Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pheno79 schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 11:54:
[...]

Ligt aan je base damage. Ik had alleen maar 1 hit kills op hell, op de actbosses en ubers na. Uberdc was helemaal een lachertje: 1 muisklik.....
Waarmee het punt dus bevestigd is dat voor mijn karakter de keuze van Goreriders de juiste is.
De vraag van jouw kant "waarom gores?" is dan ook beantwoord lijkt me. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik geef goblins alleen aan door dit stukje:
Verwijderd schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 11:35:
[...]

Maces (eigenlijk Flails) heb ik vooral gekozen voor de looks. Ik wil overigens Stormlashes uiteindelijk voor de crushing blow. Daar baseer ik toch een beetje deze build op. Wat dat betreft is een Fortitude weer iets minder, misschien kan ik beter een duress pakken of iets anders met crushing.
Plus dat je al critical strike krijgt van weapon mastery. Die werkt niet samen met DS, al heb je natuurlijk als de CS niet pakt een kans op DS. Heerlijk die afkortingen :')

@moon: en shadows, laying of hands en een tot het bot getweakte build. Elk statpuntje was 3 maal overwogen tijdens het levelen :') Ik moest haar dan ook erg apart aankleden, op 1 volgorde kon het, zodat ik alles bugged aan kon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 11:49:
Ik vind dat een ding een beetje over het hoofd wordt gezien bij Deadly Strike.
Ik speel niet als echte boss-killer, maar gewoon de gehele levels door. Dat wil zeggen; pitruns, volledige baalruns, etc. Als ik tussen een groep van 10+ monsters sta, zorgt mijn deadly strike naast mijn crushing blows voor meer damage. Bij normale monsters, bijvoorbeeld cows, is crushing niet zo effectief als tegen Baal. Het is overigens nog steeds geweldig hoor. ;)
Maar mijn punt is; met veel deadly strike maak ik bijna one hit kills, omdat ik mijn physical damage hoog houd.
Daarmee bedoel ik:
-max damage charms
-might aura
-conviction aura
-fortitude armor (komt eraan)
-eternity (relatief hoge max damage door ethereal)
etc

Wat er dus gebeurd is dat ik door de hoge kans op een Deadly Strike erg veel damage kan doen op een single target. Dit, samen met static, is eigenlijk de reden waarom ik alsnog snel kan killen.
Waar ik normal drie / vier hits nodig heb, doe ik het nu in 1/2 hits zeg maar.
Bij het killen van een baas zoals Baal zou inderdaad de beste optie zijn om voor Guil+Goblin te gaan voor zoveel mogelijk crushing. Dan vind ik ook dat Deadly Strike z'n effect een beetje verliest.
Dit is dan ook de reden dan mijn Daggerzon redelijk killed zonder +xxx%enDamage van skills.
Met 6x% CS en 48% DS doe ik alsnog 2.3k damage max. Dit word nog verbeterd, eerst wat charms zoeken en extra dex stats :P

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pheno79 schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 12:16:
Ik geef goblins alleen aan door dit stukje:

[...]

Heerlijk die afkortingen :')

@moon: en shadows, laying of hands en een tot het bot getweakte build. Elk statpuntje was 3 maal overwogen tijdens het levelen :') Ik moest haar dan ook erg apart aankleden, op 1 volgorde kon het, zodat ik alles bugged aan kon :)
Haha inderdaad! Het aantal afkortingen in Diablo 2 (ik durf nu geen d2 te typen ;) ) is echt absurd. :)
Staat je build + gear trouwens ergens in het topic?
Ben wel benieuwd, ik heb zelf nooit een kicksin ver kunnen brengen. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-01 17:59
heb dus ook net een topique geopend voor mn nieuwe zmiter i.o. :P

m'n soso had ik al redelijk aangekleed, totdat jesper mn mf-topic zag en eff in-game was komen vragen wat ik pzies nodig had O+

ocul-> isted ocul
99def pt-shako -> 13x pt shako
2light amu -> tal-amu
viper 33 -> tal armor (zelf nog eff gesoxed en ge-pt't
slikies -> wt's
2pd moser -->
34 chancies -> 40 chancies
goldwrap -> talbelt
18 str ring -> 10fcr 20 str triple-resi ring :D
xxx ->sosoTorch
xxx ->anni
lightskiller (had er zelf ne 1 gevonden, dus 2 nu :)

in totaal ~ 500 mf nu, en 5K CL dam. Lang niet genoeg om mephy neer te leggen (koste me 6 full revo's en ik kreeg een shit-drop :( )

maar voor countess & summoner is het zat :)

op de swich nu een wizzy + liddles voor iets snellere tele, maar 105 haal ik niet tenzij ik mages neem, en een str ring swich voor een 2e fcr ring; in dat geval moet ik de travs buggen

soso kan dus keys halen, dus dat is geen probleem (nila doe ik toch niet, die koop ik des noods wel :)

necro is met name voor koe-games, hij houdt van biefstuk :D

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23-06-2012
kwakke01 schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 12:47:

18 str ring -> 10fcr 20 str triple-resi ring :D
xxx ->sosoTorch
xxx ->anni
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Nou! Mooi van Jesper!

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vraag meteen even een last wish of zo... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
kwakke01 schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 13:07:
[...]

yep, kan ik nu m'n smiter gaan maken, want op deze manier houdt ik fg's over ;)
Je mag die van mij wel lenen hoor. Lvl82 nu.
Of we gaan samen, ik Zmiter, jij de NG-Barb ^^ Howl je de minions weg, ik Smite de ubers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacub86
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 03-09 13:38
Pheno79 schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 13:20:
Vraag meteen even een last wish of zo... ;)
Gister in ieder geval een MA skiller gevonden en 2 ma gloves maar die zul je wel niet nodig hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoor net op m'n werk via MSN dat m'n vriendin een SoJ heeft gevonden. Onze eerste. :)
Yay!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
Jacub86 schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 14:16:
[...]

Gister in ieder geval een MA skiller gevonden en 2 ma gloves maar die zul je wel niet nodig hebben.
heb 2 ma-skillers in stash voor pheno al (1 komt van.. d8 sjorzo ;) ), 3 ma gloves heb ik ook ;) en ook een weap met +3 van wat-was-het-ook-weer :P 2 assa circ met mooie mods heb ik ook al, dus eigenlijk staat het char al :P

@tollo, of gewoon bo-en, zodat je alles solo kan :P

[ Voor 18% gewijzigd door kwakke01 op 15-10-2007 14:37 ]

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 12:36:
[...]

