Toon posts:

Een goede vervanger voor winamp?

Pagina: 1
Acties:
  • 47 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een goede vervanger voor winamp. Ik wil geen afspeellijsten etc. Ik wil gewoon door mijn mappen kunnen browsen en gewoon gelijk iets afspelen als ik een leuk nummer zie. Ik wil ik in 1 oogopslag kunnen zien wat de kwaliteit van de mp3 is. Bij winamp kan dat bij itunes moet je dan eerst rechtermuisknop op de mp3 en dan info.

Dank u

Verwijderd

sla mij dood (niet echt natuurlijk :) ...) maar Itunes kan dit toch allemaal?

Je kan browsen op genre, artiest of album. (druk op het oogje onderaan het itunesvenster)
Kwaliteit van mp3 -> voeg een kolom toe met de gewenste gegevens.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2007 18:10 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ja nice, ik wist niet dat je kwaliteit in die kolometjes kon laten zien. Maar kan ik ook gewoon als ik een mp3 afspeel dat die vorige mp3 weggaat? Niet dat alles toegevoegd word in de bibliotheek. Want dat doen cog en itunes allebei en dat vind ik redelijk irritant.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2007 18:19 ]

• domi235
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-12-2021

domi235

Magic!

Over dit onderwerp is laatst nog een topic geweest: De ultieme media player

Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.

Verwijderd

Topicstarter
Tsjah bij itunes vind ik de grote van het programma irritant met zon heel verhaal aan de onderkant en al die playlists links. Als je dan een mp3 wil afspelen verdwijnt de mp3 map gelijk naar de achterkant.

En bij cog kan je de kwaliteit niet in zon kolommetje laten zien. :(|

Verwijderd

Topicstarter
Waar ik ook tegen aan loop is de weergave van mp3's in mapjes. Ik heb namelijk al mijn platen geript naar mp3 en heb ze allemaal gecatoriseerd met naam / cat# nummer / naam van nummer / mix. Bij windows kreeg je dan gewoon lange mp3 namen maar bij apple beeld hij de helft van de mp3 naam gewoon niet af.

Verwijderd

Ik snap uw punt niet goed, maar:

- je kan de kolombreedte verbreden en versmallen door te verslepen
- btw: je kan ook instellen dat itunes van je mappensysteem afblijft en ze niet in een vaag applesysteem plaatst. voorkeuren -> geavanceerd, (bij algemeen) daar uitvinken van 'Werk map Itunes Music bij'.
Verwijderd schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 18:15:
Maar kan ik ook gewoon als ik een mp3 afspeel dat die vorige mp3 weggaat? Niet dat alles toegevoegd word in de bibliotheek.
Ja, op dezelfde plaats als het mappensysteem, er net onder.

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2007 20:25 ]

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Over dit onderwerp zijn al de nodig topics volgeschreven, zoals De ultieme media player en [OS X] Simpele MP3 speler*. Kijk de topic 'ns door en probeer de software uit. Daarnaast is er via Google, MacUpdate, VersionTracker, Softpedia ook de nodige software te vinden. Dit topic gaat in ieder geval op slot.

[ Voor 5% gewijzigd door Daedalus op 29-09-2007 20:33 ]

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.