Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
Ter overbrugging heb ik gewoon FIFA besteld...

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
http://forums.evo-web.co.uk/showthread.php?t=43418
Anoniem: 94542
Leg ff uit hoe dat moet; heb geen account daarJoss schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 11:40:
Offline multiplayer voor de demo
http://forums.evo-web.co.uk/showthread.php?t=43418
Sorry, wist ik niet:Anoniem: 94542 schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 12:57:
[...]
Leg ff uit hoe dat moet; heb geen account daar
Version 7.0.0a released
======================
Features:
- Enable up to 4 controllers
- Select quality levels which PES doesn't want you to choose
Kitserver 7.0.0a (57 K)
http://rapidshare.com/files/59614042/kitserver-700a.zip
http://www.speedyshare.com/502239787.html (mirror)
http://files.filefront.com/8694930 (mirror)
Readme zit er in.
Zou het leuk vinden om dingen als achter het standbeen langs voor te kunnen zetten ect.
[ Voor 14% gewijzigd door Postius op 02-10-2007 13:10 ]
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Ik weet zo direct niet antwoorden op de trucjes die je wilt doen, maar misschien is het een idee om de Piggyback PES6 Guide aan te schaffen? Ik had destijds voor 14,95 gekocht dacht ik. Zal nu wel goedkoper zijn. Daarin staan alle knoppen combinaties beschreven en andere sh*tload aan informatie. Voor de gemiddelde hardcore pes speler kent dit boek weinig verrassingen.
Dit is natuurlijk iets voor het PES6 topic, maar aangezien het voor 2008 ook geldt, kan ik het hier ook wel uitleggen.Postius schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 13:10:
Zou het leuk vinden om dingen als achter het standbeen langs voor te kunnen zetten ect.
Achter je standbeen langs passen/schieten/voorzetten is afhankelijk van de stats van de betreffende speler, en dan met name de "Weak foot frequency". Hoe lager deze is, hoe groter de kans vanuit een moeilijke positie toch probeert de bal te raken met z'n goede been.
ik bedoel het ook qua snelheid van de mannetjes op het veldAnoniem: 130680 schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 15:57:
PES, FIFA, in ieder geval waren beide next-gen versies van vorig jaar geen hoogvliegers op de XBOX 360. De ene (PES6) deed gewoon een snelle port van de PS2 naar x360 met een uitgekleed menu. En de andere (FIFA07) lanceerde een beta-versie met maar 4 competities.
Ik heb nu FIFA08 en ga zeker PES2008 ook er bij kopen. En nu maar hopen dat PES ook meer next-gen is, want dat is FIFA08 op dit moment zeker.
WAAROM???? ziiten er in de nextgen versies van PES minder stadions dan in de PS2 versie? Tsjonge jonge KONAMI wat doe je? De xbox360 versie van PES6 had ook veel minder stadions dan de PS2 versie. Hebben ze dan niet van hun fouten geleerd???Nippletwister schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 15:57:
Hier een lijst met bevestigde stadions die in PES 2008 zitten:
http://en.wikipedia.org/w...tion_Soccer_2008#Stadiums
Ze hadden dat Konami stadion dat in de PC demo zat wel er uit mogen laten, blijf het een nep stadion vinden...

PSN id: PENo1
Omdat Sony fanboys het spel ontwikkelenP.E.No.1 schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 15:42:
[...]
WAAROM???? ziiten er in de nextgen versies van PES minder stadions dan in de PS2 versie? Tsjonge jonge KONAMI wat doe je? De xbox360 versie van PES6 had ook veel minder stadions dan de PS2 versie. Hebben ze dan niet van hun fouten geleerd???Tsjonge het is een game voor een next gen console en dan zet je er minder mogelijkheden op dan de "oude gen"... ik snap het niet, wil potdorie in de KUIP spelen!!
Ik heb die geprobeerd te kopen maar nergens te krijgen helaas.Wing_xD schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 13:33:
@Postius
Ik weet zo direct niet antwoorden op de trucjes die je wilt doen, maar misschien is het een idee om de Piggyback PES6 Guide aan te schaffen? Ik had destijds voor 14,95 gekocht dacht ik. Zal nu wel goedkoper zijn. Daarin staan alle knoppen combinaties beschreven en andere sh*tload aan informatie. Voor de gemiddelde hardcore pes speler kent dit boek weinig verrassingen.
[ Voor 32% gewijzigd door Postius op 02-10-2007 22:32 ]
Ik maak tackles enzo, maar ze lopen gewoon simpel om je heen...de computer weet gewoon wanneer ik een tackle ga maken ><
PS2 fanboys dan... de PS3 krijgt hetzelfde aantal stadions namelijkPostius schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 22:32:
[...]
Omdat Sony fanboys het spel ontwikkelen
[...]
Ik heb die geprobeerd te kopen maar nergens te krijgen helaas.
