Toon posts:

Redenen om toch weer terug te gaan naar WinXP

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 1.371 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• zomertje
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-01 04:56

zomertje

Barisax knorretje

REDFISH schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 01:35:
.....Kwestie van gewoontes afleren denk ik.
Ik denk dat dat is waar we met zijn allen nog het meest last van hebben. Ik heb in Windows (op het werk) altijd het probleem dat ik als ik iets selecteer denk dat het gekopieerd is :P In Linux (Kubuntu, thuis) maak ik graag gebruik van dit soort functies en het tooltje om meerdere dingen te kopieren, hm, kan even niet op de naam komen :P

We zijn met zijn allen zo gewend om dingen op een bepaalde manier te doen dat het een hele stap is om een nieuw besturingssysteem te leren. Mijn ervaring is ook altijd dat er allemaal wel wat aan mankeert en dat elk OS wel mooie dingen heeft. Het grootste probleem met Linux is dat veel pakketten er gewoon niet voor ontwikkeld worden, Photoshop anyone? :P Ik ben wel benieuwd hoe men straks over Vista denkt en of MS hiermee een goede stap heeft gezet of dat men gillend wegrend naar Apple of Linux :)

het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Art prints and fun

• Gerco
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-01 05:34

Gerco

Professional Newbie

zomertje schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 08:13:het tooltje om meerdere dingen te kopieren, hm, kan even niet op de naam komen :P
Klipper?

In Windows en Mac OS X mis ik dat altijd enorm. Heel irritant om maar 1 data item op het clipboard te kunnen zetten, dat alleen kost al redelijk wat productiviteit (en irritatie).

- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!

• zomertje
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-01 04:56

zomertje

Barisax knorretje

Gerco schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 09:30:
[...]

Klipper?

In Windows en Mac OS X mis ik dat altijd enorm. Heel irritant om maar 1 data item op het clipboard te kunnen zetten, dat alleen kost al redelijk wat productiviteit (en irritatie).
Ja die, echt handig voor sommige taken waarbij ik meerdere tekststukken gebruik.

het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Art prints and fun

Pagina: 1 2 3 Laatste