Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Mwa, k voel niet veel voor update, bijna uitgespeeld...als ik update doet ie het niet meer.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Rayman_
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-08-2023

_Rayman_

Verwacht het onverwachte.

Zojuist even weer gespeeld en 1 verandering kunnen ontdekken. Het opslaan gaat een stuk sneller.

* _Rayman_ gaat nogmaals level 10 (Juahar) proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Ja duurt nu echt lang, lijkt wel alsof ie half vastloopt. Wel enig nadeel, maarja ik vind die paar seconden het wel waard i.p.v. een uur overnieuw omdat je iets fout doet.
• When overwriting savegame (both Quicksave and normal savegames) and saving fails, the old savegame is restored rather than deleted.
Saving a game requires less memory.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155599

NeoMe schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 11:34:
NeoMe gaat zijn taktiek met onmiddelijke ingang veranderen :)

>>> Werkt inderdaad, wel een stuk fijner. Die Swordsman die je dan met die Ridder overneemt kun je gebruiken voor katapulten/stormrammen etc.

Ben nu bij Level 14, Vanaf Level 10 ofzo begint het wel wat saai te worden omdat er niks nieuws bijkomt in principe ken je alle gebouwen/units al.

Waar ik me dus echt mega aan irriteer is die limieten op de Settlers / Soldaten / Goederen !
Ik Heb dus best snel mijn 200/200 vol en dan ben ik nog niet eens de hoogste klasse met mijn ridder. Tevens heb ik non-stop 91/91 Soldaten, echt super irritant dat je er niet meer kan bouwen dan kon je teminste nog eens met een overmacht de vijand aanvallen.
ja ik had ook 250 nodig, nu moet je af en toe nog bezig gaan houden met een need die ze toevallig tekort komen. Geen gezeik en van elk gebouw gewoon drie wil ik dan, maar ja die limit he.

die laatste rank heb je trouwens niks aan. je krijgt geen extra priviliges

boogmannen kunnen toch ook storm rammen gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Limiet super irritant:
Ben je lekker aan het bouwen, zijn je stenen op zit je op 100/100 kun je geen steenhakker meer bouwen. Ja hoe kom je dan verder als je niet kunt kopen :) > Mag je weer iets gaan slopen, erg irritant.

Ik kijk meestal of de verhouding klopt met wat er daadwerkelijk nodig is en nodig kan zijn. Zo verkoop ik never nooit niet ijzer, Hout & Stenen wil ik ook altijd op voorraad hebben. Maar als je er 500 hebt, dan kun je wel nagaan dat je misschien iets teveel houthakkers hebt. Je kunt wel blijven verkopen maar die settlers zouden misschien ook iets anders leuks kunnen doen.

Ja, boogmannen kunnen ook die karren bemannen. Gebruik bijna alleen maar boogschutters, zit nu in Level 15. Wel gebruik ik die Fahim ofiets, met hem kun je Swords overnemen, zijn altijd handig als 'aas' dan blijven je bowman leven.

Om te zorgen dat je bowman teminste fatsoenlijk vechten moet je dat ene knopje gebruiken links van de radar. Dan gaan ze naar een plek toe en verdedigen ze die. Anders staat de ene helft te slapen en de andere helft schiet om de zoveel tijd een keer een pijltje richting de vijand die nadert.

Als je een Uitkijkpost van de vijand veroverd ( moet je wel aardig wat mannetjes hebben om die te fakkelen ) dan kun je die meteen overnemen en even blijven staan. Je mannetjes vullen zich dan weer met fakkels en dan kun je naar de volgende post. Vind het nogal irritant dat gebouwen in principe niet kapot te krijgen zijn, als de vijand mij aanvalt schrik ik niet eens, want ze zetten heel het dorp in de fik en er gebeurt niks. Alles fikt een minuutje en wordt weer geblust en gemaakt naar gelang de klok verder tikt. Gewoon legertje eropaf en klaar. Ik heb altijd 2 legers ( 2 x 7 bowman ) Dan kun je het meeste wel af...soms combineren voor grotere taken.

Met wolven en beren kun je ook het beste boogschutters gebruiken, deze raken niet gewond omdat ze het dier altijd in één keer doden ( moet je wel 6/6 hebben ).