En dat is ook zo duidelijk te zien aan de xbox 360 layouts in het spel en de foto's van xbox 360 controllers in het setup scherm van de controllers. Ik weet dat Sony/PS3 bashing een nieuwe mondiale sport is maar zorg in ieder geval dat je feiten kloppen.
"Better ask questions before you shoot"
Anoniem: 91579
Merk weinig verschil tussen PES6 en PES2008 qua besturing e.d. Voelde een beetje als een updateje waardoor je makkelijker scoort.
Van PES5 naar PES6 had ik echt het gevoel dat ik helemaal opnieuw moest beginnen het spel te kunnen spelen, maar dat heb ik bij 08 helemaal niet!
Waarom werkt mijn feint niet meer? Op de een of andere manier werkt Schiet --> Pass niet meer om een schot te faken..
Beetje vreemde opmerking...De PS3 is toch ook een sony-console dus die redenering snap ik niet echt...Postius schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 22:32:
[...]
Omdat Sony fanboys het spel ontwikkelen
[...]
Ik heb die geprobeerd te kopen maar nergens te krijgen helaas.
Fifa heeft hier ook last van. Alle stadions moeten worden omgezet naar de nieuwe engine. Er moeten dus nieuwe textures gemaakt worden enz, enz. Ze stoppen er gewoon geleidelijk aan meer stadions in. Ook in verkopen opzicht natuurlijk wel verstandig. Stel dat je straks in PES 2009 wel in de Kuip kunt voetballen, dan koop je die natuurlijk.P.E.No.1 schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 15:42:
[...]
WAAROM???? ziiten er in de nextgen versies van PES minder stadions dan in de PS2 versie? Tsjonge jonge KONAMI wat doe je? De xbox360 versie van PES6 had ook veel minder stadions dan de PS2 versie. Hebben ze dan niet van hun fouten geleerd???Tsjonge het is een game voor een next gen console en dan zet je er minder mogelijkheden op dan de "oude gen"... ik snap het niet, wil potdorie in de KUIP spelen!!
uhm...
Volgensmij zat de Kuip standaard al wel in PES5 en 6Smoonshine schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 12:32:
[...]
Fifa heeft hier ook last van. Alle stadions moeten worden omgezet naar de nieuwe engine. Er moeten dus nieuwe textures gemaakt worden enz, enz. Ze stoppen er gewoon geleidelijk aan meer stadions in. Ook in verkopen opzicht natuurlijk wel verstandig. Stel dat je straks in PES 2009 wel in de Kuip kunt voetballen, dan koop je die natuurlijk.
jawel op de PS2, maar niet op de 360. en nu dus blijkbaar niet in de PS3 versie..wat ik echt raar vind.Joss schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 12:38:
[...]
Volgensmij zat de Kuip standaard al wel in PES5 en 6

Wat ze wel zouden kunnen doen is er ook wat kleinere stadions in doen zodat NAC niet in San Siro speelt ofzo....

Anoniem: 224298
@Caspar1982..PES 2007 bestaat volgens mij helemaal niet..
[ Voor 17% gewijzigd door P.E.No.1 op 03-10-2007 14:34 ]
Het verbaasd mij echter niet. Toen Konami de sprong maakte van de ISS reeksen op de PS1 naar de PES reeksen op de PS2 hadden ze opeens ook maar 6 a 8 stadions. De stadions moesten helemaal opnieuw worden gemaakt omdat ook dat next-gen was. Konami herhaald nu deze truc gewoon opnieuw. Er zullen in bijvoorbeeld PES 2011 op de PS3 / X360 heel wat meer stadions te vinden zijn.P.E.No.1 schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 13:39:
[...]
jawel op de PS2, maar niet op de 360. en nu dus blijkbaar niet in de PS3 versie..wat ik echt raar vind.
Het verbaasd me echter wel dat het aantal stadions in de PS2 versie bijna is gehalveerd

Klopt, het is dus te hopen dat ze de komende jaren niet vaak van engine veranderen, als we veel stadions willen. Ook voor de modders is het lastig om elke keer een stadion opnieuw te moeten bouwen/aan te passen.Nippletwister schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 16:06:
[...]
Het verbaasdt mij echter niet. Toen Konami de sprong maakte van de ISS reeksen op de PS1 naar de PES reeksen op de PS2 hadden ze opeens ook maar 6 a 8 stadions. De stadions moesten helemaal opnieuw worden gemaakt omdat ook dat next-gen was. Konami herhaaldt nu deze truc gewoon opnieuw. Er zullen in bijvoorbeeld PES 2011 op de PS3 / X360 heel wat meer stadions te vinden zijn.
Het verbaasdt me echter wel dat het aantal stadions in de PS2 versie bijna is gehalveerdIn PES6 zitten op deze versie ongeveer 36 stadions en in PES 2008 zitten er 24...
PS: wel eens van stam+t gehoord?
