

Ik ben eigenlijk nu hem aan het runnen voor quick money, zodat ik die amu en tiara kan gamblen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hehe gewoon ED weapons/armor kijken/kopen op hell act5 of werkt dat niet meer?
pindle killen <- je moet super veel runs doen, op veel runs vind je meestal dan wel relaxte shit :D ook high runes, en zoals je zegt gamble van de money van de rares :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 13:08:

Als ik die amu en tiara heb heeft hij 8.2K life. Hij is 115% light res en 165% poison res. Door mijn summon res skill is de rest nog 65%.

Iron maiden maakt hem niet dood omdat hij zo belachelijk weinig damage doet. Hij kan ten eerste niets raken op hell, door zijn slechte attack rating, zelfs na die bonus van insight. En een voulge polearm doet erg weinig damage. Ik denk dat hij met een perfect strike (critical strike er ook nog bovenop) 350 life verliest op een level 20 IM. Misschien moet ik hem maken van een cracked voulge, die damage wordt dan helemaal triest :D Mocht iemand er 1 zien, ik wil 'm graag. Cracked ftw!
Verwijderd schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 13:27:
hehe gewoon ED weapons/armor kijken/kopen op hell act5 of werkt dat niet meer?
pindle killen <- je moet super veel runs doen, op veel runs vind je meestal dan wel relaxte shit :D ook high runes, en zoals je zegt gamble van de money van de rares :D
Nah, ik blijf gamblen, hrs of iets goed sheb ik bij pindle na 1k runs nog niet gehad. Maar ik haal er mijn skellies op hell, de lijken liggen al klaar. Kleine moeite om hem meteen even binnenstebuiten te keren :)

[ Voor 21% gewijzigd door Pheno79 op 06-11-2007 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en als je hem een botd geeft of een last wish :D?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 13:29:
en als je hem een botd geeft of een last wish :D?
Dan heeft dat ding die properties. Maar dan moet ik clay golem maxxen, voor de attack rating ben ik bang :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar kwa dmg krijg je dan wel iets of zal de dmg altijd laag blijven of dat hij gewoon nooit zal hitten vanwege ze atack rating op een iron golem dan he :)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2007 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 13:33:
maar kwa dmg krijg je dan wel iets of zal de dmg altijd laag blijven of dat hij gewoon nooit zal hitten vanwege ze atack rating op een iron golem dan he :)
Last wish zal altijd hitten: ignores target defense. Maar die zou ik dan niet in een cracked voulge maken, kan niet eens. Eerder in een col. blade of thundermaul. Mega damage ftw, alleen die thundermaul is zo traag :) Ik weet niet of een iron golem de weaponspeed pakt om te slaan eigenlijk. Anders thundermaul. Zo niet, dan col. blade., veel damage voor een redelijke snelheid.

Ik ga nu eens kijken wat mijn merc aan moet. Ik wil wel dat ie damage gaat doen. Crushing blow is denk ik wel weer het antwoord, dus eth cv met Obedience?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een polearm insight ruilen :P?
lol pheno ik zit net naar de stats te kijken van dat ding:
30% Chance To Cast Level 21 Enchant When You Kill An Enemy
40% Faster Hit Recovery
+370% Enhanced Damage
-25% Target Defense (Eth)
Adds 3-14 Cold Damage (Thul)
-25% To Enemy Fire Resistance
40% Chance of Crushing Blow
+200-300 Defense (varies)
+10 To Strength (Fal)
+10 To Dexterity (Ko)
All Resistances +20-30 (varies)
Requirements -20% (Hel)

dus als ik dat op me merc doe van me fireball mf sorc dan heeft me enemy altijd -25% fire resist :D
of heeft dat geen effect?

[ Voor 88% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2007 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janie
Verwijderd schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 13:52:
ik heb een polearm insight ruilen :P?
lol pheno ik zit net naar de stats te kijken van dat ding:
30% Chance To Cast Level 21 Enchant When You Kill An Enemy
40% Faster Hit Recovery
+370% Enhanced Damage
-25% Target Defense (Eth)
Adds 3-14 Cold Damage (Thul)
-25% To Enemy Fire Resistance
40% Chance of Crushing Blow
+200-300 Defense (varies)
+10 To Strength (Fal)
+10 To Dexterity (Ko)
All Resistances +20-30 (varies)
Requirements -20% (Hel)

dus als ik dat op me merc doe van me fireball mf sorc dan heeft me enemy altijd -25% fire resist :D
of heeft dat geen effect?
Dit werkt alleen op de mobs die je merc heeft aangevallen. Wel lekker wapen dit zeg!

[ Voor 3% gewijzigd door Janie op 06-11-2007 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Janie schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 14:08:
[...]

Dit werkt alleen op de mobs die je merc heeft aangevallen. Wel lekker wapen dit zeg!
De -25% fire res werkt alleen voor de drager er van.
En ja Obediance is mega lekker.

heb er 1 in een tresher (non eth) deze heb ik op mijn merc zitten.
non eth vanwegen het feit dat ik niet goed bij kas zit (qua diablo) en ik ooit eens de gedachte had om een charger of een Obediance WW Barb te maken.

Tresher is namelijk redelijk snel minder stats dan een giant tresher.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm dat is wel jammer dat dat alleen werkt op de drager de merc dus en niet op mij :( maar wel lekkere dmg dat ding, denk alleen dat ik beter insight kan gebruik of toch niet :D?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
Derr_Hans schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 14:16:
[...]

De -25% fire res werkt alleen voor de drager er van.
En ja Obediance is mega lekker.

heb er 1 in een tresher (non eth) deze heb ik op mijn merc zitten.
non eth vanwegen het feit dat ik niet goed bij kas zit (qua diablo) en ik ooit eens de gedachte had om een charger of een Obediance WW Barb te maken.

Tresher is namelijk redelijk snel minder stats dan een giant tresher.
En nog steeds een lekkere range!
Pakt je golem de range van je weapon ook over? Dat is dan ook wel iets om eens naar te zien niet pheno?

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 14:27:
hmm dat is wel jammer dat dat alleen werkt op de drager de merc dus en niet op mij :( maar wel lekkere dmg dat ding, denk alleen dat ik beter insight kan gebruik of toch niet :D?
insight is nuttiger dan een obedience voor je. Of infinity, maar laat die maar even zitten.

@yago, je ne sais pas....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
yago schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 14:27:
[...]

En nog steeds een lekkere range!
Pakt je golem de range van je weapon ook over? Dat is dan ook wel iets om eens naar te zien niet pheno?
:D

CB golem, met 2xx% AR bonus van enchant en -25% target Defence.
Nog meer resist en meer Def.

Zou kunnen werken.
MAar of je AR goed is weet ik niet, wellicht heb je dan echt meer punten nodig in Clay

Super duur is een obediance ook niet :)
Een insight golem heeft denk ik wel meer nut.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.