Algemene tip:
Loop altijd eerst ff met je ridder een rondje door het veld voor een paar minuutjes, en begin dan het level. Zo voorkom je soms nare situaties :) en kun je militaire beter positioneren of slimmer uitbreiden.

Zijn er Cheats ? Limiet-hax, Speed-Hax << HANDIG ! ?? < JAAAA :) Trainers.

EDIT: Uitgespeeld. ( Wel 200 Settlers & 91 Militairen Limiet uitgezet 8)7 )

[ Voor 20% gewijzigd door NeoMe op 05-11-2007 23:23 ]

• dexonic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16-12-2019

dexonic

efficient != nuttig

edit:
niet goed gekeken :/

[ Voor 72% gewijzigd door dexonic op 15-11-2007 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-05 11:26

Erikie

www.erikie.nl

nou :S ik heb t even gespeeld maar wat heeft deze game met settlers te maken? 'K was ooit verslaafd aan settlers 3 en 4 maar dit is gewoon een belediging (qua gameplay). verder ziet t er wel gelikt uit tbh :) maar dit spel gaat enkeltje prullebak !

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Rayman_

_Rayman_

Zit nu vast in level 12 (Sahir). Het level zal wel zo makkelijk zijn, dat ik er ter moeilijk over denk. Telkens als ik 2 van de 3 objecten binnen heb, wordt er 1 gejat. Kom ik met mijn dief bij de rode partij, is het hele dorp gevuld met soldaten. :?

Als ik weet hoe ik het stelen kan voorkomen, dan moet het level wel lukken denk ik.

Iemand een tip/hint?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDirect
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:25
Soldaten voor je paleis zetten? Die pakken de dief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Rayman_

_Rayman_

Vatt schreef op maandag 03 december 2007 @ 07:32:
Soldaten voor je paleis zetten? Die pakken de dief.
Hoe simpel kan het zijn. 8)7 Zo pakken ze ook mijn dief :P

Heb zitten slapen blijkbaar :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-05 17:54

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Erikie schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 02:13:
nou :S ik heb t even gespeeld maar wat heeft deze game met settlers te maken? 'K was ooit verslaafd aan settlers 3 en 4 maar dit is gewoon een belediging (qua gameplay). verder ziet t er wel gelikt uit tbh :) maar dit spel gaat enkeltje prullebak !
Wat hadden Settlers 3 en 4 te maken met deel 1 en 2? Ook zo goed als niets. Ik heb deze nog niet gespeeld maar ben wel benieuwd, Settlers 10 year aniversity. Dat is een mooie!

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Erikie schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 02:13:
Alles. Dit is de beste settlers in de reeks. De enigste aanpassingen aan het spel zijn er om het stadsgevoel te vergroten. Je stad is gecentraliseerd inplaats van wijd verspreid over het gehele land. En zaken als mijnbouw zijn een stuk realistischer gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155599

Seth_Chaos schreef op maandag 03 december 2007 @ 14:29:
[...]

Alles. Dit is de beste settlers in de reeks. De enigste aanpassingen aan het spel zijn er om het stadsgevoel te vergroten. Je stad is gecentraliseerd inplaats van wijd verspreid over het gehele land. En zaken als mijnbouw zijn een stuk realistischer gemaakt.
als dit de beste is dan houd ik mijn hart vast wat voor slechte voorgangers dit spel heeft.

Alles klopt niet in dit spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Seth_Chaos schreef op maandag 03 december 2007 @ 14:29:
[...]

Is dit je eerste settlers game ofzo? Dit is geen settlers, dit is een slappe rts game met wat settlers invloeden meer niet. Als je echt een goede Settlers game wil hebben pak dan de 10th anniversary edition, die speelt zoals het hoort met geupgrade graphics.

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

• _Rayman_

_Rayman_

Patch 1.3 is uit.

Releaselog:
The Settlers - Rise of an Empire patch 1.3 available
The new The Settler's Rise of an Emipire patch 1.3 is now available for download! Below is a list of the features and fixes and download links.

Additional Features

Added online ladder games. Improvements
* Map Editor Do/Undo tool performance improved.
* Quest trees in the Map Editor are exportable to GraphViz.
* Added support for cliff “snapping“ in the Map Editor.
* The Map Editor updates terrain blocking when placing/removing cliffs.
* Several quest system improvements.

