Levertijd Apple Producten Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 13 Laatste
Acties:
  • 13.312 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carfreak02
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-09 19:25
14.51 was het zover.

Hij is er !! Wat een ding wat een ding . _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 28-06 09:20
Mmm nog steeds geen updates, ik heb wel de factuur ontvangen. Misschien betekent dat iets goeds(?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik word op dit moment echt gepusht door apple om mn order te cancellen lijkt wel.
Apple is aan het veranderen mensen ;(

iPod besteld op 18 september, en hij is volgens de tracker nog steeds aan het vliegen, ik vind dit het echt onacceptabel dat mensen die 2 dagen later hebben besteld hem nu al wel hebben en ik nog steeds in de lucht hang (moet gezegd worden dat ik jullie wel veel plezier wens).

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2007 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Montigny schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 15:31:
[...]

Dat is zuur, dacht dat iedereen "van het eerste uur bestellingen" hem nu wel binnen zal hebben, ik leef mee met diegene die hem dat nu nog niet heeft.

Dan zit er idd niks anders op dan rustig wachten.

Dacht gelezen te hebben dat "vlucht 13.16" toch al wat bezorgde ipod touch's heeft opgeleverd.
Mijn ipod touch van vlucht 13.16 is toch nog altijd niet aangekomen ... dus denk dat het voor iedereen wel zo zal zijn ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ophidian
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:19
Verwijderd schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 16:27:
Ik word op dit moment echt gepusht door apple om mn order te cancellen lijkt wel.
Apple is aan het veranderen mensen ;(

iPod besteld op 18 september, en hij is volgens de tracker nog steeds aan het vliegen, ik vind dit het echt onacceptabel dat mensen die 2 dagen later hebben besteld hem nu al wel hebben en ik nog steeds in de lucht hang (moet gezegd worden dat ik jullie wel veel plezier wens).
Mijne is 7 september besteld en ik heb hem ook nog niet. Ook in de 13.16 vlucht ;)

ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe het met de Draadloos toetsenbord van apple zit besteld bij een apple store maar duurt al een maand de verkoper had het over dat de bluethooth niet gecertificeerd is ? klopt dit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leftblank
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18:04
Auw, ik heb net 't vliegtuig gemist denk ik :+
'02 okt 2007 22:07 Suzhou Shipped From Originating Depot'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deltananie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 02-03 18:37
Ik snap er nou niks van. Ik krijg net een email van apple dat mijn ipod touch verzonden is. Smorgens stond er nog klaar gemaakt voor verzending. Nu krijg ik een mailtje van hij is verzonden. Ik dacht dat ze in China niet mogen werken ivm een feest week.

28 september besteld via apple store en geld over gemaakt
1 oktober goedgekeurd
2 oktober klaar maken voor verzending
3 oktober verzonden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ophidian schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 16:38:
[...]

Mijne is 7 september besteld en ik heb hem ook nog niet. Ook in de 13.16 vlucht ;)
Hier precies het zelfde :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net gebeld met zowel apple als TNT;

De vrouw van TNT maakt me zeer droevig; uw bestelling wordt 10 oktober verwacht, nadat ik vroeg waarom dat dan zo lang duurde kwam ze met het beruchte "tsja, de pakketjes moeten worden gesorteerd, gescand en dan pas kunnen ze ergens naartoe".

De man die ik bij Apple aan de lijn kreeg was wat behulpzamer en kon me vertellen dat er niet erg veel aan de hand zal zijn, behalve toen ik zei "dus een pakketje uit china doet er 3 dagen over om in Nederland te komen?" werd hij een beetje stilletjes, maar dat is te verwachten :P
Ook liet hij iets vallen over "als hij er morgen nog niet is kunnen we gaan kijken hoe we u hiermee kunnen helpen", betekent dit €50 terug ?

Een lange maar hopelijk behulpzame post voor alle 13.16 mensen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ophidian
Verwijderd schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 17:12:

De vrouw van TNT maakt me zeer droevig; uw bestelling wordt 10 oktober verwacht, nadat ik vroeg waarom dat dan zo lang duurde kwam ze met het beruchte "tsja, de pakketjes moeten worden gesorteerd, gescand en dan pas kunnen ze ergens naartoe".

De man die ik bij Apple aan de lijn kreeg was wat behulpzamer en kon me vertellen dat er niet erg veel aan de hand zal zijn, behalve toen ik zei "dus een pakketje uit china doet er 3 dagen over om in Nederland te komen?" werd hij een beetje stilletjes, maar dat is te verwachten :P
Ook liet hij iets vallen over "als hij er morgen nog niet is kunnen we gaan kijken hoe we u hiermee kunnen helpen", betekent dit €50 terug ?

Maar das nog geen reden om de status van TNT niet te updaten. Heel fijn dat ze gesorteerd moeten worden, maar dan moeten ze toch echt wel onderhand een keer op de grond in Nederland aankomen. Vliegtuig zal niet 3 dagen in de lucht blijven :|

ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kpr
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11:41

kpr

Ophidian schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 17:17:
[...]