Offtopic: Ja, daar heb ik zeker wel eens van gehoord ja, foutjes maken kan iedereen echter gebeuren en als je je daar aan ergert moet je maar een opleiding PABO gaan volgen en daarna leraar worden want dat kunnen we wel gebruiken in dit kikkerlandjeZamorano schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 17:29:
[...]
Klopt, het is dus te hopen dat ze de komende jaren niet vaak van engine veranderen, als we veel stadions willen. Ook voor de modders is het lastig om elke keer een stadion opnieuw te moeten bouwen/aan te passen.
PS: wel eens van stam+t gehoord?
Ontopic: Ze zullen met de nieuwe engine wel een tijdje vooruit kunnen dus dat zal wel meevallen.
Dit zit er nu al weet ik het hoelang in, slaat helemaal nergens op, is schijtirritant en haalt alle eerlijkheid uit het spel.
Ben ik de enige die hier last van heeft, of zijn die gasten van Konami gewoon compleet debiel?
Anoniem: 94542
Om de bal weer terug te pakken, kan je ook zonder de afpak toest met alleen maar je speler de bal onderscheppen door een kwestie van lopen (met sprint) in zijn volgende stap. Dit is natuurlijk een beetje gokje welke richting hij heen gaat.
Daarnaast is het ook handig om meer druk uit te oefenen (laten inlopen) door een andere medespeler, terwijl je de focus behoud van je huidige speler. Dit doe je d.m.v. de schietknop ingedrukt te houden terwijl je met je speler achter 'm aanrent met de afpaktoets wat je altijd gebruikt .Zo kan je de ruimte verkleinen en bal afpakken.
Het is allemaal een kwestie van correct timen.
Before me there were many, after me there will be none
Anoniem: 91579
Verdedigers die sloom horen te zijn en je inhalen. Spelers die precies weten wanneer jij een sliding maakt. Traaaaag qua gameplay (kan ook door die resolutie upgrade patch komen)..
Nee ben niet tevreden.

Trager qua gameplay dan FIFA2008 zal het wel niet kunnen zijn dus blijf benieuwd.....
Heerlijke pot, eerste helft 3-4 achter, tweede helft rechtgetrokken.
Met deze langere potjes heb ik echt een veel positiever gevoel dan met de 5 minuten demo. Er zitten wel nog wat minpuntjes in, deels overgenomen uit PES6, maar het is toch wel weer erg leuk om te spelen. Bijna mustbuy nu
-edit-
Nav de post onder mij: de bewegingen van de spelers zien er echt GOED uit. Wel grappig dat een speler in de replay soms op de bal staat, maar dat doet niets af aan het spelplezier.
[ Voor 20% gewijzigd door cheiron op 06-10-2007 20:04 ]
Flickr PSN ID= cheironnl
vooral de nieuwe physics gecombineerd met pes gameplay maken hem weer waar
must buy voor me!
It's Evolution Baby!
In de demo vond ik het veld zo dramatisch opgebouwd, de bal was nauwelijks fatsoenlijk te volgen. Is dit in de final wel stukken beter? Ziet het er wat cleaner en gelikter uit? Dat vond ik aan PES6 namelijk wel fijn.cheiron schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 18:36:
Zo, net een potje van een half uur gespeeld met Spanje tegen Portugal: 7-7![]()
Heerlijke pot, eerste helft 3-4 achter, tweede helft rechtgetrokken.
Met deze langere potjes heb ik echt een veel positiever gevoel dan met de 5 minuten demo. Er zitten wel nog wat minpuntjes in, deels overgenomen uit PES6, maar het is toch wel weer erg leuk om te spelen. Bijna mustbuy nu
-edit-
Nav de post onder mij: de bewegingen van de spelers zien er echt GOED uit. Wel grappig dat een speler in de replay soms op de bal staat, maar dat doet niets af aan het spelplezier.
Zijn die slowdowns uit de demo ook verdwenen, bij de replays en bepaalde views?
leuk interview:
http://www.winningelevenb...usive-interview-with.html
Seabass: To be frank, there isn't any specially-added difficulty just because we're releasing it for all the platforms. The game is being developed on a PC and and we port it to each different console. So there is not too much trouble in doing it.
Op z'n minst opmerkelijk.
Only fools are enslaved by time and space.
Ik dacht dat Konami altijd ontwikkelde op de playstation en dat dat dit keer de ps3 was... Dat heb ik uit alle eerdere berichtgeving gehaald, maar niet dusLoneRanger schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 11:03:
Ik denk dat hij gewoon de demo extender gebruikt, volgens mijn is de full nog niet te klaar.
leuk interview:
http://www.winningelevenb...usive-interview-with.html
Seabass: To be frank, there isn't any specially-added difficulty just because we're releasing it for all the platforms. The game is being developed on a PC and and we port it to each different console. So there is not too much trouble in doing it.
Op z'n minst opmerkelijk.
Anoniem: 196953
Reageer inhoudelijk, of reageer niet...
[ Voor 100% gewijzigd door Crash op 09-10-2007 15:28 ]
Anoniem: 162780
De graphics is alleen maar een dik pluspunt.
