KTM an sich is ook minder te vertrouwen maar zonder enige vorm van threat/aggro-meter spelen vind ik niet (meer) te doen. Vreemd dat er 1 iemand bij jullie in de guild zit die daar niet van overtuigd is en de rest wel, ben benieuwd wat de rest van de raiders bij jullie daar van vind. Speel nu alweer een poosje met Omen trouwens, wat een zegen zeg, stukken duidelijker (en betrouwbaarder) en met de waarschuwingsgeluiden en/of levensgroot in je scherm krijgen dat je hard op weg bent om aggro te krijgen van de mt, speelt het weer een stukje fijner en kan je je weer ietsjes beter focussen.eendje schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 21:04:
arghh.. een gast in onze raid blijft elke keer zeggen dat je KTM niet moet vertrouwen en het eigenlijk niet moet gebruiken als er weer s iemand niet op zit te letten en lekker door nuked... vreselijk irritant...omdat het compleet niet constructief is en je in TBC zeker gewoon niet meer zonder KTM (of een variant) kan ivm enrage timers en bosses waar je een ot op 2nd position moet hebben. Zonder ktm heb ik werkelijk geen referentie om te zien of ik nou wel 2de sta op gruul of dat ik even moet minderen omdat ik de MT inhaal
Edit:
Ja eigenlijk wel zo'n beetje en Mordenai heeft er een paar, dat is de aanloop naar Netherwing rep., hij loopt in de buurt van Dragonmaw Fortress rond. En dan heb je nog een groupquest die uit 2 delen bestaat, moet je eerst een (elite) bloodelf slopen die 4 guards bij zich heeft, die dropt wat en daarmee kan je verder. Krijg je o.a. een leuke tabard voor naast gold. Maar beter sloop je mijn collega, zoek naar Qatya lvl 70 lock of Helsion lvl 70 rogue.Verwijderd schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 18:59:
Waar zijn allemaal plekken om te questen in SMV voor alliance? Alleen maar die 2 kampjes?
[ Voor 21% gewijzigd door Zjanzjak op 04-10-2007 08:57 ]