Maar das nog geen reden om de status van TNT niet te updaten. Heel fijn dat ze gesorteerd moeten worden, maar dan moeten ze toch echt wel onderhand een keer op de grond in Nederland aankomen. Vliegtuig zal niet 3 dagen in de lucht blijven :|
Bovendien is de Touch van Sijmen wel binnen en zijn pakketje is later op het vliegtuig gezet. Is Vlucht 13.16 een propeller-vliegtuig ofzo dat hij zo lang erover doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kpr schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 17:31:
[...]

Bovendien is de Touch van Sijmen wel binnen en zijn pakketje is later op het vliegtuig gezet. Is Vlucht 13.16 een propeller-vliegtuig ofzo dat hij zo lang erover doet?
nee man, een roeiboot :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20:08

RnB

Nou, vandaag TNT dus langsgeweest om 11:59..
Juist, toen zat ik op school.. :/ Dus krijg m nu morgen, mn pap is thuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UMD
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12-09 23:04

UMD

You don't say

*jeuj*

mijne is nu verzonden!!!!!

27 september besteld, 1 oktober klaargemaakt voor verzenden en vandaag (3 oktober) verzonden!
Vind ik nog allemaal vrij vlot gaan gezien de verhalen die ik her en der lees.

Ze verwachten dat ie op of voor 9 okt. aankomt hier bij mij.

En dat terwijl in mijn eerste mailtje wat ik kreeg het volgende stond:

Verwachte verzenddatum: 09 Okt, 2007 - 12 Okt, 2007.
Verwachte leverdatum: 12 Okt, 2007 - 18 Okt, 2007.

ben echt tevreden. so far.....

vraagje: bezorgen ze (TNT??) de ipod touch ook op zaterdag?

Ben heel erg benieuwd!!

greetz

[ Voor 30% gewijzigd door UMD op 03-10-2007 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deltananie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 02-03 18:37
UMD schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 17:49:
*jeuj*

mijne is nu verzonden!!!!!

27 september besteld, 1 oktober klaargemaakt voor verzenden en vandaag (3 oktober) verzonden!
Vind ik nog allemaal vrij vlot gaan gezien de verhalen die ik her en der lees.

Ze verwachten dat ie op of voor 9 okt. aankomt hier bij mij.

En dat terwijl in mijn eerste mailtje wat ik kreeg het volgende stond:

Verwachte verzenddatum: 09 Okt, 2007 - 12 Okt, 2007.
Verwachte leverdatum: 12 Okt, 2007 - 18 Okt, 2007.

ben echt tevreden. so far.....

Ben heel erg benieuwd!!

greetz
Bij mij ook het zelfde verhaal maar je kan het pakketje niet traceren bij volg zending.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UMD

UMD

You don't say

nee idd. bij mij ook niet.

maar dat kan mssn omdat het pas kort geleden verzonden is??? I guess

is bij de post hier ook altijd zo. Was begin deze wek nog zo met de Cowon D2 die ik verzond (verkocht om plaats te maken voor de touch). Track en trace werkte pas na een tijdje.

greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
UMD schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 18:04:
nee idd. bij mij ook niet.

maar dat kan mssn omdat het pas kort geleden verzonden is??? I guess

is bij de post hier ook altijd zo. Was begin deze wek nog zo met de Cowon D2 die ik verzond (verkocht om plaats te maken voor de touch). Track en trace werkte pas na een tijdje.

greetz
Die van mij is de 30e verzonden, kan wel tracken op Flextronics maar is voor het laatst de 28e geupdate... Kan geen TNT track doen, dus duurd idd wel ff. Nu bij mij al 3 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiefschwarz
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 31-10-2022
Zo, een berichtje vanaf m'n nieuwe touch. Voor degenen die hem binnen hebben, gefeliciteerd. Voor hen die nog moeten wachten, een troost: het is de moeite echt meer dan waard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 17:12:

mooi, ik ga morgenochtend meteen bellen om 50 euro te vragen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UMD

UMD

You don't say

Serial Number:
1A739KM5W4N

betekent dit nu dat ik een week 39 ipod krijg?
Dus met een goed scherm? (als het goed is)

greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 29-08 11:46

Scrummie

Think different

Ik ben pissig op Apple, ik bestel direct na de keynote, en lees dat mensen die heb in de periode 20-30 september al gewoon hun bestelling hebben ontvangen. Slaat toch helemaal nergens op? Apple zal nu wel niet meer telefonisch bereikbaar zijn, ik ga wel even kijken en zowel ga ik klagen. Na een slechte ervaring met kopen bij een reseller nu dus ook al een slechte ervaring nu ik voor het eerst weer eens bij Apple bestel, blijft weinig over op deze manier :(

Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 18:57:
[...]

mooi, ik ga morgenochtend meteen bellen om 50 euro te vragen :)
Laat a.u.b. weten hoe dit verloopt, als jou het lukt zijn er denk ik wel meer mensen die vinden dat 50€ de pijn verzacht, including me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 19:08:
[...]

