Sommige gebouwen die ik heb zijn alleen maar zichtbaar met CAM, dat bedoel ik
Ah, okee.Zolang je de CAM zelf niet hebt geinstalleerd maar enkel wat dependencies hebt geinstalleerd die refereren naar de CAM dan is er niks aan de hand.![]()
Als je geen wolkenkrabbers wilt zou ik gewoon hooguit medium density zonen en wat zuinig doen met voorzieningen.
Ach en als je geen cam-a-lot's hebt geinstalleerd krijg je hooguit de standaard wolkenkrabbers.
Een van de hoofdredenen voor het maken van de CAM was het verkrijgen van een gelijdelijk[er] verloop tussen hoog- en laagbouw.
Persoonlijk zou ik niet meer zonder willen want hoe meer diversietijd hoe beter natuurlijk.
Maar nogmaals, je bepaald zelf hoever je een gebied of gebouw laat ontwikkelen d.m.v voorzieningen e.d.
Dat stadje wat ik liet zien heeft nog geen 180.000 inwoners.
Ja, ik ben meer bang voor excessieve groei, enzo.
Ik houd wel van een stad die tegenstribbelt, waarbij ik moet analyseren waarom het maar niet wil groeien enzo
Maar als ik het goed begrijp valt dat dus mee, en als ik het ook goed begrijp komt het megacity-concept pas als ik CAM-lots in mijn folder heb?
(M.a.w., als ik louter CAM installeer gebeurt er niets, behalve de fiets-cheat?
Arrrr... they me call it box-city, matey!Ik zal als ik vanavond tijd heb eens kijken of het lukt om die stad überhaupt te kunnen laden zonder plugins.
"Always remember to quick save" - Sun Tzu