Het afpakken van de bal gaat gewoon iets makkelijker (vind ik ook wel wat beter).
Animaties tussen en van spelers is wat beter (altijd goed).
Het laatse wat ik wel een vooruitgang vind is het schieten. Bij pes 6 was het vrijwel onmogelijk om een mooi schot met een verdediger te krijgen (of iemand met weinig shoot skills) dat is nu anders. Ik snap ook wel dat een verdediger de bal niet zomaar strak in de kruising schiet. Maar in het echt kan elke speler wel eens een goede bal schieten. Zo vind ik nu de vrije trap ook verbeterd, word ook iets beter geschoten. Wel grappig dat er in de FAQ van dit topic dan nog de vraag over "mooie bal schieten" staat, aangezien het alleen maar beter is geworden (vind ik dan),
Van alle bugs/fouten in de demo heb ik niks gemerkt. Alleen dat de bal blauw is maar dat was me niet eens als fout opgevallen. Van de lage frame-rates heb ik geen last en ook van het "DX10 kaarten" probleem niet. Blauw publiek? Ik heb heb wel blauwe stoelen maar dat is toch normaal?
Ook de resolutie patches snap ik niet want ik heb gewoon 1280x1024 in het lijstje staan (die ik gebruik).
Is het dan misschien zo dat de demo inmiddels is verbeterd en dat ik daarom al die fouten niet meer heb?
Ach, ik ga dit spel duidelijk wel kopen. Het is echt
Hij viel en de scheids floot. Dus ik verwacht een penalty. Maar nee, de aanvaller kreeg geel en in de bijbehorende replay was te zien dat ik hem nooit raakte; betekend dit dat de schwalbe nu is geintroduceerd in een voetbalspel, of was dit gewoon een 1 of andere fout.
Ik had overigens ook nog iets anders. Ik gaf mijn wegsprintende medespeler een dieptebal mee en scoorde daaruit. Ik bekeek de replay en je zag dat de speler toch echt buitenspel stond, ook al was het net 1 stap, het was zeker buitenspel. Zitten er dus ook "de grens/scheidsrechter ziet er geen buitenspel in fouten" in het spel verwerkt, of was het weer een fout?
EDIT: Ik vind wel dat er veel fout is met het net van het doel. Er lopen heel vaak spelers half door heen en het is allemaal maar buggy.
[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 162780 op 14-10-2007 12:42 ]
Inderdaad, in PES 2008 kan jij en de comp nu schwalbes maken. Soms ziet de scheids het of anders niet, vanwege zijn kijkhoek.
Over je tweede punt m.b.t. scoren in het buitenspel positie heb ik zelf nooit opgemerkt.
Heb zelf ook wat raars meegemaakt. Namelijk wanneer je een hoog voorzet geef voor in de loop, de keeper dan uit z'n doel komt en verkeerd inschat (weg-boxed) en dan in zijn eigen doel achter 'm belandt.

Nu dus schwalbes.....ben benieuwd of elleboogstoten er ook weer inzitten
Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.
Bij mijn ouders heb ik bijna exact dezelfde specs als jij. Waarop draai jij het? Resolutie en Detail?Wing_xD schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 12:49:
@Marni-X
Inderdaad, in PES 2008 kan jij en de comp nu schwalbes maken. Soms ziet de scheids het of anders niet, vanwege zijn kijkhoek.
Over je tweede punt m.b.t. scoren in het buitenspel positie heb ik zelf nooit opgemerkt.
Heb zelf ook wat raars meegemaakt. Namelijk wanneer je een hoog voorzet geef voor in de loop, de keeper dan uit z'n doel komt en verkeerd inschat (weg-boxed) en dan in zijn eigen doel achter 'm belandt.Heb ik al drie keer meegemaakt.
Oeh nice, en dan idd met Inter met Matarazzi spelenKez schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 18:40:
Met PES 6 heb ik ook weleens een buitenspelgoal gemaakt,is dus wel mogelijk.
Nu dus schwalbes.....ben benieuwd of elleboogstoten er ook weer inzitten
20" iMac; 2.4ghz Core 2 Duo; 3GB; Ati Radeon 2600HD Pro
1280x1024 4:3GandalfTheGrey schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 00:11:
[...]
Bij mijn ouders heb ik bijna exact dezelfde specs als jij. Waarop draai jij het? Resolutie en Detail?
Quality: Medium
Use frame skipping
Wait for Vsync
Draait gewoon normaal soepel. Was nog van plan om mijn pc voor dit spelletje te upgraden, maar blijkbaar niet nodig. Kan ik het nog een jaar uitstellen
Anoniem: 181666
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 181666 op 15-10-2007 22:32 ]
Anoniem: 156876
Maar weet iemand of je in PES tegen jezelf kan spelen? Dus dat je als ene team met de keyboard speelt en het andere team met de gamepad. Dan kan je tenminste goed oefenen.