Laat a.u.b. weten hoe dit verloopt, als jou het lukt zijn er denk ik wel meer mensen die vinden dat 50€ de pijn verzacht, including me.
wat het meest ergelijke is, is dat ze die dingen met bakken verschepen naar de usa waar ze voor $299 ex btw weggaan, dus voor 211 euro en wij 251 euro ex btw betalen.

Ze verkopen ze met minder winst aan de amerikanen en wij maar wachten. En mensen die hem op de 20e bestellen hebben em al binnen. Logica? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 19:32:
[...]

wat het meest ergelijke is, is dat ze die dingen met bakken verschepen naar de usa waar ze voor $299 ex btw weggaan, dus voor 211 euro en wij 251 euro ex btw betalen.

Ze verkopen ze met minder winst aan de amerikanen en wij maar wachten. En mensen die hem op de 20e bestellen hebben em al binnen. Logica? :?
Ze passen precies het LIFO toe ...
Last In First Out :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie

Scrummie

Think different

Verwijderd schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 19:32:
[...]

Ik ga morgen dan ook even bellen, moet maar ff in de pauze op werk.. Als het alle order dingen zo zie op Macrumors, hoe lang het daar gemiddeld duurt, zou hij er vrijdag moeten zijn. Maar, die gaan via Nederland naar Engeland, dus ergens vind ik dat het dan morgen zou moeten zijn. Buiten dat, is het van de zotte dat mensen die later bestellen eerst krijgen. Goed dat ik het weet, dat dan weer wel, dan wachten we in het vervolg ook gewoon even met bestellen. Kan ik nog wat rente van 300 euro trekken (5 cent, woohoo, gaat om het idee ;)), en heeft Apple wat minder tijd om er rente van te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie

Scrummie

Think different

dubbelpost, hoe krijg ik dat nou voor elkaar? :S

[ Voor 91% gewijzigd door Scrummie op 03-10-2007 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Christiaan--
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-09 12:11
Net geplaatst:

Verwachte verzenddatum: 12 Okt, 2007 - 17 Okt, 2007
Verwachte leverdatum: 17 Okt, 2007 - 23 Okt, 2007

Touch 16GB, ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SFRtje
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 10-09 19:05
Beetje raar dat jullie m nog niet binnen hebben (iPod Touch). Ik heb de mijne in de namiddag van 21 september besteld en betaald en vandaag rond 11.30 mogen ontvangen.. Via TNT. Gepland was dat ie gister zou komen, maar vandaag landde t vliegtuig pas in NL en toen is t heel snel gegaan. Succes met t wachten, tis t allemaal waard ;) !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Christiaan--
Waar zien jullie trouwens de uitgebreide informatie zoals met welke vlucht hij gaat en zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

--Christiaan-- schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 19:48:
Waar zien jullie trouwens de uitgebreide informatie zoals met welke vlucht hij gaat en zo?
Op de appel site kan je je pakket volgen ... ("Volg pakketten")
Hier staat bij door welke courrierbedrijf je product wordt geleverd en een "Carrier Tracking Number"
Kopieer deze nummer en ga hiermee naar de site van je courrierbedrijf (TNT of UPS of ...)
Geef daar je code in hun webtracker ...
en klaar :)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2007 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rem_co
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-01-2022
deltananie schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 17:03:
Ik snap er nou niks van. Ik krijg net een email van apple dat mijn ipod touch verzonden is. Smorgens stond er nog klaar gemaakt voor verzending. Nu krijg ik een mailtje van hij is verzonden. Ik dacht dat ze in China niet mogen werken ivm een feest week.

28 september besteld via apple store en geld over gemaakt
1 oktober goedgekeurd
2 oktober klaar maken voor verzending
3 oktober verzonden
Ik heb exact hetzelde alleen niet dat hij vandaag is verzonden -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Christiaan--
Verwijderd schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 19:53:
[...]

Op de appel site kan je je pakket volgen ... ("Volg pakketten")
Hier staat bij door welke courrierbedrijf je product wordt geleverd en een "Carrier Tracking Number"
Kopieer deze nummer en ga hiermee naar de site van je courrierbedrijf (TNT of UPS of ...)
Geef daar je code in hun webtracker ...
en klaar :)
Ah, dat kan dus pas vanaf dat hij verzonden is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carfreak02
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-09 19:25
Als hij verzonden is inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steven_cooreman
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 27-04-2020
Hoe worden pakketjes eigenlijk naar het mergingpoint verzonden (en dan bedoel ik met welk bedrijf...) UPS, TNT, K+N, of nog iets anders? (en waar kun je ze tracken... :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorijn
  • Laatst online: 28-11-2024
Flextronics. Website werkt alleen in internet explorer.

