Toon posts:

Q6600 of E6750

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik sta op het punt een nieuwe processor te kopen. Nu ben ik aan het twijvelen tussen deze 2 processoren. Ik zal de computer vooral beruiken om te gamen. Verder heb ik nog een 8800GTS in mn bezig.

Welke zouden jullie mij aanraden?

Groeten

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:25

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Je zal toch echt zelf op onderzoek moeten gaan wat de specs van deze processors zijn en wat voor jou de specifieke eisen zijn waaraan je processor moet gaan voldoen. Dat kunnen wij niet voor je doen.
Lees ook eens Welke processor moet ik nemen

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23-05 14:26

Sebazzz

3dp

Er zijn al 20 recente topics hierover geweest. Gebruik de zoekfunctie even als het kan ;)

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Verwijderd

Topicstarter
Nou ok,

Ik vroeg mij eigenlijk af hoe lang ik nog met die dualcore kan doen voordat een quadcore noodzakelijk is. Ik wil altijd wel de neiuwest games op de hoogste instellingen kunnen spelen. Zal ik veel verschil merken tussen dual en quad?

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:25

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Kom op zeg. Gebruik de search eens. Wij zijn je persoonlijke helpdesk niet.
Dual of quad?
Quad- vs Dualcore

[ Voor 41% gewijzigd door Microkid op 25-09-2007 20:43 ]

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• Dani86
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20:05

Dani86

AeroGeek

Om simpel je vraag te beantwoorden: Bij games die multicore ondersteunen, is een quadcore beter tov een dualcore.

Maar niet alle games ondersteunen dit, of zullen ze geen gebruik maken van alle vier de cores.

Binnen 2-3 maanden worden de nieuwste intel CPU's gelanceerd ( Penryn ). Als ik jou was zou ik wachten.

Ryzen 5 7500F - 32GB RAM @ 6000 MHz - RX7700XT - WD SN770 1TB nvme

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02:01

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Inderdaad. Dit is erg makkelijk te vinden als je ook maar een beetje inzet toont. Check je mail trouwens...

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.