Haha inderdaad! Het aantal afkortingen in Diablo 2 (ik durf nu geen d2 te typen ;) ) is echt absurd. :)
Staat je build + gear trouwens ergens in het topic?
Ben wel benieuwd, ik heb zelf nooit een kicksin ver kunnen brengen. :/
JEPZ hij staat op .. gotdiablo.forum2go.nl
ff aan melden en yago (don_holio) geeft jouw de rechten ;)

Jouw vriendin ook natuurlijk, missen wat SCL spelers op deze forum :P

[ Voor 7% gewijzigd door Derr_Hans op 15-10-2007 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooneater
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-07 11:39
Derr_Hans schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 14:41:
[...]

Jouw vriendin ook natuurlijk, missen wat SCL spelers op deze forum :P
ja, idd!!

zeker nu ik ook nog HC speel :P (alleen in party, niet solo... als er niemand online is switch ik onbeschaamd naar SCL :D (die lightning sorc met infy in dr klauwen moet toch een keer afkomen...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jacub86 schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 14:16:
[...]

MA Gloves < laying of hands. Die 350% demondamage is gewoon te gruwelijk tov een kleine verhoging van de algemene damage (en misschien een kick erbij, als je net mazzel hebt).

Ik ben niet lodline geweest, de zin om weer craps te vinden is bij mij te aanwezig. Mijn broer kan nog wat pgems slijten op d2jsp, mijn enige bron van inkomsten. Als je je afvraagt hoe het komt dat ik zoveel (ughugh) fg heb, pgems dus. Niet door die uberelite sc, shako of perf 2s coa.

En nu heb ik de vreemde gewoonte pgemhunting niet zo heel spannend te vinden, oftewel, de lol is er af :) Ik hoor hier mensen sojs vinden/gamblen of weet ik het allemaal, ik heb die krengen nog nooit gezien/getrade in mijn hele d2 speeltijd. Laat staan andere items. En zonder items geen tradeable shit en zonder tradeable shit geen andere builds (dan een summoner necro, gaap).

Dus nee, verpatsen zou ik zeggen. Of wachten dat dingen weer een normale (lees: lagere) waarde krijgen, zodat ik met die miserabele 400 fg wat kan doen :')
Derr_Hans schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 14:41:
[...]

Of Pheno79 (Pheno), ik bliek er nog wel eens hoor :P

En nu maar weer werken, na 4 weken moet het er toch maar weer van komen :'(

[ Voor 13% gewijzigd door Pheno79 op 15-10-2007 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-09 16:25

Flapmo

and back is gigi!

zeur. Voor 400fg heb ik 5/6 van me soso equipped. En die staat nu op 35k light dmg en 13,5k chain. 117%fcr. Ik som op:

shako - 25fg
COH dusk - 200fg
2x BK3% - 80fg each
amu - gratis van moon +2light 9%fcr en wat crap mods :p
arach - 20fg
magefist - 1fg
aldurs boots - gratis ooit gevonden nooit zin gehad te wisselen

Nou dat is 425 fg toendertijd. Nu is dat echt wel iets van 300fg - 350fg. dit omdat RW's veel goedkoper zijn geworden. Een COH kost nog maar 120 ofzo.

[ Voor 66% gewijzigd door Flapmo op 15-10-2007 15:25 ]

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
Pheno79 schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 15:06:
[...]

MA Gloves < laying of hands. Die 350% demondamage is gewoon te gruwelijk tov een kleine verhoging van de algemene damage (en misschien een kick erbij, als je net mazzel hebt).

Ik ben niet lodline geweest, de zin om weer craps te vinden is bij mij te aanwezig. Mijn broer kan nog wat pgems slijten op d2jsp, mijn enige bron van inkomsten. Als je je afvraagt hoe het komt dat ik zoveel (ughugh) fg heb, pgems dus. Niet door die uberelite sc, shako of perf 2s coa.

En nu heb ik de vreemde gewoonte pgemhunting niet zo heel spannend te vinden, oftewel, de lol is er af :) Ik hoor hier mensen sojs vinden/gamblen of weet ik het allemaal, ik heb die krengen nog nooit gezien/getrade in mijn hele d2 speeltijd. Laat staan andere items. En zonder items geen tradeable shit en zonder tradeable shit geen andere builds (dan een summoner necro, gaap).

Dus nee, verpatsen zou ik zeggen. Of wachten dat dingen weer een normale (lees: lagere) waarde krijgen, zodat ik met die miserabele 400 fg wat kan doen :')

[...]

Of Pheno79 (Pheno), ik bliek er nog wel eens hoor :P

En nu maar weer werken, na 4 weken moet het er toch maar weer van komen :'(
*O* *O* The REAL Pheno has returned!!! *O* *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Flapmo schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 15:22:
zeur. Voor 400fg heb ik 5/6 van me soso equipped. En die staat nu op 35k light dmg en 13,5k chain. 117%fcr. Ik som op:

shako - 25fg
COH dusk - 200fg
2x BK3% - 80fg each
amu - gratis van moon +2light 9%fcr en wat crap mods :p
arach - 20fg
magefist - 1fg
aldurs boots - gratis ooit gevonden nooit zin gehad te wisselen

Nou dat is 425 fg toendertijd. Nu is dat echt wel iets van 300fg - 350fg. dit omdat RW's veel goedkoper zijn geworden. Een COH kost nog maar 120 ofzo.
Ik wil geen lightsorc :P ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 14:17:
Hoor net op m'n werk via MSN dat m'n vriendin een SoJ heeft gevonden. Onze eerste. :)
Yay!
netjes, welke run doet je vriendin altijd?

ik ben trouwens ook SCL, add me *Dalyxia, ik kan eigenlijk met alles helpen met hammerdin en heb ook erg veel gear rondslingeren die ik eigenlijk nooit gebruik

laatste tijd wel beetje afwezig, druk met andere dingen (mijn vriendin speelt helaas geen diablo :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dalyxia schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 15:39:
[...]

netjes, welke run doet je vriendin altijd?

ik ben trouwens ook SCL, add me *Dalyxia, ik kan eigenlijk met alles helpen met hammerdin en heb ook erg veel gear rondslingeren die ik eigenlijk nooit gebruik

laatste tijd wel beetje afwezig, druk met andere dingen (mijn vriendin speelt helaas geen diablo :P)
Volgens mij heb ik je al geadd. :)
Ik heb Jaxe & Jaxe2. Zit met name op die laatste, daar zit m'n barb op.
Welke run? Meestal een combinatie; Countess, Travincial, Mephisto (met Java niet meer echt), Shenk, Eldritich, Pindle, Baal en als ik er ben ook Cows.
De SoJ viel uit haar eerste Trav run vandaag. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben zojuist voor de 6e keer geript mijn mijn nieuwe sorc.

ben er echt zat van maar die sorc zal en moet er komen.
doe hierbij een beroep op iedereen die daarbij kan/wil helpen.

Sjorzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

8e keer...

8x grush gedaan vadaag wie kan helpen mag.

Sjorzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrboomblaster
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-12-2024
omg meen je niet? als ik je nog moet helpen om een soso te classic rushen zeg je het maar.

D2 acc: *Mrboomblasterhc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-05 15:21
Verwijderd schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 18:15:
ben zojuist voor de 6e keer geript mijn mijn nieuwe sorc.

ben er echt zat van maar die sorc zal en moet er komen.
doe hierbij een beroep op iedereen die daarbij kan/wil helpen.

Sjorzo.
Rip.
Schaam je S(j)ors.
Je hebt toch mijn sorc als referentie?
Je moet eens leren voorzichtiger zijn.
En anders zorg je maar voor een ontzettend zieke bo barb (lvl 50 bo ofzo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha, ik weet het peke, ik was chars aan het levelen in Chaos Sanc hell exp.
Maar er is zo'n zieke lagg op het moment.

dat ik hoe weet ik echt neit 8x geript ben vandaag.

heh, veel tijd verlopen maar moet mijn sorc even lvl 70 hebben :D

Sjorzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacub86
Tijd om te uberen, is wat makkerlijker/veiliger :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 19:37:
Maar er is zo'n zieke lagg op het moment.
Ah, nieuwe exploit? Wordt last wish toch nog goedkoop :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
peke schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 19:23:
[...]

En anders zorg je maar voor een ontzettend zieke bo barb (lvl 50 bo ofzo).
Die zijn onderweg hoor...
Mijne heeft nu lvl 37 BO (still need torch!) die van Boom zit al op 41-42 en ik geloof dat die van flap ook 40+ was...

Niet heel lang meer totdat we uber-Bo-Barbs hebben dus...

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoe zit het met de uberhamertjes dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
Pheno79 schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 08:59:
Hoe zit het met de uberhamertjes dan?
Sjorz en Boom hebben beide al een uberwaardige hammer,
ikzelf heb een lvl 86 (soon 87) pala, voorlopig gegeared om CS te runnen (puur uit armoede eigenlijk...) Maar die kan eventueel ook wel mee uberen.
Kwakke loopt ook nog ergens te dolen met een 85-plusser (hoewel wel niet met max hammerdamage ofwel?)

Een char lvl'en is ook niet zozeer het probleem, das op één max 2 avonden got-runs echt wel klaar.
De dure gear voor hammerdin (Hoto, shako, eni, SOJ's of BK's, crafted amu's, zaka of high reisis spirit,arachnid,...) is iets anders... :?

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
Pheno79 schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 08:40:
[...]

Ah, nieuwe exploit? Wordt last wish toch nog goedkoop :D
Pheno, quit whining!
Tot Last Wish betaalbaar is kun je prima vooruit met bv. Fleshripper:

Fleshripper
Fanged Knife
+200-300% Enhanced Damage
-50% Target's Defense
Prevent Monster Heal
25% Crushing Blow
50% Open Wounds
33% Deadly Strike
Slows Target by 20%

Allemaal groovy mods voor Monk.

Valt me tegen van je dat je alleen maar wil spelen als je de uber-gear kunt hebben..... Jij bent juist degene waarvoor geldt skills>>gear.
Ik weet nog zat leuke builds voor jou:
- Martyr (was toch ooit je plan?)
- Sick Puppy (is je broer aan het doen?)
- 2fps bear-assa
- Classic-rusher
- Frostmaiden

GoT-clan heeft heel veel leuke spulletjes te leen. Niet Shako, Arach etc. maar genoeg om lol te hebben.
Je kent mij toch, vind ook nooit iets en ben te traag (ja, ja...) om in GoT-games iets op te kunnen pakken.

Dus als je wil klagen en zeuren, doe dat in ieder geval ook op Bnet en niet alleen hier :8.
Het is zo eenzaam door-de-weeks om 06.00u zonder jou. Pheno, I miss you!

Ik heb een lvl82 Hammer, bijna af. Nu iets van 7k damage, 125 fcr, max block, max res. Niet uber-waardig nog, maar wie weet ooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even snel vraagje.
me barb (31 bo en ja moet nog wat werk in...nouja veel heel veel).
me sorc is cold en schijnt het niet goed te doen in uber's over het algemeen, maar werkt wel lekker voor keyfarming :).

wat is beetje goeie (Goedkope!) build / class voor ubers? ik hoor dat summoners als meatshield nog wel wat kunnen doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 09:48:
Even snel vraagje.
me barb (31 bo en ja moet nog wat werk in...nouja veel heel veel).
me sorc is cold en schijnt het niet goed te doen in uber's over het algemeen, maar werkt wel lekker voor keyfarming :).

wat is beetje goeie (Goedkope!) build / class voor ubers? ik hoor dat summoners als meatshield nog wel wat kunnen doen?
zmiter. Summoners kunnen ubers wel doen, maar dan ben je afhankelijk van Urdars (revives die je in river of flame hell kunt halen). Die hebben namelijk ook crushing blow. Er staat een filmpje van een gast op youtube. Een dure frenzybar, kicksin of furywolf kunnen het ook, maar nooit zo snel als een zmiter.

En natuurlijk die dream/ench/revives/whatever more sorc op youtube, met sicko gear :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tollo71 schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 09:37:
[...]

Pheno, quit whining!
Tot Last Wish betaalbaar is kun je prima vooruit met bv. Fleshripper:

Fleshripper
Fanged Knife
+200-300% Enhanced Damage
-50% Target's Defense
Prevent Monster Heal
25% Crushing Blow
50% Open Wounds
33% Deadly Strike
Slows Target by 20%

Dus als je wil klagen en zeuren, doe dat in ieder geval ook op Bnet en niet alleen hier :8.
Het is zo eenzaam door-de-weeks om 06.00u zonder jou. Pheno, I miss you!

