Ik heb nu al een aantal maandjes een macbook en geniet er ook van
alleen is er 1 probleem, namelijk het zoeken van een geschikte media player. Voor windows had je nog winamp, wat mijn insziends gewoon de beste media player is die ik ooit gebruikt heb.
Op mijn macbook heb ik al een berg mediaplayers versleten zoals:
-iTunes (uiteraard
) die als nadelen had dat mijn database in iTunes zetten een half jaar in beslag neemt en hij alles op id3tag sorteert wat nogal wat rommel oplevert met zoeken.
-VLC heeft geen queue optie wat ik heel belangrijk vind. en het nummer stopt met afspelen als je nieuwe tracks inlaad.
-Play heeft vrijwel alleen maar nadelen.
De eisen die ik stel zijn dat de media player een queue optie moet hebben (liefst zoals in winamp), alle mp3's per map bij elkaar geplaatst worden (zoals in winamp
) en de tracks niet stoppen met afspelen als ik een nieuwe map in de playlist zet (he, kon winamp dit niet allemaal
) maar tot dusverre heb ik nog geen geschikte media player kunnen vinden.
O ja, de media player die ik zoek is uitsluitend voor muziek bedoeld.
Heb de search ook gebruikt maar dit heeft me ook niks opgeleverd. Als iemand mij uit de brand kan helpen
Op mijn macbook heb ik al een berg mediaplayers versleten zoals:
-iTunes (uiteraard
-VLC heeft geen queue optie wat ik heel belangrijk vind. en het nummer stopt met afspelen als je nieuwe tracks inlaad.
-Play heeft vrijwel alleen maar nadelen.
De eisen die ik stel zijn dat de media player een queue optie moet hebben (liefst zoals in winamp), alle mp3's per map bij elkaar geplaatst worden (zoals in winamp
O ja, de media player die ik zoek is uitsluitend voor muziek bedoeld.
Heb de search ook gebruikt maar dit heeft me ook niks opgeleverd. Als iemand mij uit de brand kan helpen