Met deze kitserver voor de demo kan je met 4 spelers spelen http://www.winningelevenb...-pc-demo-kitserver-7.htmlmartwoutnl schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 20:57:
Ik heb nu zowel de demo van PES als die van Fifa gedraaid en qua graphics is PES beter. Het publiek bij FIFA is gewoon behang,
Maar weet iemand of je in PES tegen jezelf kan spelen? Dus dat je als ene team met de keyboard speelt en het andere team met de gamepad. Dan kan je tenminste goed oefenen.
Maar als je wilt oefenen, om de feeling te krijgen (misschien omdat je nieuw bent in pes), kan je het toch ook op de makkelijkste niveau zetten?
Bedankt voor de link. Hij staat bij mij al op het makkelijkste niveau. Maar als je de tegenstander kan bedienen heb je, mijn persoonlijke mening, meer tijd voor het aanleggen en zodoende oefenen.Wing_xD schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 21:37:
[...]
Met deze kitserver voor de demo kan je met 4 spelers spelen http://www.winningelevenb...-pc-demo-kitserver-7.html
Maar als je wilt oefenen, om de feeling te krijgen (misschien omdat je nieuw bent in pes), kan je het toch ook op de makkelijkste niveau zetten?
Nog even een vraag: hoe zit het met de nederlandse competitie? Is dat net zo compleet als Fifa of heb je weer te maken met nepnamen? Het gaat mij met name om de clubs onder de top 3 zoals Vitesse.
[ Voor 4% gewijzigd door martwoutnl op 18-10-2007 19:26 . Reden: Toevoeging ]
PSN: Sluuz
Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)
een 9,2 maar liefst en de gameplay krijgt een 10!
http://ps3.ign.com/articles/828/828327p2.html
Ps3 heeft wel last van slowdowns in drukke gebieden en de xbox niet
Ziet er veelbelovend uit!
High en op 1280x1024 (gewoon het hoogst instelbare voor mij). Ik heb nog geen 1x het aantal fps bekeken, maar ik heb nergens last van dus zit wel goed deze instellingen. Nou moet ik toch toegeven dat ik nu ook wel is last heb van de framedrop bug maar dat heeft niks met me eigen pc te maken mag ik hopen.GandalfTheGrey schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 00:11:
[...]
Bij mijn ouders heb ik bijna exact dezelfde specs als jij. Waarop draai jij het? Resolutie en Detail?
EDIT:
Maar die FIFA graphics kan je toch ook niet instellen?martwoutnl schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 20:57:
Ik heb nu zowel de demo van PES als die van Fifa gedraaid en qua graphics is PES beter. Het publiek bij FIFA is gewoon behang,
Ik had hem ook ff gedownload maar ik vond hem gewoon zoveel slechter dan de nieuwe PES demo
[ Voor 34% gewijzigd door Anoniem: 162780 op 19-10-2007 00:32 ]
Waarom zet je daar in godsnaam eenPacinoAllstars schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 23:16:
Lol ign review van pes 2008 op de ps3!
Vindt je dat leuk ofzo dat de PS3 volgens IGN slowdown heeft?
Zo ja, dan ben je wel een behoorlijk triest figuur.....
Maar ehm, ik vind het zowiezo vaag, omdat de developer heeft aangegeven de PS3 versie te prefereren boven de andere versies. En is het niet altijdt druk in een voetbal game?
[ Voor 3% gewijzigd door zwembroek op 19-10-2007 11:16 ]
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Anoniem: 107327
Doe eens een beetje ontspannen joh. Misschien heeft ie een xbox en is ie dus logisch blij dat hij geen last heeft van slowdowns. Ik vermoed dat jij een ps3 hebt?zwembroek schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 11:14:
[...]
Waarom zet je daar in godsnaam eenbij?
Maar ehm, ik vind het zowiezo vaag, omdat de developer heeft aangegeven de PS3 versie te prefereren boven de andere versies. En is het niet altijdt druk in een voetbal game?
Jammer dat 2 tegen 2 online WEER niet kan. echt zo slecht. Maar online matches van 5 minuten is wel perfect. 10 minuten in fifa is wel lang
maar toch al veel fifa 08 gespeeld online. 237 gewonnen en 31 verloren
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Juist ja, maar dat heeft er niets mee te maken. Zal mij die hele X360 vs PS3 discussies boeien.
Het gaat mij erom dat ik als hardcore PES speler er erg lang op heb moeten wachten.
Wanneer het dan een versie met slowdown dreigt te zijn dan schrik ik me de pleuris.
Dan kan ik niet zo'n reactie waarderen. Het komt op dat moment op mij over als haha de versie van Xbox is beter. Maar hij kan het natuurlijk ook als pfiew gelukkig heeft mijn versie er niet last van bedoelen. Maar zo snel kan ik niet relativeren.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Anoniem: 196953
nu.nl is minder enthousiastPacinoAllstars schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 23:16:
Lol ign review van pes 2008 op de ps3!