Ik heb een lvl82 Hammer, bijna af. Nu iets van 7k damage, 125 fcr, max block, max res. Niet uber-waardig nog, maar wie weet ooit.
Hammers zijn nooit uberwaardig, alleen uberrushwaardig :P
En ik wil 1 build die sicko qua gear is, de rest boeit me niet. Geen Pheno (only on skill) build die uberdc of de ubers zou kunnen.
En als je me een beetje kent dan weet je dat ik allang op bnet ben.....ik maak er een sport van om hier te zeuren, alleen al om die heerlijke reacties ;) :P

Oh en Kinjara, je hebt wat meer viewrechten op het gotdiablo forum :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZTeeVeR
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-08 10:05
Is er eigenlijk een build waarmee je solo hell kunt spelen en evt ook nog utrist ed kunt doen?

Mijn trapper gaat op zich wel aardig in hell, maar die lightning immunes he....

Dell XPS L702X, Ci72620M, 6GB, Geforce GT 550M

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
Die is omwille van de beast, chaos fury claws,... bijna even duur als de kicksin!

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooneater
ZTeeVeR schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 10:11:
Is er eigenlijk een build waarmee je solo hell kunt spelen en evt ook nog utrist ed kunt doen?

Een Zmiter (zealer/smiter) kan alles ^^ grote packs gaan niet bijzonder rap, maar grote bazen zijn geen probleem, immunes heb je ook geen probleem aan!

Als je niet zoveel ubertrist gaat doen is een hammerdin ook altijd prima, daarmee krijg je ook diaclone nog wel neer (is me zelfs een keer gelukt met een soso?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ZTeeVeR schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 10:11:

Dezelfde builds als een paar reacties boven je :)
En een trapsin kan hell wel solo'en, mits goed wapen op merc. Als hij er maar 1 neerkrijgt dan zou de corpse explosion van death sentry het af moeten maken. Of als je toch puur lighttrapper gaat, dan heb je nog punten over om in fireblast te stoppen. Werkt erg lekker, al zeg ik het zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
Pheno79 schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 10:02:
[...]

Hammers zijn nooit uberwaardig, alleen uberrushwaardig :P
En ik wil 1 build die sicko qua gear is, de rest boeit me niet. Geen Pheno (only on skill) build die uberdc of de ubers zou kunnen.
En als je me een beetje kent dan weet je dat ik allang op bnet ben.....ik maak er een sport van om hier te zeuren, alleen al om die heerlijke reacties ;) :P

Oh en Kinjara, je hebt wat meer viewrechten op het gotdiablo forum :+
Hehe, ik kan niet wachten tot je weer "gewoon" moet werken. Ben je tenminste weer 's-ochtends online. Heb je nog niet online gezien, na Japan. * gotback toch? Of een vanje oude accounts?
Om Uber-lvl-waardig te zijn moet mijn hammer-damage nog behoorlijk hoger. Is kostbaar maar kan wel.

Armor: nu GA --> Enigma (+1 skill)
Head: nu +2 pala/20%fcr Circlet ^^
Gloves: nu Mages/Trangs
Weapon: nu Wizzy --> HoTo (+3 skills)
Shield: nu Spirit 33%fcr 40% Sacred Targe --> Spirit 35%fcr 40% Sacred Targe
Belt: nu TG --> Arachnids Mesh (+1 skill)
Amu: nu +2 Combat --> Mara's
Ringen: nu 1xfcr, 1x +str --> 2x SoJ/BK (+2 skills)
Boots: nu Sandstorm Treks

Buiten anni/skillers etc. is er dus nog ruimte voor flink wat +skills (stuk of 7 t.o.v. huidige gear).

Fcr: 20(Circlet)+20(Mages)+35(spirit)+40(HoTo)+20(Arach) = 125%

Aandachtspunt wordt wel de verminderde safety (geen +max resists van GA, geen Light. Absorb van TG, geen resists van Wizzy).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
yago schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 09:13:
[...]

Sjorz en Boom hebben beide al een uberwaardige hammer,
ikzelf heb een lvl 86 (soon 87) pala, voorlopig gegeared om CS te runnen (puur uit armoede eigenlijk...) Maar die kan eventueel ook wel mee uberen.
Kwakke loopt ook nog ergens te dolen met een 85-plusser (hoewel wel niet met max hammerdamage ofwel?)

Een char lvl'en is ook niet zozeer het probleem, das op één max 2 avonden got-runs echt wel klaar.
De dure gear voor hammerdin (Hoto, shako, eni, SOJ's of BK's, crafted amu's, zaka of high reisis spirit,arachnid,...) is iets anders... :?
mijne is idd max safety :) aura pak ik wel op van jullie, en dan doet ie ook gewoon 10K + ;) (alle syn's gemaxed, concentrate building :) ) dus de mijne loopt zo mee met ubers (lvl 91 atm). Kan ook wel een bobo leveren (lvl54 geloof ik ofzo) dus dat is dan geregeld :P
Mooneater schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 10:16:
[...]

Een Zmiter (zealer/smiter) kan alles ^^ grote packs gaan niet bijzonder rap, maar grote bazen zijn geen probleem, immunes heb je ook geen probleem aan!

Als je niet zoveel ubertrist gaat doen is een hammerdin ook altijd prima, daarmee krijg je ook diaclone nog wel neer (is me zelfs een keer gelukt met een soso?)
smiters kunnen NIET alles; probeer met een smiter maar eens FE-ancients NM of travi NMte doen :o

probeer met een smiter maar eens CS te runnen; je zult niet lang leven... Trust me, i know :/

een van de weinige chars die alles kan is de oersaaie summoner; lekker passief spelen maar wel degelijk :|

[ Voor 28% gewijzigd door kwakke01 op 16-10-2007 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maak je geen zorgen om resistance en defense, trust me on that one. Gloves zou ik mages houden, meeste fcr, en het enige extra pluspunt van trangs is cold res, wat je niet nodig gaat hebben. Heb je toch weer 25% mana regen extra :') Enigma gaf toch +2 skills btw?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
Pheno79 schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 10:35:
Maak je geen zorgen om resistance en defense, trust me on that one. Gloves zou ik mages houden, meeste fcr, en het enige extra pluspunt van trangs is cold res, wat je niet nodig gaat hebben. Heb je toch weer 25% mana regen extra :') Enigma gaf toch +2 skills btw?
Ja, maar da's +1 t.o.v. GA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

summoner kan zeker ubers ben er half mee bezig om de sleutels te vinden. Maar nil is een beetje lastig aan het doen (geef me geen sleutel grrrrrrrrrrrrrr)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooneater
smiters kunnen NIET alles; probeer met een smiter maar eens FE-ancients NM of travi NMte doen :o

probeer met een smiter maar eens CS te runnen; je zult niet lang leven... Trust me, i know :/

een van de weinige chars die alles kan is de oersaaie summoner; lekker passief spelen maar wel degelijk :|
ohjah, mn vorige zmiter was op scl... helemaal vergeten dat IM nog steeds bestaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
Mooneater schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 11:12:
[...]

