Heeft er iemand toevallig een NL walktrough ?
Zit idemdito 'vast' in level twee, geen zin om een hele dichte muur te bouwen aangezien ik alles al vol gebouwd heb. Vindt het echt een rare opdracht maarja moet dan maar...jongens, bouw ze
EDIT: Heb net gewoon wat muur gebouwd en dat vrouwtje vondt het ineens wel prima...heb niet helemaal rond gebouwd maar gewoon ergens begonnen en twee poorten erin gezet ( eentje noordkant, eentje zuidkant ) beetje afgesloten en aan het oosten nog een paar meter muur en was ineens prima

Óde aan Settlers...lekkere wazig af en toe..
Zit nu al in Level 4, en zal even mijn mening geven:
- Vindt de gameplay goed, maar soms wat traag zeker als je in een druk bezet gebied zit.
- Scrollen is vernaaid, gaat opzich wel goed maar zit gewoon vertraging in en dat merk je.
- Ik heb een hekel aan beperkingen zoals max. 50 soldaten etc, of storehouse full

zet het dan naast de straat ofzo doe iets !
- Vind het wel super irritant dat als je wilt ruilen je met die maloot overal naar toe moet om iets aan te kunnen klikken, eenmaal daar is het wel makkelijk om te ruilen gewoon klikken betalen en ontvangen...is wel eens slechter geweest.
- Snap niet waarom die geile ventjes niet gewoon zo'n stom hert naar de slagert brengen maar eerst naar dat pakhuis

zie de logica van de logistiek niet !
- Tevens zit me pakhuis soms vol met beesten maar doet de slagert niks ( of andere grondstoffen worden niet verwerkt ) en dan ineens draait alles weer als een zonnetje

zeker vakantie-regeling ofzo...
- soms te makkelijke levels, niet echt een uitdaging eerder kwestie van tijd.
- CPU is wel lekker vereist, ik draai hem op Dual 1,6 Ghz...is net te doen, aangeraden wordt sowieso 2 Ghz...zie voor de rest me specs in sig. Draait in principe prima.
+ Verder erg leuk spel, kun je lekker je ei in kwijt, lekker bouwen naar eigen inzicht...leuk om mannetjes te volgen, lekker potje vechten en dikke stad bouwen en zorgen dat alles goed rijlt en zijlt 
+ Upgrading systeem is wel leuk, maar wordt al snel onderdeel van het spel...let er niet meer op, altijd meteen alles naar 3/3.
Iemand Quick-Start Build-Up idee ? Snelste opbouw ( puur theoretisch ) ?
Ik bouw nou namelijk gelijk 4 hout-harry's zodat ik snel veel hout heb, meteen upgraden, tegelijkertijd twee hert-jagerts voor het eten. Daarna bouw ik uit.
[
Voor 107% gewijzigd door
NeoMe op 17-10-2007 19:09
]
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9