Hammerdins zat dus. Chaffy heeft ook nog een godly Hammerdin. Alleen al de gear die zijn Merc aanheeft is meer waard dan al mijn accounts samen.
Zijn Hammer heeft de standaard high-end gear (Enigma/HoTo/Arach/BK's/Spirit/Shako). Zijn A3-Merc heeft oa. eth.Guardian Angel (Ummed) en eth.Phoenix Monarch.
Betreffende Zmiter, mijne is nu lvl82 en -binnen mijn budget- af. Zijn (budget)gear:
Armor: Duress
Helm: Guillaume's Face (+12@ jewel)
Boots: Goreriders
Wapen: Heavens Light (2x Shael)
Schild: HoZ (p.diamond)
Gloves: Draculs
Ringen: 1x Ravenfrost, 1x rare res/+str
Amu: Highlords
Alle standaard skills gemax-ed (Zeal,Fanatism,Sacrifice,HS) en nu Defiance aan het max-en als synergy HS.
Werkt prima (98%CB,60%DS,68%OW, max.block, max res) maar CS, WSK3 en Throne zijn bere-link. Indien IM-cursed --> 1 hit-killed. Ik loop daar wel mee maar met BH en Defiance als aura.
Pas als Diablo spawned kan ik iets bijdragen. Die ligt <10 sec door CB en Hammer-damage.
Verder zijn Travi-NM (bugged FE) en die Vipers bij Nita (bugged) gevaarlijk. Verder nauwelijks iets.
Potentiele verbeteringen:
Grief PB, CoH-armor, Anni, Exile schild. Allemaal duur en niet noodzakelijk om Ubers te runnen.
Het key-runnen is zeer tijdrovend. Met mijn Java kan ik simpel, veilig en relatief snel Countess en Summoner runnen (zonder teleport, maar goed).
Nata, daarentegen, is echt slow&scary met mijn Java. Veel LI's in Halls of Pain en die Vipers....... Ik mis nog een Natures Peace, dus ook Nita zelf is uitkijken geblazen.
Na 5x Nita nog geen D-keys helaas....