ohjah, mn vorige zmiter was op scl... helemaal vergeten dat IM nog steeds bestaat...
Hammerdins zat dus. Chaffy heeft ook nog een godly Hammerdin. Alleen al de gear die zijn Merc aanheeft is meer waard dan al mijn accounts samen.
Zijn Hammer heeft de standaard high-end gear (Enigma/HoTo/Arach/BK's/Spirit/Shako). Zijn A3-Merc heeft oa. eth.Guardian Angel (Ummed) en eth.Phoenix Monarch.

Betreffende Zmiter, mijne is nu lvl82 en -binnen mijn budget- af. Zijn (budget)gear:

Armor: Duress
Helm: Guillaume's Face (+12@ jewel)
Boots: Goreriders
Wapen: Heavens Light (2x Shael)
Schild: HoZ (p.diamond)
Gloves: Draculs
Ringen: 1x Ravenfrost, 1x rare res/+str
Amu: Highlords

Alle standaard skills gemax-ed (Zeal,Fanatism,Sacrifice,HS) en nu Defiance aan het max-en als synergy HS.
Werkt prima (98%CB,60%DS,68%OW, max.block, max res) maar CS, WSK3 en Throne zijn bere-link. Indien IM-cursed --> 1 hit-killed. Ik loop daar wel mee maar met BH en Defiance als aura.
Pas als Diablo spawned kan ik iets bijdragen. Die ligt <10 sec door CB en Hammer-damage.
Verder zijn Travi-NM (bugged FE) en die Vipers bij Nita (bugged) gevaarlijk. Verder nauwelijks iets.

Potentiele verbeteringen:
Grief PB, CoH-armor, Anni, Exile schild. Allemaal duur en niet noodzakelijk om Ubers te runnen.

Het key-runnen is zeer tijdrovend. Met mijn Java kan ik simpel, veilig en relatief snel Countess en Summoner runnen (zonder teleport, maar goed).
Nata, daarentegen, is echt slow&scary met mijn Java. Veel LI's in Halls of Pain en die Vipers....... Ik mis nog een Natures Peace, dus ook Nita zelf is uitkijken geblazen.
Na 5x Nita nog geen D-keys helaas....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
Pheno79 schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 10:35:
Klopt de resis en defense zijn van ondergeschikt belang als je gaat uberlevellen.
Belangrijk is echter wel dat je 11k (of meer) damage gaat doen, zodoende liggen die minions snel genoeg neer.

Hoewel ik denk dat we er met minder ook komen. 2 a 3 hammerdins met high lvl aura (wel 125 fcr om geen "gaatjes" te creeëren), de monk van kiirto, insight mercs (+ prayer) merc's en wie gaat ons dan nog stoppen? Kunnen er een 3 a 4 mules per keer mee door als tollo met z'n smiter ff mephisto klaarzet en de andere neerlegt.

Die torch is dan een leuke extra...

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
[...]

yep, ik kwam tot deze conclusie toen ik in een 8p game eff ancients NM deed; killen met 2 vingers in je neus, en dan de fe over je heen krijgen en deeds zien :( en ik hielp alleen maar :/ ...

naja, ga iig weer een smiter maken, maar ben ook weer bezig met de ladder slasher op jsp, en dat is nog VEEEEL duurder dan D2 :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Im werkt niet op ranged, dus Bliz heeft niets voor niets een weaponswitch gemaakt....Je hebt tyfusveel cb, niet zo potent als melee, maar boeien, dan maar wat pijlen meer richting hun aars. Als je max block gaat heb je toch al wat attack rating en anders de angelics maar weer :)

Dus solo moet wel lukken, maar cs en plaatsen waar de mages komen zullen iets lastiger zijn. Het rotste wat kan gebeuren is dat ze phys immune zijn, dan heb je echt iets uit te leggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kwakke01 schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 11:21:
[...]

yep, ik kwam tot deze conclusie toen ik in een 8p game eff ancients NM deed; killen met 2 vingers in je neus, en dan de fe over je heen krijgen en deeds zien :( en ik hielp alleen maar :/ ...

naja, ga iig weer een smiter maken, maar ben ook weer bezig met de ladder slasher op jsp, en dat is nog VEEEEL duurder dan D2 :|
wtf is dat ladder slasher dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
@Pheno : nog steeds *gotback of een van je oude accounts?

Ik ben deze week ook eens voorzichtig begonnen met een Bowazon. Nooit gedaan (2e Amazon ooit, na mijn huidige Java).
Geen fg's voor Ice/Faith dus wordt weer budget-build.

Ik twijfelde sterk tussen Strafer en Frostmaiden. Mijn Java heeft FA als backup dus ik weet hoe sterk dat kan zijn (alleen zeer mana-intensief).
Omdat ik een WWS heb wil ik eens een Strafer proberen. Op switch waarschijnlijk een Harmony (PI-solution) of misschien wel hybrid met CS/LF op switch.

Geplande gear:

Armor: Lionheart RW
Helm: Tal's Mask/Steelskull(ivm IAS BP)
Gloves: Laying of hands
Boots: Wartravelers (heb ik nog niet)
Belt: Razortail
Wapen1: WWS (2xShael), upped?
Wapen2: Harmony (moet nog bow vinden) of Titans/Mosers
Ringen: 1x Raven (misschien wel 2x)
Amu: Cat's Eye

Met deze gear (als ik Steelskull gebruik) heb ik 90% IAS wat resulteerd in 9/2 strafe.
Ik ben er alleen nog niet uit hoe ik Bosses aan ga pakken. Ik weet niet of mijn Strafe sterk genoeg is en of mijn AR hoog genoeg zal zijn.
Misschien Guided Arrow? Of misschien toch CS op switch (met als synery max LF).