Zichzelf opwinden over een smiley, omdat hij zijn console voelt aangevallen maakt iemand pas triestzwembroek schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 11:14:
[...]
Waarom zet je daar in godsnaam eenbij?
Die smiley heeft 2 betekenissen.
1. Ik ben blij dat de 360 versie beter is, omdat je daar in drukke gebieden minder last heb van slowdowns i.t.t. op de ps3 versie en ik zelf een 360 bezit.
2. Het is ironisch dat een van oorsprong playstation titel beter draait op die van de concurrent ook al zijn de verschillen niet groot
Helaas voor jou verzin ik deze feiten niet om jou te pesten.
http://www.gamesradar.com...aseId=2007070616298102084Regarding slowdown, it was very apparent in later stages of development in PS3.
Most popular theme last few days in the interviews : Disappointment at PS3 due to high expections. Seabass himself disappointed and knew he could have done better but time restraints limited what they could do. Could have released PS3 version later but discussions were held and it was decided to do a multi-platform release at the same time.
de link met seabass die dit letterlijk zegt.
mocht de ps3 ooit nog eens fatsoenlijke spellen gaan krijgen en zijn superieur heid gaan onderscheiden daarin tegenover de xbox koop ik uiteraard een ps3 erbij
[ Voor 7% gewijzigd door PacinoAllstars op 19-10-2007 13:09 ]
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
net als dat gestorter in de herhalingen ?
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Het enige dat ik zeker weet is dat de gameplay geweldig is en we pas volgend jaar een echte killer game krijgen.M@cer schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 13:12:
Nu.nl zal er ook lekker verstand van hebben..
Agh, laat maar komen speel toch alleen maar online
Als je eens zou lezen, zie je dat het van gamer.nl komtM@cer schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 13:12:
Volgens mij zitten er wat FIFA aanhangers bij nu.nl. De dingen die zij goed vinden zijn net precies de dingen die ik als hardcore PES fan graag zie. Die stadions en extra spelmodi boeien me dan weer minder. Ik wil gewoon een super realistisch geavanceerd potje ballen en dat kan zo te zien goedM@cer schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 13:12:
het is te triest voor woorden die licenties in PES.Janusz schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 13:22:
[...]
Volgens mij zitten er wat FIFA aanhangers bij nu.nl. De dingen die zij goed vinden zijn net precies de dingen die ik als hardcore PES fan graag zie. Die stadions en extra spelmodi boeien me dan weer minder. Ik wil gewoon een super realistisch geavanceerd potje ballen en dat kan zo te zien goed
zal dit jaar veel met Nederlands elftal spelen, dat dan weer wel
Het gaat mij om de gameplay, al het andere eromheen is leuk maar daar koop ik PES niet voor. Heb Fifa dit jaar ook gekocht en het is best een goede game, maar heeft niet de verslaving van PES. Verder zijn alle gamemodes leuk, maar in mijn geval overbodig. Wat is nou de toegevoegde waarde van de challenges, ik heb ze nog niet gevonden....
Het is jammer dat ze premier league nog niet als licentie hebben, dat zou een enorme boost geven aan PES denk ik. De rest is eigenlijk overbodig (misschien Duitsland nog), maar wie zit er nou op de competitie van bv Denemarken te wachten???
Alleen wil ik dat de $%^$&*$%#$%#@!@#%& aziaten eens een beetje hun best gaan doen ipv zo LUI zijn. Vorig jaar was een brakke ps2 port met slechte ondersteuning en afwerking. Dit jaar WEER geen 2 vs 2 online zo moeilijk is dat toch allemaal niet? Ik ben dan wel een PES fan maar ik ga wel Fifa'en anders want ik word er een beetje moe van dat die kerels hun producten niet gewoon fatsoenelijk kunnen afwerken.M@cer schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 14:16:
Het is maar net wat je belangrijk vindt....
Het gaat mij om de gameplay, al het andere eromheen is leuk maar daar koop ik PES niet voor. Heb Fifa dit jaar ook gekocht en het is best een goede game, maar heeft niet de verslaving van PES. Verder zijn alle gamemodes leuk, maar in mijn geval overbodig. Wat is nou de toegevoegde waarde van de challenges, ik heb ze nog niet gevonden....
Het is jammer dat ze premier league nog niet als licentie hebben, dat zou een enorme boost geven aan PES denk ik. De rest is eigenlijk overbodig (misschien Duitsland nog), maar wie zit er nou op de competitie van bv Denemarken te wachten???
Dat gaat nu veranderen en ik ben het met je eens dat ze dat nu al hadden moeten doen, maar die gasten zijn ouderwets nog in hun manier van ontwikkelen. Team van 12 man lol vanuit de snes tijd!Postius schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 14:23:
[...]
Alleen wil ik dat de $%^$&*$%#$%#@!@#%& aziaten eens een beetje hun best gaan doen ipv zo LUI zijn. Vorig jaar was een brakke ps2 port met slechte ondersteuning en afwerking. Dit jaar WEER geen 2 vs 2 online zo moeilijk is dat toch allemaal niet? Ik ben dan wel een PES fan maar ik ga wel Fifa'en anders want ik word er een beetje moe van dat die kerels hun producten niet gewoon fatsoenelijk kunnen afwerken.