Bug Fixes Game

* Fixed a problem on 7000 series nVidia graphic cards where the game would cause a blue screen under very rare cirumstances.
* Game no longer crashes upon entering LAN/online mode if no network connection is available.
* Building decals should now always be visible.
* Fixed a bug on campaign map 4 (Narfang) where Hakim would not reach the castle and hence the final quest could not be completed.

Bug Fixes Map Editor

* A selection problem with certain types of stones & trees has been fixed.
* Some fixes for wall gate, map rotation, water level, and brush tools.
* Map Editor files are now removed when uninstalling the game.
* Fixed bug where entities were invisible yet cast shadows.
* Fixed several issues related to Do/Undo.
* Added snapping points for harbour wall.
* Map sound points are now properly stored.
* Fixed some issues related to localization.
* Several minor fixes related to tool usability.

Niet veel bijzonders helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brupje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-04 08:29

Brupje

3D nerd

Ik ben eigenlijk wat verbaast over de vele negatieve reacties hier. Settlers 4 en 5 heb ik overgeslagen omdat ik er geen klap aan vond, maar ik vind dit dan wel weer een zeer onderhoudend spel. Het ziet er grappig uit, het heeft bij mij nog wel iets van het Settlers gevoel en gameplay is prima. Enige minpuntje wat ik zie is dat er wat ingeleverd is aan microeconomie, maar het handelen vind ik dan wel weer leuk.

Zie ook 123-3D voor 3D-printer stuff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

Kheb het spel ook ff op de kop getikt en in level 2 moet ik wol naar de noorderburen brengen. Maar daarvoor moe thij wel tradepartner zijn. Hoe doe ik dat :?

-edit: heb ut al.

[ Voor 6% gewijzigd door Tripp op 17-03-2008 04:36 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Laatst online: 02-10-2023
Heb dit spel gister geinstalleerd. Eventjes missie 1 kunnen uitspelen. Het ziet er echt heel mooi en leuk uit. Speelt soepel en om alles te managen vond ik ook erg leuk. Dit lijkt me echt weer een game waar ik lekker uurties aan ga besteden!

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroga
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 26-05 10:11
Zoals veel andere die de oude versies (1,2 en 3,4) gespeeld hebben vind ik het jammer dat ze deze onder de noemer settlers uitgebracht hebben. Want dan heb je er toch een bepaalde verwachting van. Je kunt deze gehele serie opsplitsen in duo's.
  • Settlers 1 en 2 vond ik een goede basis met allemaal die wegen bouwen enzo. Goede micromanagement.
  • Settlers 3 en 4 lijken ook erg op elkaar maar er zijn gewoon meer micromanagement functies. De precieze locaties van alle gebouwen in combinatie met de resources is heel belangrijk.
  • Settlers 5 en 6 zijn wel goed spellen. Maar ze hebben micromanagement in mindere mate als in de eerdere versies. Ze hebben gewoon een geheel andere basis.
Mijn favoriete versie voor multiplayer blijft Settlers 4 en voor singleplayer Settlers 3.

Deze fout wordt voor mijn gevoel bij meerdere uitgevers gemaakt. Denk maar eens aan Total Annihilation, later kwam Total Annihilation: Kingdoms. Total Annihilation: Kingdoms was echt een super spel maar het had gewoon niets meer te maken met Total Annihilation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droniac
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-04-2022
Ik heb Settlers 6 onlangs gekregen en ik vind het best een leuke game.

Het is misschien een beetje simpeler gemaakt en zeker niet zo leuk als Settlers 2 en 3 waren, maar het is toch best een aardige game. Zeker een stuk beter dan Settlers 5. Ik moet wel zeggen dat het vechten in deze game ronduit triest is uitgewerkt en het in zijn geheel meer op Age of Empires dan Settlers lijkt. De sfeer zit er dan wel weer in, vooral met de erg mooie graphics en daarom blijft het toch wel een leuk spel om een aantal uurtjes te spelen.

YouTube / Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tritimee
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09:49
Droniac schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 14:33:
Ik heb Settlers 6 onlangs gekregen en ik vind het best een leuke game.