Dedl (als bow-expert) nog advies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
Feel free to bump these,

Gotto pimp my pala/barb

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
yago schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 12:07:
Feel free to bump these,

Gotto pimp my pala/barb
De link

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tollo71 schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 12:02:
@Pheno : nog steeds *gotback of een van je oude accounts?
Ik ben pas level 9 of zo, ik speel niet veel. Paper mario etc. EN 19 oktober zelda DS, dus....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacub86
Ik geloof nog steeds niet helemaal wat er zojuist gebeurde:

Er liep op jsp een topic van iemand die een hel+ith nodig had, welke ik nog wel had voor 1fg. Dus hij pm'ed me en ik ga naar z'n game. Daar aangekomen geef ik zooi maar hij had geen fg's dus ik zei "geen probleem heb ze toch maar". Hij blij en begint leuk te vertellen hoe hij z'n eni gaat rerollen :o(zat in 15ed wyrm en was maar 751) dus ik verklaar em half voor gek maarja zal wel. Internet dropt voordat ik z'n reroll hoorde en 5 mins later krijg ik pm op jsp of ik nog een hel ith voor em heb. Ik had nog 1 hel en wat ith's dus ik ging er weer heen en geef em. Rollt ie een 762 en wassie ook niet blij mee. Had ie nog een 15ed mageplate liggen zonder socks maar hij had geen socket quests over dus hij vroeg er mij een. Nouja ik kon er wel een missen en dat ding gesocket. Begint ie heel leuk lo's en ohm's te droppen en zegt ie "Pak er maar eentje als betaling". Ik geloof er geen fuck van en zeg grapjas, maar hij meende het dus wel en ik pak een ohm. Ik voor de grap "Rijke stinkerd" en hij showt ff 5 eni's en 20 hr's. Dus ik zeg heel leuk "Ik moet ook nog een eni ap kopen voor m'n hammerdin". "Als je m'n ohm teruggeeft" *Er dropt een eni ap in de game* :p

Moraal van het verhaal: Mensen af en toe gratis helpen kan zeer prettig uitpakken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-09 10:21
klinkt idd erg goed, maar toch een vreemd verhaal dat ie zelf geen fg had. aangezien hij ingame wel een fortuin heeft

WoT: Frunzzzzz NoobMeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacub86
Uiteindelijk ben ik daar maar al te blij om :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooneater
Frunz schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 13:08:
klinkt idd erg goed, maar toch een vreemd verhaal dat ie zelf geen fg had. aangezien hij ingame wel een fortuin heeft
tsjah, je moet wel iets overhouden om te dupen he...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
Jacub86 schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 13:03:
Ik geloof nog steeds niet helemaal wat er zojuist gebeurde:

...

Moraal van het verhaal: Mensen af en toe gratis helpen kan zeer prettig uitpakken :D
Geen FG, eni's en HR's a volonté...

Kinkt als een duper/multi-accounter? Wat was zijn account?
Kunne we effe vragen hoe ie 't doet :P

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja idd i kheb niet elke dag even zoveel hr's in me binnenzak. P.s en een eni kan ik al helemaal niet maken :). een bowama is wel leuk met straf volgens mij. Als je dat nieuwe runeword heb in je armour krijg je valkery on striking is echt super grappig om te zien. bespaart je overigens wel veel punten

Acties:
  • 0 Henk 'm!
yago schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 13:13:
[...]

Geen FG, eni's en HR's a volonté...

Kinkt als een duper/multi-accounter? Wat was zijn account?
Kunne we effe vragen hoe ie 't doet :P
Klinkt niet alleen, dat is hij ook. Maar goed, duping is dus weer duidelijk begonnen, gezien de ***lag op bnet de laatste paar dagen. Gisteren uitschieters naar 2000 ping, best netjes weer. Oftewel, welke skill kan nu weer een desynched game opleveren? Blijkbaar kan het nu zonder een server crash, want dat heb ik nog niet gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
Pheno79 schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 12:58:
[...]

Ik ben pas level 9 of zo, ik speel niet veel. Paper mario etc. EN 19 oktober zelda DS, dus....
Maar goed, welke account nu?

@ Jacub, gratz man. Heel gaaf!

@ Mark, welk nieuw armor bedoel je?

Niemand ervaring met Bowazon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
tollo71 schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 13:30:
[...]

In alle geval van de guild "leg in town". Naam vind ik niet meer, net zag ik m nog op d2jsp

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tollo71 schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 13:30:
[...]

@ Jacub, gratz man. Heel gaaf!

@ Mark, welk nieuw armor bedoel je?

Een golden oldy: gotpheno :)

En mark bedoelt de 1.11 runewords, je weet wel, treachery e.d. Al weet ik de naam van de ama variant niet meer :)

Bowazon moet je dedl voorhebben. Strafe icm met wws is leuk, zeker met deadly strike en amp on striking. Je hebt weinig last van phys immunes. Ik zou wws wel uppen. Als je nog wat cb (tja, sorry, het blijft dé killer in builds) kan regelen moet het toch goed te doen zijn. Strafe heeft volgens mij geen synergies, dus je kunt nog een bosskiller er van maken. Hybrid charged striker on switch bv ;)

Bowas zijn geen echte superbosskillers meer, heb ik het idee. Maar daar kan dedl meer over spreken, ik hou me verre van bowas. Sinds de guided bug er uit is zijn er alleen bowa tppk'ers ;) :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
yago schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 13:32:
[...]

In alle geval van de guild "leg in town". Naam vind ik niet meer, net zag ik m nog op d2jsp
Rockability...

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
Snap het niet helemaal... Is toch geen guide?

Where is Dedl when I need him..... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tollo71 schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 14:54:
[...]

strafer: neem iets met knockback erbij en je owned the cs. Er komt geen hond dichterbij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oh, en strafe had volgens mij een hidden synergy met decoy, als ik me niet vergis. Volgens mij kwamen er pijlen bij als je een decoy gebruikte...DEDL??!?!?!?!?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
Pheno79 schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 15:09:
Oh, en strafe had volgens mij een hidden synergy met decoy, als ik me niet vergis. Volgens mij kwamen er pijlen bij als je een decoy gebruikte...DEDL??!?!?!?!?!
Dacht dat die bug gefixed was???

Waar is ROY als je hem nodig hebt?

@ Tollo, nee dat is de naam van die duper... in die topic hierboven verkoopt ie de eni's die ie aan jacub heeft laten zien.