Anyway ze hebben heel die game opnieuw gemaakt, dus engine etc en dat betekent idd dat we verleden jaar troep hebben gehad op de 360, maar ik kijk liever vooruit.
Volgend jaar gaan we een topper krijgen met goede 2v2 online mode, helaas jammer dat er nu niet inzit maar het is niet anders.
Anyway gameplay is goed dus dat is uiteindelijk waar het omdraait!
het blijft bagger, maar belangrijkste is dat ze gewoon dat gras goed krijgen, hebben jullie toch ook last van in demo dat gras aan het bij laden is ?PacinoAllstars schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 15:03:
[...]
Dat gaat nu veranderen en ik ben het met je eens dat ze dat nu al hadden moeten doen, maar die gasten zijn ouderwets nog in hun manier van ontwikkelen. Team van 12 man lol vanuit de snes tijd!
Anyway ze hebben heel die game opnieuw gemaakt, dus engine etc en dat betekent idd dat we verleden jaar troep hebben gehad op de 360, maar ik kijk liever vooruit.
Volgend jaar gaan we een topper krijgen met goede 2v2 online mode, helaas jammer dat er nu niet inzit maar het is niet anders.
Anyway gameplay is goed dus dat is uiteindelijk waar het omdraait!
maarja zo komt fifa met patch dat we 5-5 kunnen spelen online
Anoniem: 130680
Idd, als ze gewoon alle grote competities er in stoppen met echte namen, Frankrijk, Italie, Engeland, Spanje, Duitsland en natuurlijk onze eredivisie, plus als extra aanvulling de ploegen zoals bijvoorbeeld Galatasaray, FC Porto, Sporting Lissabon om er een paar te noemen. Dan geloof ik wel dat PES het de Footie word.M@cer schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 14:16:
En wat ook nog voor verbetering vatbaar is het commentaar, daar mogen ze ook wel Clyde Telsly of hoe die man ook mag heten en zijn compaan voor vragen
Dat kan je allemaal in je pes importeren via mods. Dat heb ik ook voor PES6 zo.Anoniem: 130680 schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 15:30:
[...]
Idd, als ze gewoon alle grote competities er in stoppen met echte namen, Frankrijk, Italie, Engeland, Spanje, Duitsland en natuurlijk onze eredivisie, plus als extra aanvulling de ploegen zoals bijvoorbeeld Galatasaray, FC Porto, Sporting Lissabon om er een paar te noemen. Dan geloof ik wel dat PES het de Footie word.
En wat ook nog voor verbetering vatbaar is het commentaar, daar mogen ze ook wel Clyde Telsly of hoe die man ook mag heten en zijn compaan voor vragen
Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black
Dat is voor ons als tweakers natuurlijk wel te doen, maar voor de leek die af en toe een spelletje wil doen is het ronduit moeilijk. Wanneer je dan bij Fifa kijkt, dan zit het er vanaf de installatie al in. Niks geen gehannes met patches en mods, maar direct spelen met originele tenues en teams. Voor de originele PS3 en X360 versies is het helemaal niet mogelijk om tenues aan te passen en clubs toe te voegen.DenniZ schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 15:36:
[...]
Dat kan je allemaal in je pes importeren via mods. Dat heb ik ook voor PES6 zo.
Ik vind het raar dat Konami hier niet wat meer zijn best voor doet. Het licentieverhaal is het enige waar PES nog echt op verbeterd kan worden. Elk jaar die gameplay tweakjes kennen we nu ook wel. Het ene jaar wat langzamer, dan weer wat sneller. Schieten is weer even wennen, maar uiteindelijk verandert er niet zoveel.
uhm...
Ergens was dat voor mij wel de grote charme van het spel immers een master-league bestaat ook niet.
Zolang je 4 poules hebt in de ML hou je het toch dat je moet combineren met diverse landen zodat het geen echte nationale competities zijn en het extra van Europees voetbal niet echt een toevoeging zijn behalve dat je eens tegen een andere club speelt.
Tuurlijk kun je een nationale competitie spelen maar dan zonder transfers en Europees voetbal.
Vandaar dat het me weinig uitmaakte die licenties en je je meer kon concentreren op het spel zelf.
Deeltje 3 is overigens het enige deel dat ik tot het uitkomen van het volgende deel helemaal grijs heb gespeeld.
Elk deeltje wordt het meer Fifa-achtig als in dat je de meest fantastische goals met groot gemak maakt.
Ik kon er echt geen hout van de eerste weken/maanden dat ik PES3 speelde maar als je dan een goal maakte of zelfs won dan was de vreugde erg groot en daar deed je het dan voor.
Ach ik snap het commerciele aspect wel maar het blijft jammer dat dat soort toppertjes het niet kunnen overleven omdat de doelgroep te klein is.