PSN: Jorijnn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hm, TNT was bij mij heeel erg vroeg aan de deur. Een huisgenoot van me was 9.20 uit z'n nest en toen lag er al een briefje van TNT dat er niemand thuis was om 9.30 :S

fucking bastards.

Ik ga morgen gewoon vanaf half 9 voor de deur liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het heerlijke studentenleven :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2007 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 21:04:
[...]

Het heerlijke studentenleven :)
Ik 9.35 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
Zijn er meerdere mensen die rond de 30e een mail kregen dat de iPod was verzonden en via Flextronics hun gegevens kunnen volgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08:05
Yes, eindelijke een update van mijn vervangende MBP. Ik verwacht hem morgen.

03 okt 2007 16:59 Arnhem Hub Consignment Received At Transit Point
03 okt 2007 16:58 Arnhem Hub Consignment Passed Through Transit Point
30 sep 2007 19:25 Shanghai Shipped From Originating Depot
29 sep 2007 23:41 Shanghai Consignment Received At Transit Point
29 sep 2007 20:18 Shanghai Consignment Picked Up

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montigny
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 17-09-2024
Opeens zit er schot in de bestelling van me.

04 okt 2007 01:56 Suzhou Shipped From Originating Depot
03 okt 2007 11:34 Suzhou Consignment Picked Up

De touch zal wel in hetzelfde vliegtuig zitten als UMD & Deltananie.

Mijn 8gb touch is een week 38 maar denk en hoop dat die geen problemen meer heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie

Scrummie

Think different

Ik verwacht morgen een update van de status op TNT site. Zo niet, dan ga ik vrijdag bellen, ben vroeg thuis die dag dus dat moet lukken. Dat is als hij vrijdag nog niet is geupdate, de status, dan wel binnen is gekomen. Ik ben nu een stuk minder chagerijniger als eerder op de avond ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het verandert hier niet meer :(

02 okt 2007 22:26 Arnhem Hub Consignment Received At Transit Point
30 sep 2007 16:26 Suzhou Shipped From Originating Depot
28 sep 2007 13:53 Suzhou Consignment Picked Up
28 sep 2007 13:53 Suzhou Consignment Received At Transit Point

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoedje schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 22:19:
Yes, eindelijke een update van mijn vervangende MBP. Ik verwacht hem morgen.

03 okt 2007 16:59 Arnhem Hub Consignment Received At Transit Point
03 okt 2007 16:58 Arnhem Hub Consignment Passed Through Transit Point
30 sep 2007 19:25 Shanghai Shipped From Originating Depot
29 sep 2007 23:41 Shanghai Consignment Received At Transit Point
29 sep 2007 20:18 Shanghai Consignment Picked Up
Jouw vliegtuig was nog trager dan Vlucht 13.16. Maar da's ook logisch, een vliegtuig vol MBP's vliegt natuurlijk niet zo snel he :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie

Scrummie

Think different

Verwijderd schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 22:39:
[...]

Jouw vliegtuig was nog trager dan Vlucht 13.16. Maar da's ook logisch, een vliegtuig vol MBP's vliegt natuurlijk niet zo snel he :9
Hoezo was? Mijn 13.16 is nog steeds aan 't vliegen hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 22:39:
[...]

Zijn vliegtuig heeft het toch gehaald ... :p
Vlucht 13.16 is nog altijd niet zichtbaar op de radar ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
Scrummie schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 22:40:
[...]

Hoezo was? Mijn 13.16 is nog steeds aan 't vliegen hoor :P
Mmm misschien zit ik ook op die vlucht, welke dag vertrok die? Zondag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FerdiV schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 22:49:
[...]

Mmm misschien zit ik ook op die vlucht, welke dag vertrok die? Zondag?
1 oct. 13.16 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UMD

UMD

You don't say

Montigny schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 22:21:
Opeens zit er schot in de bestelling van me.

04 okt 2007 01:56 Suzhou Shipped From Originating Depot
03 okt 2007 11:34 Suzhou Consignment Picked Up

De touch zal wel in hetzelfde vliegtuig zitten als UMD & Deltananie.

Mijn 8gb touch is een week 38 maar denk en hoop dat die geen problemen meer heeft.
Ja! daar lijkt het wel op! bij mij staat namelijk exact hetzelfde! zelfs de tijden komen bijna helemaal overeen!!

als ik zo alle status berichten nakijk at ik hier zo zie moeten die van ons nu wel onderweg naar nederland zijn.