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bliz en bugs oplossen? Nee, ze maken bugs door andere (lees public dupe vorige ladder) op een rare manier op te lossen. Dedl met zijn frostmaiden met veel ctc en een cursemancer van mij waren genoeg om zonder torch een disconnect te krijgen. Terwijl lower res icm met ice arrows e.d. juist handig zouden moeten zijn.

Het is heel makkelijk, bliz heeft geen medewerkers meer (of haast geen) die ooit aan de D2 code hebben gewerkt. De knowhow is weg, dus de animo om voor een oude game waar ze niets meer voor vangen een team te gaan maken die én de code moet gaan begrijpen én de code zo moet aanpassen dat het weer lekker loopt is niet echt meer aanwezig. Dat is net zoals die nithla vipers bug: "those work as intended" Me hoela, die beesten zijn overpowered, met hun phys attack per frame die ergens in een poisoncloud hangt...leuk die 25 frames per sec..... De bug is te omzeilen, maar het slaat als een lul op een drumstel. 30x25 phys damage per sec. 750 damage schoon aan de haak. Daar moet je met een flinke BO en all vita build geen 2~3 sec in staan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij helpen met het killen van diablo en de ancients op SCl normal..

Heb de game aangemaakt Helpgot /// got

Alvast heel veel dank...

** IGotThunder.... Thank you very very much

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2007 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maldred
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 27-04-2023
Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 16:36:
Kan iemand mij helpen met het killen van diablo en de ancients op SCl normal..

Heb de game aangemaakt Helpgot /// got

Alvast heel veel dank...

** IGotThunder.... Thank you very very much
Is niks, kleine moeite. Als je nog iets nodig hebt op softcore (andere natuurlijk ook :) ), roep me dan maar. Ben nu meestal bezig op account maldred3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
Heeft nu echt niemand een pala torch en een low baba torch te koop op d2jsp?

Ik zoek er al 3 dagen naar dus als jullie iets zien... PM me plz!!!!

Baba max 20 fg.
Pala mag rond de 100 zitten (liever goedkoper natuurlijk...)

Don

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maldred schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 22:40:
[...]

Is niks, kleine moeite. Als je nog iets nodig hebt op softcore (andere natuurlijk ook :) ), roep me dan maar. Ben nu meestal bezig op account maldred3
dat is nu net het probleem, ik kan in diablo geen messages sturen, anders had ik me allang bij Got aangesloten, ik kan wel friends toevoegen, maar als ik ze wil whisperen, krijgt de tegenpartij mijn message niet te zien... ;-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
Verwijderd schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 07:27:
[...]

dat is nu net het probleem, ik kan in diablo geen messages sturen, anders had ik me allang bij Got aangesloten, ik kan wel friends toevoegen, maar als ik ze wil whisperen, krijgt de tegenpartij mijn message niet te zien... ;-(
/f a *DeNaamVanJeVriend

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt, ik kan vrienden toevoegen, kan zien dat ze online zijn, in welke game ze dan zitten.
mijn message kan ik zelf intikken en versturen aan vrienden(bericht komt ook linksboven in het scherm te staan) alleen wordt het door de tegenpartij niet ontvangen.

Ik kan in het beginscherm(waar je ook games kan kiezen) ook geen channels zien..

heel irri...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooneater
Verwijderd schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 08:35:
[...]

Klopt, ik kan vrienden toevoegen, kan zien dat ze online zijn, in welke game ze dan zitten.
mijn message kan ik zelf intikken en versturen aan vrienden(bericht komt ook linksboven in het scherm te staan) alleen wordt het door de tegenpartij niet ontvangen.

Ik kan in het beginscherm(waar je ook games kan kiezen) ook geen channels zien..

heel irri...
In het beginscherm even op ladder klikken, daarna op channels, moet wel werken denk ik..

om iets tegen 1 iemand specifiek te zeggen:
/w *naamvandeander text
of om tegen je hele lijst in 1x te praten:
/f m textdiejewilzeggen

En als het hier ook niet mee lukt, zou ik serieus gaan twijfelen aan je d2 installatie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-05 15:21
/w *Accountnaam.
/w Characternaam.

Je kan dus niet altijd het sterretje gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 08:35:
[...]

heel irri...
Het kan zijn dat de tegenpartij twee instanties van d2 heeft draaien. Zijn eerst opgestarte ingelogde sessie krijgt het bericht wel, z'n tweede niet. Zo maar een gok, ik heb er zelf ook last van gehad, omdat ik altijd met twee schermen speel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
Pheno79 schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 09:30:
[...]

Het kan zijn dat de tegenpartij twee instanties van d2 heeft draaien. Zijn eerst opgestarte ingelogde sessie krijgt het bericht wel, z'n tweede niet. Zo maar een gok, ik heb er zelf ook last van gehad, omdat ik altijd met twee schermen speel :)
Dito hier, zéér vervelend trouwens!
Als ik eerst me Bo-barb inlog mis ik alle PM's en chatberichten...

Samen idlen in de chat met 2 eigen accounts kan je ook vergeten, krijg je steevast een connection interrupt...

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!
yago schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 09:45:
[...]

Dito hier, zéér vervelend trouwens!
Als ik eerst me Bo-barb inlog mis ik alle PM's en chatberichten...

Samen idlen in de chat met 2 eigen accounts kan je ook vergeten, krijg je steevast een connection interrupt...
ik zit neigenlijk nooit in een chatchan, laat staan met twee D2's :X
Al die bots die er door wauwelen over softcore...bah, mietjes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
Pheno79 schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 09:55:
[...]

ik zit neigenlijk nooit in een chatchan, laat staan met twee D2's :X
Al die bots die er door wauwelen over softcore...bah, mietjes...
there are no bots in >> op got. << !!!

(Wel af en toe een scl speler... ;) )

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben er vaak geweest, er zijn inderdaad geen bots. Ook geen spelers overigens, maar dat terzijde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
Pheno79 schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 10:24:
Ik ben er vaak geweest, er zijn inderdaad geen bots. Ook geen spelers overigens, maar dat terzijde :)
'smorgens om zes niet nee... Maar ook geen bots!

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tollo71 schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 14:54:
[...]

Was gister de hele dag op pad :)

BTW, strafe doet 10 arrows en @ lvl 32 doet strafe ook echt 10 arrows op een Single monster.
Berekenen = slvl /4 + 2

32/4 = 8 +2 is 10 arrows.

Heeft weinig met decoy te maken.

10 arrows op single target is niet super nodig.
alleen al je veel AR heb en CB op je bow.