Het is misschien een beetje simpeler gemaakt en zeker niet zo leuk als Settlers 2 en 3 waren, maar het is toch best een aardige game. Zeker een stuk beter dan Settlers 5. Ik moet wel zeggen dat het vechten in deze game ronduit triest is uitgewerkt en het in zijn geheel meer op Age of Empires dan Settlers lijkt. De sfeer zit er dan wel weer in, vooral met de erg mooie graphics en daarom blijft het toch wel een leuk spel om een aantal uurtjes te spelen.
Dat was dus ook mijn eerste gedachte toen ik begon met Settlers 5 en 6. Tijdje verslaafd geweest aan deeltje 3 en 4, en dan krijg je AoE stijl settlers voor geschoteld. Ik vond juist die hele stijl van de Settlers zo leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 260663

Heey weet iemand hoe je bij missie 4 die Hakim kan beschermen? Ik heb mijn batiljon al de opdracht gegeven, maar hakim gaat niet lopen naar het kasteel en mijn batiljon kan ik ook niet meer verplaatsen.. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-unit
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08-05 16:38

m-unit

PSN: sjaak99 //

zit vast in 6
heb schapen naar dorp
graan naar dorp
maar nu vragen ze om 9 broden te maken, maar de hele grond is bevroren, wat doe ik nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 251423

Wachten tot het zomer is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-unit
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08-05 16:38

m-unit

dat gebeurt niet in dit level :(
dat is juist de "truc"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Nu online
Ik ving iets op over een expansion... Iemand ervaring? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 251423

m-unit schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 18:59:
dat gebeurt niet in dit level :(
dat is juist de "truc"
De enige optie die ik dan kan bedenken, is dat je een dorpje of stad moet zoeken die wel graan heeft op de 1 of andere manier, en dan traden ermee zodat je broden kan bakken.
Ik ving iets op over een expansion... Iemand ervaring?
Schijnt heel mager te zijn, naar wat ik gehoord heb.

Anyway, over de game zelf, heb hem een tijd geleden gekocht, speel em nog af en toe. Heerlijk relaxt spelletje, jammer genoeg wordt het redelijk snel eentonig; je hebt alles wel redelijk snel gezien. Het stijltje van deze game vind ik echt geweldig, de muziek, die koddige animaties en cartoony graphics. Hij mist alleen de diepte van de oudere Settlers games, als ze die diepte nou gecombineerd hadden met de stijl van deze game, had ik hem wel veel langer achter elkaar gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Nu online
Hoe kan ik die bloed irritante settler limit uitzetten in Settlers VI met patch 1.5? (en werkt dat ook met de uitbreiding?)

En nog een vraag... hoe kom ik aan een trade contract met de andere dorpen? Ik heb namelijk dringend stone nodig maar kan geen stone quarry bouwen door die vervloekte limit van 50 settlers...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Nu online
Aaargh dat vecht systeem is ZO dom, echt zwaar screwed. The Settlers is verdomme geen RTS, waarom dat stomme halfbakken vechtsysteem ;( Maak er óf een goede strategy game van, of laat dat hele oorlog voeren er gewoon uit.

Hier word ik echt ziek van :r Word van alle kanten aangevallen door kansloze units. Laat me lekker bouwen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27846

Ik zit vast in de tweede missie.
Ik kan geen wol en/of zout kopen van anderen.
Als ik naast het pakhuis of haven sta dan dik ik op de wol of zout maar er gebeurt verder niets.
heb goud zat iig, iemand die de oplossing weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Van de uitbreiding of de originele?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27846

Orginele, maar heb al geen zin meer in het spel.
Gisteren XL level uitgespeeld :)

• RenaldoN
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 01-06 19:24
laat ik hier ook maar weer even een berichtje plaatsen.

ik heb een probleem waar ik niet uit kom.

heb vandaag dit spel gekocht maar ik kan geen profiel opslaan. als ik een profiel opsla en daarnaar speel en het spel afsluit en weer opstart is mijn profiel verdwenen ik weet dus niet waar dit aan kan liggen dit gebeurt zowel op mijn laptop als op mijn pc terwijl een vriend van mij daar geen problemen mee heeft op zijn laptop.

iemand hier ook last van of weet hoe je dit kan oplossen ?