Nu hopen dat de onze met de snelle jumbojet gaat i.p.v. het roeibootje waarmee sommige ipods verscheept worden :P

wat me wel opvalt is dat er 2 plekken zijn waarvan ze komen. Shanghai en Suzhou. zou dat verschil maken?

mijne zou op of voor 9 oktober bezorgd worden

fingers crossed :X

greetz

[ Voor 39% gewijzigd door UMD op 03-10-2007 23:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montigny
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 17-09-2024
@ UMD

ik hoop dat ze onderweg zijn! en dat ze een first class behandeling krijgen en niet zoals "vlucht 13.16" in de bermuda ipod touch triangle verdwijnen.

die twee verschillende plaatsen wat daar het idee achter is geen idee...

wel relaxed dat je week 39 krijgt, een 8 of 16 G. mijne is/ word een week 38 wel even duimen dat het een goed exemplaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ophidian
Zucht, nog steeds geen bericht van de vervloekte '13.16' Hopelijk zien we hem voor kerst nog terug ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ophidian schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 00:37:
Zucht, nog steeds geen bericht van de vervloekte '13.16' Hopelijk zien we hem voor kerst nog terug ;(
previously on lost:

Idd, had gehoopt dat er nu al wat zendingen in Arnhem aan waren gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 12:55:
iPod Touch: 18 september besteld

01 okt 2007 13:16 Suzhou Shipped From Originating Depot
30 sep 2007 08:23 Suzhou Consignment Received At Transit Point
Verwijderd schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 13:16:
[...]
01 Oct 2007 13:16 Suzhou Shipped From Originating Depot
30 Sep 2007 08:24 Suzhou Consignment Received At Transit Point
Verwijderd schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 15:50:
1 Oct 2007 13:16 Suzhou Shipped From Originating Depot
30 Sep 2007 08:27 Suzhou Consignment Received At Transit Point

een vliegtuigje eerder dan de rest dus ?

ik heb het gevoel dat er honderden chinezen ipods achterhouden :9
Scrummie schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 16:00:
[...]

Heb dezelfde status. Verwacht hem morgen niet, denk dat het wel vrijdag/volgende week word. Als hij dan toch morgen komt ben ik alleen maar meer blij :P
Verwijderd schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 18:36:
[...]

30 sep 2007 08:25 Suzhou Consignment Received At Transit Point

We zitten op het zelfde vliegtuig vrees ik :)
Mag idd wel gaan landen ...
Ophidian schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 09:16:
[...]

Mijne het zelfde probleem!
datum tijd TNT-lokatie status
30 sep 2007 08:24 Suzhou Consignment Received At Transit Point

Zitten in hetzelfde vliegtuig, hopelijk vandaag nog bericht.. Wil dat ding in huis hebben :(
Tjoekie schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 11:23:
[...]

Hetzelfde hier. Dit is de eerste keer dat ik iets bij de Apple Store heb besteld en tot nu toe vind ik de ervaring niet echt denderend.
marcellux schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 11:19:
ik snap niet helemaal dat ik als ik mijn nummer invoer bij TNT er nog steeds staat :
01 okt 2007 13:16 Suzhou Shipped From Originating Depot en bij sommige anderen lees ik dan hier dat hij al in Nederland is :|
kpr schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 11:41:
Mijn Touch is ook al aan het wegrotten in een hangar ergens in china sinds 13.16 op 1 oktober....

edit: ik zie zojuist al wel dat de factuur is binnengekomen per post. Dit geeft weer hoop omdat die meestal een paar dagen later dan het product binnenkomt.
Dit zijn alle 13.16 bestellingen toch? Zijn er nog meer?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2007 01:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 00:58:
[...]

Dit zijn alle 13.16 bestellingen toch? Zijn er nog meer?
Gok idd wel dat ze dat allemaal zijn ...
UPDATE @ 6:40 ... vliegtuig nog altijd in de lucht :s

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2007 06:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

grrr.... als er om 9.00 nog niks veranderd is dan ga ik maar eens bellen... niet echt blij mee :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macsylver
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-09 18:07
Het enige wat ik ook nog steeds zie bij apple op hun site is dit:

* Shipped to: AMSTERDAM, NL 29 Sep 2007
* Estimated Delivery Date: 09 Oct 2007 (Subject to change) (was eerst 10 Oct)
* Current Delivery Status: In Transit to Customer - Shipment on Schedule 03 Oct 2007

en op de site van flextronics word ik zelf niet veel wijzer...

Enige wat bij tracking details staat is als volgt: (er zijn 5records)

record 1: leeg
record 2: leeg
record 3: 03OCT07 20:17 JOB CREATED
record 4: 28SEP0L7 05:25 JOB CREATED
record 5: 28SEP07 17:58 MANIFESTED - Mfst: C-346***** VEN-EMI

status record 1: leeg
status record 2: leeg
status record 3: Pick List Printed
status record 4: PALLET CLOSED
status record 5: MANIFESTED

dus als iemand mij meer kan vertellen graag.... (is die nu al in nl in venray?)