Daarnaast heeft strafe een 2frame penalty en dus niet goed te gebruiken @ single bosses.
Dan raak je er maar 5 van de 10 arrows. Mits je een 2frame strafe heb :P

--

De lvl 15 Valk ctc armor heet peace en is mega cheap.
Is wel irritant hoor, per monster pack een nieuwe valk inclusief het irritante cast geluid :P

Daar in tegen kan je wel een mega valk tank maken.
Gooi je punten in decoy (lvl 20) in plaats van valk en je heb een 3120-3744 life valk.
Niet dat het nodig is bij zo veel recasts :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er was iets met decoy en strafe. Ik zal het eens gaan zoeken.

Edit: hebbes, van arraet bij de beschrijving van decoy:
Strafe will fire more Arrows if you have a Decoy out which is another good reason to use Decoy.
Googles samenvattinkje helpt, ik kan namelijk hier niet op de site komen :')

[ Voor 67% gewijzigd door Pheno79 op 17-10-2007 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 11:08:
Er was iets met decoy en strafe. Ik zal het eens gaan zoeken.

Edit: hebbes, van arraet bij de beschrijving van decoy:

[...]

Googles samenvattinkje helpt, ik kan namelijk hier niet op de site komen :')
Is mij nooit opgevallen en gebruik toch vaak decoy :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooneater
Derr_Hans schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 11:05:
[...]

Was gister de hele dag op pad :)

BTW, strafe doet 10 arrows en @ lvl 32 doet strafe ook echt 10 arrows op een Single monster.
Berekenen = slvl /4 + 2

32/4 = 8 +2 is 10 arrows.

Heeft weinig met decoy te maken.

10 arrows op single target is niet super nodig.
alleen al je veel AR heb en CB op je bow.

Daarnaast heeft strafe een 2frame penalty en dus niet goed te gebruiken @ single bosses.
Dan raak je er maar 5 van de 10 arrows. Mits je een 2frame strafe heb :P

--

De lvl 15 Valk ctc armor heet peace en is mega cheap.
Is wel irritant hoor, per monster pack een nieuwe valk inclusief het irritante cast geluid :P

Daar in tegen kan je wel een mega valk tank maken.
Gooi je punten in decoy (lvl 20) in plaats van valk en je heb een 3120-3744 life valk.
Niet dat het nodig is bij zo veel recasts :+
eh werken synergies op een ctc ding? Ik dacht het niet?

dat geluid ik heb ik toch geen last van :D altijd op -ns ^^ (anders zit alles zo dwars door mn muziek heen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mooneater schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 11:39:
[...]

eh werken synergies op een ctc ding? Ik dacht het niet?

dat geluid ik heb ik toch geen last van :D altijd op -ns ^^ (anders zit alles zo dwars door mn muziek heen)
Werkt wel :P
Charge items kan je ook synergizen.

[ Voor 30% gewijzigd door Derr_Hans op 17-10-2007 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Derr_Hans schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 11:28:
[...]

Is mij nooit opgevallen en gebruik toch vaak decoy :P
Kun je de pijlen dan wel goed tellen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 12:27:
[...]

Kun je de pijlen dan wel goed tellen :P
Ja hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
Als er NU iemand online kan (d2jsp + DII LOD)
wil die me dan even een pm gooien?

Kan eindelijk mijn baba + pala torch kopen...

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!
yago schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 13:05:
Als er NU iemand online kan (d2jsp + DII LOD)
wil die me dan even een pm gooien?

Kan eindelijk mijn baba + pala torch kopen...
Ah, al dat gebump had zijn nut :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
Pheno79 schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 13:14:
[...]

Ah, al dat gebump had zijn nut :)
Nu nog iemand vinden die de trade kan maken...

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sorry, mijn vrouw is met mijn ma geloof ik aan het winkelen, anders had ik even naar haar gemaild :)
En ikzelf kan niet, ***filter hier. EN ik verveel me hier al te pletter, ben net in een soort van functiewissel (per november) dus logischerwijs hebben ze nu voor mij niet veel meer te doen.

Nou ja, niets wat patience niet kan oplossen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacub86
Volgens mij heb ik het al voor je gedaan inmiddels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

anders zou gij kunnen lvlen op het werk dat lijkt me niet zo verstandig.
Met decoy schiet je meer pijlen, waarom ik heb ook geen idee, maar is een hidden sync van strafe,
het steeds opnieuw casten van een valkery is opzich niet erg. je hebt volgens mij maar 2% kans.
dus bij een eindbaas is dat niks, komt zelfde voor dat je het triggert. Ik heb me ama dat armour gegeven, maar zelfs met lighting fury is het steeds recasten erg leuk soms:P. alleen het geluid mogen ze weleens aanpassen ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2007 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 14:23:
Met decoy schiet je meer pijlen, waarom ik heb ook geen idee, maar is een hidden sync van strafe,
het steeds opnieuw casten van een valkery is opzich niet erg. je hebt volgens mij maar 2% kans.
bij een eindbaas is dat niks. Ik heb me ama dat aramour gegeven, maar zelfs met lighting fury is het steeds recasten erg leuk soms:P
@ scl had ik een magic / strafer met peace armor.
En ja, 2% lijkt niet veel maar is toch vrij vaak.

Ligt ook aan het aantal CTC items die je draag.
Hoe meer CTC on Strike hoe minder je recast :P

--

Logische verklaring van decoy + meer pijlen is dat je meer tijd heb om je pijlen te pakken als ze op jouw decoy rammen :P

Maar echt nooit opgevallen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mij ook nooit behalve een tijdje terug;). Denk schiet toch wel erg veel en vaak voor 10 pijlen :).
Leek wel de matrix (neo) time stop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
Jacub86 schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 14:22:
Volgens mij heb ik het al voor je gedaan inmiddels?
Leve GoT !

Toch wel cool dat je zulke dingen van op je werk kan regelen!

Kan ik lekker BO-en (lvl 40) en stilletjes beginnen MF'en met mijn orb/tele sorc...

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 14:23:
dus bij een eindbaas is dat niks, komt zelfde voor dat je het triggert. Ik heb me ama dat armour gegeven, maar zelfs met lighting fury is het steeds recasten erg leuk soms:P. alleen het geluid mogen ze weleens aanpassen ;)
Nou ja, volgende wek een klas met UMLérs/architecten. Heb ik eindelijk weer wat te doen :)
8 uur lang levelen...of wii'en op het werk _/-\o_
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.