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Heb je windows vista/xp?

graag wat meer systeem specs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11:52
RenaldoNiels schreef op donderdag 11 september 2008 @ 17:11:
laat ik hier ook maar weer even een berichtje plaatsen.

ik heb een probleem waar ik niet uit kom.

heb vandaag dit spel gekocht maar ik kan geen profiel opslaan. als ik een profiel opsla en daarnaar speel en het spel afsluit en weer opstart is mijn profiel verdwenen ik weet dus niet waar dit aan kan liggen dit gebeurt zowel op mijn laptop als op mijn pc terwijl een vriend van mij daar geen problemen mee heeft op zijn laptop.

iemand hier ook last van of weet hoe je dit kan oplossen ?
Heb ik dus ook last van
(Vista ultimate 64 bits, intel e8500, geforce 260GTX, 2 GB Kingston, 500 GB HD)

Settlers 6 en Age of Empires 3 onthouden instellingen niet

[ Voor 5% gewijzigd door rudyman85 op 31-12-2008 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomius
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01-06 21:59
Zeg, ik zit in een 'custom game', en ik heb alle vereisten voor de titel 'Schout', maar ik word het niet. Wat moet ik doen om Schout te worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-03 20:52
Hoe kan je iemands town slopen? Ik was een lan game aan het doen, en had een leger in zijn stad. Gooi al m'n fakkels op z'n storage, nog 75% van de hitpoints over. Daarna kan je niks meer doen.. 8)7 Half jaar op z'n marktplein gestaan.

Enige optie is volgens mij dan terug rennen naar je eigen outpost om fakkels te halen, maar ja dan heeft de tegenstander al weer een nieuw leger.

Vind het een zeer leuk spel, maar snap weinig van het militaire aspect.(naast dat er wel wat meer units hadden mogen zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomius
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01-06 21:59
Mja, Schout word je dus automatisch. Ik was ongeduldig.

En volgens mij moet je idd steeds terug voor die fakkels. Misschien een kazerne heel dichtbij dat gebouw bouwen wat je wilt slopen WaWa?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 249136

WaWaWiiiiWa schreef op maandag 02 februari 2009 @ 22:24:
Hoe kan je iemands town slopen? Ik was een lan game aan het doen, en had een leger in zijn stad. Gooi al m'n fakkels op z'n storage, nog 75% van de hitpoints over. Daarna kan je niks meer doen.. 8)7 Half jaar op z'n marktplein gestaan.

Enige optie is volgens mij dan terug rennen naar je eigen outpost om fakkels te halen, maar ja dan heeft de tegenstander al weer een nieuw leger.

Vind het een zeer leuk spel, maar snap weinig van het militaire aspect.(naast dat er wel wat meer units hadden mogen zijn).
wat dacht je van katapulten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddyathlon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-06 23:10

freddyathlon

McLaren Mercedes

Ik heb deze game vanmiddag aangeschaft...

Punt een; de cd-code werkt niet.
Probeer in het spel de activation-code in te voeren, maar krijg melding dat deze niet juist is.

Punt twee: Ik heb Vista, maar in het start-menu zie ik niets van Ubisoft staan.

En mijn 3e vraag: Steeds als ik opstart, krijg ik de vraag of ik een update wil installen.
Dat doe ik, en krijg dan de melding dat mijn game al nieuwer is

Iemand een idee??

Apple iPhone 16 Pro Max  Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55111

freddyathlon schreef op maandag 18 mei 2009 @ 14:23:
Punt twee: Ik heb Vista, maar in het start-menu zie ik niets van Ubisoft staan.
Bij vista worden je spellen vaak onder 'games' gezet. (rechter-kant van je start-menu)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 306274

Hallo,

Ik heb een probleem bij missie 5.
Hoe 'assembleer' je de stormkar ? :?

mvg Marnix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 306274

K heb m al

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-06 11:31
wat een kut spel zeg, net 4 uur lang een grote stad zitten bouwen, legers gemaakt, wil ik de overige spelers van de kaart vegen kun je de diplomacy niet veranderen :(

wtf is dan het nu van het spel? dat is toch werkelijk achterlijk, laat dan dat hele oorlog gebeuren achterwege als je er toch niks mee kan :?

voor die paar bandieten zeker...haha

enkeltje container dus.

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 353579

hey allemaal,

Even een vraagje: ik zit in een missie waarin je 9 broden moet leveren aan een ander dorp. Maar in dit level is het altijd winter en er groeit dus geen graan op je grainfarm. Ook heb je geen graan in je warehouse. Je kunt ook geen graan handelen met andere dorpen. Ik ben door de opties heen. Iemand een ideetje????

groeten van mij
Pagina: 1 2 Laatste