Owja en nog steeds geen Carrier Tracking Number & Assigned Carrier, updates

Hopen dat die er snel is! Gaat namelijk om een MacBookPro 15" + Ipod Nano 4gb ("gratis")

[ Voor 23% gewijzigd door Macsylver op 04-10-2007 07:52 ]

The Centrifuge Camera & Micrograph Stories & Imaginarium of Tears

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jaaaa hij komt vandaag :)

04 okt 2007 06:46 Antwerp Import Received
04 okt 2007 00:56 Liege Euro Hub Consignment Passed Through Transit Point
02 okt 2007 22:26 Arnhem Hub Consignment Received At Transit Point
30 sep 2007 16:26 Suzhou Shipped From Originating Depot
28 sep 2007 13:53 Suzhou Consignment Picked Up
28 sep 2007 13:53 Suzhou Consignment Received At Transit Point

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorijn
Current Status SCAN TO TRUCK

Aldus Flextronics, ben benieuwd of ik vandaag ook een carrier tracking nummer mag ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zojuist met TNT gebeld. Ik heb ook een 13.16 zending. TNT gaf aan dat alleen de papieren naar Arnhem verstuurd zijn, en dat de IPOD Touch zelf pas op de uiterste datum 11 oktober zal worden uitgeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UMD

UMD

You don't say

heh? WTF?!

alleen papieren? je hebt toch een ''verzonden'' mailtje van appel gekregen of niet?
zoja, dan moeten ze dat niet bij mij proberen! :@ dan hebben ze een probleem.......

Als zij zeggen dat me bestelling verzonden is ga ik ervan uit dat het dan om de ipod zelf gaat en niet een stapeltje papieren?

greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UMD

UMD

You don't say

Sijmen schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 13:14:]

Volledige order history:

03 okt 2007 13:09 Delivered
03 okt 2007 08:04 Out For Delivery
03 okt 2007 06:54 Import Received
03 okt 2007 01:04 Arnhem Hub Consignment Received At Transit Point
01 okt 2007 17:51 Suzhou Shipped From Originating Depot
01 okt 2007 17:42 Suzhou Consignment Received At Transit Point
als ik zo naar die data kijk denk dat t 2 dagen duurt voordat ze hier aankomen, en als TNT snel werkt heb je hem dezelfde dag in huis.

dus met een beetje geluk kan ik mijne zaterdag al in ontvangst nemen :$
k wacht met smart af.........

mijn ipod is onderweg en shipment is on schedule.

greetz

[ Voor 10% gewijzigd door UMD op 04-10-2007 08:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

UMD schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 08:33:
heh? WTF?!

alleen papieren? je hebt toch een ''verzonden'' mailtje van appel gekregen of niet?
zoja, dan moeten ze dat niet bij mij proberen! :@ dan hebben ze een probleem.......

Als zij zeggen dat me bestelling verzonden is ga ik ervan uit dat het dan om de ipod zelf gaat en niet een stapeltje papieren?

greetz
Inderdaad :s
Snap het ook nie ...
En wat met alle mensen die hun ipod/papieren later zijn verzonden en hem al thuis hebben? :s

En nu terug wat Java volgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

04 okt 2007 08:39 Antwerp Out For Delivery

woehoew :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ophidian
Net ook maar weer even gebeld naar Apple. Zij vond het inderdaad ook vreemd dat vliegtuig nog steeds in de lucht zou zijn, maar dacht dat ie eerst naar Apple depot is gegaan, alvorens naar de TNT te zijn gegaan. Dus ze dacht dat de leverdatum tussen 5 en 10 oktober zou zijn.

We wachten dus maar verder af :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorijn
UMD schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 08:33:
heh? WTF?!

greetz
Wind je niet zo op man, ik heb gisteren ook een kopie-factuur per post gehad. En aangezien ik er nog meer in dit topic heb gezien zal dit hoogstwaarschijnlijk doodnormaal zijn. Tot die tijd wacht ik rustig af tot 8 oktober.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UMD

UMD

You don't say

nou, ik wind me daar wel over op.

Als ze mij vertellen dat me bestelling verzonden is en ik de ''delivery status'' kan checken ga ik ervan uit dat het ook om de bestelling zelf gaat en niet om een factuurtje. Dat is niet de bedoeling.

Heb geen moeite om te wachten hoor, maar dit vind ik n klein beetje misleidend.
daar kan k dus best wel n beetje pissig over worden.

(als dit zo zou zijn ;) )

greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorijn
UMD schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 09:30:
nou, ik wind me daar wel over op.

Als ze mij vertellen dat me bestelling verzonden is en ik de ''delivery status'' kan checken ga ik ervan uit dat het ook om de bestelling zelf gaat en niet om een factuurtje. Dat is niet de bedoeling.

Heb geen moeite om te wachten hoor, maar dit vind ik n klein beetje misleidend.
daar kan k dus best wel n beetje pissig over worden.

(als dit zo zou zijn ;) )

greetz
De iPod is wel degelijk verzonden, echter is de postroute wat sneller dan de pakketroute. Zolang ze nog voor de ETA zitten zou ik gewoon afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UMD

UMD

You don't say

jah, dat zat ik net ook al te bedenken :P

wie gaat er nou een factuur vanuit china per post versturen :P

die factuur zal dan een dezer dagen wel in de bus vallen, en hopelijk de ipod zaterdag (met n beetje geluk)

greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UMD

UMD

You don't say

edit: dubbelpost :$ hoe heb ik dat dan geflikt?!?!

