*****Dit weekend nog gamen?*****

Pagina: 1
Acties:
  • 59 views sinds 30-01-2008

• htg
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 05-01-2025
Hoi,

Ik kom net terug van Norrod computers want ik heb nu de Dual-Core E2160 (socket 775) ipv de Dual-Core E2140 (socket 775) op mijn ASUS P5B-MX/WIFI-AP. Die hebben hun zostraks ingesteld maar als ik nu mijn pc opstart gebeurt er niks. Ik zie mijn lampje op de kast zelf constant oranje branden. De lampjes op het mobo branden verder wel, geel enzovoort. *****Ik wil dit weekend nog wel het systeem gebruiken***** Er is niet aan de bios gezeten. Wie kan me helpen!

Dank je wel!

whatever it takes

• TEAMIKKE
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Als je nog geholpen wilt worden dit weekend, dan moet je wel wat meer info geven. Wat zijn de rest van je specs en neem de hang/opstarttroubleshooter eens door. Krijg je verder wel beeld en draaien de fans bijvoorbeeld wel? Vertel even wat meer.

[ Voor 20% gewijzigd door TEAMIKKE op 29-09-2007 19:26 ]

• mandroid
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-02 07:50
htg schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 19:20:
Ik zie mijn lampje op de kast zelf constant oranje branden. De lampjes op het mobo branden verder wel, geel enzovoort.
Mogelijks zijn dit statusleds en kan je aan de hand ervan afleiden wat er mis is. Kijk je boekje van je moederbord dus eens na.

• htg
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 05-01-2025
De fans draaien en in het boekje heb ik al gekeken voor troubleshooting van de mobo. Ik heb dat lampje al opgezocht maar niks te vinden."refer the documentation in the boxed or stand-alone CPU fan package for detailed information on CPU fan installation." De fan connector zit gewoon vast.

whatever it takes

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Begin eens met een BIOS reset.

• warcow
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18-05 14:26
Even de power switch connecter checken. :)
Verder gewoon die pc dan maandag ofzo maar terugbrengen, van 1 weekendje niet gamen zal je vast niet dood gaan. Sterker nog, misschien word je wel sociaal en maak je nieuwe vriend(en/innen)

Je topic titel zuigt trouwens

• TEAMIKKE
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
[message=,noline]htg schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 19:45[/message]:
De fans draaien en in het boekje heb ik al gekeken voor troubleshooting van de mobo. Ik heb dat lampje al opgezocht maar niks te vinden."refer the documentation in the boxed or stand-alone CPU fan package for detailed information on CPU fan installation." De fan connector zit gewoon vast.
Ik bedoelde deze troubleshooter.

• Seth_Chaos
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Ja ik ga dit weekend nog gamen! Mijn computer is niet kapot dus dat wordt genieten. Veel succes met je pc. Beste topic naam ooit!

• SH4D3H
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04-10-2025
=> Je PC leest alles opnieuw in en als alles werkt kun je nog voor acht uur gamen ;)

• WEBsel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-05 14:05
Nee ik game niet.

Asrock Z77Pro4-M, i7 3770K ; Corsair PC3-12800K CMV8GX3M1A1600C11 x2 ; Zotac GeForce GTX1050 Ti 4GB ; Crucial MX500 500GB; Toshiba DT01ACA300 ; HP M375mw ; Synology DS218j + WD60PURZ ; TP-Asus RT-AC68U asuswrt-merlin 386.10 ; Sony Xperia XZ2 P ; Mazda 323

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:24

Thandor

SilverStreak

Dit is echt niet de bedoeling hier op GoT (en dat geldt ook voor bepaalde replies van sommige mensen) :o. Ik ga dit topic dus op slot gooien daar ik niet echt de indruk krijg dat je daadwerkelijk veel geprobeerd hebt om het probleem te tackelen :).

Zie PMG FAQ waarin een troubleshooter staat, begin daar eerst eens mee. Zie ook het Het algemeen beleid, zo'n achterlijke titel kan niemand wat mee.

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.