Hoewel ik me best wel vermaakt heb met het demo ben ik toch bang dat het mij weer vrij snel gaat vervelen.
Ik heb wel overwogen een aantal keer om PES3 weer eens af te stoffen maar ik ben bang dat het te geromantiseerd in mijn geheugen staat en dat het dus wel eens tegen kon gaan vallen.
Only fools are enslaved by time and space.
Ik heb ze hier allemaal geinstalleerd staan 3-6.. als je nu weer 3 speelt dan weet je echt niet wat je meemaakt, dan merk je pas echt hoeveel pes echt verbeterd is.. vooral de stap van 4 naar 5 was enorm..LoneRanger schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 19:51:
Over licenties gesproken, toen PES eindelijk naar de pc kwam hadden ze überhaupt geen enkele licentie.
Ergens was dat voor mij wel de grote charme van het spel immers een master-league bestaat ook niet.![]()
Zolang je 4 poules hebt in de ML hou je het toch dat je moet combineren met diverse landen zodat het geen echte nationale competities zijn en het extra van Europees voetbal niet echt een toevoeging zijn behalve dat je eens tegen een andere club speelt.
Tuurlijk kun je een nationale competitie spelen maar dan zonder transfers en Europees voetbal.
Vandaar dat het me weinig uitmaakte die licenties en je je meer kon concentreren op het spel zelf.
Deeltje 3 is overigens het enige deel dat ik tot het uitkomen van het volgende deel helemaal grijs heb gespeeld.
Elk deeltje wordt het meer Fifa-achtig als in dat je de meest fantastische goals met groot gemak maakt.
Ik kon er echt geen hout van de eerste weken/maanden dat ik PES3 speelde maar als je dan een goal maakte of zelfs won dan was de vreugde erg groot en daar deed je het dan voor.![]()
Ach ik snap het commerciele aspect wel maar het blijft jammer dat dat soort toppertjes het niet kunnen overleven omdat de doelgroep te klein is.
Hoewel ik me best wel vermaakt heb met het demo ben ik toch bang dat het mij weer vrij snel gaat vervelen.
Ik heb wel overwogen een aantal keer om PES3 weer eens af te stoffen maar ik ben bang dat het te geromantiseerd in mijn geheugen staat en dat het dus wel eens tegen kon gaan vallen.
Anoniem: 181666
(nog 7 dagen!!)
hmhm en fatsoenlijke hoge diepteballen zaten er niet meer in, wat dat betreft was deeltje 6 veel beterMars18 schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 23:37:
5 was echt een klote versie, paar maandjes gespeeld.daarna verkocht. bij elk contact floot de scheids pff
zeker die heb ik veel online gespeeld op 360.Met HD-TV was die ook gewoon mooi.d0s schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 02:10:
[...]
hmhm en fatsoenlijke hoge diepteballen zaten er niet meer in, wat dat betreft was deeltje 6 veel beter
Wel zin in pes 2008.maar ben veel beter in fifa
Anoniem: 84457
Bij welke winkels???d0s schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 13:21:
Overigens schijnt de ps3 versie al te koop te zijn.. in Griekeland ligt ook de pc versie al in de schappen
voor meer info zie fok forum en http://www.pesgaming.com/(...)-today/#comment-1389
Anoniem: 189222
meteen gekochtd0s schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 13:46:
O.a. play.com en de bart smit.. weet alleen niet zeker welke versies,
voor meer info zie fok forum en http://www.pesgaming.com/(...)-today/#comment-1389
20" iMac; 2.4ghz Core 2 Duo; 3GB; Ati Radeon 2600HD Pro
I LOVE IT!
Bevindingen later gepost
- moet het gras bij laden zoals de demo ?
- zijn de replays / tussenfilmpjes schokkig? zoals de demo
[ Voor 70% gewijzigd door Mars18 op 20-10-2007 15:13 ]
gehad van maat die in een winkel werkt uit magazijn, zal zo wel fotos posten anders gaan mensen weer huilen dat die gedownload isMars18 schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 15:12:
waar is die al te koop
ok, kijk ff naar de vragen hier bovenPacinoAllstars schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 15:13:
[...]
gehad van maat die in een winkel werkt uit magazijn, zal zo wel fotos posten anders gaan mensen weer huilen dat die gedownload is
Anoniem: 178057
Klopt maar dat geeft aan hoe sterk PES bij zijn gebruikers, het gaat hun niet om de licenties maar om de gameplay.Mars18 schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 13:23:
[...]
het is te triest voor woorden die licenties in PES.
zal dit jaar veel met Nederlands elftal spelen, dat dan weer wel
nu moet ik wachten tot maandag
Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Bevindingen later eerst ff feest vieren en spelen
[ Voor 43% gewijzigd door PacinoAllstars op 20-10-2007 16:39 ]
Dit topic is gesloten.
Technische vragen / problemen horen niet in dit topic thuis!