[ Voor 88% gewijzigd door UMD op 04-10-2007 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren is ook de factuur in de bus gevallen. Ben benieuwd wanneer alles samen wordt gevoegd. (alles = iMac + iPod Nano)

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2007 10:01 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hebbes :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gefeliciteerd. Wel ff een foto plaatsen in het andere topic. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

04 Oct 2007 01:01 Rotterdam Consignment In Warehouse
03 Oct 2007 18:27 Rotterdam Consignment Received At Transit Point
03 Oct 2007 09:29 Rotterdam Not Home On Delivery Attempt To Residential Address
03 Oct 2007 07:45 Rotterdam Out For Delivery
03 Oct 2007 05:19 Rotterdam Consignment Received At Transit Point
03 Oct 2007 05:19 Rotterdam Import Received
03 Oct 2007 01:04 Arnhem Hub Consignment Received At Transit Point
01 Oct 2007 17:51 Suzhou Shipped From Originating Depot
01 Oct 2007 17:43 Suzhou Consignment Received At Transit Point

dus... nu moeten ze ff een busje vanaf dat warehouse hierheen sturen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik net ook even met tnt gebeld rond het 13.16 verhaal, ze hadden papieren wel binnen, maar vliegtuig zou niet vertrekken voor zondag vanwege het hele chinese vakantie gezeur wat ze dus als smoes gebruiken. fijn!.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie

Scrummie

Think different

Verwijderd schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 10:28:
Ik net ook even met tnt gebeld rond het 13.16 verhaal, ze hadden papieren wel binnen, maar vliegtuig zou niet vertrekken voor zondag vanwege het hele chinese vakantie gezeur wat ze dus als smoes gebruiken. fijn!.
Wat ik dan niet snap, is dat er 4 uur later wel een vliegtuig vertrekt dat gewoon al geleverde iPods heeft opgelevert..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Scrummie schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 10:42:
[...]

Wat ik dan niet snap, is dat er 4 uur later wel een vliegtuig vertrekt dat gewoon al geleverde iPods heeft opgelevert..
Dat zei ik ook al tegen tnt man, wat ik kreeg te horen:
'Ja, maar deze niet hé'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

04 Oct 2007 09:45 Rotterdam Consignment Received At Transit Point

argh de spanning de spanning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorijn
Verwijderd schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 11:21:
04 Oct 2007 09:45 Rotterdam Consignment Received At Transit Point

argh de spanning de spanning
offtopic:
Ik weet in ieder geval wel zeker dat ik maandag ochtend vroeg opsta. En dan uiteraard zien dat de bezorging 4 uur 's middags of later is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jorijn schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 11:24:
[...]

offtopic:
Ik weet in ieder geval wel zeker dat ik maandag ochtend vroeg opsta. En dan uiteraard zien dat de bezorging 4 uur 's middags of later is.
Ik dus heel erg vroeg mn nest uit vanochtend, want ik dacht dat TNT wel weer rond half 10 zou komen.. nou, hier zit ik nu met mn koffie (om een beetje wakker te worden) en nog steeds geen TNT...

ah, ik refresh net:
04 Oct 2007 11:16 Rotterdam Out For Delivery

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2007 11:35 . Reden: out for delivery ^^ ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
Nog steeds niks :( Zal nog wel in china zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FerdiV: Waarom bel je niet even? En wat heb je besteld? Mijn iMac staat in Turnhout en mn iPod Touch nog in Shanghai..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
Verwijderd schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 12:54:
FerdiV: Waarom bel je niet even? En wat heb je besteld? Mijn iMac staat in Turnhout en mn iPod Touch nog in Shanghai..
iPod Touch. Kreeg zondag mail dat ie verzonden was, maar dan kan ie nog in China zijn nietwaar? Op Flextronics staat als laatste update manifested op 28 sept... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

30 sep 2007 08:27 Suzhou Consignment Received At Transit Point

wtf dus zij denken dat een vluigtuig uit china er meer dan 4 dagen over doet om in nederland te komen... (aldus apple)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

om 1 uur, ding dong!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-09 17:10
Word echt schijtziek van Apple. Al sinds de nieuwe iMac uit is, is de 24" 2.8 Ghz versie niet te leveren. Elke week bericht 'waarschijnlijk volgende week'. Wat koop ik daarvoor? Meer mensen die die versie van de iMac hebben besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FerdiV schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 12:52:
Nog steeds niks :( Zal nog wel in china zijn.
Wat is jouw ETA? Zoalang je nog binnen de gestelde ETA zit is het gewoon wachten. Maar het neemt natuurlijk niet weg dat je graag wilt weten waar je iPod Touch blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorijn
Bah wat een gepruts weer. Ik heb volgens de apple website de status: Recipient Unavailable - Please contact carrier for new delivery appointment. Dit is dus niet mogelijk, ik heb nog geen TNT tracking nummer of enige andere informatie. Flextronics meldt "SCAN TO TRUCK", Apecode geeft geen informatie.

En de zwaar gestresste man aan de telefoon zei dat hij het ging onderzoeken en me terug zou bellen. :/

Edit: Man belde terug en vertelde dat het allemaal sneller ging dan verwacht, 4 dagen voor de ETA stonden ze al voor mijn deur, echter moet ik vandaag en morgen nog werken. De man bij Apple zou doorgeven aan de TNT dat ze het maandag nog eens moeten proberen.

Ik kon het pakket dus al 4 dagen van te voren hebben, maar door dat #$%^ werk moet ik nu alsnog tot maandag wachten. |:(

Afijn, toch wel goed om te weten dat het inmiddels bij de TNT staat.

[ Voor 35% gewijzigd door Jorijn op 04-10-2007 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-09 16:20
willem169 schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 13:36:
Word echt schijtziek van Apple. Al sinds de nieuwe iMac uit is, is de 24" 2.8 Ghz versie niet te leveren. Elke week bericht 'waarschijnlijk volgende week'. Wat koop ik daarvoor? Meer mensen die die versie van de iMac hebben besteld?
hij staat hier gewoon voor mijn neus hoor. Als je 'm online bestelt heb je 'm wel gewoon binnen.

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie

Scrummie

Think different

Net Apple gesproken, gozer aan de telefoon die vertelde mij dat als ie morgen niet was gekomen ik even terug moest bellen wat er aan de hand was. Volgens zijn informatie zou hij morgen moeten komen bij mij. Gaat dus over vlucht 13.16.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-09 17:10
Simon:
hij staat hier gewoon voor mijn neus hoor. Als je 'm online bestelt heb je 'm wel gewoon binnen.
Mja dan had ik hem niet bij een leverancier moeten bestellen. Had wat specifieke eisen wat betreft het geheugen. Daarnaast was deze dus een paar honderd euro goedkoper dan bij Apple zelf, en dat heeft me uiteindelijk over de schreef gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjoekie
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Scrummie schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 13:48:
Net Apple gesproken, gozer aan de telefoon die vertelde mij dat als ie morgen niet was gekomen ik even terug moest bellen wat er aan de hand was. Volgens zijn informatie zou hij morgen moeten komen bij mij. Gaat dus over vlucht 13.16.
Dat zeiden ze dus ook tegen mij. Ik ben bang dat TNT er echter anders over denkt en onze bestelling gewoon lekker vooruit heeft geschoven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12-09 09:59
Misschien is dat vliegtuig wel op een afgelegen plek gecrashed, zeg maar Lost maar dan real..
zeg nooit nooit :P.

grapje toch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaspers schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 13:54:
Misschien is dat vliegtuig wel op een afgelegen plek gecrashed, zeg maar Lost maar dan real..
zeg nooit nooit :P.

grapje toch
Dan krijg je Cast Away 2 en dan gesponsord door TNT i.p.v. FedEx ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UMD

UMD

You don't say

heheh...

toevallig was net iets op t nieuws:
''KINSHASA - Een vrachtvliegtuig van het type Antonov-26 is donderdag in een dichtbevolkte buitenwijk van de Congolese hoofdstad Kinshasa neergestort. ''

link (www.nu.nl)

t zal toch niet........... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 10:28:
Wat een zwak excuse :s
Juist factuur gekregen ... ben het wachten echt BEU aan het worden ...
Mensen die na mij (10 sep) hebben besteld hebben hun ipod al ...
Dit vind ik eig niet kunnen ...

Morgen toch eens contact opnemen met apple ... hoewel ik het antwoord al ken vrees ik .. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

UMD schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 14:02:
heheh...

toevallig was net iets op t nieuws:
''KINSHASA - Een vrachtvliegtuig van het type Antonov-26 is donderdag in een dichtbevolkte buitenwijk van de Congolese hoofdstad Kinshasa neergestort. ''

link (www.nu.nl)

t zal toch niet........... :|
Het toestel van de maatschappij Africa One ...

Gok dus van niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn85
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-09 12:50
Ik heb een tracking# van Flextronics maar op de site daarvan kan ik niks volgen :S

Heb alles volgens mij goed ingevuld maar weet alleen niet echt wat ik bij Customer Reference in moet vullen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UMD

UMD

You don't say

hmzzz..... gelukkig maar.

dat zou echt balen zijn geweest!!

greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martijn85 schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 14:06:
Ik heb een tracking# van Flextronics maar op de site daarvan kan ik niks volgen :S

Heb alles volgens mij goed ingevuld maar weet alleen niet echt wat ik bij Customer Reference in moet vullen :?
wilde gok APP (Apple) 8)7
Pagina: 1 ... 5 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Ga niet off-topic. Dit is een topic over de levering van je mooie spulletjes, geen vragenbank over andere dingen.
  • Voor vragen als, waar kan ik mijn status bekijken e.d. Zie de links in de startpost!
  • Houd het netjes, en gezellig! ;)